Bax Shop reviews & ervaringen

www.bax-shop.nl
 
3.5 (124)
Baxshop

124 Bax Shop reviews

 
(11)
 
(5)
 
(14)
 
(21)
 
(73)
Bezoek website
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.

LD SYSTEMS

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Ik heb onlangs een zeer teleurstellende ervaring gehad met Backshop Nederland. Op hun website beloven ze dat als je voor 23 uur 'avond bestelt, je bestelling de volgende dag in huis hebt. Helaas klopt deze belofte totaal niet. Na meerdere bestellingen te hebben gedaan,(sinds 2009) heb ik voor de laatste bestelling geen enkel bewijs gezien van deze belofte; ik ontving mijn bestelling vijf dagen later!
Toen ik telefonisch contact zocht om te vragen naar de status van mijn bestelling, was de klantenservice niet eens vriendelijk. Dit leidde bovendien tot het missen van 10% korting tijdens Black Friday, omdat ik mijn bestelling niet op tijd had ontvangen. Tot mijn grote frustratie wilden ze ook niets doen om die korting opnieuw toe te passen.
Daarom heb ik besloten mijn account te verwijderen en kan ik niet anders dan adviseren om bij kleinere bedrijven te bestellen. Bij veel grote bedrijven draait het alleen om omzet en niet om klantenservice. Als alternatief raad ik aan om gewoon in Duitsland te bestellen, waar het klantenserviceniveau vaak veel beter is.
Kortom, trap niet in de beloftes van 'voor 23 uur besteld, morgen in huis', want de realiteit is heel anders: veel van hun producten zijn vaak niet eens op voorraad.
Bax Shop is weer een goede klant kwijt!

AG
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Speakers

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Bedreigen met een incassobureau wanneer ze zelf een administratieve fout maken. Onduidelijke communicatie klantenservice.

A
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Pioneer XDJ RX3 DJ Mixer

Beoordeling 
 
1.8
Bestellen 
 
2.0
Levering 
 
2.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
2.0

Garantie krijg je niet bij Pioneer
Je koopt een heel duur apparaat (Pioneer DJ mixer). Je koopt er een beschermkap en flightcase bij. Alles om deze mixer zo goed mogelijk te beschermen. Voor de zekerheid koop je extra garantie bij (5 jaar garantie!). Na 7 maanden, netjes en voorzichtig gebruik is er een effectknop kapot. Je verwacht dat deze snel gerepareerd wordt met de nodige excuses voor de beschamende kwaliteit. Niet dus. Geen garantie. Het zou normale slijtage zijn.... Na 7 maanden?? Bizar gewoon.

We konden m voor veel geld laten repareren. Geen enkele garantie. Volgens hun website (en dat geeft vertrouwen) zijn ze zowel bij de Nederlandse als de Europese geschillencommissie aangesloten. Dit zijn dus klinklare leugens. Bij de Nederlandse geschillencommissie zijn ze niet aangesloten en bij de Europese geschillencommissie hebben ze niet eens het fatsoen om te reageren. Koop dus geen spullen bij Bax en ook niet bij Pioneer. Garantie of service kennen ze niet

D
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Focusrite octopre en focusrite interface Hägstrom gitaar

