Gisteren bestelde ik wrattenpleisters. Vooraf betaald en Vandaag in huis. De pleisters in een doosje van 10 x 1 x 6 cm. zat verpakt in een doos van forse afmetingen. Terwijl dat makkelijk in een enveloppe had gekund en met een postbedrijf verzonden had kunnen worden. Nu waren de verzendkosten € 5,99. Eigenlijk te gek. Doe er wat aan Eurotops.
Na het retourneren van mijn bestelling geen bericht ontvangen van Eurotops. 2 weken nadat de retour door PostNL is afgegeven, gebeld met de klantenservice over de status. Gelukkig korte wachttijd bij de klantenservice. Helaas kon de medewerker niks over de retour vertellen en ik zou erover teruggebeld worden, wat niet gebeurd is. Opnieuw naar de klantenservice gebeld, die weer niks kon vertellen over de status van de retour. Meegedeeld werd dat het normaal is dat de klant niet geïnformeerd wordt over de retour en dat het 5 weken kan duren voordat het geld teruggestort wordt.
Besteld betaald en volgens GLS tracking geleverd, maar niets ontvangen.
Zowel GLS als EUROTOPS regeren niet op emails.
U bent zeer slecht in het terug betalen van geretourneerde artikelen.
Rede uw site voortaan te negeren.
BIJ EUROTOPS GAAT VRIJWEL ALLES FOUT !
- LEVERTIJD VAN DRIE WEKEN WERD ZELFS NOG OVERSCHREDEN !
- OP DE BEZORGDAG WERD ER NIETS BEZORGD ...
- KLANTENSERVICE BEANTWOORDT GEEN VRAGEN DAAROVER
- EN BIEDT DAARVOOR ZELFS GEEN EXCUSES AAN
- ALS JE WITTE SCHOENEN HEBT BESTELD, ONTVANG JE GRIJZE ...
Op 14 juni witte schoenen besteld. Men kon kiezen uit zwarte en witte.
De levertijd bleek achteraf liefst drie weken te zijn.
Eurotops vindt dit zelf "betrouwbare en snelle levering".
Op vrijdag 5 juli dan eindelijk het bericht dat de schoenen door Eurotops waren verzonden
en de eerstvolgende werkdag zouden worden bezorgd.
Dan blijf je daarvoor thuis, maar tevergeefs: het langverwachte pakje werd niet bezorgd.
Volgens de track&trace "wegens bijzondere omstandigheden".
Als je de volgende dag per e-mail aan de klantenservice vraagt wat de reden is van het niet-bezorgen,
krijg je geen enkel antwoord op die vraag.
Slechts de mededeling: "U gaat het pakket vandaag ontvangen. GLS doet de levering."
Dat lijkt toch echt helemaal nergens op, zo'n reactie.
Zelfs een excuusje van die mevr. Drummer kon er niet af. Zeer fatsoenlijk!
Op een volgende mail kwam trouwens helemaal geen antwoord meer van mevr. Drummer.
Bij openmaken van het pakket toch een verrassing: er zitten GRIJZE schoenen in, terwijl WITTE besteld zijn...
Bijzonder vreemd omdat men die schoenen helemaal niet in de kleur grijs kon bestellen.
Men moest kiezen uit wit en zwart...
Dit voorleggen aan mevr. Drummer van de Klantenservice heeft geen zin, want die antwoordt toch niet.
Als dat het "Professionele advies voor en na uw aankoop" is, waarmee Eurotops schermt...
Voor een bedrijf dat 30 jaar ervaring zegt te hebben zijn het allemaal ontstellend slechte prestaties!
En wat te denken van het bericht op 28 juni, (toen Eurotops nog niets geleverd had):
"U heeft recent 3 producten op eurotops.nl gekocht.
Wij hopen dat u blij bent met de door u gekochte producten en horen graag uw mening."
Het kan toch niet gekker worden.
Moet je artikelen gaan beoordelen, die helemaal niet geleverd zijn.
En waarom zijn die artikelen nog niet geleverd?
Ik kan dit bedrijf moeilijk nog serieus nemen!
Ook op die vraag kwam geen zinnig antwoord van mevr. Drummer van de Klantenservice.
De aangeschreven Directie reageerde niet.
Potentiële klanten weten nu wat ze te wachten staat bij Eurotops.
