Kies Shoeby want:
• Thuiswinkel.org lid
• Bestelling worden door Shoeby thuisbezorgd of kunnen gratis worden afgehaald in een van de 200 winkels.
• Retourneren is gratis en kan bij alle Shoeby winkels of per post.
• Snel wisselende nieuwe kleding
Hele leuke jurk en 2 treggings besteld. Meerdere keren gebeld, want de betaling van PayPal was er wel af, maar geen bevestiging van de bestelling ontvangen. Iets met het systeem. Afijn, gelukkig werd het bezorgd. De jurk gehouden, supermooie jurk. De 2 treggings terug gestuurd. Volgens de track en trace zijn deze allang ontvangen, maar ik zie en hoor niets. Bij alle winkels die ik bestel heb ik direct een bevestiging van ontvangst van de retour, maar bij Shoeby radiostilte. Vanochtend een half uur in de wacht gehangen en mails verzonden, maar geen reactie. Aan de telefoon konden ze niets voor me doen, want ze moesten de track en trace code schriftelijk ontvangen. Ok, weer een mail gestuurd. Geen reactie. Vanavond de chat opgestart en zowaar krijg ik direct reactie. Ze bevestigen pas 10 dagen na ontvangst van de retour dat ze die hebben ontvangen. N dan zeker weer 10 dagen voordat ik mijn geld terug heb. Wat is dit voor slechte service?! Sorry, maar ik bestel hier nooit weer.
Een broek besteld online en geretourneerd via de winkel. Ik krijg daar nooit een bewijs want dat vinden ze te veel moeite of onnodig ook daar is het personeel vreselijk. Nu blijken ze door een zogenaamde storing die daar al jaren is mijn retour niet goed hebben verwerkt. en krijg ik mijn geld niet terug althans al mijn belletjes worden 'intern doorgezet'. De klantenservice gaat daar niet over wordt er gezegd, waar zit die klantenservice dan wel voor? Per mail en telefonisch dus geen reacties. Zeer frustrerende webshop, meerdere problemen mee gehad.
Ik heb anderhalve week geleden een bestelling geplaatst bij Shoeby online. Had de de nieuwsbrief gekregen met een kortingsvoucher voor van € 7,50 dus dacht nou dat is mooi meegenomen. Tijdens het afrekenen pakte de kortingscode niet dus na chat met de klantenservice werd mij toegezegd dat dit alsnog met mij verrekend zou worden. Ik zou dan replyen op mijn orderbevestiging en hieraan refereren ( screen shot vd chat toch ook maar bijgevoegd) ook nu werd mij per mail beloofd dat het op mijn rekening gestort zou worden. Maar helaas tot op heden niets mogen ontvangen. Nog drie mails gestuurd maar er wordt nu helemaal niet gereageerd op mijn mails... Misschien zijn ze op vakantie? Hallo Shoeby!!?? Is daar iemand??
Kleren besteld via internet van de shoeby. 1week later nog niks binnengekregen. Gebeld, krijg ik zn domme receptioniste aan de lijn. Ik mijn klacht aan haar vertelt krijg ik als antw. Ik verbindt u door. Kreeg ze niemand te pakken van de webshop. Zet u in de wacht. 15min later, ik krijg echt niemand te pakken. Ging zij voor mij in het systeem kijken. Als ze dat nu eerder had gedaan. Echt waardeloos en heb de factuur al wel binnengekregen. Echt waardeloos!!
Michelle op 02 December 2015
Zelfde verhaal hier ook. Tijdje terug wat in de winkel van Shoeby gekocht (Maarssen) liep binnen en er werd me niet eens gedag gezegd. Heb er om precies te zijn 25 minuten gelopen en er kwam maar niemand naar me toe lopen heb mezelf vanaf die dag gezworen om nooit meer geen enkele Shoeby binnen te lopen of om er uberhaud geld aan uit te geven. Liep er een huppelkutje naar me toe op het moment dat ik de deur uit liep, moet ik je helpen! Echt waar donder op mens en ga terug naar dat hokje waar je uit kwam!
mies op 05 April 2018
aan je taalgebruik te lezen heb jij het over een huppelkutje terwijl jij gewoon een kamphoer bent!
Ontzettend leuke kleren besteld bij Shoeby. Mailtje ontvangen dat de bestelling in goede orde is ontvangen.
