FietsenExpert.nl reviews & ervaringen

www.fietsenexpert.nl
 
7.9 (169)
fietsenexpert

169 FietsenExpert.nl reviews

 
(78)
 
(53)
 
(19)
 
(8)
 
(11)
Terug naar overzichtspagina
Bezoek website
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
11 resultaten - getoond 1 - 11
Volgorde

Niets

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Wat een onzin winkel!
Je ziet en kiest een fiets. dan staat er: Om deze fiets te bestellen ga naar www.fietsenexpert.nl
Die webshop heeft die fiets helemaal niet. Je kiest een andere fiets en dan loopt de website vast.
Morgen weer proberen, mooi niet het blijft zo maanden lang.
Eindstand, ik ben heel veel tijd kwijt aan niets en mijn kind heeft nog steeds geen fiets.

M
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

H.Bos op 06 Maart 2024

Herkenbaar.

Ik zag een leuke fiets, precies mijn dochter deze graag wil.
Inderdaad de verwijzing naar fietsenexpert.nl
Maar daar is de fiets niet te vinden!
Verder nauwelijks gegevens op de site te vinden, geen contactgegevens bij de klantenservice. Heel vreemd allemaal...

Reageer op deze review

Beschadigde fiets geleverd met voorkennis

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0

15 juni 2017

Op dinsdag 6 juni een fiets besteld bij fietsenexpert. Voor verjaardag van mijn zoontje (22 juni) Snelle levering, netjes verpakt in "onbeschadigde" doos. Bij het uitpakken van de doos zat de fiets ook netjes ingepakt. Bij het verwijderen van het karton om het frame zag ik dat het frame zwaar beschadigd was terwijl de verpakking nog netjes heel was. Erg vreemd naar mijn idee. Direct foto's hiervan gemaakt en gestuurd in een mail dat de fiets beschadigd was. Na een aantal mails over en weer met de belofte dat men ging overleggen "wat te doen" kreeg ik ineens een mail dat de fiets inderdaad al beschadigd was maar dat men dit vergeten was te melden tegen mij. Ook op de site kon ik hier niets van terug vinden. Men boodt mij "wel liefst" 25 euro aan ter compensatie wat absoluut krankzinnig is. Vraag dus vooraf goed of de fietsen heel en onbeschadigd zijn!!!!!!!!

Fietsenexpert heeft mij belooft nu snel te reageren met het voorstel de fiets retour te nemen en het geld terug te betalen.

Ik zal dus later deze revieuw aanvullen met het uiteindelijke resultaat!!!!!!!!

Wordt vervolgd..........

JB
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Jeroen Balyon op 29 Juni 2017

Zoals beloofd een vervolg.....

Na veel wikken en wegen, controle fietsenmaker etc. besloten de fiets toch te houden. Waar je de fiets ook koopt....ze hebben allemaal schade. Fietsenmaker gaf aan dat het alleen spuitwerk was. Overleg gehad met "fietsenexpert", zij willen deze kosten niet op zich nemen. Wel wordt er een vergoeding aangeboden van € 30.-
We zijn nu 23 dagen verder vanaf de koop, maar geld wordt helaas niet overgemaakt.

Jeroen

Daphne van der Bruggen op 05 Juli 2017

Geachte heer Balyon ,

Hartelijk bedankt voor uw review. Wij vinden het nogmaals heel vervelend dat alle Kiyoko fietsen beschadigd worden geleverd, waarvoor nogmaals onze excuses. Zoals u met mijn collega heeft besproken heeft zij de €30,- ter compensatie naar u overgemaakt.

Met vriendelijke groet,

Daphne van der Bruggen
Customer Service

Reageer op deze review

laagste prijsgarantie klopt niet

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Ik ben op zoek naar een 14 inch Cars jongensfiets. Fietsenexpert beweert de laagste prijsgarantie te hebben, maar de Disney Cars 14 inch jongensfiets Rood is van €228,- voor €193,- te koop, terwijl deze bij veel andere webshops veel goedkoper is. Bijvoorbeeld bij Outdoorspeelgoed.nl kost dezelfde fiets €109,95 en betaal je ook geen verzendkosten! Hierdoor vertrouw ik die laagste prijsgarantie niet!

KS
Was deze beoordeling nuttig? 1 1

A wagenaar op 19 Januari 2017

Dezelfde ervaring, bij verzoek laagste prijs garantie reactie fietsje niet meer leverbaar, elders voldoende leverbaar, idem op voorraad bij importeur, mijn hier niet bestellen, voldoende alternatieve leveranciers tegen wel een eerlijke lagere prijs

Daphne van der Bruggen op 05 Juli 2017

Geachte mevrouw Saft,

Hartelijk dank voor uw review. De laagste prijsgarantie houden wij goed in de gaten maar er kan altijd ergens anders een prijs dalen. Mocht u ergens dezelfde fiets inclusief verzendkosten op een andere webwinkel vinden wordt er in de laagste prijs garantie uitgelegd dat u dit bij ons kunt indienen en wij betalen u dan het prijsverschil terug.