Beoordeling 
 
2.8
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
8.0

Ik weet bijna niet eens waar ik moet beginnen. In mei heb ik de focusrite octopre en interface besteld bij Bax. Onder rembours omdat ik nu eenmaal graag aan de deur contant wilde afrekenen. Bax biedt dat aan maar dan betaal je wel de kosten voor verzenden via ups.....€34,90 bovenop de prijs die de apparaten kosten. Ik kies daar zelf voor dus daar zeur ik niet over. Meteen de volgende dag kreeg ik bericht dat alles verzonden was.....via DHL....degene waarbij je NIET aan de deur kan betalen dus ik moest het pakketje retour sturen. Nogmaals dezelfde bestelling geplaatst omdat ik dacht dat het een eenmalige fout was. Weer onder rembours gedaan en weer via DHL geleverd dus alles kon weer retour. "Even gebeld" met een pipo van Bax en die snapte er uiteraard geen rode neus van. Hij zou ervoor zorgen dat het de derde keer wel goed ging dus.....3e keer dezelfde 2 apparaten besteld. Ik kreeg een bericht een dag later dat er een verzendlabel was aangemaakt bij UPS. Ik blij, maar in de avond stond dit ineens op geannuleerd. Dat heeft 3 dagen geduurd en in de tussentijd hoorde ik niets meer. De 4e dag ging de deurbel....een gele bus met rode letters....ja hoor....DHL weer. Ik hoefde nergens voor te tekenen want dat had die klojo al gedaan voordat die bij mij was aangekomen. Beetje vreemd want wat als ik niet thuis was geweest? Na een paar weken contact opgenomen met Bax via de email want bellen moet je een dag voor uittrekken.....ik vroeg of ik dan maar kon betalen via de bank maar uiteraard zonder de rembourskosten want ik had het spul niet via UPS ontvangen dus had Bax daar ook niet de kosten van. Dat ging niet, ik had besteld onder rembours dus de kosten ook mooi voldoen dus €34,90 extra aftikken. Ik was inmiddels zo moe van al het gedoe dat ik dat maar gewoon betaald heb en achteraf wel zie of het goed komt. Ik wil echter gewoon muziek kunnen recorden en niet strijden tegen burocratische bedrijven.

Na een paar weken zie ik op de website van Bax een Hagstrom gitaar waar mijn oog al langer op viel. Nu was deze in de aanbieding. Van 2100 euro naar 1760. Ik wilde eigenlijk niets meer met Bax te maken hebben maar dacht " wellicht gaat het op de gitarenafdeling" wel goed!!! Ik probeer het één keer! Weer rembours besteld, weer DHL geleverd dus niet contant betalen aan de deur. Meteen dacht ik, het moet retour en nu stop ik ermee. Omdat de doos op plaatsen stuk was en het pakketje er erg gammel uitzag heb ik het toch even geopend om te kijken hoe alles erin geflikkerd was. Snaren kapot, schroeven van de brug zaten er NIET in.....de gitaar lag gewoon los in de doos met 2 stukjes piepschuim!!! Een wonder dat de gitaar niet in 2 stukken was aangekomen. Via de website retour gemeld en 2 dagen later bericht dat ik hem op kon laten halen of zelf versturen. Ik koos voor ophalen. Dag later kreeg ik een retourticket wat op de doos moest en deze zit er inmiddels al bijna 2 maanden op en staat nog steeds netjes in de gang te wachten tot ik een email krijg met daarin de instructies. Ik inmiddels heb ik een email gehad van Bax met de vraag of de gitaar al was opgehaald?!?!?!?! Kunnen jullie dit niet zien?!?!?!?! Nee hoor, mailde ik terug.....in hoor HELEMAAL NIKS MEER van Bax!! Geen rembourskosten van de eerste bestelling terug gekregen en de gitaar staat ook nog in de gang te wachten op een ritje! Je raadt het al.....op deze mail van een week geleden heb ik ook GEEN reactor meer gekregen. Eén ding is zeker.....bij Bax bestel ik niet eens een schroef meer want die zullen wel allemaal goed los zitten

M
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Ayra ERO BSW

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Een B-stock Ayra ERO 150 BSW gekocht die volgens de website geen krassen heeft en goed zou werken, maar ontvangen met gebruikersschade/krassen en bij pan op een bepaald punt een hard geluid maakt. Tevens was de lamp ook aanzienlijk minder fel dan de andere ERO die ik had besteld. Om die reden op 5 juni een retour gestuurd, maar tot op heden niet verwerkt. Op de website staat duidelijk dat binnen 14 dagen geld word teruggestort, maar momenteel is het alweer 18 dagen. Op e-mails word niet gereageerd en telefonisch kunnen ze niks doen, ik snap dit niet.

K
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Diverse producten

Beoordeling 
 
2.5
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
7.0

Ik heb een verkeerd artikel ontvangen en heb al vier e-mails verstuurd en zit al vier dagen te bellen. Bax is onbereikbaar!

KH
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Diversen

Beoordeling 
 
3.0
Bestellen 
 
5.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
5.0

Hopeloze service, bestellingen worden niet verstuurd, klantenservice vrijwel onbereikbaar, 45 minuten in de wacht en dan weten ze niet waar ze het over hebben, geholpen wordt je niet meer. Dat was een paar jaar geleden toch een stuk beter geregeld.
Artikelen besteld die niet geleverd worden, wel op voorraad en netjes op tijd besteld en direct betaald!
Ook niet ingelicht dat de bestelde artikelen niet verstuurd zijn!
Dit gaat mij klanten en geld kosten.
Waardeloos!
Wacht ook al ruim 2 weken op een terugbetaling van een geretourneerd artikel.

