bol.com reviews & ervaringen

www.bol.com
 
3.4 (294)
bol.com ervaringen

294 bol.com reviews

 
(18)
 
(14)
 
(33)
 
(72)
 
(161)
Terug naar overzichtspagina
Bezoek website
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
161 resultaten - getoond 1 - 30
1 2 3 4 5 6
Volgorde

Vaatwasser

Beoordeling 
 
2.5
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
7.0

Geachte mevrouw, meneer,

Een wasten vaatwasser besteld via u, bol is de verkoper. Vaatwasser aan elke zijde flink beschadigd. Ik bel met na u, krijg Jan aan de lijn, die vertelde mij dat hij werd ingeruild, want dat was de bedoeling niet om zo te leveren. Hij zette het door. Ik wordt teruggebeld door Lisette en ik vraag hoe deze situatie in werking gaat. Tot mijn stomme verbazing vertelt zij mij dat ik geen nieuw artikel krijg. Wat ze wel nog wil zijn Fotos en nog een dagje vrij van mij werk, voor het apparaat weer op te halen en zodra het artikel terug is, dan pas wordt een terugbetaling ingesteld.
Geen excuses, geen oplossing, niet zoals ik dacht lekker snel een nieuwe vaatwasser.
Integendeel, 2 dagen vrij moeten nemen, smorgens om 7:30 in mijn mail moeten kijken hoelaat men komt, geen nieuwe vaatwasser, geen normale oplossing, maar enkel kosten, ergenis en lang moeten wachten voordat ik mijn geld terug heb.
DANK U WEL!

Vriendelijke groeten,

P
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Bol op 07 Oktober 2024

Beste Paulus,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op NL: 030-3104999 / BE: 027- 885999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Met vriendelijke groet,
Bol

Reageer op deze review

Gezichtsverzorgings apparaat Foreo

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

NOOIT MEER!!
Als ik 0 sterren kon geven, was dat em!
Graag breng ik een verkocht product onder de aandacht. Deze zaak staat binnen het bemiddelingsteam van Bol.Com bekend.
Sinds 12 dec 2023 product Luna 3 Violet gekocht. Ideal betaald. Op 14 dec 2023 product ontvangen.
Direct retour wegens bedenkingen autenthiciteit product.
18 dec 2023 retour aangekomen bij verkoper.
Verkoper beweert dat de verzegeling van het product is verbroken en wijst op 29 dec 2023 retour af. Met voorafgaande gemaakte foto's van mijn retour = bewezen dat barcode stickers volledig intact om de hardcase van de Luna 3 Violet zaten.
Nu is mijn retour afgewezen door de verkoper + ik heb mijn retour (mijn betaalde product) niet terug ontvangen.
Inmiddels is het 11 januari 2024 en ik heb helemaal niets. Nu heb ik èn mijn geld niet terug maar zeker ook geen product!
Hoe kan het dat Bol.Com zo te werk gaat en producten verkoopt via verkopende partners die zo met de consument omgaat.
Om te schamen!!! Inmiddels ben ik in contact met Stichting Thuiswinkel en in staat deze case voor de geschillencommissie te brengen omdat ik vastloop met deze case en geen enkele support ontvang van Bol.Com.
Bellen, mailen, chatten, ik heb me suf geschreven! Het enige wat ik te horen krijg= nog even wachten... Eerst waren de feestdagen het excuus en nu is drukte het excuus. Man man man, sinds 18 dec 2023! Als consument sta je echt tussen verkoper en Bol.Com in. De zogenoemde bemiddeling van hen stelt alleen maar teleur! Zij kijken totaal niet naar het geleverde bewijs. En gaan mee met hun verkoper. Ik bestel voor in het vervolg alleen nog maar rechtstreeks bij de officiële verkopers en websites! Dit is ook veel prettiger zaken doen met beroep op retouren en garantie etc. Zo sta je niet tussen 2 partijen waarvan 1 slechts dient ter bemiddeling en zij een hoop centen verdienen op jouw aankoop maar in feite niets te vertellen hebben. Dit maakt VEILIG & BETROUWBAAR online winkelen wel heel triest. Alhoewel ik moet zeggen dat ik al jaren online winkel en dit nog nooit heb meegemaakt. Maar hierdoor wel een smerige nasmaak van heb gekregen.

Datum van ervaring: 18 december 2023

MA
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Bol op 12 Januari 2024

Beste M AG,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op NL: 030-3104999 / BE: 027- 885999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Met vriendelijke groet,
Chantal van bol.

