Bart Smit reviews & ervaringen

www.bartsmit.com
 
3.7 (21)
Bart Smit

21 Bart Smit reviews

9-10 punten
 
(1)
7-9 punten
 
(1)
5-7 punten
 
(2)
3-5 punten
 
(6)
1-3 punten
 
(12)
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.

Kindvriendelijk?

Service 
 
1.0

Over producten en bestellingen geen slecht woord, maar men zou van een speelgoedwinkel toch enige klant- en vnl. KINDvriendelijkheid verwachten. Niet dus ... Gisteren was ik met mijn zoontje in de winkel van Heist Op Den Berg. Opeens moest hij dringend plassen. Ik begeef me dan ook naar de verkoopster om te vragen of hij naar het toilet mocht. Groot was mijn verbazing toen ik een kordate "nee" kreeg. Mij zien ze daar alvast niet meer terug.

S
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

afgesproken oplossing niet nagekomen

Beoordeling 
 
6.8
Bestellen 
 
7.0
Levering 
 
9.0
Service 
 
2.0
Prijs 
 
9.0

xbox 360 COD bundel gekocht. vandaag besteld en de dag erna geleverd.
haal console nieuw uit doos en sluit hem aan.
blijkt er al een avatar te zijn aangemaakt? en ik doe spel (cal of duty) erin en dan wordt gevraagd voor pincode van ouderlijk toezicht? ik gebeld met klantenservice en ze boden aan om console terug te sturen en ik krijg een nieuwe. ik was al accoord gegaan met resetten van code. alles terug gestuurd en dan krijg je de dag erna de volgende mededeling "helaas hebben we geen meer op voorraad en u krijgt uw geld terug" dus als ik nu een console wil kopen ben ik 2x zoveel geld kwijt!
hadden ze meteen gezegd dan had ik zelf een resetcode bij microsoft opgevraagd dat was het enigste wat ze moesten doen... ..baal hiervan als een stekker.....

R
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

jammer Bart smit. voor mij ben je een leugernaar.

Beoordeling 
 
3.7
Bestellen 
 
5.0
Levering 
 
5.0
Service 
 
1.0

Bestel een mooie actief. Zit een extra poppetje bij. Op =op maar Bart Smit vergeet voor het gemak even te melden dat hij op is. In de winkel nog voldoende voorraad dus dan hadoen we hem daar gekocht. Nu heeft de sint iemand teleurgesteld. En zelf kopen is 25 euro extra betalen. En als je belt zeggen dat hij er nog is. En oprobeer de site staat de actie nog steeds. Nee u kunt niet met bon alsnog in de winkel halen op = op.. maar is toch zelfde winkel?nooit meer dus... genoeg andere speelgoed winkels

I
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Goede service

Service 
 
8.0

De Bart Smit filiaal manager in Leidschendam heeft uitstekende service geleverd. Ongeveer anderhalve week geleden heb ik een nintendo 3DS xl gekocht bij dit filiaal. Helaas kwam ik er thuis achter dat de analoge stick een vreemd klikkend geluid gaf en na een belletje naar de winkel kon ik direct terug komen om deze om te ruilen zonder problemen.
Anderhalve week later zag ik tot mijn schrik dat er een dode pixel in het bovenste scherm zat. Mijzelf kennende ging ik mij daar over ergeren. Zeker gezien het product net was aangeschaft. Toen ik dit verhaal deed in de winkel werd vermeld dat er eigenlijk 6 of meer dode pixels moeten zijn voor er actie ondernomen kan worden. Dit wist ik niet, maar er werd geen punt van gemaakt en ik mocht nogmaals een ruiling doen. Ik heb de man hartelijk bedankt voor de goede service en wilde graag blijk van dank tonen door een positieve review te schrijven over filiaal Leidschendam.

W
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Ongezien

Beoordeling 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0

Donderdag besteld volgende week zondag nog steeds niet in huis. Geen reactie op mails. Zelf moeten bellen. Beweren dat wel geleverd zou zijn. Waar is door mij afgetekend bewijs dan? Gaan het onderzoeken gelieve 2 weken geduld te hebben. Zeg dit dan ook maar tegen de sint!! Moet het in de tussentijd maar nog es bestellen!!
Klantenservice en communicatie nul komma nul.
Nog nooit meegemaakt en bestel altijd online!!