P
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Nord Piano

Beoordeling 
 
4.0
Bestellen 
 
8.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
6.0

Slechtste service ooit!
Twee jaar geleden een Nord Piano bij Bax gekocht. Diverse problemen mee gehad. Uiteindelijk na vier maanden in reparatie te zijn geweest niet meer repareerbaar en dus vervangen. Meerdere keren tevergeefs naar Bax in Amsterdam gereden omdat de piano of niet gerepareerd bleek, of omdat hij incompleet teruggeleverd werd. Uiteindelijk via rechtsbijstand een nieuwe piano afgedwongen, maar in het proces is de originele Nord beschermhoes zoekgeraakt. Niemand weet waarheen maar een vervangende hoes heb ik nooit gekregen. Als gevolg van de indolentie van Bax en de relatief lage kosten (300 Euro) heb ik uiteindelijk op kosten van de rechtsbijstandverzekering een nieuwe hoes kunnen kopen. Het vervelendste is dat iedereen bij Bax ontzettend aardig is maar het totaal niet in staat is om samen te werken. Het is als een black hole, alles wat erin gaat verdwijnt en je hoort nooit iets terug. Schandalig dat zo een bedrijf in Nederland nog kan blijven bestaan!! Ik koop dus NOOIT meer iets bij Bax en raadt ieder verstandig mens aan dit ook niet te doen.

M
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Dusenberg gitaar

Beoordeling 
 
2.5
Bestellen 
 
5.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
3.0

Laat ik beginnen te zeggen dat ik niet snel een negatieve review achterlaat over een bedrijf. Echter, met deze club wil je beslist geen zaken doen. Ik heb in het verschillende dingen besteld zoals een in ear monitor set en omdat dat altijd goed ging heb ik een tijdje geleden de Duesenberg Alliance Johnny Depp signature gitaar besteld. Levertijd zou ca. 14 dagen zijn. We zijn inmiddels geruime tijd verder en ik heb diverse malen om een update gevraagd. Standaard voor Bax is dat ze niet reageren op je email! Dat doen ze pas na diverse herinneringen en dat voor een gitaar van bijna EUR 4000,00. Men kan niets zeggen over de levertijd van mijn reeds weken geleden betaalde gitaar en ik heb ook geen moment de indruk gehad dat ze hier enige moeite voor doen door met de leverancier in contact te treden. Ik moet maar gewoon wachten. Ik besloot daarom mijn bestelling te annuleren. Wederom geen reactie. Ook na een reminder geen reactie. Mijn order is in hun online systeem nog steeds niet geannuleerd. Ik bestel nooit meer wat bij deze winkel want de klant staat hier duidelijk niet centraal! Nog steeds wacht ik op een bevestiging en op terugbetaling. Mijn advies: bestel ergens anders waar ze wel snappen dat de klant hun boterhammen betaalt.

R
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

OP-1 Teenage Engineering

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

BAX MUSIC TOOK €2000,- FROM ME.

After years of hard work and saving up enough money to buy the groovebox of my dreams (the op-1) I finally ordered it via Bax Music.

On the day of delivery however I received an empty parcel without groovebox or receipt or anything in it and was confused that nobody asked to sign for the package.

Immediately I emailed the web store asking what happened here because something went wrong somewhere.

They nicely started an investigation to find out what went wrong.

They got word back from the delivery service that nothing seemed out of the ordinary and that the parcel was signed for, so they concluded the delivery as successful.

Of course I immediately started to panic and went to look at who signed for my groovebox. It turned out that the delivery driver signed for my package. With initials and a signature that I've never seen before.

I emailed Bax Music back to tell them I never signed and don't recognise the initials or signature that the tracking page shows.

They replied after a while saying that the delivery service concluded the delivery successful and that if I had a problem I need to go to them.

After chatting with the delivery service they told me that only Bax Music can start a new investigation (which they refused to do for me) and that my only other option was to call in the police.

After calling the police they started an investigation at Bax Music. At which point they likely showed the successful delivery and the police moved on.

