Le Mage Shop reviews & ervaringen

www.lemage-shop.nl
 
6.0 (39)
Lemage Shop

39 Le Mage Shop reviews

 
(20)
7-9 punten
 
(0)
 
(1)
 
(2)
 
(17)
Terug naar overzichtspagina
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
17 resultaten - getoond 1 - 17
Volgorde

Waar is Kim

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Helaas niet meer te bereiken! Jaren en jaren en jaren klant geweest. Bijna altijd geknipt door Kim. Ik wil haar zó graag bellen en weten waar ze nu knipt..... maar helaas krijg ik geen antwoord.

E
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

make up en haar zaken

Beoordeling 
 
2.3
Bestellen 
 
6.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

terwijl het bedrijf bijna failliet is bkijven ze geld innen van mensen die bestellen. versturen dan een leugen dat post nl onderzoek start maar ze leveren niemand! En versturen ook niets. Dus bestel niets het gekd zal verdwijnen in het faillissement. Jammer dat ze liegen was voorheen prima leverancier

CD
Was deze beoordeling nuttig? 3 0

annoniem op 24 Oktober 2023

Het is een waardeloos bedrijf met waardeloze beloftes. NIET BESTELLEN HIER

Reageer op deze review

Aveda producten

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Mijn bestelde Aveda producten zijn na een maand nog steeds niet aangekomen. Ik heb één keer telefonisch contact gehad met Le Mage en mij werd verteld dat het opgelost zou worden. Dat is het tot op heden niet. Er word niet geantwoord op mail en de telefoon wordt ook niet meer beantwoord. Wat is er aan de hand?

AD
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Aveda Be Curly

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0

Op 26 augustus 2023 een bestelling gedaan (3 artikelen van Aveda) totaal bedrag ruim 80 euro, betaald met iDEAL, na twee weken niets ontvangen. E-mail gestuurd naar verkoper info@lemage.nl. Geen reactie en geen producten ontvangen....Na 2 weken opnieuw een bericht gestuurd met vriendelijk verzoek om te reageren ook als de producten niet (meer) te leveren zijn. Niet vernomen, geen bericht, geen reactie, helemaal niets. Opnieuw na 2 weken, geen producten te hebben ontvangen contact gezocht. Inmiddels ruim 7 weken verder en geen producten ontvangen en geen reactie vanuit de verkoper. Had ik dit geweten had ik geen bestelling gedaan bij deze club. Onbeschoft om geen producten te leveren, geen reactie te geven. Totaal geen service!

CA
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Le Mage shop Aveda

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Lemage levert niet uit en reageert niet op verzoek tot levering of terugbetaling. Onbereikbaar. Dit terwijl dat de webshop gewoon nog draait terwijl je als klant, na betaling maar zonder levering, een bericht krijgt over een aanstaand faillissement. Dit bericht krijg je als je informeert naar de levering van je bestelling:
Beste meneer/mevrouw, Geachte klant,

Het spijt ons u te moeten informeren dat wegens het uitblijven van leveringen door Aveda, Le Mage niet langer in staat is om onze online activiteiten voort te zetten. Dit heeft geleid tot aanzienlijke operationele uitdagingen en het overwegen van een faillissement is onvermijdelijk geworden. Wij betreuren de situatie ten zeerste en begrijpen de impact die dit op u kan hebben.

Ondanks deze moeilijkheden willen wij u laten weten dat wij bereikbaar blijven via e-mail en telefoon voor eventuele vragen of verdere informatie die u nodig heeft. U kunt contact met ons opnemen voor verdere assistentie en om eventuele zorgen te bespreken.

Wij waarderen uw begrip en geduld in deze uitdagende tijd. Mocht u verdere vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Wij staan klaar om u te assisteren in de mate van het mogelijke.

Met vriendelijke groet,

`t Le Mage team

F
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

conditioner

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Bestelling na twee weken nog niet ontvangen. Op m'n vriendelijke mail hierover wordt niet gereageerd. Wordt vervolgd, want ik laat het hier niet bij.