Met vriendelijke Groet,

Daphne van der Bruggen
Customer Service

Daphne van der Bruggen op 05 Juli 2017

Geachte heer/mevrouw Wagenaar,

Bedankt voor uw review. Nogmaals onze excuses dat wij de gewenste fiets niet meer leveren. Fijn om te horen dat u de fiets ergens anders heeft kunnen vinden.

Met vriendelijke groet,

Daphne van der Bruggen
Customer Service

Reageer op deze review

Waardeloos bedrijf

Beoordeling 
 
1.8
Bestellen 
 
2.0
Levering 
 
2.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
2.0

Bestelling en levering van fiets ging snel, maar daarna begon de ellende. Het monteren wordt voorgestelds als een fluitje van een cent, maar dat viel tegen. Handrem kregen we zelf niet goed, dus naar de erkende fietsenmaker, die het ook niet in orde kreeg. Na heel veel heen en weer gebel en gemail met klantenservice stelden zij voor de fiets in hun werkplaats te repareren. Ben je de fiets een week kwijt en ik kan hem niet missen. Heb voorgesteld om de fiets op te laten halen gedurende mijn vakantie, maar daar heb ik niets meer op gehoord. Dus maar weer gemaild en klantenservice zegt dat genoemde datum door mij heleaas niet mogelijk is.

Dit was de eerste en laatste keer dat ik iets gekocht heb bij Fietsexpert. Nooit meer en ik zal het iedereen afraden.
Ze zouden de naam klantenservice moeten wijzigen, dit is geen service.

AJ
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Slechte fietsen en onbeschoft behandeld

Beoordeling 
 
2.3
Bestellen 
 
4.0
Levering 
 
3.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Fiets valt na een week van ellende uit elkaar, de tapas breekt volledig af, fietenexpert komt met oplossing te reparen, na reparatie valt de fiets nog erger uit elkaar dan het al was.

De klantenservice van fietsenexpert lachen je recht in je gezicht uit, bieden geen oplossing, gooien de haak er op.

Zeer onbeschoft behandeld, ik zal iedereen aanraden om absoluut geen fiets te kopen, tenzij je hem voor sier wilt neer zetten en niet gebruikt.

S
Was deze beoordeling nuttig? 2 1

Stephanie Meijer op 18 Februari 2015

Geachte Sandra,

Wij vinden het erg vervelend dat u dit gevoel aan het gesprek heeft overgehouden. Wij nemen u serieus en willen met u tot een oplossing komen. Omdat de fiets beoordeeld dient te worden voordat wij kunnen toezeggen hoe het probleem opgelost kan worden, willen wij deze graag ophalen. Wij hebben u dit dan ook aangeboden en zouden dit nog steeds graag in orde maken.

Met vriendelijke groet,

Stephanie Meijer
Customer Service Medewerker

Reageer op deze review

Spijt van bestelling

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Ga niet af op de beschrijving en afbeelding want de bestelling pakt andere uit. In ons geval een omafiets met terugtraprem. Dan verwacht je geen fiets met terugtrap- en handrem. Mails met foto's zijn drie keer verstuurd maar kwamen niet aan en het bericht op de laatste mail laat nog steeds op zich wachten. Al met al geen goede ervaring dus.

E
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Actie zonder voorraad

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Werd enthousiast bij het lezen van de goede reviews maar wat blijkt ze zetten de slechte reviews niet op de site, ja zo kan ik het ook, 1 ding ze komen hun beloftes niet na dus ga naar een concurrent, zijn er zat en de meeste nog goedkoper.
Mvg fam. Lieverst

ML
Was deze beoordeling nuttig? 0 1

Arno Kerzaan op 15 Januari 2015

Geachte familie Lieverst,

Wat vervelend dat u niet tevreden bent over onze service. Helaas kunnen wij een kortingsactie die rond sinterklaas speelde nu niet meer aanbieden. Wanneer wij een korting voor een later tijdstip beloven dan willen we dit uiteraard nakomen, echter uit uw mailwisseling blijkt niet dat wij u dit toentertijd hebben aangeboden en zijn hier daarom ook niet op ingegaan. Normaal gesproken bevestigen wij dergelijke afspraken per email waarop dan bij het opnieuw op voorraad zijn van het product gereageerd kan worden zodat we afspraken zwart op wit hebben staan. Omdat wij niet precies weten of dat hier gebeurd is willen wij u de korting alsnog aanbieden.

Wij hebben geen invloed op de geplaatste reviews omdat reviewspot een onafhankelijke review site is, zoals u ziet staan er nu ook 2 beoordelingen van u op deze pagina.