When I told the police the problem is likely with the delivery service they told me that if I want the delivery service investigated that's up to Bax Music to initiate that. Which they again refused to do for me.

I went to look for legal help to try and get my money back. With some help I set up a few letters to try and unbind myself from the purchase. I sent a total of 6 legal letters which nobody replied to which I found very unprofessional.

Afterwards I reached out to the helpdesk at Bax Music via telephone to ask why nobody had replied.

Which is when the service desk agent told me that there is a note under my account stating that "it is no use to reply to this person, we don't have to reply to any calls or emails we receive from him".

I was absolutely destroyed after hearing this.

I give them €2000,- of my hard earned money that I worked years for to accumulate so I can have the instrument of my dreams. Something goes wrong with the delivery which causes me to now still not have the groovebox and lose €2000,- and they refuse to help and then straight up ignore me. Absolutely devastating and heartbreaking.

I've sadly exhausted all my options, the only way for this to be solved is for Bax Music to see me when I say I never signed for the package and that they need to investigate at the delivery service to see that I never received anything. But they refuse to help me, ignore me on purpose and in the process (in my opinion) steal €2000,- from me.

I can't believe this happened to me. All these years of saving, gone. With nothing to show for it but several months of excruciating stress.

Sorry for the excessive review but this series of events is so absolutely crazy to me that I need people to see what Bax Music has done to me.

M
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Het werkgeverschap van Bax Music

Service 
 
1.0

BAX MUSIC ALS WERKGEVER: op 7 april 2023 stuurde mijn zoon een sollicitatiebrief (motivatie en cv) naar Bax Music n.a.v. een openstaande vacature. Hij heeft daar serieus tijd en energie in gestoken. Helaas bleef het stil dus op 3 mei 2023 heeft hij een herinnering gestuurd (en gecheckt of dat die aangekomen was). Maar wederom bleef het stil. Op 22 mei heb ik het hoofdkantoor gebeld in Goes. De vriendelijke telefoniste wist mij te melden dat de financieel directeur (die gaat daar blijkbaar over de sollicitaties) even in gesprek was maar hij zou mij zo terugbellen ...... Het is nu 31 mei en inderdaad, nooit meer wat gehoord van Bax Music. Dat zegt allemaal wat over het werkgeverschap bij Bax Music. Uitermate kwalijk! Daar wil je dus echt niet werken. En die lijn zal ongetwijfeld ook voelbaar zijn in de kwaliteit en service m.b.t. hun producten. Wees dus gewaarschuwd. Ik heb ervan geleerd. Voor mij nooit meer producten van Bax Music.

EV
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Eq en Celestion speaker

Beoordeling 
 
1.5
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
3.0

Heb enkele weken geleden 2 bestellingen gedaan (ruim 300 euro), naar nu blijkt de levertijd meer dan 25 weken, dus wil mijn geld terug.
Bax-shop reageert al dagen niet op email en ook niet op de annulering per email. Mijn geld heb ik niet teruggekregen!
-Heb meerdere terugbelverzoeken gedaan, geen reactie.
-Zeker 6x gemaild, geen reactie.
-Opgebeld: er wordt niet opgenomen maar direct opgehangen.

De bestelling, die elders gewoon op voorraad is, heb ik geannuleerd. Wil mijn geld terug!!

Maar hoe?

TD
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

opnameapparatuur

Waardeloze service. Onbereikbaar zowel telefonisch als per mail (geen reactie terug)

B
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Roland digitale piano FP60 BK

Beoordeling 
 
2.5
Bestellen 
 
4.0
Levering 
 
2.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
3.0

Product als B-Stock gekocht. Bij openen doos geen voeding! Herhaaldelijk contact opgenomen zowel telefonisch als via mail en na anderhalve week nog geen reactie.
Persoonlijk contact gezocht bij Bax Goes met de vraag waar de voeding blijft. Gaan we uitzoeken kreeg ik te horen. De volgende dag een mailtje dat ik die zelf maar moest kopen want het betreft een B-Stock product!
Dit is zo iets als een auto kopen zonder sleutels. Stom, slecht voor je reputatie en incapabel personeel. Telefonisch heel slecht bereikbaar en je wordt niet terug gebeld.
De Expansie perikelen van Bax heeft helaas een keerzijde. De service en het fatsoen is helaas dan ook ver te zoeken. Veel bij Bax gekocht ook voor anderen. Van mij hoef je klandizie meer te verwachten. Inmiddels een splinternieuw instrument gekocht bij joh.de Heer in Sliedrecht.

