Bonprix reviews & ervaringen

www.bonprix.nl
 
3.2 (231)
Bonprix reviews logo

231 Bonprix reviews

 
(14)
 
(12)
 
(24)
 
(49)
 
(151)
Terug naar overzichtspagina
Bezoek website
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
290 resultaten - getoond 1 - 30
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Volgorde

Een jurk

Beoordeling 
 
9.3
Bestellen 
 
8.0
Service 
 
10.0
Prijs 
 
10.0

Ik ben al jarenlang een zeer tevreden klant. Als er iets niet helemaal goed verloopt heb ik in ieder geval steeds te maken met zeer vriendelijke medewerkers van de klantenservice die je echt willen helpen en meedenken. Ik kan mij dan ook totaal niet vinden in hetgeen hieronder door sommigen vermeld staat. En over betalen ben ik heel eenvoudig als jij betaalt betalen zij na ontvangst van retour ook snel terug. Dat is al jarenlang mijn ervaring. Van mij krijgen ze i.i.g. een dikke pluim!
Ze hebben leuke kleding, kwaliteit / prijsverhouding heel goed. In deze tijd is het zeer prettig dat je er leuk bij kunt lopen zonder daarvoor de hoofdprijs te hoeven betalen.
BonPrix ga zo door. En fouten worden overal gemaakt en dat mag ook. Trek je a.u.b. niets aan van de mensen van wie je blijkbaar geen fouten mag maken. Die doen zelf vast altijd alles allemaal perfect en maken nooit fouten. Dat jullie afhankelijk zijn van andere partijen is vervelend en daarin moeten keuzes gemaakt worden. Afwegingen kunnen we het goedkoop houden voor de klant dan blijven we zaken doen met...
Mensen ga eens de stad in naar een willekeurige winkel en je schrikt je kapot van de prijzen die ze vragen voor kledingstukken. En ook die gaan kapot. Een ook die hebben een keer de naaimachine niet op de juiste stand gehad enz. enz.
Klagen zijn wij Nederlanders goed in. Schrijf a.u.b. ook eens wat vaker als zaken goed gaan. Dat is ook een leuke en fijne opsteker van medewerkers van een bedrijf. Denk daar maar eens over na. Hoe fijn vind je het zelf om eens een compliment te krijgen voor alle bergen werk die je verzet en net die ene fout / klacht onder de loep wordt gehouden en met tig mensen wordt gedeeld.
Nogmaals een vette Pluim voor BonPrix!
Groeten,
Angelien

A
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

sneakers

Beoordeling 
 
8.3
Bestellen 
 
8.0
Levering 
 
9.0
Service 
 
8.0
Prijs 
 
8.0

Sneakers besteld en binnen 2 dagen geleverd. Ze doen wat ze beloven.

E
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Shirts

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Triest bedrijf , komt gemaakte afspraken niet na kwa levering. Retour beleid is dramatisch. Klantenservice ook dramatisch, houden klanten voor de gek met smoesjes en leugens .

A
Was deze beoordeling nuttig? 2 2
Reageer op deze review

Kleding

Service 
 
1.0

Bonprix houdt zich niet aan de wet betreffende aanmaningskosten.

Laat je dus niet intimideren door dit bedrijf wanneer een betaling per ongeluk niet op tijd heeft plaatsgevonden.

M
Was deze beoordeling nuttig? 1 1
Reageer op deze review

Zonnejurkjes

Beoordeling 
 
3.5
Bestellen 
 
5.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
7.0

In de bestelbevestiging die ik via mijn email ontving na mijn bestelling stond duidelijk dat ik €0,00 verzendkosten hoefde te betalen. In de factuur waren echter wel verzendkosten berekend. Toen ik hierover reclameerde kreeg ik te horen dat nu eenmaal in de voorwaarden staat dat de klant de verzendkosten betaalt, tenzij er gebruik is gemaakt van een kortingcode. Maar achteraf alsnog verzendkosten in rekening brengen is niet netjes en mag zelfs niet. Ik heb contact gehad met een consumentenorganisatie en die bevestigde mijn vermoeden: het mag niet! De klant betaalt wat er tijdens de bestelling afgesproken wordt! Ook op deze mededeling kreeg ik wederom de voorwaarden toegestuurd. Ik ben jarenlang een goede klant geweest, maar dit schoot mij in het verkeerde keelgat. Oké, het gaat maar om € 4,95, maar het gaat mij ook om het principe...Mij zijn ze kwijt als klant. En hoewel ik twee weken geleden al verzocht heb om mijn account en al mijn gegevens te verwijderen, bestaat mijn account nog steeds. Om moedeloos van te worden...