C
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

shampoo Aveda

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Voortaan eerst de reviews lezen voordat ik ergens iets bestel.
2 flessen shampoo besteld. Op de website wordt erbij vermeld dat het de volgende dag bezorgd wordt. Dat zou goed uitkomen zodat we het zeker voor de vakantie zouden hebben.
Een week later nog niets ontvangen. Mailen dus. Antwoord na veel dagen. Post nl is weer de schuldige terwijl er bij mij staat dat post nl het pakket nog niet ontvangen heeft. Na twee weken nog niets.
Shampoo ergens anders besteld (nog goedkoper ook). Geld terug gevraagd. Daarvoor ook nog gebeld.
Verklaring tekenen. Die verklaring nog downloaden.
Hoop gedoe voor iets dat ik niet ontvangen heb. Helaas had ik die verklaring wel getekend.
NOOOOOIT DOEN!!
Na ruim 4 weken nemen mijn kinderen helaas een pakketje in ontvangst.
Blijkt het alsnog de shampoo te zijn die ik niet meer nodig had ondertussen.
Netjes gemaild dat ik dat pakket alsnog ontvangen had.
Of ik het terug wil sturen....... gekker kan het niet worden, toch?
Daar heb ik maar even mee gewacht.
Na twee weken de vraag of ik nog zorg wil dragen voor het terugsturen van het pakketje.
Gezegd dat ze het op kunnen komen halen.
Gaan ze opeens met die verklaring zwaaien en zeggen dat ze andere stappen gaan ondernemen.
Kan ik nu dus nog een retour label uit gaan printen en het ergens heen gaan brengen.
NOOOOOOOOIT hier iets bestellen!!!!!!!!!
Dat ik nog tijd neem om dit hele verhaal te schrijven: Om anderen te waarschuwen hier nooit iets te bestellen.
Dat ze maar heeeeeeeel snel failliet mogen gaan.
Bestaansrecht niet waard.






KB
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Aveda

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Diverse keren besteld, ging altijd goed. Helaas bestelling 23 aug gaat niet goed. Niet geleverd en geen contact te krijgen.

MS
Was deze beoordeling nuttig? 2 0

Bernadette op 19 September 2023

Ik heb 16 aug dagcrème en conditioner besteld. Nu nog steeds niets ontvangen.
Bij iedereen ligt de schuld behalve bij henzelf! Ik heb gemaild, gebeld en bedrag terug gevraagd. De laatste week geen reactie meerr❗️

Reageer op deze review

Voor 170 EUR shampoo en Conditioner s niet geleverd

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Producten worden niet verzonden. Opgelicht voor 170 euro! Steeds zelfde verhaal, kwijtgeraakt door postNL, producten beschadigd terug gekomen, producten niet op voorraad, aveda leverdienst in verlof.... maken label aan maar bezorgen niets aan postNL.

I
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Inge op 08 Augustus 2023

Update:
Producten werden terugbetaald.

Reageer op deze review

Le Mage

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Zeer slechte ervaring met deze website. Het pakketje is kwijt geraakt volgens hen bij post NL. Zij stellen een grondig onderzoek in maar tot op heden nog geen pakketje ontvangen… ze zijn niet klantvriendelijk genoeg om een zending na te sturen of het geld terug te sturen.

SK
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

shampoo en hoofdhuid serum

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Op 3 juli 2 producten ter waarde van € 59,68 besteld. *Post.nl aankondiging bleef staand op zending nog niet ontvangen of verwerkt. Gereclameerd, antwoord post nl heeft het heel druk en onderzoek is opgestart. Na een week nogmaals gevraagd, bericht in app bleef hetzelfde, antwoord le mage, ja ik heb te horen gekregen dat zending als verloren wordt beschouwd, dus ik heb eea opnieuw naar u verzonden. Na 1 dag herhaalt zich het proces vanaf *. Wisseling van Roel naar Margot die mails beantwoorden, wat schetst mijn verbazing Margot grijpt terug op het eerste onderzoek bij post nl dat tot 4 weken kan duren. Vandaag gebeld, wordt niet opgenomen en voicemail staat uit. Mail gestuurd, dat ze niet bereikbaar zijn en dat ik vandaag mijn geld teruggestort wil krijgen en anders verdere stappen onderneem. BESTEL HIER DUS NIET.!!!!!