CD
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Gitaar

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Waardeloos en klantonvriendelijkheid bedrijf.
Niet behulpzaam.
Producten die in het “winkelmandje” ineens fors duurder zijn bij afrekenen.
Ondeugdelijke gitaar ontvangen waarvan de stemmechanieken doldraaien. Optie is om terug te sturen met het verhaal dat je het zelf door ondeugdelijke handelingen kapot hebt gemaakt en 20% aan waarde verliest.
Cadeaubonnen die niet werken.
Personeel wat niet behulpzaam is.
Nul coulance (gegeven oplossing zoek het intern maar uit terwijl het hun product is)
Debiteuren administratie die verkeerde rekeningen met daarop niet geleverde producten betaald wil zien worden (dit moet een grap zijn? Deurwaarder inschakelen voor een gitaar die nooit geleverd is!!!)
Koop lekker lokaal mensen en niet bij deze dozenschuivers!
Slechte shopping experience ever ooit!!!!

MF
Was deze beoordeling nuttig? 2 1

Frans op 08 Juli 2022

nadat ik een bestelling gedaan had kreeg ik 2 weken later te horen dat het pas een jaar later geleverd kon worden , ja een jaar later !!
ok dan annuleer ik en wil mijn geld terug , het is onmogelijk om contact met ze te krijgen , ze reageren niet op emails , niet op berichten via messenger en zelfs niet op klachten op trustpilot .
vorigeweek donderdag ( 30-06-2022 ) kreeg ik eindelijk contact met ene flapdrol Jeffrey via hun computer chat ..
nee hij beloofde dat het geld binnen 5 dagen zou worden terug gestord.
de volgende dag kreeg ik een credit nota dus dacht ok begin deze week heb ik mijn geld terug , we zijn nu 9 dagen verder nadat ik geannuleerd heb en nog steeds geen geld en weer geen contact te krijgen ..
dit is pure OPLICHTING !! hoe kan dit bedrijf gestopt worden want ik ben niet de enige

Reageer op deze review

Gitaarpedaal

Beoordeling 
 
1.8
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
4.0

Altijd tevreden klant geweest. Begin dit jaar gitaarpedaal besteld. Kwam kapot binnen. Teruggestuurd en nieuwe ontvangen. Beviel uiteindelijk niet dus met bijbetaling omgeruild voor een Marshall versterker.
Nu opeens mail van de afdeling debiteuren dat er nog een factuur openstaat. Er zouden twee pedalen geleverd zijn. Klopt niet en daar veel mails over gestuurd, want Debiteuren heeft geen telefoon! In superkrom Nederlands word ik voortdurend voor dief uitgemaakt. Zeer onbeschoft. Ze dreigen nu met een incassobureau. Wil je dit niet meemaken dan moet ik helaas adviseren niks bij Bax te bestellen. Van deze ‘Dief’ proberen ze nu 93 euro te stelen.

S
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

DJ Booth en aanverwante producten

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Geen bestelling gekregen en geen geld terug
Bestelling gedaan op bax shop, na een week nog steeds geen levering en omdat ze het product niet retour hebben ontvangen willen ze niet mijn geld terugbetalen. Spullen zijn waarschijnlijk kwijt geraakt bij DHL, overigens nooit aangeboden aan mij.
Ik ben inmiddels al een week met zowel DHL en Bax aan het bellen/mailen maar er word geen oplossing geboden.

H
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Wat een afknapper zeg, die service na verkoop van BAX

Beoordeling 
 
3.3
Bestellen 
 
4.0
Levering 
 
4.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
4.0

Al bijna 3 maanden aan het wachten op herstelling van mijn fender onder garantie.
Bax is onbereikbaar, zowel telefonisch als via mail
5 weken max hadden ze gezegd
Wat een amateurisme zeg
Dit gaat niet meer lang duren vrees ik, voor ze hun faillisement gaan aanvragen

SG
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Aftersales bagger, niet kopen!