JH
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review

Kleding

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Account opgezegd omdat Bonprix het zoveelste bedrijf is dat Post.nl zijn gang maar laat gaan met de pakketten. Ook al bel en mail je Bonprix dat Post.nl verkeerd bezig is, ze laten het allemaal toe. Dan ben je uitgepraat. Ik kon het pakket niet afhalen. Verder bestellen is daarmee zinloos, want bedrijven staan blijkbaar achter Post.nl en niet achter de betalende klant.

B
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Jas

Beoordeling 
 
8.5
Bestellen 
 
8.0
Levering 
 
8.0
Service 
 
10.0
Prijs 
 
8.0

Jas besteld en niet ontvangen,contact opgenomen met bon prix en sturen een nieuwe.
Dat is toch service!!

MR
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review

Kleren

Beoordeling 
 
1.5
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
3.0

Flink bedrag aan kleren bij deze winkel besteld. Ik zou vandaag het pakket thuis krijgen, niemand bij mij geweest wel gemarkeerd als geleverd door PostNL. Waar? Wie weet, maar PostNL kan dus blijkbaar niets voor mij betekenen. En na dat ik Bonprix belde om dit te melden, krijg ik te horen dat ik niet wachten tot 24-3 om te kijken hoe ze mij verder kunnen helpen. Belachelijk! Ik had een outfit dringend voor donderdag nodig, nou dat kan ik in ieder geval vergeten. En mijn geld? Wanneer krijg ik de kleren waarvoor ik netjes en meteen betaald voor heb? Allemaal vragen zonder antwoorden. Heel slecht dit!
Nul oplossing voor mijn probleem!

VA
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review

Meerdere kledingstukken

Beoordeling 
 
7.0
Bestellen 
 
8.0
Levering 
 
8.0
Service 
 
5.0

Kleding voor een betaalbare prijs. Bestellen + ontvangen binnen 2 dagen (vind ik prima want alles binnen 24 uur ontvangen vind ik in veel gevallen onnodig).

Terugsturen is echter een blamage: 4 weken of langer op je geld wachten en als je pech hebt ook nog eens in meerdere delen omdat ze de geretourneerde kleding blijkbaar niet in een keer (kunnen) verwerken. Wel altijd vriendelijk en snel antwoord over de stand van zaken..... Maar zo lang op je geld moeten wachten is niet meer van deze tijd. Mijn advies is dan ook om met 'AfterPay' bij BonPrix te kopen.

S
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Kleding

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Ik ben al maanden bezig om mijn geld terug te krijgen van artikelen die ik geretourneerd heb ter waarde van meer dan €300. Keer op keer krijg ik de bevestiging vanuit de klantenservice dat het geld wordt overgemaakt en tot op heden heb ik nog niks ontvangen. Ook ben ik door klantenservice medewerker Liesbeth zeer onklantvriendelijk behandeld toen ik om meer duidelijkheid vroeg, wat een slechte medewerker. Ik heb inmiddels aangegeven dat ik juridische stappen ga ondernemen als dit niet wordt opgelost en daar wordt niet op gereageerd. Helaas is het dus tijd om de rechtsbijstand in te schakelen. Tip: bestel alleen bij dit bedrijf als je je geld niet terug wilt na retourneren.

Antwoord klantenservice

Beste Lizzy, het is niet de bedoeling dat je je geld niet terug krijgt als je daar recht op hebt. Dat zien we graag voor je na. Daarvoor vragen we je vriendelijk een e-mail met je gegevens te sturen naar sociale.netwerken@service-bonprix.nl. Het team van bonprix.

L
Was deze beoordeling nuttig? 2 2

Veroon op 23 Oktober 2021

Je betaald ook verzendkosten als je niets houd...heel slecht!!

Aderie op 13 Mei 2024

Ik moet nu ook geld terug krijgen van hun . Ik heb op trustpilot een review geplaatst . Op die site reageren ze dat het vervelend is en dat ze het met spoed op willen lossen . Prive krijg ik een mail dat ik de voorwaarden maar beter had moeten lezen . Via Whatsapp zeggen ze dat ze een contract hebben met post nl en dat ze van post nl het geld 14 dagen vast moeten houden . Stiekem bedrijf op trustpilot reageren dat ze het op willen lossen ,en prive zeggen ze bekijk het maar we houden je geld lekker vast hier .

