Mango Shop reviews & ervaringen

www.mango.com/NL
 
3.5 (81)
Mango shop

81 Mango Shop reviews

 
(2)
 
(4)
 
(11)
 
(27)
 
(41)
Terug naar overzichtspagina
Bezoek website
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
27 resultaten - getoond 1 - 27
Volgorde

Slechte service

Beoordeling 
 
4.5
Bestellen 
 
7.0
Levering 
 
7.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
3.0

Drie weken geleden heb ik een retour pakket verzonden en geen bericht hierover ontvangen. Daarna heb ik een paar keer via de app en over de mail een berichtje verstuurd en ook geen reactie ontvangen. Als laatst heb ik gebeld met de klantenservice. Ik kreeg te horen dat het gewoon zo te werk gaat, dat het zo hoort en dat de terug betaling lang zal duren. Ik ben niet tevreden van de Mango zowel online shoppen als in de winkel. In de winkel spreken ze amper Nederlands. Ze reageren alleen in het Engels/Spaans. Dus Nederlands leren!

F
Was deze beoordeling nuttig? 2 0

Katja op 29 Juli 2020

Hi, Heb je de terugbetaling onlangs gehad? ik wacht zelf namelijk ook al 3 weken en heb ook al meerdere berichten gestuurd maar geen respons.

Reageer op deze review

Opleiding manager

Service 
 
3.0

Prijskaartje klopt niet met deckassa. Manager beweert ietwat verbolgen dat DE KASSA ALTIJD GELIJK HEEFT. volgens jurisprudentie mag ik ervan uit gaan dat het PRIJSKAARTJE KLOPT. Coulancehalve, voor deze ene keer, mocht ik volgens prijskaartje betalen. De manager moet opleiding krijgen... is filiaal Zoetermeer.

AL
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Slechte kwaliteit en nog slechtere klantenservice

Beoordeling 
 
3.0
Bestellen 
 
5.0
Levering 
 
5.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Half oktober een jas gekocht in Breda, na 2 weken begonnen de naden los te laten en kwamen er gaten in de jaszakken. Naar de winkel in Nijmegen geweest (dichterbij) en je wordt zonder pardon weg gestuurd dat je maar moet bellen met de klantenservice of naar de winkel waar het vandaan komt. Ze hebben wel nog zelf gebeld naar Breda maar daar kwam niks uit.
Vervolgens doet de klantenservice ook niks en zegt dat je maar een klacht in moet dienen. Uiteraard meteen gedaan maar niks meer gehoord. Heb uiteindelijk via Facebook contact gekregen, maar daar inmiddels ook al meer dan 1,5 maand aan het wachten op een oplossing.
De kleding mag er dan nog zo leuk uit zien, maar door deze service en belabberde kwaliteit is dit voor mij de laatste keer geweest dat ik er wat koop.

J
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Bestelling zoek geraakt

Beoordeling 
 
4.5
Bestellen 
 
10.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
6.0

na 2 weken is mijn bestelling er nog niet. volgens de track en trace ligt het pakket al 6 dagen geleden bij DPD parcel delivery centre, maar nooit afgeleverd. Eerst naar DPD gebeld en DPD verwijst mij contact op te nemen met Mango outlet zelf. Logisch zou je denken dat het pakketje al daar bij DPD ligt, waarom moet ik dan nog Mango outlet bellen? Ik heb de Mango outlet toch gebeld en gesproken met Anna Nera. Ze verwijst mij om contact op te nemen met DPD. Huh ik word letterlijk van het ene kastje naar het anders kastje gestuurd. Dus ik leg haar uit dat ik al contact heb genomen met DPD, maar zonder resultaat. Eindelijk zegt ze dat ze contact gaat opnemen met DPD, maar dat zal een paar dagen duren voordat ze iets weten. Ik vraag me af: als de klanten niet zelf achteraan gaan bellen voor hun bestelling, komt de bestelling wel ooit aan??? Ik dacht eerst lekker voordelig shoppen bij Mango outlet, maar als ik niet zelf had gebeld, komt dat pakketje misschien nooit aan. By the way, ik heb dat pakketje nog niet ontvangen en ook geen bericht gekregen of die ooit zal aankomen....

