Mediamarkt reviews & ervaringen

www.mediamarkt.nl
 
2.5 (60)
mediamarkt

60 Mediamarkt reviews

 
(1)
 
(1)
 
(5)
 
(10)
 
(44)
Terug naar overzichtspagina
Bekijk aanbiedingen
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
44 resultaten - getoond 1 - 30
1 2
Volgorde

Koelvries combinatie

Service 
 
1.0

December 2024 Black friday puinhoop. Dinsdag werd een verkeerde koelvries combinatie geleverd. De verkeerd gevoerde netjes ingepakt laten staan en inmiddels 7x geprobeerd om ons bestelde product geleverd te krijgen. Dat werkt niet. De klantenservice mag niets en op de achtergrond negeren ze ons. Kortom geen koelkast op dit moment en geen flauw idee wanneer mediamarkt iets gaat doen. Bestel hier niet, want als het mis loopt doen ze niets voor je. Andere leveranciers reageren teminste naar de klant. Mediamarkt kruipt weg of geeft de transporteur de schuld. Werken bij de klantenservice lijkt me ook niet fijn.

J
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Bonen koffie apparaat

Service 
 
1.0

k heb een bonenapparaat apparaat op 5-11-2023 aangeschaft. Bij het zetten van de bakjes koffie met melk had ik lauwe koffie. Ik heb hiervoor binnen de 14 dagen telefonisch contact opgenomen. Er is toen gezegd dat ik het apparaat retour moest sturen (achteraf hadden ze gewoon een nieuw apparaat moeten geven / herroepingsrecht van 14 dagen). Ik heb aangegeven dat ik 14 dagen herroepingsrecht heb, maar er is mij gezegd dat hun beleid was dat ik hem terug moest sturen. Ik heb toen meerdere malen telefonisch contact gehad en heb hem toen in april pas kunnen brengen voor reparatie. Ik was het er niet mee eens, maar heb het apparaat gebracht omdat ik gewoon goede koffie wilde. Nadat het apparaat bij de service klaar was kon ik hem weer ophalen en heb ik ondervonden dat mijn koffie nog steeds lauw was. Ik heb hiervoor gebeld en er is toen aangegeven dat ze mij zouden terugbellen. Ik heb hier even de tijd voor gegeven, en een aantal weken later na niet te zijn teruggebeld weer gebeld (niet zo blij). Zij hebben hun excuses aangeboden en zouden mij z.s.m. terugbellen. Helaas is dit vervolgens weer niet gebeurd en heb ik na een aantal weken weer zelf moeten bellen. Deze meneer zei tegen mij dat ze nooit mensen terugbellen. Hier was ik best kwaad om, omdat dit mij 2x is gezegd/beloofd. Vervolgens heb ik aangegeven aan die desbetreffende meneer dat ik NU een oplossing wil omdat het vervolgens nu al september 2024 is. Er is mij aan de telefoon gezegd dat als het apparaat nu terug komt en nog steeds niet naar behoren werkt dat ik hem dus nog een keer daarna ter reparatie moet brengen (totaal dus 3x). Ik heb weer aangegeven dat ik het hier niet mee eens ben en vervolgens is er beloofd dat als hij nu na deze reparatie niet naar behoren werkt dat ik een koopontbinding mag (dus na 2x ipv 3x). Hier was ik wel blij mee, omdat ik dan niet nog een keer het apparaat moet brengen indien deze niet naar behoren werkt. Ik ben vervolgens naar de winkel gegaan en daar werd duidelijk gezegd "ja mevrouw het in het beleid/regels staat dat u hem 4x moet brengen voordat u een koopontbinding kan krijgen". Ik heb hier duidelijk laten merken dat ik het hier niet mee eens ben en dat ze in het systeem moet kijken want daar is genoteerd dat ik na 2x een koopontbinding krijg. Als ik nu een goedkoop apparaat aanschaf en deze werkt niet naar behoren, dan zou ik inderdaad bij mezelf denken "dan had ik wat meer moeten uitgeven voor een goed apparaat". Ik heb podverdikkie €800 euro voor dit apparaat betaald en ervaar hele slechte service. Ik zal dan ook nooit meer iets bij de mediamarkt aanschaffen. Als alles goed werkt hebben ze top spullen, maar als je een niet goed werkend product hebt, dan heb je ......... service. Het is onbeschrijfelijk voor 800 euro. Noooit meeerrr!!!!!

D
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Amerikaanse koelkast

Beoordeling 
 
2.3
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
6.0

Levering Amerikaanse koelkast. Zeer onbeschofte bezorgers, foute Levering, omdat de grote zware koelkast weer terug moest waren ze boos op ons dat we de foute niet gewoon namen ( met kraanaansluiting die we niet hebben) door grof weer meenemen, plinten bij deur beschadigd, kapot. Nieuwe koelkast konden ze geen tijd garanderen, had ik dus vrij moeten nemen wat niet ging, dus pas een week later kwam de koelkast. Doordat ik onze oude weggegeven had hebben we een week zonder koelkast gezeten . Meermaals gebeld, contactformulieren ingevuld. Tot op heden geen contact met me gezocht om een oplossing te bieden. Zeer slechte eigenlijk dus gewoon GEEN service daar !

M
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Wasmachine

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Op 16 november 2023 heb ik een wasmachine besteld Ondanks de toezegging voor levering op de zondag daaropvolgend, heeft de daadwerkelijke levering nooit plaatsgevonden. Na driemaal tevergeefs te hebben gewacht op de beloofde levering, heb ik de order geannuleerd.

