Bestellen bij Internet Bikes want:
- Veel producten en fietsen leverbaar uit de eigen voorraad.
- Een erg snelle levering
- Een bijzonder groot assortiment: +26.000 artikelen.
- En natuurlijk: lage prijzen!
1 ster is nog teveel. Vorig jaar een ebike gekocht, nu al voor de 2e keer kapot. Bellen kan je ze niet dus alles moet via email. Beetje jammer dat ze niet eens het fatsoen hebben om te reageren. Wat een tuig
Als ik geen ster had kunnen geven had ik dit gedaan. Wat een mega slechte service en zeer onvriendelijk en totaal niet meedenkend en behulpzaam personeel.
Vandaag besteld morgen geleverd… niet dus. Ik heb 3 dagen thuis moeten blijven, omdat het zogenaamd geleverd zou worden. En omdat ik echt niet zonder een fiets kan, heb ik gevraagd of ze mij alvast een andere konden leveren. Zij wisten (zogenaamd) ook niet waarom de fiets niet geleverd werd door dhl. Nou, later bleek waarom…. Ik kreeg uiteindelijk de fiets in een aan elkaar geplakte doos.
Op advies van hun heb ik ‘m door een fietsenmaker in elkaar laten zetten. Kosten €50.
De fietsenmaker kwam erachter dat de fiets waarschijnlijk een klapper had gemaakt. Er zaten diversen beschadigingen op en de sleutel in het slot was helemaal krom. Ook zaten de snelbinders helemaal in het achterwiel gedraaid.
Gelukkig heeft de fietsenmaker allemaal foto’s gemaakt.
Dit meteen gemeld bij het bedrijf. Ipv dat ze me persoonlijk te woord stonden, kreeg ik alles via de mail. De fiets maakte ook een raar geluid en zij hadden de moed om te zeggen dat dit wsl door de fietsenmaker was gedaan. Really?!?!!!!!
Bij Gods gratie wilde ze me €60 betalen als ik de fiets zou houden. Echt niet. Ik vertrouwde de hele fiets niet meer. Dus uiteindelijk heb ik ‘m teruggestuurd.
De €50 van het monteren kreeg ik niet terug. SCHANDALIG!!!!!!!!!!!!
Ik zou een nieuwe fiets krijgen, maar die was ineens uitverkocht?!?!?!
Wat een vreselijk, onpersoonlijk en mega onprofessioneel bedrijf is dit. Ze krijgen van mij 0 sterren voor empathisch meedenk vermogen. Ik ben nu 2,5 week verder en ik heb nog steeds geen fiets.
Telefonisch contact is onmogelijk. Erg lastig als je totaal niet tevreden bent met je aankoop.
En je per mail(1x in de 3 dagen!) steeds hetzelfde antwoord krijgt maar geen oplossing....
Ik raad deze webshop absoluut niet aan. vragen steeds om foto die je niet kunt verzenden, krijgt steeds iemand anders op de chat en steeds weer je probleem uit leggen, zeggen op de site geen verzendkosten maar moet je wel betalen
Telefonisch contact is onmogelijk. Erg lastig als je totaal niet tevreden bent met je aankoop.
En je per mail(1x in de 3 dagen!) steeds hetzelfde antwoord krijgt maar geen oplossing....
Ik raad deze webshop absoluut niet aan.
Eerst de hele tijd aan het lijntje gehouden. Ik had de fiets al tien dagen geleden besteld 1 dag voor mijn klein dochters verjaardag ineens niet Leverbaar omdat ik moest werken. Zat ik zonder kado vreselijk slecht dit
hele slechte web shop komen hun afspraken niet na en is geen contact te krijgen met klantenservice
Banden gekocht bij internet-bikes Helaas niet eerst de reviews van de winkel bekeken. "Waren op voorraad" zou dezelfde dag worden verzonden. Niet dus. Contact met internet-bikes gehad, krijg je een niet werkende track and trace link ( niet bestaand ? ). Ja ja.
Ik denk dat ze voor de titel van slechtste web-winkel van Nederland gaan... ergens anders bestellen dus
Niet op de trustedshops review letten bij andere review sites komen ze er veel slechter uit...
Ik woon 5 km van deze shop vandaan en wilde een onderdeel beatellen en op komen halen.
