Afgaande op de intressante tarieven een contract aangegaan voor 2 jaar voor een sim only met het overzetten van mijn bestaande nummer. De aanvraag via de website ingediend. Binnen 4 dagen lag de Ben simkaart in de bus om vervolgens 2.5 maand nooit meer iets van ben te vernemen. De helpdesk is overbelast en duurt vaak een uur voordat je iemand aan de lijn hebt, vervolgens beloven ze van alles en gebeurd er niets. Emails versturen zowel via de ben inlog of via facebook levert ook geen bruikbare respons op. Ongelooflijk wat een slecht bedrijf . Uiteindelijk heb ik middels een aangetekende brief het contract ontbonden op grond van de enorme lange wacht tijd van ruim 2,5 maand. Inmiddels elders geslaagd waar dezelfde aanvraag binnen 12 dagen geregeld was, Ik zeg BEN nooit doen.
Telefonisch een abonnement afgesloten bij het gratis 0800 nummer en ik had de simkaart na een paar dagen binnen,keurig bezorgd op het afgesproken tijdstip door een vriendelijke bode die zichzelf ook legitimeerde.Op de site van Ben had ik al kunnen zien hoe de bezorger eruit zag.Prima geregeld allemaal.
Ik was van plan bij BEN een abonnement af te sluiten maar dat is helaas niet gelukt. Via de website www.ben.nl heb ik het diverse malen geprobeerd maar het invulformulier werkte niet. Vervolgens heb ik geprobeerd telefonisch contact op te nemen met BEN a 35 cent per minuut. Na 5 minuten in de wacht heb ik de verbinding maar verbroken. Vervolgens heb ik een aantal malen via e-mail geprobeerd contact op te nemen met BEN maar helaas... Het is blijkbaar de bedoeling dat contact via internet ontmoedigd wordt zodat mensen zoveel mogelijk uitgeven aan de telefonische hulplijn a 35 cent per minuut. Maar daar trap ik dus mooi niet in. BEN heeft het bij mij verprutst en ik schaf mijn abonnement wel ergens anders aan.
Wat is uw ervaring met BEN? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij BEN hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal BEN reviews lezen.