Bij mijn bezoek aan de Mediamarkt vestiging is mij verzekerd dat er een onderzoek gestart zou worden om de situatie te verhelderen. Echter, tot op heden heb ik geen enkele informatie ontvangen over de voortgang van dit onderzoek. Het gebrek aan communicatie en de niet nagekomen levering hebben mij genoodzaakt om de aankoop te annuleren.

Conform mijn rechten als consument, de mediamarkt hierbij officieel in gebreke gesteld en aanspraak maken op de terugbetaling van het volledige aankoopbedrag. Vriendelijk verzocht dit bedrag binnen 7 dagen] terug te storten. Tot op heden NIETS gehoord. Waardeloze oplichters. Meer is het niet!

J
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Ps5 Grand theft auto v

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Onbetrouwbare oplichters. Lege doos gekregen en wordt geen onderzoek gedaan omdat mail met vragen niet aankomt. Er wordt niet gereageerd, klantenservice ondeskundig en helpt niet. Online bestellen gevaarlijk bij mediamarkt.nl. Niet doen!
Al meer dan 8 incidenten geopend tevergeefs. Ondrr andere incidenten: 231122-065632, 231122-073353, 231120-052860, 231117-002594, 231120-052860, 231120-052860, 231122-074991.
bestelnummer 198878769

DJ
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

LG TV

Beoordeling 
 
2.0
Bestellen 
 
2.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
4.0

We hadden van mijn schoonouders voor de uitzet een tv gekregen super toff dus we hadden een tv van 650 euro uitgezocht en we hebben hem laten bezorgen op 10-08-23. Helaas nog geen 2 weken later ging hij kapot strepen in het beeld en knipperd dus de Mediamarkt proberen contact op te nemen en hebben een formulier ingevuld samen met de klantenservice om het te retourneren en te laten maken, we kregen na anderhalve week nog niets te horen dus hadden we weer gebeld en was er iets niet goed gegaan en opnieuw ingevuld. Weer een week later kregen we eindelijk te horen dat hij opgehaald wordt alleen dat ging nog 2 weken duren, vervolgens hebben ze hem omgehaald en we zouden gebeld worden als hij klaar was en dat zou 2 weken duren. We werden gebeld dat hij inderdaad gerepareerd was alleen nu ging het weer 2 weken duren voordat ze hem konden bezorgen nu hebben we hem gisteren 11-10-23 bezorgd. Een half uur later nadat hij aanstaat weer precies hetzelfde probleem we hebben 2 maanden gewacht op te tv om vervolgens 30 min te kunnen kijken. Nu waren we naar de winkel geweest omdat we niet weer zo lang willen wachten om tv te kunnen kijken, ze konden niets voor ons doen geen vergoeding niet omruilen voor een nieuwe nee dan moet de tv eerst 3 keer geretourneerd worden om in aanmerking te komen voor een nieuwe of geld terug, dit doen ze zodat ze zeker weten dat wij hem zelf niet slopen zeiden ze tegen ons. Wij willen gewoon tv kijken en genieten van het cadeau en niet nog 4 a 5 maanden wachten totdat we hopelijk tv kunnen kijken, wij zullen hierom ook nooit meer wat halen bij de Mediamarkt!!

S
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

JBL Tune 760

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

I won't buy anything at Media markt anymore. I feel cheated by this chain of stores after my last purchase. I bought JBL Tune 760 headphones. I went home and tested them, it turned out that they played very quietly, so I went to the store to return them and choose something else. It turned out that they could not be returned because they were opened... When purchasing, no one informed me that they could not be returned... It was impossible to check them on site, so I was cheated by the store. Be careful what you buy so you don't buy a cat in a bag and end up with nothing, because in my case these headphones are trash...

Nic już nie kupię w Media markt. Czuję się oszukany przez sieć tych sklepów po ostatnim zakupie. Kupiłem słuchawki JBL Tune 760 .Przejechałem do domu i przetestowałem je, okazało się że grają bardzo cicho więc pojechałem do sklepu je zwrócić i wybrać coś innego. Okazało się że nie można ich zwrócić ponieważ były otworzone... Przy zakupie nikt mnie nie poinformował o tym że nie można ich będzie zwrócić... Nie można było ich sprawdzić na miejscu więc zostałem oszukany przez sklep. Uważajcie co kupujecie żeby nie kupić kota w worku i zostać bez niczego ponieważ w moich przypadku te słuchawki nadają się do śmieci...

A
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Dji Mavic 2 pro

Beoordeling 
 
2.3
Bestellen 
 
6.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Helaas is er geen mogelijkheid om 0 sterren te geven.
2 weken voor kerst 2022 een drone besteld bij de outlet waarbij de omschrijving stond: Nieuw, alleen doos open. Krijg ik de bestelling binnen zit er inderdaad een doos in van een drone. Na het openmaken van de doos was mijn verbazing groot, er zat geen drone in wel een accu. En een afstandsbediening van een oud type drone. En dat was het!. Na heel veel heen en weer gemail met allemaal domme vragen en antwoorden die nergens over gingen. Uiteindelijk 2 maanden verder de vraag om de drone doos terug te sturen en als de set compleet was kreeg ik mijn geld terug. Ja gekke Henkie! Terugsturen is dus geen optie aangezien de set bij lange na niet compleet was. Met andere woorden, 699 euro kwijt en een verdrietige zoon. Ga zo door Mediamarkt met deze maffia praktijken!

