Prijzen Matrabike
Geen elektrische ondersteuning. Fiets gebracht naar Matrabike in Waalwijk. Nieuwe motor nodig. Kosten Euro 890.
Fiets teruggehaald en naar kleine fietsenmaker gebracht.
Conclusie: enige corrosie aan bedrading. Reparatie, inclusief onderhoud fiets,
Euro 74.
Begin september Fongers fiets tijdens begin van vakantie defect. Ik vermoede de trapsensor omdat kettingkast en ringen los zaten. Naar FixaBike in Renesse gebracht (geen enkel bedrijf in Haamstede wilde repareren). FixaBike liet weten dat het niet de sensor was maar een defecte motor. Dat ik beter met leverancier MATRABIKE contact kon opnemen i.v.m. garantie. Matrabike melde mij dat de reparatie tot 4 weken kon duren want druk,druk,druk. Garantie? Dat moest eerst onderzocht worden want vaak eigen schuld??? Kosten indien geen garantie? Tja voorwielmotor 399,- dan montage en onderzoek minimaal op 500,- rekenen. Reservefiets om de vakantie te redden? Helaas hadden ze niet. FixaBike dan maar een nieuwe voorwielmotor laten plaatsen en losse trapas en kettingkast laten repareren. Binnen 1 dag klaar! Met een krachtiger motor dan de originele. Kosten voor de gehele reparatie 360 Euro.
Lekkere spontane service MATRABIKE !!!
Nadat ik een lekke band had gekregen met een fiets die een maand oud was heb ik contact gehad en hoewel er geen garantie was werd mij zonder probleem een nieuwe binnenband toebedeeld.
Dat noem ik nog eens SERVICE !!!
Augustus 2023 fiets voor dochter gekocht vanaf mei 2024 3 keer voor reparatie teruggebracht kapotte achterband nu voor 3e keer teruggebracht begin augustus bel vandaag 10 september om te vragen hoe ver ze zijn ze hebben nog niet eens omgekeken naar de fiets misschien dat ze er deze week aan gaan beginnen want het was topdrukte zogenaamd. Ik vroeg waarom ze dit niet delen bij aanvang reparatie dan had ik de fiets ergens anders laten repareren, want die achterband kunnen ze niet eens repareren weet niet wat voor monteurs ze daar hebben. Zo slechte service in alles.
Gelukkig heb ik met Matrabike geen problemen gehad, alleen maar lof over de levering, het later weer ophalen en opnieuw leveren.Ik zou een klacht over de klantenservice kunnen zeggen maar na mailcontact is dat perfect verholpen, Ik ben blij dat ik van te voren de reviews niet had gelezen, zo sneu dat zovele een slechte ervaring hebben, ik gelukkig niet!
Oplichters!
Ik heb een fiets die 150km in eco-stand zou moeten kunnen gaan, ik raak aan 102km in eco-stand zonder te wisselen van stand of lichten aan te doen. Oplcihting!
Een manier om de 'range' van de batterij te bekijken is er niet dus je valt ergens midden onderweg naartoe zonder batterij met een kind achter je aan in een fietskar, in de regen.
De fiets na 2 dagen al willen terugbrengen, dan woon je op (lange) fietsafstand van de winkel en is die dicht. Dan maar met heel veel frustratie op een ander moment geprobeerd maar dus ook meer Km's gedaan.
Ik ben hem meer dan 4 weken kwijt geweest, voor een herstelling die op een dag gedaan kan worden. Waarom remschijven vervangen bij een fiets die in orde is? Of de versnellingen opnieuw afstellen bij een nieuwe fiets, de elektrische ondersteuning aanpassen, de knop van de vering veranderen aangezien die niet werkt.... Maar de fiets was en is altijd in orde?
Na die vier weken een testrit gedaan, reedt mezelf bijna tepletter doordat de versnelling nog steeds gewoon oversloeg wanneer die er zelf zin in had. Maar neen, de fiets is in orde...
Onmiddellijk de fiets teruggebracht om daarna telefoon te ontvangen met een heel neerbuigende toon en uitleg over hoe een versnelling werkt. De fiets, daar kon niks mis mee zijn, die is altijd in orde geweest... Toen ze hem in handen hadden belden ze me op dat ze de versnelling opnieuw zouden afstemmen. En ik moet mezelf en mijn kind hierop veilig elke dag vervoeren?!
