C&A reviews & ervaringen

www.c-and-a.com/nl
 
4.1 (117)
C en A

117 C&A reviews

 
(13)
 
(17)
 
(7)
 
(31)
 
(53)
Terug naar overzichtspagina
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
53 resultaten - getoond 1 - 30
1 2
Volgorde

Geen

Beoordeling 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0

Omdat de managers in al hun wijsheid hebben besloten de afdeling grote maten voor heren uit de winkels te verwijderen, zijn mensen die niet aan de norm voldoen aangewezen op de online winkel van C&A. Voor mij is dat discriminatie. Denkt u echt dat mijn man iets online besteld bij C&A! Lezen jullie de revieuws weleens, ronduit schandalig. Dus veel verdiende CEO's, denkt u dat u al uw wijsheid kan aanwenden om ervoor te zorgen dat de kleding voor grotere maten weer in de winkels komt? Misschien heeft u nog wat wijsheid over om ervoor te zorgen dat de online klanten naar behoren en klantvriendelijk worden geholpen. Ik wens u veel wijsheid toe.

EB
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Kinderkleding

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0


Op 24-06-21 heb ik een bestelling bij C&A gedaan. Maar nooit een bevesting gehad vervolgens gelijk de klanten service gebelt & die gaf af dat ik via mijn telefoon niet kon bestellen dus dat mijn betaling wel is afgeschreven maar de bestelling niet door is gekomen ! Ik zou binnen 8 tot 10 werkdagen mijn geld binnen krijgen. Helaas was dat niet het geval dus heb ik weer gebeld ! kreeg ik als antwoord sorry mevrouw er is iets mis gegaan kunt u een bewijs naar de mail sturen dat het bedrag is afgeschreven dan wordt het door gezet naar de afdeling die het geld moet overmaken & heeft u binnen 8 tot 10 werk dagen u geld terug ! Nou niet dus , ik weer bellen heb helaas nog steeds mijn geld niet ! Antwoord klantenservice sorry mevrouw er is iets fout gegaan het is niet goed doorgezet naar de des betreffende afdeling ik ga het nu gelijk in orde maken dat was 20 JULI ( toen waren we dus al een MAAND ) verder ?. Vervolgens was gisteren dus opnieuw dag 10 maar je raad het al nog steeds GEEN geld. Ik heb al meerder mailen telefoon / mail contact gehad met valse beloftes dat mijn geld terug komen ?. Hoe gaat dit nu opgelost worden

C
Was deze beoordeling nuttig? 3 0

Johanna op 25 September 2021

Persoonlijk denk ik dat we ons geld niet meer terugkrijgen, omdat er zoveel mensen al zijn die al maanden aan het wachten zijn op hun geld.

Johanna op 25 September 2021

Ik had gereageerd op deze review en er zelf een geschreven, maar spontaan verdwenen. Duimpje verdwijnt ook en druk ik opnieuw op het duimpje staat er dat ik al heb gestemd, maar het staat op 0 weer.

Margreet op 11 November 2021

Ik heb met veel schrik de reviews gelezen. Mijn ervaring met bellen met de klantenservice was al beroerd: de dame aan de telefoon was bijzonder onaangenaam en niet genegen mee te denken. Nu vrees ik zelfs dat de bestelling niet komt en het geld ervoor verdwenen zal zijn. Gelukkig hebben we een goede rechtsbijstand Verzekering!!

Reageer op deze review

Slecht bedrijf

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Slecht bedrijf.
Laten je express kosten voor dhl express. Een dienst die ze niet kunnen leveren en dit op voorhand al weten.

Duurt 3 weken voordat ze leveren. Jij kan niet annuleren na 2 weken want dan staat het zogenaamd verzendklaar. Na 3 weken wordt er dan uiteindelijk verzonden. Echter de helft. Het geld trekken ze dan nog even rente van. Dat betalen ze pas 10 dagen na de verzendmail. Welkom bij C en A in 2021.

Wanneer je gaat klagen over de hoge verzendkosten en de service en aangeeft daar nooit niet meer iets te bestellen, krijg je een kortingsvoucher en gratis verzendkosten voor de volgende keer. Dan neem je, je klanten totaal niet serieus. Voor mij geen C en A meer.