R
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Lg monitor

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

I odered a monitor on a discount. When the courier came he had a step insted. I returned the step as i didn't ordered it and i asked immediately to media markt what did i have to do in order to make another delivery appointment. They said i had to wait for them to contact me. After 1 week they didn't say anything so i contacted them again. They said that they had canceled my order (i never asked for them to cancel anything) and that i would receive the money back. I also couldn't get the discount anymore, even tho it was them who made the mistake. I only got the money back after i call paypal to block the transaction.

D
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

wasmachine

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Worst shoping exprience!!!
I had to buy a washing machine twice and both had seriouse issues!!!
The 1st one stopped working after 1 minute and the second one started moving! Both in my first tries!!!

They did not even bother to check their products!

They wasted a lot of my time talking to their slow customer service and I did not get my money yet for any of the products.

M
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

gsm

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Op zondag een bestelling gedaan bij mediamarkt, er stond bij "in voorraad" en "levering binnen 1-3 dagen". ONMIDDELLIJK BETAALD. Dinsdag nog steeds geen bevestigingsmail ontvangen. Ik stuur dinsdagmorgen een email naar hun klantendienst en open een incident (# 220308-001317). Ik krijg dinsdagavond nog steeds geen antwoord. Ik bel dan in bij hun klantendienst, daar wuiven ze me onmiddellijk af dat ik maar moet w88 op de reactie van de email. GEEN info over mijn bestelling, "weten ze niet" volgens hen. Vandaag bel ik opnieuw in, gezien ik nog steeds GEEN reactie ontvang. Dan zeggen ze ineens dat het in backorder is. Ik vraag mn geld terug maar daar moet ik dan volgens hen op gaan wachten. Daarom deze klacht, om openbaar te stellen hoe achterbaks en oneerlijk men daar te werk gaat. Geld aannemen voor producten die er niet zijn en dan het geld zo lang mogelijk inhouden. Charlatans en dieven zijn het. Hier zitten we nu, we hebben dringend een toestel nodig voor werk en gerelateerde zaken, en het geld dat ik dien te gebruiken daarvoor wordt nu door dit oneerlijk bedrijf ingehouden. Hun service is ronduit SCHANDALIG, zelfs onbestaande want ze reageren pas wanneer ze zien dat je klachten neerlegt!

Q
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review

iPad air2

Beoordeling 
 
2.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
5.0

De service en communicatie is slecht als een bestelling zoek is geraakt bij de vervoerder. Als dan vervolgens de zending als verloren wordt beschouwd door de vervoerder en Mediamarkt niet meer reageert als je jouw geld teruggestort wilt hebben dan sta je vast. Mediamarkt reageert nergens meer op. Veel mails gestuurd en gebeld maar nog steeds geen cent teruggekregen van Mediamarkt. Het gaat om een iPad air2 die toch niet goedkoop is. Nu weken verder. Kijk uit met de Mediamarkt. Je moet vooruit betalen op de webshop maar loopt het risico je geld niet terug te krijgen. Je kunt maar 1 keer je geld uitgeven voor in dit geval een iPad.

L
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review

De longhi Ecam 350.55.B Dinamica Zwart

Beoordeling 
 
2.5
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
7.0

Hallo goeie dag Allemaal , ik vind de service van de Mediamarkt echt helemaal niks!! In eerste instantie heb ik zelf heb gekeken voor een De Longhi Koffie Machine, niet bij elke koffie machine word aangegeven wat voor soort koffie je met de koffie machine kan maken en hoeveel keuze je hebt! Ik heb gister 25-12-2021 rond 12.00 een medewerker aan de lijn gehad en hem gevraagd of hij mee kon kijken voor een koffie machine van Max €700 van het Merk De Longhi, waar je keuze hebt uit verschillende soort koffie Smaken,
toen werd mij gezegd dat hij daar niet voor is om te kijken hoeveel keuze ik bij een koffie machine heb, en zelf moet gaan kijken naar een koffiemachine, Terwijl het echt niet bij Alle koffiemachine's bij staat vermeld. Uiteindelijk heb ik er 1 besteld een DE LONGHI ECAM 350.55.B Dinamica Zwart, deze heeft +-4 keuzes, ik had eigenlijk toch liever een Koffie machine gehad met meer keuzes, maar jah helaas kreeg ik er geen hulp bij. Na deze gedoe Allemaal wat een tijdje heeft geduurd, krijg ik opeens een E-mail met je bestelling is geannuleerd!? Blijkbaar niet meer op voorraad, Als je het niet kan leveren moet dat direct zichtbaar zijn voor de Mensen!! ,en niet totdat je besteld en hebt betaald! Daarna krijg ik te horen dat ik mijn geld pas met 5 werkdagen terug krijg, Hoezo!? Geef me geld gelijk Joh in 1 klik en het staat weer op mijn rekening dat is op zijn minst wat jullie kunnen doen zodat ik het gelijk ergens anders kan bestellen! Het is Namelijk een Cadeau wat Precies op tijd moet worden gegeven en niet een dag daarna!! En ik heb ook geen geld om eerste een nieuwe te gaan bestellen en te wachten op mijn geld ik heb namelijk ook mijn vaste lasten Als ik het geld had was het geen probleem geweest ,maar zo zie je maar dat de mensen die het een beetje minder hebben de dupe raken. Jullie Maken het moeilijk voor De Mensen terwijl dat anders kan, jullie kennen iemand zijn situatie niet, wees meer meelevend met je Medemens AUB. IK HEB ZOVEEL KEER DE MEDIAMARKT PROBEREN TE BEREIKEN, DE KLANTEN SERVICE, MAAR TEVERGEEFS, HELEMAAL GEEN GEHOOR!!