M
Was deze beoordeling nuttig? 6 0

Floor op 13 Augustus 2017

Hoi, is er al nieuws over je pakketje ? Ik wil graag bestellen maar dan wel met de zekerheid dat het aankomt...

Monique op 16 Augustus 2017

Krijg vandaag een mailtje van Mango dat de zoektocht in gang is gezet. Het wordt vervolgd..

Monique op 08 September 2017

Heb vandaag een mailtje gekregen van Anna Nera (Mango klantenservice) gekregen, dat mijn verzoek in behandeling is! Inmiddels na bijna 2 maanden is mijn bestelling nog steeds niet ontvangen.

Reageer op deze review

Lange levertijd

Beoordeling 
 
4.8
Bestellen 
 
7.0
Levering 
 
2.0
Service 
 
3.0
Prijs 
 
7.0

Ik heb meerdere malen bij zowel Mango als Mango Outlet besteld. Mango is oke. In vergelijking met andere webshops lpoen ze wel nog ver achter wat betreft de webservice. Levertijd is lang, verzendkosten relatief hoog, niet betalen op factuur en retouren is niet gratis. Indien je bij de Outlet besteld mag je je instellen op nog veel langer wachten. Zodra jij een mail krijgt dat jouw pakket is verzonden, bestaat de meegestuurde volglink de komende week sowieso niet. Het is maar afwachten en geen idee hebben waar jouw geld (want ja, je moet van te voren betalen) op dat moment is.

Producten zijn verder helemaal prima, maar wat (web)service betreft valt er nog veel te leren.

D
Was deze beoordeling nuttig? 6 0
Reageer op deze review

Dubbele kosten retourneren

Beoordeling 
 
3.5
Bestellen 
 
5.0
Levering 
 
4.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
4.0

Ik heb iets online gekocht bij Mango en wilde een deel ervan terugsturen of brengen. Mijn dochter is speciaal naar een Mango-winkel gegaan 30 kilometer verderop, maar daar accepteerden ze 1 artikel niet omdat ze dit niet in de winkel verkochten. Moest dit dus apart opsturen, ook nog met ontvangstbevestiging. Dubbele kosten dus voor retouren. Ik koop NOOIT meer iets bij Mango.

T
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Genept door Mango

Beoordeling 
 
3.5
Bestellen 
 
3.0
Levering 
 
3.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
7.0

Een waarschuwing voor iedereen die bij Mango wil bestellen! Voor het eerst iets bij deze winkelketen besteld, maar dit zal nooit meer gebeuren. Op de eerste plaats duurde de levering (ondanks dat de kleding op voorraad was) al enkele weken. Op het moment dat de kleding naar mij onderweg was, bleken diverse pantalons inmiddels behoorlijk te zijn afgeprijsd met kortingen van maar liefst 44% tot 50%. Na een mail met Mango bleek de korting niet voor mijn bestelling te gelden, omdat die al eerder was geplaatst. Hierop heb ik alles teruggestuurd. Porto idioot genoeg voor eigen rekening omdat kleding van hun merk Violeta maar bij enkele Mango winkels kan worden ingeleverd, terwijl er een Mango-winkel bij mij om de hoek zit!! Ik heb de twee pakketten op 5 januari 2015 teruggestuurd, maar nog steeds geen terugstorting van mijn al op 19 december 2014 betaalde geld gezien. Nu had ik in de voorwaarden gelezen dat terugbetaling wel 3-12 werkdagen na terugkomst in het magazijn kan duren, rijkelijk laat als je van 12 dagen uitgaat, maar okay, dat wist ik als het tegen zou zitten. Op 26 januari, ruim over de 12 werkdagen heen, maar eens gebeld met de klantenservice waar mijn geld bleef. Blijkt het geld pas te worden teruggestort als de goederen in het magazijn in SPANJE zijn gearriveerd en aldaar gecheckt. Spanje staat nergens in hun voorwaarden. Ik ben door de telefoon zowat door het lint gegaan van woede. De klantenservice kon niets doen, alleen maar een ingestudeerd vaag verhaal opdissen, noch me doorverbinden met de verantwoordelijke persoon of afdeling, want dat is allemaal heel slim afgeschermd. Mango profiteert van de goeder trouw van de klant, maar pikt ook nog eens flink wat rente in van vooraf betaalde sommen geld die veel te laat worden teruggestort. Bovendien vertellen ze in hun voorwaarden niet de waarheid over welk magazijn wordt bedoeld, noch hoelang levering van retourgezonden kleding naar dit magazijn in Spanje duurt. Het kan wel met de postkoets gebeuren, bij wijze van spreken. In ieder geval ga ik hier werk van maken. En mijn korte klantenrelatie met Mango was voor eens maar nooit weer.