Klantendienst is zo onbeleefd, hogerop nog erger! Vriendelijk is beneneden het vriespunt, als zij maar niet verantwoordelijk zijn voor hun eigen fouten!
Nooit een pardon, een deftige verontschuldiging maar een uitleg voor elk ding dat ze verkeerd doen. Je kan bij dit bedrijf niet met een gerust hart klant zijn!
GROOTSTE FOUT OOIT!
Leugenaars en dieven! Niks van respect voor de klant!
Doe jezelf en je gemoedsrust een plezier en koop hier niks!
Een bedrijf kan je pas beoordelen als er iets mis is. Accu van fiets deed het net meer. Op 8 januari opgehaald en na 3 MAANDEN op 10 april pas terug. Diverse keren gebeld en elke keer mooie praatjes en aan het lijntje gehouden. Schandalig !!
Goede prijs kwaliteit verhouding rijd prima Goede ondersteuning en is optijd geleverd zoals afgesproken.ben later nog gebeld door matrabike of alles met de ebike naar wens was prima
HIER NIETS KOPEN IS DE BOODSCHAP !!!
Volledig mee eens.
Problemen waren/zijn:
Versnellingen trappen soms door, na nazicht en zogenaamd herstel nog identiek.
(kabel verkeerd gemonteerd en had een serieuze knik, blijkbaar door een kundige technieker gemonteerd.
Voorvork heeft enorme speling aan het balhoofd, was hersteld echter heeft nu al terug serieus wat speling.
En dit na een goede 300 Km gebruik, echt goed opgelost zou ik zeggen.
Max met minimale, minimaal en dan nog serieus bijtrappen, ondersteuning een goede 70 a 80 Km.
Terwijl ze zelf beweren tussen de 100 a 150 Km !!!
Wat blijkt, de batterij is door hen getest en prima bevonden voor een actieradus, hou je vast van 80 a 100KM
Daar sta je dan ze geven zelf aan dat 150 Km blijkbaar gewoon een fabeltje is, en verkoopstunt.
Verder opzoeken van de batterij, door mezelf, blijkt een 16 A niet een te bestaan bij de fabrikant ervan !!!
Hun opgave van 600 Wh is ook niet voldaan, je hebt 16A en 36Volt, dat geeft 576 Wh en dus geen 600 !!!
Alles bij mekaar blijf er weg, loop verder en koop bij degelijke bedrijven.
Nog zoiets heb je meer dan 50 Km krijg je nog slechts 50% terug in aankoopbonnen, jaja 50% de rest is ben je kwijt, zalig zulk terugnamebeleid, m.a.w. ze weten wat voor rommel ze verkopen.
Hoe kan je nu een fiets uittesten die zogezegd de 100Km zou halen en meer op 50 Km ?
En als laatste op herstellingen krijg je max 2 maand, waarborg op de zogenaamde herstelling, dit dus ook op een nieuwe fiets die door hen hersteld is na klachten.
Dus heb je problemen met een splinternieuwe fiets, geef hem nooit binnen, je bent gezien!
Herstellen kent men daar niet, enkel verkopen en je geld afhandig maken.
ZO VER MOGELIJK VAN WEG BLIJVEN !!
1 ding is zeker; klaag niet over de service, want er is geen! U bent uw fiets of onderdeel maanden kwijt, men houdt u aan het lijntje met tegengestelde informatie tot en met valse facturen. Uiteindelijk krijgt u uw fiets terug en is er NIETS aan gedaan, laat staan hersteld... De klant wordt letterlijk en figuurlijk geminacht...
Samengevat: KOOP ELDERS UW E-BIKE !!
TOCH WEL GOED GELEVERD ONDANKS TICH KEER BELLEN, FIETS IS ER NU EN HIJ BEVALT NU PRIMA HOPEN DAT HET ZO BLIJFT WANT IK ZIE ZOVEEL SLECHTE REVIEWS WIJ WORDEN BANG, MAAAAAR IEDEREEN IS NIET HETZELFDE EN WIJ ZIJN BLIJ
Voor de koop eerst telefonisch contact opgenomen met vragen over de fiets en het eventuele retourneren mocht de fiets niet bevallen. Er werd verteld dat, mocht de fiets niet bevallen en onbeschadigd zijn, dat ik 2 weken de tijd had om mij te bedenken. Na de eerste dag meteen gebeld dat de fiets niet aan mijn wensen voldeed. Ik kreeg toen te horen dat ik de fiets kon laten ophalen en dit mij niets zou kosten MITS ik niet meer dan 10km op de fiets had gereden anders zou mij dit 25% van de aankoopprijs gaan kosten. Aangezien ik 12km had gefietst kost mij dit €239,00 euro. Een geval van miscommunicatie noemen ze dit bij Matrabike...het is gewoon pure misleiding en bewust achterhouden van de juiste informatie. Ik werd verwezen naar de Algemene Voorwaarden maar daar wordt dit niet vermeld. Wel dat ze de juiste informatie horen door te geven maar dat doen ze dus duidelijk niet. Waardeloos bedrijf!!!!
