Bestellen bij Internet Bikes want:
- Veel producten en fietsen leverbaar uit de eigen voorraad.
- Een erg snelle levering
- Een bijzonder groot assortiment: +26.000 artikelen.
- En natuurlijk: lage prijzen!
1 ster is nog teveel. Vorig jaar een ebike gekocht, nu al voor de 2e keer kapot. Bellen kan je ze niet dus alles moet via email. Beetje jammer dat ze niet eens het fatsoen hebben om te reageren. Wat een tuig
Als ik geen ster had kunnen geven had ik dit gedaan. Wat een mega slechte service en zeer onvriendelijk en totaal niet meedenkend en behulpzaam personeel.
Vandaag besteld morgen geleverd… niet dus. Ik heb 3 dagen thuis moeten blijven, omdat het zogenaamd geleverd zou worden. En omdat ik echt niet zonder een fiets kan, heb ik gevraagd of ze mij alvast een andere konden leveren. Zij wisten (zogenaamd) ook niet waarom de fiets niet geleverd werd door dhl. Nou, later bleek waarom…. Ik kreeg uiteindelijk de fiets in een aan elkaar geplakte doos.
Op advies van hun heb ik ‘m door een fietsenmaker in elkaar laten zetten. Kosten €50.
De fietsenmaker kwam erachter dat de fiets waarschijnlijk een klapper had gemaakt. Er zaten diversen beschadigingen op en de sleutel in het slot was helemaal krom. Ook zaten de snelbinders helemaal in het achterwiel gedraaid.
Gelukkig heeft de fietsenmaker allemaal foto’s gemaakt.
Dit meteen gemeld bij het bedrijf. Ipv dat ze me persoonlijk te woord stonden, kreeg ik alles via de mail. De fiets maakte ook een raar geluid en zij hadden de moed om te zeggen dat dit wsl door de fietsenmaker was gedaan. Really?!?!!!!!
Bij Gods gratie wilde ze me €60 betalen als ik de fiets zou houden. Echt niet. Ik vertrouwde de hele fiets niet meer. Dus uiteindelijk heb ik ‘m teruggestuurd.
De €50 van het monteren kreeg ik niet terug. SCHANDALIG!!!!!!!!!!!!
Ik zou een nieuwe fiets krijgen, maar die was ineens uitverkocht?!?!?!
Wat een vreselijk, onpersoonlijk en mega onprofessioneel bedrijf is dit. Ze krijgen van mij 0 sterren voor empathisch meedenk vermogen. Ik ben nu 2,5 week verder en ik heb nog steeds geen fiets.
Bike arrived with a damaged part and like everyone else customer service said it is your fault due to misassembly and made it impossible to return, even with out of pocket cost. Don't do it, never again!!! Like all the other reviews, your only chance will be paying a local bike shop in hopes they can repair it.
Voor de ‘after sales’ of ‘customer service’ is dit bedrijf een blamage. Fietsen besteld met montage/afstel service. Fietsen zijn inderdaad ‘in elkaar gezet’. Daarna naar een plaatselijke fietsenmaker geweest om het èchte afstelwerk te laten doen. Op de beschadiging bij aflevering is niet gereageerd, terwijl bij de verkoop men een stuk proactiever kon reageren. Geen aanbeveling om fietsen bij internet bikes van TOM te bestellen.
Binnen de garantie is de batterij stuk gegaan. Of we de hele fiets konden terugsturen?!?!?! 2x de batterij op eigen kosten teruggestuurd en twee keer de batterij weer kapot teruggeleverd gekregen. Bij het mailen met de klantenservice krijg je te maken met ene ‘Wessel’, met beperkte en repeterende emphatische uitspraken dat hij het ‘begrijpt’. Blijkbaar is dit een robot. Deze leverancier is echt een no-go.
Zeer slechte service van deze organisatie. Wij hebben een fiets gekocht via internet-bikes.com (een van de vele site van deze organisatie) binnen drie maanden beide trappers kapot op het schroefdraad. Eerste zelf laten vervangen en betaald. Bij de tweede keer gemaild met verzoek tot oplossing. reactie van Tom Bv; u heeft ze verkeerd gemonteerd. Het is uw eigen fout. U kunt de fiets in een kartonnen doos opsturen (eigen kosten 10 euro). Serieus een fiets terugsturen in een Kartonnen doos?? Daarbij zijn de kosten voor ons als de leverancier bepaald dat het ons schuld is. Echt een slechte service en ik koop nooit meer iets bij deze firma. Het is dat je 1 ster moet geven, maar van mij krijgen ze er nul.
Telefonisch contact is onmogelijk. Erg lastig als je totaal niet tevreden bent met je aankoop.