INIEDERGEVAL GEEN FIJNE FEESTDAGEN TOEGEWENST!!!

K
Was deze beoordeling nuttig? 3 1
Reageer op deze review

Sony tv

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Deze winkel is niet eens 1 ster waard.
Tv van 7000 euro gekocht die kapot werd geleverd. Bezorger vertelde dat hij nota bene het zo heeft meegekregen uit het magazijn!!!
Er waren 4 op voorraad en dan komen ze ons een kapotte tv aansmeren?! Moet niet gekker worden!!! Toen we het geweigerd hadden en we met de klantenservice belde was het onmogelijk om een nieuwe te leveren....Of we maar even zes dagen konden wachten op ons geld voor terug storting op onze rekening. Nieuwe levering kon immers absoluut niet en moest dus weer 7000 euro betalen voor een nieuwe levering. Maximaal onbetrouwbare partij en bestel hier nooooooit meer van mijn leven. Wees gewaarschuwd allemaal!

K
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Samsung watch 4 46mm/ (Incident: 211010-001581)

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Op 10 okt 2021 had ik van mediamarkt een bestelling ontvangen. Ik had paar dagen ervoor een bestelling geplaatst een Samsung watch 4 46 mm zwarte kleurige smartwatch. Na ontvangst besloot ik toch het product retour te sturen omdat ik het ergens anders goedkoper vond en dus retour aangemeld en dat ging goed. Maar op de zelfde dag van ontvangst had ik het doosje van Mediamarkt geopend om voor de zekerheid een kopie van de factuur erbij de toen. Onder het openen van het doosje ging ik alles opnemen want dat doe ik een tijdje als ik iets online bestel omdat er in het verleden iets is gebeurt wat ik niet wil dat het weer gebeurt. Onder het opnemen met mijn telefoon deed ik het doos open en viel me gelijk wat op dat de verzegeling van het doosje van het product verdacht uitzag. Omdat ik het toch retour had gemeld deed ik een kopie van de factuur in de buitendoos dus de Mediamarkt doos erin samen met het product. Later op de avond zat het me niet lekker dus ik weer me telefoon gepakt en wou toch weten of er iets in het doosje zit van het product of niet het zat me gewoon niet lekker. Straks stuur ik het op en is er wat mis met het product dus ik het doosje van het product erbij gepakt en tijdens het opnemen de twee verzegelingen open gemaakt met een mesje en tot mijn verbazing zag ik een zwarte kleurige horloge dus ik dacht o het product zit er gewoon niet want de Samsung galaxy watch 4 46mm is ook zwart kleurig. Maar nadat ik het product goed te hebben bekeken zag ik dat het om een Samsung gear S3 ging dus niet de Samsung galaxy watch 4 46mm. en ook geen oplader erin dus ben gewoon bedonder. Volgende dag dit door gegeven aan mediamarkt via facebook en ook gelukkig de opname ook door gestuurd naar mediamarkt. De medewerker van mediamarkt op facebook schrok er ook van en zei meteen goed dat je opnames had gemaakt en foto's. Hij zei ook bewaar ze goed en stuur het product gewoon op en dan komt alles goed want ik maakte me zorgen dat ik straks voor dit probleem op moet draaien. Ik netjes het product opgestuurd en op 15 okt 2021 had mediamarkt het product ontvangen. Helaas kreeg ik op 18 okt 2021 een mail van mediamarkt dat het gewicht niet klopt en het product niet het zelfde is dus de retour wordt geweigerd dus ik moet er voorop draaien. Ik had een mail terug gestuurd dat ik opnames had gestuurd hoe het echt in elkaar zit. Geen antwoord op gekregen helaas. Ik had kort daarna weer contact opgenomen met mediamarkt op facebook en alles uitgelegd en ook de incidentnummer doorgeven waar het om gaat. Meteen ook de opnames weer gestuurd en de mediamarkt medewerker stuurde meteen dat die het door had gestuurd naar de juiste afdeling en dat ik binnen 48 uur wat te horen ga krijgen en ze gaan ook de opnames laten zien. Ik voel me belazerd door mediamarkt heel erg zelfs blijkbaar hadden ze het product eerder verkocht en is het product omgeruild maar weet echt niet hoe want de verzegeling zat er gewoon op. Ik had alles opgenomen van het begin en nog zegt mediamarkt je krijgt je geld niet terug. Ik koop nooit meer wat van mediamarkt want ze lichten mensen op dit is niet de eerste keer dat iets niet goed ging bij mediamarkt. Paar keer een tweedehands product ontvangen en dan zetten ze erbij dat het nieuw is en dan voor een nieuw prijs verkopen. Ik ben niet gek en stuur het weer retour. Maar ik laat het hier niet bij zitten en waarschuw iedereen om op te passen met bestellen bij mediamarkt.

