Mango Shop reviews & ervaringen

www.mango.com/NL
 
3.5 (81)
Mango shop

81 Mango Shop reviews

 
(2)
 
(4)
 
(11)
 
(27)
 
(41)
Terug naar overzichtspagina
Bezoek website
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
41 resultaten - getoond 1 - 30
1 2
Volgorde

Zeer slecht

Beoordeling 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Verwachtingsvol mijn allereerste bestelling bij mango geplaatst. De kwaliteit van de kleding beviel mij totaal niet, dus het pakketje drie weken geleden geretourneerd. Nog steeds geen bevestiging van retour laat staan betaling. Op de mails wordt simpelweg niet gereageerd en bellen is zinloos gebleken. Voor mij de laatste keer en ik raad Mango af.

A
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

BEDROG

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0

NIET BESTELLEN!!
DIT BEDRIJF BEDRIEGT, NA BETAALD TE HEBBEN GEEN BESTELLING ONTVANGEN EN JE KAN FLUITEN NAAR JE GELD!!!

B
Was deze beoordeling nuttig? 4 1
Reageer op deze review

onderhoud service

Service 
 
1.0

ik had voor morgen een onderhoudsbeurt voor mijn manga napoilon ik belde dat ik
morgen het extra onderhoud niet kon betalen maar vrijdag wel de afspraak kon niet meer doorgang vinden. ik had de heer ed m. verteld dat ik om kwart voor vijf zal bellen of we wel kunnen betalen nu blijkt dat wij donderdag wel kunnen betalen maar met de heer ed m valt niet te overleggen


henry stolle

HS
Was deze beoordeling nuttig? 5 0
Reageer op deze review

Wat slecht

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0

Als je iets besteld en betaald is de genoemde levertijd 3-5 werkdagen. Wat al heeel traag is in deze markt
Als het er na 7 nog niet is wordt wel heel lakoniek gereageerd.
Ze weten het zelf niet waar iets is.
Onbetrouwbare club.

M
Was deze beoordeling nuttig? 5 2
Reageer op deze review

Bestelling nog niet ontvangen

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0

Afgelopen week een bestelling geplaatst en nog niet ontvangen. Nadat ik mijn bestelling had afgerond en betaald kreeg ik een mail dat mijn artikelen nog in mijn mandje achter waren gebleven. Ik heb toen gelijk telefonisch contact opgenomen en volgens de klantenservice bleek dit een verkeerd bericht te zijn. Mijn bestelling zou gewoon verzonden worden.Inmiddels 5 dagen verder nog niks ontvangen....... had ik maar eerder de reviews gelezen dan had ik geen bestelling geplaatst

E
Was deze beoordeling nuttig? 5 1
Reageer op deze review

Pakket niet ontvangen

Beoordeling 
 
2.5
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
7.0

Ik heb in het verleden nooit problemen gehad met het bestellen bij Mango of Mango Outlet. 2 weken geleden iets besteld maar het pakket is nooit aangekomen. Ik kreeg steeds melding dat het pakket geweigerd was door de geadresseerde. Het transportbedrijf Aramex waarmee gewerkt werd is telefonisch slecht bereikbaar. Ondertussen meerdere malen contact gehad met de klantenservice waarbij beloofd werd dat dit geregeld werd. Uiteindelijk na weer een mail van mijn kant uit bevestiging gekregen dat het bij de parcelshop was aangekomen. Ik er gauw naar toe gefietst maar nee geen pakket. Erg jammer want ik was altijd erg fan van de Mango. Mij kunnen ze uit hun klanten bestand schrappen. Nu maar hopen dat ik mijn geld ook echt terug krijg of dat dit weer een valse belofte is...

K
Was deze beoordeling nuttig? 6 0
Reageer op deze review

Deception!

Beoordeling 
 
2.0
Levering 
 
1.0
Prijs 
 
3.0

I payed the money and don't received my order! The store don't answer when I contact them! Terrible service, I'm disappointed!

