Al jaren bestel ik kaarten via Greetz. De prijzen zijn goed, in de winkel betaal ik meer. Ook zijn de kaarten origineel en er is echt iets te vinden voor iedereen.
Het leukste: zelf de kaart bewerken met foto's en stickers en zelfs muziek zodat iedere kaart een uniek exemplaar wordt.
Tot nu toe de bezorgdatum altijd.
Ik raad Greetz absoluut aan!
Maar...ik heb nooit cadeautjes verstuurd, dat kan ik dus niet beoordelen.
Ruim van te voren een bestelling geplaatst voor vandaag keurig netjes op tijd bezorgd de ballon zag er goed uit en de kaart was ook precies zoals ik wou! Na het lezen van veel slechte revieuws was ik eigenlijk aan het twijfelen maar alles ging oprecht heel goed ondanks alle druktes helemaal goed afgelopen!! Super blij mee aanrader dus!!!!
Ik had een bos bloemen en een kaart besteld maar door een domme fout van mij, nl verkeerd huisnummer is het nooit aangekomen bij mijn familielid.
Na even chatten met Greetz werd er door hun een nieuwe bos bloemen en een kaart bezorgd en hoefde ik alleen de verzendkosten te betalen. Nou dat vind ik echt een goede service. het was tenslotte mijn fout.
Echt een warme douche voor Greetz!!
Had via greetz een kaart besteld en deze kwam helaas niet aan. Heb greetz hierover geïnformeerd en kaart was wel geprint dus lag niet aan greetz.
Gelijk mailden ze me terug en gaven aan dat als er na zoveel dagen nog geen bezorging had plaatsgevonden, hun er over te informeren.
Na een paar dagen weer mailcontact gehad en hebben ze op hun kosten nogmaals de kaart verstuurd. Zo attent. Ben dus uiterst tevreden. Want in principe lag het niet aan hun.
Ik stuur al jaren Greetz kaarten tot volle tevredenheid. Omdat mijn laptop kuren vertoont wilde ik vandaag de kaart maken met mijn tablet. Dát lukte dus niet. Programma liep vast bij het plaatsen van eigen foto's. Wat ik ook probeerde, het lukte mij niet en de kaart voor mijn kleindochter moest de deur uit. De supportdesk van Greetz bracht uitkomst. Ze namen alle tijd om mij van advies te voorzien. Helaas, nog geen succes. Toen mocht ik de foto's naar hen mailen en hebben ze naar mijn wensen de kaart voor mij gemaakt.
Ik hoefde alleen nog de inhoud van mijn winkelwagentje te betalen en versturen.
Tjé, liep weer vast. Zij hebben kosteloos voor mij de kaart ook nog verzonden. Chapeau voor Yannick en andere collega van de supportdesk.
2 fotokaarten besteld , deze heb ik via de mobiele app gemaakt. Niet duidelijk tot waar tekstvak loopt en nu 2 grote dure kaarten waar hele stukken tekst niet opstaan .Vaak met halve foto's en teksten. Erg jammer dat dit niet in de app vooraf aangegeven wordt!
Al jaren ben ik trouwe klant bij Greetz. Ze hebben een zeer uitgebreid assortiment. Een aantal weken geleden heb ik voor het eerst bloemen besteld en laten bezorgen. De tulpen waren kersvers en hebben meer dan een week uitbundig gebloeid. Dit heb ik Greetz ook laten weten. Als trouwe klant kreeg ik als verrassing nog een volle Stampzkaart. Hiermee kan ik een gratis kaart kopen. Niets dan lof over Greetz!
Wat is uw ervaring met Greetz? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Greetz hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Greetz reviews lezen.
Thuiswinkel Waarborg