Waarom boeken bij Center Parcs?
Drie maal op een zwaar verouderd park geweest.
Met zwaar verwaarloosde huisjes.
Vieze vlekken op vloeren en een park wat in 25 jaar niet is gemoderniseerd.
Vreselijk duur betaald voor slecht onderhouden parken en huisjes
Dit is aangegeven bij de klantenservice van centerparcs en het blijkt dat ze onverschillig zijn in het krijgen van een klacht.
Limburgse Peel ziet er op de plaatjes leuk uit maar eenmaal daar is het een troosteloos park slecht onderhouden en niet wat je verwacht. Kinderboerderij is nog niet af en alle faciliteiten zijn oud en toe aan vernieuwing. Pluspunt is het huisje was zeer schoon en zag er van binnen goed uit! Personeel bij de receptie is super aardig. Jammer dat ze adverteren met een mooi park wees eerlijk dat dit is overgenomen en pleeg onderhoud.
Ik belde vandaag naar een receptioniste van Center Parcs (CP) de eemhof. Allereerst moest ik ruim een halfuur wachten tot de telefoon opgenomen werd, wat me verbaasd want de vakantiedrukte is toch allang voorbij. Wellicht zou dit een aandachtspunt kunnen zijn van de leidinggevenden aldaar.
Eindelijk was het dan zover en kreeg ik een receptioniste aan de lijn die me door haar wijze van spreken het gevoel gaf dat ik snel mijn boodschap moest overdragen, alsof het gigantisch druk was of zo. Ik vindt het juist prettig om van de ander ruimte en tijd te krijgen wanneer ik om informatie vraag. Verder herhaalde ze tweemaal hetzelfde alsof ik haar de eerste keer niet begrepen had of zo. Het kwam op me over alsof ze niet goed luisterde naar mijn inhoudelijke vragen. Ik heb door dit alles een naar gevoel aan dit gesprek overgehouden, wat maakt dat ik afgezien heb van een uitstapje naar CP.
Wellicht is het een idee om mensen die al wat langer werken bij CP werken een opfriscursus te geven qua communicatie. Het zou namelijk best zo kunnen zijn dat je jezelf dan onjuist gedrag aanleert in communicatie naar de ander. Ikzelf ben ervan overtuigd dat eenieder dat kan overkomen, dus ook deze receptioniste. Open staan voor feedback is denk ik altijd waardevol, wat maakt dat je bij kunt leren in je functie en als mens.
bij center parcs al vaak gebruik gemaakt van een dagje weg. Het is gewoon een van de betere vakantie parken. Je betaald een normaal bedrag voor een leuk weekendje weg. Ergens anders kan het misschien goedkoper.... maar bij center parcs hejje in ieder geval top-kwaliteit!
Wat is uw ervaring met Center Parcs? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Center Parcs hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Center Parcs reviews lezen.
Telefoonnummer: (0031) 0900 660 660 0 (€ 0,50 p.m.)