Bontjaskopen.nl reviews & ervaringen

www.bontjaskopen.nl
 
3.6 (109)
Bontjas Kopen

109 Bontjaskopen.nl reviews

 
(14)
 
(9)
 
(7)
 
(20)
 
(63)
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.

Zeer slecht

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Jas was te klein terug gestuurd. Nooit geld terug ontvangen. Meerdere mails met toezeggingen en nooit terug ontvangen. Aangifte gedaan bij de politie maar die doet er niks mee. Flut bedrijf! Ik ben opgelicht

S
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Top

Beoordeling 
 
10.0
Bestellen 
 
10.0
Levering 
 
10.0
Service 
 
10.0
Prijs 
 
10.0

Ben erg blij met de jas!!!!
Door een fout mijnerzijds had ik niet bedoeld twee jassen besteld!! Ik werd onmiddellijk gebeld of dit wel de bedoeling was? Nee dus! Onmiddellijk werd betaling teruggestort . Klasse!!

A
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Top

Beoordeling 
 
10.0
Bestellen 
 
10.0
Levering 
 
10.0
Service 
 
10.0
Prijs 
 
10.0

Super snelle levering

Ik ben heel tevreden met mijn aankoop via bontjaskopen.nl . Mijn bestelling heb ik aan het einde van de middag gedaan en ik had de jas de volgende dag al in huis. Helemaal top en extra blij met de 10% kortingcoupon die je erbij krijgt!

A
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Snel, duidelijk, goede kwaliteit, perfecte afhandeling. ZEER Betrouwbaar

Beoordeling 
 
10.0
Bestellen 
 
10.0
Levering 
 
10.0
Service 
 
10.0
Prijs 
 
10.0

Prima website, duidelijk en goed vindbaar via google.bontjaskopen.nl maakt belofte waar met snelle levering door in 1 dag de jas te leveren die mijn dochter heel graag wilde hebben. Ze had de jas elders in een winkel gezien, maar daar was haar maat niet meer in de juiste kleur te leveren. Gezocht en snel gevonden op internet. Prijzen zijn concurrerend en dus aantrekkelijk. Jas was goed en netjes verpakt in doos en vloeipapier. Voor ons volgende keer weer.

AK
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Top webshop

Beoordeling 
 
9.8
Bestellen 
 
10.0
Levering 
 
10.0
Service 
 
10.0
Prijs 
 
9.0

Jassen besteld en na 2 dagen netjes in een doos afgeleverd.
Pasvorm en kwaliteit klopt precies volgens omschrijving. 1 jas moest een maat groter, ruilen was geen probleem en ook dit is binnen 2 dagen geregeld. Afspraken keurig nagekomen en zo hoort het!

W
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Tevreden klant

Beoordeling 
 
10.0
Bestellen 
 
10.0
Levering 
 
10.0
Service 
 
10.0
Prijs 
 
10.0

Onlinebontjas.nl hier heb ik eerst naar toe gebeld i.v.m al deze negatieve reacties. Ik wilde weten wat er zich had afgespeeld. Lieve dame aan de lijn gehad die mij heeft verteld dat het bedrijf is overgenomen. En ze gaf ook toe dat het in het verleden niet zo prima is verlopen met de vorige eigenaar en dat het nu niet meer het geval is. protocollen en regels zijn nu volgens de wet werd er gezegd. Mij heeft ze kunnen overtuigen. Ik besloot toch een paar overhemden te bestellen, deze werd binnen 2 dagen bij mij thuis bezorgd! Prima verpakt kwaliteit stof en mooi getailleerde maten.

De levering was snel, kwaliteit was goed.
Zal vaker een aankoop doen.!

H
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Top service

Beoordeling 
 
9.3
Bestellen 
 
10.0
Levering 
 
10.0
Service 
 
9.0
Prijs 
 
8.0

Top webshop!

2 jassen gekocht voor mijn zoon. deze werd snel geleverd. Het product was van goed kwaliteit de jas was dik gevoerd en mooi verpakt.
erg tevreden...

