Bungalow.net reviews & ervaringen

www.bungalow.net
 
4.1 (6)
bungalow.net

6 Bungalow.net reviews

9-10 punten
 
(1)
7-9 punten
 
(1)
5-7 punten
 
(0)
3-5 punten
 
(1)
1-3 punten
 
(3)
Bezoek website
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.

Boeking niet bij bungalow.net

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Dit is echt geen betrouwbare firma. Wij hadden via booking.com een chalet geboekt. Deze boeking kwam terecht bij bungalow.net en onmiddelijk werd 2/3 van de verhuurprijs gecrediteerd van mijn bankkaart. 2 maand voor aanvang van de vakantie werd de rest gecrediteerd. De boeking werd geplaatst met gegarandeerde kosteloze annulatie tot 10 dagen voor vertrek. Ik heb de boeking meer dan 2 maanden voor vertrek geannuleerd en ik kreeg in eerste instantie te horen dat wij geen geld terugkregen. Na heel hard aandringen en contact met booking.com hebben ze mij een voucher aangeboden, welke ik geweigerd heb. Volgens de overeenkomst met booking.com moeten ze binnen de 15 werkdagen terugbetalen. Nu hebben ze bevestigd dat ze ten vroegste binnen 90 dagen kunnen terugbetalen. DIT ZIJN OPLICHTERS !!!

K
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Onbetrouwbaar bedrijf

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Op 31 april heb ik op grond van informaties van LiveChat een reservering gedaan voor Crocus huisje 10 t/m 17 mei 2020. Volgens LiveChat zal ik 428 euro betalen voor een week in inclusief kosten voor mijn hond. Toen ik de QR code gescand heb blijkt dat ik 478,30 betaald heb. Binnen 15 minuten heb ik via email aangegeven dat mijn reservering een misverstand is en dat ik wil maken van herroepingsrecht om de reservering annuleren/ongedaan maken.
Op de website van dit bedrijf zijn de algemene voorwaarden niet te vinden en ook geen het modelformulier voor herroeping.De klantenservice heeft mij geen informatie toegestuurd over herroeping mogelijkheden.
De klantenservice heeft volgende dag mijn reservering geannuleerd maar ik heb geen mededeling ontvangen over terugbetaling van mijn geld.

Bungalow.net maakt alles aan om een potentiële klant te loken en bij problemen of vragen over terug te ontvangen geld blijven de vragen onbeantwoord. Onacceptabel.

A
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

ijs en ijskoud de slechtste

Beoordeling 
 
1.5
Bestellen 
 
2.0
Levering 
 
2.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

dit bedrijf is niet zo goed service is zeer slecht wij hebben een weekend geboekt in winterberg bij bungalow.net en direct betaald plus 100,00 euro borg , en zie dat maar eens terug te krijgen , maar het begin is dat we in een ijskoud en donker appartement kwamen en we op zoekmoesten in het donker naar een zekeringen kast om het licht aan te doen en de verwaring die hebben we na een 3 kwartier gevonden in de toilet , nu nog het water in de badkamer gevonden boven in de hoek , vaatwasser is stuk en de afzuigkap doet het ook niet , onder het bed een oude vieze gebruikte maandverband ( heel vies) en geen internet wat wel vermeld staat . na het weekend een week later gebeld voor mijn borg , nu dat zou ik terug krijgen of ik even mijn nankgegevens door wil geven . ( ik heb toch ook betaald dus zou je denken dat ze deze gegevens wel hebben ) maar ok dat gedaan krijg vervolgens bericht dat het in de volgende batch wordt meegenomen , ik had nog staads niets , maar eens gebeld , erg vervelnd allemaal maar een batch is elke vrijdag werd verteld dus vrijdags zou het terugbetaald worden , nog steeds niets weer gebeld , sorry heel vervelnd we maken het in orde en we sruren een een mail met een betalings bewijs , ik helemaal happy , krijg een mail met een betalings bewijs ,alleen dit was van een andere familie , wordt toch echt wel een beetje boos nu en heb het gevoel dat ik aan het lijntje wordt gehouden , maar weer eens bellen nu wordeet er gezegt over 2 weken , ik vindt dit echt niet kunnen , dus ja bungalow.net is ijs en ijskoud de slechtste

MK
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
4.0
Bestellen 
 
7.0
Levering 
 
7.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Wij hadden een huisje gehuurd in de Ardennen.
Om een lang verhaal kort te maken, hier de samen vatting

Goedemiddag mevrouw van xxxxxx
Naar aanleiding van het telefoon gesprek op 13-8-2013 omtrent uw verblijf in de accommodatie: ‘Bungalows Les Gaux Type 4 - Hastiere-par-Dela Dinant, Namur, BE, BN38936’ versturen wij u deze email. U had telefonisch doorgegeven dat uw verblijf niet naar wens was verlopen. U heeft op 13-8-2013 de volgende bemerkingen aan ons doorgegeven:
· Parasol is kapot,

· Complicaties met de afzuigkap (als men de afzuigkap aandoet dan valt de stroom uit),

· WC blijft doorlopen,

· Klein kamertje beneden met schimmel,

· Huisje was heel vies.



