Shoeby reviews & ervaringen

www.shoeby.nl
 
3.7 (29)
Shoeby

29 Shoeby reviews

 
(3)
7-9 punten
 
(0)
 
(2)
 
(10)
 
(15)
Terug naar overzichtspagina
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
15 resultaten - getoond 1 - 15
Volgorde

Legging

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Online bestelling gedaan. Kon ook kiezen om in winkel op te halen maar online zou ik het sneller hebben dus was bereid verzendkosten te betalen. Echter na 8 werkdagen nog niks ontvangen, terwijl ik wel al na 1 dag een mail had ontvangen dat mijn bestelling onderweg was. Deze is alleen nooit verzonden, alleen aangemeld... Na contact op te hebben genomen zou deze nog in de winkel liggen en kreeg ik een mail dat die diezelfde dag nog naar me toe zou worden verstuurd. Helaas weer niks ontvangen noch onderweg. Wederom contact opgenomen en nu kreeg ik te horen dat het inderdaad toch niet onderweg was en dat ze het vanuit een centraal magazijn kunnen sturen als ik wil. Als ik wil??? Ik betaal ergens voor? Wat een gedoe dit. Ik koop hier niks meer! Ik hoop dat ik mijn geld snel terug krijg!

B
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Blouse

Bestellen 
 
1.0

Ik heb 28 november een blouse besteld die nog nu ( 15 dec) nog steeds niet heb ontvangen.
Helaas wordt er ook niet op mijn berichtjes gereageerd.
Ergst is nog wel dat ik hem wel al heb betaald terwijl hij later weer gewoon in de winkel hing. Heel slecht shoeby!

GV
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Sollicitatie

Beoordeling 
 
1.3
Bestellen 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
2.0

Ik had meegelopen bij de shoeby. De mevrouw waar ik bij liep wist al vanaf het begin dat ze me niet wou hebben omdat ik 'te jong' (19 jaar) ben. Heb daar dus 4 uur lang de winkel prachtig netjes gemaakt en kleding uit verpakkingen gehaald en daar verder niks voor gekregen. Erg zielig weer.

A
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

kleding

Beoordeling 
 
1.5
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
3.0

Verkeerde product ontvangen. Niet geretourneerd maar het juiste product en nog meerdere producten besteld. Vervolgens zelf de fout gemaakt om het te laten bezorgen in 1 van de winkels. Mail verzonden met het verzoek om bestelling alsnog thuis te bezorgen, was niet mogelijk. vervolgens de melding gekregen dat 1 item was afgeleverd in de winkel. Over de overige producten wacht ik nog steeds het bericht af. Inmiddels 7 dagen verder en nog geen bericht. De service via de e-mail is slecht. Wanneer je vraagt wanneer je de bestelling kan verwachten, wordt er aangegeven u krijgt een bericht als het in de winkel klaar ligt. geen excuses over de late levering niks. Eens en nooit meer!

GV
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Jurk

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Ben in de winkel van Oudenbosch en Sint Willebrord geweest super racistische niet eens dag zeggen komt een Nederlandse vrouw binnen gelijk vrolijk en hallo zeggen .echt niet normaal

I
Was deze beoordeling nuttig? 1 2
Reageer op deze review

Klantenservice voucher

Service 
 
1.0

Team shoeby,

Al enige weken ben ik met jullie in contact om mijn voucher aan te vragen ik ben al jaren klant en ik heb een mooi bedrag bij elkaar gespaard , dat ik ontzettend graag wil uitgeven, maar door een probleem in jullie systeem is het niet mogelijk om deze aan te vragen. Als ik vraag hoe lang deze storing nog kan duren krijg ik als antwoord, geen idee, afwachten!

