Laatste tijd gaat de kwaliteit hard achteruit. Bestelde regelmatig en altijd wel een maat groter, maar tegenwoordig na eenmaal wassen volstaat een maat groter al niet eens meer. Kleding krimpt erg veel en naden zijn snel rafelig. Al meerdere t-shirts kunnen weggooien na eenmaal dragen.
Voor een shirt van €30 mag je toch wel iets van kwaliteit verwachten.
4 april 4 shirts en een deurmat besteld en nog niks ontvangen. Een vaag antwoord via de chat ontvangen.
Ergste is dat ik de shirts voor het Metallica concert had besteld. Jaren tevreden klant geweest, maar nu haak ik af. Ga proberen mijn geld terug te krijgen, maar na het lezen van andere reviews vrees ik het ergste.
Ik wilde een nieuwe T-Shirt bestellen voor het concert van Metallica.
Ik heb deze 2 weken voor het concert besteld en helaas werkte de kortingscode niet.
Na 1 week nog niets gehoord en of gezien te hebben ben ik maar gaan bellen met Large, Ik kreeg toen een bandje te horen dat je ze kan bereiken via de mailen en via FB.
Ik heb toen eerst gemaild maar kreeg na 4 dagen nog geen antwoord en heb ze toen via FB een berichten gestuurd, Ze hebben deze wel gelezen maar krijg geen antwoord.
In middels is het concert geweest en zijn we weer een paar dagen verder en Large blijft maar zwijgen.
Large pak je geld maar je krijg niets geleverd, Het is in mijn ogen een grote boeven zooi!
Ik ben al jaren klant bij Large maar stap nu toch echt op. Bijna twee maanden gewacht op een terugbetaling van een geretourneerde trui, en de pet was niet leverbaar. Nu weet Anita mij te vertellen dat ik de pet niet terugbetaald krijg omdat die in Klarna "niet geactiveerd" staat. Regelrechte BS. Zoals je op de screenshots kan zien is de betaalstatus voor de gehele bestelling gewoon betaald, dus ook de pet. En verwacht ik het geld voor de niet leverbare pet dus ook gewoon terug.
Op Trustpilot het gehele verhaal aangezien het op deze site kort gehouden moet worden.
Na telefonisch contact met Large, gelijk probleem verholpen.
Prima afhandeling. Zeer tevreden.
Vriendelijke enthousiaste klantenservice medewerker.
Wat een mega slecht klantenservice!!! Ze kunnen je alleen maar tegen je ingaan en je probleem niet oplossen? ze helpen TOTAAL NIET
Je krijgt wel een grote mond als je aangegeven dat ze geen moeite willen doen om je te helpen?
Want het is blijkbaar mijn schuld dat er een artikel in een verkeerde verpakking zit en wat ik wel WOU hebben nu uitverkocht is.
En ik het zelf mag oplossen?
Ben niet tevreden over de afhandeling, moet telkens weer achter mijn geld aan voor producten die niet zijn geleverd.
Vroeger was ik altijd dik tevreden over Large. Maar sinds 2019 is het hard achteruit gegaan. Orders die te laat binnenkomen, ruiling die worden vergeten en heel vaak leveren ze beschadigde en gedragen producten. Ik heb al jaren een Backstage membership. Maar die ga ik volgend jaar hoogstwaarschijnlijk niet meer verlengen. Door al het gezeik is het gewoon niet leuk meer hier iets te bestellen. Ik sluit mij Bijdeze ook aan bij alle klachten die ik op het internet over Large lees.
had op zaterdag kleding besteld and had het de volgende woensdag binnen
kleding zag er uit zo als het werd getoond op de website
en de track en trace code werd maandag gestuurd naar mijn mailbox
Ik heb 3 Bandshirts besteld, en gekregen. Geen problemen met levering o.i.d. Maar ik vind dat het toch eens gezegd mag worden dat de KWALITEIT van de T-Shirts veel te wensen over laat. Voor veel muziekliefhebbers zijn hun Bandshirts iets dat ze jaren dragen (soms hun hele volwassen leven). En met de Bandshirts waar ik mee opgegroeid ben, ging dit nog. Maar de Bandshirts die vandaag de dag verkocht worden zijn van zo een licht, dun stofje gemaakt - ik betwijfel of ze na een paar jaar nog te dragen gaan zijn. En dat voor een prijs van meestal €20 per T-Shirt of meer... Het is duidelijk dat er gekozen wordt voor maximale winst, en niet voor het leveren van kwaliteit. Zeer spijtig. En te weten dat een degelijk T-Shirt van 210g/m² slechts enkele eurocenten duurder is in pre-productie. Triestig.