Helaas moet ik een dag wachten want ze willen het persee verzenden.
Dit is echt top service en klant vriendelijk.
Dan maar ergens ander besteld waar het goedkoper was en ook een dag moest wachten.
Ze zullen ongetwijfeld met een verklaren/smoes komen maar ik ken het pand en ben er al vaker van uit mijn werk geweest.
Het is mogelijk daar te komen.
Zo missen bedrijven kansen.
Gepubliceerd 29 seconden geleden
Slechte winkel
Slechte winkel, fiets voor 55 euro extra kosten gemonteerd laten afleveren. Na 1 km fietsen bleek alles los te zitten, derailleur schoot los en alle tanden van het tandwiel braken af, remmen zaten los. Kan je de fiets op je eigen kosten laten terugsturen, als zij dan ook vinden dat ze fout zitten krijg je de kosten terug en anders niet, maar even een nieuw tandwiel opsturen om het zelf te herstellen kan niet. Ze weten niet eens welk tandwiel op de fiets zit. Kreeg 3 keer een verkeerde opgave, toen heb ik het maar zelf uitgezocht. Slechte service en geen kennis van fietsen.
Deze oplichters hebben mij 60 euro door mijn neus geboord!
30 euro afmontagekosten, echter de fiets wordt niet afgemonteerd geleverd.
30 euro verzendkosten, maar je kan geen afspraak maken met de chauffeur, zodat je hem zelf op een afgelegen industrieterrein mag ophalen.
Logischerwijs wil ik dit geld in mindering zien op de factuur, maar daar doen ze niet aan, ze sturen gewoon een incassobureau op je af. Er is hier maar 1 woord voor, OPLICHTERS!
Klantenservice T.O.M. bv op 28 September 2016
Dag Dries,
Zoals we je per mail hebben bericht hebben we onze administratie-afdeling de opdracht gegeven het betreffende bedrag per direct terug te betalen. Dit zou je binnen enkele werkdagen op je rekening moeten hebben. Ik hoop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Dries op 11 Oktober 2016
Ik heb nog steeds niets ontvangen! Ik eis dat het geld vandaag wordt gestort, zo niet dan neem ik juridische stappen en kunnen jullie een schadeclaim verwachten.
Ik heb een fiets gekocht. Niet eens zoveel goedkoper dan in de winkel. Afmontering erbij genomrn, maar na een week is de fiets nog steeds niet rijklaar omdat ze bij internet bikes niet weten hoe dit moet. Ben er klaar mee. Eis het bedrag van de afmontage terug en ga wel naar een fietsenmaker. Verwacht niet dat dit vakmensen zijn die verstand hebben van fietsen. Goedkoop is duurkoop in dit geval.
Na het plaatsen van mijn bestelling omstreeks 19:00 avonds heb ik na twintig minuten besloten te annuleren via de mail. Ik had een betere oplossing bedacht voor mijn fietsprobleem en had overhaast besteld.
Vervolgens heb ik de volgende dag omstreeks 9:00 een mailtje ontvangen dat mijn pakketje was verzonden. Niet lang daarna kwam een mailtje van de klantenservice dat de bestelling niet meer te annuleren viel omdat het pakketje al was afgeven bij POSTNL.
Na dit mailtje opnieuw contact opgenomen met de klanten service om hun erop te wijzen dat mijn bestelling onterecht verzonden is omdat ik ruim voor verzending geannuleerd heb, en dat ik de retourkosten op hun wil verhalen.
Het mail contact wat hierna van hun kant volgde bestond uit korte eenzijdige antwoorden die niet aansloten op het mailtje wat ik naar hun verzonden had. Daarnaast werd ik telkens doorverwezen naar hun standaard retour procedure waarin staat dat ik de retourkosten zelf moet betalen.
Slechte klantenservice en het is nog maar de vraag of ik mn volledige aankoopbedrag inclusief retourkosten van hun terug krijg.
V de Vries op 29 Maart 2016
Zojuist een mail van jullie ontvangen. De retourkosten worden gewoon vergoed.
Alsnog bedankt voor de reactie!
Klantenservice - Internet-Bikes op 29 Maart 2016
Beste heer/mevrouw De Vries,
Bedankt voor uw review. Heeft u voor mij een factuurnummer? Dan kijk ik direct wat ik voor u kan betekenen.