V
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Bart Smit houd zich niet aan kei harde belofte!

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0

Bart Smit houd zich niet aan keiharde belofte!
Bart Smit garandeert in o.a. reclamefolders dat als je bij Bart Smit reserveert je jouw reservering ( voor in dit geval de NES MINI ) op de dag van de release kunt spelen/ in huis halen!
Heel aantrekkelijk om dus bij Bart Smit te bestellen, Toch?
Het was misschien te verwachten, waar andere grote spelers al tijden aangeven dat zelfs de pre orders niet meer mogelijk zijn garandeert Bart Smit de consument het product op de dag van release.
Dat dit niet mogelijk was wisten ze natuurlijk al een tijdje.
Je kunt immers het aantal reserveringen naast de te ontvangen producten van Nintendo leggen en je hebt een conclusie.
In plaats van de klant EERLIJK in te lichten geeft Bart Smit de eerst gegadigde de mogelijkheid zelfs 2 exemplaren te bestellen. Heel transparant! (Over transparant gesproken...deze eerlijke recensie werd overigens direct van de site van Bart Smit verwijderd )

T
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Niet tevreden!!!

Beoordeling 
 
2.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
5.0

Voor 22:00uur besteld morgen in huis staat er bij Bart Smit. Dit klopt niet!!! Had dinsdag besteld en donderdag nog niets gehoord. Zelf gebeld. Zou vrijdag of zaterdag komen. Krijg ik donderdagavond een mail dat niet meer te leveren is. Heb ik bij intertoys de bestelling gedaan, omdat ik het vrijdag in huis wilde hebben i.v.m. verjaardag. Intertoys komt  de afspraak wel na. Daar was binnen 24 uur geleverd. Krijg ik vrijdag een mail van Bart Smit dat het verzonden is. Had ik geweten dat ze zouden leveren had ik de bestelling geannuleerd. Geen duidelijke communicatie. 
Ik zal daarom niet meer een bestelling bij jullie plaatsen.

.
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Onvoldoende voorraad, toch verkopen

Beoordeling 
 
3.0
Bestellen 
 
6.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
2.0

We hebben slechte ervaring met webshop van Bart Smit. Bestelden en betaalden een mobieltje van Samsung, volgens webshop op dat moment nog in voorraad, en verwachtten bestelling de volgende dag. Dat gebeurde niet. Ook geen bericht wanneer het wel zou komen. Na 3 dagen mailtje gestuurd met vraag waar bestelling bleef. Standaardbericht terug dat vraag is ontvangen, geen termijn waar binnen die vraag wordt beantwoord. De 4e dag gebeld met klantenservice, na vraag of er wel was betaald ging men “zoeken”. Vijf minuten later werd ons verteld dat telefoontje niet meer in voorraad was en dat we geld binnen 10 dagen terug krijgen! Excuses kwamen nauwelijks over de lippen.
Het geld kregen we 5 dagen na bericht dat telefoon niet meer voorradig was.
We zijn dus niet te spreken over de service van Bart Smit.

R
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

K3 cd

Service 
 
1.0

Mijn dochter had met de feestdagen twee keer de laatste K3 cd gekregen; een keer gekocht bij de Intertoys (zonder tasje) en een keer bij Bart Smit (met tasje).
Omdat de cd van Intertoys niet geseald was en hier de bon van kwijt was, hebben we getracht de gesealde cd bij de Bart Smit te ruilen. Dit bleek echter onmogelijk te zijn, omdat mijn dochter het bijbehorende tasje al had geopend. Wij wilden echter alleen de cd ruilen en hiervoor het geld terug ontvangen. Dit kon, maar dan moesten we maarliefst 15 euro voor het tasje aftikken; precies hetzelfde bedrag als voor alleen de cd!!
In het tasje zaten overigens kleurplaten en stickers van de OUDE K3-samenstelling en ook op de tas staat de oude K3 afgebeeld. Kortom: spullen die niet meer verkoopbaar zijn en waar ze toch vanaf moeten. Bizar dat je hier 15 euro voor zou moeten afrekenen!
Dankzij de fantastische 'service' van Bart Smit zitten we nu dus met een dubbele cd, welke wij niet mogen ruilen.
Dit is duidelijk de laatste keer dat we iets in deze winkel hebben gekocht!