Afgelopen vrijdag was ik bij mijn favoriete shoeby winkel en vroeg ik kan het misschien zo geregeld worden? Alle gegevens hebben jullie van mij, medewerkster heeft gebeld en er werd gezegd dat ze niks voor mij kunnen betekenen maar dat de storing waarschijnlijk afgelopen weekend verholpen zou zijn. Daarna gaf ze aan dat het dan nog wel ongeveer 8 weken kan duren voordat ik mijn voucher zou kunnen ontvangen... ik vind dit zo slecht qua service.... zo ga je naar mijn idee niet met vaste goede klanten om, maar met geen enkele klant. Je bent geen eigen baas over wanneer je je voucher kunt aanvragen. Nu de winterjassen komen zou ik graag gebruik willen maken hiervan en ik krijg als antwoord we kunnen niks en tot op heden nu nog altijd geen antwoord, vandaar nu deze manier. Er is aangeboden het later via de webshop te verrekenen als het weer mogelijk is qua voucher aanvragen, maar ik wil graag gewoon naar de winkel en niet online bestellen en ook om de winkel te steunen!

kortom ik kan er niks meer mee vind het zo in klantvriendelijk! Dit is het hoofdkantoor dat hierin faalt. Niet de winkel die gaven mij gelijk en vinden het ook absoluut geen service, maar kunnen het niet verhelpen...

Hoe gaan we dit oplossen? Hoe moelijk kan het zijn om gewoon het bedrag van mijn account af te halen en dat ik het dan in de winkel kan laten verrekenen?

A
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Betaling via webshop werkt niet goed; dubbele incasso's

Beoordeling 
 
2.3
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
6.0

Na (vrijdag) een bestelling gedaan te hebben op de Shoeby webshop, krijg ik een melding. "Uh, oh, er is iets fout gegaan! Betaling is geannuleerd." In mijn account zie ik ook géén bestelling staan. Dus wat doe je dan met enige frustratie nog een keer bestellen. Wederom dezelfde RODE MELDING op het scherm. Toen dacht ik dit klopt niet en heb ik direct contact gehad met chatservice (die heel traag is!), "ja wij hebben een nieuwe webshop en ervaren veel problemen maar verder kunnen we u niet helpen, advies stuur een mail".
Dat heb ik direct gedaan compleet met screendumps etc erbij. Wat blijkt maandag krijg ik een mailtje dat mijn 2 bestellingen onderweg zijn. En ook ja serieus! 2 x staan afgeboekt bij de creditcard maatschappij. Op mijn mail had ik nog geen antwoord ontvangen, dus gelijk gaan bellen. Ja ik zie het; nee helaas het product is al ingepakt en onderweg. Ik adviseer u naar de winkel te gaan met en daar één en ander te regelen. Ja hallo! Jullie maken een fout en heb al drie acties ondernomen, nu moet ik ook nog naar een winkel om een teveel door jullie gezonden polo terug te krijgen???!!! En ik moest dan ook nog een briefje schrijven om mijn gemaakte verzendkosten DHL à 4,95 terug te krijgen. Stoort gewoon mijn geld per direct terug en excuses waren minimaal op zijn plaats geweest. En dan begin ik niet over een bos bloemen! Zo ben ik de dupe van een ondernemer die werkt met een deels slecht functionerende webshop.

J
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Sorry! Jouw bestelling kan niet worden geleverd

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0

Ik ontving dit bericht 7 dagen na mijn bestelling (en betaling!).
Die waren voor de verjaardag van mijn kinderen. Heel erg teleurgesteld!

F
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Waardeloze service

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Mijn hele bestelling is niet leverbaar. Vreemde gang van zaken voor zon grote bedrijf. Het wordt je medegedeeld alsof het niets is. Totaal geen service. Heel onaardig personeel.

M
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

SLECHT

Beoordeling 
 
1.7
Bestellen 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
3.0

Al 2 dagen bezig om iets te bestellen, lukt niet(vorige week nog wel) Live chat vanmorgen, na 3 kwartier nog geen reactie. Via de mail krijg ik nu te horen dat de site nieuw is en dat ik geduld moet hebben. Nou leuke reactie, inmiddels 1 artikel al uitverkocht na die 2 dagen in mijn mandje en dat het niet lukt.

J
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

SLECHT

Beoordeling 
 
2.0
Bestellen 
 
2.0
Levering 
 
2.0

Weken lang word ik al geteisterd met aanmaningen van Shoeby.
Terwijl ik netjes de gehele bestelling terug verzonden heb.
Ik word er helemaal gek van, de kosten van de aanmaningen lopen maar op!
Al meerdere malen proberen contact met ze op te nemen maar zonder resultaat, voor mij nooit meer een bestelling bij Shoeby's!!!
Tevens verwachten ze ook nog dat je de bestelling gewoon gaat betalen, in en in trieste organisatie!!!