RH
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

jas gekocht.

Beoordeling 
 
2.0
Bestellen 
 
2.0
Levering 
 
2.0
Service 
 
2.0

ik had een jas besteld bij bontjaskopen.nl netjes geleverd enzo.
maar de kwaliteit was echt helemaal niks. had hiervoor een jas besteld bij www.lederclub.nl deze kwaliteit was echt goed ik dacht dat die Italiaanse jassen allemaal dezelfde kwaliteit waren.

SD
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Top!

Beoordeling 
 
9.3
Bestellen 
 
9.0
Levering 
 
10.0
Service 
 
10.0
Prijs 
 
8.0

Vorige week heb ik een bestelling gedaan op bontjaskopen. Na de reviews ging ik nogal twijfelen of ik er echt aan moest beginnen. Telefonisch contact gehad en super vriendelijk geholpen. Vervolgens heb ik een jas gekocht met een bontkraag. Alles ging zoals afgesproken en gepland. De jas heb ik de volgende dag thuis ontvangen. De maat en de kwaliteit was uitstekend! Hieruit kan ik concluderen dat ik een positieve indruk heb gekregen over dit bedrijf.

S
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Jas kapot, slechte kwaliteit

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Ik heb een jas met twee bontkragen erop gekregen. Je ziet kleurverschil. Het model jas is leuk, de kleur (olijfgroen) ook maar de prijs/kwaliteit verhouding is zeer slecht. De jas is dun voor een winterjas. De service bij bontjaskopen.nl is ook zeer slecht, men reageert niet op je mails of niet volledig. NIETS KOPEN HIER!

S
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

hallo ik ben angela mebius
ik ben een alleenstaande moeder van 2 kleine kinderen heb 2x een jas besteld de eerste kreeg ik netjes binnen maar was te klein dus heb ik terug gestuurd de 2 de jas nooit gekregen ik heb via ideal betaald en zit nu nog op mijn geld te wachten in middels een maand 250,- er word me steeds gezegd binnen een maand heeft u u geld terug mevrouw ik heb nu eeen advocaat in handen genomen en ga vanmiddag aangifte doen ben er helemaal klaar mee

A
Was deze beoordeling nuttig? 7 0

Marco van der Vliet op 16 Mei 2014

Zoals je kan lezen heb ik ook een vervelende ervaring met Dutchmoda gehad. Zoals het er nu uitziet is het probleem na 5 maanden opgelost. Om dit te realiseren heb ik veel gecommuniceerd met meerdere partijen Deze partijen hebben na mijn aandringen uiteindelijk actie ondernomen, het bedrijf welke de betalingen bij Dutchmoda verzorgt (provider) heeft deze week gemeld dat zij mijn betaling terug storten.

Mijn motivatie om door te zetten was dat ik niet wil accepteren dat een Dutchmoda een probleem creëert en geen enkele actie onderneemt om dit probleem op te lossen waardoor zij mij dus bewust proberen te benadelen.
Een advocaat kost (veel) geld, het resultaat is onbekend en veel kan je ook zelf doen. Mijn advies is wel om enkel de feiten te melden en geen emoties (voegt niets toe en men neemt je niet serieus).
Dutchmoda handelt op de grens van het toelaatbare, waardoor hun handelswijze door betrokkenen (politie, bank en provider) als organisatorische problemen worden bestempeld. Deze conclusie wordt door hun getrokken uit het feit dat er niet veel geregistreerde klachten over Dutchmoda zijn, tot mijn verbazing was ik pas de tweede geregistreerde klacht over Dutchmoda. Meldingen en ervaringen op deze site en Tros Radar worden niet serieus genomen en zijn geen geregistreerde klachten.
Om Dutchmoda van oplichting te kunnen beschuldigen zijn meerdere schuldeisers nodig als bewijs. Mij is het helaas niet gelukt om in persoonlijk contact te komen met personen welke ook zijn gedupeerd door Dutchmoda.