En je per mail(1x in de 3 dagen!) steeds hetzelfde antwoord krijgt maar geen oplossing....
Ik raad deze webshop absoluut niet aan. vragen steeds om foto die je niet kunt verzenden, krijgt steeds iemand anders op de chat en steeds weer je probleem uit leggen, zeggen op de site geen verzendkosten maar moet je wel betalen
Telefonisch contact is onmogelijk. Erg lastig als je totaal niet tevreden bent met je aankoop.
En je per mail(1x in de 3 dagen!) steeds hetzelfde antwoord krijgt maar geen oplossing....
Ik raad deze webshop absoluut niet aan.
Eerst de hele tijd aan het lijntje gehouden. Ik had de fiets al tien dagen geleden besteld 1 dag voor mijn klein dochters verjaardag ineens niet Leverbaar omdat ik moest werken. Zat ik zonder kado vreselijk slecht dit
hele slechte web shop komen hun afspraken niet na en is geen contact te krijgen met klantenservice
Banden gekocht bij internet-bikes Helaas niet eerst de reviews van de winkel bekeken. "Waren op voorraad" zou dezelfde dag worden verzonden. Niet dus. Contact met internet-bikes gehad, krijg je een niet werkende track and trace link ( niet bestaand ? ). Ja ja.
Ik denk dat ze voor de titel van slechtste web-winkel van Nederland gaan... ergens anders bestellen dus
Niet op de trustedshops review letten bij andere review sites komen ze er veel slechter uit...
Set fietslampen besteld. De achterlamp bleek direct na levering defect. Zonder enige discussie werd een nieuw exemplaar opgestuurd. Twee dagen later in huis. Ben zeer tevreden over snelle communicatie en service!
Fietsstandaard geleverd - de bout was een vreemde maat (niet metrisch!) en niet uitwisselbaar. Dus opnieuw tappen met Metrische maat... die kon ik lenen... Dus je bent wel even paar uur verder.
Per mail gevraagd wat ik nodig had, besteld en de Fiets wiel met naaf dynamo werd geleverd en er ontbrak een stekker voor de 6V verbinding. Het is dus niet compleet. Bellen.... kan niet... dan mailen... geen antwoord.
Daarnaast kun je per artikel geen review plaatsen... vreemd.... ook op de website niet. Dus mail naar TOM-BV sturen.... en nu afwachten...
Ik woon 5 km van deze shop vandaan en wilde een onderdeel beatellen en op komen halen.
Helaas moet ik een dag wachten want ze willen het persee verzenden.
Dit is echt top service en klant vriendelijk.
Dan maar ergens ander besteld waar het goedkoper was en ook een dag moest wachten.
Ze zullen ongetwijfeld met een verklaren/smoes komen maar ik ken het pand en ben er al vaker van uit mijn werk geweest.
Het is mogelijk daar te komen.
Zo missen bedrijven kansen.
Gepubliceerd 29 seconden geleden
Slechte winkel
Slechte winkel, fiets voor 55 euro extra kosten gemonteerd laten afleveren. Na 1 km fietsen bleek alles los te zitten, derailleur schoot los en alle tanden van het tandwiel braken af, remmen zaten los. Kan je de fiets op je eigen kosten laten terugsturen, als zij dan ook vinden dat ze fout zitten krijg je de kosten terug en anders niet, maar even een nieuw tandwiel opsturen om het zelf te herstellen kan niet. Ze weten niet eens welk tandwiel op de fiets zit. Kreeg 3 keer een verkeerde opgave, toen heb ik het maar zelf uitgezocht. Slechte service en geen kennis van fietsen.
Fiets werd NIET afgeleverd op ons adres blijkt later. Wij bellen naar DHL, communicatie was hier ok, moest contact opnemen met TOM BV. Daar kan je niemand bellen, geen telefoonnummer, leuk..... na mailen dat je geen pakket niks hebt ontvangen krijg je doodleuk gewoon 1 mailtje we gaan contact met dhl opnemen verder helemaal niks. Week later weer mailen naar TOM, heeft DHL tegen hun gezegd dat DHL de fout heeft gecorrigeert. Reden genoeg voor TOM om hun te geloven en de klant maar te laten zitten en niet te mailen. We moesten zelf de hele buurt uitkammen en facebook berichten plaatsen. Wat een jammerlijk bedrijf en service
Bought a bike in September and the front fork was bent. The wheel wasn't centered. Contacted Internet bikes they sent a replacement fork. The fork didn't fit wrong length /diameter. Contacted again they sent another one and it was the same wrong fork even shorter length. Spent hours in the process. Eventually gave up. Not recommended
Veel keus uit fietsonderdelen voor de mountainbike. Voor vervangingsonderdelen zoals ketting, cassette, balhoofd, stuur etc etc zijn ze heel scherp geprijsd vergeleken met de lokale fietswinkel.