K
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Waardeloos

Beoordeling 
 
1.5
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
3.0

Een paar weken geleden besteld. Wordt niet bezorgd. Contact niet mogelijk. Je krijgt alleen een standaard e-mail.
Vandaag weer… het kan nog 17 werkdagen duren eer mijn bestelling er is…. De zomer is voorbij eer het er is…
Voor heel lang klaar bij c&a

E
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review

Slechter dan slecht. Zowel verzending als contact.

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Slechter dan slecht. Zowel verzending als contact. Niet van deze tijd

H
Was deze beoordeling nuttig? 5 0
Reageer op deze review

Levertijd

Beoordeling 
 
2.0
Bestellen 
 
3.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
3.0

Wacht al 3 weken op mn spullen die ik besteld heb.
Denk dat ik alles weer terugstuur na ontvangst.
Slechte firma. Nooit meer via internet iets bestellen.

T
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

slecht vreselijk

Beoordeling 
 
1.5
Bestellen 
 
2.0
Levering 
 
2.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

nou nooit meer wat een afgang wat ik heb besteld is er gewoon niet dus dachten ze ik doe er gewoon wat anders in ik heb alles retour en koop nooit meer wat bij jullie

B
Was deze beoordeling nuttig? 5 0
Reageer op deze review

Nooit meer c en a

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Online 2 dingen besteld. 1 retour gestuurd. Wacht al 14 dagen op mijn geld. Als je belt vragen ze geduld te hebben. Hoezo??? Moet toch ook gelijk mee betalen als je iets besteld. Kan ik ook geen 14 dagen mee wachten. WAARDELOOS.
OF EIGENLIJK GEWOON SCHANDALIG.

N
Was deze beoordeling nuttig? 8 0
Reageer op deze review

Waardeloze klantenservice, slechte levering. Mijd C&A

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Waardeloze klantenservice, slechte levering. Mijd C&A!
Bestelling niet compleet geleverd (na ruim 2 weken) omdat er iets niet op voorraad was. Bij telefonisch contact bleek het wél op voorraad. Ik vroeg of dat nageleverd kon worden: “Nee, ik kan niets voor je doen, alleen je de nieuwe verzendkosten retourneren”. Ik dat gedaan, blijk ik met dat item niet aan de minimumwaarde van een bestelling te komen, waardoor ik extra spullen MOET bestellen. Wederom gebeld en wederom: “tja, een collega heeft u verkeerd voorgelicht maar wat wil je nou dat ik doe dan?” “Eh, nou, leveren wat ik besteld heb, wellicht met langere levertijd” “Nee, kan niet”. Nou, bij C&A staat klantenservice niet hoog in het vaandel. Waar andere webshops zelfs in coronatijd binnen 2-3 werkdagen leveren, levert C&A pas na 16 dagen terwijl ze wel op de website aangeven dat alles op voorraad is én binnen 2-3 werkdagen geleverd is. Na bestelling krijg je direct een mailtje dat de bestelling 11 dagen is vertraagd. En zelfs die 11 dagen maken ze niet waar. Wees oprecht, transparant een eerlijk. Nooit meer C&A.

JM
Was deze beoordeling nuttig? 5 0
Reageer op deze review

Geen geld terug gekregen na retour

Beoordeling 
 
1.5
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
3.0

Bestelnummer: 1326395517
Ik heb op 06 juli 2020 artikelen geretourneerd via de winkel. Daarna niets meer vernomen. Een email gestuurd, het antwoord was dat het tot 14 dagen kan duren voordat het afgehandeld is, wat al heel erg traag is in vergelijking met andere winkels. Nu zit ik op dag 15 en nog steeds niets vernomen. Weer een email gestuurd. Krijg een melding dat ik over 2 werkdagen hier antwoord op krijg, dat is dus 02 augustus. Ik wacht dus al bijna 3 weken op mijn geld en weet ook niet of mijn retouren wel zijn aangekomen. Ik heb ook een vergelijkbare slechte ervaring met Decathlon. De allerslechtst zijn C&A en Decathlon. Geen aanrader.

I
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review

Gebed zonder end...