Op maandag een MTB besteld. Dinsdag een mail met verhaal dat artikel uit een extern magazijn moet komen en de levertijd onduidelijk is.
Woensdag gebeld en een andere voorradige MTB uitgezocht.
Er werd plechtig beloofd dat deze donderdag afgemonteerd en direct verzonden zou worden. Vrijdag nog geen bericht. Gebeld waar de fiets bleef. Logistieke team is er mee bezig. Wanneer kan ik hem dan verwachten? Geen idee.
Bij zo'n bedrijf wordt je genaaid waar je bij staat. Vriendelijke medewerker, maar voor de rest bezig om de klanten te naaien.
Dikke afraden. Hopelijk komen ze de laatste afspraak wel na anders wordt het een gevalletje consumentenbond.
ooit hier iets bij kopen!!!!
Dit is hun realiteit
Fiets gaat binnen jaar stuk en je bent die maanden kwijt voor repetitie zonder enige uitleg. Heb dure fiets gekocht en in 2 j 3 keer stuk en 9 maanden kwijt en nu is de fiets al 3 maanden binnen en 3 x per week bel ik!! Het is een schandalige service hier!!! Ze geven geen antwoord op je vraag en zeggen altijd dat ze terug bellen En dat doen ze nooit. Het is nu 3 maanden verder en weet nog steeds niet en dat vinden hun dus normaal!!!!
Pas op met hun!!!!!!!!!
Ik zal het bij de feiten laten, aan u om te oordelen.
Valt het u ook op dat op dit soort review sites Matrabike wel een reactie geeft op de mensen die positief oordelen, maar de mensen die negatief oordelen wordt niet op gereageerd. Als je een probleem hebt, dan laten ze je gewoon stikken.
Ruim een jaar geleden een fiets gekocht, levering was niet correct, en na een week heb ik de fiets terug gebracht omdat deze zo slecht van kwaliteit was, ze stelde zelf voor om iets anders uit te zoeken. Dat was een stockvis, hun huismerk.
Toen een votani gekocht van 1100 euro, maar ook daar merk je duidelijk dat het beperkte kwaliteit is.
Na 9 maanden de fiets voor een onderhoudsbeurt gestuurd, mede omdat hij het niet meer deed.
Motor bleek los te zitten, en van de 7 punten die ik op papier mee had gegeven, hebben ze er 4 opgelost, 1 een beetje (1 maand later probleem weer terug) en 2 hebben ze genegeerd. Totale kosten, 270 euro. Echter geen specificatie van wat ze hebben gedaan en waarom dat niet onder garantie viel, en ook na herhaaldelijk verzoek om die specificatie te sturen kreeg ik niks.
Binnen het jaar ging een pin van de stekker van lader stuk, zoals ik al verwacht had aangezien die zo fragiel zijn dat je niet begrijpt dat dat voor zoiets gebruikt wordt. Ik heb dit toen zelf gemaakt door er een kwaliteitsstekker in de kabel tussen te plaatsen, dus niet in de accu oid.
3 maanden later was de fiets weer defect en heb ik hem weer terug gebracht. Na meermaals bellen kreeg ik na 4 weken een voicemail dat ik een verkeerde lader zou hebben gebruikt.
Aan de telefoon gaven ze toe dat dat niet zo was, maar dat er waterschade was en dat dat dus geen garantie was. Op mijn verzoek van foto's van waar er dan waterschade was, werd ook na meermaals verzoek niet gereageerd. Totale kosten waren 580 euro voor een nieuwe accu.
Na de 4e keer bellen besloot ik maar om eieren voor mijn geld te kiezen en mijn fiets terug te vragen zonder reparatie. Dit zouden ze gaan regelen en na 2 keer er achteraan bellen kwam er dan zowaar een melding dat ik de fiets vrijdag op kon halen en dat ik gebeld werd als hij er was.