Elsa op 13 Mei 2024

Ook ik ben de dupe van BonPrix
Ze hebben een spookrekening gemaild,terwijl ik de bestellingen keurig betaald heb(de bewijzen heb ik zwart op wit) maar men blijft volhouden dat ik moet betalen.
Ik ga dus niks dubbel betalen,stop gelijk met klant te zijn.
Ik waarschuw iedereen ,ga niet met hen in zee.

Reageer op deze review

over servise

Service 
 
1.0

ze laten je betalen voor artikelen die nooit besteld zijn ze doen iets wat niet magik zal er nooit weer wat kopen

Antwoord klantenservice

Beste Jannie, het is niet de bedoeling dat je betaalt voor artikelen die je niet hebt besteld. Kan je een e-mail sturen met je klantummer en een korte uitleg? Ons e-mailadres is sociale.netwerken@service-bonprix.nl. We helpen je verder. Het team van bonprix.

J
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

ZEER SLECHTE SERVICE!!

Al jaren bestel ik bij bonprix, bijna maandelijks... Helaas heb ik voor het eerst iets terug gestuurd op 4 juni en ze hebben het direct ontvangen, maar helaas heb ik nog steeds niets gehoord en nog geen geld terug. Op whatsapp en mail wordt niet gereageerd.
Wat een slechte service, ze moeten hier nog veel leren!
Ik weet nu al dat ik hier noooooiiit meer een bestelling ga plaatsen.

Antwoord klantenservice

Beste Ikke, we helpen je graag verder. Kan je een e-mail sturen met je klantummer en een korte uitleg? Ons e-mailadres is sociale.netwerken@service-bonprix.nl. Het team van bonprix.

I
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

BONPRIX WAARDELOOS

Beoordeling 
 
1.8
Bestellen 
 
2.0
Levering 
 
2.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
2.0

Heb kleding geretourneerd, nu wacht ik sinds 27 mei op mijn geld. Meerdere keren ge-maild en gebeld heel veel smoesjes gehoord maar nog steeds geen cent terug gezien.

Antwoord klantenservice

Beste Peggy, je geeft aan dat je sinds 27 mei op een terugbetaling wacht. dat is best lang! Kan je een e-mail sturen met je klantummer en een korte uitleg? Ons e-mailadres is sociale.netwerken@service-bonprix.nl. We helpen je verder. Het tam van bonprix.

P
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Retour

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Ik heb een bestelling gedaan, maar kwaliteit viel tegen. Dus retour gezonden, echter wacht ik nu al 2 weken op teruggave van mij geld. Dit kan tot 30 (!) dagen duren blijkbaar. Dat is voor mij de laatste keer dus.

Antwoord klantenservice

Beste Sandra, het verwerken van een retour duurt 2 tot 4 weken. Kan je een e-mail stuen met je klantummer en een korte uitleg? Ons e-mailadres is sociale.netwerken@service-bonprix.nl. We helpen je verder. Het tam van bonprix.

S
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Nooit meer!

Beoordeling 
 
2.3
Bestellen 
 
4.0
Levering 
 
2.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
2.0

Tegenwoordig kan je inderdaad alleen nog bestellen als je voor de tijd betaald. Aldus op 3 juni per creditcard besteld. Alle artikelen zouden leverbaar zijn, maar helaas...kreeg mijn bestelling op 3 dagen geleverd, laatste ruim een week na de 1e levering.
Gelijk na ontvangst van alle 3 de leveringen artikelen teruggestuurd in 1 pakket. 16 juni gebeld. Geretourneerde artikelen waren ontvangen, maar nog niet verwerkt. 29 juni weer gebeld. Zelfde antwoord. Konden het (terugbetalings)proces ook niet versnellen. Hadden ca 3 weken achterstand werd mij verteld, maar gezien onderstaande recensies is het dus eerder regel dan uitzondering bij Bonprix dat het verwerken van retouren enorm lang (en het terugbetalen van je betaling 3- 4 weken!) duurt.
Dit is voor mij zeker niet de 1e keer dat het zo loopt bij Bonprix.
Oftewel...voor mij nooit meer!

Enne...klantenservice...nee, ga ook niet weer een mail hierover sturen naar julli social media mailaccount, want het lost uiteindelijk toch niets op.