Beoordeling 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0

Wat een drama-serie is het online-winkelen hier!
Na eerst geen bestelling te hebben ontvangen, definitief geannuleerd en mijn geld teruggevraagd. Is blijkbaar nogal moeilijk. Inmiddels vele weken, telefoontjes, mailtjes verder en dan kunnen ze de gegevens niet terugvinden in hun systeem. Ondertussen wel MIJN geld vasthouden!

In eerste instantie had ik er nog best begrip voor, i.v.m. Corona loopt alles voor iedereen anders, maar vervolgens wordt er doodleuk (na een boos telefoontje) gemeld dat men "verheugd is dat er een tegoed geretourneerd kan worden", dat ik tot op de dag van vandaag niet ontvangen heb!

En als ik dan een minder positieve reactie wil plaatsen, dan "verdwijnt" dat spontaan weer, evenals de duimpjes op reviews van anderen. Vreemd....

In de winkel altijd goed geholpen, maar voorlopig kom ik daar ook niet meer.

C
Was deze beoordeling nuttig? 6 0
Reageer op deze review

Laatste keer

Beoordeling 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

"Nee, mijn kind mocht niet mee naar binnen, coronaregels hè bla bla bla"
Ik koop een vest, dat in de uitverkoop is. Thuisgekomen blijkt het vest te klein te zijn. Omdat mijn zoon niet mee naar binnen mocht, konden we het niet in de winkel passen. Nu staat er onder aan de bon dat er niet geruild mag worden. Dat kon ik dus pas zien, NADAT ik het vest betaald had.
Gebeld met c en a. Nee het mag niet terug naar de winkel. Nou ik zal je vertellen. Dit was meteen de laatste keer dat ik in deze vreselijke winkel iets gekocht heb.

S
Was deze beoordeling nuttig? 4 0

Maria garcia op 26 Augustus 2020

Ik vind het ook belachelijk dat je sale niet mag ruilen Ik had iets voor mijn kleindochter was niet goed nou geld weg want Ik kreeg geen geld terug Bij alle andere winkels in het centrum zara / Berska/ Strasivirius Allemaal geld terug Ik koop niets meer bij C&A in de uitverkoop .

Reageer op deze review

Slechte service

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Ronduit slecht, bestelling via iDEAL betaald. Bleek alles nog in de winkelmand te staan, en bedrag is wel afgeschreven. Contact is er via de mail niet te krijgen, en telefoonisch elke keer een ander verhaal en advies. Wat een slechte service.

D
Was deze beoordeling nuttig? 5 0

cvanruiten777@gmail.com op 22 Juli 2020

Hier ook, om helemaal gek van te worden! Zit al maanden op mijn eigen geld te wachten!!

Saskia op 22 Juli 2020

Dit is dus nu bij mij ook het geval. Hoe is t verder opgelost?

Saskia op 22 Juli 2020

Ik heb uiteindelijk via facebook contact gezocht..met een paar dagen inderdaad de bevestiging dat het niet goed was gegaan...volgende dag had ik mijn geld terug.
Maar ga voortaan gewoon naar de winkel

Fan op 22 Juli 2020

Hoi, bij mij hetzelfde! Krijg ook geen reactie op de mail en telefonisch steeds een ander antwoord

Irene op 22 Juli 2020

Bestelling gedaan voor mijn kleinzoon,ook geen reactie,ben blijkbaar niet de enige,maar wel mooi betaald

Johanna op 25 September 2021

Hier hetzelfde, dus via facebook lukt het soms wel Te gek voor woorden.
Mensen met een kleine beurs kunnen niets eens iets nieuws bestellen, omdat ze op hun geld zitten te wachten.

Roos op 26 September 2021

Dat had ik ook vorige week bestelling zat nog in winkelwagen maar wel betaald ,dat probleem hebben ze dus al maaanden en het word gewoon niet opgelost .Telefonisch niet bereikbaar je komt in de wacht en daar komt geen eind aan ,wanneer je ook belt. Ik heb C&A op Facebook benaderd en toen werd het met 8 dagen terug gestort .maar die reviews overal dat mensen maanden op hun geld moeten wachten.....oplichting. Als wij te laat betalen komen er kosten bij ,zij mogen je wel maanden op je geld laten wachten , voor mij nooit meet C&A