Hieronder enige uitleg hoe ik heb gehandeld.
Meerdere brieven naar Dutchmoda met uiteindelijk ingebrekestelling en vordering (geen enkele reactie).
Belangrijkste is om aangifte te doen bij Landelijk Meldpunt Internetoplichting (digitaal), Hiervoor dien je (vooraf) een schrijven samen te stellen met onderbouwing en datum van genomen telefoongesprekken en brieven.
Per mail krijg je een reactie met bankgegevens waardoor je vervolgstappen kan maken naar de bank van Dutchmoda. De bank doet navraag bij het Landelijk Meldpunt Internetoplichting of er meer aangiftes zijn tegen Dutchmoda, bij voldoende klachten maakt de bank een melding naar de provider van Dutchmoda. De provider onderneemt uiteindelijk actie naar Dutchmoda. (namen van deze bedrijven wil ik niet op deze site noemen).

Ik kan niet controleren hoe en of deze partijen (politie, bank en provider) met elkaar communiceren. De aansprakelijkheid van bank en provider is mij niet duidelijk, door hun te wijzen op hun verantwoordelijkheden helpt wel.

Ik heb voorbeeldbrieven, maar ik weet niet hoe ik deze kan delen. Als iemand advies heeft?

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

In februarie 2 winterjassen besteld, konden niet geleverd worden,levertijd 2 maanden, dus na de winter!
ondertussen wel betaald, nette annulering van de bestelling ontavngen.
Nu na 3 maanden nog mijn geld niet terug.
Vijf keer gebeld en geschreven! Het is in behandeling meneer.
Weigeren je door te verbinden met de 'juiste' persoon.
Mensen koop hier niets!

MV
Was deze beoordeling nuttig? 3 0

Marco van der Vliet op 17 April 2014

Ik adviseer alle gedeputeerden aan om z.s.m. aangifte te toen van internetoplichting.
Dit kan in op de site van de politie www.mijnpolitie.nl
Bij voldoende aanwijzingen zal niet alleen de politie maar ook de bank van Dutchmoda actie ondernemen.

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Ik heb eerst langer dan een maand gewacht op mijn jas, daarna retour gestuurd (op eigen rekening), daarna nog een maand gewacht op een andere maat jas, na die maand geannuleerd, en nu 2 maanden verder nog geen geld terug...

P
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

eStore label zijn onder meer fightscene.nl , coolbaboon.nl, dutchmoda.nl, gameskoopjes.nl, lamineerkoopjes.nl en horlogeskoopjes. Geheel oplichters, zo ook bontjaskopen.nl.

Indien van toepassing aangifte doen bij het landelijk meldpunt internetoplichting.

F
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Ga hier niet bestellen je bent je geld kwijt, ik ben hier nog niet klaar mee

J
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Grote oplichters. Meneer A. Bhadjoe (zoals er op internet vermeld staat) heeft bij mij een groot probleem. 21 dec mijn jas besteld, paar keer achteraan gebeld, iedere keer vertraging met levering blablabla. Uiteindelijk gebeld dat ik hem niet meer hoefde, kreeg ik ineens te horen dat hij toch al niet meer op voorraad was. Nu alweer heletijd aan het wachten op mijn geld.

In de tussentijd heb ik ook opgezocht naar de betrouwbaarheid van de website en las ik helaas deze berichten allemaal...

Ik heb het geluk dat ik alle telefoongesprekken heb opgenomen en heb overal screenshots van gemaakt.

Ook heb ik ondertussen aangifte gedaan.
Maandag weer bellen en als hij weer met smoesjes aankomt, dan maar even een bezoekje doen aan meneer Bhadjoe.

Hij is nog niet van mij af!

K
Was deze beoordeling nuttig? 6 0

Amanda op 19 Februari 2014

Hoi Kim,

Ook ik heb helaas een jas bij hen besteld (11 januari) en heb tot op heden geen jas ontvangen. Ook gebeld, telkens met de belofte dat hij volgende week zou worden opgestuurd, niet dus.

Nu de jas geannuleerd en zou binnen twee weken geld terug krijgen. Ben benieuwd, maar geloof er niks van!