Reageer op deze review

Alcatel smartphone

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Oplichting ondersteund door bol.com en haar partners. ik bestel een nieuwe smartphone maar ik krijg een gebruikte en beschadigde en her verpakt en incompleet en geretourneerd toestel dat in volledige nieuwstaat verkocht word aan de klant er word mij dus een retour deal item verkocht dat ook nog eens greize import is zonder mij hierover intelichten. Koop niet bij bol.com verkoper Lucky Sales wand daar heb ik deze smartphone gekocht. Ik heb al veel bij bol.com gekocht ook via andere klant acounts en nog nooit heb ik daadwerkelijk gekregen waar ik voor betaald heb het zijn altijd gebruikte en beschadigde producten die nooit compleet zijn telkens word de klant een loer gedraaid met zogenaamde nieuwe producten en als je als klant netjes om een korting vraagd dan worden ze heel star en dan is zo van niet tevreden stuur maar retour en dan bezijken we wel een andere klant dat is in feiten wat bol.com bedoeld bol.com staat bekend om dit soort praktijken. Ik vroeg nu ook om een korting en ik krijg geen korting aangeboden en opvallend is het feit dat dit item direct na mijn klacht goedkoper word aangeboden in een deal van 2 stuks voor elk 6 euro goedkoper dus na veel discussies gevoerd te hebben vroeg ik om mij deze verekening toe te passen en ook dat doen ze niet ik word nu genegeerd door bol.com en ook door de verkoper zij spelen onder 1 hoedje. Telkens als ik op kom voor mij en de mede consumenten dan schakelt bol.com mij uit om de e-mail. Heel erg stiekeme en schimmige organisatie is bol.com zij leven van oprichting en ook cd's zijn veelal bootlegs zonder aantegeven dat het een UNOFICIAL RELEASE is ook hier heb ik ervaring in met bol.com. overal op elk review forum ga ik deze klachten melden net zolang tot dat bol.com mij met een korting tegemoet gaat komen. Ik gaf netjes aan dat de korting ook in de vorm van een bol.com giftcard mag zijn en dat wilden ze niet uitkeren. De schade aan de Alcatel smartphone: kras op het scherm en krassen op de behuizing, ezelsoren aan het handleidings boekje. Geen veiligheids folie over de adapter, Alcatel veiligheids zegel ontbreekt die hoort standaard over de opening heen geplakt te zitten met de naam Alcatel op de sticker gedrukt,nu heeft deze malafide verkoper een eigen veiligheids zegel geplakt aan de zijkant ver uit het zicht van de opening. Alle zakjes zitten open, scherm en behuizing zit niet inelkaar gemonteerd terwijl Alcatel standaard deze smartphones aan elkaar bevestigd nooit word dit afzonderlijk in de doos gedumpt, alles zat heel erg slordig in de doos, deuken in het Alcatel doosje. BOL.COM EN LUCKY SALES JULLIE ZIJN DOOR DE MAND GEVALLEN ALLES WEIST OP HET FEIT DAT DIT GEEN NIEUW TOESTEL IS. RETOUR STUREN GA IK NIET DOEN WAND IK ZIE JULLIE ER VOOR AAN DAT JULLIE DE SCHADE OP MIJ GAAN PROBEREN TE VERHALEN WAND DAAR STAAN JULLIE BEKEND OM DE REVIEWS HIEROVER ZIJN DAAR HET BEWIJS VAN JULLIE SLAAN OVERAL MUNT UIT ZELFS OP JULLIE EIGEN SCHADE PROBEREN JULIE NOG VIA EEN RETOUR ZENDING GELD TE GENEREREN. BIZAR GROTE VERZEND DOOS DIT IS GEWOON COMISCH,ER IS BIZAR VEEL BEWEGINGS VRIJHEID VOOR HET ITEM OM TIJDENS HET TRANSPORT HEEN EN WEER TE BEWEGEN WAT DUS DE MEDE OORZAAK VAN DEZE SCHADE KAN ZIJN. NIKS HEEFT DEZE VERKOPER TOE GEGEVEN DEZE VERKOPER IS EEN CHARLATAN

K
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Bol op 30 November 2023

Beste Kevin,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op NL: 030-3104999 / BE: 027- 885999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Met vriendelijke groet,
Chantal van bol.

Reageer op deze review

Laptop

Beoordeling 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Ik kocht bij Bol.com 2 jaar en 9 maanden geleden een Lenovo laptop ter waarde van 700 euro. De laptop is normaal gebruikt (ik ben student) en is onlangs gecrasht. Ik heb de laptop opgestuurd naar Bol.com met de vraag deze te repareren. Dat blijkt niet meer te kunnen, er zijn geen onderdelen meer voor.
Omdat ik dit erg snel vindt heb ik Bol.com inmiddels 6x gevraagd (2x per mail en 4x telefonisch) wat zij voor mij kunnen betekenen binnen de wettelijke garantie. Ze beloven terug te bellen maar dit doen ze ook niet. Niemand geeft antwoord op een simpele vraag!
De wettelijke garantie is iets anders dan de inmiddels verlopen fabrieksgarantie.
Bij Bol.com werken echter mensen die mijn vraag niet snappen, of ze doen alsof. Ze geven namelijk geen antwoord op mijn vraag, maar geven alleen maar aan dat de laptop niet meer gemaakt kan worden. Daarnaast doen ze alsof ze niet weten wat wettelijke garantie is.(staat notabene op eigen website) er werken ook geen managers bij de klantenservice volgens de verschillende medewerkers die ik heb gesproken. Wat het service niveau behoorlijk verklaart. De combinatie met de berichten over het aan banden leggen van de uitgestelde betalingen en het feit dat ze zich nu zo ontzettend dom opstellen terwijl ze juridisch ontzettend in gebreke zijn en inmiddels de managers blijkvaar allemaal ontslaan zijn doet vermoeden dat ze richting faillisement gaan. En zo niet, dan vraag ik het wel aan via de advocaat. Ik wil namelijk mijn geld terug omdat ik een ondeugelijk product hebt gekocht. De procedure is hiervoor inmiddels gestart, maar ik zou oprecht even wegblijven bij Bol.com mensen!