Antwoord klantenservice

Beste Sandra, het verwerken van een retour duurt 2 tot 4 weken. Na het verwerken van de retour zal de terubetaling worden overgemaakt. Je mag natuurlijk altijd een bericht sturen per e-mail met je klantnummer en een korte uitleg. Het team van bonprix.

S
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Slechte retourservice! 4 weken wachten op geld

Beoordeling 
 
4.3
Bestellen 
 
8.0
Levering 
 
4.0
Service 
 
1.0

Levering ging snel. Keuze voor achteraf betalen had ik niet. Zelfde dag (10/6/21) retour aangevraagd en krijg nu te horen dat het 4 !!!!!! Weken kan duren voordat ik het geld terug zie! Dit was de 1e maar ook direct laatste keer dat ik hier bestel! Als klant kan je ook niet 4(!!!!) weken wachten met betalen dus waarom zou je 4 weken moeten wachten op je retour! Dit is zelfs buiten de wettelijke termijn van 14 dagen.

Antwoord klantenservice

Beste Jeannette, het verwerken van een retour duurt 2 tot 4 weken. Meesal is dit binnen 2 weken. Kan je een e-mail stuen met je klantummer en een korte uitleg? Ons e-mailadres is sociale.netwerken@service-bonprix.nl. We helpen je verder. Het tam van bonprix.

J
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Retourneren is een drama

Beoordeling 
 
3.0
Bestellen 
 
2.0
Levering 
 
2.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
7.0

Bestelling keurig ontvangen, maar een deel heb ik geretourneerd. Vervolgens hoor je niks, geen bericht dat de artikelen ontvangen zijn of wat de status is. Via whatsapp contact gelegd. Daarbij wordt heel slecht gereageerd. Heb nu 4x een appje ontvangen waarin ze zeggen dat het te druk is om te reageren; wacht nu al een week op een antwoord. Dit schiet natuurlijk voor geen meter op. Dit is nu de tweede keer dat ik deze ervaring heb bij het retourneren bij Bonprix. Al met al duurt het wel een maand voor je je geld terug hebt. Communicatie zeer slecht.

Antwoord klantenservice

Beste Petra, dat is iet de bedoeling. kan je een e-mail sturen met je klantnummer en een korte uitleg? Ons e-maialdres is sociale.netwerken@service-bonprix.nl. We helpen je verder. Het team van bonprix.

P
Was deze beoordeling nuttig? 2 0

Jeannette op 28 Juni 2021

Levering ging snel. Keuze voor achteraf betalen had ik niet. Zelfde dag (10/6/21) retour aangevraagd en krijg nu te horen dat het 4 !!!!!! Weken kan duren voordat ik het geld terug zie! Dit was de 1e maar ook direct laatste keer dat ik hier bestel! Als klant kan je ook niet 4(!!!!) weken wachten met betalen dus waarom zou je 4 weken moeten wachten op je retourgeld. Dit is zelfs buiten de wettelijke termijn van 14 dagen.

Ik bestel hier ook echt nooit meer.

Reageer op deze review

Waardeloos

Beoordeling 
 
3.8
Bestellen 
 
7.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
6.0


Waardeloos! Artikelen staan vermeld als leverbaar, maar worden standaard te laat geleverd. Nu op maandag besteld, was beschikbaar, toch pas op donderdag verwachte leverdatum in de bevestiging. Op donderdag gebeld: staat klaar maar is niet meegenomen door postnl. Vanavond zeker. Dus niet: op vrijdag mail dat het is vertraagd. Weer gebeld: pakket staat nog niet eens klaar! Ze liegen dus gewoon tegen je bij de klantenservice! Conclusie: ik heb mijn kleding niet op tijd voor de uitvaart en geen tijd meer voor het kopen van iets anders. Geen Bonprix meer: waardeloos.

Antwoord klantenservice

Beste Iris, doordat er een verschil bestaat van 48 uur tussen de virtuele en de werkelijke voorraad komt het soms voor dat artikelen die als beschikbaar worden bevestigd bij het inpakken uitverkocht blijken te zijn.
Ook is het helaas technisch niet altijd mogelijk om in de bevestigende e-mail onderscheid te maken tussen direct beschikbare- en beschikbare artikelen met een vertraagde levertijd. Het team van bonprix.

