BCC reviews & ervaringen

www.bcc.nl
 
3.0 (202)
BCC reviews

202 BCC reviews

 
(10)
 
(5)
 
(14)
 
(49)
 
(130)
Terug naar overzichtspagina
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
130 resultaten - getoond 1 - 30
1 2 3 4 5
Volgorde

Aircoo

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Wacht al 6 weken op geld retour.....hoop beloftes geen aktie
202306-00453011719
K Berger

KB
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

koptelefoon

Service 
 
1.0

Waardeloze website & klantenservice. koop hier niks !

R
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Siemens Vaatwasser

Beoordeling 
 
1.3
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
2.0

1 ster is eigenlijk al teveel. Onlangs een vaatwasser besteld, wordt er een kapotte geleverd. Mijn oude was al meegenomen en kwam er pas achter toen ze weg waren. Poging twee komen ze weer met een kapotte vaatwasser aan. De jongens van de bezorgdienst zagen dit al en ik zag ze buiten al foto's maken. Zij geven aan dat BCC mij had gevraagd te zeggen wat ik wil. Wie wil er nou een kapotte vaatwasser voor een kapotte vaatwasser ruilen. Vandaag zou poging drie zijn.. Net gebeld waarom ik geen sms heb van het tijdsvak. Ze komen vandaag NIET. Ondanks het bewijs op mijn bon is er niks ingepland en er is vandaag en morgen geen tijd meer. Ik heb nu mijn geld teruggevraagd. Hier moet ik 7 werkdagen op wachten en maar hopen dat ze dat kapotte ding nog komen ophalen. Ik kan dus nu ook geen nieuwe elders bestellen, want waar laat ik dat? Ik heb nog nooit zoiets belachelijks meegemaakt.

LO
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

TV

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Dure tv bij BCC gekocht. Na 4 maanden hield hij er al mee op. Inmiddels ben ik 15 dagen verder en heb ik nog steeds geen nieuwe, of gemaakte, tv. Koop hier niks... Slechte spullen, slechte service.

F
Was deze beoordeling nuttig? 0 1
Reageer op deze review

wasmachine

Service 
 
1.0

Na drie maanden harde knal en volledig dood. Was in de machine en de deur geblokkeerd. Gebeld met BCC. Over twee weken komt er iemand kijken. BCC begreep dat dit niet aanvaardbaar is en zou dit versnellen en me een bericht sturen. Niets meer van gehoord. Gisteren nieuw beddengoed etc. gekocht.

JD
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Luidspreker

Service 
 
1.0

In 2015 2 polk audio rti-a5 zuilluidsprekers gekocht met 5 jaar garantie op de drivers. In 2019 en 2020 zijn deze luidsprekers retour fabriek gegaan omdat de tweeters het niet meer deden, dit was dus in de garantie periode. In 2021 zijn deze tweeters wederom defect (en niet meer in de garantie) dus contact gezocht met bcc of zij hier nog wat mee konden aangezien de tweeters reeds 2x in de garantie periode stuk zijn gegaan. De reactie van bcc was: sorry maar daar kunnen we niet aan beginnen. Ik heb dus blijkbaar bij de bcc 2 luidsprekers gekocht van €399,= per stuk die van een inferieure kwaliteit waren. Jammer dat bcc de fabrikant hier niet op aanspreekt dus wat mij betreft een hele slechte service van bcc.

R
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Intimiderend

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Geen uniformiteit. Afspraak met een medewerker wordt door een andere medewerker niet nagekomen.
Klant wordt valselijk beschuldigd.
Bezorgers zeer intimiderend!

