de Jong Intra Vakanties reviews & ervaringen

www.dejongintra.nl
 
3.2 (6)
De Jong Intra

6 de Jong Intra Vakanties reviews

9-10 punten
 
(0)
7-9 punten
 
(1)
5-7 punten
 
(1)
3-5 punten
 
(1)
1-3 punten
 
(3)
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.

Kerstreis Stadskyll All Inclusief 22-12-2023 t/m 27-12-2023

Beoordeling 
 
3.0
Bestellen 
 
7.0
Levering 
 
2.0
Service 
 
2.0
Prijs 
 
1.0

De Jong Intra Vakantie’s
Kerstreis Stadskyll All Inclusief 22-12-2023 t/m 27-12-2023

Was een kerstreis zonder sfeer ook in het Hotel nog geen Kerstlampje.
4 volle bussen met gasten waaronder 2 van bolderman die €200 pp minder betaalde dan wij voor de zelfde reis en overal voorrang hadden met eten enz.
Wij werden overal gedumpt door onze Chauffeur en de rest zoek je zelf maar uit.
BV 2e kerstdag
5 uur in Cochem waar alles dicht was zelfs de toiletten
Klooster op 24 dec. bezoeken alles dicht ,alleen als je de mis wilde bij wonen die was open toen naar stadswal het hoosde en weer paar uur in de bus gezeten vanwege de regen en alles dicht was
Een rondrit in de stromende regen 25 dec waar we eigenlijk niks meer dan bomen zagen, werd weinig verteld.
Reden met behoorlijk snelheid zodat je niks bijzonders zag.
Waar wel wat te zien was reed de chauffeur gewoon door. bv Monschau.
Hotel was redelijk nette kamers en het eten was redelijk maar doordat 6 uur en kwart over 6 eerst gasten van bolderman mochten eten en wij om half 7 was het eten vaak lauw daar het lopend buffet was en het meeste was op dus beperkte keus voor ons bleef er over.
Openingstijden Bar volgens Brochure 10:00 t/m 24:00.
Werkelijk 14:00 t/m 23:00
Dit was niet de kerstreis die wij hadden verwacht.
DIT NOOIT MEER.
SCHANDALIG.

CE
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Rijncruise

Beoordeling 
 
5.0
Service 
 
6.0
Prijs 
 
4.0

Tegenvaller voor ons!
Rijncruises vertrek Rotterdam
Zeer slechte lage bedden met rand die zeer doet bij het opstaan.
Wc die de gehele reis naar riolering rook. Niet prettig.
Vroeg opstaan. Drankenkaart te duur. Losse drankjes bv 0,25 liter bier: 4.25
Is niet normaal. Man werdt ziek van de airco die verspreid de bacteriën. Niet echt coulant. Door ziekte moest ik echt mijn best doen om iets van de drankenkaart af te halen. Hebben geen kapteinsdiner meer genoten. Omdat we ziek waren.
De avond ervoor ook niet meer meegegeten. Ook niet de leuke avond moeten missen.
Zogenaamde uitverkoop: 15% is wel erg weinig op de toehalen dure producten.

GV
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Ierland

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Vreselijk nooit meer reis na ierland

L
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Slecht

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Via D-Reizen een vakantie naar Indonesië geboekt in eerste instantie voor in 2020. Deze ging uiteraard niet door door COVID-19, dus hadden wij onze reis omgeboekt naar juni 2021. Helaas had de Jong Intra onze vakantie geannuleerd op 3 april (wat zeker te begrijpen was) en vervolgens is op 6 april D-Reizen failliet verklaard.

Na een claim te hebben ingediend bij de curator van D-Reizen kregen wij van hun advocaat te horen dat het geld van de geannuleerde reis nooit terug is gekomen bij D-Reizen vanaf de Jong Intra en dat daardoor niet mogelijk was om het te verhalen bij D-Reizen of het SGR, maar bij de Jong Intra zelf. Tevens is het zo dat D-Reizen in onze case op was getreden als doorverkoper en niet als uitvoerende reisorganisatie waardoor het wederom niet mogelijk was om de aanbetaling te verhalen bij het SGR.

Je zou denken dat alle pijlen nu wezen naar de Jong Intra, daar dachten ze zelf echter anders over en hielden stug vol dat ik mijn aanbetaling moet claimen bij het SGR (terwijl De Jong Intra zelf niet failliet was?). Het is dus helaas genoodzaakt geweest voor mij om juridische stappen te nemen. Na het opsturen van mijn stukken naar de juridisch hulpverlener gaf ook zij aan dat de Jong Intra niet correct heeft gehandeld.

Erg apart dus dat de koppige en op een bepaald moment ook onvriendelijke dame van de klantenservice van de Jong Intra het dus beter denkt te weten dan de advocaat van D-Reizen en de juridisch hulpverlener die ik heb ingeschakeld...