B
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Wat een bende!!!

Beoordeling 
 
1.8
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
4.0

28 april bestelde ik een bolero via de webshop. Deze zou binnen één tot drie werkdagen bij de winkel in Den Bosch (Rompert) bezorg zijn. Een dikke week later kreeg ik een vage mail over verzending van mijn product. Ik mailde de servicedesk met de vraag of de bolero inmiddels binnen was. Dit bleek zo te zijn. Hierna vroeg ik via de mail hoe lang het product bij de winkel zou blijven liggen omdat ik pas de vrijdag erop (4 werkdagen later) in de gelegenheid was deze op te halen. Hierop ontving ik geen antwoord. Wel ontving ik een betalingsherinnering. Ik heb die vrijdag het filiaal gebeld en zij bevestigden mij dat de bolero er nog lag.

Vrijdag heb ik een half uur gereden (enkele reis) om de bolero op te halen. Toen ik hem paste in de winkel bleek de verkeerde maat verzonden te zijn: L ipv M. De bolero was veel te groot en M blijkt inmiddels niet meer te bestellen. Zeer teleurstellend en zonde van mijn uur reistijd voor een verkeerd product.

Samengevat werkt de webshop niet zoals zou moeten. Ik bestel wekelijks bij H&M, Zalando en BonPrix en heb daar nooit problemen. De Servicedesk van Shoeby reageert traag of niet en er is in dit geval ook nog eens een verkeerde maat verzonden. Ik heb dus 1 uur (!) gereden voor een verkeerde maat. Hoe is dit mogelijk! Ik bestel juist online om makkelijk en snel aan leuke kleding te komen. Ik heb mijn klacht 17 mei via de mail ingediend bij Shoeby maar tot op de dag van vandaag (18 juni) nog geen reactie. Bestellen via de webshop van Shoeby? NIET DOEN! Dit bedrijf heeft de online kant nog niet op orde. Jammer!

L
Was deze beoordeling nuttig? 1 1
Reageer op deze review

Webshop: zeer slecht service

Beoordeling 
 
2.5
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
7.0

Twee keer een paar schoenen besteld via de webshop en twee keer finaal mis gegaan. Hoe goed de service in de fysieke winkels is hoe slecht dat het is in de webshop. Beloftes worden niet nagekomen, administratie en logistieke proces is duidelijk niet in orde. Ik bestel er nooit meer.

J
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Slechtste service ooit

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Ik had bij Shoeby kleding gekocht ter waarde van 100 euro. Ik was er toch niet van overtuigd, dus besloot het terug te brengen. Ik op mijn fiets naar het dichtstbijzijnde filiaal (toch half uurtje fietsen). Kwam ik daar aan, zeggen ze dat ze mij niet terugbetalen omdat er geen geld in de kas zat. Ze stuurden me weg naar een ander filiaal, weer drie kwartier fietsen voor mij. Kom ik daar aan en ja hoor, wederom hetzelfde smoesje van kastekort! Onvoorstelbaar. Ze stuurde me weg met dezelfde argumenten. Ze zouden al vele retouren hebben gehad en zichzelf willen beschermen tegen criminaliteit. Ik kon natuurlijk wel een cadeaubon krijgen. Dan begrijp je wel als klant dat het hier om een truc gaat om juist zoveel mogelijk in kas te houden. Maar goed, ik bleef rustig en beheerst en besloot een week later terug te gaan. Een halve dag verder en ik kwam dus thuis zonder teruggave van mijn geld. Een week later stond er een andere dame en wat zei ze? Precies, ze had 'helaas' geen geld in de kas om mij het geld van de retour terug te geven. Ze stuurde me weg, maar ik accepteerde het dit keer niet. Ik bleef wel rustig en zei netjes dat ik graag het geld retour wilde hebben en dat ik graag een oplossing van haar hoorde. Ze begon heel moeilijk te doen en weer te neuzelen over een tegoedkaart. Ik gaf aan dat ik die niet wilde. Ze bleef volhouden dat ze niets in kas had en ze vroeg aan mij wat ze dan kon doen. Dit vond ik echt een maffe situatie. Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt. Ze zei eerst na lang wikken en wegen dat ze het wel uit de kluis kon halen, maar kwam vervolgens niet in actie. Toen ik daar bleef staan, maakte ze een schijnbeweging en zei vervolgens 'oh nee, dat kan trouwens niet, want ik heb vanochtend alles uit de kluis weggebracht naar de bank'. Ze zei dat ze wel haar baas kon bellen, maar vervolgens zette ze dat niet door totdat ik daar zelf op aandrong. Ze pakte de telefoon en liep naar het magazijn om het telefoontje te plegen, erg geheimzinnig allemaal. Ze kwam uiteindelijk terug met 'goed' nieuws. Ze mocht mij toch het geld teruggeven. Er zat klaarblijkelijk toch iets in de kassa, maar dat mocht ze niet gebruiken voor retouren omdat dit een startbedrag zou zijn. Daarna zei ze meerdere malen dat ze bang was om in de problemen te komen bij haar baas. Ik begreep dit niet, aangezien ze gebeld had. Bovendien legde ze steeds het probleem van Shoeby bij mij als klant neer. Niet erg professioneel en dus ook mijn allerlaatste aankopen. Het heeft me een dag tijd gekost. Dat moet echt niet kunnen. Bij dezen dus de tip: als je iets koopt bij Shoeby, ben dan echt zeker van je aankopen. Of liever nog, koop bij een winkel waar de klant niet van het kastje naar de muur wordt gestuurd.