Beoordeling 
 
1.5
Levering 
 
2.0
Service 
 
1.0

Eerste indruk was een prachtig professioneel bedrijf en had in januari o.a. een Yamaha P45 piano en een Innox INA double standaard gekocht. Helaas klapte deze na enige tijd spontaan in en viel de piano op de grond, waarbij de koptelefoon ook werd beschadigd. Ik had de draaiknop stevig aangedraaid, maar achter af blijkt als je maar een beetje op de standaard drukt, wijken de twee schijven met tandwielen uit elkaar en dan klappen de poten in.

Mail gestuurd naar BAX die aangaf dat de belastbaarheid van 40 kilo terug ging naar 10 kilo als je deze op zit hoogte had ingesteld. Stond nu wel op de site, niet in januari toen ik deze kocht. Mijn piano is 15 kilo.....

Advies: koop andere en dan ruil je deze weer in. We kijken wat we met de koptelefoon nog kunnen doen, anders krijg je een nieuwe.

Nieuwe besteld en oude in zelfde doos met defecte hoofdtelefoon terug. Tijd niets gehoord dan maar gebeld. Ze zijn telefonisch amper bereikbaar....Pakketje (1,5 x 0,6 m) was zoek, wel afgegeven aan DHL niet bij hen terug te vinden.

Weer radio stilte...telefonisch niet te bereiken, je kunt wel een nummer achter laten zodat ze je terug zullen bellen, wat ze dus niet doen.

Juli: boze brief gestuurd: ik wil mijn geld terug. Na twee weken reactie: we hebben contact gezocht met retour afdeling en gaan kijken wat we kunnen doen....Nu 27 juli...nog steeds geen bericht/ geld overgemaakt en telefonisch niet bereikbaar. Nu maar laatste brief met dreiging incasso bureau in te schakelen...

Heel jammer dan zo'n mooi bedrijf de after sales zo verprutst dat ik iedereen afraad daar ooit iets te kopen...

J
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

2 subwoofers tegelijk geretourneerd maar 1 is terugbetaald

Beoordeling 
 
5.8
Bestellen 
 
8.0
Levering 
 
7.0
Service 
 
2.0
Prijs 
 
6.0

Ik heb eind mei 2 subwoofers besteld bij baxshop. Die waren aangekomen maar beide waren helaas te groot voor mijn kamer. Ik had ze beide tegelijk geretourneerd en waren ook met dezelfde bezorger mee terug gegaan richting bax shop. Na 1.5 weken heb ik eindelijk bericht gehad dat ze het ontvangen hebben maar dat was alleen van 1 van de 2 subwoofers. Ik mailen en kreeg als reactie, we hebben een achterstand aanstande week wordt die behandeld. Ik een week wachten, nog steeds niks. Ik heb daarna met ze gebeld en kreeg hetzelfde verhaald te horen dat ik weer moet wachten. Ik wachten en na een week nog steeds niks. Na een maand heb ik weer gemaild en aangegeven dat ik nog niks heb. IK kreeg een mail terug dat dit vreemd is en dat ze het gaan uitzoeken, ondertussen weer bijna een week verder zonder reactie en ik heb nog steeds mijn geld niet terug!!!

B
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Niet werkende Cubase

Beoordeling 
 
6.0
Bestellen 
 
8.0
Levering 
 
8.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
7.0

Op 26-01 Cubase Elements 11 gekocht. Heeft gewerkt tot 11-02. Daarna bleek de verificatiecode ineens onjuist. Vervolgens in de rolocaster van eindeloos bellen en niet worden teruggebeld, mailen en halve adviezen, om vervolgens weer niet te worden terug gemaild. Kortom een reusachtige miskoop. Na vele malen het opnieuw te hebben geïnstalleerd, met behulp van specialisten werkt het nog steeds niet. Hulp van Bax blijft achterwege.
Echt een fiasco en hoewel ik er in het verleden best tevreden over was, is dat wel voorbij.

BH
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review
reclame

Komen lever afspraken niet na

Beoordeling 
 
1.7
Bestellen 
 
3.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0

Bax beweert dat als er vóór 20:00 uur wordt besteld, daags erna geleverd wordt. Dit komen ze echter niet na. Bovendien vertoont de door mij bestelde gitaar gebreken in de afwerking.