Ze hebben mooie spullen, maar zijn erg vervelend als je iets wil ruilen. Heel jammer. Bijzonder onvriendelijke en onflexibele klantenservice. Na vele jaren klant te zijn geweest 2x een zeer vervelende en slechte ervaring. Ik heb mijn account verwijderd, ik koop m'n spullen voortaan wel ergens anders. Ga zo door Large, lekker bezig! NOT
Tot tweemaal toe wat besteld.
Ging om lps. Eerste keer een plaat bij bestelling na lang wachten bericht niet meer leverbaar terwijl die wél op hun site beschikbaar stond.
Bij herkansing wederom platen besteld en wederom niet alles binnen en laatste plaat weken op gewacht en vaak gebeld. Klantenservice doet eigenlijk niks dan alleen maar zeggen dat de plaat binnen paar dagen komt want dat staat in het systeem. Komt neer op onwetendheid en onbenulligheid. Na 6 weken wachten wederom bericht plaat niet meer op voorraad. Je wordt in de maling genomen en aan het lijntje gehouden. Gebrek aan kennis en kunde bij kantenservice dus. Ik bestel hier niet weer zo snel.
Na een aantal slechte reviews te hebben gelezen wist ik even niet zo goed wat ik van de Large moest verwachten. Toen de aanbieding van de Funko Pops kwam van 3 = 2 dacht ik, ik probeer het gewoon.
De mogelijkheid om met Klarna te betalen vond ik fijn, dat gaf mij toch iets meer zekerheid.
Op de site kwam ik vele leuke pops tegen en in mijn winkelkar zaten er al snel 6.
Na het bestellen kreeg ik netjes een bevesteging wanneer de pops geleverd zouden worden.
Een dag voor de datum stond de pakketbezorger met een grote doos voor de deur.
Alle pops waren per stuk verpakt met bubbelplastic en alle doosjes waren heel en onbeschadigd.
Doordat alles goed verpakt was, was het al een cadeautje op zich om het uit te pakken.
Wij komen zeker terug voor de Funko Pops. De prijs van de Funko Pops zijn gemiddeld en naar mijn mening vraagt de Large niet meer dan een ander op een drogisterij na dan ;-), maar die hebben maar een kleine keus.
Large dank je wel voor de goede service
Meestal voordat ik online kop check ik eerst de reviews. Dat had ik nu niet gedaan maar pas na m'n bestelling. En gezien de reviews had ik meteen spijt.
Gelukkig bleek die spijt onterecht. Bij m'n bestelling gaf Large aan dat levering een week kon duren. Ik kreeg ontvangstbevestiging per mail, vervolgens de factuur per mail, dat het pakket verzonden werd en de tracktrace. En het pakket werd keurig geleverd met het beloofde artikel. Anno 2020 heb ik Large als een betrouwbare webshop ervaren die zijn afspraken na komt.
Leuke items, als je geen lid bent van de back stage kan je tot bijna een week wachten op je pakket. Met de back stage 1/2 dagen.
Zijn er problemen, via de chat zijn ze niet erg vriendelijk of behulpzaam. Ff bellen en het is direct opgelost.
Kleding is erg wisselend van kwaliteit. Goed de review lezen die er bij staan en je weet wat je verwachten kan. Dat hebben tot nu toe altijd goed geholpen met het kiezen.
Ik blijf nog steeds trouw klant. Altijd leuke en speciale spullen en kleding.
Super website koop er al jaren alles, wel zijn er vaak wat problemen met de cadou binnen die niet gepakt worden erg jammer.
Tot mijn verbazing heel veel slechte reviews hier? Ik bestel al jaren gemiddeld 2x per jaar bij Large, nooit problemen gehad.
Er staan heel veel dingen op hun website die ze helemaal niet in voorraad hebben. Maar wel de order bevestigen en je geld meteeen van de bankrekening halen. Dat riekt naar oplichterij. De prijzen voor sommige spullen zijn te goed om waar te zijn. Ik ben erin getrapt. Wees slim en bestel ergens anders. Dit zijn bandieten
Large, ze nemen je niet serieus en er is geen sprake van professioneel gedrag. Ik heb meerdere keren besteld bij hun, (ook problemen gehad met laat leveren btw), maar ik zelf ga geen gebruik van hun webshop meer maken. De prijzen zijn mij veel te hoog en voor de service hoef je het ook niet te doen. Ik raad mensen aan om dezelfde (soort) spullen gewoon ergens anders te halen en goedkoper.