B
Was deze beoordeling nuttig? 0 1
Reageer op deze review

Schandalige service

Beoordeling 
 
4.5
Bestellen 
 
6.0
Levering 
 
5.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
6.0

Eigenlijk is er bijna altijd wat.

Zo hebben we in het verleden ooit een speelset van Little People voor onze dochter gekocht (een zomaar-cadeautje), deze bleek kapot. Na een welles-nietes discussie kon ik het toch ruilen met een set uit de winkel,dezelfde dag, de set die we hadden was er natuurlijk niet meer dus hadden een andere kleine set uitgekozen, waarvoor we een paar rottige euro extra voor moesten bijbetalen, omdat deze set dat bedrag duurder was. Nouja, vooruit.

Tijd geleden had Bart Smit een mooie actie met oa. korting op Little People. Wij een (grote) set uitgekozen (online besteld), bij ontvangst de doos meteen ingepakt en opgeborgen, want het was voor de kerst. Met kerst blijken er meerdere defecten aan het speelgoed te zijn.
Een hefboom/glijbaan is compleet vervormd (het geen wat de set iets extra's geeft) en ook hebben een aantal poppetjes verffouten.

Wij terug naar de winkel, wordt er gezegd dat je binnen 30 dagen mag terug komen om te ruilen (zaten we boven). Maar ook, en dat vond ik nogal apart, omdat de verpakking is geopend is het voor hun meteen zogenaamd onverkoopbaar!! Dus alleen omdat je de doos hebt geopend en de poppetjes uit het plastic hebt gehaald, mag het al niet meer retour. (slaan die 30 dagen retour dus ook nergens op) Daarnaast apart om een teruggebrachte defecte speelgoedset alsnog opnieuw te willen verkopen. Ook zet je een speelset in elkaar en als dan een defect blijkt en je het speelgoed niet meer uit elkaar kan krijgen, omdat het zo gemaakt is kan ik daar niets aan doen.
Er werd ook niet meegedacht voor een eventuele oplossing. We moesten eerder zo snel mogelijk de winkel uit. Zeer onvriendelijk personeel! De mevr. achter de kassa bleek ook nog eens de filiaalmanager, maar is een type waarvan je je afvraagt waarom ze uberhaupt in een speelgoedwinkel werkt (ze raakte al geïrriteerd toen onze peuter mij iets vroeg terwijl ik met mevr. in gesprek was)

Bij thuiskomst de klantenservice van Bart Smit een email gestuurd met het verhaal en foto's toegevoegd van de defecte speel set. Met de vraag erin of we het mogen ruilen of retour zenden en het aankoopbedrag terug te krijgen. We zijn nu in afwachting. Maar wat een gedoe, en sneu voor onze dochter(3 jaar) die nu dus niet met haar nieuwe kerstcadeau kan spelen.

M
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Verschrikkelijke aftersales service, levering chaotisch

Beoordeling 
 
3.8
Bestellen 
 
4.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
9.0

Algemeen
------------
Pas op met het online bestelproces bij deze webwinkel. De website is extreem onduidelijk over de leveringstermijnen van producten. Daarnaast worden producten (klaarblijkelijk) niet altijd direct vanuit het magazijn geleverd van Bart Smit zelf, dus ontstaan er situaties waarin later blijkt dat producten helemaal niet op het aangegeven moment leverbaar zijn.

Verzending
------------
De leveringstermijnen (bevestigd via de email) worden niet nagekomen. De manier waarop dit vervolgens is afgehandeld is op zijn minst schandalig te noemen. Zie verder hierboven.

Klantenservice
------------
De klantenservice is niet geïnteresseerd in het vinden van een oplossing die voor de klant werkt (ik vroeg om het product dat niet direct leverbaar was alsnog thuis te laten afleveren ipv in de winkel, maar hier viel, ondanks dat het product nog niet verzonden is, niet over te praten) en biedt geen excuses aan voor de fouten die er zijn gemaakt. Heb voor de grap maar gevraagd of ik in ieder geval excuses krijg voor het ongemak, maar het antwoord was "nee". Bizar...