10 dagen later een mailtje dat de levering geannuleerd is en het geld wordt terug gestort. Vervolgens kijk ik op de site en zijn de kleren wel nog beschikbaar. Waarom wordt er dan geen contact met mij opgenomen om te kijken voor een oplossing, zoals bijv. opnieuw sturen. Nee, ik moest nu wachten tot ik het geld ontvangen had en kon het vervolgens opnieuw bestellen. Dit heb ik dan ook gedaan, bestelling zou weer geleverd worden in de winkel. Vervolgens kom ik in de winkel om mijn kleren op te halen, zijn de helft van artikelen geleverd. Met de webshop gebeld, zij gaven aan dat de rest waarschijnlijk later komt. Mijn vraag, waarom staat er dan alles wordt in één keer geleverd?
Een week later weer contact opgenomen omdat het twee pakketje nog steeds niet geleverd was. Wat bleek, er was weer iets mis gegaan. De oplossing was dat zij weer het geld zouden terug storten en dat ik het weer opnieuw zou bestellen. Dat zou dus de 3e keer zijn!! Schandalig! Er wordt door de webshop niet verder gekeken naar oplossingen.
In ieder geval, nu heb ik deze kleren besteld via de shoeby winkel en hier is de service geweldig! Ze kijken mee naar een oplossing, vinden het oprecht vervelend wat er is gebeurd via de webshop. Dat ze in de winkel zo behulpzaam zijn is dan ook de enige reden dat shoeby een 5 scoort. De shoeby winkels krijgen van mij een 10 voor de service en de webshop een 0
De tip die ik kan meegeven voor iedereen, bestel niets on-line. Het is allemaal een grote ellende. Ga naar de dichtstbijzijnde winkel en zij zorgen ervoor dat de kleren de jij wilt bij hen komt door het intern te regelen.
niet te geloven, wat een slechte webshop:
ik had 2 leuke blousjes besteld, leuk geprijsd, 2 voor 30 euro.
Alle maten waren zowaar nog verkrijgbaar terwijl ze in de winkel niet meer te krijgen waren.
Ik was helemaal blij en ik kreeg een bevestigingsmail dat de betaling goed gelukt was en de bestelling over 8 dagen in de winkel zou worden afgeleverd.
Nu krijg ik vanochtend, na 9 dagen, mail dat beide blousjes niet leverbaar zijn (?!)
En nu begint het circus, want ik zou worden teruggebeld door iemand van klantenservice, want degene die erover ging was telefonisch in gesprek (mmm...). En nu word ik dus niet meer teruggebeld! Schande, onbetrouwbare handel!!
lianne op 09 Januari 2015
Hier zo goed als hetelfde, me man had kleren besteld....besteigingsmail. 3 truien, meer dan honderd euro. 8 dagen later, mail......onderstaande spullen zijn niet leverbaar, administratie doet zijn best om het geld terug te storten op uw rekening. Hufters, zit je al de hele tijd te wachten op een pakketje dat na 3 dagen al geleverd zou kunnen worden. Hopelijk krijgen we het geld volledig terug...met de extra kosten van het thuisleveren. Dit was de eerste bestelling en de laatste. Erg jammer! Voor mannen hadden ze hele leuke shirts.
Groetjes,
Lianne
Een shirt besteld op dinsdag, zaterdag erna mail gekregen dat het verzonden is.
Donderdags nog steeds niks gekregen, toch maar eens gebeld, er word niks nagekeken, je krijgt alleen maar te horen dat je morgen een email krijgt.
Maar die ontvang je dan weer niet, blijven bellen, maar je krijgt niks geleverd.
Kortom bestel hier niks, je komt echt bedrogen uit, complete slechte shop, er komt maar 11 procent goed aan.
In het voorjaar heb ik een longsleeve in de sale bij Shoeby webshop besteld en af laten leveren bij het filiaal in mijn woonplaats. Volgens de tracking code was hij kort daarna in die winkel afgeleverd. Helaas is de longsleeve daar nooit aangekomen. Vervolgens kreeg ik een e-mail dat mijn retourzending (?!) goed was aangekomen en is mijn betaling teruggestort. De bedrijfsleider heeft mij eenmaal gebeld; daarna zou hij weer bellen. Dit is niet gebeurd. De webshop heb ik tweemaal gemaild hierover, maar ik heb nooit een reactie ontvangen. Kortom: ik ben hier zeer ontevreden over.
Aangezien de Shoeby vestiging in mijn woonplaats ging sluiten heb ik een bestelling bij de webshop gedaan.
Dit was eens maar nooit weer. Wat een ellende. Een bestelling die nooit verzonden is terwijl ik wel een trackingcode kreeg, verkeerde producten, telefonisch niet bereikbaar. Ik ben ruim 9 jaar een tevreden klant van Shoeby geweest maar na de internet bestelling ben ik niet meer zo postitief over Shoeby.
Wat is uw ervaring met Shoeby? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Shoeby hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Shoeby reviews lezen.
Telefoonnummer: 085 2730114