Reageer op deze review

Bestelling retour wat niet klopt

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Het is dat ik geen 0 sterren kan geven anders kregen ze die. Vorige week een bestelling gedaan. Deze zou tussen de 2-5 werkdagen geleverd worden vanwege de drukt. Prima. Maar vandaag toch maar eens gebeld. Krijg ik een lul verhaal dat ik het pakket aan de deur geweigerd zou hebben en het retour is gestuurd!! Ik heb helemaal niks geweigerd en ook helemaal niemand gezien. Kreeg al een slecht Nederlands pratende vrouw aan de lijn die doodleuk zei u heeft geweigerd wij kunnen niks doen! Hoezo geweigerd??? ik heb niemand gezien. Met andere woorden een leugenachtig klote bedrijf dat zijn zaken niet op orde heeft!!!

P
Was deze beoordeling nuttig? 2 1

Miltenburg op 21 Juli 2020

Hier soort gelijk verhaal, staat op afgeleverd, maar niks ontvangen. Na weken eindelijk een reactie via mail. Moet ik dingen uit gaan printen, zonder printer. Nou dat is dan mijn probleem, moet ik maar naar een bibliotheek oid, zij kunnen het niet opsturen, dus doen ze niks. Geen spullen, maar wel geld kwijt.
Ze kunnen je achternaam geen eens schrijven, heet opeens steeds Mittenburg

Reageer op deze review

Niet geleverde onesie

Beoordeling 
 
1.3
Bestellen 
 
2.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

24-12 een onesie besteld. Was 16 euro dus ik moest er verplicht iets bij kopen om aan de 20 euro te komen om te mogen bestellen! Vervolgens 3 kinder boxers er jj besteld. Waarde totaal 27.90. Vervolgens na een aantal dagen een mail over dat de bestelling vertraagd was ivm de kerstdrukte. Prima geen probleem. Gisteren een mail dat mijn bestelling verzonden was. Alleen helaas de onesie niet meer op voorraad!!! Ik had via iDeal al betaald. Ik kreeg nog wel even de rekening van boxers en 4.95 verzendkosten erbij?!! Uhm, waarom geen mail dat mijn onesie niet geleverd kon worden? Ik bellen om de hele bestelling te annuleren. Want ik wil GEEN 3 kinderboxers voor 12 euro kopen incl verzendkosten! Nou mooi dat dit niet kan. En ik krijg mijn geld ook niet terug. Ze gaven wel hun fout toe dat ze eerst een mail hadden moeten sturen dat de onesie niet geleverd kon worden. Maar zelf hun fout recht zetten ho maar!!! Zwaar ruk service daar bij de C&A!

E
Was deze beoordeling nuttig? 6 1
Reageer op deze review

Bezorging in winkel

Beoordeling 
 
2.8
Bestellen 
 
8.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Ik heb vorige week een pakketje besteld, een dag later krijg ik een melding dat het al vertraging heeft. Drie dagen geleden was het onderweg en vandaag was het nog steeds niet in de winkel. Wat een ontzettend slechte service, dat kan in deze tijd echt niet meer!!

S
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

slechte klantenservice, trage levering

Beoordeling 
 
2.5
Bestellen 
 
4.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
4.0

Ik bestelde op zaterdag 22 juni een vijftal artikelen. Volgens de webshop zou dan de levering op de eerst komende werkdag ( dus maandag) moeten geschieden. Op maandag om 10.30 kreeg ik een track en trace code via de mail toegestuurd. daar stond geen levertijd bij, alleen waar het pakket zich bevond. Gezien het tijdstip dacht ik al dat de levering niet op maandag zou gaan lukken. Ik heb toen geprobeerd om hun klantenservice te bellen. Je krijgt een boodschap dat het eventuele gesprek kan worden opgenomen voor trainingsdoeleinden. Maar geen zorg er komt geen gesprek. Na een paar minuten wachten wordt gewoon de verbinding verbroken. Ik heb het drie keer geprobeerd. Op dinsdag kreeg ik dan bericht dat mijn pakket op woensdag an het eind van de dag bezorgd zou worden. Maar ja dan ben ik niet thuis.

WO
Was deze beoordeling nuttig? 3 0

Alie op 19 December 2019

Goedemorgen heb 4 dagen geleden een paar artikelen besteld en nog niet binnen. Ook nog geen reactie ontvangen

Kunt u mij hier meer over zeggen?