A
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

shampoo, conditioner, curl enhancer, repair

Beoordeling 
 
2.0
Bestellen 
 
5.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Ik heb een bestelling geplaatst van 300€ aan shampoo, conditioner, curl enhancer en curl repair in grote bussen. Nu 15 dagen later nog steeds niets ontvangen. Le mage pretendeert het pak verstuurt te hebben maar bij Post NL hebben ze niets ontvangen. Le mage zegt dat het pak vermist is en hebben een dossier opgemaakt bij Post NL maar Post NL heeft niets ontvangen. Oplichters eerste klasse. Ik ga nu verdere stappen dienen te ondernemen. Maar bestel. niets bij dit bedrijf!

VV
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review

thickening lotion

Bestellen 
 
1.0

Ik bestel zeker géén tweede keer bij Le Mage ! Bestelling is na 14 dagen nog altijd niet aangekomen . Mijn mail hebben zij beantwoord met de melding dat PostNL het niet kan verwerken wegens te druk. Nochtans heeft PostNL niet eens het pakket ontvangen ! Bestel dus niet , als je je geld niet kwijt wil zijn !

C
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Lemage ontkent glashard hun eigen garantieregels

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Lemage ontkent glashard hun eigen garantieregels
Op de site van Lemage shop stond letterlijk de volgende garantietekst (ze hebben het inmiddels verwijderd, ná mijn reclamatie):
‘Gebruik onze niet-goed-geld-terug-garantie. Wij staan erop dat onze klanten goede producten aangeleverd krijgen. Bent u van mening dat u een product aan heeft geschaft dat niet prettig werkt of niet het gewenste resultaat geeft, neem contact met ons op en wij geven uw aankoopbedrag retour’.
Hoe duidelijk kan het zijn? Geen speld tussen te krijgen lijkt mij.
Ik gebruikte Aveda shampoo ‘Scalp Benefits’ tot tevredenheid en kocht drie Aveda Be Curly producten t.w.v. 65,- voor betere krullen. Ik was echter niet tevreden over de werking van deze drie producten en heb begin februari 2019 een beroep gedaan op hun niet-goed-geld-terug-garantie, die zo letterlijk beschreven was)
Toch kreeg ik als antwoord dat ze sinds eind 2018 deze garantie niet meer bieden en zich beroepen op mijn akkoord op hun algemene voorwaarden waarin staat dat zij hun voorwaarden aan mogen passen (hoe maf is dat als ze dat doen nadat ik gekocht heb en een beroep deed op de garantieregels die zij zelf opgesteld hadden).
Ik ben daar uiteraard bijzonder ontstemd over en voel het als mijn plicht om andere consumenten te waarschuwen voor het glashard niet nakomen van de eigen garantieregels van Lemage Shop.
Uiteraard heb ik screenshots van de ‘Klant is koning’ en hun eigen oproep om gebruik te maken van hun niet-goed-geld-terug-garantie.
Ik voel me onbschoft behandeld door Lemage shop.

L
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Slechte service en geen producten

Beoordeling 
 
2.5
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
7.0

Deze week een bestelling geplaatst. Omdat ik 0.09 cent onder de waarde voor gratis verzending zat, even contact opgenomen. Kreeg helaas als reactie terug dat er een grens getrokken moest worden en dat ik maar extra producten moest bestellen als ik de verzendkosten niet wilde betalen. Spijtig, maar ook begrijpelijk. Dus bestelling geplaatst met een extra product erbij.