L
Was deze beoordeling nuttig? 2 0

Anoniem op 04 December 2014

Helaas heb je dit meegemaakt. Beetje jammer van die verkoopster. Gelukkig zijn er nog heel veel shoeby`s die dit niet zo doen maar gewoon geld terug geven. Ik zou het hoofdkantoor gewoon bellen en je verhaal daar doen en wel melden bij welke shoeby ( plaats ) dit was en dan krijgen ze volgende dag ( of zelfs zelfde dag ) een telefoontje!!!

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
2.5
Bestellen 
 
3.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
5.0

Ik ben zeer ontevreden over de webshop van Shoeby. Bestelde 17 dagen geleden een jumpsuit. Direkt bij het uitkomen van de folder. Geld werd via creditcard afgeschreven. Na 1,5 week nog niks gehoord te hebben maar eens gemaild. Kreeg ik mail dat hij verzonden was. Binnen 4 dagen af te halen bij winkel. Twee keer bij winkel geweest. Niks. Maar weer eens naar Shoeby gemaild.
Was de order kwijtgeraakt en niet meer leverbaar. Aanbod € 5 kortingsbon voor volgende bestelling. En dan moet je zo'n webshop serieus nemen???? Ze nemen de klant echt niet serieus in ieder geval. Voor mij nooit meer.

N
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review
15 resultaten - getoond 1 - 15

Meest gelezen op Reviewspot:

1.
Bonprix reviews logo
 
3.2 (231)
2.
Spartoo
 
4.6 (40)
3.
OTTO
 
2.6 (95)
4.
Mango shop
 
3.5 (81)
5.
Zavvi.nl
 
2.7 (18)

Wij zijn benieuwd naar jouw Shoeby ervaring

Shoeby is een alsmaar bekender wordende kleding webshop. Shoeby biedt in Nederland hippe, betaalbare en leuke kleding aan tegen lage prijzen. Shoeby verkoopt dameskleding, herenkleding en kinderkledij in haar webshop Shoeby.nl. 

Kies Shoeby want:

• Thuiswinkel.org lid 
• Bestelling worden door Shoeby thuisbezorgd of kunnen gratis worden afgehaald in een van de 200 winkels. 
• Retourneren is gratis en kan bij alle Shoeby winkels of per post. 
• Snel wisselende nieuwe kleding

U koopt wel eens wat bij Shoeby.nl? Ging dat goed? Deel uw Shoeby beoordeling online.

Wat is uw ervaring met Shoeby? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Shoeby hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Shoeby reviews lezen.

Telefoonnummer: 085 2730114

Algemene informatie

Verzendkosten
-
Levertijd
onbekend
Productgroepen
schoenen
Merken
Shoeby
Afhalen mogelijk
nee
Betaalmethodes
Ideal