R
Was deze beoordeling nuttig? 2 0

Bol. op 07 November 2023

Beste Ruben,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op NL: 030-3104999 / BE: 027- 885999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Met vriendelijke groet,
Chantal van bol.

Reageer op deze review

pokemon

Beoordeling 
 
1.3
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
2.0

oplichters, leugenaars. word gewoon week aan het lijntje gehouden voor een zogenaamd voorradig product. Heb review geschreven op bol.com en die is natuurlijk niet geplaatst. Onderzoek nu mogelijkheden voor aangiftes. BESTEL HIER NIET. Het begint te lijken op valsheid in geschrifte, misschien aangiftes mogelijk.

J
Was deze beoordeling nuttig? 3 0

Bol. op 31 Oktober 2023

Beste Jo,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op NL: 030-3104999 / BE: 027- 885999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Met vriendelijke groet,
Chantal van bol.

Reageer op deze review

espressomachine

Service 
 
1.0

Mijn apparaat is stuk. deze nu al twee keer teruggestuurd en er wordt maar niets gedaan. ik krijg hem iedere keer weer kapot terug. niet denken dat ik mijn geld terugkrijg zelfs na het versturen van een ingebrekestelling. Mag hem gewoon weer terugsturen.

J
Was deze beoordeling nuttig? 2 0

Bol. op 26 Oktober 2023

Beste Jan,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op NL: 030-3104999 / BE: 027- 885999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Met vriendelijke groet,
Chantal van bol.

Reageer op deze review

Tefal

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Via andere review-sites heb ik deze week heel veel reviews geplaatst die er niet om liegen.

Wij hebben nu bepaald - dit door de meer dan schoftige behandelingen, de laffe en laconieke houdingen van dat zooitje van bol - om producten van bol te kopen in de vorm van computers.
Dit doen wij met 5x (+2) a e1000,-.

Wij gaan ze openen, gebruiken, installeren en rond de 25e dag retour doen.

Vinden wij een pracht oplossing. Zij hebben dan een 7 tal producten rond de e7.000,- die gebruikt zijn, terug moeten nemen en als gebruikt, dus onder de prijs, weer gaan verkopen.

Hoop dat er velen gaan volgen van de (ex) consumenten van die walgelijke ahold club als idem walgelijke bol.com

P
Was deze beoordeling nuttig? 2 0

Bol.com op 15 September 2023

Beste Pierre,

Bedankt voor je review. We hebben je klacht in behandeling genomen via Trustpilot.

Met vriendelijke groet,
Chantal van bol.com

Reageer op deze review

Body

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Klantenservice bij bol is waardeloos. Bol werkt zonder gêne samen met malafide bedrijven. Een en al klacht over dat bedrijf Lin’s Lingerie uit België maar ze blijven erachter staan. Een body in strak plastic verpakt zodat je het moet openen om te bekijken. Vervolgens mag het niet meer terug terwijl het niet is gepast. Kost maar € 100,- Gewoon weggegooid geld. Is van inferieure kwaliteit. Doet dit bedrijf heel vaak. Reactie van bol.com: jammer dan. Gewoon betalen. Schandalig

P
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Bol.com op 02 Augustus 2023

Beste Paula,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op NL: 030-3104999 / BE: 027- 885999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Met vriendelijke groet,
Chantal van bol.com

Reageer op deze review

Inferieure Body

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Klantenservice bij bol is waardeloos. Bol werkt zonder gêne samen met malafide bedrijven. Een en al klacht over dat bedrijf Lin’s Lingerie uit België maar ze blijven erachter staan. Een body in strak plastic verpakt zodat je het moet openen om te bekijken. Vervolgens mag het niet meer terug terwijl het niet is gepast. Kost maar € 100,- Gewoon weggegooid geld. Is van inferieure kwaliteit. Doet dit bedrijf heel vaak. Reactie van bol.com: jammer dan. Gewoon betalen. Schandalig

P
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Bol.com op 02 Augustus 2023

Beste Paula,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op NL: 030-3104999 / BE: 027- 885999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Met vriendelijke groet,
Chantal van bol.com

Reageer op deze review

Mini-koelkast

Service 
 
1.0

Voor mijn nichtje in Enschede een minikoelkast besteld. Koelkast was binnen een jaar kapot. Na melding hiervan was de reactie van de verkoper dat de koelkast teruggestuurd moest worden. De verkoper weigerde hem op te halen. Vele telefoontjes hierover (mijn nichtje heeft alleen een fiets en kan daarop geen koelkast naar Post.nl brengen) ben ik uiteindelijke zelf vanuit de Randstad naar Enschede gereden om haar te helpen. Koelkast bleek inderdaad kapot en moest vervangen worden door een nieuwe. De nieuwe koelkast werd bij mijzelf (factuuradres) bezorgd in plaats van op het bezorgadres in Enschede. Weer vele telefoontjes omdat de verkoper weigerde om het probleem op te lossen. Niets hielp. Uiteindelijk zelf de verzending naar Enschede verzorgd, omdat ik klaar was met de hoeveelheid ergernis die dit opleverde. Dit alles speelde zich af tussen half mei en half juni, dus een maand lang ergernis voor mij en een maand geen koelkast voor mijn nichtje.
Mijn conclusie: ik koop nooit meer iets bij Bol.com. Mijn vertrouwen is totaal weg.

