Euroflorist reviews & ervaringen

www.euroflorist.nl
 
2.3 (48)
Euroflorist

48 Euroflorist reviews

 
(1)
 
(1)
 
(3)
 
(8)
 
(36)
Terug naar overzichtspagina
Bezoek website
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
1 resultaten - getoond 1 - 1
Volgorde
Beoordeling 
 
8.0
Bestellen 
 
6.0
Levering 
 
8.0
Service 
 
9.0
Prijs 
 
9.0

Als bloemist zijnde vind ik het apart dat er zoveel gehaat wordt op de organisatie. Het fout van de verkeerde levering, en afwijking van boeket licht aan de plaatselijke bloemist die het boeket bij u leverd. Als u ergens niet te vreden over bent kunt u gewoon contact op nemen met de bloemist. Ook speelt de verzorging van het boeket een rol. Schuin afsnijden, de bloemen op een schone vaas zetten met de juiste hoeveelheid bloemenvoeding is van groot belang! Om extra lang plezier van uw bloemen te hebben wordt aangeraden om de 2 a 3 dagen het water te vervangen en de bloemen weer schuin aan te snijden. kijk, als dit soort instructies niet worden opgevolgd gaat het welzijn van de bloemen natuurlijk niet ten goede.

P
Was deze beoordeling nuttig? 1 1

Adria op 05 September 2013

"Gewoon contact opnemen" en dan?? Het wordt toch niet naar tevredenheid opgelost door Euroflorist. Allerlei discussies krijg je als klant, dat je denkt "hoe durven ze zulke dingen te zeggen..."? Onbeschoft, echt waar.

Patricia op 26 September 2013

U kunt toch naar de bloemist gaan die het product heeft geleverd?/ Dat moet niet zo moeilijk zijn lijkt me. Dan kunt u met de bloemist overleggen wat er mis is. De organisatie Euroflorist zou je moeten zien als order bedrijf. Zij sturen jou bestelling door naar de bloemist. Dus in deze zin kan de organisatie niet veel doen. misschien klanten vriendelijker benaderen maar meer niet. Wat betreft de rozen uit het rouwstuk hier boven. De buitenste blaadjes zijn de schutblaadjes die zijn altijd wat in gescheurd en bruin.andere bruinen plekken duinen op waterschade en daar is de bloemist wel te degelijk aansprakelijk voor.

Linda de Nijs op 13 Maart 2014

Als Euroflorist niets meldt, geen enkel contact opneemt, en niet reageert, en dus niet duidelijk is wie de bloemist is KAN je geen contat opnemen! Mijn boeket was bezorgd, maar door wie dat weet ik niet. En dat wilde ik mijn schoonmoeder ook niet vragen, die had al genoeg ellende, ziekte en operaties voor de boeg , die ga je niet storen met dat soort vragen, voor haar totaal niet belangrijk in haar situatie. Daarnaast koop ik bij Euroflorist, niet bij de bloemist! Dat is hetzelfde als leverancier - winkel bij ondeugdelijk product. De winkel moet het oplossen, al verwijzen ze 100x naar de leverancier, ZIJ moeten dan contact met leverancier zoeken, niet de klant!

Reageer op deze review
1 resultaten - getoond 1 - 1

Meest gelezen op Reviewspot:

1.
Euroflorist
 
2.3 (48)
2.
DeBloemist
 
5.0 (2)

Wij zijn benieuwd naar jouw Euroflorist ervaring

Binnen Europa garandeert EuroFlorist de hoogste kwaliteit als het gaat om het bezorgen van verse bloemen zoals rozen, tulpen en seizoensbloemen bij 9,700 bloemendetaillisten. Sinds 1982 hebben klanten EuroFlorist gebruikt om bloemen en geschenken te sturen. Ze hebben een betrouwbare dienst voor het leveren van verse bloemen en geschenken van topkwaliteit waarbij elke bestelling perfect wordt afgeleverd.

Wat is uw ervaring met Euroflorist? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Euroflorist hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Euroflorist reviews lezen.

Thuiswinkel Waarborg
Telefoonnummer: 020 702 8100

Algemene informatie

Verzendkosten
-
Productgroepen
bloemen
Merken
bloemen
Afhalen mogelijk
nee
Betaalmethodes
Ideal