A
Was deze beoordeling nuttig? 7 0
Reageer op deze review

Onkunde

Beoordeling 
 
3.3
Bestellen 
 
6.0
Levering 
 
2.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
4.0

een maand nadat ik iets retour gezonde heb om te ruilen voor een maat groter is nog steeds niet bekend wanneer ik het kan verwachten. Volgens de "klantenservice" is de enige mogelijkheid om te wachten omdat geld terug storten niet mogelijk is, wat een ongelooflijke prutsers.

A
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

slechtste service ooit

Beoordeling 
 
4.0
Bestellen 
 
8.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
6.0

sinds ik mijn bestelling 2 weken geleden heb geplaatst, heeft nog steeds geen aflevering plaatsgevonden. de status van mijn bestelling is onbekend. zelfs na meerdere emails, facebook boodschap, heb ik slechts 1x een reactie ontvangen dat mijn bestelling verzonden zou worden. dit is 6 dagen geleden.

WJ
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Terugkoppeling mail..

Beoordeling 
 
4.3
Bestellen 
 
6.0
Levering 
 
4.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
6.0

In zomer 2014 had ik een order geplaatst maar zag dat ik het verkeerde aflever adres had aangeklikt. Meteen een mailtje er achter aan gestuurd en gevraagd of ze deze konden wijzigen. Geen reactie meer gekregen, pakket werd na een kleine week geleverd. Ruim na een maand (!) kreeg ik een telefoontje uit het buitenland van een medewerker van Mango. Ik had een mail gestuurd en daarvoor belde ze? :) Eehm je belt een maand na dat ik de order heb ontvangen en inmiddels ook retour heb gedaan dus nee het is niet echt nuttig om nog te bellen. Hebben de klantenservice medewerkers totaal geen inzicht in de klant/bestel gegevens vraag ik me dan af..

M
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Online shoppen lukt niet meer!

Beoordeling 
 
3.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
2.0
Service 
 
3.0
Prijs 
 
6.0

De online website zoals ik deze altijd kende is sinds kort gewijzigd en nu kan ik alleen maar de catalogussen inzien? Ik heb dan wel niet de nieuwste windows maar daar zou het toch niet aan mogen liggen dat ik de normale kleding selectie niet te zien krijg? Ben ik de enige met dit probleem?

Daarnaast heeft Mango altijd al flinke minpunten gehad als je vergelijkt met andere online winkels;
-Retour per post is op eigen kosten! Je besteld niet voor niets online, en wil datgene wat niet past ook via de post terug kunnen sturen toch? Voor het terugbrengen moet je nu daadwerkelijk naar de winkel zelf.. Niet echt handig. Ook bij de outlet website van Mango is de retour altijd op eigen kosten..
-Kwaliteit en de creativiteit in modellen is in de afgelopen paar jaar flink achteruit gegaan (vind ik) Het is wel goedkoper geworden, maar dat zie je erg goed in de kwaliteit van de artikelen.