S
Was deze beoordeling nuttig? 6 0
Reageer op deze review

Ik wil mijn geld terug

Beoordeling 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0

Mijn ervaring is precies hetzelfde als alle reacties hieronder. Ten eeste werd miijn bestelling in de verkeerde shop bezorgd zo'n 10 km van mijn huis. Na vele omzwervingen kreeg ik mijn pakket alsnog. Op 20 december geretourneerd en wacht nog steeds op mij geld. Verschillende malen gemaild naar klantenservice maar wordt aan het lijntje gehouden. Ze vragen bv mijn tel.nr om contact met me op te nemen maar bellen niet. Het is toch te achterlijk dat je je geld pas krijgt als het pakket in Spanje is gearriveerd? Want zijn dit voor vooroorlogse praktijken??? Heb dit nog nooit meegemaakt bij geen enkele webshop. Echt schandalig. Voor mij nooit meer Mango!! Heb inmiddels een klacht ingediend bij de consumentenbond. Overweeg nog mijn.rechtsbijstandverzekering en Kassa en Radar te raadplegen. Ze beschikken nu dus al een maand ( bestelling is van 9 dec.2016) over min geld. Dat mag volgens mij helemaal niet.

LK
Was deze beoordeling nuttig? 10 1
Reageer op deze review

Bestelling niet ontvangen

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

De levertijd van de bestelling wordt ruim overschreden. Heb de jeans nog steeds niet ontvangen. Wel betaald. Dat een winkelketen als deze zo met hun klanten omgaat vind ik ook onbegrijpelijk. Had het ook nooit verwacht! NIET BESTELLEN BIJ MANGO dus.

H
Was deze beoordeling nuttig? 6 1
Reageer op deze review

Mango boycotten

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

In juli 2 shorts besteld en vervolgens geretourneerd. Deze zijn op 2 augustus bij Mango in Katwijk ontvangen (staat op het track & trace bewijs) en tot op heden heb ik mijn geld (€ 60,=) niet ontvangen! Na verschillende e-mailberichten en 1x telefonisch contact is het nog steeds niet opgelost. Eenmaal kreeg ik het antwoord dat de goederen nog niet zijn aangekomen in Spanje. Wat heb ik daar aan, de goederen zijn immers al ontvangen in Katwijk. Dit staat op hun site: “De termijn voor de terugbetaling kan variëren van 3 tot 12 werkdagen vanaf het moment waarop we je retournering IN ONS MAGAZIJN ontvangen". Het zijn een stel oplichters, NIETS meer bij MANGO kopen!!

A
Was deze beoordeling nuttig? 7 0
Reageer op deze review

Bestelling niet binnen

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0

Op 13 juni jl een bestelling gedaan ad EUR 89,97. Tot op heden niets ontvangen. Wel een email ontvangen met een bericht uw pakket is verzonden. Echter geen track and trace nummer. Ook nog een SMS ontvangen.
Quote 'Je MANGO bestelling B8FRZB00 is nu klaar! Hij wordt vandaag verzonden. Je kunt je bestelling traceren via de sectie Mijn rekening of Orders op Mango.com'. Het nummer gebeld en SMS is verstuurd vanuit Cambodja. Als ik instructies volg zoals vermeld in SMS, kom ik via Mijn rekening terecht bij mijn factuur. Hierin staat ook keurig 'verzonden'.

Probeer contact te zoeken, helaas...

Heeft iemand nog tips, voordat ik de rechtsbijstand inschakel?

Mvg,
Jamina

J
Was deze beoordeling nuttig? 6 1
Reageer op deze review

Schandalig

Beoordeling 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Geen pakket, niet te traceren, geen geld retour tot op heden (175 euro!!!) Bestel nooit bij MANGO
6 telefoontjes klantenservice, 1 mail, er gebeurt niets.....

L
Was deze beoordeling nuttig? 5 1
Reageer op deze review

Klacht retour en geld terug!

Beoordeling 
 
2.5
Bestellen 
 
3.0
Levering 
 
3.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
3.0

20 december 2015 een aangetekend retour pakket aan Mango in Katwijk gestuurd, deze is op 22 december 2015 om 13:05 getekend en dus aangekomen. Wacht nog steeds op mijn geld! Diverse mailtjes gestuurd en ik heb 1 antwoord teruggekregen. Dat het naar Spanje waarschijnlijk is gestuurd en dat het bedrag met 2 a 3 weken op mijn rekening kan verwachten. Op de site staat dat dit 3 tot 12 werkdagen zal duren, nu weer 2 a 3 weken, Deze termijnen zijn beide gigantisch overschreden en heb nog steeds niets, inmiddels is het 28 januari 2016. Wat kunnen we hier tegen doen!!! Rechtsbijstand inschakelen zou een optie zijn of een tv programma gaan inlichten, dat we behoorlijk bedondert worden en dat Mango de lachende derde is in deze, want wij staan machteloos. Zij hebben ons geld en wij hebben geen product of niets meer....