Daarnaast gaf u aan dat er complicaties waren met de buren:

· Achter uw accommodatie verbleef een meneer die een dooie papegaai buiten op straat had liggen,

· Deze meneer gooide om de 5 minuten voer naar buiten,

· Deze meneer schreeuwde s’avonds over het park heen,

· Uw kinderen waren bang voor deze meneer,

· U bent s’avonds naar deze meneer toe gegaan en u heeft ondervonden dat deze meneer vervelend en dronken was,

· U gaf aan dat er geen toezicht s’avonds op het park is waardoor er veel lawaai overlast is met alle gevolgen van dien



Wij vinden dit erg vervelend voor u en hebben direct contact opgenomen met verhuurder. De verhuurder heeft ons laten weten niet op de hoogte te zijn gesteld van uw bemerkingen gedurende uw verblijf in de accommodatie.

De verhuurder vind het erg jammer dat u de bermerkingen niet ter plaatse heeft gemeld en dat ze niet de kans hebben gekregen de door u ondervonden problemen op te lossen.



Indien er ter plaatse ondervonden problemen plaatsvinden dient u dit aan bungalow.net te melden binnen 24 uur als mede aan de verhuurder, zodat deze verholpen kunnen worden.

Wij vinden het erg jammer dat wij op dit moment niets meer voor u kunnen betekenen.



Met het versturen van deze e-mail hopen wij u voldoende te hebben geïnformeerd.



Dus binnen 24 uur melden. wij kwamen vrijdag om 18.00 aan dus zaterdag moesten wij het melden.

Let op wat er in de volgende mail staat.



Toevallig had de receptioniste (uitzonderlijk) een trouwfeest dat weekend. Vandaar dat de receptie zaterdag gesloten was. Zondag is de receptie altijd gesloten.

Op maandag was de receptie weer de hele dag geopend. De receptioniste heeft de klanten toen niet gezien of gesproken. Inzake geluidsoverlast is het altijd moeilijk om te controleren. We hebben veel permanente bewoners op het park en naar wij hebben vernomen hadden ze een feestje die avond. Ook dhr met de papagaai schijnt soms vreemd te kunnen doen, maar daar is helaas niets aan te veranderen.

Betreffende de matrassen deze zijn vorig jaar vernieuwd, maar nog niet allemaal. De matrashoezen wel schoon en worden regelmatig gewassen. We betreuren ten zeerste dat de vakantie voor de klanten van xxxxx niet naar wens is verlopen, al gaat het hier om overmacht in enkele gevallen. Ter compensatie willen wij de klanten € 50,-- aanbieden.



Zowel wij als de eigenaar hebben niks vernomen van de genoemde onvrede, waardoor zowel wij als Bungalow.Net als de eigenaar geen mogelijkheid hebben gehad om uw ondervonden problemen ter plaatse op te lossen.



Ondanks dat wij nisk van u hebben vernomen is de verhuurder wel zo schappelijk om u een compensatie aan te bieden.



We gaan ervanuit u bij deze voldoende geinformeerd te hebben.



Mocht u nog vragen hebben dan horen we dat graag van u.



Denk na als je hier bij boekt.

En binnen 24 uur melden anders heb je pech.
50 euro was 10% van de reissom.

R
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
8.0
Bestellen 
 
7.0
Levering 
 
8.0
Service 
 
9.0
Prijs 
 
8.0

Heb huisje gezocht en vervolgens gebeld met wat vragen daarover, heb toen boeking gemaakt.
Kreeg na de aanbetaling de route en het adres toegestuurd. Ben netjes te woord gestaan. Prima service.

T
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
9.0
Bestellen 
 
10.0
Levering 
 
7.0
Service 
 
9.0
Prijs 
 
10.0

Zeer goede reisbureau, overzichtelijk en snel. Bereikbaar tot 2300 en duidelijke informatie op de website, komt niet vaak voor. Een aanrader. Prijskwaliteit is goed

A
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Meest gelezen op Reviewspot:

1.
Corendon reviews
 
5.0 (7)
2.
Topic Travel
 
9.5 (1)
3.
Belvilla
 
4.3 (14)
4.
center parcs
 
4.0 (3)
5.
chalet-nu
 
5.0 (2)

Wij zijn benieuwd naar jouw Bungalow.net ervaring

Bij Bungalow.net kunt u goedkoop Bungalows huren in heel Europa. Of het nu gaat om een wintersportvakantie of een Bungalow in België, Nederland, of Luxemburg, bij Bungalow.net vindt u een zeer compleet aanbod van goedkope bungalows om te huren.

Wat is uw ervaring met Bungalow.net? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Bungalow.net hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Bungalow.net reviews lezen.

Thuiswinkel Waarborg
Telefoonnummer: 038 333 01 01

Algemene informatie

Afhalen mogelijk
nee