M
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review

Belachelijk

Beoordeling 
 
4.3
Bestellen 
 
2.0
Levering 
 
4.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
10.0

Belachelijk dat je bij het retour sturen van een product van Violetta moet betalen. Nergens op de site staat er dat de retourzending op eigen kosten is. Kom ik bij het postkantoor aan met mijn pakket, moet ik ineens 5,60 euro betalen. Er staat op de site dat in de winkel retourneren gratis is, maar MANGO neemt geen spullen van Violetta aan. In Nederland zijn er maar twee Violetta winkels waar je het eventueel terug kunt brengen. Een in Maastricht en de andere in Eindhoven. Lekker is dat als je in Zuid-Holland woont. Mij zijn ze bij Violetta als klant kwijt in ieder geval!

Wat de spullen van Mango betreft ben ik zeer tevreden, zowel over de spullen als de service. Top!

E
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Damatisch

Beoordeling 
 
3.0
Bestellen 
 
5.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
5.0

Wat een enorme tegenvaller, bestellen via MAngo.com.

De bestelling op zich verliep goed.
Bij bevestigingsemail zie ik dat het huisnummer niet meegekomen is (deze staat wel bij mijn persoonsgegevens!)
Ik mail hen daar direct over.
geen reactie.
Ik mail na 2 weken dat ik geen reactie krijg, noch mijn pakketje heb ontvangen.
Geen reactie.
Ik krijg na 2 weken een bericht dat de PostNL mijn pakje niet kan bezorgen wegens ontbreken huisnummer (joh)
Ik geef mijn nummer door en meld direct mijn verhaal.
Ik krijg een mail terug met de strekking: ga maar klagen bij de Post. Gen excuses. Niets
Dat terwijl dit toch echt een probleem van de Mango is.

Ondertussen zijn we 3 week verder en nog geen pakketje. Ook niet te tracen met de code.

Wat een waardeloze service, echt niet meer van deze tijd.

B
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Lucie op 11 December 2014

Ik ben heel benieuwd of je uiteindelijk het pakje nog ontvangen hebt??
Ik heb gisteren een order geplaatst voor het eerst wn exact hetzelfde probleem met het huisnummer. Ik heb direct gebeld en kreeg een vaag verhaal te horen dat ze het bij PostNL door moeten geven maar dat kan pas als zij het pakje ontvangen hebben. Dus eigenlijk geen idee wat er nu verder gaat gebeuren. Heb er een hard hoofd in..

wendy jones op 23 December 2014

had ik deze reviews ook maar gelezen voordat ik mijn bestelling plaatste. mij is precies hetzelfde overkomen. huisnummer niet zichtbaar bij ordergegevens maar wel bij persoonlijke gegevens. meerdere emails verstuurd en facebookbericht, twitter noem maar op. 2 weken later doodse stilte en geen bestelling :(

Reageer op deze review

ik wacht nog steedd

Beoordeling 
 
4.0
Bestellen 
 
7.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
7.0

Had ik maar eerst even gegoochel. Je verwacht van een grote keten dat ze de zaken op orde hebben maar dat is niet zo. 2 oktober kleding besteld op HE mango en op 16 oktober nog steeds niks binnen.

Gebeld naar de klanten service die kwamen met een vaag verhaal dat de betaling nog niet goedgekeurd was terwijl ik met ideal heb betaald en het gelijk afgeschreven was.

Als het deze week niet meer komt annuleer ik alles. Ik raad Mango online niet aan en bestel hier ook nooit meer.

EK
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Lyss op 16 Oktober 2014

Heb je inmiddels je pakket al? Ik wacht ook nog steeds. Mij vertelde ze net, dat mijn pakket al in het servicepoint aangekomen zou zijn, terwijl ik daar vlak voordat ik belde nog langs was geweest.

Reageer op deze review

Koop niet bij Mango online

Beoordeling 
 
4.0
Bestellen 
 
4.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
10.0

Op 7 september mijn order geplaatst welke op 10 september verzonden zou zijn... Inmiddels wacht ik nog steeds. Via Twitter contact opgenomen met de klantenservice van Mango. Zij hebben beloofd om navraag te doen bij Post nl...Na nogmaals navraag te hebben gedaan heb ik mijn geld alvast maar teruggevraagd (bijna €200). Dit is echter twee dagen geleden en nu reageert Mango nergens meer op!