I
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

niet leverbaar

Beoordeling 
 
2.5
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
2.0
Prijs 
 
6.0

Afgelopen dagen veel in de webwinkel gekeken ivm het voorbij komen op sociale media. Bij veel produkten zijn de gangbare maten bv 36/38 of s/m niet meer leverbaar. Je krijgt de optie te zien of het niet meer leverbaar is of binnenkort weer leverbaar. Schrijf je dan in voor dat artikel met je e-mail adres. Dit gedaan met een superleuke trui. Je kunt wachten tot je een ons weegt, er is niks BINNENKORT leverbaar, met dat bericht wordt je aan het lijntje gehouden. En koop je ondertussen niks anders, omdat deze toch weer geleverd kan worden.
Als je iets niet kunt leveren, haal het dan uit het assortiment voor die maten. Zeg niet dat iets binnenkort weer leverbaar is. Ik ben hierover zeer ontevreden, ik vind het misleidend!!

Antwoord klantenservice

Beste Anita, bedankt voor je feedback. Het aanvullen van de voorraad is afhankelijk van de leveranciers. Er wordt naar gestreefd dit binnen 3 weken te doen. Ik kanhet niet garanderen. Ik nodig je uit je bestelling van het tijdelijk uitverkochte artikel te plaatsen. Zodra de voorraad is aangevuld , wordt het geleverd. Het team van bonprix.

A
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

geld terug

Beoordeling 
 
4.5
Bestellen 
 
6.0
Levering 
 
6.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
5.0

29 april een bestelling geplaatst daaruit bleek een aantal broeken niet leverbaar dus 3 broeken geannuleerd 2 zijn er terug betaald 1 nog niet. bij navraag via watchapp en mail zegt men dat het met een andere bestelling is verrekend? kan daar niks over terug vinden in mijn Bronprix app het zou op mijn factuur/saldo moeten staan maar die valt niet te downloaden of te openen.
Heb menige keren een piging gedaan op een antwoord helaas wordt er niet meer gereageerd. Ook zijn retouren al meer dan 6 wk in behandeling. Hoop dat het probleem ooit nog wordt opgelost!

Antwoord klantenservice

Beste Auk, wat jammer dat je de verrekening niet terug kan vinden. Kan je een e-mail sturen naar sociale.netwerken@service-bonprix.nl? Graag met je klantnummer en een korte uitleg. We helpen je dan verder. Het team van bonprix.

A
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Verzendkosten kwijt bij retour

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Let op. Bonprix gebruikt een truukje om je bij een retour de verzendkosten niet terug te betalen. Ze verpakken dit als retour kosten. Dus je krijgt alleen je aankoopbedrag terug, de rest ben je kwijt.

Ik koop hier alvast nooit meer iets.

Antwoord klantenservice

Beste Rob, de verzendkosten vervallen bij een volledige retour. Wel kunnen er kosten in rekening worden gebracht bij een volledige retour. Om dit beter na te kunnen zien vragen we je vriendelijk een e-mail met je gegevens te sturen naar sociale.netwerken@service-bonprix.nl. Het team van bonprix

RB
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review
reclame

Ik bestel nooit meer bij Bon Prix.

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Artikelen die ik heb besteld een paar maanden geleden retour gestuurd. Opeens een brief op de deurmat dat ik 19,90 moet betalen. Blijkt dat je alle verzendkosten alsnog moet betalen. Geen enkel bericht hierover ontvangen, geen herinnering niks. Met klantenservice gebeld; niets aan te doen. Nu moet ik dus bijna € 20,- betalen voor artikelen die ik niet heb. Ik bestel dus nooit meer bij Bon Prix.

Antwoord klantenservice

Beste Wendy, de verzendkosten vervallen bij een volledige retour. Wel kunnen er kosten in rekening worden gebracht bij een volledige retour. Om dit beter na te kunnen zien vragen we je vriendelijk een e-mail met je gegevens te sturen naar sociale.netwerken@service-bonprix.nl. Het team van bonprix

W
Was deze beoordeling nuttig? 4 1

Wendy op 21 Maart 2021

Welke kosten zijn dat dan die wel in rekening worden gebracht? Want ik heb dus wel alles volledig geretourneerd, en moet toch bijna 20 euro betalen. Verzendkosten plus herinneringskosten neem ik aan (terwijl ik geen herinnering heb gehad).

Rob op 28 April 2021

Verzendkosten vervallen (Ja. Dat is de wet) maar we brengen wel retourkosten in rekening. Oftewel, onze jurist heeft een leuke manier gevonden om die kosten toch op de klant te vorderen. Nogal malafide.