26 maart 2018 product besteld en betaald via Ideal echter aankoopsom werd binnen 1 minuut dubbel afgeschreven! Product wel snel geleverd maar terugbetaling ondanks diverse telefoontjes en mailtjes nooit ontvangen. Er wordt van alles beloofd, het zou 5 april zijn overgemaakt, mijn eigen bank moest uitzoeken waar de betaling was gebleven enz. Kortom, nooit meer bestellen, onbetrouwbaar bedrijf, gevestigd in Duitsland, Nederlandse vestiging Arnhem.
kreeg een mailtje van Euro Tops dat ik bij een bestelling van 50 euro of meer 10 euro korting zou krijgen,bestelde toen twee broeken voor 49,98 euro en kreeg geen 10 euro korting omdat ik twee eoro cent te kort kwam.Belde met de bestel lijn,kreeg een uiterst domme en onvriende4lijke man aan de telefoon die mij het advies gaf om bij een ander te bestellen wat ik dus iik meteen heb gedaan,zelfde broeken bij more for less en de helft goedkoper plus erg vriendelijk.
euro tops kunnen ze beter euro Flops noemen,nooit meer wat een armoe.
Met enige reserve ,gezien matige reviews uit het verleden, toch maar eens iets besteld, waarbij mij ook welkomstcadeau was toegezegd.(gratis , ook verzending !!)
Aangenaam verrast ,dat ik binnen 2 dagen het bestelde item in huis had , keurig verpakt en volledig in orde.
Kortom: een positieve review mag ook wel eens gedaan worden.
Vertrouwen wekkende afhandeling dus!!
Hallo.
Ik had 1x het spuitgazon besteld, en 6x de navulling.
Ik was mij er van bewust dat de bestelling in 1 of 2x zou kunnen komen als 1 of meerdere producten niet op voorraad was.
Spuitgazon set had ik vrij snel binnen, maar werkt echt niet zo super als ze het laten lijken.
De 6x navulling zou over 3 weken verstuurd worden.
Week van te voren heen gebeld of dit nog steeds zo was en daar kon ze mij duidelijk maken dat deze met een week verzonden zou worden!
1 dag na het telefoontje belde ik weer want had ineens mijn geld terug gestort gekregen? En vertelde een andere collega dat het niet meer leverbaar was blabla.
Nu vond ik het enorm vervelend en erg onprofessioneel dat ze mijn bestelling zonder enig pardon hadden geannuleerd zonder enige form van informatie over de mail of telefoon. Dus ik vroeg naar een compensatie als excuus vanuit hun kant. Hierop moesten ze het hoofdkantoor op de hoogte stellen en vragen of dit mogelijk was.
Zo gezegd zo gedaan, en bleek dus dat ze enkel de verzendkosten voor een volgende keer zouden kunnen schrappen. Nou nee bedankt op deze manier bestel ik geen 2e keer bij een bedrijf!
En het ergste vond ik nog wel! Dat de navulling ineens wel weer leverbaar was en per direct nog wel...
Mijn mening. Bestel hier niet als u uw tijd niet wilt verdoen en u producten wel wilt ontvangen!
Ik heb op 4 april 2015 een (proef)bestelling gedaan en deze - zij het niet al te snel - correct ontvangen.
Ik zou echter een horloge krijgen en moest dit "gewoon op het bestelformulier aankruisen". Zowel op het papieren in de catalogus als op de website zag ik hiervoor echter geen mogelijkheid, dus ik ging er van uit dat het automatisch mee zou komen. Niet dus!
Hierover gebeld en het zou alsnog worden verzonden want het was 'op voorraad'. Je snapt het al: geen horloge! Nogmaals gebeld. Nu stond het wel op de bestellijst, maar was geannuleerd(?). Maar geen probleem: in de loop van volgende week heeft u het in huis....
Weer niet dus en weer gebeld. Er is is iets aan de hand; ik stuur een berichtje naar een ander afdeling en "dan bel ik u terug". Nu is dat iest waarvan ik op voorhand al weet dat het niet gebeurd, dus uiteindelijk vandaag weer gebeld. J ahet staat er wel, maar het is niet meer op voorraad(!). U krijgt wel een ander horloge......
Ik verwacht niets meer en het gaat natuurlijk niet om het (doorgaans waardeloze) horloge, maar het gaat nu vooral om het principe!
Voor een postorderbedrijf vind ik ze veel moeite hebben met verzenden.....
Bestelling laat lang op zich wachten. Gebeld. Info Eurotops en vervoerder is niet hetzelfde. Verzenddatum is dus niet duidelijk, na 11 dagen 'is het nog in Duitsland'. Produkten waren volgens website op voorraad.
Tov. veel andere bedrijven is verzenden en leveren door Eurotops ronduit waardeloos en niet meer van deze tijd.