A
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Lyss op 16 Oktober 2014

Heb je inmiddels als iets gehoord?

Anneleen op 16 Oktober 2014

Lyss,

Na diverse Twitter berichten (dit is de enige manier om Mango te benaderen) heb ik na veel gezeur mijn geld teruggekregen! Heeft al met al een maand geduurd! Het pakket is zoekgeraakt bij Postnl...maar dit is natuurlijk een slap excuus om zo lang te wachten op je bestelling of je geld terug!

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
4.8
Bestellen 
 
7.0
Levering 
 
7.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
4.0

Bestelling Mango en levering ging vlot.
1 artikel was te klein, en dan begint de miserie.
pakje terug gestuurd naar een depot van bpost in flemalle op 11 juni.
tot op heden geen nieuws geen nieuws ontvangen.
al 2 mails verstuurd naar Mango.geen antwoord ontvangen.
al 2 maal getelefoneerd naar Mango in spanje.geen vriendelijk mens aan de telefoon gekregen.moesten kontakt opnemen met Bpost.
geen telefoon te vinden van deze.
Mango is bedriegerderij.1 maal maar geen 2 keer.

RL
Was deze beoordeling nuttig? 3 1

edithsmets@hotmail.com op 01 Augustus 2014

Ik kocht online '4 kleedjes voor mijn kleindochters maar de maat was niet goed dus stuurde ik ze aangetekend terug. nog steeds hebben ze het geld niet terug gestort en heb ik €150 aan mijn broek! een regelrechte schande voor zo'n bedrijf ;
Zelfs geen reactie op verschillende mails;. Volgende week bel ik naar de consumenten dienst en maak ik er werk van,

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
4.8
Bestellen 
 
7.0
Levering 
 
6.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
5.0

Bij mango van alles online besteld, blijkt de maat van een aantal polo's niet goed. Ben ik naar de winkel terug gegaan om ze te ruilen zegt die jongen, ik neem ze in en dan kun je ze het beste online opnieuw bestellen. Ik zeg nog maar ik heb deze met een kortingscode besteld, zegt die jongen dat is geen probleem dat wordt verrekend. Dat gedaan, blijkt het per polo 8 euro te schelen, de klanten service gebeld en die zeggen, helaas niets aan te doen. SLECHTE SERVICE!!!!!

C
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
4.0
Bestellen 
 
7.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
7.0

Hooploos levering. Waardeloos customer service. Hen meer dan 2 weken geleden besteld nog niets ontvangen.

M
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
4.0
Bestellen 
 
7.0
Levering 
 
7.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Ik heb een leren jas online besteld voor 159,99 op mango.com. Het bestellen was makkelijk, levering was goed. Maar de jas was na een paar keer dragen kapot gegaan. Ik stuur een mailtje waar ze me zeggen dat ik naar de dichtstbijzijnde mango winkel moest gaan voor een nieuwe te halen. Dat was in mijn geval in Hasselt. In de winkel werd steeds gezegd dat de verantwoordelijke er niet was en zij niets mochten doen. Ik vroeg wanneer ze er wel was maar als ik terug kwam op die uren was ze er toch niet. Uiteindelijk is mijn moeder gegaan, toen ging het wat vlotter en kreeg ik een nieuwe (dezelfde) jas.
Nu is die jas ook weer kapot aan het gaan.
Bij beide jassen kwamen er witte plekjes op waar het leer dus weg was, Die werden steeds groter omdat het leer steeds meer los kwam. De naden komen los en er zijn stukken vanonder aan mijn jas waar het leer helemaal los aan het komen is. Heb nog een mail gestuurd en wacht nu op hun antwoord.