Release vooraf bestellen geen goed idee, meer maals konden ze het artikel niet leveren ofwel weken na de release datum. Korting te over maar nooit op media, en dan de klantendienst die is totaal niet bereikbaar. Mails worden nooit beantwoord en telefonisch contact met de klantenservice is echt dramatisch. Hunnen medewerkers helpen hun klanten totaal niet.
Ik ben sinds een jaar klant bij Large. In het begin was ik reuze enthousiast omdat de prijzen veel lager zijn dan op Attitude en de acties echt geweldig. Bovendien als backstage klant heb ik altijd verzendkosten gratis. Bestellingen verliepen een tijdje best goed totdat ik iets retour moest sturen. Zoals ook hieronder gelezen-waardeloze klantenservice! Telefonisch ging ik niet eens proberen omdat er nooit werd opgenomen, mails werden ook niet beantwoord. Retouren na 2 of 3 weken verwerkt. Echt "goed mis" ging het pas op 8 december toen mijn retour eindeloos niet verwerkt bleef en ik het artikel op het laatste moment kreeg, alleen omdat ik geluk had dat een Duitse medewerkster zich aangesproken voelde door mijn email. Enkele dagen daarna vond ik weer een leuke actie dus opnieuw besteld,helaas 1 artikel moest terug. Na meerdere weken te mailen en 3 beloftes over dat het geld wordt zsm overgeboekt heb ik nog steeds niks ontvangen. Mijn backstage zit er bijna op,maar ik geloof niet dat ik ooit weer daar iets ga bestellen. Als ik hoor dat mensen 400€ kwijt zijn dan lijkt mijn schade beperkt,maar in godsnaam moeten we het accepteren?! Large als bedrijf moet zich toch ook aan enige regels houden?!
In november een trui terug gestuurd omdat de kwaliteit niet goed was, het geld zou terug gestort worden. Nu is het 8 december en het blijft akelig stil vanuit de kant van Large.
Telefonisch niet te bereiken, op mailtjes wordt niet gereageerd.
Ben zeer benieuwd of het verschuldigde bedrag nog op mijn rekening wordt bijgeschreven.
Beste,
Op 23 November 2017 deed ik een bestelling bij jullie, het betreft een set KISS poppen bestelnummer 101400853693. --- 399,99 euro
Twee dagen later krijg ik een enorme doos thuis met de set poppen dacht ik maar bij het openen was dit wel een ontgoocheling want er zat maar 1 van de 4 poppen in de doos samen met nog een tshirt .
Ik heb direct telefonische contact met jullie opgenomen (wel 20 minuten wachttijd) na mijn uitleg te hebben gedaan zei de man aan de lijn dat iets verkeerd was gelopen en dat de poppen waarschijnlijk uit de doos gestolen waren. Na overleg moest ik de doos met complete inhoud terug sturen en gingen jullie dan een volledige set opsturen, en de man aan de lijn zei me dat hij de set persoonlijk opzij gezet had omdat er maar 1 set meer over was. Ik was gelukkig daar mee en heb dan de dag nadien het pakket op de post gedaan.
Er ging meer dan een week voorbij en ik hoorde niets meer van mijn pakket, ik vond dit wel al een beetje verdacht. Ik heb jullie dan op alle mogelijke manieren proberen te bereiken telefonisch (maar na 25 minuten wachten wordt er doodleuk ingehaakt) dan per mail….. tevergeefs, dan heb ik via facebook messenger , daar kreeg ik na enig tijd een antwoord -“Bedankt! Ik heb je retour ingeboekt en de nieuwe set KISS poppen komt zo snel mogelijk naar je toe. Fijne dag verder.”
2 dagen nadien terug een enorm pakket , ik heb meteen het pakket gefotografeerd omdat ik terug nattigheid voelde omdat de doos super licht aan voelde en om zeker aan te tonen dat de doos zeker geen inbraak pogingen aantoonde. Er zat terug maar 1 pop in het pakket.!!!!! Ik heb dan terug telefonisch contact opgenomen terug 20 minuten wachttijd om dan terug mijn zelfde verhaal te doen.