Na veel negatieve berichten over Eurotops wil ik ook een goed bericht over hun schrijven. Ik heb een bestelling gedaan en kreeg er een kennismakings cadeau bij, De bestelling gedaan en daarna pas deze reviews gelezen, was wel een beetje bang dat ook ik problemen zou krijgen. Na 3 dagen dus even bellen en kreeg meteen een vriendelijke stem die zij dat het pakketje was verzonden, dus afwachten, 1 dag later kreeg ik inderdaad mijn bestelling binnen, is helemaal in orde dus weet niet hoe het zit als je retour moet sturen. Zal binnenkort hier weer bestellen en kijken hoe het dan verloopt, zal het ook dan meteen vermelden
Heb in totaal 6 weken op mijn bestelling moeten wachten. Diverse keren gemaild, maar je wordt aan het lijntje gehouden of krijgt helemaal geen antwoord. Gelukkig is er wel geleverd, maar voor mij wel de laatste keer.
Dit is echt een heel slecht bedrijf, op 3 juni pyjama's besteld, nu (29 juli) nog steeds niets ontvangen. Tijdens telefoongesprekken steeds aan het lijntje gehouden. Ze zouden op 4 juni zijn langs geweest, wat niet waar is. Een aantal keer om een nieuwe verzending gevraagd, maar daar zouden dagen over heen gaan omdat het uit Duitsland moet komen. Hoe hebben ze dan een dag na de bestelling terwijl ze niet op voorraad hadden kunnen leveren?
Op 7 april TWEE artikelen gekocht en met beiden met in een keer met iDEAL betaald want een andere betaalmogelijkheid is er gewoon niet.
Vandaag op 13 mei krijg ik een herinnering per post dat ik EEN product niet betaald zou hebben terwijl beide producten met een en dezelfde betaling via iDEAL zijn betaald.
Uiteraard ga ik hier NIET op reageren. Kijken hoe ze verder gaan :)
heb bij dit bedrijf een account aangemaakt en een bestelling geplaatst en betaald van ruim €109.- via Ideal, betalingen konden ook achteraf via acceptgiro, echter deze keuze kun je niet maken dit staat nergens. Heb geen bevestiging ontvangen van mijn bestelling en betaling, en kan ook niet inloggen met mijn account. Hij meldt steeds foute e-mailadres en wachtwoord. Hier over gebeld en krijg te horen dat het allemaal wat traag gaat en ik mij geen zorgen hoefde te maken.
Zaterdag 05-04-2014, kan ik nog niet inloggen Krijg de mail die ik verstuurde naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. onbestelbaar terug, dit 4 x geprobeerd.
Noem dit een zeer slechte ervaring en de smaak in mijn mond is niet zo lekker.
Slecht, slecht en nog eens slecht. Geld vragen voor iets wat ze niet leveren. Aangetekende brieven die zogenaamd niet aankomen. Bestel hier nooit iets mensen. Service is ver te zoeken
Tijdens actieperiode van Erotops (min 20 %) bladblazer met kortingscoupon besteld, korting correct in rekening gebracht, vervolgens via IDEAL betaald (€ 119,19 incl. verzendkosten). Ontving vervolgens e-mail van hen: tot hun grote spijt artikel niet meer leverbaar, en ik zou ongetwijfeld wel iets anders uit hun uitgebreide catalogus kunnen uitzoeken. Niet dus. Wel vond ik op gezegde catalogus (geactualiseerd naar ik mag aannemen) dezelfde bladblazer afgebeeld tegen dezelfde oorspronkelijke prijs voor directe levering beschikbaar
Artikel 23018 bleek in kleur zowel van de beschrijving als van de foto van catalogus sterk af te wijken. Dus teruggestuurd. Ontvangst van terugzending is bevestigd. Toegezegde geld terug krijgen is blijkbaar onmogelijk ondanks alle beloften. Uitkijken dus met deze club
ZE HEBBEN MIJ EEN STUKJE ELEKTRONICA GELEVERD. BATTERIJEN ZIJN (TE) SNEL LEEG. HEB VRAAG GESTELD: NORMAAL? DAN SVP NETADAPTOR LEVEREN. NIET NORMAAL? DAN WIL IK RUILEN.
GEEN ENKELE REACTIE!
Ik ben best tevreden over Eurotops. Goede brochure met aanbiedingen met uitvoerige beschrijvingen en duidelijk afbeeldingen zodat je een goede keuze kunt maken.
Niets te klagen over kwaliteit en afhandeling van de bestelling. Eén minpuntje: bij retourzending moet je lang op je geld wachten
Ik ben in tegenstelling tot de heer hieronder erg tevreden over Eurotops! Al moet ik wle zeggen dat ik de telefonische helpdesk nooit nodig heb gehad. Leuke producten en niet duur bij Eurotops.nl.
heel slecht telefonisch bereikbaar.
Wat is uw ervaring met Eurotops? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Eurotops hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Eurotops reviews lezen.
Thuiswinkel Waarborg