Zou je me op de hoogte willen houden van jou vorderingen? Dan kan ik het misschien op dezelfde manier aanpakken.

Wat een asociale mensen wonen er toch op deze wereld, keihard gewerkt voor dat geld voor de jas.

Rique Hemmes op 01 April 2014

Helaas kan ook ik in de rij aansluiten. Wij hebben twee jassen besteld begin november 2013, een tje gehouden en de andere ging retour. Met de jas is niks mis mee, ook de levering ging vlot. Maar het geld van de jas die retour ging...... Het is nu april , en ik heb nog steeds niets ontvangen. Elke keer als ik bel zegt men dat het in behandeling is , en dat het geld teruggestort gaat worden. Wat moet ik doen ? Ik word er wanhopig van!

Kim op 04 April 2014

Hoi,

Ik heb vorige maand mijn geld terug gekregen. Ik heb zo'n beetje elke dag met die lui aan de telefoon gehangen en ook gedreigd met de politie in te schakelen. Dit heeft blijkbaar wel indruk op ze gemaakt. Ook de telefoongesprekken had ik opgenomen, dat had ik hen ook vermeld. Vandaar dat zij waarschijnlijk toch het geld uiteindelijk teruggestort hebben bij mij. Het is gewoon een kwestie van stalken tot ze er zat van zijn!

Succes! Ik hoop dat het jullie lukt om jullie geld terug te krijgen! Eventueel een aangifte beginnen en volgende telefoongesprekken opnemen.

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
5.5
Bestellen 
 
7.0
Levering 
 
7.0
Service 
 
3.0
Prijs 
 
5.0

Begin november dus een bestelling gedaan van 3 jassen en alledrie geretourneerd. Tot dan alles vlot geregeld dus ik een dikke voldoende.
Maar..... nu Zouden het bedrag binnen 30 dagen terug betalen, helaas precies 30 dagen nog niets ontvangen.
Al 1x gebeld en mailgestuurd ben benieuwd. Nu ik de onderstaande revieuws lees realiseer ik me dat ik beter hier geen bestelling kon doen..
Nou ja geef ze deze maand de voordeel van twijfel.en hou jullie op de hoogte

DB
Was deze beoordeling nuttig? 0 5
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
4.8
Bestellen 
 
10.0
Levering 
 
2.0
Service 
 
5.0
Prijs 
 
2.0

Hoi, ik lees heel veel negatieve reacties, eigenlijk overal over deze site. ik ben normaal niet echt van reageren op forums maar ik wil het toch zelf even doen. ik heb een prima bestelling gehad op de site! ik kreeg binnen 2 weken mijn jas, vind ik wel iets aan de lange kant en als je dan ook ondertussen alle revieuws leest lijkt alles alleen maar langer te duren, maar ik kreeg hem netjes binnen, goed verpakt, mooie bontkraag mooie jas! prima maat ook. hij is niet van goede kwalititeit en kwalitatief gezien is het voor de prijs ook echt te duur, maar ik ben niet opgelicht. het is een jas die een winter mee gaat maar heb nu wel een nieuwe moeten aanschaffen dit nieuwe jaar, de bontkraag is prima, ziet er niet goedkoop of nep uit. deze gaat dan ook lang mee. de jas is zelf gewoon van een slechte stof waardoor hij uitlebbert wanneer hij nat word, je zeld gewoon kletsnat word bij een regebui omdat de jas het water niet afstoot maar er in zuigt en zo zijn er andere dingen over de stof aan te merken. dit is iets waar je aan moet denken omdat sommige mensen misschien wat langer met de jas willen doen. Groetjes, succes.

L
Was deze beoordeling nuttig? 1 7
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Mensen,

Waardeloos Site slechte kwaliteit, slechte service. Ze verkopen jassen die op de markt worden verkocht. Je krijgt geen geld terug als je de jas terugstuurt. Er zitten oplichters in dit bedrijf. Niet bestellen bij Dutchmoda en niet bij bontjaskopen.nl Je bent geld kwijt als je bij hun besteld.