L
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

waardeloos

Service 
 
1.0

Ik heb met kortingscode het spel Tijdbom besteld. Betaald en in afwachting van de levering. MAAR ik kreeg een mail dat het artikel niet leverbaar zou zijn. Ze willen gewoon die korting niet geven. Ik zal mijn geld terugkrijgen. Ik heb het elders besteld waar ze wel direct leveren nl. bij COOLBLUE! Ook nog goedkoper dan met korting bij Bart Smit.
Als ik op de website van Bart Smit kijk staat het product gewoon op leverbaar en in voorraad.
Waardeloos! Bied dan geen kortingscode aan.

WF
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Vertraagde bezorging

Levering 
 
1.0

Bezorgindicatie: Voor 20:30 besteld, morgen in huis
Mooie belofte waarvan niets van waar is.
Heb bestelling gedaan op 10nov vóór 20.30. Het is nu donderdag 12nov16.25 en nog niets geleverd.
Slechte ervaring ... nooit meer

R
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

kutwinkel

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Ik werd gediscrimineerd door de medewerker van bartsmit hoorn centrum. Blonde medewerkster
Niet heen gaan!

K
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Slechte afhandeling

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Service 
 
1.0

Geen ticket systeem voor de reserveringen terwijl duidelijk in de bevestigings mail word gesproken van een reservering "lees gereserveerd voor klant en dus vastgezet". Achteraf blijkt dat je bij een reservering alleen een notificatie/bericht krijgt wanneer het artikel beschikbaar is in de losse verkoop, dus ook voor NIET RESERVISTEN.

Wanneer gevraagd voor passende oplossing zelfs oplossing opgegeven. Word geen gehoor aan gegeven. Ook verdere oplossingen worden niet aangedragen. Dit is dus eenrichtingsverkeer en word door de klantenservice van Bart Smit verder niet nagedacht over evt. andere oplossingen. Excuus dat geboden word is in mijn opinie dan ook erg makkelijk en niet aanvaardbaar. Wel blijft het mailcontact netjes en professioneel. Als klein lichtpuntje dan maar...

JD
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Zeer slechte service

Beoordeling 
 
4.0
Bestellen 
 
5.0
Levering 
 
5.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
5.0

Helaas een zeer slechte service meegemaakt van Bart Smit. Ik had een doosje kleurtjes besteld voor in bad. Toen ik de bestelling openmaakte zag ik al gelijk dat er maar 4 kleurtjes in zaten ipv 8. Reactie van Bart Smit: stuur zelf maar terug of ga zelf naar een winkel om te ruilen. Ik vind dit zeer slecht, het minste wat ze hadden kunnen doen is gelijk een nieuw doosje sturen met excuses voor de gemaakte fout. Maar dat kon echt niet volgens Bart Smit. Niet toegeven dat ze een fout gemaakt hebben en de klant het zelf op laten lossen. Volgende keer bestel ik dus niet meer bij Bart Smit.

J
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

GEBRUIKTE ARTIKELEN .

BART SMIT IS ZOWEL OP DE WEBSITE ALS IN DE WINKEL EEN TWEEDE HANS HANDELAAR , HET IS MARKTPLAATS WAAR DE ADVIESVERKOOPPRIJS WORDT BEREKEND , DE AFWIKKELING IS SCHANDALIG EN WORDT NIET SERIEUS GENOMEN , ER WORD SPEELGOED EN SPELCOMPUTERS GEMAAKT DIE STUK ZIJN EN OF GEBRUIKT EN DOODLEUK WEER NIEUW VERKOCHT , BART SMIT HEEFT AL VELE WAARSCHUWINGEN GEKREGEN NA DIVERSE OVERTREDINGEN MAAR GAAT GEWOON VERDER MET ZIJN PRAKTIJKEN ,, NOOIT IETS BESTELEN OF KOPEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

M
Was deze beoordeling nuttig? 2 2
Reageer op deze review

Slechte service

Beoordeling 
 
5.0
Bestellen 
 
8.0
Levering 
 
7.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
4.0

en spacescoter online gekocht 120 euro.
netjes op tijd bezorgd
uit de doos gehaald doet hij het niet.
wij naar de dichts bijzijnde filiaal.