VB
Was deze beoordeling nuttig? 5 1

Alies op 06 Oktober 2016

Hallo, jouw verhaal is precies hetzelfde wat mij overkomen is, zie mijn review van 19 september 2016. Ik heb SBS6 een bericht gestuurd en hoop nu dat Alberto Stegeman zich vast gaat bijten in dit probleem. Ongelofelijk, dat een bekend bedrijf dit allemaal kan flikken.

Reageer op deze review

Verschrikkelijk slechte service

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0

Ik heb 4 weken geleden iets besteld bij mango, ik kon dit pakket niet online traceren en ben daar voor naar de winkel gegaan om te vragen hoe dit kwam. Zij verzekerden mij dat mijn bestelling nog zou aankomen. Na 3 weken had ik nog altijd niks ontvangen, ik heb toen op een week tijd 2 mails naar de klantendienst gestuurd maar heb hier geen antwoord op gehad. Een paar dagen geleden kreeg ik een smsje van een krantenwinkel in mijn buurt om te zeggen dat mijn pakket daar al een tijdje lag maar ik wist dus van niks! Ben het toen snel gaan halen en heb het terug gebracht naar de winkel waar ze mij vertelden dat ik juist op tijd was om mijn geld terug te krijgen!!! Als ik die sms van de krantenwinkel niet gekregen had wist ik nu nog altijd niet waar mijn pakket zich bevond en had ik ook mijn geld niet kunnen terug krijgen. Ik vind dit echt een regelrechte schande! Nog nooit zo een slechte service meegemaakt. Ik raad dus ook iedereen af om ooit iets te bestellen bij de mango!!!

M
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review

Verzendkosten voor koper

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Een verkeerde aanname, dat het retouringsbeleid van Mango Outlet.com idem zou zijn als Mango.com heeft mij geleidt tot 6.95 pakketkosten!!
Klacht per mail naar de klantenservice met verzoek om alternatieve oplossingen zoals retour in de Mango Outlet winkel te Den Haag of per eigen transport naar Katwijk heeft geen resultaat. Enkel een mail gekregen met algemene info!
Het zou ook duidelijker aangegeven moeten worden, TIJDENS het bestelproces. Dit is zó niet van deze tijd en zeer klantonvriendelijk!
De twijfelgevallen stuur ik naast de niet passende artikelen ook terug. Bestel nooit meer op Mango outlet.

Y
Was deze beoordeling nuttig? 5 0
Reageer op deze review

Retouneren

Beoordeling 
 
1.7
Bestellen 
 
3.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0

Vest besteld bij Mango bij ontvangst bleek er een gat in te zitten.
ik moest € 6,95 betalen om het product te kunnen ruilen. na een week heb ik contact gezocht via de mail om te vragen of het vest was aangekomen in Katwijk. Het enige wat ze me konden vertellen is dat het nog niet in Spanje was aangekomen en dat het 2 tot 3 weken kan duren voordat het daar arriveert omdat ze pakketten opsparen en dan pas verzenden. Je krijgt ook geen update dat het pakket in Katwijk is aangekomen.

Dan moet de order daar verwerkt worden om vervolgens weer naar Katwijk te zenden en dan weer naar mijn adres.
Dit is zo niet van deze tijd, een ongelooflijke slechte, slechte service. Een week ervoor had ik een jeans gekocht na 1,5 week wachten op het pakket was het geld ineens teruggestort op mijn rekening, zonder dat er een mail verstuurd is met informatie.
Tip!!!!! Koop in de winkel, controleer op gaatjes (was niet mijn eerste keer) maar koop nooit via de website. zeker niet als je een planning hebt voor wanneer je je aangekochte item wil dragen.

D
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Wat een slechte service!

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Bestel nooit bij Mango!
Afgelopen 18 juni een broek en shirts besteld.
Bij de verwachte levertijd stond maximaal 12 dagen.
Inmiddels zijn we ruim 3 weken verder, 3 telefoontjes en een schriftelijke klacht.
Resultaat, product uitverkocht, een giechelende juffrouw van de klantenservice en geen
adequate oplossing.
Waardeloos bedrijf, ik zal er nooit meer iets bestellen!

JV
Was deze beoordeling nuttig? 3 0

Greta op 06 Oktober 2015

Zaterdag vest besteld .
met 20 procent korting.
Dinsdag al in de bus
SERVICE

Reageer op deze review

Slecht

Beoordeling 
 
2.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
5.0

Voor het eerst bij Mango online besteld en ook gelijk de laatste keer.