Groet, Alie

Reageer op deze review

Artikelen niet leveren en dan geen klantenservice

Beoordeling 
 
1.5
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
3.0

5 artikelen besteld waarvan 2 van 35 euro en 3 van ca 12 euro. Blijkt bij levering dat de 2 artikelen van 35 euro niet meer geleverd kunnen worden. Hou je 1 artikel van 12 euro en de rest stuur je terug, moet je 5 euro verzendkosten betalen. Die had ik niet hoeven te betalen als ik alles retour had gestuurd, maar omdat ik 1 ding houd wel. Dat is tich wel redelojk uit verhouding op 12 euro. Uiteraard was ik in de veronderstelling dat ik ook een vd artikelen van 35 euro zpu hebben gehouden als deze maar geleverd waren. Dan zijn de verzendkosten ook in verhouding en wil ik die gewoon betalen want dat weet je als je de bestelling plaatst. Maar als C en A zelf.haar afspraken niet nakomt wat betreft levering van artikelen, zou ik ook enige coulance mbt de verzendkosten willen zien, aangezien ik niet wist dat als ik 1 artikel sowieso zou houden ik de verzendkosten zou moeten betalen. Dan had ik dat artikel uiteindelijk wel in de winkel gekocht. Begrijp dat ze regels hebben maar verwacht wel een tegemoetkoming richting klant als zij zelf ook niet aan de afspraken voldoen ze zien mij in ieder geval nooit meer terug. Bestel ik liever C en A artikelen via Wehkamp die de service richting klanten hoog geen staan.

E
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Zeer slechte levering en klantenservice

Beoordeling 
 
1.5
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
3.0

C&A hanteert een levering van maar liefst 4 tot 7 werkdagen, zo niet van deze tijd. Thuisbezorging á €4,95 wordt sneller geleverd dan de gratis verzending naar de winkel. Zelfs met een levertijd van 4 tot 7 werkdagen krijgt C&A het voor elkaar om een vertraging te hebben. Ik lees nu pas de reviews, spijt van mijn al betaalde bestelling. Tevens is de klantenservice ook verschrikkelijk. Heel naar mensen aan de telefoon gesproken, zeer klantonvriendelijk. Eerste en laatste keer dat ik bij C&A bestel.

L
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Winterjas

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Ik bestel een jas een week geleden de jas is er nog niet.terwijl hij op de website staat vanochtend weer gebeld nee de jas is nog niet in het filiaal .duurt nog een paar dagen .maar wel betaald. Ook de laatste keer dat ik zo iets doe waardeloos .Henny slechte webshop

H
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Nooit online bestellen

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Meest slechte online shop. Ruim 2 weken op bestelling gewacht . Moest vooruit betalen !retour artikelen gedaan.. na twee weken nog niets gehoord... gebeld met klanten service. Kreeg je een robot sprekende medewerker aan de lijn.. deed niets voor je.. dacht niet oplos denkend mee. Gaf doodleuk aan dat het nog wel 3 weken kon duren..? Hoezo? Staat niet op de site zei ik.. ach mevrouw daar ga ik niet op in? Daarop antwoorde ik , dat ik al Voorde bestelling telefonisch contact had gezocht met de klanten service en mij meegedeeld was dat het binnen 14 dagen /bestelling geleverd/ retourneringafgerond zou zijn. Inmiddels 5 weken verder en nog geen geld retour of beticht van retour verwerking.. wordt niets uitgezocht voor mij.. ben dus mijn ruim €100,00 kwijt !!! Niet online bestellen slechtste site ooit qua service en dienstverlening

H
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review
reclame

C en a online prutsbedrijf

Beoordeling 
 
2.0
Bestellen 
 
2.0
Service 
 
2.0
Prijs 
 
2.0

Kleding besteld via internet en in plaats van sale prijzen worden de normale prijzen berekend. Uiterst klungelige helpdesk, geen aanrader, jammer.

J
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Ontzettende slechte service

Service 
 
1.0

Het personeel is niet klantvriendelijk. Ze wilden niet eens helpen om een goede maat van een bepaald kledingstuk te vinden. Ze kijken je weg, als je met een vraag naar ze toekomt.
Bovendien heb ik een keer een broek ingeleverd en kreeg niet genoeg geld terug. Toen ik daar wat van zei, zei de kassamedewerkster dat zij daar niks aan kon veranderen.

