Mediamarkt reviews & ervaringen

www.mediamarkt.nl
 
2.5 (60)
mediamarkt

60 Mediamarkt reviews

 
(1)
 
(1)
 
(5)
 
(10)
 
(44)
Terug naar overzichtspagina
Bezoek website
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
63 resultaten - getoond 1 - 30
1 2 3
Volgorde

Koelvries combinatie

Service 
 
1.0

December 2024 Black friday puinhoop. Dinsdag werd een verkeerde koelvries combinatie geleverd. De verkeerd gevoerde netjes ingepakt laten staan en inmiddels 7x geprobeerd om ons bestelde product geleverd te krijgen. Dat werkt niet. De klantenservice mag niets en op de achtergrond negeren ze ons. Kortom geen koelkast op dit moment en geen flauw idee wanneer mediamarkt iets gaat doen. Bestel hier niet, want als het mis loopt doen ze niets voor je. Andere leveranciers reageren teminste naar de klant. Mediamarkt kruipt weg of geeft de transporteur de schuld. Werken bij de klantenservice lijkt me ook niet fijn.

J
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Bonen koffie apparaat

Service 
 
1.0

k heb een bonenapparaat apparaat op 5-11-2023 aangeschaft. Bij het zetten van de bakjes koffie met melk had ik lauwe koffie. Ik heb hiervoor binnen de 14 dagen telefonisch contact opgenomen. Er is toen gezegd dat ik het apparaat retour moest sturen (achteraf hadden ze gewoon een nieuw apparaat moeten geven / herroepingsrecht van 14 dagen). Ik heb aangegeven dat ik 14 dagen herroepingsrecht heb, maar er is mij gezegd dat hun beleid was dat ik hem terug moest sturen. Ik heb toen meerdere malen telefonisch contact gehad en heb hem toen in april pas kunnen brengen voor reparatie. Ik was het er niet mee eens, maar heb het apparaat gebracht omdat ik gewoon goede koffie wilde. Nadat het apparaat bij de service klaar was kon ik hem weer ophalen en heb ik ondervonden dat mijn koffie nog steeds lauw was. Ik heb hiervoor gebeld en er is toen aangegeven dat ze mij zouden terugbellen. Ik heb hier even de tijd voor gegeven, en een aantal weken later na niet te zijn teruggebeld weer gebeld (niet zo blij). Zij hebben hun excuses aangeboden en zouden mij z.s.m. terugbellen. Helaas is dit vervolgens weer niet gebeurd en heb ik na een aantal weken weer zelf moeten bellen. Deze meneer zei tegen mij dat ze nooit mensen terugbellen. Hier was ik best kwaad om, omdat dit mij 2x is gezegd/beloofd. Vervolgens heb ik aangegeven aan die desbetreffende meneer dat ik NU een oplossing wil omdat het vervolgens nu al september 2024 is. Er is mij aan de telefoon gezegd dat als het apparaat nu terug komt en nog steeds niet naar behoren werkt dat ik hem dus nog een keer daarna ter reparatie moet brengen (totaal dus 3x). Ik heb weer aangegeven dat ik het hier niet mee eens ben en vervolgens is er beloofd dat als hij nu na deze reparatie niet naar behoren werkt dat ik een koopontbinding mag (dus na 2x ipv 3x). Hier was ik wel blij mee, omdat ik dan niet nog een keer het apparaat moet brengen indien deze niet naar behoren werkt. Ik ben vervolgens naar de winkel gegaan en daar werd duidelijk gezegd "ja mevrouw het in het beleid/regels staat dat u hem 4x moet brengen voordat u een koopontbinding kan krijgen". Ik heb hier duidelijk laten merken dat ik het hier niet mee eens ben en dat ze in het systeem moet kijken want daar is genoteerd dat ik na 2x een koopontbinding krijg. Als ik nu een goedkoop apparaat aanschaf en deze werkt niet naar behoren, dan zou ik inderdaad bij mezelf denken "dan had ik wat meer moeten uitgeven voor een goed apparaat". Ik heb podverdikkie €800 euro voor dit apparaat betaald en ervaar hele slechte service. Ik zal dan ook nooit meer iets bij de mediamarkt aanschaffen. Als alles goed werkt hebben ze top spullen, maar als je een niet goed werkend product hebt, dan heb je ......... service. Het is onbeschrijfelijk voor 800 euro. Noooit meeerrr!!!!!

D
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Amerikaanse koelkast

Beoordeling 
 
2.3
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
6.0

Levering Amerikaanse koelkast. Zeer onbeschofte bezorgers, foute Levering, omdat de grote zware koelkast weer terug moest waren ze boos op ons dat we de foute niet gewoon namen ( met kraanaansluiting die we niet hebben) door grof weer meenemen, plinten bij deur beschadigd, kapot. Nieuwe koelkast konden ze geen tijd garanderen, had ik dus vrij moeten nemen wat niet ging, dus pas een week later kwam de koelkast. Doordat ik onze oude weggegeven had hebben we een week zonder koelkast gezeten . Meermaals gebeld, contactformulieren ingevuld. Tot op heden geen contact met me gezocht om een oplossing te bieden. Zeer slechte eigenlijk dus gewoon GEEN service daar !

M
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Samsung QLWD 55 inch

Beoordeling 
 
5.3
Bestellen 
 
7.0
Levering 
 
8.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
5.0

MediaMarkt aankoop en levering van nieuwe Samsung OLED TV.