Daarnaast bieden wij een laagste prijs garantie op de prijs inclusief verzendkosten, de prijzen op de sites die u aan ons melde zijn echter zonder verzendkosten en met verzendkosten erbij is er geen verschil of zijn wij alsnog goedkoper.

Ik hoor graag of u alsnog in wilt gaan op ons aanbod van 10% korting.

Met vriendelijke groet,

Arno Kerzaan
Customer Service Manager
FietsenExpert.NL
The Shop Factory

Reageer op deze review

Geen voorraad geen korting!

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Fietsenexpert had begin december 2014 een leuke actie voor Sinterklaas om een fiets te bestellen met 10% korting. Helaas de fiets die mij dochter wilde was toen niet meer op voorraad dus haar beloofd om de fiets later te bestellen, nu is de fiets weer voorradig maar kunnen ze ons de korting van 10% niet meer geven omdat deze actie is verlopen. Helaas heeft mijn dochter voor niets gewacht en gaan we de fiets nu maar ergens anders bestellen want vind dit toch wel erg teleurstellend van deze webshop.

ML
Was deze beoordeling nuttig? 0 1

Arno Kerzaan op 15 Januari 2015

Geachte familie Lieverst,

Wat vervelend dat u niet tevreden bent over onze service. Helaas kunnen wij een kortingsactie die rond sinterklaas speelde nu niet meer aanbieden. Wanneer wij een korting voor een later tijdstip beloven dan willen we dit uiteraard nakomen, echter uit uw mailwisseling blijkt niet dat wij u dit toentertijd hebben aangeboden en zijn hier daarom ook niet op ingegaan. Normaal gesproken bevestigen wij dergelijke afspraken per email waarop dan bij het opnieuw op voorraad zijn van het product gereageerd kan worden zodat we afspraken zwart op wit hebben staan. Omdat wij niet precies weten of dat hier gebeurd is willen wij u de korting alsnog aanbieden.

Wij hebben geen invloed op de geplaatste reviews omdat reviewspot een onafhankelijke review site is, zoals u ziet staan er nu ook 2 beoordelingen van u op deze pagina.

Daarnaast bieden wij een laagste prijs garantie op de prijs inclusief verzendkosten, de prijzen op de sites die u aan ons melde zijn echter zonder verzendkosten en met verzendkosten erbij is er geen verschil of zijn wij alsnog goedkoper.

Ik hoor graag of u alsnog in wilt gaan op ons aanbod van 10% korting.

Met vriendelijke groet,

Arno Kerzaan
Customer Service Manager
FietsenExpert.NL
The Shop Factory

Reageer op deze review

ongelooflijk slecht!

Beoordeling 
 
2.8
Bestellen 
 
6.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
3.0

Ik bestelde een fiets en netjes de andere dag werd hij geleverd. Maar nu bleek er geen zadel bij te zitten. Kan gebeuren foutje is menselijk. Gelijk gebeld geen probleem zou dezelfde dag nog op de post gaan. Mooi geregeld dacht ik. Nu 9 dagen een kleine 7 mails en 8 telefoontjes nog geen zadel. Wel elke keer.mooie beloftes en fabeltjes. Hij is onderweg meneer. Hij gaat vandaag de deur uit meneer. Hij is morgen binnen. Ik bel u vandaag terug (al 4 x beloofd). Maar 4 x niks gehoord. Heb inmiddels kassa en radar ingeschakeld en overweeg juridische stappen voor een schadevergoeding (heb al 2 x een vrije dag moeten nemen). Voor dus absoluut geen fietsenexpert maar een fietsensukkel.

DF
Was deze beoordeling nuttig? 2 0

Arno Kerzaan op 17 Oktober 2014

Geachte heer/mevrouw Frijters,

Allereerst onze excuses voor deze wijze van afhandeling van uw klacht. Terecht dat u hierover ontevreden bent. Door dergelijke feedback kunnen wij onze dienstverlening ook weer verbeteren. We hebben de procedures intern aangescherpt om dit soort problemen in de toekomst te voorkomen. Daar wij van levering van losse onderdelen afhankelijk zijn van de leverancier van uw fiets en van de beloftes die zij doen hebben wij ook met hen kortgesloten hoe wij dit in het vervolg kunnen aanpakken. Ik hoop dat wij ooit nog de kans krijgen uw vertrouwen in ons te herstellen.

Met vriendelijke groet,

Arno Kerzaan
Manager Customer Service

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Donderdag avond toch maar de fiets besteld en direct per iDEAL betaald, levering binnen 24 tot 48 uur, maar geen mail van betaling, geen mail van levering, op vrijdag dus bellen en alles was oké ! Wij hoeven ons niet druk te maken levering komt zaterdag wordt doorgegeven aan ons. Onze zoon is jarig een geen fiets tot nu toe. Dit is echt niet meer leuk.

