Totaal ander boeket geleverd dan besteld. Ik had een kleurrijk tulpenboeket besteld en er werd een totaal ander boeket afgeleverd, waar nog geen één tulp inzat! Het geleverde boeket komt niet eens voor in hun aangeboden boeketten! Na gereclameerd te hebben, kreeg ik als antwoord: "jammer dat we dat niet van te voren geweten hebben, we kunnen er nu niets meer aan veranderen". Hoe moet ik weten wat voor een boeket zij gaan leveren. Toevallig dat ik een bedankje ontving met foto van het boeket vd ontvanger. Ik zal nooit meer iets bestellen bij Euroflorist.
Ik heb een GROOT boeket besteld van €45 (+ vaas + voeding en levering totaal €67,89), en mijn moeder heeft een MINI boeket ontvangen dat ze bij haar bloemist voor rond de €15-20 zou kunnen krijgen (zonder de extra's en levering).
Ik heb naar de klantendienst foto's gestuurd van de ontvangen bloemen en de foto die wordt gebruikt op de website. Het verschil is enorm. Dat een bedrijf winst moet maken, volledig mee akkoord, maar dit is puur bedrog! Het boeket is 50% kleiner. Wat is dan een "mini" boeket bij hen? 1 bloem?
Dit is het standaard antwoord dat ik kreeg:
Na het bekijken van de foto die u ons heeft toegestuurd, zijn wij tot de conclusie gekomen dat het boeket dat geleverd is door onze bloemist naar waarde is geweest. De grootte van een boeket wordt bepaald door de bloemenprijs op het moment van leveren, de beschikbaarheid en de manier van opmaak van de bloemist.
Graag willen wij u erop wijzen dat eventuele vervangende bloemen van dezelfde of een hogere waarde zijn dan die uit de originele bestelling.
boeket om medeleven te betuigen. Vetzoek bloemen volgende dag te bezorgen. bij check bleek dit niet mogelijk. En pas dag later.
slechte ervaring om zelf te ontdekken dat dit t geval was. Dat ik niet geinformertd werd dat t niet mogelijk was om op gewenste datum te leveren. Dan had im andere oplossing kunnen zoeken. Gelukkig is t gelukt o. binnen 2 u via fleurop een oracht boeket op tind te laten bezorgen. Giedkoper ook. Voor mij nooit meet Euroflorist.
Gisteren een boeket besteld voor mijn vrouw, had er bij vermeld : "gelieve te leveren voor 8u".
Boeket ontvangen om 19u. Maar dat is nog geen probleem, het boeket lijkt in nergens op wat op de site staat.
Ik ga dit dan ook op facebook delen, want dit is pure oplichting!
Echt een, hoe moet ik dit gaan zeggen, triestig boeketje, en dan nog voor een lekkere prijs ....
Weg met die euro-oplichting-florist !
Euroflorist op 21 Oktober 2015
Beste Klant,
Excuses voor de late reactie. Wij zijn onlangs op de hoogte gesteld van het bestaan van deze reviewpagina.
Wij hebben direct een account aangemaakt om te kunnen reageren op uw klacht, maar kunnen hier niet zien
om welke order het gaat.
Graag willen wij onderzoeken wat hier mis is gegaan. Indien u ons een mail kunt sturen op info@euroflorist.nl
waarin uw ordernummer of betalings-ID is vermeld dan kunnen wij wellicht achterhalen wat er is gebeurd.
Omdat het al een tijd geleden is geweest dat dit is voorgevallen kunnen wij echter niet garanderen dat de
bloemisten hiervan nog administratie hebben.
Service Desk Nederland
Bloemen worden stelselmatig niet op het opgegeven adres bezorgd. Ik kies er bewust voor niet bij de buren te laten afleveren. Vervolgens worden ze daar wel afgeleverd. En de bloemist laat niet eens een briefje achter dat de bloemen elders zijn bezorgd.
Dit is nu meerdere keren gebeurd.
Volgens de klantenservice bepaalt de bloemist hoe hij bezorgt. Ik heb aangegeven dat ze dan de optie om te kiezen niet op de website moeten zetten. Daar wordt niet op ingegaan. Je kunt niet op de informatie van de website vertrouwen. De website is dus onbetrouwbaar.
Als je aangeeft dat je wilt dat er voor de aflevering wordt gebeld gebeurt ook dat niet.
Ik was een regelmatige klant. Maar ik ben er nu helemaal klaar mee.
Patricia op 22 April 2013
Het is niet de fout van de organisatie, maar van de bloemist.
De bloemist mag zelf bepalen hoe het boeket bezorgd wordt. Ook kan het boeket afwijken van het door u opgegeven boeket. dit heeft te maken met de bloemen die de bloemist op dat moment heeft. bent u het niet eens met de bezorgwijze van de bloemist, kunst u beter de bloemist hier op aanspreken dan de organisatie.
Bloemen waren te laat en na een paar dagen hingen ze al. Ik bestel hier nooit meer!
Patricia op 22 April 2013
Dit is niet de fout van de Organisatie, maar van de bloemist. Heeft u de bloemen wel goed schuin aan gesneden? de juiste hoeveelheid chrysal toegepast en de vaas schoon gemaakt? De fout licht natuurlijk niet altijd bij de bloemist. Het is spijtig dat de bloemen een dag te laat was, zoals ik al aangaf kunt u het beste de bloemist hier op aanspreken.
Wat is uw ervaring met Euroflorist? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Euroflorist hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Euroflorist reviews lezen.
Thuiswinkel Waarborg