Op 23 januari Samsung Qled 55 inch TV gekocht bij MediaMarkt Zoetermeer. Aan de kassa betaal en
afgesproken dat TV geleverd zou worden op 29 januari
29 januari toestel geleverd
10 februari beeld scherm gaat op zwart. Wel geluid geen beeld. Kabels gecontroleerd maar zonder
succes.
Terug naar MediaMarkt Zoetermeer en melding gemaakt bij informatiebalie. Medewerker vertelt
dat er eerst een monteur moet komen om te constateren of het toestel daadwerkelijk stuk is.
Medewerker maakt rapport op en vertelt dat er binnen 36 uur een monteur zal komen. Dat wordt
dus maandag 12 februari.
12 februari Er komt geen monteur wel een e-mail van CE-Repair Services dat er een afspraak dient te
worden gemaakt om langs te komen. Eerstvolgende mogelijkheid was vrijdag 16 februari
Terug naar MediaMarkt Zoetermeer om bij de informatiebalie te vragen of e.e.a. niet sneller kan.
Medewerkster zegt dat zij zal trachten om mij te helpen. Zij maakt een aantekening in het dossier
met de tekst “wij zullen trachten uw probleem zo spoedig mogelijk op te lossen” Naar mijn
mening geen oplossing want er wordt geen snellere datum voorgesteld. Hierop verzoek ik haar of
zij de store manager wil verzoeken om met mij in gesprek te gaan. Zij vertelt dat dat niet gaat
omdat manager in vergadering zit. “Geen probleem zeg ik dan wacht ik hier wel totdat de
vergadering is afgelopen”. Na enige discussie over het feit dat zij mij feitelijk niet geholpen heeft,
en haar meerdere keren heb medegedeeld dat ik het haar niet kwalijk neem dat klantenservice
van MediaMarkt nou niet echt klantvriendelijk kan worden genoemd in dit geval. Sommeert zij
mij dat ik niet in de zaak mag wachten. Dit doe ik toch omdat een winkel een openbaar gebied
is. Uiteindelijk komt er een afdelingsverantwoordelijke van de informatiebalie die mij vertelt dat
hij vernomen heeft dat ik onheuse bejegeningen heb gemaakt tegenover zijn medewerkster. Heb
rustig uitgelegd wat de situatie is en dat ik teleur gesteld ben in het feit dat een nieuwe TV binnen
2 weken stuk gaat en ik vervolgens in een circuit terecht kom dat niet klantvriendelijk genoemd
kan worden. Tevens nadrukkelijk gezegd, in het bijzijn van de betreffende medewerkster dat ik
het haar meerdere malen niet kwalijk heb genomen, maar MadiaMarkt in het algemeen.
Uiteindelijk komt het erop neer dat ik tot vrijdag moet wachten totdat monteur heeft
geconstateerd dat TV daadwerkelijk stuk is.
16 februari Monteur komt en constateert TV beeldscherm is stuk en klant heeft recht op
omruilgarantie omdat klacht zich binnen 30 dagen na aankoop heeft voorgedaan.
Met dit rapport terug naar MediaMarkt Zoetermeer en balie medewerker maakt een
omruilopdracht aan en verteld dat dit maandag 19 februari kan plaatsvinden. In dit gesprek wordt
opeens duidelijk dat de omruilgarantie ingaat op de dag dat een klant iets koopt en NIET de
datum dat het product geleverd wordt. Iets wat ik vreemd vind maar zo zijn de MadiaMarkt
voorwaarden zegt baliemedewerker.
19 februari chauffeur van MediaMarkt komt aan de deur met de melding dat hij een TV komt
ophalen. Ik vraag heeft u ook een ander toestel bij u omdat er sprake is van omruilen? Nee is het
antwoord ik heb alleen opdracht om het toestel op te halen. Ik meld dat ik dit vreemd vind en
laat heb weggaan zonder TV. Direct terug naar MediaMarkt Zoetermeer. Medewerkster (die mij
vorige keer ook te woord stond) wil mij niet helpen en ik moet wachten totdat er een collega van
haar komt. Andere medewerkster komt en ik vertel haar het hele verhaal. Reactie u heeft het
toestel niet meegegeven dus moet u opnieuw melden dat u een kapot toestel heb geleverd bij
klantenservice. Mijn reactie: “ik ben toch bij klantenservice?” Nee u moet bellen met
klantenservice omdat u het toestel online heeft gekocht. Wederom een nieuwe verrassing. Ik
meld: ik heb het toestel hier in de winkel gekocht en ook betaald ik heb het niet online gekocht.
Reactie baliemedewerkster: “omdat u het toestel heb laten thuisbezorgen geldt dat als online
aankoop”. Dus ik bel ter plekke de klantenservice en kom vervolgens in een keuze menu terecht
zonder mogelijkheid om een persoon te spreken te krijgen, wel verwijzingen naar de website.
Uiteindelijk via een medewerker van de service balie de naam van de floor manager Augustus
gekregen. Deze Augustus gesproken en hij was zo vriendelijk om met mij mee te lopen naar de
informatiebalie en verzoekt medewerkster om op het telefoontoestel van de balie klantenservice
te bellen en vervolgens de medewerker met mij te laten communiceren. Medewerker van de
klantenservice is het met mij eens dat e.e.a. nou niet de schoonheidsprijs verdient en maakt
rapport op dat het toestel de volgende dag zal worden opgehaald en dat ik daarna binnen 1 a 2
dagen een nieuwe TV zal worden geleverd.
20 februari toestel wordt opgehaald door MediaMarkt.
21 februari Geen melding van MediaMarkt over levering nieuwe TV.
22 februari Geen melding van MediaMarkt over levering nieuwe TV. Telefonisch contact opgenomen
met klantenservice en gevraagd naar de status van levering van de nieuwe TV. Antwoord van
medewerker: “Ik zie in het systeem dat uw TV daadwerkelijk is opgehaald en zich nu bevindt in het
magazijn van de transporteur. Normaal wordt deze dan binnen 5 dagen naar ons magazijn
gebracht. NA binnenkomst controleren wij of het toestel daadwerkelijk stuk is en wordt dan uw nieuwe TV door
het transportbedrijf meegenomen en bij u bezorgt”. Op onze reactie dat er reeds een monteur is geweest die
moest constateren dat het toestel daadwerkelijk kapot is en deze monteur heeft hiervan een rapport opgesteld en
geconstateerd dat dit zo is en dat wij recht hebben op omruilgarantie. Tevens heeft klantenservice MediaMarkt
Zoetermeer ons eerder gemeld dat de omruiling binnen 2 dagen zou plaatsvinden wordt gereageerd dat hij dat
ook erg vervelend vindt en dat hij een urgentie verzoek zal indienen bij de transporteur om het transport naar
MadiaMarkt magazijn te bespoedigen en daarmee ook de levering van de nieuwe TV. Of dit ook daadwerkelijk
gebeurt kan geen garantie worden gegeven.
Wederom is de informatie die medewerkers van de MediaMarkt geven niet in overeenstemming met de
werkelijkheid. Wij kochten een maand gelden een nieuwe TV en nu na een maand te zijn verstreken zitten wij nog
steeds zonder TV!
23 februari Geen enkel bericht van MediaMarkt
24 februari Geen enkel bericht van MediaMarkt
25 februari Geen enkel bericht van MediaMarkt
26 februari gebeld met klantecervice over de status van omruilen. Antwoord medewerkster: “Wij wachten op
reactie van de MediaMarkt vestiging te Zoetermeer”. Dus nu moet de winkel weer reageren. Wederom een
andere uitleg!!!!
Wederom met klantenservice gebeld nu blijkt dat men e.e.a. heeft doorgezonden naar de MadiaMarkt te
Zoeterwoude i.p.v. Zoetermeer. Men beloofd dat wij vandaag nog informatie ontvangen hoe nu verder.

RB
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Wasmachine

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Op 16 november 2023 heb ik een wasmachine besteld Ondanks de toezegging voor levering op de zondag daaropvolgend, heeft de daadwerkelijke levering nooit plaatsgevonden. Na driemaal tevergeefs te hebben gewacht op de beloofde levering, heb ik de order geannuleerd.

Bij mijn bezoek aan de Mediamarkt vestiging is mij verzekerd dat er een onderzoek gestart zou worden om de situatie te verhelderen. Echter, tot op heden heb ik geen enkele informatie ontvangen over de voortgang van dit onderzoek. Het gebrek aan communicatie en de niet nagekomen levering hebben mij genoodzaakt om de aankoop te annuleren.

