Blousje besteld meteen de volgende dag meteen terug gestuurd is al anderhalve maand geleden mevr aan de telefoon gehad ze zou het nakijken voor mij en me terug bellen laten niets meer horen doen net of ze gek daar niet retour gehad weg geld schandalig ik zou deze webshop echt niet aan raden
Na 8 weken gaan alle naden los stiksels zijn niet echt maar gelijmd en dat voor dure Calvin klein schoenen ze komen niet in voor garantie dacht altijd Omoda is vertrouwd maar nu je alles lees niet de enige die problemen heeft
Jas besteld voor mijn man die enkele dagen nadat we hem ontvangen hadden, was afgeprijsd! Berichtje gestuurd naar Omoda of we dit konden verrekenen ipv de jas terug te sturen en opnieuw te bestellen! Prijskaartje nog niet verwijderd van de jas!
Antwoord van Omoda: jas terug sturen en opnieuw bestellen!
Dit is toch niet klantvriendelijk en al helemaal niet duurzaam/ milieuvriendelijk?
We hebben de jas dan ook terug gestuurd naar Omoda en voor hetzelfde afgeprijsde bedrag op een andere site besteld!
Pakketje is niet bezorgd en retour gegaan. Na meerdere telefoontjes en mails heb ik na 5 weken nog steeds mijn geld niet terug.
Wat kan ik nog meer doen om het betaalde bedrag terug te krijgen?
Heel klantvriendelijk personeel. De riem werd korter gemaakt, super goede service! Heel blij met mijn aankoop. Kreeg een hele leuke herbruikbare tas gratis mee.
GEEN GELD ONTVANGEN NA ANNULEREN van bestelling. Klantenservice stuurt je van het kastje naar de muur. En ondertussen heb ik mijn 109,95 nog steeds niet op mijn rekening. TIP BESTEL ERGENS ANDERS!!
Opeens een mail. Bestelstop. 'Je hebt teveel geretourneerd dus je mag niet meer online bestellen. Je bent wel welkom in onze winkel.' Oh dus als je in een winkel wat koopt mag je het niet meer terug brengen?
Je hebt als bedrijf winkels en besluit op een gegeven moment in de e-commerce te stappen en een webshop te nemen om nog meer bestellingen/geld binnen te halen. Via dit nieuwe kanaal krijg je dus meer winst, meer bestellingen en verkoop je meer. Vervolgens ga je trouwe klanten verbieden te bestellen omdat ze teveel retourneren.
Als je iets online besteld weet je dus niet hoe het er uit ziet. Hierdoor moet je het kunnen retourneren. Wij hebben een doos jurken besteld de laatste keer voor een bruiloft. Sommige jurken waren best prijzig en die komen verkreukeld binnen. We wilden er zeker 1 kopen maar die zouden we dan eerst moeten laten stomen. Dus geretourneerd. Buiten dat is het niet erg klantvriendelijk zo'n mail.
Je bied namelijk klanten aan om online te bestellen. Maar als ze niet genoeg kopen mag je niet meer van die service gebruik maken. Raar.
Op deze manier zullen we geen goede reclame maken. En ook niet meer bestellen of naar de winkel gaan. Online bestellen bied veel meer voordelen dan in een donkere winkel. Je kan op je gemak passen, in het juiste licht kijken of het mooi is en match met andere kledingstukken. Je kan rustig nadenken of je het wilt kopen en of het echt lekker zit en goed past zonder dat er verkopers staan te dringen.
Jullie doen het ook voor de wereld. Dat is fijn. Maar zijn jullie merken ook zo duurzaam? Of doen jullie eigenlijk gewoon aan ‘greenwashing’?
Het is jullie keuze. Ik weet niet of het verstandig is, maar ons zie je op deze manier niet meer als klant terug. Op de website kan ik dit verhaal niet zo snel terug vinden.
We krijgen geen waarschuwing enz. Zo te zien aan de reviews denken sommige mensen er ook zo over.
Tommy schoenen besteld, beide schoenen hadden krasjes op het hang en sluit werk. Ik heb de schoenen 1 x gedragen, dus ik krijg geen geld
Terug bij retourneren, hooguit een schrale 12,50 als vergoeding van een schoen die 100 euro is. Omoda! Never meer!
Meerdere keren schoenen besteld bij Omoda en meerdere keren was er iets met de schoen. De serves van Omoda is zeer slecht! het duurt lang voor dat er antwoord gegeven en er wordt niets aangedaan dat het 4x achter elkaar gebeurt. Prima winkel zolang er niets mis gaat.
Al jaren een zeer tevreden klant bij Omoda. Zowel in de winkels als online heb ik goede ervaringen met Omoda. Een mooie collectie van schoenen en tassen heb je daar. Snelle levering, vlotte terugbetaling van evt. retouren. Nog 2 sterke punten van omoda vind ik hun service en het meedenken met de klant. Echt super. Tot nu toe heb ik nog geen enkele negatieve ervaring opgedaan bij Omoda.