M
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Bol.com op 16 Juni 2023

Beste Marianne,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op NL: 030-3104999 / BE: 027- 885999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Met vriendelijke groet,
Chantal van bol.com

Reageer op deze review

Electrische Loopband

Beoordeling 
 
2.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
5.0

Ten eerste bracht Dhl via partner tommy teleshopping de loopband van 40 kg bij mij in de centrale hal(ik heb een lift)..ook zo n fijn bedrijf!! Net een nieuwe knie en dan dat! Loopband bleek kapot bij levering..en wacht nu al 2 weken met een mega pakket in mn hal om te laten ophalen door Dhl!! Bedankt Tommy en Bol voor het besodemieteren van een klant rekeningen sturen dat wel maar elke keer kastje naar de muur gedrag van beide bedrijven!! En ow ja ik hoef het nummer niet van jullie klantenservice..die heb ik inmiddels 20x gebeld en gemaild omdat de band gevaarlijk staat in mn huis!!

YH
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Bol.com op 13 Juni 2023

Beste Yvonne,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op NL: 030-3104999 / BE: 027- 885999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Met vriendelijke groet,
Chantal van bol.com

Reageer op deze review

Boek

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Waardeloos, een boek besteld ruim voor deze uitkwam en nu word het niet geleverd omdat bol er meer heeft verkocht dan ze kunnen leveren. .
Wel staat er bij de bestelling .... word bezorgd. Jaja ik moet het maar annuleren en ik heb dus pech volgens de klantenservice en kan voorlopig fluiten naar het boek omdat het is uitverkocht. Absoluut geen goede service en duidelijk naar de klant. Als bol zo doorgaat is het totaal onbetrouwbaar om iets te bestellen

G
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Bol.com op 06 Juni 2023

Beste Gert,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op NL: 030-3104999 / BE: 027- 885999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Met vriendelijke groet,
Chantal van bol.com

Reageer op deze review

Gaming monitor

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Was altijd goed maar laatste tijd 100% omslag gemaakt. Doen niet meer aan garantie al is je product net een week buiten garantie kapot gegaan. Duur scherm of pc of tv net na 2 jaar kapot? Jammer joh we kunnen het repareren voor 75 vd nieuwprijs of je mag een nieuwe kopen maar wij vergoeden niks en denken niet mee en vinden het hartstikke normaal dat zon duur scherm net na garantie helemaal kapot is. Klantenservice weet niks, kan niks en doet niks. Garantie of coulance na de 2 jaar is onmogelijk bij ze. Koop altijd bij Amazon of Coolblue, zelfs al zou je daar iets meer betalen, is het 100% waard!

R
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Bol.com op 17 Mei 2023

Beste Riemer,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op NL: 030-3104999 / BE: 027- 885999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Met vriendelijke groet,
Chantal van bol.com

Reageer op deze review

Toetsenbord ergonomisch

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Slechte kwaliteit toetsenbord en zeer slechte garantie regeling! Ik kan naar mijn geld fluiten!
Bol.com komt zijn beloftes niet waar. Geen aanrader

A
Was deze beoordeling nuttig? 2 0

Bol.com op 18 April 2023

Beste klant,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op NL: 030-3104999 / BE: 027- 885999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Met vriendelijke groet,
Chantal van bol.com

Reageer op deze review

2 producten

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Waardeloos, producten niet ontvangen, wel rekeningen gehad. Nu heeft bol.com een incassobureau ingeschakeld voor producten die nooit geleverd zijn. Zelfs de bewijzen zijn aangeleverd dat de producten niet bij mij zijn aangekomen. Bol.com blijft naar het incassobureau verwijzen en zij weer terug naar Bol com. Klantenservice reageert nergens meer op.

A
Was deze beoordeling nuttig? 2 0

bol.com op 07 April 2023

Beste Ange,

Bedankt voor je review. We nemen je klacht via klachtenkompas in behandeling.

Met vriendelijke groet,
Chantal van bol.com

Reageer op deze review

2 producten

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Bol.com heeft producten in rekening gebracht die nooit geleverd zijn. Vervolgens meerdere rekeningen gestuurd en een incassobureau ingeschakeld. Nu weigeren ze dit probleem op te lossen. Incassobureau verwijst naar bol.com en andersom.

A
Was deze beoordeling nuttig? 2 0

Bol.com op 07 April 2023

Beste Ann,

Bedankt voor je review. We nemen je klacht via klachtenkompas in behandeling.

Met vriendelijke groet,
Chantal van bol.com

Reageer op deze review

Lego Back to the Future

Beoordeling 
 
2.5
Bestellen 
 
7.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Eind maart 2023 had Bol.com een erg mooie aanbieding: ze boden de Lego Back to the Future set 10300 aan voor € 143. Na snel toegeslagen te hebben, bleef de bestelling op 'betaald, wordt bezorgd' staan. Op de beloofde bezorgdag kwam Bol.com in de lucht; "helaas is het pakket vertraagd". Toen voelden we al nattigheid; het was een scherpe, doch realistische aanbieding. Bol zou hier, als groot concern, wel eens onderuit willen.