Daar ik anderhalve week na die vrijdag nog niet gebeld was, ging ik maar weer bellen.
Toen werd mij verweten dat ik niet zo vaak moest bellen maar gewoon rustig af moest wachten, ook al was het anderhalve week na de afgesproken dag.
En als ze dan weer een nieuwe belofte deden, dan vroeg ik wat we gaan doen als ze die nieuwe belofte ook weer niet na zouden komen. Maar daar wilde ze niks mee. Ze zijden dat ze er zelf in geloofde dat die belofte wel waargemaakt zouden worden, ook al waren de vorige meerdere beloftes niet waargemaakt.
Na nog een boel gezeur, en het sluiten van het filiaal in de Bilt werd de fiets zowaar thuis gebracht, echter zonder de meegeleverde lader en dit dus na totaal 9 weken tijd.
Na weer 3 keer bellen was de conclusie vanuit hun:
De vervoeder heeft de lader niet, en wij ook niet, dus u moet hem wel hebben dus is het uw probleem.
En toen gaven ze ook toe dat het helemaal geen waterschade was geweest, ze hebben de accu, die een issue lijkt te hebben, niet eens open geschroeft. Maar aangezien ik een eigen stekker in het snoer heb opgenomen, zal ik daar wel kortsluiting hebben veroorzaakt en daarmee de accu hebben gesloopt. Dus is het mijn probleem en willen ze niks meer voor me doen.
En op mijn vraag hoe het kan dat de remblokjes zo snel verslijten en de nieuwe band zo snel leeg loopt, melden ze simpelweg: Je moet gewoon elk half jaar nieuwe remblokjes plaatsen, en elke week je banden even oppompen.
Heeft u een fiets waarbij dat nodig is (bij normaal gebruik)?
Nu zit ik dus met een fiets die zelf al niet veel waard is omdat die redelijk slecht van kwaliteit is, met een accu die vermoedelijk defect is zonder lader, waarbij nog maar de vraag is of de fiets het weer gaat doen als ik een nieuwe accu/lader ga kopen. En is deze fiets met goede accu/lader uberhaupt nog 580 euro waard???
Kortom, erg twijfelachtige kwaliteit die ze leveren, maar de service is zeker niet twijfelachtig, die is gewoon keer op keer op keer op keer slecht!
Fiets op zich voordelig in de aanschaf, bij mij ging de levering gelukkig wel goed!
Haalde de fiets op uit winkel Hoofddorp.
Maar als er schade aan je fiets is (of accu uitgelezen moet worden), moet hij naar Waalwijk. Daar begint de ellende, gelukkig wilde ik eerst weten hoe veel het mij zou gaan kosten. De offerte was zo bespottelijk hoog dat ik de fiets terug liet komen. Gi8ng ermee naar mijn eigen fietsenmaker liet precies maken wat Matrabike ook al wilde doen! Matradike stuurde een offerte van 500,- euro, Ottobike (eigenfietsenmaker) repareerde alles netjes en rekende 45,- euro!!!!!!!! Dat is wel een schandalig groot verschil!!!
DUS MIJN ADVIES LAAT JE FIETS DAAR NIET MAKEN!
31 december 2019 heb ik een fiets besteld en betaald. Gelijk daarna heb ik de bestelling geannuleerd. Tot nu toe heb ik meerdere keren met de klantenservice gebeld. Het wordt elke keer beloofd dat het geld "volgende week" teruggestort wordt. Op 21 januari 2020 is het nog niet gebeurd, terwijl ze op hun website beloven dat ze binnen 14 dagen terugbetalen. Bestelling heb ik gelijk geannuleerd, fiets was nooit verzonden. Als je nog moet wachten op een retour, kan ik het misschien nog enigszins begrijpen. Maar dit kan gewoon niet. Ik was van plan om de fiets later dit jaar opnieuw te bestellen, maar dat wordt hem niet meer.
Bespaar uzelf een hoop ellende en bestel NIET bij Matrabike. Wij hadden een fiets besteld voor Sinterklaas. Ruim twee weken later was deze nog niet geleverd. Ik heb één keer een hele dag en twee keer een middag tevergeefs thuis zitten wachten op een fiets die maar niet kwam. Telkens moeten bellen, standaard reactie dat ik teruggebeld zou worden wat Matrabike vervolgens nooit deed. Afspraken komt Matrabike niet na. Uiteindelijk heb ik de bestelling moeten annuleren omdat wij op vakantie gingen en Matrabike wederom zich niet aan de afspraak hield de fiets te bezorgen. Daarna weer twee keer moeten bellen en vier weken moeten wachten om mijn geld terug te krijgen. Doe uzelf dus een plezier en bestel NIET bij Matrabike.