BM
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Koffie apparaat

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Drama retourservice mediamarkt zwolle

PAS OP !!!!!!!!!!!!!!!!! 100 dagen retourneren bij mediamarkt is vals

1 maanden geleden kocht ik een koffie apparaat machine van Siemens ten waarde van 599 euro . Helaas werkt het apparaat niet naar behoren. Gelukkig geeft mediamarkt 100 dagen retour om te ruilen of geld terug. DAT STAAT DUIDELIJK OP DE BON. Op 26-09 ben naar servicepunt zwolle mediamarkt gegaan. Zij gaven aan dat nog binnen de garantie valt. Maar geld terug of omruilen niet mogelijk. Omdat het gebruikssporen aanwezig is. Ze zeggen dat ze naar leveranciers terug sturen met bedreig van indien uw product ongeprepareerd retour komt kunnen er eventuele onderzoekskosten in rekening worden gebracht, maar dan zullen ze waarschijnlijk wel tegemoet komen in de reparatiekosten. Op de apparaat zien ik geen krassen of gebruikssporen. Zie foto's voor bewijs.
Verder de medewerker zei als er geen gebruikssporen op apparaat te vinden is dan zetten wij het product weer als verkoop. Echt vies ter wel de apparaat niet naar behoren werkt

Jaren lang kocht ik mijn producten van mediamarkt. Ik zal nooit meer kopen bij dit bedrijf zeer slechte klantenservice. Ik raad iedereen om bij Wehkamp of coolbleu te kopen is iets duurder maar service is beter dan mediamarkt

Y
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

tv

Beoordeling 
 
1.3
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
2.0

Als klant ben je totaal kansloos, dus mijden deze tent.
1/9 on line tv gekocht en betaald. Op 2/9 werd levering tegen afspraak in vertraagd met 5 dgn en heb ik de aankoop geannuleerd. Bellen is hopeloos, van het kastje naar de muur. Ja, en probeer dan eens je geld terug te krijgen. Restitutie zou volgen 5-7 dgn nadat de tv retour zou zijn ontvangen. Complete idioterie, want er is nooit geleverd, Zeker 10 emails gestuurd met vragen die in 1e instantie niet of met een nietszeggende standaard email terug kwamen. Media markt kwam uiteindelijk in beweging nadat ik ze had verteld een incasso bureau in te schakelen en tevens arbitrage zou aanmelden bij hun branch vereniging. Dus ontving ik een credit nota(alleen voor de tv, maar zonder de betaalde beugel en installatie kosten) Ook op 2e credit nota ontbrak het weer en zou ik weer een nieuwe nota ontvangen. Waarschijnlijk dat MM geen personeel heeft iets correct te doen, want een correcte credit nota heb ik nog steeds niet. Uiteraard heb ik ook mijn geld na 9 dgn nog steeds niet. Ik zou niemand adviseren bij deze tent te kopen, want je bent totaal kansloos. Service hebben ze nog nooit van gehoord terwijl klantonvriendelijkheid hoog in het vaandel staat, tezamen met een vorm van communicatie die beneden alle peil staat.

P
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Playstation 5

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Afgelopen vrijdag de playstation 5 besteld en betaald. Vervolgens totaal niets gehoord tot ik op de maandag erop een bevestiging kreeg met dat de order is aangemaakt. Zowel op de vrijdag als de maandag stond er: "voor 23.59 besteld, is morgen in huis". Misleidende woorden, want op de dag van vandaag, dinsdag 31/08/2021, heb ik de order nog steeds niet ontvangen en gaat er dus ook niet komen. Beloftes worden gemaakt die niet nagekomen worden.

L
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

witgoed

Beoordeling 
 
1.3
Bestellen 
 
2.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Online bestellen bij Mediamarkt ging in ieder detail mis. Dynalogic en FirstLogistics vervoeren voor Mediamarkt maar daar hetzelfde ellendige gedoe. Ze trekken hun eigen plan en wat jij zegt heeft voor hen geen waarde. Fout op fout. Extreem slechte service.

B
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Ontzettend slechte klantenservice

Beoordeling 
 
2.3
Bestellen 
 
2.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
5.0

Ontzettend slechte klantenservice. Het experiment om via de webshop van Mediamarkt te bestellen is niet geslaagd en zeker NIET voor herhaling vatbaar!

De klantenservice van het UWV en de belastingdienst zouden jaloers moeten zijn, zelfs zij kunnen het niet zo slecht doen als Mediamarkt. De fouten stapelen steeds maar op:

1) Ze adverteren bij het betreffende product met "voor 23:30 besteld, morgen in huis". Als je dan echter je order geplaatst hebt vóór die tijd, krijg je op de orderbevestiging doodleuk de tekst "het product wordt morgen verstuurd en u kunt het volgende week dinsdag verwachten". Dat heet dus gewoon misleiding!

2) Op de orderbevestiging staat duidelijk vermeld dat ik een mail met tracking info van Mediamarkt zou ontvangen. Dan krijg je echter een factuur met daarop de melding dat je het toestel kunt afhalen (bij welke van de 50 vestigingen moet je dan maar gokken).

3) Via de website via chat contact opnemen werkt niet. De knop "chat" linkt gewoon weer terug naar de frequently asked questions, zodat je in een cirkeltje terecht komt.

4) Dan is het alternatief om via facebook chat contact op te nemen, maar dan laten ze je doodleuk 4 uur in de wacht staan.

5) Als je dan eindelijk je vraag kunt stellen, krijg je de reactie van de "klantenservice" dat ze het niet weten en dat ze het bij de betreffende vestiging zullen neerleggen. Op de vraag wanneer ik dan een reactie kan verwachten, komt het antwoord dat ik als ik geluk heb binnen 7 werkdagen een reactie mag verwachten (????!). Dan neem je de klant dus echt niet serieus.

6) Bij verder doorvragen geeft de "klantenservice" dan aan: "Sorry, maar daar ga ik niet over, dus ik ga u niet verder helpen".