En ja hoor, op klokslag 00.00 zondag 2 april het bericht: "door een technische storing is uw bestelling helaas geannuleerd". Simpelweg een slecht excuus: Bol.com wilde onder onze bestelling af.
Contact met de klantenservice leverde, los van irritatie en een arrogante houding van de 'service'medewerker, niets op. Volgens hen was het een foutje, en was het inderdaad een technische storing. We konden het natuurlijk wel opnieuw bestellen, maar dan niet voor de actieprijs. Want Bol.com wil zoveel mogelijk geld verdienen, ook als het onrechtvaardig is. En zo kan een groot concern snel onder een -voor hen wellicht wat minder winst opleverende- actie op.

Enorm jammer; we zijn (inmiddels waren) al jaren trouwe klant, bestellen maandelijks artikelen, en daar dan zo mee om gaan.
Bol.com, schaam je. Wat een slechte klantgerichtheid. Alles voor de doekoes, of niet?! Dat noemen ze nou witteboordenboeven.

M
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Bol.com op 04 April 2023

Beste Marinus,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op NL: 030-3104999 / BE: 027- 885999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Met vriendelijke groet,
Chantal van bol.com

Reageer op deze review

LG Curved Monitor

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Product ontvangen welke binnen de garantie kapot gaat. Ivm grote en breekbaarheid van het product meerdere keren contact opgenomen met bol.com. Hierbij zeer weinig ondersteuning gekregen. Uiteindelijk komt het product beschadigd aan bij de reparatie service en wilt bol.com het hele bedrag op klant verhalen. Terwijl het pakket volledig volgens de beschrijving was ingepakt en terug gestuurd. Helaas is de klanten service van bol.com niet bereidt de schade bij PostNL te verhalen of hun eigen verzekering. in plaats daarvan schuift bol.com de volledige schuld bij klant in de schoenen. Waardeloos! Nooit meer iets bestellen bij bol.com

M
Was deze beoordeling nuttig? 2 0

Bol.com op 29 Maart 2023

Goedemiddag Maurits,

Dank voor je review. We hebben je klacht in behandeling genomen via Trustpilot en zijn tot een gewenste oplossing gekomen.

Met vriendelijke groet,
Chantal van bol.com

Reageer op deze review

Koelkast

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0


Koelkast gekocht via Bol.com eind 2021 en deze is na 14 maanden al stuk. De koelkast koelt voor geen meter en je boodschappen kun je linea directa weggooien. Vervolgens de klantenservice uitlegt dat de koelkast kapot was gegaan binnen de garantieperiode en dat ik me graag op de garantie wilde beroepen. Vervolgens doorverwezen naar de importeur van de koelkast en hier 1 week lang mailcontact over gehad, waarna de importeur aangaf dat de koelkast opgehaald zou worden en er een nieuwe koelkast zou worden geleverd. Inmiddels word ik al bijna 3 weken aan het lijntje gehouden door de klantenservice en is het probleem nog steeds niet opgelost. De klantenservice legt het probleem telkens buiten zich neer, zegt dat er iemand langs komt om de koelkast te repareren of dat de reparatie nog ingepland dient te worden. Koop dus vooral geen koelkast bij Bol.com, want service bieden ze je niet.

HK
Was deze beoordeling nuttig? 2 0

Bol.com op 21 Maart 2023

Beste Huub,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op NL: 030-3104999 / BE: 027- 885999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Met vriendelijke groet,
Chantal van bol.com

Reageer op deze review

Kroonluchter

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

| 2 MAANDEN VERDER EN NOG GEEN OPLOSSING |
Wij hebben 24 februari 2022 kroonluchters besteld via Bol.com. Deze zijn nu defect, dit hebben wij 17 december 2022 gemeld bij Bol.com. De partner van Bol.com zou gestopt zijn, Bol zou spoedig met een gepaste oplossing komen. Helaas is Bol tot op heden niet met een gepaste oplossing gekomen. Wij hebben meerdere e-mails verstuurd en meerdere keren gebeld met de klantenservice. Er wordt beloofd dat er contact wordt opgenomen, echter bellen ze ons niet terug en krijgen geen reacties op onze e-mails. Vandaag nogmaals contact opgenomen met de klantenservice, de medewerkster geeft aan dat de hoofdkantoor heeft aangegeven dat de klantenservice niet meer meldingen mogen maken. Beloftes worden niet nagekomen en er wordt niet gereageerd. Het is triest, we zijn nu 2 maanden verder en ik weet nog steeds niet in welk tijdsbestek er een oplossing komt.

M
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Bol.com op 23 Februari 2023

Beste M. Omer,

Bedankt voor je review. We nemen je klacht in behandeling via Trustpilot.

Met vriendelijke groet,
Chantal van bol.com

Reageer op deze review

Koffers

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Tot 2x toe iets besteld wat de dag erna bezorgt zou worden maar tot 2x toe niet gebeurt.
Daar betaal ik dan 11,99 euro voor een select abo, weggegooid geld.
Als je de klantenservice belt beroepen zich op algemene voorwaarden waar in staat dat 1% niet waargemaakt kan worden.
'Voor 15:00 uur besteld, morgen in huis', niet dus...