Weten niet wat service is. Defect product, willen geld teruf storten nadatbik op mijn kosten de slippersbteruf moet sturen. Vraag om omruiling maar dat doen ze niet en als je dan opnieuw wil bestellen moet je weer verzendkosten betalen. Boeven zijn het.
OPLICHTERS!Ik bestelde 3 artikelen en wanneer ik…
Ik bestelde 3 artikelen en wanneer ik ze dezelfde dag terug op stuur omdat ze echt te groot waren? Werden er maar 2 op retour gedaan. Wanneer ik hun hierover mail? Word ik weken genegeerd en na 10 keer bellen kreeg ik een mailtje? Ik werd uitgescholden voor dief. Nooit heb ik mij zo beledigd en vernederd gevoeld heb ik alsnog een factuur betaald van een artikel die ik niet eens heb gehouden… de grootste oplichters dat is wat omoda is.
Zeer slechte service. Trui gekocht voor 120,-, 1x gedragen maar liet absurd veel haren uit, zoveel dat me gevraagd was hem niet meer aan te doen naar het werk omdat alles onder de haren zat, klacht in gediend maar volgens Omoda hoort het zo dat de trui zoveel haren uit laat vallen omdat de wol van zulke goede kwaliteit is?? Kom op zeg, dus als ik als overal flossen haar achter laat op stoelen dan komt dat juist omdat de kwaliteit zo ontzettend goed is, erg geloofwaardig. Voor mij geen Omoda meer.
Na 2x de Liu. Jo schoenen aan gehad te hebben is de naad aan de zijkant los gegaan. Opgestuurd en na 2 weken terug gekregen dat dit niet onder de garantie valt.
169 euro voor betaald, voor mij een reden om nooit meer iets te kopen/ bestellen bij Omoda.
Sandalen besteld van Gabor die na 5 wk stuk waren, opgestuurd meer dan 1 week geleden, net geïnformeerd, kan nog zeker 2 wk duren. Handig, ze waren net voor deze warme dagen dus heb er niets meer aan!
Jaren geleden kocht ik veel vaker bij Omoda,maar laatste jaren vind ik de service steeds slechter worden.
Bijna elke keer krijg ik mijn bestelling in kapotte originele doos,maar deze keer is het zo erg dat ik echt boos ben geworden. Ik kreeg peperdure merklaarzen in een enorme "omdoos" zonder enige bescherming( zoals plastic luchtkussens of papier, de originele schoenendoos was total beschadigd,zelfs de bodem losgescheurd. Er had ook iemand eerder de doos geplakt,maar ik moest echt bijna de hele doos opnieuw in elkaar vast maken(!) Ik zou denken dat schoenen voor bijna €300 een fatsoenlijke verpakking vereisen. Ik weet nog dat eerder kreeg ik een mailtje als tijdens inpakken bleek dat de schoenen bleken ergens een krasje te hebben met een vraag of ik ze nog wil hebben en er werd korting aangeboden. Ik heb geen idee wie nu de schoenen inpakt en waar de vertrouwde service is gebleven.
Enige wat ik echt waardeer is de ophaalservice van DHL, maar betalen voor afterpay en weken wachten op terugbetaling maakt het niet beter. Ik ben echt teleurgesteld.
Een paar panama jack's besteld van Omoda. De verpakking leek wel door de molen te zijn gehaald. Na een dag dragen al enorme slijtagesporen aan de schoenen. Vervolgens gebeld met Omoda klantenservice en kreeg het verzoek de schade dmv een foto naar hun whatsapp te sturen. Binnen een uur reactie met de bevestiging dat ik mijn geld gelijk terug zou krijgen indien zij de schoenen hebben ontvangen via pakket.
Vervolgens heb ik bij een Omoda filiaal in Gouda mijn schoenen kunnen omruilen. Omdat ik de klantenservice zo top vond heb ik besloten in de winkel een ander paar schoenen te nemen.
Kortom: Omoda is zeer klantvriendelijk en heeft mij zeer goed geholpen.
Schoenen besteld als cadeau. Voor 11 uur besteld levering zou tussen 18-21 uur zijn. DHL is niet komen opdagen want hun chauffeur had er geen zin in gebeurt vaker bij DHL.
Nu bel ik in de ochtend om het pakketje alsnog in mijn bezit te krijgen maar het adres wijzigen kan niet en beide partijen willen niet echt de moeite doen om iets te regelen of uit te zoeken.
Een regelrechte sorry en zoek het maar uit is wat er eigenlijk bedoeld word.
Ik ga hun zeker niet aanraden ook vanwege DHL en ik heb er een hele nare ervaring aan overgehouden bah.
Superslecht.
Het enige wat snel en foutloos ging was betalen
In Den Bosch in de Omoda winkel een paar Cruijff gympen gepast, maat 38 stond in de winkel met 30% korting stikker erop.