B
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Garantie tot aan de deur

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Wat een vervelende winkel! een Philips tv gekocht anderhalf jaar geleden nog in de garantie defect gegaan, kreeg geen stroom meer. Vervolgens 1 maand in de reparatie na 2 dagen weer een ander defect, blijft nu hele tijd opnieuw opstarten 5 min iets kijken tv gaat uit en weer aan en dat 6 x in een half uur. Terug naar de winkel en ja hoor weer naar de reparatie van 21 werkdagen. Wat een slechte service zo 2 maanden zonder tv en dan maar hopen dat het nu wordt opgelost. Totaal geen meedenkend personeel in de winkel in Den Bosch

S
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Aflevering slecht

Beoordeling 
 
2.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
5.0

Wat een aanfluiting je besteld 2 laptops in de winkel helaas zijn ze niet op voorraat . Wel betaald en ze zouden de volgende dag geleverd worden door DHL . De doos kwam netjes en heel aan bij opening blijkt er maar 1 laptop in te zitten en 2 maal anti virus van norton. Bellen met de winkel (hoorn) krijg geen bevredigend antwoord. De afdeling klachten gebeld daar word je met een kluitje in het riet gestuurd . Wat zegt men wij BCC dus moet het eerst intern oplossen en dan kan ik als klant (nu niet meer dus) aan de zijlijn blijven wachten tot het probleem is opgelost nog netjes gevraagd hoe lang gaat dat duren antwoord dat weten we niet WAT EEN KLOTEN SERVICE ALS KLANT STEL JE DUS NIETS VOOR. BCC denkt dus we moeten het eerst intern oplossen en dan komt de klant pas.

H
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Zeer slecht

Beoordeling 
 
1.5
Bestellen 
 
2.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
2.0

Stofzuiger van bosch gekocht, bij aanschaf garantie van 3 jaar bij gekocht. Doet nu niks meer. Afgeleverd voor reparatie begin Januari. Nu krijgen we een prijsopgave van 150 euro!

De kosten wat wij hebben betaald voor de stofzuiger plus doosje zakken en garantie was 136 euro.

Ze schuiven het af op verkeerd gebruik van de klant, geen recht op kosteloos reparatie en vragen zelfs om onderzoekskosten van 15 euro!
Anders wordt zelfs stofzuiger niet terug gegeven.

Ze lossen niks op en duurt al 2 maanden, zonder verdere bericht. Je betaald extra kosten, waar geen verhaal op de halen valt. Geen vertrouwen meer in BCC zolang dit niet opgelost wordt.

W
Was deze beoordeling nuttig? 2 0

watertje op 20 Juni 2021

De stofzuiger is nog steeds niet opgehaald door ons, omdat we de kosten niet waard vonden voor reparatie. Dus 135,- euro heeft BCC ons de kop gekost in twee jaar!! BELACHELIJK...

Reageer op deze review

Nokia gekocht bij bcc

Beoordeling 
 
1.5
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
3.0

Nokia telefoon gekocht bij Bcc
Heb Nokia telefoon gekocht bij Bcc na 14 dgn was deze stuk. Heb deze terug gestuurd op advies ter reparatie kapotte telefoon kan niet retour gedaan op 11-11-2020 tot op heden regelmatig contact gehad via mail Watsapp telefoon.Deze is nog steeds niet retour telefonisch zeggen steeds dat ik bericht krijg als hij gerepareerd afgehaald kan worden. Tot op heden 15-1-2021 moet hij nog steeds retour gestuurd worden a, een telefoon van € 580,-.
Zo klaar mee ze gooien het steeds op de Corona dat het zo lang duurt!

AV
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

zeer slechte ervaring

Beoordeling 
 
1.8
Bestellen 
 
3.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
2.0

In de winkel prima geholpen. Tv en soundbar besteld. Levering en montage pas na 2 weken. Prima.
Maar één dag tevoren bleek de tv niet leverbaar. Slecht gecommuniceerd. En dus weer twee weken wachten. En toen uiteindelijk na een maand de tv werd geleverd bleek de soundbar niet leverbaar te zijn.
Zonder communicatie. Zelf BCC gebeld, teleurstellende reactie. Het door BCC beloofde telefoontje kwam gewoon niet Laat die soundbar maar zitten, koop ik ergens anders.
Ik wilde bewust bij een "gewone" winkel bestellen, maar het werd een zeer slechte ervaring.