C
Was deze beoordeling nuttig? 7 3
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
7.0
Bestellen 
 
7.0
Levering 
 
7.0
Prijs 
 
7.0

Had afgelopen zaterdag jas besteld, deze keurig afgelopen dinsdag ontvangen. De jas was helaas te klein, dus stuur hem vandaag retour ben benieuwd hoe dit gaat aflopen. Wordt vervolgt.

M
Was deze beoordeling nuttig? 0 7

M. op 17 December 2013

Jas was met bond geleverd, nu nog geen geld gezien! We wachten nog even af het is nog geen 30 dagen geleden dat ik hem heb terug gestuurd.

M. op 11 Februari 2014

Deze week het geld ontvangen had de jas 24 november terug gestuurd. De aanhouder wint!

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
5.5
Bestellen 
 
10.0
Levering 
 
10.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Ik heb in november een jas besteld, zij hebben de verkeerde maat jas geleverd.
Ik zou vanaf 6 december 2012 mijn geld binnen 30 dagen retour krijgen. Ik heb na 2 maanden maar is gemaild en gebeld waar mijn geld blijft.

Iedere keer wordt je afgescheept met een verhaal dat ze administratieve achterstanden hebben, dan zijn ze weer overgenomen, dan is het weer wat anders.

Tot de dag van vandaag (01-11-2013) geen geld ontvangen.
Ik wordt er moe van, zijn er al bijna een jaar mee bezig.

Dus ik zeg, HIER NIET BESTELLEN!!!!!!

0
Was deze beoordeling nuttig? 4 1

010r0tterdam op 01 November 2013

Beste heer/mevrouw,

Wel raar dat ik dan vorige week nog een email van uw bedrijf krijg dat mijn geld z.s.m. Wordt retour gestort en dat ik hoe dan ook het bedrag retour krijg voor de 100%.
Ik heb onwijs veel telefoontjes gepleegd naar uw bedrijf, waar u/uw personeel heeft aangegeven dat ik in het bestand sta om z.sm. Het bedrag retour gestort krijg.

Dus wat u in deze reactie plaatst is pure en is het probleem verplaatsen.
En naar mijn mening probeert u, nu er openbaar wordt gemaakt, uw naam op uw manier te zuiveren.

Ik blijf bij mijn standpunt, en waar ik recht op heb. Ik kan er niks aan doen dat jullie dat bedrijf hebben overgenomen met slechte service.

Dutchmoda op 04 November 2013

Beste Dutchmoda klant,


Op 1 september heeft eStore B.V. de websites Dutchmoda.nl en Bontjaskopen.nl overgenomen van Mojito Creative Studios CV.

eStore is dé eCommerce partner voor bedrijven die zich graag online willen onderscheiden. Door onze eigen winkels en winkels die wij voor klanten exploiteren, weten wij wat de (r)etail trends zijn en spelen wij hier op in. Wij hebben de oorspronkelijke formules gebruikt en deze vervolgens doorontwikkeld.

Moijito Creative Studios CV is inmiddels geliquideerd. Door deze overname blijft Dutchmoda.nl bestaan. Met deze overname is alleen het domeinnaam overgenomen van de oude eigenaar. eStore BV is niet verantwoordelijk voor de bestellingen/annuleringen voor 1 september 2013.

Echter is het niet de bedoeling dat oude klanten de dupe zijn van het vorige beleid. Daarom geeft eStore BV alle oude klanten die producten retour hebben gestuurd, maar het aankoopbedrag niet retour hebben ontvangen een kortingscode voor op de dutchmoda.nl website. Deze kortingscode is ter hoogte van u oorspronkelijke aankoopbedrag en geldt op de volledige collectie. Op deze manier krijgt u alsnog een product voor uw geld.

Deze kortingscode is niet inwisselbaar voor geld. Als u gebruik wil maken van deze mogelijkheid vragen wij u te reageren op deze e-mail met daarin uw contactgegevens. Wij zullen de kortingscode voor u aan maken en opsturen.

Wij bieden onze excuses voor het ongemak

Met vriendelijke groet,
eStore B.V.