W
Was deze beoordeling nuttig? 0 1

Wansart op 20 Mei 2014

Ook nu na de levering , komt de fiets in een bouwpakket en let op ZONDER MONTAGEHANDLEIDING.
Kijken wij in de eerdere berichten blikt dit heel vaak voor te komen.

Wat een ellende!!!

Komt er ook nog bij, dat de fiets nu ook nog afgeprijsd is, zonder ons te verwittigen bij de bestelling dat dit er aan zat te komen op wel hele korte termijn.

BEDANKT!

Arno Kerzaan op 21 Mei 2014

Geachte heer/mevrouw Wansart,

Allereerst onze excuses voor het feit dat u niet tevreden bent met onze dienstverlening en bedankt voor uw feedback. Wanneer ik in ons systeem kijk zie ik wel dat alle emails aan u verzonden zijn. Ik begrijp niet goed waarom deze niet zijn aangekomen. Wellicht in uw spamfolder? Wij gaan dit aan onze kant ook verder uitzoeken.

Er is tevens een track en trace code aan u gemaild die momenteel aangeeft dat de zending 1x bij u is aangeboden. De informatie die u verstrekt is over levering op zaterdag is niet juist. Uw fiets is namelijk verzonden met UPS en deze bezorgd helaas niet op zaterdagen. Ik zal er voor zorgen dat dit niet meer zo wordt gecommuniceerd naar toekomstige klanten.

Arno Kerzaan op 21 Mei 2014

Wij vinden het vervelend om te horen dat u zo ontevreden bent. De montagehandleiding is een bekend probleem we zijn bezig dit op te lossen met de fabrikant. In de tussentijd hebben wij een digitale handleiding op de website staan. Wat in onze berichten (die u helaas niet heeft ontvangen) wordt gecommuniceerd.

Wat betreft het prijsverschil, wanneer u direct contact met ons opneemt kunnen we hier altijd een oplossing voor vinden en het verschil aan u terugstorten. We weten helaas nooit ver van te voren wannneer bepaalde fietsen in "de actie" komen.

Wij zouden graag de kans krijgen het goed te maken met u.

Met vriendelijke groet,
Arno Kerzaan
Customer Service Manager

Wansart op 21 Mei 2014

Het probleem met de prijs is nu opgelost.

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
1.5
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
3.0

I ordered a bike; first the payment turned out to be problematic for no apparent reason. After they solved it (took them 2 days), I still didn't hear anything for 2 days, even though they say they ship it within 1/2 workdays. I contacted them, they said UPS attempted to deliver the package. But I never received the Track&Trace code, so I had no idea. Horrible service.

D
Was deze beoordeling nuttig? 0 1

Marieke Wiersma (FietsenExpert.nl) op 10 Oktober 2013

Dear Daniela,

I'm sorry to read about your dissatisfaction about our service. The transporter contacted us because there was some misunderstanding about the adress. We gave him the right adress once again so that the bike could be delivered (a day later than planned).

We apologise for any inconvenience.


Sincerely,

Marieke (Fietsenexpert.nl)

Reageer op deze review
11 resultaten - getoond 1 - 11

Meest gelezen op Reviewspot:

1.
internet-bikes ervaringen
 
7.4 (169)
2.
fietsenexpert
 
7.9 (169)

Wij zijn benieuwd naar jouw FietsenExpert.nl ervaring

FietsenExpert.nl is een webwinkel voor al uw kinderfietsen, meisjesfietsen, jongensfietsen, omafietsen, bakfietsen, damesfietsen & herenfietsen. FietsenExpert heeft alle fietsen ruim voorradig en zorgt voor een snelle levering. Uw bestelling wordt gratis verzonden en daarnaast biedt FietsenExpert.NL een Laagste Prijsgarantie.

Wat is uw ervaring met FietsenExpert.nl? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij FietsenExpert.nl hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal FietsenExpert.nl reviews lezen.

Telefoonnummer: 0207073933

Algemene informatie

Keurmerken
Q shops Keurmerk
Verzendkosten
GEEN verzendkosten
Levertijd
1 tot 3 werkdagen
Productgroepen
  • herenfietsen
  • damesfietsen
  • kinderfietsen
  • omafietsen
  • mountainbikes
  • moederfietsen
  • transportfietsen
  • bakfietsen
  • crossfietsen
  • loopfietsen
  • vouwfietsen
  • jongensfietsen
  • meisjesfietsen
  • fiets accessoires
  • beachcruisers
  • skelters
  • kinderfiets accessoires
Merken
  • Volare
  • Nostalgia
  • Popal
  • Yipeeh
Afhalen mogelijk
ja
Betaalmethodes
  • Ideal
  • Paypal
  • Vooraf overmaken