H
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

levering zeer slecht

Beoordeling 
 
1.8
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
4.0

wasautomaat gekocht bij bcc, zou op zaterdag tussen 11.00 en 13.00 worden afgeleverd, om 14.00 nog helemaal niets gehoord dus zelf maar even gaan bellen, en kreeg te horen dat hij niet was ingeladen dus niet meer bezorgt kon worden, dus op mijn vraag waarom hij niet later alsnog geleverd kon worden krijg je als antwoord, het gaat wel eens mis in de logistiek, en eigenlijk moet ik dus niet zeuren en accepteren dat de machine niet geleverd word en dat ze me opnieuw inplannen, wat een schande

F
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Geen verstand van wat ze verkopen

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Ik kom echt nooit meer bij BCC.
2 Weken geleden geweest in Hengelo voor een tv met wandbeugel.
De verkoper gevraagd welke wandbeugel wij moesten hebben voor die tv.
Hij adviseerde 1 van Samsung.
Totaal plaatje € 4500,00 ,tv ,beugel,soundbar met bevestiging.
Gekozen voor installeren.
Bezorgdatum ingepland , wegens drukte kon het op zn vroegst 2 weken later.
Dag van bezorging , monteurs stonden om 830 op de stoep,ze hadden in plaats van 1 tv wand beugel 2 beugels bij hun.
Ik moest nog bijbetalen voor die 2e beugel zeiden ze, waarop ik antwoordde van ik hoef geen 2 beugels.
Ze gingen door met de bevestiging en kwamen tot de conclusie dat de verkoper ons een verkeerde beugel had aangesmeerd , hij paste niet.
De monteurs hebben toen alles weer in de dozen gepakt en gezegd dat zij contact op zouden nemen met BCC Hengelo maar dat kon pas om 10:00 omdat zij dan pas openen,en dan zou Hengelo daarna gelijk contact met ons op nemen.
11:15 Nog niks gehoord van Hengelo , dus zelf naar het centrale nummer gebeld ,kort daarna belde Hengelo.
Ik moest alles uitleggen en toen vertelde de verkoper dat hij wist dat die beugel niet paste en hij daarom een 2e beugel mee had gestuurd.
Waarom dan 2 beugels opsturen,waarom niks doorgeven aan de monteurs of aan de klant!!!!
Hij zou gaan kijken wat hij kon regelen maar het was druk met de installie monteurs vertelde hij.
Anderhalf uur later belde hij dat hij goed nieuws had want het kon opnieuw ingepland worden op de volgende dag.
Waarop ik vertelde dat wij al extra vrij hadden genomen voor de installatie en een 2e vrije dag niet zomaar kon.
Toen antwoordde hij van ja dan word het pas 2 weken later.
Ik werd toen boos en heb toen gezegd van dan haal alles maar weer op.
Dat zou dan 3 dagen later gebeuren.
Nadat ik op had gehangen dit met mijn partner overlegd en toch maar weer terug gebeld want ook dat zou ons een extra vrije dag kosten.
Dit was 5 min.later en toen kregen we te horen van ja nou kan het niet meer op de volgende dag en moet u 2 weken wachten.
Weer contact gehad met het centrale nummer en kreeg een vriendelijke dame aan de telefoon die dit gelijk wou gaan regelen.
Ik moest 2 dagen aangeven waarop ze een afspraak konden plannen.
Ik heb toen aangegeven op woensdag of zaterdag.
De volgende dag een mail met daarin dat op donderdag de monteurs langs zouden komen.
Ik weer gebeld dat wij dan echt niet konden , maar nu zat er een hond van een kerel en die zei dan komen ze pas over 2 weken.
Nu gaat alles retour!!!

N
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Ronduit schandalig

Beoordeling 
 
2.3
Bestellen 
 
5.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
2.0

Al tijden bezig met een retourzending. Echt waardeloze service. Valse beloftes, zoekgeraakte paketten. Dat dit bedrijf uberhaubt nog kan bestaan. Geef alsjeblieft ergens anders een paar euro meer uit. Scheelt achteraf een heleboel hoofdpijn.

T
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Geen service

Beoordeling 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Wezen kijken voor nieuwe wasmachine, was niet meer leverbaar maar mocht wel het showmodel hebben met iets extra korting . Maar dan moet je deze wel zelf mee nemen zelf je oude apparaat afvoeren . Ook kost aansluiten dan € 50 . Wat een teleurstellen bedrijf is dit .