Reageer op deze review

Maten nooit op voorraad bij actie korting

Beoordeling 
 
3.0
Levering 
 
4.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
4.0

IK HEB DE APP GEDOWNLOAD SPECIAAL VOOR DE 15% KORTING. MAAR MIJN MAAT WAS NIET BESCHIKBAAR. DE KORTING WAS TOT GISTEREN EN VANDAAG KOMT MIJN MAAT BINNEN EN IK KAN DUS GEEN GEBRUIK MEER MAKEN VAN DE KORTING. DIT OVERKOMT MIJ ALTIJD ALS BON PRIX SALE OF ACTIE KORTING HEEFT.?? 

VOLGENS DE KLANTENSERVICE HAD IK ONDANKS DAT DE MAAT NIET BESCHIKBAAR WAS TOCH KUNNEN BESTELLEN. MOOI NIET. IN DE APP KAN JE HET NIET IN JE WINKELWAGEN ZETTEN.

BEN ZEER ONTVREDEN. ALTIJD ALS ER EEN SALE IS OF ACTIE(MET KORTING) ZIJN DE MATEN NIET VOORADIG WAARDOOR IK ALTIJD MISGRIJP


Groeten

Antwoord klantenservice

Beste Monica, wat jammer dat je de bestelling niet hebt kunnen plaatsen met de korting van 15%. Kan je een e-mail sturen met je klantnummer en een korte uitleg? We kijken hoe we je kunnen helpen. Ons e-mailadres is sociale.netwerken@service-bonprix.nl. Het team van bonprix.

MB
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Verkeerde maat

Ik vind het erg jammer, dat regelmatig de verkeerde maat gestuurd wordt.
Zoals deze keer, ik bestel bh's maat 90 b en wat krijg ik 75b.
Ik bestel nieuwe, maar ik betaal geen verzendkosten, omdat de fout bij Bonprix ligt.
Met vriendelijke groet Regina Delsink

Antwoord klantenservice

Wat een vervelende situatie, Regina! Als je een e-mail met je gegevens stuurt naar sociale.netwerken@service-bonprix.nl zoeken we met spoed een oplossing. Het team van bonprix

RD
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Waardeloos

Beoordeling 
 
4.0
Bestellen 
 
5.0
Levering 
 
5.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
5.0

Leuk online shoppen maar niet meer bij Bonprix. Ik heb aantal dingen besteld en veel retour gedaan omdat de maten niet vallen. Heb 4 dingen gehouden en uiteindelijk netjes gebeld om te vragen naar mijn betaling. Omdat er onder mijn account een betaling van 280 open stond voor 4 dingen wat totaal niet klopt. Na veel bellen en mailen krijg ik te horen dat ze vergeten zijn mijn retours te verwerken. Kreeg ook te horen dat ik 3 incasso brieven heb gekregen maar 1 incasso brief in mijn brievenbus lag. Uiteindelijk heb ik weer gebeld zei een collega u kunt wachten met betalen omdat wij eerst alles op een rijtje gaan zetten. Week later weer gebeld kreeg ik te horen dat ik moest betalen maar het bedrag was klopte niet dus heb weer gebeld uiteindelijk kreeg ik te horen dat ik retourkosten moest betalen en nog meer onzin. Dus tip shop niet bij bonprix als je al deze verhalen leest.

Antwoord klantenservice

Beste Msk, het lijkt erop dat er wat verwarring is ontstaan over de verwerking van je retouren. Als je een e-mail met je gegevens stuurt naar sociale.netwerken@service-bonprix.nl zoeken we een oplossing. Het team van bonprix

M
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review

Waardeloos bedrijf

Beoordeling 
 
1.5
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
3.0

Voor de 1e keer besteld, maar nooit meer na deze keer. 1 maand geleden 2 pantalons besteld en dezelfde dag retour gestuurd, omdat ze niet pasten. Eindelijk na bijna 3 weken 1 pantalon terugbetaald gekregen en op 9 november zou het andere bedrag zijn overgemaakt. Op 18 november nog steeds niets ontvangen en een super onbeleefde dame aan de telefoon die het echt niet uitmaakte wat ik vertelde. Het moest allang op mijn rekening staan en ik zou zeggen stuur het bewijs maar dat Bonprix het inderdaad heeft terugbetaald. Klantenservice is erg onvriendelijk en je moet er echt zoveel energie in stoppen om je geld terug te krijgen dat je bijna gaat denken dat ze een probleem hebben om terug te kunnen betalen. Mail gestuurd naar de service afdeling enz. maar helaas komt er geen oplossing. Eind van de week dan maar aangifte doen bij de politie wegens oplichting, omdat ze op 9 november hebben toegezegd dat het binnen een paar dagen op mijn rekening zou staan hetgeen niet is gebeurd helaas. Mensen kijk uit met dit bedrijf is mijn persoonlijke mening.

