Twee boeketten besteld. In twee verschillende plaatsen. 1 was prachtig de andere leek in de verste verte niet op wat ik besteld had. Ik had een ‘veld vol rozen’ tbesteld, een boeket met allemaal pastelkleurige rozen. Ik kreeg een boeket met van alles waaronder gerbera’s en idd een verdwaalde roos. Klacht ingediend. Antwoord: rozen waren niet op voorraad dus is er een ander gelijkend boeket gemaakt. Ik had bij de bestelling aangegeven om te bezorgen zo laat mogelijk op de dag, anders de dag erna. Boeket is binnen 15-20 minuten bezorgd, dus was vooraf al gemaakt. Mn telefoonnummer stond erbij; ze hadden even kunnen overleggen . Ze hadden de bloemen de dag erna kunnen bezorgen; als de bloemen weer op voorraad waren. Maar niks van dat alles. Gewoon het eerste de beste roze boeket gepakt en bezorgd. Ik ken de bloemist toevallig, de Nobel in Zoetermeer. Die zouden rond 2 uur smiddags geen rozen meer hebben gehad. Geloof er niks van.
Maar op de site klacht ingediend, 0 reactie, gebeld, ze gingen het bij de bloemist voorleggen, reactie dat de rozen op waren en dat de bloemist een zo goed mogelijk gelijkend boeket heeft gemaakt. Gezegd dat dit niet kan in 15 minuten incl bezorgen. 0 reactie. Erg slecht. Ik ga voortaan weer naar topbloemen.nl
Zeer slechte service ondanks ruim op tijd aangemeld veel te laat bezorgd (24 uur+) met een versproduct wat niet houdbaar was en onduidelijke c.q. ontbrekende informatievoorziening via standaard mailtjes die niet actueel waren.
Zeer slechte opvolging, eerst melden dat het product bezorgd was toen weer niet, niet / nooit tijdig geïnformeerd en pas na ettelijke telefoontjes en e-mails 24 uur + te laat bezorgd in een beschadigde doos bij een afleverpunt (?)
Euroflorist eens maar nooit weer en echt 100% een absolute afrader!
Eerste ervaring met Euroflorist en meteen een slechte. Eens en nooit meer. Op 6 februari een boeket besteld om te laten bezorgen na een overlijden van een dierbare. Boeket is nooit bezorgd en op vragen aan de klantenservice wordt niet gereageerd.
Een mooi lila met roze rouwboeket uitgezocht op de site en besteld. Dit boeket was voor een zeer dierbaar persoon. Bij aankomst op de condoleance konden we ons boeket niet vinden.
Na goed kijken zagen we aan het lint welke ons boeket was.
Dit boeket leek niet eens op het boeket dat we uitgezocht hadden.
Dit boeket bestond uit 3 witte rozen en grote bruine takken met dichte knoppen. Leek op afgebroken takken van een dode boom.
We zijn hier erg ontdaan door omdat lila en roze haar lievelingskleuren waren. Het feit dat er schaamteloos een simpel en lelijk boeket gestuurd is vind ik ronduit schandalig. Ze was ons zeer dierbaar. Vandaar dat boeket. En dit is nooit meer terug te draaien.
We hebben een klacht ingediend maar nooit reactie gekregen. Dus euroflorist neemt het blijkbaar niet zo nauw.
Wat een vreselijk verdrietige ervaring heb ik opgedaan met Euroflorist. Door de kerstdagen was het pas 4 dagen later, op 27 december, mogelijk een condoleance boeket te laten bezorgen. En aan het eind van de middag op 27 december krijg ik een mailtje met:
"Het spijt ons u te moeten mededelen dat de levering niet mogelijk was op de door u geselecteerde datum. Onze excuses voor het ongemak.
Graag regelen we de bezorging alsnog. Als compensatie voor de late levering nemen wij de verantwoordelijkheid voor het verhogen van de waarde van uw eerste bestelling. U bent ook vrij om uw bestelling te annuleren. Wij zullen u dan volledig terugbetalen.
informeer ons gauw over u voorkeur. Nogmaals onze excuses voor het ongemak."
Sorry, maar zoiets noem je toch geen ongemak? Ik heb gelijk gereageerd en gezegd dat ze het dan desnoods maar in de avond moeten bezorgen.
Geen enkele reactie...