Ik heb gewacht op een order die niet kwam, betaling was binnen maar mijn order zelf was nergens te vinden? Hier moest ik zelf voor gaan bellen, want ik werd niet ingelicht dat er iets fouts was gegaan. Dit werd voor mij geregeld en zou een kortingscode ontvangen.

Kortingscode nooit ontvangen.
Als je dingen beloofd, kom deze dan ook na...

A
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

In het zak gezet!

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Een cadeaubon van 50€ online gekocht. Ik kreeg enkel een factuur en geen mooie cadeaucheque om te printen. Niet leuk maar bon, maar de factuur met de code geprint en geschonken. De code om de voucher te gebruiken heeft nooit gewerkt, gereclameerd, nieuwe links ontvangen, werkten ook niet. Na enkele telefoontjes en mails, heb ik gevraagd dat ze het geld terug zouden storten, het vertrouwen was weg. Er volgden minstens 20 rappels en telefoontjes. We hebben gedreigd en hen maanden later een deadline gegeven, we hadden een advocaat al gecontacteerd.
Toen mijn man uiteindelijk ongelofelijk kwaad belden en eens goed riep, naast de mededeling dat er een advocaat op zat, kregen we het geld, nota bene via krediet kaart terug betaald zodat het nog eens 3 weken duurde eer we het ontvingen.
NIET SERIEUS, FRAUDELEUS EN BEDRIEGELIJK: zo zou ik Mango beschrijven.

R
Was deze beoordeling nuttig? 2 1
Reageer op deze review

Belazerd door Mango

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Bij een retourneren moet je verzendkosten betalen! In een tijd van online shoppen kan je dit eigenlijk al niet meer maken. De artikelen kunnen wel gratis in de winkel worden afgegeven. Tenminste dit dacht ik! Het merk Violetta mag helaas NIET in de winkel afgegeven worden. Maar dit staat natuurlijk in de allerkleinste lettertjes! Als je vaak besteld en je altijd gewoon kunt afgeven bij de winkel ga je er niet vanuit dat het die ene keer niet kan. Heb nu €6,95 moeten betalen voor een schoen van €30,-!! Mango misleid klanten, ik zal hier nooit meer bestellen.

Daarnaast vind ik de kwaliteit van kleding (vooral truien) erg bagger. Ik ben nu al twee keer terug naar de winkel geweest omdat een trui handgewassen moest worden en er 30 graden op stond. Tjah daar kom je snel achter, als de trui als kindermaat uit de was komt. Gelukkig hebben ze toen wel toegegeven dat ze fout zaten.

S
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

BESTEL NOOIT MEER VIA MANGO!

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Ik bestel nooit meer online via mango !

Ik heb me jasje van 70euro 22 december terug gestuurd.
vervolgens een paar keer gebeld.
werd saggie aangesproken door de meneer die ik al 3x had gesproken

Mijn pakketje+derest was naar een verkeerd magazijn verzonden,
En moest daar maar op wachten totdat het in spanje was aangekomen
Nu heb ik gister gebeld, en werd er verteld dat er handmatig alle bedragen werden terug gestort.
Ik heb nu nog niks binnen!!!
Ben woedend,het liefst klaag ik ze aan,maar er word nooit naar om gekeken.

R
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review
reclame

Omgaan met klachten

Service 
 
1.0

Beste Mango, allemaal leuk en aardig dit delen van ervaringen over de Mango Shop ervaringen, maar ondertussen regent het hier van de klachten, en zo veel dat jullie er wel een boekwerk over kunnen schrijven. Jullie reacties hierop schitteren intussen door afwezigheid. De gemiddeld behaalde cijfers zijn van een treurig niveau en vooral 'service' heeft een dieptepunt bereikt. Zou dat komen omdat jullie niets doen met deze klachten? Er zelfs niet op reageren?
Van mij scoren jullie nog eens een extra dikke 1 op service.

A
Was deze beoordeling nuttig? 6 0
Reageer op deze review

bad customer service

Beoordeling 
 
1.5
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
3.0

I returned a defect coat during november and up to today still waiting of the postal charges to be returned,I emailed mango customers service numerous time without a reply, I am so disappointed....if you know you are not refunding postal charges then let the stores accept the exchange/return of the violeta collection in the store!!!

O
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Adrie op 30 Januari 2015

Mango's customer services department never replies to anything. It's bloody rude. Phone calls don't help, because the employees know nothing, can't do anything, can't connect you with other people, et cetera, et cetera. I'm also still waiting for my money, but my credit card company is helping me out at the moment.