Conform mijn rechten als consument, de mediamarkt hierbij officieel in gebreke gesteld en aanspraak maken op de terugbetaling van het volledige aankoopbedrag. Vriendelijk verzocht dit bedrag binnen 7 dagen] terug te storten. Tot op heden NIETS gehoord. Waardeloze oplichters. Meer is het niet!

J
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Ps5 Grand theft auto v

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Onbetrouwbare oplichters. Lege doos gekregen en wordt geen onderzoek gedaan omdat mail met vragen niet aankomt. Er wordt niet gereageerd, klantenservice ondeskundig en helpt niet. Online bestellen gevaarlijk bij mediamarkt.nl. Niet doen!
Al meer dan 8 incidenten geopend tevergeefs. Ondrr andere incidenten: 231122-065632, 231122-073353, 231120-052860, 231117-002594, 231120-052860, 231120-052860, 231122-074991.
bestelnummer 198878769

DJ
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

LG TV

Beoordeling 
 
2.0
Bestellen 
 
2.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
4.0

We hadden van mijn schoonouders voor de uitzet een tv gekregen super toff dus we hadden een tv van 650 euro uitgezocht en we hebben hem laten bezorgen op 10-08-23. Helaas nog geen 2 weken later ging hij kapot strepen in het beeld en knipperd dus de Mediamarkt proberen contact op te nemen en hebben een formulier ingevuld samen met de klantenservice om het te retourneren en te laten maken, we kregen na anderhalve week nog niets te horen dus hadden we weer gebeld en was er iets niet goed gegaan en opnieuw ingevuld. Weer een week later kregen we eindelijk te horen dat hij opgehaald wordt alleen dat ging nog 2 weken duren, vervolgens hebben ze hem omgehaald en we zouden gebeld worden als hij klaar was en dat zou 2 weken duren. We werden gebeld dat hij inderdaad gerepareerd was alleen nu ging het weer 2 weken duren voordat ze hem konden bezorgen nu hebben we hem gisteren 11-10-23 bezorgd. Een half uur later nadat hij aanstaat weer precies hetzelfde probleem we hebben 2 maanden gewacht op te tv om vervolgens 30 min te kunnen kijken. Nu waren we naar de winkel geweest omdat we niet weer zo lang willen wachten om tv te kunnen kijken, ze konden niets voor ons doen geen vergoeding niet omruilen voor een nieuwe nee dan moet de tv eerst 3 keer geretourneerd worden om in aanmerking te komen voor een nieuwe of geld terug, dit doen ze zodat ze zeker weten dat wij hem zelf niet slopen zeiden ze tegen ons. Wij willen gewoon tv kijken en genieten van het cadeau en niet nog 4 a 5 maanden wachten totdat we hopelijk tv kunnen kijken, wij zullen hierom ook nooit meer wat halen bij de Mediamarkt!!

S
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

JBL Tune 760

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

I won't buy anything at Media markt anymore. I feel cheated by this chain of stores after my last purchase. I bought JBL Tune 760 headphones. I went home and tested them, it turned out that they played very quietly, so I went to the store to return them and choose something else. It turned out that they could not be returned because they were opened... When purchasing, no one informed me that they could not be returned... It was impossible to check them on site, so I was cheated by the store. Be careful what you buy so you don't buy a cat in a bag and end up with nothing, because in my case these headphones are trash...

Nic już nie kupię w Media markt. Czuję się oszukany przez sieć tych sklepów po ostatnim zakupie. Kupiłem słuchawki JBL Tune 760 .Przejechałem do domu i przetestowałem je, okazało się że grają bardzo cicho więc pojechałem do sklepu je zwrócić i wybrać coś innego. Okazało się że nie można ich zwrócić ponieważ były otworzone... Przy zakupie nikt mnie nie poinformował o tym że nie można ich będzie zwrócić... Nie można było ich sprawdzić na miejscu więc zostałem oszukany przez sklep. Uważajcie co kupujecie żeby nie kupić kota w worku i zostać bez niczego ponieważ w moich przypadku te słuchawki nadają się do śmieci...

A
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

aeg wasmachine

 Web service (C de Jong) (20/08/2023 17:06)
Op 30-07-23 heb ik een wasmachine besteld in filiaal leidschendam, welke op 06-08-23 bezorgd zou worden. Op 06-08 om 8 uur zou ik een email krijgen met de levertijd. Helaas geen email en bij navraag zou de wasmachine ook niet geleverd worden. Deze bleek niet voorradig, terug naar de winkel. Vriendelijke manager die het probleem dacht te zien en opnieuw besteld. De wasmachine zou op 14-08-23 tussen 17 en 21 uur bezorgd worden. De vorige order was geannuleerd, dus weer opnieuw betalen. Op 14-08 eerder vrij genomen van werk vanwege de levering. Deze liet op zich wachten. Bij navragen bij de klantenservice bleek dat de wasmachine weer niet zou worden geleverd. Op 16-08-23 weer naar de winkel in leidschendam. Gesprek gehad met de manager, welke veel voor mij heeft gedaan. Order was geannuleerd, dus deze bestelling weer betalen. Uiteraard van de vorige 2 betalingen kreeg ik het geld terug. Uiteindelijk is de wasmachine geleverd op 18-08-23. Helaas met een groot mankement want de wasmiddel lade sluit niet, dus onbruikbaar. Weer de klantenservice gebeld, foto's moeten mailen, nu 2 dagen later en niets meer gehoord. Hup weer naar de winkel in Leidschendam, waar de medewerkster een email naar de klantenservice heeft gestuurd. Nu maar weer wachten of er nog enige reactie komt.

Nu is mij dringende vraag: is het in uw bedrijf normaal dat de klant niet wordt geïnformeerd over het feit dat de levering niet door kan gaan en dat dan 2x. Waarom moet ik als klant overal zo vreselijk achteraan gaan. Wij zijn al 3 weken bezig om een werkende wasmachine thuis bezorgd te krijgen, wat erg moeilijk lijkt te zijn. Eind van de week ga ik op vakantie en ik heb geen idee wanneer dit ondeugdelijke apparaat wordt omgeruild. Je hoort helemaal niets van de mediamarkt. Schandalig. Je wordt niet afgezegd en je hoort niets over het omruilen. 3 weken nu al zonder wasmachine.

Ik wil heel snel horen van jullie hoe dit opgelost gaat worden

Hieronder 1 van de reacties van MM op een negatieve review:
Jouw feedback is waardevol voor ons en we zullen dit gebruiken om onze diensten te verbeteren.