Onze excuses voor het ongemak.
ets besteld op deze site. Na overweging te hebben genomen met de hoge verzendkosten. .. die normaal via DHL veel lager zijn. Ze rekenen post.nl tarieven erg raar. Maar oke ik had een foutje gemaakt in mijn bestelling heb binnen 5 minuten gemaild. Want ja telefonisch contact is ONMOGELIJK nou zo iets raars roept eigenlijk al vragen op.
Zeggen ze dat er niks gewijzigd kan worden onvoorstelbaar. Doordat je dus niet kunt bellen kun je eigenlijk niks beginnen. Wat denk je moet je dus de retourkosten zelf betalen en dan ook nog eens weer 6.95 voor je nieuwe bestelling. Dat houd dus in 3 x 6.95 verzendkosten. Vind dit echt zeer slecht. Ik bestel hier nooit meer wat!
Oh ja en waarom dan in je algemene voorwaarden vermelden dat je tijdig kunt annuleren als dit dus niet kan?
Levering ging vlot.
Maar artikel was kleiner dan vermeld dan op hun website.
En geld terug krijgen na retourzending volgens hun eigen protocol op de website ging uiterst moeizaam. Eerst kwam er überhaupt geen reactie, en toen probeerden ze om er vanaf te komen met een waardebon.
Klantenservice | Internet Bikes op 08 Oktober 2015
Geachte klant,
Heeft u voor mij een factuurnummer? Dan loop ik het voor u na.
A.Kijne op 15 Oktober 2015
U heeft dit na talloze verzoeken nagelopen, waardoor ik na veel duwen en trekken uiteindelijk alsnog mijn geld kreeg. Alleen dan wel zonder de verzendkosten (heen en terug). Ik koop nooit meer bij jullie.
Ruim van te voren fiets besteld voor verjaardag van mijn dochter. Een witte en krijg een roze. Staat toch duidelijk op de doos dat er een roze in zit. Daar begint het al mee. Geroutineerd, maar pakket spoorloos, rara. Contact met klantenservice. Snelle reacties terug waarin ze je beloven er alles aan te doen. Maar na twee weken aan het lijntje te zijn gehouden wat ik het zat. Heb de fiets besteld bij een andere site. Fietshemel.nl bedankt voor de fiets! Tja, wilde mijn dochter niet zonder fiets laten zitten. Nu heb ik dus een mailtjes gestuurd over dat ik mijn geld terug wil en daar krijg ik geen antwoord op. Maar laat het er dus niet bij zitten en wacht deze week nog af en schakel dan rechtsbijstand in. Heel toevallig dat ze geen telefoon hebben omdat het zogenaamd irritaties oplevert, GOH! Dus kortom, bestel hier nooit iets!!
Had n fiets voor mij dochter besteld voor haar verjaardag. Kreeg verkeerde fiets geleverd. Na het terugsturen van de fiets met verzoek andere toe te zenden krijg ik de klantenservice al 3 weken niet te pakken. Geen reactie, geen geld, geen fiets.
Pas op oplichters
Blijkbaar ben ik niet de enige die te maken heeft gekregen met dit bagger bedrijf en hun klantenservice. Product besteld en geretourneerd. Nadat ik ZELF heb gemaild waar mijn geld blijft geven ze de meest vage reden op dat ik mijn iban nummer en of ik mijn geld terug wil niet heb vermeld. Ja hallo. Ze hebben me nu een tegoedbon gestuurd voor een webwinkel waar ik nooit meer iets wil bestellen. Wat een afzetters!!
Klantenservice | Internet Bikes op 21 Juli 2015
Beste Erik,
Heeft u een factuurnummer voor me, dan loop ik uw bestelling direct na.
Indien u bij ons uw IBAN bekend heeft gemaakt, kunnen we de terugbetaling verwerken.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice - Internet Bikes
Helaas ,heb Ik hier te maken met een oplichtersbende!!!
Aantal fiets accessoires besteld . Niets geleverd gekregen. Telefonisch onbereikbaar!! kan voorlopig fluiten naar mijn centen.
Moet nu mijn rechtsbijstand inschakelen.
Hier bestel je als je een hekel aan jezelf hebt.