P
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

BCC overbodige detaillist

Beoordeling 
 
1.8
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
4.0

Inbouw koelkast besteld en betaald. Levertijd 10 dagen. Na 9 dagen levering voor onbekende tijd uitgesteld. Order onmiddellijk geannuleerd. Geen bevestiging ontvangen. Geen informatie wanneer aankoopbedrag teruggestort word
Klantvriendelijkheid: geen
Empatisch vermogen: afwezig
Procesbeheersing: amateuristisch
De toegevoegde waarde van BCC is nul. Daarmee heeft dit bedrijf m.i. Geen bestaansrecht

D
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

koelkast levering

Beoordeling 
 
2.5
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
7.0

ik heb 6 weken geleden koelkast bestelt zou binnen 2 weken geleverd wordem volgens de verkoper nog steeds niets gehoordt en miets geleverd

U
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Niet klant vriendelijk !!!!

Service 
 
2.0

Op een warme zomerdag even voor sluitingstijd kom ik in het BCC filiaal in winkel centrum ‘t loon in Heerlen op zoek naar een mobiele airco. Bij binnen komst stond de verkoper al klaar met het verzoek om op te schieten want het was bijna sluitingstijd. Informatie kon de beste jongen niet geven en de collega (Paul) die verstand van deze artikelen zou hebben nam al zeker niet de moeite om te komen. Als ik al informatie wilde hebben mocht ik morgen terug komen.

J
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Slechte service

Beoordeling 
 
2.5
Bestellen 
 
4.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
4.0

Garantie slecht moet zelf met fabrikant bellen en deze neemt geen tel. van particulieren dit is toch een probleem van bcc niet van de klant bcc geeft toch garantie. Low price LOW SERVICE!!!!!!!!

A
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Droger gekocht niet geleverd

Beoordeling 
 
2.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
5.0

Afgelopen dinsdag een droger besteld bij bcc.Gevraagd dat hij op zaterdag er op kon worden geleverd.Zeker geen probleem zegt de verkoper.Zaterdag morgen 08:00 belde bcc dat hij niet werd geleverd en dat ik terug zou worden gebeld met een nieuwe datum.Niks gehoord dus maar zelf gebeld en inderdaad er was niks ingepland.Dus bcc verkoopt graag maar afleveren niet dat is toch te gek voor woorden.

AH
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review
reclame

BCC heeft ons kapotte wasmachine verkocht en laat ons mee zitten

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

2 dagen geleden kapotte wasmachine gekregen van BCC!
Samsung van 600 euro en nog 80 voor installatie.
2 weken op gewacht en na dat hij door BCC monteurs was geïnstalleerd deed hij helemaal niets. Toen zei de monteur er komt iemand het repareren en weg waren ze.
Hele dag naar BCC gebeld 10 verschillende medewerkers aan de lijn gekregen maar niemand kan wat regelen.
BCC wij willen ons geld terug en nooit meer met jullie iets te maken hebben!!!
Mensen, als jullie een goed apparaat van BCC geleverd hebben gekregen dan hebben jullie geluk, als niet ,dan laat het bedrijf jullie zitten met hun kapotte apparaat.
Of door corona of iets anders misschien volgende maand word het opgehaald en geld misschien gestort maar na een maand of een jaar!!??
Wij gaan rechtsbijstandverzekering inschakelen.
Nooit meer BCC!!! Afschuwelijke service! high prices low service !!

N
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Zeer slechte klantenservice

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

N.a.v van een reparatie aan de droger Thomson D8light omdat deze lekte en mijn was niet goed droogt, voor 1 draai moet de droger vaak wel meer dan 5 uur draaien, kreeg ik de mededeling van de monteur dat ik mijn was schoner moest wassen. Ik heb een goede wasmachine die uitstekend zijn werk doet. Daarna de mededeling dat ik mijn droger niet goed schoon maak. Na elke wasbeurt haal ik de filter leeg en reinig ik de onderste la. Nu zou ik bij het leeg halen van de filter ook nog eens op de grond moeten gaan liggen en met mijn arm diep in dat ding moeten gaan, wat onmogelijk is en zo nog meer dingen.
Bel je als ze weggaan de klantenservice van de BCC wordt je door één of ander jonge kcc medewerker uitgelachen, neerbuigend te woord gestaan en wenst hij mij veel PLEZIER met het plaatsen van een slechte review. Zo gaat BCC dus met zijn klanten om, te schandalig voor woorden!!!!! Daarbij heb ik ook nog eens een service plus polis maar dat stelt blijkbaar niets voor. Ik ben meer dan boos!!!!