Maar jullie doen er niets aan, er is niemand die dit oppakt. Ik ben een goede klant, maar dit is de druppel... mijn telefoonnummer is bij jullie bekend, graag even bellen

C
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Dji Mavic 2 pro

Beoordeling 
 
2.3
Bestellen 
 
6.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Helaas is er geen mogelijkheid om 0 sterren te geven.
2 weken voor kerst 2022 een drone besteld bij de outlet waarbij de omschrijving stond: Nieuw, alleen doos open. Krijg ik de bestelling binnen zit er inderdaad een doos in van een drone. Na het openmaken van de doos was mijn verbazing groot, er zat geen drone in wel een accu. En een afstandsbediening van een oud type drone. En dat was het!. Na heel veel heen en weer gemail met allemaal domme vragen en antwoorden die nergens over gingen. Uiteindelijk 2 maanden verder de vraag om de drone doos terug te sturen en als de set compleet was kreeg ik mijn geld terug. Ja gekke Henkie! Terugsturen is dus geen optie aangezien de set bij lange na niet compleet was. Met andere woorden, 699 euro kwijt en een verdrietige zoon. Ga zo door Mediamarkt met deze maffia praktijken!

R
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Lg monitor

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

I odered a monitor on a discount. When the courier came he had a step insted. I returned the step as i didn't ordered it and i asked immediately to media markt what did i have to do in order to make another delivery appointment. They said i had to wait for them to contact me. After 1 week they didn't say anything so i contacted them again. They said that they had canceled my order (i never asked for them to cancel anything) and that i would receive the money back. I also couldn't get the discount anymore, even tho it was them who made the mistake. I only got the money back after i call paypal to block the transaction.

D
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

IPhone 13 pro

Beoordeling 
 
3.0
Bestellen 
 
5.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
5.0

Op 24 juli 2022 (nu 11 weken geleden!) heb ik een IPhone via de webshop van Mediamarkt besteld. Tot op heden heeft Mediamarkt niet geleverd. De klantenservice heeft mij niet geholpen, ondanks veelvuldig contact. Een klacht via keurmerk Thuiswinkel Waarborg heeft ook niet geleid tot levering. Al die 11weken heeft Mediamarkt traag en vaak nietszeggend op telefoontjes en berichten gereageerd. Mijn tip: koop niet via mediamarkt.nl. Als je dit toch doet, betaal nooit vooruit.

RV
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

wasmachine

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Worst shoping exprience!!!
I had to buy a washing machine twice and both had seriouse issues!!!
The 1st one stopped working after 1 minute and the second one started moving! Both in my first tries!!!

They did not even bother to check their products!

They wasted a lot of my time talking to their slow customer service and I did not get my money yet for any of the products.

M
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Koelkast

Beoordeling 
 
3.5
Bestellen 
 
7.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
5.0

Nu weet ik weer waarom ik vrijwel nooit iets bij jullie bestel!
Gisteren een koelkast besteld, op de website staat dat ik het oude apparaat mee kan geven aan de bezorger. Jullie versturen met PostNL, dat is niet mijn probleem! De PostNL bezorger geeft aan dat hij het oude apparaat niet mee neemt.
Jullie klantenservice medewerker zegt vrolijk dat het mijn probleem is en dat ik hem zelf maar weg moet brengen. Na herhaaldelijk te vragen om een leidinggevende hangt hij gewoon de telefoon op omdat hij me niet verder wilt helpen.
Het gaat om order 151955556.

R
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

gsm

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Op zondag een bestelling gedaan bij mediamarkt, er stond bij "in voorraad" en "levering binnen 1-3 dagen". ONMIDDELLIJK BETAALD. Dinsdag nog steeds geen bevestigingsmail ontvangen. Ik stuur dinsdagmorgen een email naar hun klantendienst en open een incident (# 220308-001317). Ik krijg dinsdagavond nog steeds geen antwoord. Ik bel dan in bij hun klantendienst, daar wuiven ze me onmiddellijk af dat ik maar moet w88 op de reactie van de email. GEEN info over mijn bestelling, "weten ze niet" volgens hen. Vandaag bel ik opnieuw in, gezien ik nog steeds GEEN reactie ontvang. Dan zeggen ze ineens dat het in backorder is. Ik vraag mn geld terug maar daar moet ik dan volgens hen op gaan wachten. Daarom deze klacht, om openbaar te stellen hoe achterbaks en oneerlijk men daar te werk gaat. Geld aannemen voor producten die er niet zijn en dan het geld zo lang mogelijk inhouden. Charlatans en dieven zijn het. Hier zitten we nu, we hebben dringend een toestel nodig voor werk en gerelateerde zaken, en het geld dat ik dien te gebruiken daarvoor wordt nu door dit oneerlijk bedrijf ingehouden. Hun service is ronduit SCHANDALIG, zelfs onbestaande want ze reageren pas wanneer ze zien dat je klachten neerlegt!

Q
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review

iPad air2

Beoordeling 
 
2.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
5.0

De service en communicatie is slecht als een bestelling zoek is geraakt bij de vervoerder. Als dan vervolgens de zending als verloren wordt beschouwd door de vervoerder en Mediamarkt niet meer reageert als je jouw geld teruggestort wilt hebben dan sta je vast. Mediamarkt reageert nergens meer op. Veel mails gestuurd en gebeld maar nog steeds geen cent teruggekregen van Mediamarkt. Het gaat om een iPad air2 die toch niet goedkoop is. Nu weken verder. Kijk uit met de Mediamarkt. Je moet vooruit betalen op de webshop maar loopt het risico je geld niet terug te krijgen. Je kunt maar 1 keer je geld uitgeven voor in dit geval een iPad.

L
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review

De longhi Ecam 350.55.B Dinamica Zwart

Beoordeling 
 
2.5
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
7.0

Hallo goeie dag Allemaal , ik vind de service van de Mediamarkt echt helemaal niks!! In eerste instantie heb ik zelf heb gekeken voor een De Longhi Koffie Machine, niet bij elke koffie machine word aangegeven wat voor soort koffie je met de koffie machine kan maken en hoeveel keuze je hebt! Ik heb gister 25-12-2021 rond 12.00 een medewerker aan de lijn gehad en hem gevraagd of hij mee kon kijken voor een koffie machine van Max €700 van het Merk De Longhi, waar je keuze hebt uit verschillende soort koffie Smaken,
toen werd mij gezegd dat hij daar niet voor is om te kijken hoeveel keuze ik bij een koffie machine heb, en zelf moet gaan kijken naar een koffiemachine, Terwijl het echt niet bij Alle koffiemachine's bij staat vermeld. Uiteindelijk heb ik er 1 besteld een DE LONGHI ECAM 350.55.B Dinamica Zwart, deze heeft +-4 keuzes, ik had eigenlijk toch liever een Koffie machine gehad met meer keuzes, maar jah helaas kreeg ik er geen hulp bij. Na deze gedoe Allemaal wat een tijdje heeft geduurd, krijg ik opeens een E-mail met je bestelling is geannuleerd!? Blijkbaar niet meer op voorraad, Als je het niet kan leveren moet dat direct zichtbaar zijn voor de Mensen!! ,en niet totdat je besteld en hebt betaald! Daarna krijg ik te horen dat ik mijn geld pas met 5 werkdagen terug krijg, Hoezo!? Geef me geld gelijk Joh in 1 klik en het staat weer op mijn rekening dat is op zijn minst wat jullie kunnen doen zodat ik het gelijk ergens anders kan bestellen! Het is Namelijk een Cadeau wat Precies op tijd moet worden gegeven en niet een dag daarna!! En ik heb ook geen geld om eerste een nieuwe te gaan bestellen en te wachten op mijn geld ik heb namelijk ook mijn vaste lasten Als ik het geld had was het geen probleem geweest ,maar zo zie je maar dat de mensen die het een beetje minder hebben de dupe raken. Jullie Maken het moeilijk voor De Mensen terwijl dat anders kan, jullie kennen iemand zijn situatie niet, wees meer meelevend met je Medemens AUB. IK HEB ZOVEEL KEER DE MEDIAMARKT PROBEREN TE BEREIKEN, DE KLANTEN SERVICE, MAAR TEVERGEEFS, HELEMAAL GEEN GEHOOR!!