JL
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Waardeloze wachttijd en service

Beoordeling 
 
2.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
5.0

Heb bij Bax een versterkertop besteld,, waarna ik aanhoudelijk mailtjes kreeg omtrent dat mijn bestelling later binnen kreeg, na dat het duidelijk was dat mijn bestelling min 14 week (3.5) zou duren. Heb ik toch contact opgenomen met Klantenservice. Het enigste wat ze na herhaaldelijk mailen konden doen, was een andere versterker aanbieden. Deze versterker was uiteraard een goedkopere en minder goede versterker als die ik besteld had. Voor de rest is er geen aandacht aan besteed en je kan als klant zijnde gewoon de pot op. Ik heb dit nog nooit zo slecht mee gemaakt. Volgende keer weer gewoon bij thomann bestellen. Daar heb je alles wel snel binnen en is de klantenservice er echt om service te verlenen.
Mvg jeroen

J
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

bax

Beoordeling 
 
2.5
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
7.0

Bax heeft zonder twijfel de slechtste (klanten) service die ik ooit bij een muziekhandel heb meegemaakt : Mijn ervaringen bij Baxshop; helpdesk onbereikbaar, afspraken worden niet nagekomen, geen reacties op email naar helpdesk, de Bax site deugt niet: geeft incorrecte info over assortiment, of is niet up to date.
Zendingen die de mist in gaan doordat adres niet correct worden overgenomen. bestelling die kwijtraakt / achterblijft in een stoffig hoekje van een magazijn, enz enz enz. Ik heb nu 4x wat bij Bax besteld., waarvan het 3x mis ging. Naar mijn mening Geen aanrader ik blijf toch maar bij Thomann Gmbh.....in 10 jaar nog nooit op een foutje betrapt.

M
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review

KOOP HIER NOOIT IETS


Goedemiddag, Op 17 september 2020 product besteld, twee verzendbewijzen gerkegen. 1 product (veel te laat) ontvangen, 1 product nooit ontvangen. Gebeld met klantenservice bax, na meerdere keren geen gehoor en afwimpeling. Uiteindelijk na 9x bellen iemand aan de lijn en een creditnota ontvangen dat ik geld zou terug krijgen en binnen 7 dagen verwerkt zou worden. Is nooit gebeurd. Na 5x klantenservice bellen, geen gehoor en ook niet teruggebeld. Ben het beu. Wil mijn geld zsm terug. Inmiddels weer contact gehad. Bax beweert dat betaling via CC in gang gezet is, 7 dagen geleden, geld staat er niet! Bank ingeschakeld en case laten aanmaken om via die manier geld terug te krijgen. PAS OP MET BAX!

RN
Was deze beoordeling nuttig? 5 0
Reageer op deze review

Niet doen

Beoordeling 
 
3.0
Bestellen 
 
5.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
5.0

Speaker stuk. Geen garantie. Crossover doorgebrand zeggen ze.
Reparatievoorstel 430 euro.
Terug laten sturen en zelf gerepareerd. 10 euro onkosten. Half uur werk. Belachelijk. Ik koop hier nooit weer. Wees gewaarschuwd.

H
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review

Wacht al 30 dagen op terugbetaling

Beoordeling 
 
3.8
Bestellen 
 
7.0
Levering 
 
2.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
5.0

Slechtste service ooit! Wat een bedrijf. Hier half juli een bestelling geplaatst. Levering komt vervolgens met transportschade binnen aangezien het ondeugdelijk verpakt was. Na contact met iemand van BAX dit set o.b.v. retour aanmaken teruggestuurd en op hun advies alvast een nieuw set besteld om het snel geleverd te krijgen. ook deze weer vooraf betaald.

Vervolgens de nieuwe bestelling niet op tijd geleverd en heb ik die (ook weer op advies van BAX) geweigerd. Ondertussen dus 2 betalingen daar en alle producten retour.

Eerste terugbetaling liet 10 dagen op zich wachten maar de terugbetaling van de eerste bestelling duurt nu al een maand! Diverse keren getracht in contact te komen maar terugbellen lijkt lastig voor BAX, alles gaat per mail en ondertussen, al de 4de als reactie op mijn verzoek, een verhaal dat de terugbetaling ergens mis is gegaan en het opnieuw wordt gedaan. Vervolgens zou het dan 5 tot 7 werkdagen duren voordat het op mijn rekening staat.