C op 09 December 2013

Wacht nog steeds op de toegezegde kortingscode? geloof er eigenlijk niks van klinkt te mooi om waar te zijn geld terug of alsnog een jas!!! Waardeloos!!!

Reageer op deze review
reclame

Beoordeling 
 
9.5
Bestellen 
 
8.0
Levering 
 
10.0
Service 
 
10.0
Prijs 
 
10.0

Heb een jas besteld was binnen drie dagen in huis. Erg mooie jas en lekker warm
was eest een beetje bang om te bestellen vanwege de negatieve beoordelingen.
Ik heb ze eerst gebeld om te vragen of de jas op voorraad was en of ze een echt bedrijf zijn. Ben voor de rest goed geholpen en tevreden.

P
Was deze beoordeling nuttig? 1 8
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Waardeloos, traag en slechte pasvorm. Heb enige tijd later mijn geluk geprobeerd voor een nieuwe winterjas bij Nickelson.eu. Inderdaad vreemde keus, maar de jassen zijn wel van kwaliteit en ze hebben ook modellen die veel volwassener en moderner, maar vooral gewoon mooi zijn. Snelle levering ook!

S
Was deze beoordeling nuttig? 6 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
1.8
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
2.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
3.0

Een waardeloze website, ik raad iedereen sterk af om hier te bestellen.
2 weken na originele leveringsdatum kwam de jas eindelijk binnen, kwalitatief erg slecht en geen goede pasvorm. Ik heb de jas gelijk retour gestuurd, na enkele dagen gewacht te hebben had ik nog steeds geen reactie. Na mijn telefoontje bleek dat het volgens hen niet duidelijk was of ik de jas had teruggestuurd voor retour of omruiling. Aangezien ik het pakket heb teruggestuurd t.a.v. retourneren lijkt mij dit toch erg vanzelfsprekend dat ik de jas retour wil sturen. Nu na een maand is mijn geld nog steeds niet teruggestort, en na het zoveelste telefoontje is mij verteld dat ik het geld binnen 10 dagen gestort krijg. Meneer begreep wel dat het vervelend was om zolang te wachten op een bedrag van €184,99, maar verder kon hij mij niet helpen. Voor iedereen die twijfelt om hier te bestellen, weet waar je aan begint!

P
Was deze beoordeling nuttig? 4 1

010 R0tterddam op 01 November 2013

Hoi,

heb jij inmiddels je geld al ontvangen? ik wacht namelijk al ruim 10 maanden op mijn geld.

Zou je aub willen reageren, want ik ben hier namelijk mee bezig met de rechtsbijstand.

grt.

Pascal op 01 November 2013

Hallo,

Ik zou vandaag mijn geld moeten ontvangen, maar vooralsnog niks gehad, dus ga straks maar weer bellen.
Begin er mijn twijfels bij te krijgen als ik andere recensies lees...
Ik hou je op de hoogte via deze review.

Groeten

Reageer op deze review

In september mijn jas besteld op bondjaskopen.nl al enkele mailtjes en telefoontjes gehad en elke keer zeggen ze weer dat hij volgende week komt, nou dus nog steeds niets! na volgende week jas annuleren en hopen dat ik ooit mijn geld nog terug zal krijgen! Anders€144 weggegooid! alsof ik dat geld niet voor iets anders zou kunnen gebruiken! ben zeer ontevreden over de site!! ik zal er ook NOOIT meer iets kopen en ik raad iedereen heel sterk af om daar iets te kopen!

S
Was deze beoordeling nuttig? 4 1

Joke op 21 Oktober 2013

Rechtsbijstand inschakelen

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Hee,

Misschien handig voor alle gedupeerden om te weten; Ik heb vorig jaar oktober een jas bij dutchmoda besteld, deze werd uiteraard niet geleverd. Ik heb met ze gesproken en aangegeven dat ik de bestelling wilde annuleren omdat het echt koud werd en er een winterjas moest komen. Ik ontving netjes een creditnota per mail, maar het geld stond twee maanden later nog steeds niet op mijn rekening (€180). Mijn geluk was dat ik met credit card betaald had, hiermee was ik verzekerd tegen het niet leveren/breuk van de bestelling. Ik kon via de Rabobank het geld terugkrijgen als ik schriftelijk bewijs had van de vele mails die ik naar Dutchmoda gestuurd had, en de creditnota van hen etc.