INIEDERGEVAL GEEN FIJNE FEESTDAGEN TOEGEWENST!!!

K
Was deze beoordeling nuttig? 3 1
Reageer op deze review

smartphone

Beoordeling 
 
4.8
Bestellen 
 
9.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
8.0

Media markt liegt ...Ik bestelde online een smartphone
Ik bestelde online een smartphone bij Media markt Oostende,na 3 dagen nog niets ontvangen ...kreeg wel een track en trace nummer van Bpost . ik nam contact met Bpost en die beweerden ,dat zij het pakje niet hadden ontvangen ,dus wij kunnen het ook niet leveren ,want wij hebben het nog niet .Dus ik belde naar Media Markt en kwam op een centaal nummer van de klantendienst ,die mevrouw zei ...het pakje ligt nog in de winkel in Oostende ,mijn vraag was ,kan ik het dan gaan afhalen en neen , dat kon niet omdat de bestelling al gedaan en in verwerking was .Dus ik nam terug contact met Media Markt oostende ,mailde ook de mail die ik had gekregen van de klantendienst Bpost ...Antwoord van Media markt was ...je kan je bestelling volgen op track en trace Bpost !!! Maar ik kan ze niet volgen medewerker Media markt ...het pakje ligt nog bij U kerel !! dus je ziet dat liegen niet zo makkelijk is hé ,je valt door de mand !! ...wat een leugenaar is die Media markt werknemer toch.

F
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review

Sony tv

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Deze winkel is niet eens 1 ster waard.
Tv van 7000 euro gekocht die kapot werd geleverd. Bezorger vertelde dat hij nota bene het zo heeft meegekregen uit het magazijn!!!
Er waren 4 op voorraad en dan komen ze ons een kapotte tv aansmeren?! Moet niet gekker worden!!! Toen we het geweigerd hadden en we met de klantenservice belde was het onmogelijk om een nieuwe te leveren....Of we maar even zes dagen konden wachten op ons geld voor terug storting op onze rekening. Nieuwe levering kon immers absoluut niet en moest dus weer 7000 euro betalen voor een nieuwe levering. Maximaal onbetrouwbare partij en bestel hier nooooooit meer van mijn leven. Wees gewaarschuwd allemaal!

K
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Samsung watch 4 46mm/ (Incident: 211010-001581)

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Op 10 okt 2021 had ik van mediamarkt een bestelling ontvangen. Ik had paar dagen ervoor een bestelling geplaatst een Samsung watch 4 46 mm zwarte kleurige smartwatch. Na ontvangst besloot ik toch het product retour te sturen omdat ik het ergens anders goedkoper vond en dus retour aangemeld en dat ging goed. Maar op de zelfde dag van ontvangst had ik het doosje van Mediamarkt geopend om voor de zekerheid een kopie van de factuur erbij de toen. Onder het openen van het doosje ging ik alles opnemen want dat doe ik een tijdje als ik iets online bestel omdat er in het verleden iets is gebeurt wat ik niet wil dat het weer gebeurt. Onder het opnemen met mijn telefoon deed ik het doos open en viel me gelijk wat op dat de verzegeling van het doosje van het product verdacht uitzag. Omdat ik het toch retour had gemeld deed ik een kopie van de factuur in de buitendoos dus de Mediamarkt doos erin samen met het product. Later op de avond zat het me niet lekker dus ik weer me telefoon gepakt en wou toch weten of er iets in het doosje zit van het product of niet het zat me gewoon niet lekker. Straks stuur ik het op en is er wat mis met het product dus ik het doosje van het product erbij gepakt en tijdens het opnemen de twee verzegelingen open gemaakt met een mesje en tot mijn verbazing zag ik een zwarte kleurige horloge dus ik dacht o het product zit er gewoon niet want de Samsung galaxy watch 4 46mm is ook zwart kleurig. Maar nadat ik het product goed te hebben bekeken zag ik dat het om een Samsung gear S3 ging dus niet de Samsung galaxy watch 4 46mm. en ook geen oplader erin dus ben gewoon bedonder. Volgende dag dit door gegeven aan mediamarkt via facebook en ook gelukkig de opname ook door gestuurd naar mediamarkt. De medewerker van mediamarkt op facebook schrok er ook van en zei meteen goed dat je opnames had gemaakt en foto's. Hij zei ook bewaar ze goed en stuur het product gewoon op en dan komt alles goed want ik maakte me zorgen dat ik straks voor dit probleem op moet draaien. Ik netjes het product opgestuurd en op 15 okt 2021 had mediamarkt het product ontvangen. Helaas kreeg ik op 18 okt 2021 een mail van mediamarkt dat het gewicht niet klopt en het product niet het zelfde is dus de retour wordt geweigerd dus ik moet er voorop draaien. Ik had een mail terug gestuurd dat ik opnames had gestuurd hoe het echt in elkaar zit. Geen antwoord op gekregen helaas. Ik had kort daarna weer contact opgenomen met mediamarkt op facebook en alles uitgelegd en ook de incidentnummer doorgeven waar het om gaat. Meteen ook de opnames weer gestuurd en de mediamarkt medewerker stuurde meteen dat die het door had gestuurd naar de juiste afdeling en dat ik binnen 48 uur wat te horen ga krijgen en ze gaan ook de opnames laten zien. Ik voel me belazerd door mediamarkt heel erg zelfs blijkbaar hadden ze het product eerder verkocht en is het product omgeruild maar weet echt niet hoe want de verzegeling zat er gewoon op. Ik had alles opgenomen van het begin en nog zegt mediamarkt je krijgt je geld niet terug. Ik koop nooit meer wat van mediamarkt want ze lichten mensen op dit is niet de eerste keer dat iets niet goed ging bij mediamarkt. Paar keer een tweedehands product ontvangen en dan zetten ze erbij dat het nieuw is en dan voor een nieuw prijs verkopen. Ik ben niet gek en stuur het weer retour. Maar ik laat het hier niet bij zitten en waarschuw iedereen om op te passen met bestellen bij mediamarkt.