Worst experience ever! E bike has broke down already three times within 6 months, meaning that i every now and then i have to pay for transport costs to have it fixed! Terrible customer service!
Mijn fiets is sinds 2 oktober in reparatie en we zijn nu 25 november en nog steeds is mijn fiets niet terug thuis!!!! Al verschillende keren getelefoneerd en dan zeggen ze volgende week is hij klaar Mevrouw!!Voor zo een firma zo een service geven aan de klanten is geen reclame!...Wat ik ook niet meer ga doen is reclame maken wat ik voorheen wel deed ,in tegendeel!
Ik heb net mijn fiets opgehaald bij matrabike . Er waren een paar dingen niet goed waaronder de motor . Hij is volledig gemaakt nieuwe motor . Ben echt heel erg tevreden
Op 25 augustus een E bike besteld bij matrabike, 995 euro betaald.
Na 2 dagen bericht dat de levering vertraagd was.
Na nog eens 2 dagen bericht dat de fiets niet geleverd kon worden, in overleg kon er een andere fiets uitgezocht worden.
Echter, voor die prijs kon matrabike geen e bike leveren, dan moest er 300 a 400 euro bij.
Lokkertjes dus van de firma Matrabike, om de klant met aantrekkelijke prijzen binnen te halen, matrabike wist vantevoren dat aangeboden fiets niet kon worden geleverd voor die spotprijs.
Mijn besluit was dan ook om van de aankoop af te zien en wilde mijn geld terug.
Hiervoor moest ik online een herroepingsformulier invullen, ik kreeg snel daarna bericht van Matrabike bericht dat het geld zo snel mogelijk terug gestort zou worden.
Na een week maar eens gebeld met Matrabike, antwoord: wij weten niet wanneer u uw geld terug krijgt.
Na een aantal dagen nog eens gebeld, weer geen antwoord wanneer ik mn geld terug kreeg.
Daarna nog een aantal keren moeten bellen, na lang aandringen kwam het antwoord eruit, het kon wel 3 weken duren voordat ik mn geld terug zou krijgen !
Ik heb nu na 4 weken mijn geld nog niet terug van Matrabike !
Gelukkig heb een rechtsbijstandverzekering, die heeft het uiteindelijk moeten regelen mijn geld terug te krijgen.
Mijn advies: ga niet in zee met dit soort bedrijven, zeer onbetrouwbaar, als je eenmaal betaald hebt kunnen ze met je doen wat ze willen.
Nooit meer Matrabike !
Wat een afknapper dit bedrijf. Voor 15.00uur besteld, volgende werkdag in huis is een loze belofte, Na bestelling van de Vogue Elite Plus N8 een mail van Matrabike met de zin '' Binnen enkele dagen ontvangt u opnieuw bericht over de verwachte levertijd ''. maar heb wel een dag vrij moeten nemen Ze weten dus niet met al hun 9 winkels wanneer ze een fiets kunnen leveren. Wacht wel af en met mij me dochter teleur gesteld op haar oude fiets.
en morgen op wat meer sites zetten want zo ga je niet met mensen om.
Diny maas op 14 September 2019
Hoi. Ook ik zit al sinds vorige week vrijdag te wachten, en nog geen bericht wanneer hij wel bezorgd. Voorlopig al 9 dagen. Ondanks de woorden volgende dag in huis. Ben woest. Zou met een groep bejaarde gaan fietsen, dus gaat helaas niet door. Ben echt woest.
Wonende in Eindhoven,en Matra bike vestiging in Waalre,was voor ons de reden om 2 e bikers te kopen,omdat dat dichtbij was.Over de fietsen zijn wij uiters tevreden.Maar dat de vestiging na onze aankoop na 2 maanden ineens gesloten was,was voor ons een teleurstelling.Wij hadden in Waalre gekocht,maar geen bericht gekregen dat ze zouden gaan sluiten.Dus stonden wij ineens voor een gesloten deur!! Waalre was voor ons dichtbij,vandaar dat we bij matra biker onze aankoop hadden gedaan.Dit vonden wij geen goede service ,wat wij ook gemeld hebben.Maar op heden geen antwoord hierop ontvangen.Dus voor event. Reparatie moeten wij in de toekomst haal en breng kosten betalen.Wat voor ons in een ander geval makkelijker was geweest om
" eventjes" 2 km. Verder de fietsen zelf te kunnen brengen.Daarom zijn wij teleurgesteld .