Reageer op deze review

Verschrikkelijke kwaliteit

Beoordeling 
 
2.8
Bestellen 
 
6.0
Levering 
 
2.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
2.0

Recent heb ik een tas en een toilettasje bij de Mango besteld, ik kreeg vervolgens een bevestiging via de mail waarin stond dat ik mijn bestelling na 3 tot 5 werkdagen zou ontvangen. Dat was dus niet het geval, ik kreeg super laat onverwachts een mailtje dat het toilettasje niet op voorraad was en dat de tas alsnog zou worden verstuurd en ik zou het dit keer wederom binnen 3 tot 5 werkdagen ontvangen. Ik kreeg de tas heel wat later, ik heb dit wat betreft verzending nog NOOIT meegemaakt terwijl ik erg vaak op internet bestel. De tas zag er veel kleiner uit dan op de foto en de afmetingen die erbij vermeld stonden, kloppen totaal niet. Verder was de tas helemaal niet een goede staat, de tas was helemaal ingedeukt, het leer was beschadigd en aan de achterkant zie je gewoon een wit stuk, omdat de leer er van is. Verder zat er allemaal rare zwarte strepen op de rits en hengsel, die ik niet weg krijg. Ik wou in eerste instantie retourneren, maar nu ik alle slechte ervaringen hiermee heb gelezen, denk ik niet dat ik dat ga doen. Ik denk dat ik de tas dan maar gewoon houd, echt weggegooid geld. Ik heb trouwens informatie op hun site proberen op te zoeken, wat echt super vaag was. Er is helemaal niet genoeg uitleg vermeld en wat er staat klopt niet, dit blijkt uit de reacties die ik op deze site heb gelezen.. Ik bestel in ieder geval NOOIT meer bij de Mango!!!

H
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

DRAMA

Beoordeling 
 
2.3
Bestellen 
 
2.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
5.0

Op 22 oktober 2014 een jas besteld. Op de site stond dat de levertijd 2-5 werkdagen moest bedragen. Na een week nog steeds geen jas. Bellen met Mango, de jas was in de shoppingbag blijven hangen en nog niet verzonden. De vraag was of deze er überhaupt nog was. Mango zou bellen met het hoofdkantoor en mij dan mailen. Na drie dagen nog niks gehoord dus weer bellen. Op 5 november eindelijk een mail gekregen dat de jas binnenkort zou worden verstuurd. Op 10 november een mail gekregen dat mijn jas verstuurd was. De jas zou op 13 november aangekomen, wat ook gebeurde. Alleen had ik natuurlijk de pech dat het helemaal de verkeerde jas was. Er stonden twee verschillende adres stickers op de doos, die van mij en die van iemand anders. De jas, die bedoelt was voor een ander, is naar mij verzonden. Ik heb maar weer gebeld en zal nu moeten afwachten of ik mijn jas ooit nog zal krijgen. Ik zeg; bestel niet bij Mango.

WV
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Belachelijke service

Beoordeling 
 
2.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
5.0

Ik had jasje besteld via mango outlet.
Had het jasje teruggestuurd om het te ruilen voor een kleinere maat.
Ik kreeg na bijna 3 weken een lullig mailtje waarin stond dat ik mijn geld teruggestort zou krijgen. Ik stuurde toen een mail terug met de opmerking dat ik het niet wou terugsturen maar omruilen. Toen kreeg ik als antwoord dat het jasje in mijn gewenste maat uitverkocht was en dat ik daarom dus mijn geld zou terugkrijgen. Dit vond ik raar want het artikel stond online in de webshop nog wel beschikbaar in mijn gewenste maat. Omdat ik het helemaal zat was heb ik toen de klantenservice gebeld en de rare situatie uitgelegd. Daarbij heb ik ook duidelijk gezegd dat ik het belachelijk vond dat ik voor meer dan €10 twee keer verzendkosten heb moeten betalen en nu met lege handen zit.
Ik kreeg toen een heel lang onzinnig verhaal waarin ze natuurlijk helaas niks voor mij kon doen en dat de voorraad op de site niet up to date was. Ik vind de hele situatie te belachelijk voor woorden en voel me bestolen.

A
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

pas op! mango webshop is zeer onbetrouwbaar!

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

had ook ik onderstaande reakties maar eerder gelezen!
hoe is het mogelijk dat een webshop in deze tijden zooooo klantonvriendelijk te werk gaat.
en kan gaan ook!
bestelling na ruim twee weken nog niet binnen.
geen reaktie van klantenservice, geen reaktie op twitter.
helemaal niks, nul.
echt schandalig.
ik vind het vervelend maar ik ga hier aangifte van doen.
ik voel me bedrogen en bestolen!