BM
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Voor 23:59u besteld, de dag erna in huis is de grootste leugen ooit.

Ik ben misleid door Media Markt, bovenstaande “service” is een wassen neus. Doordat zij pretendeerden te kunnen leveren de dag erna, zit ik nu dagen zonder tv. M’n zieke dochter en ik moeten het doen met een “sorry”. Media markt is in gebreke door deze service niet na te komen.

S
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review
reclame

Koffie apparaat

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Drama retourservice mediamarkt zwolle

PAS OP !!!!!!!!!!!!!!!!! 100 dagen retourneren bij mediamarkt is vals

1 maanden geleden kocht ik een koffie apparaat machine van Siemens ten waarde van 599 euro . Helaas werkt het apparaat niet naar behoren. Gelukkig geeft mediamarkt 100 dagen retour om te ruilen of geld terug. DAT STAAT DUIDELIJK OP DE BON. Op 26-09 ben naar servicepunt zwolle mediamarkt gegaan. Zij gaven aan dat nog binnen de garantie valt. Maar geld terug of omruilen niet mogelijk. Omdat het gebruikssporen aanwezig is. Ze zeggen dat ze naar leveranciers terug sturen met bedreig van indien uw product ongeprepareerd retour komt kunnen er eventuele onderzoekskosten in rekening worden gebracht, maar dan zullen ze waarschijnlijk wel tegemoet komen in de reparatiekosten. Op de apparaat zien ik geen krassen of gebruikssporen. Zie foto's voor bewijs.
Verder de medewerker zei als er geen gebruikssporen op apparaat te vinden is dan zetten wij het product weer als verkoop. Echt vies ter wel de apparaat niet naar behoren werkt

Jaren lang kocht ik mijn producten van mediamarkt. Ik zal nooit meer kopen bij dit bedrijf zeer slechte klantenservice. Ik raad iedereen om bij Wehkamp of coolbleu te kopen is iets duurder maar service is beter dan mediamarkt

Y
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Wasmachine

Beoordeling 
 
5.0
Bestellen 
 
5.0
Prijs 
 
5.0

Wasmachine besteld, 1e bezorging niet doorgegaan omdat ik van tevoren ben gebeld door de chauffeur dat er een grote schade aan de voorkant zat, merkwaardig want zoiets controleer je toch als chauffeur als je je goederen ophaalt bij een depot. Retour na een paar dagen verwerkt en wat denk je, zelfde apparaat niet meer leverbaar. Ander type besteld, zou op donderdag geleverd worden. Is hem niet geworden, dan een mail dat ie vrijdag geleverd zou worden i.v.m. vertraging en logistieke problemen, oké. Vrijdagochtend een mail dat het weer niet doorgaat, ik zou gebeld worden die dag door de Mediamarkt maar dan kan je laat wachten want ze zijn zo arrogant dat je als consument niks voorstelt. 2 dagen vrij genomen, helaas voor niks (interesseert ze ook niks). Service noemen ze dat, die is ver te zoeken. En bij de klantservice kunnen ze je ook niet goed helpen, en op je mail krijg je standaard antwoorden.

R
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

tv

Beoordeling 
 
1.3
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
2.0

Als klant ben je totaal kansloos, dus mijden deze tent.
1/9 on line tv gekocht en betaald. Op 2/9 werd levering tegen afspraak in vertraagd met 5 dgn en heb ik de aankoop geannuleerd. Bellen is hopeloos, van het kastje naar de muur. Ja, en probeer dan eens je geld terug te krijgen. Restitutie zou volgen 5-7 dgn nadat de tv retour zou zijn ontvangen. Complete idioterie, want er is nooit geleverd, Zeker 10 emails gestuurd met vragen die in 1e instantie niet of met een nietszeggende standaard email terug kwamen. Media markt kwam uiteindelijk in beweging nadat ik ze had verteld een incasso bureau in te schakelen en tevens arbitrage zou aanmelden bij hun branch vereniging. Dus ontving ik een credit nota(alleen voor de tv, maar zonder de betaalde beugel en installatie kosten) Ook op 2e credit nota ontbrak het weer en zou ik weer een nieuwe nota ontvangen. Waarschijnlijk dat MM geen personeel heeft iets correct te doen, want een correcte credit nota heb ik nog steeds niet. Uiteraard heb ik ook mijn geld na 9 dgn nog steeds niet. Ik zou niemand adviseren bij deze tent te kopen, want je bent totaal kansloos. Service hebben ze nog nooit van gehoord terwijl klantonvriendelijkheid hoog in het vaandel staat, tezamen met een vorm van communicatie die beneden alle peil staat.

P
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Playstation 5

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Afgelopen vrijdag de playstation 5 besteld en betaald. Vervolgens totaal niets gehoord tot ik op de maandag erop een bevestiging kreeg met dat de order is aangemaakt. Zowel op de vrijdag als de maandag stond er: "voor 23.59 besteld, is morgen in huis". Misleidende woorden, want op de dag van vandaag, dinsdag 31/08/2021, heb ik de order nog steeds niet ontvangen en gaat er dus ook niet komen. Beloftes worden gemaakt die niet nagekomen worden.

L
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

witgoed

Beoordeling 
 
1.3
Bestellen 
 
2.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Online bestellen bij Mediamarkt ging in ieder detail mis. Dynalogic en FirstLogistics vervoeren voor Mediamarkt maar daar hetzelfde ellendige gedoe. Ze trekken hun eigen plan en wat jij zegt heeft voor hen geen waarde. Fout op fout. Extreem slechte service.

B
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Zeer slechte media Markt Rotterdam Centrum