JK
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

SLECHTE SERVICE

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0


Bestel je een koelkast wordt het eerst niet geleverd op de afgesproken datum en tijdstip omdat de leverdienst ongeduldig gelijk ging vertrekken zonder aan te bellen. Krijg je een nieuwe datum, om dan op het laatste moment te horen te krijgen dat de koelkast aan iemand anders werd verkocht? Schandalig! Grootste oplichters die er zijn en vervolgens de koelkast voor €3000 terug op de site zetten maar mij niet willen verder helpen.

N
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Waardeloos

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Vandaag lang geweest rond 16:30 uur in de winkel in Breda om een tv te kopen (Samsung Frame). Althans, voornemens...
Helaas waren alle verkopers (5/6) op de afdeling druk met 1 tv inpakken. Volop gelach en gegil tot gevolg. Maar geen aandacht om mijn vragen te beantwoorden en de koop rond te maken. Gelukkig was de caissière nog wel vriendelijk om gedag te zeggen bij vertrek. Dus op naar platte t.v. aan de andere zijde van de weg. En je raad het al, alle aandacht voor de klant. Mooie deal gemaakt + een betere prijs dan BCC.
Dus ik ben blij. Erg slordig BCC, want zo goed gaat het niet bij jullie....

P
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Mag product niet aanraken

Service 
 
1.0

Vandaag bij de BCC in Zoeterwoude geweest. Ik had interesse in een behoorlijk geprijsd fototoestel maar mocht deze niet aanraken. Geïnformeerd bij een verkoper, aangeboden om desinfecterend middel te gebruiken, maar het antwoord is nee. Ik vraag mezelf af hoe de doos met het artikel aangereikt wordt als je tot koop overgaat. Helaas voor jullie, maar we zijn naar de concurrent gegaan waar we na ontsmetten van de handen wel het artikel in de hand mochten houden.
Jullie zijn ons kwijt als klant!

L
Was deze beoordeling nuttig? 0 1
Reageer op deze review

bcc weigert annuleren bestelling na hun foute voorraad indicatie

Beoordeling 
 
1.5
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
3.0

Twee producten besteld. Volgens BCC internet pagina op voorraad en kunnen direkt geleverd worden. Niets gekregen. Gebeld, ze zeggen dat ‘hun voorraad indicatie niet klopt’. Het is nog niet gestuurd.

Ik wil annuleren. Ze zeggen ‘dat kan niet omdat er al een dhl tracktrace’ is aangemaakt. Maar dat is niet volgens de nederlandse wet. De klant mag annuleren binnen 14 dagen, OOK als het nog niet is verstuurd.

Conclusies:
1. BCC houd zich niet aan de wet
2. BCC voorraad indicatie klopt niet altijd (bevestigen ze aan telefoon)
3. BCC is niet klantvriendelijk
4. Als BCC zal sturen ga ik aan de deur weigeren. Twee maal dhl kosten voor BCC. Lijkt me niet zo slim, BCC.