Bestelling snel in huis dus ga hier zeker vaker bestellen.
Ik heb onlangs bij internetbikes een Qibbel kinderzitje gekocht voor een heel lage prijs. Ik vind het een overzichtelijke website waarbij je makkelijk kunt bestellen en betalen. Ook het leveren op een dhl afhaalpunt is wat bij betreft perfect, ik fiets er na mijn werk direct langs. Al met al een goede ervaring en ga hier zeker weer bestellen.
Ik wil hier mijn review neerzetten om mensen te waarschuwen voor hoe het ook kan gaan.
Ook ik weet dat het goedkoopste niet altijd samen gaat met de beste service, maar mijn tweede levering is meldenswaardig.
In het kort:
1e levering serviceprobleempje opgelost met een waardebon (ivm verzendkostenprobleem)
daarna 2e bestelling geplaatst en daar ging het mis.
Onderdeel was niet aanwezig, ook niet afgevinkt op de pakbon.
Geen melding, geen belletje en geen mail!
Geen telefoon en dus een snelle reactie op de mail staat er.
Mail gestuurd maar een paar uur later nog geen reactie, nog een mail gestuurd en daar kreeg ik een behandelingsreactie op gelukkig.
Waar je verwacht dat ze zich schamen o.i.d. kreeg ik alleen de melding dat het een voorraadprobleem was en dat het geld teruggestort werd. Geen "och wat een fout van onze magazijnafdeling meneer, deze hadden u moeten berichten" en geen "kunnen we een andere verlichtingsset nasturen" of iets in die geest.
Resultaat, geen verlichtingsset en dus moet ik deze weer ergens bestellen met nieuwe verzendkosten door slecht handelen van deze club. Toch weer een verlies van 5 - 10 euro op een verlichtingssetje, toch niet zo goedkoop dan...
Ik wil hiermee niet zeggen dat niemand wat moet bestellen hier, maar ik wil mensen waarschuwen dat deze zaken plaatsvinden bij dit internetbedrijf.
Bestelde Shimano Cassette en ketting werden met dag vertraging en pas na contact met service desk dag geleverd. Een tweede bestelling van een set SHIMANO remgreep verstellers wordt helemaal niet geleverd alhoewel ik via chat bevestiging had ontvangen dat artikel op voorraad en volgende dag geleverd zou worden! Met een dag vertraging en na creditering van de reeds afgeboekte kosten nu op zoek naar alternatieve leverancier...
Mwave zadeltas voor de mountainbike gekocht bij internetbikes. Deze binnen een werkdag in huis! (dinsdag 15:00 gekocht, woensdag 11:00 bezorgd). Zadeltas ziet er op het eerste gezegd erg degelijk uit! Bedankt!
Deze oplichters hebben mij 60 euro door mijn neus geboord!
30 euro afmontagekosten, echter de fiets wordt niet afgemonteerd geleverd.
30 euro verzendkosten, maar je kan geen afspraak maken met de chauffeur, zodat je hem zelf op een afgelegen industrieterrein mag ophalen.
Logischerwijs wil ik dit geld in mindering zien op de factuur, maar daar doen ze niet aan, ze sturen gewoon een incassobureau op je af. Er is hier maar 1 woord voor, OPLICHTERS!
Klantenservice T.O.M. bv op 28 September 2016
Dag Dries,
Zoals we je per mail hebben bericht hebben we onze administratie-afdeling de opdracht gegeven het betreffende bedrag per direct terug te betalen. Dit zou je binnen enkele werkdagen op je rekening moeten hebben. Ik hoop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Dries op 11 Oktober 2016
Ik heb nog steeds niets ontvangen! Ik eis dat het geld vandaag wordt gestort, zo niet dan neem ik juridische stappen en kunnen jullie een schadeclaim verwachten.
Ik haal mijn gereedschap voor de fiets vaak bij Internet-Bikes. Bevalt tot nu toe altijd, lekker veel keuze ook in niet gangbare artiekln en snel in huis! Ga zo door!
Echt een enorm assortiment fietsbanden. Ik zit veelvuldig op de racefiets en mountainbike, dus is het voor mij ideaal om vaak van banden te wisselen afhankelijk van het terrein. Levering altijd keurig snel in huis en ondanks de verzendkosten (6,95) vaak nog goedkoper dan de concurrent.
Al met al erg tevreden en raad deze site iedere fietsliefhebber aan.
Wat is uw ervaring met Internet-Bikes? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Internet-Bikes hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Internet-Bikes reviews lezen.
Telefoonnummer: 085 9020036