G
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Bol.com op 21 Februari 2023

Beste Gert-Jan,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op NL: 030-3104999 / BE: 027- 885999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Met vriendelijke groet,
Chantal van bol.com

Reageer op deze review
reclame

Laptop

Beoordeling 
 
2.5
Bestellen 
 
6.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
2.0

Eerste bestelling van hoofdtelefoon en laptop betaald met oa kado bonnen. Na zelf bellen met de leverancier (bol.com is alleen tussenpersoon) ivm niet geleverde laptop bleek deze helemaal niet beschikbaar. Vabwege een vakantie snel een andere laptop besteld maar na 2 uur een bericht dat ook deze niet leverbaar is.

Van de tweede bestelling heb ik binnen 3 dagen geld terug ontvangen. Een ruime week na de eerste bestelling had ik nog niks. Weer een mail gestuurd en toe kreeg ik snel een gedeelte van het geld terug, en de kado bonnen terwijl het wel geleverde product duurder was dan de ingeleverde bonnen. Na contact met de klantenservice kan hier niks aan veranderd worden (met een smiley)

Nu zit ik dus weer met die bonnen en geen garantie dat bestellingen uberhaupt aankomen. 3x niks dus!

B
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Bol.com op 10 Februari 2023

Beste Bastiaan,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op NL: 030-3104999 / BE: 027- 885999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Met vriendelijke groet,
Chantal van bol.com

Reageer op deze review

Eetkamerstoelen

Beoordeling 
 
2.3
Bestellen 
 
6.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Begin 2022 6 eetkamerstoelen gekocht. Vanaf het begin hier problemen mee gehad. Ik heb meerdere stoelen teruggestuurd ivm leuningen en stof stuk, nu nog steeds meerdere stoelen stuk, wat mij betreft wordt de koop ontbonden, dit levert enkel ergernis op. Zowel bol.com als usuals.be de uiteindelijke leverancier geven niet thuis. Bol.com geeft niet thuis en verwijst naar usuals, die inhoudelijk niet reageert. Het is mijns inziens te gek voor woorden dat ik zelf mails moet sturen naar usuals, de eetkamerstoelen heb ik immers gekocht en betaald bij / aan bol.com

G
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Bol.com op 04 Januari 2023

Goedendag Gerard,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op NL: 030-3104999 / BE: 027- 885999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Met vriendelijke groet,
Chantal van bol.com

Reageer op deze review

Lader voor Segway Scooter

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Bol.com en ZenXstore laten 11 jarige Thijmen in de kou staan.

Op de website van Bol.com kocht mijn zoontje Thijmen na 2 jaar sparen een Segway Ninebot Step. Bol.com adviseerde daar netjes een extra oplader bij van € 60,00. Wel zo handig want Thijmen woont in 2 verschillende huizen. Na ontvangst van de lader bleek de aansluiting van de lader niet te passen op de Segway Step. Vervelend maar kan gebeuren. Na een weekje op de website van ZenXstore een bericht gestuurd daar kwam de lader immers vandaan. Gek genoeg geen bevestiging van ontvangst maar toch even afwachten. Een week later nog maar eens een bericht sturen en ja hoor weer geen reactie. ZenXstore en Bol.com hadden de centjes blijkbaar binnen en klant zijn ben je blijkbaar alleen als er nog gekocht moet worden.
Beetje geïrriteerd na 6 weken een bericht naar Bol.com gestuurd waarom men niet reageert en of de lader kan worden geruild voor een lader die wel op de Segway past. Geld terug hoeft niet maar gewoon een product dat op aangeven van Bol.com werkt en waar voor is betaald. Bol.com bevestigde netjes mijn bericht en dat binnen 3 werkdagen contact opgenomen zou worden door de ZenXstore. Nou, ik ben benieuwd! De volgende dag bleek Bol.com meer indruk te maken dan ikzelf en ik kreeg het bericht “Helaas kunt u het niet meer retourneren omdat de retourtermijn is versterken.” Met verbazing las ik het bericht. Ik reageerde terug naar ZenXstore met bovengenoemd verhaal en dat mijn eerste reclamatie weldegelijk binnen de retourtermijn was verstuurd. Maar goed, zoals gezegd, je bent blijkbaar klant als er nog gekocht moet worden. Ik probeerde met Bol.com contact te hebben omdat zij een knop hebben “Ik kom er met de verkoper niet uit”. Dat maakt ook geen verschil want Bol.com herhaalt alleen het proces van ZenXstore en dat ze volkomen in hun recht staan om retourneren te weigeren. Het beste advies was om de lader via Marktplaats te verkopen. Zelf bewegen was geen optie net als een mooi commercieel gebaar te maken of de verkoper op hun verantwoordelijkheid te wijzen. Dan had hier een 5 sterren review gestaan.

Conclusie: zowel Bol.com als ZenXstore laten zich enorm kennen voor nog geen € 60,00 en laten Thijmen beteuterd achter. Weet dat Bol.com een ordinaire geldmachine is die schimmige en onbereikbare verkopers aan hen bindt om vervolgens op geen enkele wijze klantgericht naar een oplossing te zoeken. Ik zal een nieuwe lader voor hem kopen en eens kijken of hij Marktplaats nog € 5,00 voor zijn oplader krijgt. Volgende keer maar Coolblue want daar is “Alles voor een glimlach”.