D
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Zo teleurstellend

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

De meest teleurstellende ervaring bij BCC Zoeteroude vandaag.
Vooraf chat sessie gedaan met BCC ( Team Hoogeveen) om niet voor niets naar Zoeterwoude te rijden.
De TV is voor mijn dochter op haar slaapkamer waar ze zelf voor gespaard heeft.
Gelezen in reviews van deze tv “ PHILIPS 32PFS5803/12” dat het mogelijk niet alle apps kan downloaden, gevraagd naar welke wel en welke niet.
Antwoord Netflix , Videoland, Dinney+ geen probleem.
Gerustgesteld dat de TV aan alle wensen voldoet, samen op naar Zoeterwoude, om deze tv te kopen voor € 249-
Na zelf de tv gevonden te hebben in de winkel ( niet op de plank, maar in een Bose opstelling), “de continue ons op aftand in de gaten houdende verkoper” benaderd, en verteld dat dat wij in deze tv geïnteresseerd zijn.
De verkoper antwoord, “let op dit is geen smart tv” Alleen YouTube en Netflix op deze TV.
Nogal verbaasd hierover de verkoper geconfronteerd met de chatsessie, echter is deze niet echt in geïnteresseerd en vraagt een collega om zijn gelijk, deze bevestigd zijn bewering.
Mijn dochter en ik laten dit even bezinken en vragen ons af wat nu ?
Wij hebben ons toch goed laten informeren vooraf.
Deze vraag stel ik ook de verkoper, deze antwoord ja, niks. En gaat weer op 5 meter afstand naar ons staan kijken.
Ik vraag zijn er alternatieven? Kan je wat aanbieden, we eigenlijk toch hier naar toe komen rijden op verkeerde informatie ?
Hij wijst naar een Samsung, maar ook die kan alleen Netflx en Yo Tube volgen hem.
(Dit blijkt achteraf niet waar te zijn)
Mijn dochter en ik in overleg. Wat nu te doen.
Mijn dochter steeds stiller wordend en ik steeds geïrriteerder, door het gebrek aan hulp en desinteresse van de verkoper, maar opnieuw samen een rondje langs de wand met tv’s.
Ik wijs naar een ander model van Philips de 32PFS6402. Ja deze is volgens de verkoper wel een “smart” tv. Maar kost € 339,- volgens de prijskaart op de tv.
Ik zeg, “ok, nogal een verschil” kan je wellicht iets voor ons doen, we zijn hier tot slot wel gekomen met door BCC verkeerd verstrekte informatie.
IK stel voor deel het verschil of doe € 299,- of.
De verkoper moet dit overleggen en loopt naar het magazijn.
Kont paar minuten later terug, en ik vraag en?
Hij antwoord, “nee dat kan niet”, ik vraag , wat kan dan wel ? Verkoper antwoord “helemaal niets”.
Ik ondertussen van lichtelijk geïrriteerd naar zeg maar “geïrriteerd, verbaasd en eigenlijk vol ongeloof dat dit kan gebeuren.
Mijn irritatie verborgen houdend voor mij dochter (lukt nooit) samen overleggen in de winkel, en wat een leuk dingetje zou worden draait uit op een teleurstelling.
Ter plaatse gegoogeld en zien de tv die aan alle wensen voldoet de Philips 32PFS6402. Voor € 310- bij Media Markt.
Nogmaals de verkoper gevraagd, kan je wat doen ? Wederom is het antwoord “Nee “. Ik mag helemaal niks doen.
De verkoper de prijs bij Media Markt laten zien. Waarop hij antwoord, ohh dat kan wel.
Waarop ik heb geantwoord, als je in eerste instantie een beetje had begrip had getoond en gezegd had , wat vervelend dat u komt met verkeerde informatie, maar laten we even kijken nar een oplossing of een alternatief hadden we een positief gesprek gehad en had ik voor € 20 minder zo de duurdere tv meegenomen. Maar nu hoeft het niet meer.
Met dochter naar Media Markt in Alphen a/d Rijn gereden, bij binnen komst een hallo en goedemiddag.
Prima verkoper, enthousiast, pakt zelfs een afstandsbediening laat zien dat de in eerste instantie uitgezochte TV wel degelijk ook Videoland en heleboel andere apps erop heeft staan.
Maar we waren al om voor de duurdere, nog een ophangbeugeltje er bij en dochter weer helemaal happy.
Jammer toch, zo jammer.














R
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

De medewerkers van de klantenservice van BCC zijn ondeskundig en niet klantvriendelijk.

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

De medewerkers van de klantenservice van BCC zijn ondeskundig en niet klantvriendelijk.

Helaas kun je geen nul sterren geven. Een ster is nog te veel.