T
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
3.8
Bestellen 
 
6.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
7.0

ik heb vorige week een mail gekregen dat mijn pakketje onderweg was maar het is nu 8 dagen later en hij is er nog steeds niet. ze gaan toch geen 8 dagen rondrijden met mijn pakketje? ik bal ervan dat dit zo lang duurt en ik er niks van hoor

S
Was deze beoordeling nuttig? 7 2
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
3.5
Bestellen 
 
5.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
7.0

Ik koop nooit meer bij mango. Ik bestelde 2 handtassen "on sale" allemaal geen probleem. Ik kreeg het pakket ook al na enkele dagen. Bleek dat het een repacked pakket was van DHL. Bij het openen bleek er maar 1 van de 2 handtassen in de doos te zitten.. Maar op de retour bon staan wel degelijk 2 handtassen. Gemaild naar Mango en die vertellen mij doodleuk dat ik naar DHL moet bellen. Ze hebben een dossier op gesteld en gingen die dag nog eens terug bellen. Maar nog geen telefoontje gekregen. Hoe moeilijk kan het zijn om 1 pakket met 2 handtassen van punt A naar punt B te brengen?

S
Was deze beoordeling nuttig? 8 0

klacht op 01 December 2013

Waarom heb je de zending aangenomen en voor getekend ? je ziet dat er een repacked tape om heen zit ik zou eerst de zending op inhoud controlleren voor dat je handtekening zet.

Reageer op deze review
reclame

Beoordeling 
 
4.8
Bestellen 
 
8.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
2.0
Prijs 
 
8.0

Op 6 juni heb ik een aardig dure order geplaatst die naar een filiaal zal worden verstuurd. Ik wist niet dat de uitverkoop bijna zou beginnen en mijn pakket dus niet naar een filiaal kan worden verstuurd. Tot nog toe dus niets van het pakket vernomen. Ik snap dat het allemaal wat langer kan duren door de uitverkoop, maar ik vind het belachelijk dat ik nu al bijna drie weken wacht op mijn bestelling. Dat is toch geen service?! Ik mag hopen dat de uitverkoop bijna ten einde loopt, zodat ik mijn (niet eens afgeprijsde!!!) artikelen in ontvangst kan nemen.

N
Was deze beoordeling nuttig? 7 0

sabine op 22 Augustus 2013

ik heb nu precies hetzelfde probleem vorige week woensdag werd er naar mij gemaild dat mn pakketje onderweg was maar hij is er nog steeds niet. ik snap dat niet. ze rijden toch niet 8 dagen met mijn bestelling rond? ik vind het erg vervelend

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
3.5
Bestellen 
 
4.0
Levering 
 
4.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
5.0

Ik heb 19 april mijn bestelling retour gestuurd via een mango filiaal. Nog altijd heb ik geen geld terug ontvangen. Mango zegt dat ze 22 april mijn geld hebben teruggeboekt. Dit lijkt me al erg stug omdat dit nooit zo snel gaat bij zulke winkels. Ik heb mijn rekeningafschrift grondig doorzocht maar heb echt geen geld van mango ontvangen. Geen reactie via de chat of mail. Waardeloze firma. Weggegooid geld.

L
Was deze beoordeling nuttig? 5 0

Noortje op 07 Augustus 2013

Je krijgt je geld niet terug van Mango, maar van Ayden. Dit is een tussenrekening. Ik bestel altijd bij Mango en heb nooit problemen gehad. Bij het retourneren had ik altijd binnen een paar dagen het geld op mijn rekening.

Ellen op 30 November 2013

Kreeg je ook de verzendkosten terug gestort?

Reageer op deze review
(`Bijgewerkt: Maart 21, 2013)
Beoordeling 
 
3.3
Bestellen 
 
5.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
6.0

Het bestellen zelf bij de Mango shop verliep prima. Maar dan: Zeer late levering. Er werd door Mango niet gereageerd op e-mails met de vraag wanneer er geleverd ging worden.
Terugsturen moest zelf betaald worden. Dit wist ik. Via DHL zie ik dat het pakket bij Mango aangekomen is, maar na ruim een week zie ik dit nog niet terug op mijn persoonlijke pagina. Ook heb ik hiervan per e-mail geen bevestiging ontvangen. Ik heb zelf via het Mango shop contactformulier verzocht mij te bevestigen dat de retourzending was ontvangen en mij terug te betalen. Hierop heb ik nog steeds geen reactie ontvangen. Tevens wilde ik een artikel omruilen, maar dit heb ik ook nog steeds niet ontvangen. Kortom: zeer slechte afhandeling van de orders. Zeer slechte service door de Mango online shop klantenservice. Nauwelijks tot geen reactie op je e-mails. Niet in Nederland bereikbaar per telefoon.
Dit was eens, maar nooit weer bij Mango shop online.