Totale afzetterij. Boeket van 225 Euro is bij ontvangst nog geen 2 tientjes waard. Verlept ook nog bijna direct. Klantenservice reageert alleen door te zeggen dat ze er niets aan kunnen doen en het zo hoort. Als je met een kluitje in het riet gestuurd wordt zou je daar nog meer aan hebben. Dit bedrijf is schandalig bezig. Pas op mensen!
Zeer slechte ervaring. Bloemen voor Valentijn ontvangen. Afgeleverd bij de buren. Bij aflevering stonden ze er al niet te fris bij de volgende dag waren de bloemen al verwelkt en verlept. Heb mail gestuuurd met foto's, ontvangstbeveistiging ontvangen dat er een reactie komt binnen 24 uur. Geen enkele reactie ontvangen, nogmaals een mail verstuurd, maar hetzelfde verhaal. Telefonisch niet bereikbaar. Dit gaat om bloemenonline.nl, maar wordt ook verstuurd door Euroflorist. Geen bloemen kopen hier!
gelieve niet te kopen op deze pagina!! Ik was beroofd . Ze zeggen dat ze de zending doen en dat doen ze niet, dan doe ik de claim en een zeer agressieve man antwoordt dat het al voor hen is verzonden en dat ze niets anders gaan doen, het zijn oplichters, trap er niet in!
Bestellen was gemakkelijk want je geld willen ze wel hebben, Maar de diensten die je er voor terug krijgt, Zijn uitermatend teleurstellend, Zelfs een ernstige afraden, Ik bestelde voor mijn chronische zieker moeder bloemen voor moederdag, Deze mevrouw is speciaal hele dag er voor thuis gebleven, 18:00 niets bezorgt, Ik wil opminst mijn geld terug, Want het is zeer pijnlijk om je zieke moeder blij te maken met iets wat niet op kwam dagen, Echt een schande.
Bloemen besteld voor ernstig zieke voor €46,94 op 3 april. Bloemen werden volgende dag bezorgd (tamelijk laat in de avond). Op het bezorgmoment zagen de bloemen er nog toonbaar uit, mijn zus heeft ze netjes schuin afgesneden. De dag erna was het boeket al in treurige staat en heeft mijn zus ze weggehaald uit de kamer: alle bloemen hingen slap en sommige bloemen hadden al bruin verdorde blaadjes. De dag erna zijn ze weggegooid, iedereen was er triest van. Ik heb foto's ervan bewaard en ze opgestuurd naar euroflorist op 7 april met een klacht. Wel een bevestiging hiervan ontvangen, maar verder niets.
Ik zou denken dat ik hiervoor wel een vergoeding zou mogen ontvangen. Dit is weggegooid geld geweest en een grote blamage voor euroflorist! Op 8 april heb ik maar een ander boeket laten bezorgen via een goede bloemist, die me werd aangeraden door familie. Mijn vertrouwen in bloemenbezorg-organisaties is volledig weg!
Spijt!!!
Rouwboeket besteld met condoleance kaart wat ten eerste niet op het opgegeven adres was afgeleverd maar in het (rouwcentrum). Bij navraag aan de nabestaanden hebben zij geen rouwboeket van ons gezien. Verschillende keren gebeld met Euroflorist maar ze blijven zeggen dat het in het rouwcentrum is afgegeven. Telefonisch contact gehad met het rouwcentrum maar zij hebben geen rouwboeket ontvangen op de datum dat het bezorgd zou worden!!! Echt schandalig hoe Euroflorist hier mee omgaat!!!! Op mail reageren ze al helemaal niet! Had ik eerst maar de recensies gelezen om hier te bestellen!!!Dus bij deze bestel hier nooit maar dan ook nooit bloemen!!!!!
Bloemstuk besteld voor de begrafenis van mijn zwager in Australië en voor de dag daarna een boeket voor mijn zus.
Zeker 5 x telefonisch overleg gehad (wachttijd 15 minuten of langer) en bevestigd gekregen dat alles in orde zou komen.
Uiteindelijk helemaal niets geleverd!!!
Herfstboeket voor iemand in Peize. Telefonische service was zonder meer prettig en vriendelijk 2x. Levering ging niet helemaal goed. Verkeerde adres en maandag winkel dicht terwijl voor maandag was afgesproken. Prijs 32.50, vonden wij veel te hoog voor wat je kreeg. Grootte was heel gemiddeld en met relatief goedkope bloemen samengesteld. Wel mooie opmaak. Wij hadden voor dit geld meer verwacht.