Misschien hebben jullie iets aan deze informatie, als je dus met credit card betaald hebt, ben je tegen dit soort praktijken verzekerd! (En anders een goede tip voor een volgende online bestelling om een credit card te gebruiken, natuurlijk nóóóóit meer bij Dutchmoda!)

M
Was deze beoordeling nuttig? 6 1

Naomi Tjoelker op 21 Oktober 2013

Hey..
Ik heb hier afgelopen vrijdag een jas besteld. Maar nu lees ik dit allemaal..
Baal hier ontzettend van en weet ook niet wat ik nu kan verwachten.. Heb ze al proberen te bereiken maar niet bereikbaar....

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Dutch Moda is niet te vertrouwen, je krijgt de verkeerde jas geleverd of hij is beschadigd. vervolgens moet je eerst betalen en als je ze belt dan houden zij je aan het lijntje en je krijgt je geld niet terug.

KB
Was deze beoordeling nuttig? 6 1
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

In januari al creditnota ontvangen, nu precies 6 maanden later nog steeds geen geld terug. Telefonisch contact levert niets op dan allemaal smoesjes dat ze achterstand hebben etc. Waardeloos, nu via klacht.nl geprobeerd, hopelijk krijg ik zo mijn 100 euro toch nog terug! Nooit kopen dus bij Dutchmoda!

LV
Was deze beoordeling nuttig? 7 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
1.8
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
4.0

na tussenkomst van KLACHT.NL eindelijk mijn geld terug dus mensen allemaal naar KLACHT.NL om te klagen over dutchmoda of bontjaskopen.nl dan heb je tenminste nog het gevoel dat je iets kan doen.

MK
Was deze beoordeling nuttig? 8 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
9.3
Bestellen 
 
9.0
Levering 
 
9.0
Service 
 
9.0
Prijs 
 
10.0

Heb nu ook mijn betaling ontvangen. Het is inderdaad hoe Samantha aangeeft, door een overname heeft het even geduurd maar heb mijn geld gelukkig teruggekregen.

S
Was deze beoordeling nuttig? 0 8
Reageer op deze review
Lees meer reviews

Meest gelezen op Reviewspot:

1.
Bonprix reviews logo
 
3.2 (231)
2.
Spartoo
 
4.6 (40)
3.
OTTO
 
2.6 (95)
4.
Mango shop
 
3.5 (81)
5.
Zavvi.nl
 
2.7 (18)

Wij zijn benieuwd naar jouw Bontjaskopen.nl ervaring

Op Bontjaskopen.nl vindt de consument een uitgebreide collectie winterjassen met echte bontkragen, welke gemakkelijk online te bestellen zijn. Bontjaskopen.nl volgt de laatste trends in Parijs en Milaan en het moederbedrijf Dutchmoda laat deze produceren op een eigen productielijn. Doordat Bontjaskopen.nl voor zowel mannen, vrouwen als kinderen produceert, vindt de consument altijd een model wat past.

Bontjaskopen.nl wil garanderen dat de koper tevreden is. Mocht dit onverhoopt niet het geval zijn dan kan de aankoop altijd binnen 14 dagen geretourneerd worden. Bij Bontjaskopen.nl koopt u direct vanaf de leverancier, hierdoor kunt u genieten van lage prijzen maar met dezelfde service als in de fysieke winkel.

Review schrijven? Lees eerst dit:

Reviewspot accepteert geen ongepaste taal in reviews. Reviews met een lasterlijk, obsceen of bedreigend karakter worden per direct verwijderd.

Wat is uw ervaring met Bontjaskopen.nl? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Bontjaskopen.nl hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Bontjaskopen.nl reviews lezen.