J
Was deze beoordeling nuttig? 1 1
Reageer op deze review

niet bestellen

Beoordeling 
 
1.8
Bestellen 
 
2.0
Levering 
 
2.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
2.0

Op zich heb ik een paar keer online iets bij ze besteld en dat is goed gegaan totdat ik iets wil retourneren. Ik heb iets geretourneerd en tot heden krijg ik geen ontvangstbevestiging van mijn retourzending en op mijn emails reageren ze niet.

Daarbij is het een drama enige informatie van ze op te vragen. Ze verwijzen ergens op een site naar een klantenservice maar door daar op te klikken kom je er dus niet. Na veel zoeken kon ik online iets invullen maar antwoord? Nope!!

Ik moet zeggen ik shop regelmatig online en ik vind de kleding van Mango vaak leuk maar dit weerhoudt mij ervan om überhaupt ooit nog iets van ze te kopen.

Mijn advies, niets kopen!!!

B
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
2.0
Bestellen 
 
3.0
Prijs 
 
1.0

Had ik jullie reacties maar eerder gelezen! Dan had ik twee keer overlegd of ik wel iets bij Mango had willen bestellen. Heb op 12/07/2014 een bestelling gedaan, vervolgens wel een bevestiging, tot zo veren alles prima.
Na week 2 van wachten heb ik 2 keer contact opgenomen om te vagen hoelang zij denken dat de levering gaat duren (het is immers sale dat snap ik), geen antwoord alleen dat zij mij terug zouden benaderen, nooit gebeurt. In principe heb ik geen probleem met langer wachten, maar wel met het fijt dat een winkel zijn klanten niet goed op de hoogte houdt of vals informeert 2-5dag is gewoon een mooie verkoop truc.
Maar ik zou ook graag een positief connotatie willen toevoegen. Heb nu geleerd altijd eerst reviews te lezen voordat er iets via de online wereld bestelt wordt.
Een ding is zeker, ben al heel benieuwd op de kwaliteit, misschien dat ze eerst de kleding nog moesten produceren voordat het geleverd kon worden? Wie zou het moeten weten… Mango weet in ieder geval niet veel!

A
Was deze beoordeling nuttig? 1 1
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
1.8
Bestellen 
 
4.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Ik heb op 26/07/2014 een bestelling geplaatst ter waarde van €222,45. Ik heb echter tot de dag van vandaag geen bevestigingsmail gehad. Mango reageert niet op mijn mails.
Ik ben echt ontgoocheld.

Z
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Annie op 11 Augustus 2014

He Zohra,
je zou eventueel kunnen bellen naar de mango klantenservice 0900 0400 149 (interlokaal tarief) maar ze zullen waarschijnlijk niet echt informatie geven en heel onvriendelijk zijn. Dan moet je gewoon onvriendelijk terug doen 222 euro is namelijk niet nix,oh en vergeet niet de naam op te schrijven van de persoon die je “helpt” das een goed trucje om autoritair over te komen
succes :)

Reageer op deze review
41 resultaten - getoond 1 - 30
1 2

Meest gelezen op Reviewspot:

1.
Bonprix reviews logo
 
3.2 (231)
2.
Spartoo
 
4.6 (38)
3.
OTTO
 
2.6 (95)
4.
Mango shop
 
3.5 (81)
5.
Zavvi.nl
 
2.7 (18)

Wij zijn benieuwd naar jouw Mango Shop ervaring

Sinds niet al te lang heeft de Mango shop online een verfrissende nieuwe look and feel. Bij Mango kunt u online de mooiste kledij kopen voor redelijke prijzen. Mango heeft veel fillialen door het hele land en staat bekend om haar trendy producten tegen lage prijzen. Indien u de Mango outlet bezoekt heeft u kans geweldige koopjes te vinden. Het loont dus de moeite om de aanbiedingen pagina van Mango shop online regelmatig te bekijken omdat de leukste koopjes bij Mango shop vaak snel uitverkocht zijn. Mago shop online heeft een wat ander segment kleding als bijvoorbeeld C&A. De webwinkel van Mango online shop is eenvoudig te doorzoeken en afrekenen en bestellen is een peulenschil!

Wat is uw ervaring met Mango Shop? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Mango Shop hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Mango Shop reviews lezen.