7) En vervolgens liegen ze ook nog ronduit dat ze geen contact op kunnen nemen met het verzendende filiaal, omdat de filialen geen telefoonnummer zouden hebben. Hun eigen website geeft echter gewoon van ieder individueel filiaal een uniek telefoonnummer aan. (zelf moet ik dan alleen maar gokken welk van de 50 filialen mijn order verstuurd zou hebben). Als je de "klantenservice" dan met hun leugen confronteert, dan verbreekt Devika simpelweg het gesprek.

Van een groot bedrijf als Mediamarkt zou je dit soort klantonvriendelijk gedrag niet verwachten, maar helaas hebben ze hun processen én klantenservice dus blijkbaar totaal niet onder controle.

Nog een extra bewijs dat ze hun klanten niet serieus nemen: Ze vermelden vandaag nog steeds dat het drukker is bij de klantenservice vanwege de afgelopen feestmaand (hoeveel feestdagen hadden we in maart dan?) en dat als mijn vraag nog even kan wachten, of dan even wil wachten met het stellen ervan. Maar hoelang verwachten jullie dat ik blijf wachten? Blijkbaar moet je dan meer dan 3 maanden wachten. De feestmaand is immers al ruim 3 maanden geleden.....

H
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review

MediaMarkt, na de Belastingdienst de slechtste service!

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

@MediaMarkt NL, wat ben je toch een enorme ballentent!

In 1 van jullie vele (spammerige aanbiedings)mailtjes stond ditmaal een actie waar ik op in wilde gaan. Betreft een red night deal waarbij een tv in de aanbieding was (-/-€420, prima aanbieding)
Vanochtend zag ik jullie mail en uit automatisme stapte ik in de auto om naar de winkel (MM Roermond, ik werk daar om de hoek) te rijden, maar dat gaat natuurlijk niet vanwege corona. Dus ik terug naar het werk gereden en ik ben de tv online gaan bestellen, zodat ik daarna een timeslot voor ophalen kon kiezen. Toen ik de tv aanklikte en hem aan het winkelwagentje toevoegde stond de aanbiedingsprijs er nog, toen ik wilde gaan betalen stond ineens de normale prijs vermeld.
Dus tijdens het bestelproces is de aanbieding afgelopen. Dat is niet okay, als je in een winkel loopt, een product in je winkelwagentje gooit en vervolgens naar de kassa loopt, dan hoort de prijs onderweg niet ineens te veranderen..
Dus ik heb de klantenservice gebeld en vervolgens de winkel in Roermond. Bij de winkel werd ik te woord gestaan door een of andere wijsneus die bijdehand liep te doen en dat is bij mij verkeerd geschoten. Ik vind het slecht dat jullie een actie tijdens het bestelproces af laten lopen, gelukkig zag ik het net op tijd voor het betalen. De telefonisch aangeboden alternatieve prijs is een belediging (vooral het lulverhaal erbij), want elders is de normale prijs lager dan jullie speciale aanbod... Hele vreemde manier van zaken doen. Wat maakt het in hemelsnaam uit of ik iets bestel om (bij wijze van spreken) 9:55 of 10:05u? In beide gevallen wilde ik hem vandaag bij de winkel oppikken. Nu ga ik in mijn boosheid MM zwart maken op Facebook, in de hoop zoveel mogelijk mensen te bereiken. Gelieve mij nooit meer een van jullie 'geweldige' aanbiedingen te sturen, als je toch niet wilt verkopen. Totaal misplaatst om enerzijds te roepen dat je het zwaar hebt in de coronacrisis, dat je klanten hoog hebt zitten blablabla en dan vervolgens zo te handelen.

#ballentent #mijnooitmeerlastigvallen

P
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review
reclame

Schandalige service, ze laten je barsten!!

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Wat een slecht bedrijf is dit, beloven van alles en doen niets!!!!
Sub-woofer binnen 4 maanden defect, afgegeven ter reparatie en na 3 weken konden wij deze ophalen. Deze niet bleek gerepareerd te zijn en wel zwaar beschadigd door toedoen van de Mediamarkt. Nu moest de sub-woofer weer opgestuurd worden en zij zouden contact opnemen met de reparateur mbt de schade aan het apparaat. Na vele gesprekken met de klantenservice dat ik dit niet accepteer en toezeggingen van diverse mensen van de klantenservice dat er een nieuwe opgestuurd zou worden, gebeurd er helemaal niets. Iedereen schuift de schuld weg naar een ander en neemt geen verantwoording om het op te lossen. Wat een drama zaak is dit. Nu maar de weg van sociale media en recensies bewandelen. Ter bescherming van je zelf laat deze winkel links liggen en koop je spullen elders!!!! Deze winkel verdient geen bestaansrecht meer, je klanten gewoon laten barsten dat is het enige waar ze goed in zijn, schandalig !!

M
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Verkeerde info over LG UltraGear 27GL650F-B

Beoordeling 
 
1.3
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
2.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Onlangs heb ik 2x LG UltraGear 27GL650F-B.AEU monitor gekocht, op de website stond het is een AMD-Sync, maar het zijn Nvidia G-SYNC monitors dus geen AMD-Sync.
Zoals jullie weten MediaMarkt heeft geen klanten service nummer alleen maar bereikbaar via chat, op de chat heb ik probleem uitgelegd en te horen gekregen het is content fout verder geen excuses aangeboden alleen werd gezegd stuur die terug.
Ik vind schandalig dit MediaMarkt mensen voor de gek houdt.

link naar product: https://www.mediamarkt.nl/nl/product/_lg-ultragear-27gl650f-b-aeu-1618255.html

A
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

MEDIAMARKTOrder verdwenen, order door hen gecanceld, niemand komt terug op je e-mails.