Beoordeling 
 
5.5
Bestellen 
 
10.0
Levering 
 
10.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Ik heb een klacht. Ik ben een jongen van 44 jaar met autisme. Ik kocht op 09-08-2019 Helaas een Samsung soundbar de HW-Q70r. Toen ik hem kocht bij de mediamarkt Rotterdam waren er al gelijk problemen met dit Product. Ik had een tik dat ik hoorde op willekeurige tijden bij tv audio en dvd maar ook muziek. Hiermee ben ik gelijk terug gegaan naar de mediamarkt te Rotterdam en dit gemeld. Een persoon met een zwart blouseje aan met Samsung erop vertelde mij dat dit bekend is en dat er een update firmware voor komt die dit zal oplossen. Had ik hem maar nooit gehouden. Dit heb ik wel gedaan en tot op de dag van vandaag geen firmware update gekregen. Ik heb zolang ik de soundbar inbezit heb gehad aan het lijntje gehouden zowel door Samsung zelf al de mediamarkt. Ik heb ook een Samsung tv. Daar zijn al meerdere keren een monteur bij geweest. Ook die vertelde mij dat dit een bekend probleem is. In juni dit jaar zou er dan echt een firmware uitkomen die dit probleem op zal lossen. We zitten nu in 8-7-2021 en mijn garantie gaat verlopen. Dus ik weer Samsung gebeld. Geven aan dat zei dit wel willen oplossen maar dan moet ik hem zelf naar hun opsturen maar ik heb de doos niet meer. Toen zei Samsung u zit nog in de garantie dus ga terug naar de winkel. Ik heb gebeld naar de winkel maar Rotterdam krijg je niet te pakken maar wel de klantenservice. Een medewerkster gaf aan dat ik dit heelleverhaal moest vertellen niet met een medewerker maar met een filliaal lijder in rotterdam en dat er gelijk gekeken moet gaan worden naar een passende oplossing. Ook moest ik alles vanuit Ridderkerk per openbaarvervoer, samen met mijn vader alles meenemen de sooundbar de kabels subwoofer en alles is nog in nieuw staat. Echter daar wilde in eerste instantie de manager mij niet spreken. Wel kwam er een helle vriendelijke medewerkster die mij daar hielp en dit ook voor mij heel vervelend vond. zei belde naar samsung en bevestigde haar dat er geen oplossing mogelijk was. Maar haar leidinggevende vond dit niet genoeg en wilde alsnog hem opsturen naar hun eigen reparatie afdeling. Waarop ik antwoorde dat ik dit niet wenselijk vind. Dit komt omdat Samsung aangeeft dat het Alleen terug te horen is in combinatie met de tv van samsung. een andere reparatuer kan het nietconstateren en evt. op te lossen dit kan alleen Samsung zelf. Het probleem ligt volgens samsung inderdaad aan de firmware. Maar bij een kleine deel was dit opgelost maar lang niet bij alle van deze type soundbar. Ik heb Das rechtsbijstandverzekering benaderd en die geven aan dat Samsung dus aan geeft dat kunnen spreken van een niet deugdelijk product en dat de winkel dan aansprakelijk is voor een oplossing en het nog een keer opsturen extra leed met zich mee brengt en dat volgen de consumentenrechten niet aanvaardbaar is. Volgens de wet moet de consument op zon min mogelijk geraakte manier tot een oplossing gekomen worden. Aangezien ik al meerdere keren hier mee heb gebeld het zei of met Media of met Samsung dan is de klacht gemeld en loopt de reparatie termijn. Echter toen ik de manager hierover vertelde zei ze meneer ik neem het niet zo aan want het is de eerste keer dat u bij mij komt. Waarop ik antwoordde ik ben naar jullie terug gegaan. Niet bij mij zij zei. Waarop ik toen hart in de winkel riep wat ik misschien niet had moeten doen maar ik zo boos werd, Mensen ze doen leuk als je iets koopt maar als je een jaar lang een probleem hebt laten ze je zitten, waarop zei een beveiliger opdracht geeft om de politie te bellen. Ik werd zeer teleurgesteld ik belde weer naar de mediamarkt klantenservice en zij vonden dit van deze persoon niet netjes ze hadden mij moeten helpen met of de koop ontbinden of een goed product moeten aanbieden dan was het nooit zover gekomen. toen de Politie kwam werd ook voor hem wel duidelijk dat we in een pathstelling zaten. Hij vond dat ik het netjes deed zo vertelde later de agent buiten aan mijn vader maar dat hij moet komen als een beveiliger hem belt. De politie vroeg dat medewerkster als nog moest komen. waarop ik als antwoord kreeg. Ik heb geen zin om met de meneer nog eens een uur uit te leggen dat ik de klacht niet gehoord heb en dus geen bewijs heb. En dat hij eerst weer opgestuurd moet worden naar hun reparatie afdeling en niet naar samsung gaat. waarop ik vertelde dat Samsung die bewijzen wel heeft. Daar heb ik niks mee te maken. Ik heb mijn product daar achtergelaten en gaat nu weer via de weg die zei wil. Dit betekend hoogst waarschijnlijk dat mijn probleem daar niet gevonden gaat worden dan wel word opgelost. Ik vind dit echt Schandalig. Ook heb ik na dit alles nogmaals telefonisch contact gehad met de klantenservice en die geeft aan dat zij mij wel degelijk gelijk hadden kunnen helpen. ook zou hij hier een klacht van maken maar ik moest dit ook doen vandaar deze mail. Ik hoop dat mediamarkt dit alsnog netjes met mij gaat regelen. Want ik ben zeer teleurgesteld in hoe ze mensen te woord staan of enig empathie hebben met mensen met een lichte verstandelijke beperking Autisme.
Gewenste Oplossing

Dat ik een nieuwe soundbar krijg of de koop ontbonden word want ik heb in deze soundbar geen vertrouwen meer in.

A
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Ontzettend slechte klantenservice

Beoordeling 
 
2.3
Bestellen 
 
2.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
5.0

Ontzettend slechte klantenservice. Het experiment om via de webshop van Mediamarkt te bestellen is niet geslaagd en zeker NIET voor herhaling vatbaar!

De klantenservice van het UWV en de belastingdienst zouden jaloers moeten zijn, zelfs zij kunnen het niet zo slecht doen als Mediamarkt. De fouten stapelen steeds maar op:

1) Ze adverteren bij het betreffende product met "voor 23:30 besteld, morgen in huis". Als je dan echter je order geplaatst hebt vóór die tijd, krijg je op de orderbevestiging doodleuk de tekst "het product wordt morgen verstuurd en u kunt het volgende week dinsdag verwachten". Dat heet dus gewoon misleiding!

2) Op de orderbevestiging staat duidelijk vermeld dat ik een mail met tracking info van Mediamarkt zou ontvangen. Dan krijg je echter een factuur met daarop de melding dat je het toestel kunt afhalen (bij welke van de 50 vestigingen moet je dan maar gokken).

3) Via de website via chat contact opnemen werkt niet. De knop "chat" linkt gewoon weer terug naar de frequently asked questions, zodat je in een cirkeltje terecht komt.

4) Dan is het alternatief om via facebook chat contact op te nemen, maar dan laten ze je doodleuk 4 uur in de wacht staan.

5) Als je dan eindelijk je vraag kunt stellen, krijg je de reactie van de "klantenservice" dat ze het niet weten en dat ze het bij de betreffende vestiging zullen neerleggen. Op de vraag wanneer ik dan een reactie kan verwachten, komt het antwoord dat ik als ik geluk heb binnen 7 werkdagen een reactie mag verwachten (????!). Dan neem je de klant dus echt niet serieus.

6) Bij verder doorvragen geeft de "klantenservice" dan aan: "Sorry, maar daar ga ik niet over, dus ik ga u niet verder helpen".

7) En vervolgens liegen ze ook nog ronduit dat ze geen contact op kunnen nemen met het verzendende filiaal, omdat de filialen geen telefoonnummer zouden hebben. Hun eigen website geeft echter gewoon van ieder individueel filiaal een uniek telefoonnummer aan. (zelf moet ik dan alleen maar gokken welk van de 50 filialen mijn order verstuurd zou hebben). Als je de "klantenservice" dan met hun leugen confronteert, dan verbreekt Devika simpelweg het gesprek.