Na het inschakelen van de rechtsbijstand heeft de Jong Intra uit eindelijk toegegeven dat zij inderdaad het geld moesten terugstorten en heb ik het inmiddels weer terug. Een excuses voor hun fout? Nee natuurlijk niet. En dat moet je je ook nog eens bedenken dat deze grote fout voorkomen had kunnen worden als de dame van de klantenservice mij had doorverbonden naar iemand die er wel verstand van had.

Kortom, nog nooit een bedrijf meegemaakt met zo’n belachelijk slechte service als de Jong Intra. Ik zou dan ook niemand aanraden om hier een reis te boeken.

DJ
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Last minute naar Venetie

Verleden week terug gekomen van een 8 daagse vakantie naar Venetie.
Na een vliegreis van maar 1.30 minuten zijn we met de bus naar het busstation gegaan, waar we over moesten stappen naar Lido di Jesolo.
Na een hele poos zoeken konden we eindelijk het kantoor vinden waar we de sleutel moesten ophalen van ons appartement.
Toen ik vroeg of het ver was naar het appartement kregen, we te horen dat het 5 a 6 km ver was, en we beter met de bus konden gaan, eerst lijn 3 naar het busstation, en daar overstappen op lijn 2.
toen we het kantoor verlieten, werden we aangesproken door de zeer vriendelijke Ellen van der Buijs, medewerkster van De Jong Intra, die voor werkzaamheden ook in het kantoor was.
Zij bood ons een lift aan naar ons appartement, wat we maar al te graag accepteerde, omdat ik zeer beperkt ben wegens rug klachten.
Dus als iemand nog naar Lido di Jesolo gaat naar een appartement, informeer dan eerst hoe ver je moet reizen om de sleutel op te halen.
Maar nogmaals bedankt: Ellen van der Buijs, voor je Geweldige service.

JD
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Busreis Toscaanse hoogtepunten

Beoordeling 
 
8.8
Bestellen 
 
9.0
Levering 
 
9.0
Service 
 
9.0
Prijs 
 
8.0

Geweldige mooie reis. Alles tot in de puntjes voor elkaar. Goed hotel met airco
Chauffeur Rob wist alles heel mooi te vertellen en een goede chauffeur.
Alle plekjes kende hij als geen ander. Een dikke 10

MS
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

40% prijsverhoging na 'definitieve' boeking.

Wij dachten een reis naar Rome te hebben geboekt, waarbij alleen de beschikbaarheid van hotel en vliegreis nog moest worden gecontroleerd.

De melding was "Let op: U heeft een definitieve reis geboekt met status "op aanvraag". Dit houdt in dat wij voor het betrefffende reisonderdeel contact opnemen met de hotelier cq. vervoersmaatschappij om na te vragen of dit onderdeel beschikbaar is."

Vervolgens krijgen we een e-mail dat hotel en vlucht beschikbaar zijn, "echter niet voor contractprijs". We mogen nog wel boeken, maar de totale reissom wordt aangepast van 870,50 naar 1200,50 Euro.

De Jong geeft aan dat dit voor hun een normale gang van zaken is en ik wil u dus graag waarschuwen voor dit in mijn ogen onfatsoenlijk gedrag. Een degelijke 'definitieve' boeking met een reis en vlucht die nog moet worden bevestigd, is bij De Jong dus eenzijdig definitief. Als de prijs hun bevalt zit ik er aan vast, maar De Jong mag zelf haar prijs nog verhogen zonder wijziging in vlucht of hotel.

Ik hoef uiteraard de prijsstijging niet te accepteren, maar ik ben wel 2 dagen kwijt terwijl ik as vrijdag naar Rome toe wil.

S
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Meest gelezen op Reviewspot:

1.
Corendon reviews
 
5.0 (7)
2.
Topic Travel
 
9.5 (1)
3.
Belvilla
 
4.3 (14)
4.
center parcs
 
4.0 (3)
5.
chalet-nu
 
5.0 (2)

Wij zijn benieuwd naar jouw de Jong Intra Vakanties ervaring

De Jong Intra Vakanties is een van de grootste touroperators van Nederland. Alle mogelijke vakanties worden aangeboden. Of u nu op zoek bent naar een georganiseerde fietsreis, busreis, cruise, wintersport of er zelf met de auto op uit wil; De Jong Intra Vakanties beschikt over een groot aanbod. Ook voor last minutes en groepsreizen bezoekt u DeJongIntra.nl.

Wat is uw ervaring met de Jong Intra Vakanties? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij de Jong Intra Vakanties hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal de Jong Intra Vakanties reviews lezen.

Telefoonnummer: 0180 - 457803

Algemene informatie

Keurmerken
  • ANVR
  • SGR
  • unigarant
Verzendkosten
nvt
Levertijd
n.v.t.
Productgroepen
  • wintersport
  • cruises
  • stedentrip
  • vliegvakantie
  • busreizen
Merken
n.v.t.
Afhalen mogelijk
nee
Betaalmethodes
  • Ideal
  • credit card