Na 8 weken gaan alle naden los stiksels zijn niet echt maar gelijmd en dat voor dure Calvin klein schoenen ze komen niet in voor garantie dacht altijd Omoda is vertrouwd maar nu je alles lees niet de enige die problemen heeft
Jas besteld voor mijn man die enkele dagen nadat we hem ontvangen hadden, was afgeprijsd! Berichtje gestuurd naar Omoda of we dit konden verrekenen ipv de jas terug te sturen en opnieuw te bestellen! Prijskaartje nog niet verwijderd van de jas!
Antwoord van Omoda: jas terug sturen en opnieuw bestellen!
Dit is toch niet klantvriendelijk en al helemaal niet duurzaam/ milieuvriendelijk?
We hebben de jas dan ook terug gestuurd naar Omoda en voor hetzelfde afgeprijsde bedrag op een andere site besteld!
Pakketje is niet bezorgd en retour gegaan. Na meerdere telefoontjes en mails heb ik na 5 weken nog steeds mijn geld niet terug.
Wat kan ik nog meer doen om het betaalde bedrag terug te krijgen?
GEEN GELD ONTVANGEN NA ANNULEREN van bestelling. Klantenservice stuurt je van het kastje naar de muur. En ondertussen heb ik mijn 109,95 nog steeds niet op mijn rekening. TIP BESTEL ERGENS ANDERS!!
Opeens een mail. Bestelstop. 'Je hebt teveel geretourneerd dus je mag niet meer online bestellen. Je bent wel welkom in onze winkel.' Oh dus als je in een winkel wat koopt mag je het niet meer terug brengen?
Je hebt als bedrijf winkels en besluit op een gegeven moment in de e-commerce te stappen en een webshop te nemen om nog meer bestellingen/geld binnen te halen. Via dit nieuwe kanaal krijg je dus meer winst, meer bestellingen en verkoop je meer. Vervolgens ga je trouwe klanten verbieden te bestellen omdat ze teveel retourneren.
Als je iets online besteld weet je dus niet hoe het er uit ziet. Hierdoor moet je het kunnen retourneren. Wij hebben een doos jurken besteld de laatste keer voor een bruiloft. Sommige jurken waren best prijzig en die komen verkreukeld binnen. We wilden er zeker 1 kopen maar die zouden we dan eerst moeten laten stomen. Dus geretourneerd. Buiten dat is het niet erg klantvriendelijk zo'n mail.
Je bied namelijk klanten aan om online te bestellen. Maar als ze niet genoeg kopen mag je niet meer van die service gebruik maken. Raar.
Op deze manier zullen we geen goede reclame maken. En ook niet meer bestellen of naar de winkel gaan. Online bestellen bied veel meer voordelen dan in een donkere winkel. Je kan op je gemak passen, in het juiste licht kijken of het mooi is en match met andere kledingstukken. Je kan rustig nadenken of je het wilt kopen en of het echt lekker zit en goed past zonder dat er verkopers staan te dringen.
Jullie doen het ook voor de wereld. Dat is fijn. Maar zijn jullie merken ook zo duurzaam? Of doen jullie eigenlijk gewoon aan ‘greenwashing’?
Het is jullie keuze. Ik weet niet of het verstandig is, maar ons zie je op deze manier niet meer als klant terug. Op de website kan ik dit verhaal niet zo snel terug vinden.
We krijgen geen waarschuwing enz. Zo te zien aan de reviews denken sommige mensen er ook zo over.
Tommy schoenen besteld, beide schoenen hadden krasjes op het hang en sluit werk. Ik heb de schoenen 1 x gedragen, dus ik krijg geen geld
Terug bij retourneren, hooguit een schrale 12,50 als vergoeding van een schoen die 100 euro is. Omoda! Never meer!
Weten niet wat service is. Defect product, willen geld teruf storten nadatbik op mijn kosten de slippersbteruf moet sturen. Vraag om omruiling maar dat doen ze niet en als je dan opnieuw wil bestellen moet je weer verzendkosten betalen. Boeven zijn het.