komen we daar aan mevr u moet hem naar de Fabriek op sturen.
maar er staat toch bart smit op de bon dus moet ik hier wezen.
nee mevrouw u moet hem zelf opsturen.
NEE ik ga er niet mee acoord!!!!
julie zijn toch Bart smit?????
mevrouw u hoeft niet boos teworden!
ik ga niet eerder weg tot ik geholpen word door julie bart smit.
oke mevr
heeft u de klante service gebeld jaa 5 keer elke keer de haak erop.
gaat de verkoopster weg om tebellen en komt terug
mevr u kunt 2 dingen doen of u stuurt hem op gaat sneller
of wij sturen hem op duurt langer.
U stuurt hem maar op!!!
Na 2 weken konden we hem ophalen.

deed hij het nog niet
wij naar de winkel terug
mevr u moet hem opsturen neee ik ga hier net als toen niet mee acoord!
verkoopster belde klantenservice bleek hij het dus wel toen.
Mevr als U sterke mensen in huis had gehad was u er achter gekomen dat hij het wel deed,werd me eve verteld!!!
de verkoopster zegt ik vind het belachelijk dat u zo boos op ons word.
waarop ik stom verbaast was en niets meer kon zeggen.
WIE IS KLANT KONING DAN

sta ik vandaag in de winkel er koopt een man een dure spelkomputer 450 euro
meneeer als er iets aan mankeert moet u het zelf naar de fabriek opsturen

C
Was deze beoordeling nuttig? 0 3
Reageer op deze review

Slechte levering

Beoordeling 
 
4.0
Bestellen 
 
7.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
7.0

Beste lezer, ik heb laatst de ps4 met destiny bundel besteld op de website van Bart-Smit. Nadat ik mijn nieuwe Playstation had ontvangen (wel netjes op de afgesproken datum), uitgepakt en had aangesloten merkte ik dat Destiny niet bij het pakket zat. Ik belde gelijk op naar de Bart-Smit (waar ook weer €0,15 per minuut voor gevraagd word) en het enige wat ze mij bij de klantenservice konden vertellen is dit: "Als het je niet bevalt, stuur de playstation onuitgepakt in de doos maar weer terug dan krijg je je geld terug en ga je maar naar een andere winkel."

Laatste keer dat ik iets bij de Bart-Smit koop.

M
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
10.0
Bestellen 
 
10.0
Levering 
 
10.0
Service 
 
10.0
Prijs 
 
10.0

Wat ik allemaal zie zijn slechte ervaring met Bart Smit.com. Beoordeling zijn laag maar mijn ervaring met Bart Smit is goed.
Daarom bij deze wil ik mijn ervaring delen. Ik twijfelde erg over om bij Bart Smit te bestellen maar ik wou het toch doen omdat ik een trampoline met veiligheidsnet wou kopen voor mijn zoontje en bij Bart Smit was een actie en de prijs was goed. Dinsdag om 16:50 besteld en morgen om 14:50 geleverd!!!! Top Bart Smit ik ben er blij mee bij deze wil ik andere delen dat Bart Smit toch goed is

L
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

J.M. op 24 Juni 2014

Vraagje. Hebt u het trampoline al in elkaar gezet? Want ik had ook vorige week een trampo met vnet uit de aanbieding gekocht.Was op tijd geleverd, maar de schroeven bleken niet te passen. :( Moet nog contact gaan opnemen met BS. Maar vroeg me af of anderen daar ook problemen mee hebben.

Lanh op 24 Juni 2014

Goedemorgen
Ik heb helemaal geen probleem met het produkt alles paste en het is een heel goed trampoline voor een dergelijke prijs, mijn vraag os welke schroeven past niet?