De mevrouw aan de lijn is gaan checken in het magazijn om nadien dan te melden dat ze geen volledig set meer hadden en dat het probleem was, maar daar heb ik mijn bedenkingen bij want 2 dagen voordien melden ze mij dat ze het set met 4 poppen klaar staan en gaan opsturen om dan een pakket te vullen met 1 pop en wetende dat het een set moet zijn ???? Raar ???
De Mevrouw zei dan dat er niets meer anders opzit dan het pakket terug te sturen om dan mijn geld terug te storten maar daar ging ik niet met akkoord en werd ik een beetje woest (waarvoor mijn excuses) Ik zei ik ben geen koerier dienst die iedere week naar de post rijdt om iets terug te sturen en vond dat jullie eerst mijn geld moest terug sturen en dan zou ik jullie pakket opsturen en dat ik geen tijd heb daarvoor, ik heb ook een zaak met 18 personeel leden en als ik zoveel van die blunders maak dat ik rap failliet zou zijn.
Terug 2 dagen na dit voorval terug een pakket aan mijn deur met een enorm pakket maar wel een zwaarder dus de 4 poppen zaten erin !!!!!!!!! Oef !!!!!!!! Maar dan bij het uit pakken zat er 1 pop in die gebroken is !!!! Terug een domper !!!!!!! Wat een Fiasco !!!!!!! en dit voor een slordige 400 euro, mooie service !!!!!!!!! Vinden jullie ook niet ?????? Er zat zelfs geen tshirt meer bij in het pakket , zelf bij de bestelling op 23 November was er een actie van 20 % korting op alles dus dat heb ik ook nog eens misgelopen. Je zou voor minder kwaad worden hé of niet ??
Ik ga dit pakket nu houden en de kapotte pop plakken en bij mijn collectie plaatsen maar met tegenzin en geen goed gevoel.
Ik ben nu benieuwd of jullie daar nu een gevolg aan gaan geven of dat het voor jullie nu opgelost is ???
Met vriendelijke groeten
De Lobelle Gino
Had een sjaal besteld voor een cadeau, na het bestellen kreeg ik geen bevestiging maar was wel geld van de rekening af gehaald. Heb direct een mail gestuurd naar Large, maar naar nog eens 3 mails 2 keer geprobeerd te bellen en 3 weken wacht geen bericht van Large. Heb toen een klacht in gediend bij thuiswinkel.org waar large bij aangesloten is. Binnen twee dagen reageert Large vraag om een screenshot van mij betaling, ik stuur dat naar hen en vraag of het voor de kerst nog binnen komt. Krijg weer geen reactie beslis om de sjaal ergens ander maar te bestellen, en mail weer richting large dat ik me geld terug wil. Krijg weer geen reactie terug, ga weer via thuiswinkel.org en vraag of ze mij mail willen door sturen naar large want dan reageren ze wel kennelijk. En idd na twee dagen reageren ze weer met de vraag of ik mij rekening willen sturen (ter wel ze dat gewoon hebben). Zo gaat het weken door krijg uiteindelijk het verzoek om niet via hun normale mailadres te vragen maar via een speciaal mailadres waar ze kennelijk wel op reageren.
Heb uiteindelijk na 41 dagen mailen/bellen me geld terug.
Dus ik ga nooit meer iets bestellen bij Large en raad ook iedereen af om dit te doen!!!
Als je wil dat ze reageren op je mail ga dan of via thuiswinkel.org of gebruik hun mail adres: reviews @ large .nl die ze gebruiken als er een klacht binnen komt van thuiswinkel.org.
Ik hoop dat dit helpt.