AD
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Bol.com op 24 November 2022

Beste André,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op: 030 310 4999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Met vriendelijke groet,
Chantal van bol.com

Reageer op deze review

Tv

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Koop niks bij bol.com
Tv gekocht retour gestuurd wacht nu al 35dagen op bedrag 485 euro.gekocht bij bol .com slechte zaak bol.com.wel winst pakken.maar niet terug betalen

R
Was deze beoordeling nuttig? 3 0

webcare@bol.com op 08 September 2022

Beste Ronnue,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op: 030 310 4999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Met vriendelijke groet,
Jolanda

klantenservice@bol.com op 08 September 2022

Beste Ronnue,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op: 030 310 4999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Met vriendelijke groet,
Jolanda van bol.com

Reageer op deze review

Xiaomi oortjes

Beoordeling 
 
2.0
Bestellen 
 
5.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Bol.com leverde via een partner nep-Xiaomi oortjes. Het doosje dat ik ontving bevatte foto's die exact overeenkomen met de foto's die op het doosje van Apple Aerpods staan. Door de klantenservice werd ik verwezen naar de partner en Bol.com doet er er zelf helemaal niets mee. De partner gaf aan dat per abuis een verkeerd product werd verstuurd, maar kan vervolgens niet de originele oortjes voor dezelfde prijs leveren. Het betreft gewoon een poging tot oplichting.

H
Was deze beoordeling nuttig? 3 0

Bol.com op 15 Februari 2022

Beste Henk-Jan,

Dank voor je review. Op 5 februari heeft de partner je een e-mail gestuurd met meer informatie en een voorstel om de kwestie naar tevredenheid op te lossen. De partner had graag de juiste oortjes naar je opgestuurd en het aankoopbedrag gecrediteerd zodat je de oortjes gratis mocht houden voor het ongemak. Je hebt aangegeven al elders oortjes te hebben besteld.

Met vriendelijke groet,
Chantal van bol.com

Reageer op deze review

De fouten die bij Bol.com liggen worden nu op de klant afgeschoven.

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Service 
 
1.0

Op 17 december heb ik 3 bestellingen (cadeaubonnen) gedaan bij Bol.com. Diezelfde dag krijg ik een mail dat er is ingelogd vanaf een ander toestel dan gebruikelijk. Als ik dit zelf was hoefde ik NIKS TE DOEN. Aangezien mijn eigen pc een tijdje geleden was gecrasht en in zelf de bestelling ad gedaan vanaf mijn mans pc, hoefde ik dus niks te doen.
Op 18 december krijg ik een mail van Bol.com dat er een verdachte login was in mijn account en dat daarom mijn account was gedeactiveerd. Op dezelfde dat krijg ik nog een mail van Bol.com dat mijn bestelling is geannuleerd omdat een artikel niet betaald kon worden met de gekozen betaalmethode. De geannuleerde bestelling was de cadeaubon. Er stond GEEN bestelnummer in de mail.
Ik heb op 18 december gelijk gebeld met Bol.com. Ik kreeg te horen dat ze voor de zekerheid mijn account gedeactiveerd hadden. Het lag nu bij de fraudeafdeling. Het advies was om een nieuw wachtwoord aan te maken en vanaf maandag 20 december (als de fraudeafdeling ernaar gekeken had) kon ik dan weer een nieuwe bestelling doen.
Op 18 december krijg ik echter al een mail dat ik toen al een nieuwe bestelling kon doen, maar dan zou ik wel met ideal moeten betalen. Diezelfde dag heb ik de 3 bestellingen opnieuw gedaan.
Op 21 december krijg ik 2 mail dat ik vanaf dat moment mijn bestelling kan betalen. Vreemd dacht ik, ik heb toch al via ideal betaald.
Op 22 december heb ik weer met Bol.com gebeld. Nu blijkt dat niet 3 maar 1 bestelling was geannuleerd. Waarom die ene was geannuleerd en die andere 2 niet, kon de medewerkster niet vertellen. De bestelling kon niet worden teruggehaald en omdat het fysieke bonnen waren, konden deze ook niet gedeactiveerd worden. Ik heb aangegeven dat ik niet van plan ben om de extra bonnen te betalen, omdat het een fout is van Bol.com. De betreffende medewerkster zou het e.e.a. uitzoeken en erop terugkomen (via mail of telefoon).
Op 3 januari nog niks gehoord. Omdat de uiterste betaaldatum 4 januari is besluit is zelf maar weer contact op te nemen met Bol.com. De medewerkster die ik aan de lijn had heeft het e.e.a. met een collega besproken en de conclusie was dat ik toch de extra bonnen moet betalen. Ze vertelde dat het de verantwoording van de klant is om na de mail van de geannuleerde bestelling, zelf in te loggen om te kijken welke bestelling is geannuleerd. De medewerkster die ik op 18 december aan de lijn had kon ook geen duidelijkheid geven om het 1 of alle 3 de bestellingen waren die geannuleerd waren. Beiden namen wij dus aan dat het alle bestellingen waren, omdat er ook niks over in de mail stond. En dat mag je ook aannemen aangezien mijn account was gedeactiveerd. Op mijn vraag hoe het mogelijk is dat ik eerst een mail krijg over een verdachte inloggen op mijn account en waarin staat dat ik dus niks hoeft doen als ik dit zelf was, en waarom alsnog mijn bestelling werd geannuleerd kon de medewerkster geen antwoord geven.
Ik ben al heel was jaren klant bij Bol.com en was altijd heel tevreden. Na dit akkefietje is mijn mening totaal omgedraaid. De fouten die bij Bol.com liggen worden nu op de klant afgeschoven. Bol.com moet de hand in eigen boezem steken. Dit was dan ook de laatste keer dat ik een bestelling bij Bol.com heb gedaan. Ik doe het NOOIT meer. Zo ga je niet met je klanten om!