Nu ondertussen 30 dagen verder en tot op heden nog steeds geen terugbetaling ontvangen....
Wat een bedrijf..... En een klantenservice waar je alleen een telefoniste aan de lijn krijgt die je vervolgens niet door kan (of mag) schakelen naar de daadwerkelijke klantenservice....

Ik kan maar 1 advies geven, KOOP HIER NOOIT IETS!

J
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Pure oplichting.

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Al maanden proberen het aankoopbedrag van mijn geretourneerde product terug te krijgen. E-mails/telefonisch genegeerd worden. Voor nog geen 40 euro bestelen ze je.

T
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Kopen en bezorgen prima, maar die helpdesk.........

Beoordeling 
 
6.8
Bestellen 
 
9.0
Levering 
 
9.0
Service 
 
2.0
Prijs 
 
7.0

Aankopen en verzending gaat prima, niets mis mee. Maar wacht maar tot je met de helpdesk te maken krijgt, die is werkelijk dramatisch. Ze geven antwoorden waar je weinig tot niets mee kan, met feedback doen ze helemaal niets. De laatste keren heb ik 4 dagen moeten wachten voordat ik antwoord kreeg. Geloof me, je bent beter af bij Thomann.de. Daar spreken ze ook Nederlands en zijn vele male professioneler. Bax heeft al eerder problemen gehad met hun medewerkers, en het blijkt nu nog zo te zijn. Je krijgt ook geen ledinggevende te spreken, het is heel schimmig en mysterieus.

P
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review

Vroeger groot fan van Bax maar nu is het echt waardeloos!

Beoordeling 
 
4.3
Bestellen 
 
3.0
Levering 
 
6.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
7.0

Ik ben echt in shock zoals de service van Bax is achteruit gedonderd! De klantenservice is echt vreselijk! Tot drie keer toe meer dan een half uur in de wacht gestaan. De belofte dat ik binnen twee werkdagen word teruggebeld en dat werd twee weken. Uiteindelijk na meerdere mails van mijn kant wordt mijn product opgestuurd en toen bleek de doos al open te zijn en werkte het apparaat niet naar behoren. Direct een retourticket aangevraagd en dat duurde ook weer veel te lang. Weer gemaild dat ik het apparaat z.s.m. terug wilde sturen maar op de retourticket zat te wachten. Uiteindelijk retour gestuurd en nu ruim twee weken verder nog helemaal NIKS alleen een melding dat het retour is gestuurd en dat er een wisseling komt. Wisseling??? Ik heb ze gemaild en gevraagd of ik teruggebeld kan worden, geen reactie. Nog een keer gemaild en aangegeven dat ik al weken geen muziek kan maken en of ze mij willen adviseren en even kunnen bellen. Al twee weken geen enkele reactie. Al met al voor mij NOOIT meer de BAX shop, weet niet wat er daar aan de hand is want in het verleden verliepen mijn aankopen daar altijd super. Jammer Bax, ik ga de volgende keer echt naar een ander!

E
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review
Lees meer reviews

Meest gelezen op Reviewspot:

1.
Baxshop
 
3.5 (124)
2.
CoolBlue
 
3.7 (89)
3.
Conrad
 
3.4 (35)
4.
mediamarkt
 
2.5 (60)
5.
Bertje Bel

Wij zijn benieuwd naar jouw Bax Shop ervaring

Bax Shop is de goedkoopste webwinkel voor DJ's, producers en muzikanten en biedt u altijd de laagste prijs garantie. Bax Shop is specialist met alles op het gebied van Licht, Geluid, DJ Gear, Audio/Video. De webshop is volwaardig Thuiswinkel.org lid en biedt u altijd de laagste prijs garantie. Bax bestaat al vele jaren en heeft in die tijd een goede naam opgebouwd.

Bax Shop betrouwbaar?

De webwinkel van Bax-Shop bestaat al geruime tijd. U kunt vertrouwd bestellen met de gebruikelijke betaalmogelijkheden bij Bax Shop! De shop heeft het thuiswinkelkeurmerk en voldoet daarmee aan strenge eisen. Vele Nederlandse en Belgische consumenten schaffen hun apparatuur al jaren aan bij Bax. ook in Duitsland is de webshop al geruime tijd actief en ook daar wordt veel DJ-aparatuur online aan de man gebracht.

Wat is uw ervaring met Bax Shop? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Bax Shop hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Bax Shop reviews lezen.