We hebben in totaal 3x besteld voor rouwboeket.
Vorig jaar voor mijn tante witte rozen luxe rouwboeket groot formaat besteld €80, met tevredenheid eigenlijk.
Daarom deze maand hebben we 2 rouwboeketten besteld voor andere tante.
1. Arrangement middel formaat was mooi en redelijk groot €146, alleen fout met namen in de lintje, slordig.
2. Ook witte lelies groot formaat besteld €90, maar blijkt zo klein geleverd. Ook niet goed met de lintje, tekst was niet geleverd zoals de oorspronkelijke opdracht.
Vooral boeket met witte lelies waren we ontevreden hierover. De bloemen zijn nog niet open.
Foto gestuurd naar service, maar na 2 weken geen reactie.
We worden gewoon genegeerd.
Heel selechte service, dus we gaan volgende keer niet meer bestellen.
Hoop de anderen ook.
Ze bieden mooie boeketten bloemen aan. Daarom had ik een bos bloemen uitgezocht en betaald. Nou kreeg ik een mail dat ze geen bloemist konden vinden en of het dan een dag later kon. Nou hhier was ik al niet heel blij mee, want ze adverteren wel voor de 14:00 bezorgt de volgende dag. Nou vooruit maar, dacht ik. Nou ze zijn die dag erna ook niet bezorgt. 2 dagen gewacht. Nog niks! Uiteindelijk heb ik gebeld. Een UUR in de wacht gezeten. NIEMAND die op nam. Nou verder zoeken op internet. Je kon een mail sturen...gedaan. Krijg ik als reactie dat het 3 dagen kan dure voordat iemand reageert. IK dacht, dat gaan we niet doen. Ik heb betaald dus dan wil ik die bloemen of mijn geld terug. Want ik was zo ver dat het niet meer hoefde. Toen vond ik op de site een knop voor de chat. Deze maar ingedrukt en geprobeerd contact te zoeken. Maar niemand aanwezig bij de chat!! Heel irritant. Ze zijn gewoon niet te bereiken. De hele dag geprobeerd. De dag erna nog een keer geprobeerd. Bellen...niemand nam op. op de mail was niet gereageerd. Uit eindelijk via de chat contact gehad. Het geld zou terug gestort worden, nou wacht ik op mijn geld...
Bloemen besteld voor verjaardag, betaald via de website, van mijn rekening gegaan. Vorige jaren ging dat altijd goed, maar dit jaar geen bloemen geleverd.
Vele mails later wordt er gezegd dat ze de bestelling en de betaling niet terug vinden (ondanks extra aangeleverd materiaal via mijn bank) en adviseren ze mij dat mijn bank de betaling moet annuleren. Die denken dat ik onnozel ben, want dat kan niet. Dus geen levering en geen terugbetaling.
Dus mensen, BESTEL U BLOEMEN ERGENS ANDERS
Bloemen besteld op 5/6/2020 om af te leveren op 7/06/2020 bij een jarige.
Niet geleverd.
Mail gestuurd.Antwoord : sorry ,niet geleverd wegens storing.Mogen wij alsnog zo snel mogelijk leveren?
Geantwoord :heel graag.
Mail gestuurd, nog steeds niets geleverd.
Geen antwoord.
Opnieuw mail gestuurd met de vraag het bedrag terug te storten.
Geen antwoord.
Tot op heden zijn de bloemen nog niet geleverd/of geld terug gestort.
Dit ruikt naar oplichting.
Ik heb bloemen besteld om dit vervolgens elders te laten bezorgen, de bloemen zijn tot op heden niet aangekomen.
Na verschillende berichten gestuurd hierover, heb ik tot op heden nog steeds geen reactie ontvangen van Euroflorist. Wel een noreply mail, dat i.v.m. De coronacrisis een reactie op zich laat wachten. De coronacrisis moet geen excuus zijn om geen communicatie te hebben met de klant. Er is ook geen andere mogelijkheid om alleen via de chat contact te zoeken. En dat werkt dus niet.
Ik advies om geen bloemen te bestellen bij Euroflorist.
En nu maar afwachten of er een reactie komt. En het bedrag van de bloemen.......?