AD
Was deze beoordeling nuttig? 3 0

Bol.com op 04 Januari 2022

Beste A. de Gram,

Bedankt voor je review. Vanmiddag is je een e-mail gestuurd met meer informatie.

Met vriendelijke groet,
Chantal van bol.com

Reageer op deze review

Brace strassburg

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Bij Bol.Com een universele Brace-strassburg sok besteld tegen hielspoor.
Omdat de hielspoor al verholpen was toen het pakket aankwam heb ik het terug gezonden zonder het uit de verpakking gehaald te hebben. Daarna kreeg ik een foto met een paar haren en wat stof er op toegezonden met de mededeling dat het gebruikt was. Pure onzin en ik voel me behoorlijhk opgelicht.

G
Was deze beoordeling nuttig? 4 0

Bol.com op 16 November 2021

Beste Gerard,

Bedankt voor je review. Wij hebben je klacht in behandeling genomen via Trustpilot.

Met vriendelijke groet,
Chantal van bol.com

Reageer op deze review

Afzuigkap

Beoordeling 
 
2.5
Bestellen 
 
4.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
4.0

Heb op 2 nov een afzuigkap besteld zou 3 nov komen. Het is nu 4 nov nog niks. Bol.dom begint al aardig op alie expres te lijken. Levering binnen 24 u nou vergeet het maar. Het is dan ook de laatste keer dat ik hier iets bestel gewoo waardeloos.
Gr H Geerligs

HG
Was deze beoordeling nuttig? 3 1

Bol.com op 05 November 2021

Beste Hm Geerligs,

Bedankt voor je review. Erg spijtig om te vernemen dat je bestelling vertraagd is geraakt waarvoor onze excuses! Volgens onze gegevens is je bestelling een halfuurtje geleden geleverd. Veel plezier met je bestelling!

Met vriendelijke groet,
Chantal van bol.com

Reageer op deze review

Partner van bol

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

De grootste fout in mijn leven gemaakt, door me te gaan focussen op bol.com, je word niet als partner behandeld. Ik heb 2000+ producten verzonden, heb slechts 13 ervaringen, je mag de klant niet om een recencies vragen, maar goed we weten allemaal als een order goed is gegaan hoor je de klant niet, die nemen de tijd als er iets niet goed gaat, waardoor ik 4 slechte recencies heb van de 13, ik werd dus gedreigd om erafgegooid te worden, had 6 weken de tijd om het in orde te maken, dus mijn hele verzendwijze en alles nog beter proberen te doen, en ja hoor mijn account gesloten met alle gevolgen van dien terwijl mijn prestatiescore in het algemeen echt goed is! Het is de enigste inkomstenbron, waardoor ik nu zwaar en diep in de problemen kom, geen idee hoe ik hier uit ga komen, bedankt bol! Ik ga desnoods de media inschakelen om iedereen in Nederland te waarschuwen dat je niet afhankelijk van bol moet worden want ze laten je kapot gaan om mini reden en kijk eens hier, wow wat een goede score hebben jullie zelf..... en desnoods regel ik een advocaat om de kosten die hieruit volgt te verhalen op ze, met een schade vergoeding 't lijkt me niet mogelijk dat je dit kan doen volgens de wet, als je een partnerschap aangaat behoor je je als een partner te gedragen, het hele puntensysteem is corrupt en niet eerlijk. Nogmaals bedankt bol voor het verpesten van mijn leven!

DS
Was deze beoordeling nuttig? 4 2
Reageer op deze review
161 resultaten - getoond 1 - 30
1 2 3 4 5 6

Wij zijn benieuwd naar jouw bol.com ervaring

Bol.com is qua omzet met afstand de grootste webwinkel van Nederland. Je kunt er dan ook van uitgaan dat bij Bol.com alles tot in de puntjes geregeld is. Op Bol.com vind je een enorm assortiment aan artikelen op het gebied van elektronica, boeken, games, maar ook kleding of speelgoed. Het hoofdkantoor van Bol is gevestigd in Utrecht, waar je overigens geen bestellingen kunt afhalen. Als je echter op werkdagen vóór 12:00 uur je bestelling plaatst, kun je je pakketje diezelfde middag ophalen bij een bol.com afhaalpunt in een Albert Heijn.

Wat is uw ervaring met bol.com? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij bol.com hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal bol.com reviews lezen.

Thuiswinkel Waarborg
Telefoonnummer: 030 310 4999
Meer info over bol.com op Wikipedia

Algemene informatie

Keurmerken
Thuiswinkel Waarborg
Afhalen mogelijk
nee