Toentertijd heb ik een televisie van Samsung gekocht in de webshop van BCC.BCC bood deze televisie aan voor €549,00. Bij een andere aanbieder zag ik dezelfde televisie voor €539,00. Indertijd hield de BBC prijsgarantie in dat wanneer men een product bij een andere aanbieder ziet voor een lagere prijs BBC meteen de prijs aanpaste. Ik heb contact opgenomen met BBC en ter sprake gebracht dat deze televisie bij een andere aanbieder €539,00 kostte.Ik vroeg of ik deze televisie bij BCC voor €539,00 kon krijgen.De medewerker van de klantenservice van BCC antwoordde dat ze normaal de prijs niet aanpasten omdat het al een lage prijs was. Ik heb deze televisie toch voor €539,00 gekregen bij BCC.

Ik vroeg aan de medewerker van de klantenservice van BCC hoe ik de televisie kon schoonmaken.De medewerker van de klantenservice van BCC antwoordde dat ik daarvoor een speciale tv-reiniger kon gebruiken en dat hij daarmee zelf ook zijn televisie schoonmaakte.Die ''speciale tv-reiniger'' heette Monster Cleaning Kit.De Monster Cleaning Kit bleek een heel klein flesje te zijn en kostte €20,49.Op de verpakking stond dat de Monster Cleaning Kit was bedoeld voor laptop of monitor.De medewerker van de klantenservice van BBC heeft dit allemaal niet ter sprake gebracht. Later was er echte tv-reiniger te koop bij de Blokker voor €5,99. Als ik dit allemaal had geweten had ik nooit de Monster Cleaning Kit voor €20,49 gekocht.

Toen ik een vraag had over mijn televisie antwoordde de medewerker van de klantenservice van BCC dat mijn televisie een levensduur van 72 maanden (zes jaar) zou hebben. Ik weet niet waar desbetreffende medewerkster dat op baseert. Op de website van BBC, noch op de doos van de televisie, noch in de handleiding van de televisie staat vermeld dat de televisie een levensduur van 72 maanden (zes jaar) zou hebben.

A
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Slechte Service

Beoordeling 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Bij BCC, 2 jaar en 7 mnd geleden een vaatwasser gekocht. Garantie nu 7 mnd verlopen. Vaatwasser begint te roesten op de naad waar de zijwand overgaat in de bodem. Dit gemeld bij BCC met foto's, kan een monteur langskomen om te kijken, kosten om te komen kijken 97,50 euro. Dan is de vaatwasser nog niet gerepareerd, bieden geen tegemoetkoming in de kosten die ze volgens Sharp zelf wel aan kunnen bieden, want een vaatwasser van ruim 2 jaar oud mag nml niet gaan roesten volgens Sharp. Laatste keer dat we ooit wat bij BCC gekocht hebben.

V
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review
130 resultaten - getoond 1 - 30
1 2 3 4 5

Meest gelezen op Reviewspot:

1.
Baxshop
 
3.5 (123)
2.
CoolBlue
 
3.7 (89)
3.
Conrad
 
3.4 (35)
4.
mediamarkt
 
2.5 (59)
5.
Bertje Bel

Wij zijn benieuwd naar jouw BCC ervaring

BCC.NL is één van de succesvolste aanbieders van elektronica en witgoed in heel Nederland. BCC streeft altijd naar een lage prijs voor haar klanten en heeft het hele jaar door scherpe aanbiedingen. De lage prijs combineert BCC met deskundig advies, mooie oplossingen en een goede service, zowel online als in de winkel of thuis. BCC rekent geen bezorgkosten.

BCC Click & Collect

Bij BCC kun je kiezen voor Click & Collect. Dit betekent dat je je bestelling 1 uur nadat je deze online besteld hebt, al kunt ophalen in een van de BCC winkels. Je kunt er ook voor kiezen om het product in de winkel pas te betalen als het product op voorraad is. Zo hoef je nooit lang te wachten en kun je meteen genieten van je nieuwe aanwinst. Wat zijn jouw ervaringen met BCC?

Wat is uw ervaring met BCC? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij BCC hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal BCC reviews lezen.

Telefoonnummer: 020 334 88 88

Algemene informatie

Keurmerken
Thuiswinkel Waarborg
Afhalen mogelijk
ja