Bestel nooit iets bij Euroflorist. Ze zijn slecht tot niet bereikbaar. Ze leveren geen bloemen maar ze innen wel het geld. Dit riekt naar oplichting. Wat een ontzettend slecht bedrijf met eveneens slechte service. Vijf weken geleden heb ik bloemen besteld voor mijn schoonzus in Polen. Tot op de dag van vandaag hebben zij nog geen boeket geleverd. Inmiddels heb ik de bestelling geannuleerd en mijn geld teruggevorderd. Maar ondertussen geen enkele actie van Euroflorist. IK BEN HEEL BOOS EN IK WIL MIJN GELD TERUG!
Een week op voorhand bestelde ik bloemen voor moederdag! Vandaag nog steeds niet geleverd. Neem contact op met de klantendienst en zij vertellen me doodleuk dat de bloemen geleverd zijn! Niet het geval dus!! Bestel hier nooit! Ik ben ook duidelijk niet de enige met dit probleem! Wat een wanpraktijken!! Absoluut niet tevreden!
Totaal ander boeket geleverd dan besteld. Ik had een kleurrijk tulpenboeket besteld en er werd een totaal ander boeket afgeleverd, waar nog geen één tulp inzat! Het geleverde boeket komt niet eens voor in hun aangeboden boeketten! Na gereclameerd te hebben, kreeg ik als antwoord: "jammer dat we dat niet van te voren geweten hebben, we kunnen er nu niets meer aan veranderen". Hoe moet ik weten wat voor een boeket zij gaan leveren. Toevallig dat ik een bedankje ontving met foto van het boeket vd ontvanger. Ik zal nooit meer iets bestellen bij Euroflorist.
Ik heb een GROOT boeket besteld van €45 (+ vaas + voeding en levering totaal €67,89), en mijn moeder heeft een MINI boeket ontvangen dat ze bij haar bloemist voor rond de €15-20 zou kunnen krijgen (zonder de extra's en levering).
Ik heb naar de klantendienst foto's gestuurd van de ontvangen bloemen en de foto die wordt gebruikt op de website. Het verschil is enorm. Dat een bedrijf winst moet maken, volledig mee akkoord, maar dit is puur bedrog! Het boeket is 50% kleiner. Wat is dan een "mini" boeket bij hen? 1 bloem?
Dit is het standaard antwoord dat ik kreeg:
Na het bekijken van de foto die u ons heeft toegestuurd, zijn wij tot de conclusie gekomen dat het boeket dat geleverd is door onze bloemist naar waarde is geweest. De grootte van een boeket wordt bepaald door de bloemenprijs op het moment van leveren, de beschikbaarheid en de manier van opmaak van de bloemist.
Graag willen wij u erop wijzen dat eventuele vervangende bloemen van dezelfde of een hogere waarde zijn dan die uit de originele bestelling.
Ik heb op donderdag 26-03 een grote bos bloemen besteld met Belgische pralines voor mijn moeder die vandaag jarig is. Er is NIETS geleverd!! Het zijn gewoon oplichters!!
Bestel hier niets a.u.b., want hier mogen ze gewoon niet mee wegkomen. Zie alle andere slechte reviews.
Bloemen voor crematie niet geleverd.
Bloemen voor crematie besteld twee dagen later. Online betaald en bevestiging gehad.
Avond van te voren sms ontvangen dat deze geleverd is op het opgegeven adres.
Bij het crematorium zijn ze niet afgeleverd en is niets ontvangen..
Schofterig en schandalig.
Euroflorist is per telefoon en email is niet bereikbaar.
review is dan ook: ZEER SLECHT.
Ik heb een boeket besteld om medeleven te betuigen met een familie die hun kind verloren heeft enkele jaren geleden, op de dag dat de bloemen geleverd hadden moeten zijn. De levering heeft jammer genoeg toto op vandaag niet plaats gevonden. Ik had dus net zo goed niets kunnen bestellen, en heb de pijn van de getroffen familie allerminst kunnen verzachten helaas. Vorige jaren bij een andere firma besteld en nooit problemen gehad. Dit is zonder twijfel mijn eerste en laatste bestelling bij Euroflorist geweest.
Wat is uw ervaring met Euroflorist? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Euroflorist hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Euroflorist reviews lezen.
Thuiswinkel Waarborg