Beoordeling 
 
1.5
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
3.0

De webshop levert niet de volgende dag wanneer je voor 00:00 besteld, als je achteraf wilt betalen wordt jouw order als laatst behandeld en niemand komt terug op je e-mails en vragen. Ik had om 20:30 een koelkast besteld en extra bij betaald om het de volgende dag tussen 17-22u te laten leveren. Volgende dag om 16:00 nog geen order bevestiging. De klanten service gebeld en zij konden mijn order niet vinden. Hiermee zeggende, dat de koelkast ook niet tussen 17-22u geleverd zal worden. Zij zou de desbetreffende departement mailen, zodat ik alsnog mn koelkast zou krijgen. De dag daarna nog geen orderbevestiging gehad en nogmaals gebeld. Ook de volgende kon mijn order niet vinden. Weer kreeg ik hetzelfde verhaal en zij zouden heel erg kun best doen om de koelkast te leveren. Zij vertelde me ook, omdat ik achteraf betalen heb gekozen, dit ook een oorzaak kan zijn waarom mijn order later pas in behandeling werd gezet, wat ik heel vreemd vind. Ook zij ging de desbetreffende departement mailen en ik moest later op de dag nog maar eens naar de klantenservice bellen of mijn aanvraag in werking is gezet. In de middag nogmaals gebeld en ook deze meneer kon mijn order niet vinden. Hij kon mij ook niets vertellen en zou alweer de desbetreffende departement mailen. Ook zei hij, nu hij mijn order niet kan vinden, ik achterkwam bij Klara dat mijn order door Mediamarkt is gecancelled en het product is uitverkocht, ik er beter maar niet vanuit kon gaan dat de koelkast nog zou komen. Tot nu, 2 dagen later ben ik nog niet geholpen en is niemand teruggekomen op mijn vragen, mijn verdwenen order en al mijn e-mails. Dat er iets mis gaat, kan altijd gebeuren, maar zelf mijn order cancelen en niet meer terugkomen op mijn vragen en e-mails is ronduit asociaal. Zelfs een van de medewerkers vinden de manier van werken niet netjes.

RL
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

wasmachine .... volgende dag levering ? not

Beoordeling 
 
1.3
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
2.0

Zeer slecht . Indien ik op 21/10/2020 een wasmachine kocht voor 23.30 had ik deze de volgende dag in huis. Echter kon dat over de hele dag zijn . Nu wilde ik graag in de ochtend deze ontvangen. Moest ik 15 euro extra betalen zou de wasmachine op 22/10/2020 voor 12 uur bezorgd worden . Bel ik om 12 uur om de reden dat ik de middag weg moet , is mijn order niet gepikt . staat nog gewoon op voorraad in het magazijn . Verder ook geen uitleg waarom en hoe . alleen dat het vandaag niet word. Betaald via paypal . O ja mijnheer , dan ontvangt u pas na 30 dagen uw geld terug ..... als u annuleert . Mensen , doe geen zaken met dit bedrijf

H
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Slechtste zaak van 2020

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Op 04 september in Breda een televisie gekocht € 2.100,00 deze zou 05 september geleverd worden. Op 05 september te horen gekregen dat deze niet geleverd kon worden en we 07 september zouden horen wanneer levering zou plaats vinden. Op 05 september direct onze aankoop geannuleerd en via mail ons ongenoegen geuit en ons bankrekeningnummer doorgegeven. Op 12 september een ontvangstbevestiging gekregen ( ordernummer 81887995 en retournummer MM41223007X ) op 14 september een creditnota ontvangen factuurnummer 41223007. Sindsdien bijna iedere dag contact gezocht met Mediamarkt, telefonisch, via de mail, via Facebook en messenger. Op allerlei manieren mijn mailadres, bankrekeningnummer, postcode huisnummer en factuur en creditnota nummers achtergelaten / doorgegeven. Het is nu 10 oktober en nog steeds geen reactie van Mediamarkt in de vorm van een telefoontje of mail met verontschuldigingen en ook nog geen geld teruggestort. Echt slecht. Ad Smits

AS
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

u komt de afspraken niet na

Beoordeling 
 
2.8
Bestellen 
 
8.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0


Ik ben zeer teleurgesteld in Mediamarkt.

Je komt met leuke akties en voordelen.....

Maar Mediamarkt komt het niet na!!!

Leuke aktie die deal van Siemens wat betreft de was machine en droog machine.....afgelopen vrijdag... (2 dagen geleden)

Netjes besteld en betaald......

Wasmachine is geleverd, oude wasmachine is NIET meegenomen door de Mediamarkt....(want tenslotte stond de vrachtwagen te vol met apparatuur)... had ook schade aan de geleverde wasmachine....:-(

En oja, jammer joh, de droger heb je wel besteld, betaald en past bij je wasmachine, maarre die hebben wij niet meer op voorraad.... jammer joh...... wanneer is die er dan wel...... dat weet ik niet mevrouw....
Maar is wel al betaald.....

Geld terug??? Nee, ik wil een goed alternatief en een droger.... ik wil kleren wassen en drogen...enne.... het zou fijn zijn als ik de droger ontvang volgens de deal waar ik het voor heb gekocht..... je hebt mij tenslotte zelf verleidt middels een mooie aanbieding....

Ga je mij een nieuwe droger aanbieden binnen de aanbieding zoals eerder gesteld???

Al met al, ik zit thuis met 1 nieuwe wasmachine....

En nog 2 extra apparaten die opgehaald zou worden....