Antwoord klantenservice

Beste Johanna, wat vervelend dat je de terugbetaling nog niet hebt ontvangen. Als je een e-mail met je gegevens stuurt naar sociale.netwerken@service-bonprix.nl zien we dit voor je na. Het team van bonprix

J
Was deze beoordeling nuttig? 3 0

emma op 08 December 2020

Helaas heb ik een aantal kledingstukken teruggestuurd omdat deze stuk waren.. Dus netjes de procedure gevolgd en bij de Gamma afgeleverd.. Na een aantal dagen keek ik op mijn email en geen bewijs van aflevering.. Nu willen ze bij Bonprix dat ik 70 euro ga betalen voor kleding die ik niet in huis heb. Een dame vd klantenservice heeft aan de telefoon verteld,dat als het zoek is geraakt hun de zending als vermist opgeven en ik het niet hoef te betalen. Goed dat ik dat heb opgenomen want ik ga dit uit handen geven.. Vind het schandalig dat ik nu voor leugenaar word neergezet..

Reageer op deze review

Afknapper

Beoordeling 
 
5.3
Bestellen 
 
6.0
Levering 
 
6.0
Prijs 
 
4.0

Ik vond het altijd handig dat je kon bestellen met achteraf betalen ,zodat je niet weken hoeft te wachten op je geld als je het terug stuurt ,ook bestelde ik altijd 2 maten , omdat de maten nogal verschillen.
Maar plots kon ik niet meer achteraf betalen ,dus ik een mail gestuurd ,krijg ik te horen dat ik te veel retour stuur ,nou ik koop ook genoeg wel! maar als het op de foto langer is dan in het echt ,of de stof schijnt door ,of het artikel valt mega klein uit of valt gewoon tegen,ja dan stuur ik het terug ,maar toen ontving ik ook meteen geen nieuwsbrieven meer met kortingscode ,dus weer contact opgenomen ,krijg ik als slapexcuus ,ja in de najaar sturen we veel minder nieuwsbrieven ,ja hoor ,nou minder!!ik krijg helemaal niks meer ,ik word behandeld als een of andere wanbetaler .
Ik vind het echt belachelijk hoe jullie met klanten om gaan ,dat had ook anders gekund .

Antwoord klantenservice

Beste Yvonne, bedankt voor je reactie. We hebben het nagekeken en er is inderdaad een wijziging gedaan vanuit bonprix, waardoor je momenteel even geen betaling na ontvangst meer kunt kiezen. Bonprix kiest ervoor om bij klanten die ruim boven het gemiddelde retourpercentage zitten, (tijdelijk) geen betaling na ontvangst aan te bieden omdat is gebleken dat klanten die vooraf betalen minder artikelen retourneren. De betalingswijzen kunnen weer terug aangepast worden als het retourpercentage lager wordt. Het team van bonprix

Y
Was deze beoordeling nuttig? 6 0

Yvonne op 31 Oktober 2020

Nou ik blijf het belachelijk vinden ,want het is net of ik helemaal nooit iets koop en ik koop ook best vaak WEL artikelen van de bestelling!
Maar waarom dan ook meteen helemaal geen nieuwsbrief meer ??want dat excuus van jullie dat die in het najaar minder word verstuurd slaat nergens op ,daarbij ik krijg niks meer.
En misschien een tip voor jullie als dit zo een probleem is ,breng je klant er van op de hoogte dat jullie "achteraf betalen" afsluiten als er volgens jullie teveel terug word gestuurd ,voordat je dit meteen zonder reactie doet.

Reageer op deze review

Slechte klantenservice bonprix!

Slechte klantbehandeling van Steven de Vries van bonprix! Als goede en vaste klant ben ik zeer teleurgesteld in de afhandeling! Jammer, gemiste kans om mij als bonprix klant te behouden en het probleem op te lossen!