F
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Slechte service

Beoordeling 
 
2.5
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
7.0

Ik heb kleding online besteld en helaas niet kunnen ophalen omdat ik plotseling in het ziekenhuis terecht kwam. Dit was pure overmacht. Aangezien het filiaal zo dom was de kleding niet naar het depot terug te sturen, kan ik niets meer bestellen omdat ik boven een bepaald limiet zit. Ik had het liefst nooit meer bij C & A besteld, maar aangezien mijn man zomerkleding nodig heeft en alleen de maten van C & A past, kan het niet anders.

GV
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Verschrikkelijk slechte service

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0

Kleding besteld en naar een C&A-filiaal laten sturen. Een paar dagen later kreeg ik een mail dat het daar voor me klaar lag. Toen ik echter in het filiaal was aangekomen, bleek dat niet zo te zijn. De dagen erna ben ik tot vier keer toe langsgeweest om te kijken of mijn bestelling er inmiddels al was, maar tevergeefs.

Het bedrijf Click & Collect, dat de webshopbestellingen afhandelt, is een vreselijk slecht bedrijf, waar het winkelpersoneel van C&A zelf ook over klaagt, aangezien zij de boze reacties van de klanten voor de kiezen krijgen.

Uiteindelijk bleek dat mijn bestelling niet alleen veel te laat, maar ook bij het verkeerde filiaal was afgeleverd. Een medewerker van het correcte filiaal heeft het daar eigenhandig voor me opgehaald en mij telefonisch laten weten dat ik het eindelijk op kon halen. Alle lof dus voor het C&A-winkelpersoneel, maar service van de webshop is miserabel. Bestel dus niks online bij C&A!

VM
Was deze beoordeling nuttig? 7 1
Reageer op deze review

Zeer onbetrouwbaar en slechte afhandeling klacht

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Op 30 november plaats ik op de website van C&A een bestelling en betaal met ideal. Er verschijnt een ordernummer van de bestelling die ik besluit niet uit te printen, aangezien die - op overigens iedere online winkel - nadien keurig verschijnt in de email. Dit is echter niet het geval. Na contact met de klantenservice blijkt de bestelling in zijn geheel niet te zijn binnen gekomen, toch vreemd? Er wordt een print screen gemaild van mijn betaling met referentie nummer, dus eenvoudig terug te vinden voor C&A. Sinds deze dag zijn er meerdere mails over een weer geweest waarin nogmaals om mijn print screen wordt gevraagd zodat het geld - dat geheel onterecht is afgeschreven - weer terug geboekt kan worden. Een zeer simpele handeling lijkt me. De producten moet ik nogmaals bestellen online overigens, die kunnen zij uit juridische overwegingen niet nasturen??!!! We zijn inmiddels weken verder en tot op heden geen geld retour, lege beloftes over een correspondentie die intern loopt met de financiële administratie terwijl mijn € 55 nog steeds in hun bezit zijn. Mijn mening: WAARDELOOS EN ZEER ONBETROUWBAAR

C
Was deze beoordeling nuttig? 4 0

Dees op 13 Juli 2016

Ik heb hetzelfde probleem. Besteld, succesvol betaald via ideal, maar sindsdien geen mails of artikelen ontvangen. Op mijn mail dag later, dat ik nog geen bevestigingsmails had ontvangen van bestelling en betaling, nog geen antwoord. Begin me goed zorgen te maken. Is een flink bedrag dat ik overgemaakt had (wilde achteraf betalen zoals beloofd werd in beschrijving dat dat kon maar helaas bij betaling geen optie vreemd genoeg) en nu al spijt toch vooraf betaald heb, (wetende dat ik vast toch aantal spullen niet zou houden) en ook bang, zeker na jouw reactie, dat ik het moeizaam of zelfs helemaal niet ga terugkrijgen.