Ik heb op 13-07-2017 een bestelling gedaan van enkele Supernatural artikelen. Op 20-08-2017 gebeld waar de producten bleven. Ik zou binnen een week de artikelen ontvangen. Op 20-09-2017 weer gebeld. Nu zou het eind oktober geleverd worden. Op 05-11-2017 gemaild dat ik de order wil annuleren. Op 16-11-2017 kreeg ik een mail terug dat de reactie op mijn mail wat langer kan duren dan normaal. Op 23-11-2017 krijg ik een mail dat mijn pakket wordt afgeleverd. Ik weer bellen. Na lang wachten wordt er gezegd dat ik het pakje kan weigeren aan de deur en dat mijn geld teruggestort wordt. Vervolgens krijg ik een mail dat mijn pakketje niet afgeleverd kon worden, of ik wil aangeven wat er met mijn bestelling moet gebeuren. Op 7-12-2017 weer bellen. weer lang moeten wachten. Er wordt beloofd dat geld gestort wordt. Op 04-01-2018 maar weer gebeld. Dit maal 34! minuten in de wacht gestaan. Er wordt een mail naar een afdeling gestuurd die de terugbetaling doet en tussen nu en 14 dagen zou ik mijn geld terug moeten hebben. Ik verwacht er niks van. Uiteindelijk 45 min aan de telefoon gehangen. Ik ben blij dat ik gratis kan bellen. Ik koop NOOIT meer bij Large. Wat is dit een slecht bedrijf geworden.
Op 24 December 2017 CD/DVD van Linkin Park besteld en op 2 januari 2018 na volle tevredenheid de CD/DVD ontvangen
Begin december heb ik een jas besteld en betaald, de dag erna kreeg ik een mail dat hij toch niet leverbaar was en of ik mijn bankrekeningnummer door wilde geven voor terugbetaling.
Dit direct gedaan en ze er diverse keren aan herinnerd, helaas worden mails niet gelezen/beantwoord, telefonisch duurt het wachten veel te lang.
De order staat gek genoeg wel op “voltooid”
NIET DUS!!!
Slecht bedrijf, niet kopen!
Telefoon, mail, whatsapp, brief geen gehoor. Retouren worden niet verwerkt, Klarna wordt niet op de hoogte gebracht dat het retour is. Hebben wel tijd om onzin op Facebook te plaatsen maar klanten helpen ho maar, niet reageren, nergens op!
Onbetrouwbare bedrijf en de wet kopen op afstand laten ze aan hun laars!
Je bent gewaarschuwd, NIET KOPEN!
Eerlijk is eerlijk, het heeft flink wat moeite gekost maar het is gelukt! Ik had 11 December een flinke berg aan spullen besteld, ik ben al jaren klant en heb nooit problemen gehad, nu na een week begon ik me toch wel zorgen te maken dus klantenservice gebeld, ja het duurde lang en ha ik heb zeker wel 10 keer gebeld maar omdat ik gratis kan bellen bleef ik gewoon geduldig aan de lijn.
Steeds als er werdt opgenomen werd ik netjes geholpen en gerust gesteld.
Mijn pakjes (12 van 16 ) waren er voor kerstmis!! Ik was helemaal blij! Ik miste er 4 dus even snel gebeld en hoppa weer netjes geholpen en gerust gesteld! Vandaag kwamen de overige 4 aan en heb ik dus toch netjes alles perfect gekregen!
De goede maat, precies de spullen die ik besteld had en geen extra kosten!
Ik ben hartstikke blij en blijf zeker klant! Ik was ook geinformeerd over het feit dat ze wat technische problemen hadden gehad dus ookal koste het eat moeite (van beide kanten) ik ben zeer tevereden met hoe ik geholpen ben en dat ik nu netjes alles in mijn bezit heb!
Top!
3 weken geleden een trui en een shirt bij large besteld. Op de dag dat ik de bestelling binnen kreeg werd er op de bestel pagina opeens aangegeven dat het shirt niet meer leverbaar was. En inderdaad zat er in het pakket alleen de trui. Paar dagen gewacht, geen geld terug van het shirt. Gebeld, 15 minuten in de wacht gestaan, eindelijk een bijna niet hoorbare persoon die totaal ongeïnteresseerd klinkt aan de lijn. Weer 2 dagen gewacht. Nog niks. Nog 4 keer gebeld over 2 weken, elke keer meer dan 15 minuten in de wacht. Eindelijk na 2 weken er weer door gekomen. Weer zo'n bijna onhoorbare, totaal ongeïnteresseerde persoon aan de lijn.
Het "wordt weer doorgegeven aan de financiële afdeling" maar heb er maar weinig vertrouwen in. Dit is nu al de 3de keer achter elkaar dat er wat mis gaat met m'n bestellingen. En de laatste keer dat ik ooit wat bij hun bestel. Ik ga liever naar Attitude Holland, die minder assortiment heeft maar nog wel goede service geeft.
Wat is uw ervaring met Large Online? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Large Online hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Large Online reviews lezen.
Thuiswinkel Waarborg