Meest slechtste zaak ooit! Ze verkopen me een vouwfiets waarvan de trapas meteen al na een week defect is, en de fiets enorm begint te roesten en dat binnen een week!! Bericht achteraan gestuurd raar genoeg GEEN telefoonnummer om heen te bellen, geven ze mij alles op de schuld dat ik maar zuiniger met de fiets om moest gaan.. Euhh pardon? ik heb zelf als fietsenmonteur gewerkt ik weet zelf wel wanneer ik zuinig ben op de fiets of niet.. ze weigeren mijn geld terug te storten op mijn rekening EN ze willen nog eens 30 euro van me vangen voor het afmonteren. Stelletje afpersers zijn het!!!
Ik heb hier een fiets aangeschaft maar beviel toch niet goed. Deze heb ik teruggestuurd maar is bij Internetbikes nooit aangekomen. Er werd beweerd dat mijn retourzending niet aangekomen was. Volgens Post.nl was hij wel afgeleverd. Aangetekende pakketten worden overigens daar niet geaccepteerd. Nu ben ik al mijn geld kwijt 999 euro excl. verzendkosten om precies te zijn. Kan dit bedrijf niet aanraden om een bestelling te doen
Defect product geretourneerd voor garantie/herstel.Aan alle garantivoorwaardes voldaan. Aangetekend verzonden. Krijg ik enkele dagen teruggestuurd omdat zij dat hebben geweigerd. Je betaalt 8,60 euro om er zeker van te zijn dat het daar aankomt, weigeren zij dat,. Met als reden dat opeens dat in hun voorwaarde staat. Stond namelijk ook niet vermeld in hun eerste email met gegevens over hoe ja aan de garantie kan voldoen. Welk bedrijf in de wereld weigert aangetekende pakketten????
Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Slechste service ooit.
Klantenservice | Internet Bikes op 24 April 2015
Beste Prins,
Bedankt voor je review. Dit klopt inderdaad niet. Aangetekende pakketten moeten worden geaccepteerd door onze medewerkers. Ik zou u willen aanbieden de garantieartikelen kosteloos op te laten halen en u een waardebon aan te bieden ter waarde van de door u gemaakte kosten. Onze excuses hiervoor.
Prins op 24 April 2015
Enorm bedankt voor uw reactie. U kunt uw 8,60 euro in uw reet steken. U schrijft een zogenaamd goedbedoelde reactie om geen nieuwe klanten af te schrikken. Als ik geen negatieve reviews had geschreven was er namelijk helemaal niks gebeurt en kon ik de tering krijgen, net als al die andere klanten die jullie belazeren.
Dat Kiyoh op jullie site met ogenschijnlijk zeer goede beoordelingen is door gestoken kaart. Malafide onder onsje noem je dat.
Flikker toch met die malafide klote toko van je. Stelletje oplichters..
Klantenservice | Internet Bikes op 24 April 2015
Bedankt voor uw bericht. Het KiyOh klantbeoordelingssysteem is volledig onafhankelijk dat o.a. door het thuiswinkelwaarborg keurmerk gebruikt wordt. De ruim 4000 beoordelingen die u daar treft kunt u allemaal nalezen op de betreffende pagina.
Ons eerder genoemde aanbod blijft staan, mocht u daar gebruik van willen maken.
Prins op 24 April 2015
Bedankt voor uw reactie.
Ga jij je nou maar eens lekker masturberen op die 4000 zelf ingevulde geweldige reviews.
Fijn weekend
Tips voor nieuwe klanten: blijf weg bij deze sjacheraars & co
Giga-bikes.nl Vreselijk bedrijf! Ik bestel hier nooit meer! Eerst naar de winkel gegaan. Op website staat op voorraad. Niet in de winkel aanwezig. Via de website besteld. Zegt verkoper dat het op bepaalde dag klaar zou liggen vanaf 8.00u. Mail ontvangen ligt klaar. Sta in de winkel, ligt niks klaar. Na 12u pas. 3x terug geweest en eindelijk product ontvangen. Product is prima, niks mis mee. Service moet je niet verwachten! Op de site is geen telefoonnummer vermeld. Dit zegt al genoeg.
Personeel is niet behulpzaam.
Giga-bikes.nl is onderdeel van Internet Bikes. Wat een slechte service!! Koop niet bij Giga-bikes want als je betaald hebt houdt de service op.