Antwoord klantenservice

Beste Caroline, wat vervelend dat je vraag nog niet volledig werd beantwoord. Als je een e-mail met je gegevens stuurt naar sociale.netwerken@service-bonprix.nl zoeken we een oplossing. Het team van bonprix

C
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Waardeloos bedrijf

Beoordeling 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0

Waardeloos, eerst moet je tig keer bellen omdat je huisnummer verkeerd gepakt word. Je zet in de nacht je wekker omdat PostNL dan sorteert en je dan bezorgmoment kunt wijzigen. Vervolgens bestel je een leuke tas, levertijd 2 weken. Na een week niks ontvangen, wel aangemeld maar niet bij PostNL. Krijg je na dik een week bericht dat er iets is fout gegaan. Zending is beschadigd en word opnieuw geleverd. Maaaar.. de tas is uitverkocht!! Dus ik mag drie weken gaan wachten tot ik de tas kan ontvangen. Daar ga ik niet mee akkoord, door alle problemen die ik al heb gehad met bonprix en ik ga geen maand wachten. Ik heb de tas tot mijn spijt maar geannuleerd, en ik zal hier niet weer bestellen en raad het zeker niemand aan. Wat belachelijk.

Antwoord klantenservice

Wat vervelend, Daisy! Kun je een e-mail met je gegevens sturen naar sociale.netwerken@service-bonprix.nl? We zoeken dan een oplossing. Het team van bonprix

D
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Klacht boekhouding bonprix

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0

Bestelling gedaan ideal betaald,twee weken terug , krijg deze niet opgestuurd vanwege aanmaningskosten 2018 ? Ik vraag een openstaande postenlijst aan (klantenservice) kan niemand rechtstreeks benaderen wat alles bemoeilijkt. Ik krijg geen inzage opgestuurd , zo kan ik dus niet kijken op welke factuur de 40 euro betrekking heeft ? Raar toch , je betaalt want anders ...
Schandalig gelukkig weet ik hoe hier mee om te gaan. Dat is nl ik laat het hiet niet bij zitten. De Nab Apeldoorn hierin op de hoogte gesteld , mag dit zomaar??? Betalen , maar waar heeft het betrekking op???? Facturen zijn correct betaald 2018 , enkele retouren misschien niet goed verwerkt in jullie goed werkende systeem. Het is zakelijk niet correct, zo ga je niet met je klanten om. Groots gebaar zou zijn , stuur mijn betaalde bestelling op, en boek aanmaningskosten af op boekjaar 2018!!!!!!

Antwoord klantenservice

Wat een vervelende situatie, Bianca. Graag zoeken we een oplossing. Daarvoor vragen we je vriendelijk een e-mail met je gegevens te sturen naar sociale.netwerken@service-bonprix.nl. Het team van bonprix

BV
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review
290 resultaten - getoond 1 - 30
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Meest gelezen op Reviewspot:

1.
Bonprix reviews logo
 
3.2 (231)
2.
Spartoo
 
4.6 (40)
3.
OTTO
 
2.6 (95)
4.
Mango shop
 
3.5 (81)
5.
Zavvi.nl
 
2.7 (18)

Wij zijn benieuwd naar jouw Bonprix ervaring

Bonprix spreekt met haar moderne, veelzijdige mode voor dames, heren en kinderen voor voordelige prijzen een groot publiek aan. Het motto van Bonprix is "alle maten één prijs" en dat is voordelig wanneer u op zoekt naar grotere maten, die elders vaak duurder zijn. Naast kleding vind je op Bonprix.nl ook een gevarieerd assortiment op het gebied van wonen, zoals gordijnen, meubels en woonaccessoires.

Wat is uw ervaring met Bonprix? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Bonprix hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Bonprix reviews lezen.

Thuiswinkel Waarborg
Telefoonnummer: 088 4651511

Algemene informatie

Keurmerken
Thuiswinkelwaarborg
Verzendkosten
€ 4,95 per bestelling
Levertijd
2 werkdagen
Productgroepen
  • sportkleding
  • kinderkleding
  • kinderschoenen
  • Wonen
  • Damesschoenen
  • Herenschoenen
  • dameskleding
  • lingerie
  • herenkleding
  • badmode
Merken
  • BPC
  • BPC Selection
  • Bodyflirt
  • Rainbow
  • John Baner
Afhalen mogelijk
nee
Betaalmethodes
  • Ideal
  • credit card
  • Paypal
  • acceptgiro