Antwoord klantenservice
Ontzettend jammer dat u op deze manier op alle reviewsites uw mening uit. Wij hebben geprobeerd dit op een nette manier op te lossen, daar onze informatie niet verkeerd is geweest. Het gaat om de totale maat van het tasje, dit had u bij twijfel ook na kunnen vragen. U wilt nu, onterecht, dat wij u meer gaan terug betalen voor uw order, dan het oorspronkelijke orderbedrag, terwijl deze meer artikelen bevatte dan waar het hier boven om gaat. Daarnaast geeft u nu ineens aan dat de tasjes ook niet van goede kwaliteit zouden zijn, terwijl u eerder aangaf hier wel tevreden over te zijn, hier ging het niet om. Omdat wij niet op uw onterechte eisen ingaan, is dit blijkbaar uw manier om uw ongenoegen hierover te uiten. Als laatste zegt u dat wij u onbeschoft hebben behandeld, jammer, daar u zelf degene bent die u zonder mijn toestemming een telefoongesprek blijkt op te nemen..... Rare gang van zaken. Volgens mij is het niet zo dat u als klant alles kunt maken. Verder handelen wij het gewoon netjes af door het bedrag waar u recht op heeft aan u te retourneren. Wij volgen hierbij netjes de regels zoals die gelden bij het retourrecht.