W
Was deze beoordeling nuttig? 7 0
Reageer op deze review
(`Bijgewerkt: Maart 21, 2013)
Beoordeling 
 
4.0
Bestellen 
 
8.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
6.0

wat een K...T service NOOIT MEER MANGO ben er helemaal klaar mee, bestelling geplaatst op 27 januari, tot de dag van vandaag niets geleverd en geen reactie op mail. Daar komt nog bij dat ik 4 items heb besteld bij Mango online en er nu nog maar drie in preparation zijn, ik heb ook geen geld terug gehad. Ben het echt spuugzat met deze webshop. Ik raad iedereen af ooit wat bij mango.nl te bestellen wat een waardeloos zooitje.

Z
Was deze beoordeling nuttig? 8 2

sab op 22 Februari 2013

heb jij je pakketje nu al ontvangen? ik heb ook wat besteld en wacht al langer dan een week, ben benieuwd hoe lang het nog kan duren

Reageer op deze review
(`Bijgewerkt: Maart 21, 2013)
Beoordeling 
 
3.3
Bestellen 
 
6.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
5.0

Wat een waardeloze service.. 22 januari besteld bij Mango online en nog steeds staat er dat de bestelling voorbereid wordt. Nathalie van de chatservice van Mango kan kennelijk maar antwoord geven op 1 vraag, daarna wordt er niet meer gereageerd en bellen is alleen mogelijk via de internationale klantenservice. Dit was 1 keer en nooit weer.

L
Was deze beoordeling nuttig? 6 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
4.0
Bestellen 
 
7.0
Levering 
 
3.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
5.0

Zoals ik al lees in de ervaringen van andere bestellers, bestellen en vooral meteen betalen gaat héél goed bij Mango! Leveren duurt weer wat langer en, inderdaad, als je per post retourneert kun je heel lang wachten op je geld. Telefonisch contact met een klantenservice is onmogelijk en wanneer Mango het pakje kwijt maakt tijdens het vervoer van Nederland naar Spanje heb je als klant pech gehad. Ik twijfel er aan of we ons geld nog ooit terugkrijgen. Voor mij een reden om hier dus echt niets meer te bestellen!

E
Was deze beoordeling nuttig? 6 1
Reageer op deze review
27 resultaten - getoond 1 - 27

Meest gelezen op Reviewspot:

1.
Bonprix reviews logo
 
3.2 (231)
2.
Spartoo
 
4.6 (38)
3.
OTTO
 
2.6 (95)
4.
Mango shop
 
3.5 (81)
5.
Zavvi.nl
 
2.7 (18)

Wij zijn benieuwd naar jouw Mango Shop ervaring

Sinds niet al te lang heeft de Mango shop online een verfrissende nieuwe look and feel. Bij Mango kunt u online de mooiste kledij kopen voor redelijke prijzen. Mango heeft veel fillialen door het hele land en staat bekend om haar trendy producten tegen lage prijzen. Indien u de Mango outlet bezoekt heeft u kans geweldige koopjes te vinden. Het loont dus de moeite om de aanbiedingen pagina van Mango shop online regelmatig te bekijken omdat de leukste koopjes bij Mango shop vaak snel uitverkocht zijn. Mago shop online heeft een wat ander segment kleding als bijvoorbeeld C&A. De webwinkel van Mango online shop is eenvoudig te doorzoeken en afrekenen en bestellen is een peulenschil!

Wat is uw ervaring met Mango Shop? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Mango Shop hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Mango Shop reviews lezen.