Slechte ervaring.
Ik ben het helemaal met de vorige revieuw van Patricia eens.
Ik had een ondeugdelijk product (racefiets) volgens ConsuWijzer dus inderdaad ook recht op mijn geld terug.
Daar doen ze niet aan zeiden ze wel aan tegoedbonnen.
Wat een onzin voor €600 aan tegoedbonnen.
Uiteindelijk na een brief gestuurd te hebben met "ontbinding koop" overeen gekomen dat ik toch mijn geld terug zou krijgen.
Maar ze haalden hier wel 25% vanaf.
Wat ik ècht schandalig vond.
Makkelijk verdient van Matra Bike €150 winst.
En ik €150 verlies voor een fiets waar ik nog geen 13 km. mee gefietst had.
Omdat hij in 3 maanden tijd 3 keer gemaakt was 1 keer viel de trapper inclusief crank eraf 2e keer ging de trapper weer los en de versnellingen werkten voor de 3e keer nog steeds niet goed.
Dus mensen kijk uit voor u hier iets koopt.
Voor mij nooit meer een fiets van Matra Bike.
Slecht slecht slech. Accu eerste Keer opgeladen maar accu was met defect, bekend tijd was over hun wil niet de fiets terug en nu is al twee week accu is voor reparatie gegaan maar nog niks gehoord. Waarom krijg ik gewoon een nieuw accu. Zonde voor mijn geld.
In september een e bike gekocht voor mijn dochter. Op advies van matra bikes . een fiets uitgezocht die aan onze wensen voldeed. Maar helaas. de fiets houd er na 20 km al mee op( volgens Matra kan de fiets 120Km) nu weet ik dat dit onder de meest gunstige omstandigheden is , maar 20 km is wel heel weinig. Na bijna smeken voor service een nieuwe accu gekregen. Dit bleek niet de oplossing. Ze wilde de fiets wel controleren maar dan moesten wij de retourskosten zelf betalen.. wederom w weken verder eindelijk de fiets opgehaald. (kosten wel betaald door Matra. Wederom weer een fiets terug gekregen die niet functioneerde. Het proces maar weer herhaald . Weer een fiets terug gekregen die niet normaal functioneert inmiddels valt het display uit. Het is nu bijna maart en nog geen oplossing. Matra reageert slecht op onze mail .
en gaat erg slecht met onze klacht om en het hele proces duurt erg lang.. Ze hanteren algemene voorwaarden , maar vergeten dat de wet boven de algemene voorwaarden staat. Ik houd helemaal niet van reviews geven, maar zij vragen erom . Mijn 2 andere kinderen moeten straks ook een nieuwe fiets. Maar ik ga gewoon weer naar de plaatselijke fietsboer.
Wat een schandalig bedrijf. Zo veel negatieve ervaringen dat ik niet eens weet waar te beginnen. Eerst het materiaal. Mijn moeder heeft een fiets besteld van het merk Votani. Heeft het ongeveer 10 minuten gedaan, daarna niks meer. Is hij opgehaald en gemaakt, wat nog redelijk snel ging, maar daarna heeft hij het weer 1 keer gedaan voordat hij er definitief mee kapte. Na lang over een weer soebatten en onderhandelen mocht ze een andere fiets uitzoeken die dan omgeruild zou worden. Dat is nu ruim 5 weken geleden, en er is nog altijd niets gebeurt. Die fiets is het enige wat mijn moeder van 83 nog een beetje mobiel houd, maar het interesseert ze helemaal niets. Zodra de centen binnen zijn is het gebeurd met de service, dat is zo'n beetje het motto daar. Ik heb al weet ik hoeveel keer gebeld en sorry gehoord, maar nog steeds geen fiets die het doet. 2 maanden na betaling nog steeds geen deugdelijke fiets in de schuur. De schuur staat alleen maar vol meer sorry's.
Wat is uw ervaring met Matrabike? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Matrabike hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Matrabike reviews lezen.
Thuiswinkel Waarborg