Helaas heb ik ook bij T.O.M BV iets besteld er terug gestuurd.
ik heb veelvoudig gemaild met de klantenservice en ze weigeren het geld terug te storten. ze doen net of dat jij een fout hebt gemaakt met het terug sturen. en ze je rekeningnummer niet hebben. dat je daarom maar een tegoed bon krijgt. dit staat niet in de voorwaarden maar daar hebben ze maling aan....
ik blijf het proberen dit slaat er nergens op..
Wat een oplichters bedrijf.!!!!!! Ik heb fietstassen besteld.
Nooit gekregen en naar mijn geld krijg ik niet terug. Je kan niet bellen alleen mailen.
Koop hier nooit iets.Laat iedereen een mail naar Kassa en Radar sturen over dit bedrijf.
Ze hebben meerdere internetshops!
Pas op voor deze webwinkels: Internet Bikes , Internet Toys en internet sport Clubs, Internet sport & Casuals
en Giga bikes.
Klantenservice | Internet Bikes - Erik op 24 December 2014
Geachte heer mevrouw,
Bedankt voor uw bericht. Ik heb uw dossier doorgenomen en ben van mening dat u volledig in uw recht staat. Het betreft hier een interne vergissing die we inmiddels hebben geëvalueerd. Ik help u graag verder om uw dossier naar tevredenheid op lossen. Daarom zou ik u graag de fietstas geheel kosteloos nogmaals naar u toe willen sturen. Indien u dit niet wenst, ontvang ik graag van u uw IBAN-rekeningnummer zodat ik het volledige aankoopbedrag a € 28,- naar u terug kan storten. Ik hoor graag van u wat uw voorkeur heeft.
Mijn excuses voor het ongemak. Ik vind het bijzonder vervelend dat u een negatieve ervaring heeft met onze organisatie. Ik zal er dan ook persoonlijk zorg voor dragen dat herhaling in de toekomst voorkomen zal worden.
In SEPTEMBER heb ik een voorvork besteld. De levering was snel, echter zat er een fabrieks fout in de afstand tussen de remklauw ophangpunten en remschijf. Toen begon de ellende. Alleen per mail bereikbaar.. Dus volledig afhankelijk! Nadat de voorvork was opgehaald ben ik totaal niet op de hoogte gesteld van de verdere afhandeling. Ik heb meerdere mails gestuurd om aan te geven dat de afhandeling te lang duurt, zonder enig gehoor, en ergens anders een voorvork zal gaan bestellen omdat ik anders geen gebruik kan maken van mijn fiets. Ook daar geen reactie op gekregen en geen voorvork gezien of geld retour ontvangen. Vervolgens nogmaaals meerder mails gestuurd om mijn geld terug proberen te krijgen..
Krijg ik eind november onderstaande reactie:
"Wij hebben vanuit onze leverancier pasringen toegestuurd gekregen welke we samen met de vork aan u hebben toegestuurd. Wij zijn er dan ook vanuit gegaan dat dit reeds afgehandeld zou zijn.
Uit uw bericht blijkt duidelijk dat dit niet het geval is en dat u de zending niet heeft ontvangen. Wij zullen dan ook bij DHL navraag gaan doen wat er met deze zending aan de hand is en waarom deze niet bij u geleverd is"
Uhmm... Hoezo vanuit gegaan? Ik heb nooit bericht ontvangen dat er opnieuw iets naar mij verzonden is..
Weeeeer mailtjes gestuurd waarbij ik geen reactie of dezelfde bovenstaande reactie ontvang.
Het is nu inmiddels 12 december en ze zijn nog steeds bij DHL aan het navragen. Wat is dit???
Ik hoef heel die voorvork niet meer dat heb ik meerdere malen aangegeven. Dit wordt totaal genegeerd!! Ik wil alleen mijn geld terug.. en snel.
Zo te zien ben ik niet de enige. Wat een bedrijf..
Urjen op 15 December 2014
Dat zou fijn zijn. Ik heb tot op heden niets meer vernomen. Dus eerst maar eens zien en dan geloven.
Urjen Martina op 22 December 2014
Dit bedoel ik dus. Hoeveel geduld heeft een mens nodig?!! Ik heb totaal niets meer van jullie vernomen en er is nog steeds geen geld bijgeschreven. Laatste bericht is wederom dat mijn verzoek naar de administratie is verstuurd! Ik ga juridische stappen ondernemen! Dit is werkelijk niet te geloven!