Ik bleek een maat groter nodig te hebben die uit het magazijn gehaald werd. Ik werd uitstekend geholpen bij het passen.
Toen ik betaald had bleek ik maar 20% korting te hebben ontvangen, medewerker geattendeerd dat er 30% op de schoen stond. Dit bleek een fout te zijn en daardoor zou ik alleen maat 38 met 30% korting mee krijgen. Ik was het hier niet over eens omdat ik ervan uit ging 30% te krijgen. Doordat mijn paar uit het magazijn kwam waren die niet gestikkerd. In discussie gegaan met de medewerker waarop zij besloot buiten de regels om mij toch de korting te geven die ik had verwacht. Dit vond ik zeer attend en klantvriendelijkheid.
Ik ben erg goed geholpen door de medewerkers in deze winkel.
Had een klacht van een kapotte dure schoen. Werd totaal niet naar mijn verhaal geluisterd. Volgens mij is de afhandeling via een protocol gegaan, want de antwoorden via de mail waren steeds hetzelfde en werd alleen de oplossing vanuit hun medegedeeld. Op mijn verzoek werd geen enkele keer gereageerd. Je hebt maar te accepteren wat ze willen. Echt geen enkele coulance richting de klant.
Er was op mijn account ingebroken en paar heren schoenen besteld in maat 42. Was 2 dagen om met zo luie medewerker contact te zoeken. Ze vond het blijkbaar heel grappig deze actie! Heb het gevoel dat medewerkers hacken om accounts van hun klanten. Er was besteld op mijn naam,de bestelling was inderdaad afgeleverd in een omoda zaak in utrecht. Het factuur adres stond op mijn naam en adres van iemand anders! Omoda is volgens mij een criminele schoenenzaak. Je besteld schoenen bij Omoda op iemand anders account vervolgens kan je dit zonder ID ophalen bij Omoda! Wat stelletje luie mensen daar zeg! Je,kan gewoon willekeurige adres van iemand gebruiken en bestelling op rekening plaatsen! En vervolgens met uitgeprint kopie gewoon afhalen zonder ID bewijs! Wat een domme mensen daar zeg! Ze vertrouwen mensen zo erg,dat er geen ID nodig is! Domme winkel met onbeschoften mensen!
Op de website wordt heel groot en op alle pagina's weergegeven, voor 12 uur bestelt 's avonds in huis. Dus reken je daarop. Geen levering! mail gestuurd en tijdens het bestellen wordt in kleine letters aangeven dat de levering 2 dagen later wordt, terwijl de schoenen gewoon op voorraad zijn.
Houd ik niet van loze beloften!
Kon opeens niet meer inloggen, bij navraag bleek dat ik "te vaak schoenen had teruggestuurd". Mag nu niet online meer kopen?! Dat zou "slecht zijn voor het milieu". Ik denk dat ze bedoelen, slechte klandizie.
Ik heb inderdaad in de afgelopen 12 maanden een keer of vier hooguit een pakket laten komen maar helaas passen de schoenen niet, zitten ze niet fijn wegens slechte pasvorm of te slecht leer. Kleding kopen op internet is moeilijk, schoenen nog lastiger. Die moet je passen. Als je een webwinkel in schoenen wilt draaien hoort dit erbij. Laat de klant dan voor de verzendkosten betalen, maar dat "willen" ze niet want dat is niet "klantvriendelijk". Alsof dit klantvriendelijk is, iemand er zo maar uitgooien zonder uitleg of waarschuwing. Staat ook niets over op de site.
Kado besteld via Omoda Bewust voor Omoda gekozen door datum van levering. Niets ontvangen. Gebeld met de "klantenservice"moest niet zeuren. Product zou dag later worden geleverd, Geen excuus oid. Maar onbeschofte reactie. Belofte niet nakomen kan een keer. Onbeschoft reageren niet; geen Omoda Zijn te groot geworden en arrogant
Ik heb helaas erg slechte ervaringen met Omoda. Tot twee keer toe een bestelling geplaatst voor schoenen die volgens hun systeem op voorraad waren. Vervolgens kreeg ik na een paar dagen een mailtje waarin vermeld werd dat de schoenen niet meer leverbaar zijn. Iets aanbieden wat je niet kunt verkopen is helaas erg kwalijk.
jantje op 28 December 2015
Omoda kan geen volledige bestelling leveren, maar plaatsen het wel op hun site vervolgens betaal je het volledige bedrag. Het restant bedrag beloven zij binnen 7 dagen terug te storten na 3 weken en veel gebel kom zij hun afspraken niet na het enige wat je te horen krijgt is dat je geld onderweg is, ze zijn ook telefonisch slecht te bereiken er staan Nederlandse nummers uit Hen haag en Venlo op de site maar je krijgt altijd een Aziatisch Engels sprekend dame aan de telefoon die altijd het zelfde herhaald dat ze het aan China door zal geven.
Wat is uw ervaring met Omoda? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Omoda hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Omoda reviews lezen.
Telefoonnummer: 0111 410044