Van een groot bedrijf als Mediamarkt zou je dit soort klantonvriendelijk gedrag niet verwachten, maar helaas hebben ze hun processen én klantenservice dus blijkbaar totaal niet onder controle.

Nog een extra bewijs dat ze hun klanten niet serieus nemen: Ze vermelden vandaag nog steeds dat het drukker is bij de klantenservice vanwege de afgelopen feestmaand (hoeveel feestdagen hadden we in maart dan?) en dat als mijn vraag nog even kan wachten, of dan even wil wachten met het stellen ervan. Maar hoelang verwachten jullie dat ik blijf wachten? Blijkbaar moet je dan meer dan 3 maanden wachten. De feestmaand is immers al ruim 3 maanden geleden.....

H
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review

MediaMarkt, na de Belastingdienst de slechtste service!

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

@MediaMarkt NL, wat ben je toch een enorme ballentent!

In 1 van jullie vele (spammerige aanbiedings)mailtjes stond ditmaal een actie waar ik op in wilde gaan. Betreft een red night deal waarbij een tv in de aanbieding was (-/-€420, prima aanbieding)
Vanochtend zag ik jullie mail en uit automatisme stapte ik in de auto om naar de winkel (MM Roermond, ik werk daar om de hoek) te rijden, maar dat gaat natuurlijk niet vanwege corona. Dus ik terug naar het werk gereden en ik ben de tv online gaan bestellen, zodat ik daarna een timeslot voor ophalen kon kiezen. Toen ik de tv aanklikte en hem aan het winkelwagentje toevoegde stond de aanbiedingsprijs er nog, toen ik wilde gaan betalen stond ineens de normale prijs vermeld.
Dus tijdens het bestelproces is de aanbieding afgelopen. Dat is niet okay, als je in een winkel loopt, een product in je winkelwagentje gooit en vervolgens naar de kassa loopt, dan hoort de prijs onderweg niet ineens te veranderen..
Dus ik heb de klantenservice gebeld en vervolgens de winkel in Roermond. Bij de winkel werd ik te woord gestaan door een of andere wijsneus die bijdehand liep te doen en dat is bij mij verkeerd geschoten. Ik vind het slecht dat jullie een actie tijdens het bestelproces af laten lopen, gelukkig zag ik het net op tijd voor het betalen. De telefonisch aangeboden alternatieve prijs is een belediging (vooral het lulverhaal erbij), want elders is de normale prijs lager dan jullie speciale aanbod... Hele vreemde manier van zaken doen. Wat maakt het in hemelsnaam uit of ik iets bestel om (bij wijze van spreken) 9:55 of 10:05u? In beide gevallen wilde ik hem vandaag bij de winkel oppikken. Nu ga ik in mijn boosheid MM zwart maken op Facebook, in de hoop zoveel mogelijk mensen te bereiken. Gelieve mij nooit meer een van jullie 'geweldige' aanbiedingen te sturen, als je toch niet wilt verkopen. Totaal misplaatst om enerzijds te roepen dat je het zwaar hebt in de coronacrisis, dat je klanten hoog hebt zitten blablabla en dan vervolgens zo te handelen.

#ballentent #mijnooitmeerlastigvallen

P
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Schandalige service, ze laten je barsten!!

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Wat een slecht bedrijf is dit, beloven van alles en doen niets!!!!
Sub-woofer binnen 4 maanden defect, afgegeven ter reparatie en na 3 weken konden wij deze ophalen. Deze niet bleek gerepareerd te zijn en wel zwaar beschadigd door toedoen van de Mediamarkt. Nu moest de sub-woofer weer opgestuurd worden en zij zouden contact opnemen met de reparateur mbt de schade aan het apparaat. Na vele gesprekken met de klantenservice dat ik dit niet accepteer en toezeggingen van diverse mensen van de klantenservice dat er een nieuwe opgestuurd zou worden, gebeurd er helemaal niets. Iedereen schuift de schuld weg naar een ander en neemt geen verantwoording om het op te lossen. Wat een drama zaak is dit. Nu maar de weg van sociale media en recensies bewandelen. Ter bescherming van je zelf laat deze winkel links liggen en koop je spullen elders!!!! Deze winkel verdient geen bestaansrecht meer, je klanten gewoon laten barsten dat is het enige waar ze goed in zijn, schandalig !!

M
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review
63 resultaten - getoond 1 - 30
1 2 3

Wij zijn benieuwd naar jouw Mediamarkt ervaring

MediaMarkt is Nederlands' grootste winkelketen in consumentenelektronica met 49 vestigingen en 80 miljoen online bezoekers per jaar in de webwinkel. Een van de sterke punten van Mediamarkt is het enorme assortiment. Wanneer je in de webwinkel voor 23.59 uur bestelt, wordt je bestelling doorgaans de volgende dag al bezorgd.

Wat is uw ervaring met Mediamarkt? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Mediamarkt hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Mediamarkt reviews lezen.

Thuiswinkel Waarborg
Telefoonnummer: 088 - 4640464
Meer info over Mediamarkt op Wikipedia

Algemene informatie

Verzendkosten
€ 1,99 verzendkosten per bestelling | gratis bezorging vanaf € 20,-
Levertijd
Op werdagen voor 23.59 uur besteld, wordt in de meeste gevallen de daaropvolgende werkdag bezorgd.
Productgroepen
  • mobiele telefoons
  • tablets
  • kabels
  • laptops
  • printers
  • games
  • Ovens
  • monitoren
  • Stofzuigers
  • Software
  • Autoradio's
  • Speakers
  • Beamers
  • computerkabels
  • Koptelefoons
  • Vaatwassers
  • Kookplaten
  • Koelkasten
  • Platenspelers
  • wasmachines
  • fornuizen
  • lenzen
  • e-readers
  • drones
  • Cameratassen
  • Vaste Telefoons
  • Naaimachines
  • televisies
  • pc's
  • smartwatches
  • harde schijven
  • Consumentenelektronica
  • soundbars
  • stereo sets
  • headphones
  • smart-tv's
  • homecinema sets
  • computer onderdelen
  • fotocamera's
  • videocamera's
  • objectieven
  • geheugenkaarten
  • telefoonabonnementen
  • mobiele telefoon accessoires
  • autonavigatie
  • wasdrogers
  • strijkijzers
  • barbecues
  • vriezers
  • koffiezetapparaten
  • magnetrons
  • afzuigkappen
  • keukenmachines
  • blenders
  • sporthorloges
  • scheerapparaten
  • gameconsoles
Merken
  • Philips
  • Sony
  • Samsung
  • LG
  • Apple
  • Lenovo
  • microsoft
  • Canon
  • Tomtom
  • Sonos
  • Bose
Afhalen mogelijk
ja