Zeer slechte service. Trui gekocht voor 120,-, 1x gedragen maar liet absurd veel haren uit, zoveel dat me gevraagd was hem niet meer aan te doen naar het werk omdat alles onder de haren zat, klacht in gediend maar volgens Omoda hoort het zo dat de trui zoveel haren uit laat vallen omdat de wol van zulke goede kwaliteit is?? Kom op zeg, dus als ik als overal flossen haar achter laat op stoelen dan komt dat juist omdat de kwaliteit zo ontzettend goed is, erg geloofwaardig. Voor mij geen Omoda meer.
Na 2x de Liu. Jo schoenen aan gehad te hebben is de naad aan de zijkant los gegaan. Opgestuurd en na 2 weken terug gekregen dat dit niet onder de garantie valt.
169 euro voor betaald, voor mij een reden om nooit meer iets te kopen/ bestellen bij Omoda.
Had een klacht van een kapotte dure schoen. Werd totaal niet naar mijn verhaal geluisterd. Volgens mij is de afhandeling via een protocol gegaan, want de antwoorden via de mail waren steeds hetzelfde en werd alleen de oplossing vanuit hun medegedeeld. Op mijn verzoek werd geen enkele keer gereageerd. Je hebt maar te accepteren wat ze willen. Echt geen enkele coulance richting de klant.
Er was op mijn account ingebroken en paar heren schoenen besteld in maat 42. Was 2 dagen om met zo luie medewerker contact te zoeken. Ze vond het blijkbaar heel grappig deze actie! Heb het gevoel dat medewerkers hacken om accounts van hun klanten. Er was besteld op mijn naam,de bestelling was inderdaad afgeleverd in een omoda zaak in utrecht. Het factuur adres stond op mijn naam en adres van iemand anders! Omoda is volgens mij een criminele schoenenzaak. Je besteld schoenen bij Omoda op iemand anders account vervolgens kan je dit zonder ID ophalen bij Omoda! Wat stelletje luie mensen daar zeg! Je,kan gewoon willekeurige adres van iemand gebruiken en bestelling op rekening plaatsen! En vervolgens met uitgeprint kopie gewoon afhalen zonder ID bewijs! Wat een domme mensen daar zeg! Ze vertrouwen mensen zo erg,dat er geen ID nodig is! Domme winkel met onbeschoften mensen!
Kon opeens niet meer inloggen, bij navraag bleek dat ik "te vaak schoenen had teruggestuurd". Mag nu niet online meer kopen?! Dat zou "slecht zijn voor het milieu". Ik denk dat ze bedoelen, slechte klandizie.
Ik heb inderdaad in de afgelopen 12 maanden een keer of vier hooguit een pakket laten komen maar helaas passen de schoenen niet, zitten ze niet fijn wegens slechte pasvorm of te slecht leer. Kleding kopen op internet is moeilijk, schoenen nog lastiger. Die moet je passen. Als je een webwinkel in schoenen wilt draaien hoort dit erbij. Laat de klant dan voor de verzendkosten betalen, maar dat "willen" ze niet want dat is niet "klantvriendelijk". Alsof dit klantvriendelijk is, iemand er zo maar uitgooien zonder uitleg of waarschuwing. Staat ook niets over op de site.
Ik heb helaas erg slechte ervaringen met Omoda. Tot twee keer toe een bestelling geplaatst voor schoenen die volgens hun systeem op voorraad waren. Vervolgens kreeg ik na een paar dagen een mailtje waarin vermeld werd dat de schoenen niet meer leverbaar zijn. Iets aanbieden wat je niet kunt verkopen is helaas erg kwalijk.
jantje op 28 December 2015
Omoda kan geen volledige bestelling leveren, maar plaatsen het wel op hun site vervolgens betaal je het volledige bedrag. Het restant bedrag beloven zij binnen 7 dagen terug te storten na 3 weken en veel gebel kom zij hun afspraken niet na het enige wat je te horen krijgt is dat je geld onderweg is, ze zijn ook telefonisch slecht te bereiken er staan Nederlandse nummers uit Hen haag en Venlo op de site maar je krijgt altijd een Aziatisch Engels sprekend dame aan de telefoon die altijd het zelfde herhaald dat ze het aan China door zal geven.
Wat is uw ervaring met Omoda? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Omoda hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Omoda reviews lezen.
Telefoonnummer: 0111 410044