Dees op 14 Juli 2016

Ik hetzelfde probleem 11 juli 2016.
Onderstaande reactie kreeg ik binnen een dag terug nadat ik gisteren via hun fb site bericht gestuurd had want via de gewone mail nog steeds geen reactie terug.
"Bedankt voor je berichtje. Helaas is er door een tijdelijke technische storing bij IDeal geen bestelling bij ons binnengekomen. Onze excuses voor dit ongemak. Wij willen je vragen op een later tijdstip de bestelling opnieuw te plaatsen daar wij niet weten hoelang deze storing gaat duren. Het geld dat is afgeschreven zal in de regel binnen 2 tot 5 werkdagen worden teruggestort op je rekening. Om de terugbetaling sneller te laten verlopen heb ik uw rekeningafschrift doorgestuurd naar onze financiële afdeling. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, jouw C&A team".

Dus nu maar het beste hopen!

Kim op 31 Maart 2017

Ook ik hetzelfde. 27 maart een bestelling gedaan en direct via ideal betaald. Kreeg een melding dat de bestelling niet door was gekomen maar mijn geld was van de rekening af. Direct gebeld en dan begint de ellende pas echt. De dame die ik aan de telefoon kreeg was ronduit onbeschoft en vond zelfs dat het mijn eigen schuld was omdat ik via de telefoon besteld had en volgens haar kan dat niet. Uiteindelijk heeft ze de verbinding verbroken.
Ik hoop wel dat ik mijn geld snel terug krijg. Baal er goed van. Heb ook een officiele klacht ingediend over hoe die dame mij aan de telefoon heeft behandeld. Ben benieuwd of ze daar iets mee doen.

Reageer op deze review

Niet doen!

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Afrader! Online 2 polo's besteld en betaald via IDEAL, geen bevestiging van de bestelling ontvangen, geld was wel afgeboekt. Contact gezocht met C&A online die me afscheepten met de mededeling dat het pakje inmiddels op mijn huisadres was afgeleverd. Was niet waar en kon ook helemaal niet: als afleveradres had ik een vestiging van C&A ingevuld bij de bestelling. Als ik op het rekeningnummer google waar het geld naar toe is geboekt kom ik opvallend veel sites tegen over oplichting via internet. Oppassen met C&A online is mijn advies!

E
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Onvriendelijk

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Ik liep de winkel in er was niemand die mij kon helpen ik zag een meneer manager staan ik vroeg wat aan hem hij zei tegen mij je hebt h&m pakket in je handen dat mag niet ik was er niet blij mee met hem reactie

K
Was deze beoordeling nuttig? 1 4
Reageer op deze review

Onvriendelijk

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Onvriendelijk manager

K
Was deze beoordeling nuttig? 0 4
Reageer op deze review

Niet doen

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0

Voor ik het artikel überhaupt in huis had al een betalingsherinnering ontvangen! Na ontvangst artikel betaald, echter nu een herinneringsdreigbrief ontvangen. Zeer klantonvriendelijk. In de brief vragen ze het betaalbewijs te faxen. Ammehoela, ze kijken zelf hun adm. nog maar een keer na. Het blijft bij dit ene artikel, voor mij geen C&A Online meer.

OK
Was deze beoordeling nuttig? 1 3
Reageer op deze review
53 resultaten - getoond 1 - 30
1 2

Meest gelezen op Reviewspot:

1.
Bonprix reviews logo
 
3.2 (231)
2.
Spartoo
 
4.6 (38)
3.
OTTO
 
2.6 (95)
4.
Mango shop
 
3.5 (81)
5.
Zavvi.nl
 
2.7 (18)

Wij zijn benieuwd naar jouw C&A ervaring

C&A online shop: Bij C&A online kunt u nu tegen zeer lage prijzen fantastische mode items kopen. Bij C en A koopt u modieuze kleding van bijzonder goede kwaliteit voor een betaalbare prijs. In de C&A online shop vindt u o.a. Kinderkleding, C&A Mode, C&A Kleding & Schoenen.

C&A Vlaggetjesweken

Tijdens de C&A vlaggetjesweken worden er ook in de C&A shop online enorme kortingen gegeven op het gehele assortiment. De C&A vlaggetjesweken worden op TV en de Radio flink gepromoot. De vlaggetjesweken worden ook online flink gepusht door C&A Nederland. Grote concurrenten van de online shop zijn Mango en Wehkamp.

Wat is uw ervaring met C&A? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij C&A hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal C&A reviews lezen.

Meer info over C&A op Wikipedia

Algemene informatie

Productgroepen
kleding
Merken
Canda
Afhalen mogelijk
ja