Want Mediamarkt biedt service toch??? Wij sluiten aan... en nemen de oude apparaten weer mee.....

Ik wacht nog steeds.....

Ik mag hopen dat Mediamarkt met een mooi aanbod en oplossing komt....

Tot nu toe moet ik hier zelf achteraan.....

Erg jammerrrr

Zo maak je klanten blij met en dode mus.

Beste Mediamarkt, als jij met zulke mooie aanbiedingen komt..... moet je ze minimaal waar maken of oplossen....

Niet mijn probleem dat je vrachtwagen vol zit met apparatuur, zodat je de oude machines niet kunt mee nemen.

Niet mijn probleem dat uw aktie nog van toepassing is, maar het apparatuur uitverkocht is??

Kom met een passende oplossing voor deze niet blije klant.


C
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Opgelicht!!!

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Koop NOOIT online bij Mediamarkt!!! 30 augustus 2020 online een stofzuiger gekocht van 109,95 euro voor mijn schoonmoeder van 75 jaar. Op haar adres laten bezorgen. Nu beweerd Postnl dat ze hem geleverd hebben, maar ze hebben NOOIT bij mijn schoonmoeder de stofzuiger geleverd!!! Na verschillende keren bellen en mailen met Mediamarkt is Mediamarkt tot de conclusie gekomen dat Postnl de waarheid spreekt en mijn schoonmoeder dus blijkbaar liegt!!! Ze heeft nu geen stofzuiger en is dus ook haar 109,95 euro kwijt!!! Dit kan toch niet zomaar Mediamarkt??????

M
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Laptop retourneren kost €30 en 90 minuten van je tijd

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Terugbrengen van een laptop kost €30 omdat ze de computer moeten wissen. Wat een rare regel.

Je klapt hem open, doet hem aan, brengt hem terug.
En dan ben je €30 kwijt.

Daarnaast klopt het proces niet. Je moet 90 minuten wachten om je laptop schoon te laten vegen. Om het te kunnen ruilen. Een proces waarmee ze de klant onnodig mee belasten. Innemen en zelf laten wissen zonder bijzijn van d eklant klinkt veel logischer.


Voelt als zakkenvullerij en zeer klantontvriendelijk proces.

M
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Media Markt Middelburg

Service 
 
1.0

Zeer slechte ervaring met de…
Zeer slechte ervaring met de klantenservice in Middelburg, voor de tweede keer binnen het jaar een Samsung Galaxy A40 64GB welke niet meer wilde opladen. Men wilde hem opsturen ter reparatie, maar ik was het vertrouwen in het toestel kwijt, voorstel gedaan om een tegoed te geven van 80,00 euro waarvoor ik een ander toestel bij ze zou kopen, dit werd afgewezen. Over alle kosten die ik heb gemaakt om de winkel iedere keer weer te bezoeken werd niet gereageerd. Hoofdkantoor aangeschreven, benieuwd hoe ze reageren, als het Negatief is zet ik geen voet meer in de Media Markt waar maar ook! Filiaalmanager in Middelburg mag nog veel leren over Service naar de Consument/Koper. Zeer slechte ervaring!

OG
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review
44 resultaten - getoond 1 - 30
1 2

Wij zijn benieuwd naar jouw Mediamarkt ervaring

MediaMarkt is Nederlands' grootste winkelketen in consumentenelektronica met 49 vestigingen en 80 miljoen online bezoekers per jaar in de webwinkel. Een van de sterke punten van Mediamarkt is het enorme assortiment. Wanneer je in de webwinkel voor 23.59 uur bestelt, wordt je bestelling doorgaans de volgende dag al bezorgd.

Wat is uw ervaring met Mediamarkt? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Mediamarkt hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Mediamarkt reviews lezen.

Thuiswinkel Waarborg
Telefoonnummer: 088 - 4640464
Meer info over Mediamarkt op Wikipedia

Algemene informatie

Verzendkosten
€ 1,99 verzendkosten per bestelling | gratis bezorging vanaf € 20,-
Levertijd
Op werdagen voor 23.59 uur besteld, wordt in de meeste gevallen de daaropvolgende werkdag bezorgd.
Productgroepen
  • mobiele telefoons
  • tablets
  • kabels
  • laptops
  • printers
  • games
  • Ovens
  • monitoren
  • Stofzuigers
  • Software
  • Autoradio's
  • Speakers
  • Beamers
  • computerkabels
  • Koptelefoons
  • Vaatwassers
  • Kookplaten
  • Koelkasten
  • Platenspelers
  • wasmachines
  • fornuizen
  • lenzen
  • e-readers
  • drones
  • Cameratassen
  • Vaste Telefoons
  • Naaimachines
  • televisies
  • pc's
  • smartwatches
  • harde schijven
  • Consumentenelektronica
  • soundbars
  • stereo sets
  • headphones
  • smart-tv's
  • homecinema sets
  • computer onderdelen
  • fotocamera's
  • videocamera's
  • objectieven
  • geheugenkaarten
  • telefoonabonnementen
  • mobiele telefoon accessoires
  • autonavigatie
  • wasdrogers
  • strijkijzers
  • barbecues
  • vriezers
  • koffiezetapparaten
  • magnetrons
  • afzuigkappen
  • keukenmachines
  • blenders
  • sporthorloges
  • scheerapparaten
  • gameconsoles
Merken
  • Philips
  • Sony
  • Samsung
  • LG
  • Apple
  • Lenovo
  • microsoft
  • Canon
  • Tomtom
  • Sonos
  • Bose
Afhalen mogelijk
ja