Klantenservice | Internet Bikes op 22 December 2014
Geachte heer Urjen,
Onze klantenservice neemt direct contact met u op om uw terugbetaling te verwerken. Onze excuses voor het ongemak. We hopen u met het terugbetalen van het betreffende bedrag naar tevredenheid geholpen te hebben.
Urjen op 03 Januari 2015
Hallo! Ik heb nog steeds geen geld retour ontvangen!!!
Wat is de reden dat jullie je klanten niet op de hoogte houden van jullie acties.
Ik moet continue smeken om een reactie en het gaat notabene om mijn eigen geld!
Ga mij beroepen op mijn recht. Wet koop op afstand.
Lenny op 22 Januari 2015
Hallo, misschien kunnen we samen iets doen? bij mij hetzelfde verhaal. zit ook al zo lang te wachten op mijn (eigen) geld. Ze hadden mijn mail niet ontvangen, mijn geretourneerde fiets was niet te vinden, enz enz echt een waardeloze aftersales. ik heb een (slechte) reactie achtergelaten in het gastenverblijf welke, hoe kan het ook anders, niet geplaatst wordt. Zo is het niet mogelijk om een 9 te halen. heb inmiddels rechtsbijstand ingeschakeld dus weet welke stappen ik kan ondernemen. bij mij gaat het om 111 euro ?! Als ze het nu meteen hadden opgelost konden ze van mij ook een goede reactie krijgen. Nee in de levering e.d zijn ze snel, maar dan..... pffff
Retouren..
Klacht 1. Je krijgt 2 opties een waardebon of ruilen. Je krijgt je geld pas terug als je de wet koop op afstand kent.
Klacht 2. Je krijgt je geld na binnen 30 dagen. Ga er maar vanuit dat u heel lang gaat wachten.
Conclusie: slecht
Heb 2 shirts besteld inmiddels teruggestuurd vanwege te kleine maat. Heb me geld teruggevraagd en ben inmiddels anderhalve week verder. Kreeg een mail of ik een tegoedbon wil. NEE IK WIL ME GELD!! Duurt me zeker te lang dit en ga hogere stappen ondernemen tegen dit bedrijf. Als je niks doet stelen ze je geld! WAARDELOOS BEDRIJF.
Alex op 19 Augustus 2014
Ik heb precies het zelfde.. ik wat nu al 3 weken op mij geld.
Internetbikes of TOM Bv is waardeloos.
U bent gewaarschuwd!! Het is een oplichter lees Trosradar!
Alex op 19 Augustus 2014
Ik kreeg net een reactie.
Binnen 30 dagen.. ga er maar vanuit dat het op dag 30 wordt overgemaakt.
waardeloos gewoon.
Goedkoop ja.. service?? absoluut niet
Slechtste service ooit. Ik ontving de fietsmand die ik bestelde, maar geen onderdelen. Nu mijn mand is totaal onbruikbaar. Geen antwoord op mijn mails.
Ik ga nooit meer van deze site bestellen
Internet Bikes op 15 Augustus 2014
Onze klantenservice heeft u de ontbrekende bevestigingsmaterialen kosteloos nagezonden.
Alex op 19 Augustus 2014
De vraag is... hoe lang heeft dit geduurd??
Mijn ervaring is dat jullie heel erg traag zijn. Het duurt weken tot maanden.
Dit ergert de klant.
Maar 3 hoeraatjes voor jullie. Omdat jullie de bevestigingsmaterialen kosteloos hebben nagezonden.
Lees de voorwaarden voordat u besteld. Als er iets fout gaat bent u de pineut want ze doen heel moeilijk over geld retour geven. Bij retour betaalt u de verzendkosten. dit bedrijf hanteerd geen antwoordnummer maar een postadres.
Ik heb u gewaarschuwd. Klantenservce reageert wel snel maar wil bij problemen het niet vanu kant Bekijken.
Ze hameren blind op hun voorwaarden. Dat is heel makkelijk naturlijk, want niemand die de voorwaarden leest .
Wat is uw ervaring met Internet-Bikes? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Internet-Bikes hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Internet-Bikes reviews lezen.