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
2.8
Bestellen 
 
6.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
3.0

Net voor de Pasen 2 acer tablets via internet besteld. Dag later (conform voorwaardes) werd er een pakketje geleverd. Echter dit bevatte 1 nieuw exemplaar en 1 gerepareerd model. Kortom niet 2 nieuwe zoals besteld. Direct gemaild maar geen enkele reactie en de dinsdag na Pasen dan maar gebeld (ah 15 cent per minuut waarna je ruim 10 minuten in wacht hangt). Heel erg flauwekul verhaal waarom dit fout kon gaan, maar geen excuses. Moest het reparatiemodel maar retour sturen en op formulier zetten dat ik compensatie wilde en hij zou het ook in systeem zetten. Inmiddels hopelijk nieuw apparaat ontvangen maar geen excuusbriefje of iets van compensatie. Dus vandaag weer gebeld, en er stond in systeem niets dat ik gevraagd had voor compensatie. Maar de medewerker zou notitie maken (wie zegt dat dat nu wel gebeurt) en dan zou ik teruggebeld worden. Alleen binnen welk tijdsbestek was onbekend, mij mailen met de tekst die hij in systeem had gezet was onmogelijk. Nog altijd geen excuses maar een nieuw flauw verhaal waarom dit kon gebeuren (geheel anders dan vorige). Fijne klantenservice, zijn achternaam wilde die ook niet zeggen. Na doorpraten bij andere medewerkster uitgekomen, weer een nieuw verhaal waarom het fout kon gaan. Of ik kon aangeven welke kosten ik had gemaakt, toen ik aangaf telefoon kosten kreeg ik te horen dat dat mijn schuld was want ik kon ook mailen (tja als daar geen reactie opkomt) en dat ik eerder van werk weg moest om pakket retour te brengen was ook mijn probleem.Ook deze medewerkster kon weer niets beslissen of doen maar moet ook weer overleggen. Waarom heb je een klantenservice a 15 cent per minuut als ze niet mogen, kunnen, weten of geen excuses maken. Slechte service, slechte afhandeling van de klacht. En vooral geen excuses

RD
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review
reclame

Beoordeling 
 
1.3
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
2.0

Ik bestelde en betaalde online een artikel bij Bart Smit. Ik kreeg een verkeerd (goedkoper) artikel geleverd. Ik wil geen pakketkosten betalen om het terug te sturen want het is hun fout. Ik wil ook niet naar een filiaal van Bart Smit want dat zit niet in de omgeving hier en ik bestel natuurlijk niet voor niks online. Zijn maken een fout maar zijn totaal niet bereid om hun fout op een acceptabele manier op te lossen. Het verschil in prijs is maar 3 euro. Ik heb zelfs aangeboden het verkeerde artikel te houden (misschien maar eens kado geven dan bij een partijtje) als zij het verschil in prijs terugstorten op mijn rekening. Dat weigeren ze. Ze willen wel na enkele malen over en weer mailen een cadeaucard toesturen van 3 euro. Maarja, dan moet ik weer of naar een filiaal of online wat nieuws bestellen en dan is de cadeaucard al zowat op aan de verzendkosten. Deze winkel is ontzettend klantonvriendelijk zoals ik nu ook overal op internet teruglees. Bah. Het gaat me niet om die 3 euro of om het verkeerd geleverde artikel (in totaal betaalde ik ongeveer 10 euro), maar het gaat hier om de klantonvriendelijkheid die echt niet kan. Zij maken een fout en doen geen enkele moeite om die op een correcte (volgens de wet en volgens klantvriendelijkheid) manier recht te zetten. Ik koop nooit meer wat bij Bart Smit!

M
Was deze beoordeling nuttig? 1 1
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
2.3
Bestellen 
 
5.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
2.0

Een product werd kapot geleverd vervolgens mee naar een bart smit winkel geweest waar ik een noeuwe heb aangeschafd. Het defecte product terug gestuurd met toelichting erbij. Ik kreeg een week later een vervangend product omdat ik een kapot product niet mag weigeren zelfs niet als ik het binnen de wettelijke 14 dagen retoure heb gestuurd. Kortom een zeer slechte service met een dramatische klantenservice.

M
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Meest gelezen op Reviewspot:

1.
Spellenrijk
 
0.0 (0)

Wij zijn benieuwd naar jouw Bart Smit ervaring

Bart Smit heeft een groot assortiment speelgoed en multimedia te koop op Bartsmit.com! Bart Smit heeft ook speciaal speelgoed als kinderboeken, Disney artikelen, kinderfietsen en buitenspeelgoed. Alle bekende speelgoedmerken zijn in de webshop van Bart Smit vertegenwoordigd. Op Bartsmit.com vindt u leerzaam en kwalitatief speelgoed voor alle leeftijden. Wist u dat Bart Smit ook de nieuwste laptops, tablets en games en game consoles aanbiedt Bij Bart Smit online betaal je veilig en snel met iDEAL of creditcard. Bezorgen van je speelgoed kost € 1,99 maar je kunt het ook in het dichtstbijzijnde Bart Smit filiaal laten bezorgen.

Wat is uw ervaring met Bart Smit? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Bart Smit hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Bart Smit reviews lezen.

Telefoonnummer: -

Algemene informatie

Afhalen mogelijk
nee