Vervolgens krijg ik een bericht dat mijn bestelling is verzonden. Na de verzenddatum krijg ik echter bericht dat een product niet meer leverbaar is??? Dus maar weer contact opgenomen. Ik krijg te horen dat het product nog helemaal niet is verzonden??
Geen excuses voor het ongemak en geen heldere communicatie. Ik heb mijn bestelling dus maar geannuleerd.

H
Was deze beoordeling nuttig? 2 5
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Wat jammer dat een gemaakte afspraak niet te verplaatsen is. Ik belde keurig twee weken van te voren op om te vragen of de gemaakte afspraak een week later zou kunnen. het antwoord was NEE, de afspraak kon niet verzet worden. Wat een bijzonder klant-onvriendelijke service! had een ander verwachtingspatroon van deze salon.

IW
Was deze beoordeling nuttig? 1 4

le mage op 15 Augustus 2014

Sorry Ingrid,er worden zoveel veilingen verkocht. In praktijk is gebleken dat er mensen zijn die zéér regelmatig hun afspraak willen verzetten. Dit kost ons erg veel tijd. De veilingen zijn aanbiedingen zoals je zelf ervaren hebt; die bij lange na niet opbrengen wat ze eigenlijk regulier zouden opbrengen.Daarom hebben wij gebruik gemaakt van de vakantieveiling regel: eenmaal een afspraak gepland dan is deze niet meer te verzetten. Dit staat duidelijk bij de veiling voorwaarde.
Bij het kopen van een vakantieveiling bon zitten voor en nadelen. Een nadeel ervan is dat gemaakte afspraken niet meer te verzetten zijn. Je kunt natuurlijk wel iemand anders blij maken met de gemaakte afspraak. Als je daar gebruik van wilt maken moet dat wel even per telefoon bevestigd worden.

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
2.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
5.0

Slechte service. Ik vroeg om een ingrediëntenlijst vanwege allergieën, die wilden ze niet toesturen.

R
Was deze beoordeling nuttig? 1 2

Le Mage op 14 Mei 2014

Beste Roos,

Bedankt voor je opmerking. Helaas betreuren wij dat de gegeven informatie niet voldoende is geweest. Wij hebben enkel de ingrediëntenlijst tot dusver wat ook op de verpakking staat vermeld. Voor de exacte ingrediënten kunnen wij je enkel doorverwijzen naar onze leverancier Aveda. Zij zullen dan beoordelen of ze wel of geen informatie verstrekken over de overige ingrediënten.

Uiteraard zijn wij bereidt om de ingrediëntenlijst die op de verpakking staat van je gevraagde product door te sturen. Mocht je dit willen, vragen we je even contact met ons hierover op te nemen.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groeten,

't Le Mage team

Reageer op deze review
17 resultaten - getoond 1 - 17

Meest gelezen op Reviewspot:

1.
dokteronline
 
5.4 (25)
2.
perfectbody reviews
 
7.9 (2)
3.
Flindall
 
9.3 (4)

Wij zijn benieuwd naar jouw Le Mage Shop ervaring

Koop bij Lemage-shop.nl nu alle  Aveda Hair-, Skin-, Body-,  Make-up en Life-style producten online. Lemage heeft altijd de beste prijs en leukste aanbiedingen (raadpleeg hiervoor de webshop) Alle bestellingen voor 16.00u besteld worden de volgende dag afgeleverd ( mits de producten op voorraad zijn daar het voor kan komen dat een product uitverkocht is).

Wat is uw ervaring met Le Mage Shop? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Le Mage Shop hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Le Mage Shop reviews lezen.

Telefoonnummer: 0485-383219

Algemene informatie

Verzendkosten
Gratis thuisbezorgd
Levertijd
Voor 16:00 besteld en betaald, morgen in huis (1 dag)
Productgroepen
  • Haarverzorging
  • Lichaamverzorging
  • Huidverzorging
Merken
Aveda
Afhalen mogelijk
ja
Betaalmethodes
  • Ideal
  • vooruitbetaling
  • Visa
  • Mastercard
  • maestro