eSigaret4u reviews & ervaringen

webwinkel bestaat niet meer
 
9.6 (922)
esigaret4u

922 eSigaret4u reviews

 
(877)
 
(25)
 
(11)
 
(6)
 
(6)
Terug naar overzichtspagina
Bezoek website
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
6 resultaten - getoond 1 - 6
Volgorde

DOA product

Beoordeling 
 
3.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
9.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Bij levering die uiteraard zoals altijd snel en vlot ging, heb ik de SMOK vape pen 22 uitgeprobeerd en omdat ik reeds 2-3 jaar vape en altijd mijn benodigdheden hier koop, wist ik dus ook perfect hoe ik een coil moet voorbereiden.
Ik merkte nagenoeg onmiddelijk op dat de coils lekte en dat er een probleem was met de connectie tussen de coils en de batterij.
De support die me aangeboden is, deed mijn (defecte SMOK vapepen 22) af alsof ik een idioot was die niet wist hoe hij het moest gebruiken. Maar als goede klant en ter goede trouw, heb ik coils zitten vervangen en youtube video's zitten bekijken. Uiteindelijk toen ze zelf misschien doorhadden dat dit product DOA was, hebben ze me doorverwezen naar een VAPOR shop in België die SMOK verdeler was aangezien die mijn probleem binnen de 5 minuten kon oplossen (volgens hun) en dat ze reeds teveel tijd gestoken hadden in de mails naar mij om het probleem op te lossen.

Dit weekend ben ik naar de vapor shop geweest in mijn streek, en na anderhalf uur wachten (veel volk, weinig verkopers) en opnieuw een nieuwe coil (inmiddels zijn deze ook op) kwam die tot dezelfde conclusie als ik.
Dead On Arrival, na melding vandaag van dit krijg ik een bot antwoord terug dat ik het product op mijn kosten (15€) mag terugsturen zonder garrantie dat ik het ooit nog terug ga zien.
Uiteraard ga ik hiermee niet meer akkoord.
Ik wens een terugbetaling van die vape pen 22 + coils en indien ze wensen zal ik op hun kosten het product terugsturen en kunnen ze het recuperen bij SMOK (die inmiddels ook op de hoogste is gebracht van hun louzy service)

Ik vind dit hele voorval heel jammer, want tot voor vandaag was ik in de volste overtuiging dat deze vape shop een goede was en heb ik die ook meermaals aangeraden bij mijn vrienden.
Na in 3 jaar er 700€ gespendeerd te hebben had ik wel iets meer service verwacht van hun.

B
Was deze beoordeling nuttig? 0 1

Mara | eSigaret4u op 26 Maart 2018

Hallo Bart,

Zoals wij meermaals gezegd hebben heeft u ten alle tijden de mogelijkheid om een (defect) product te retourneren. Wij zullen altijd zorgen voor een oplossing wanneer een artikel defect is. Dit kunt u op deze pagina lezen aan de hand van de vele positieve reviews van mensen die dit reeds gedaan hebben. Als wij niets ontvangen kunnen we ook niets oplossen!

Fijne dag!
Mara | eSigaret4u

Reageer op deze review

Erg slechte klanten service.

Beoordeling 
 
3.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
5.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
5.0

Ik had een e-liquad bestelt, levering kwam volgende dag binnen.
Helaas kwam de e-liquad met kapoten kinderbeveiligen wat HEEL erg onhandig is als je kinderen hebt. Helaas door mijn leef omstandigheden kan ik het ook niet goed verstoppen.

Ik had dus contact op genomen met de klanten service, en eerst deden als of ze dom waren en daarna negeerden ze mij gewoon! Ik had vertelt wat het probleem was en of ze mischien een idee hadden wat er aan te doen was, zeiden ze dat ik het over een"witte ring" had. Totaal iets anders. Hierna heb ik het dus nog duidelijk uitgelegt, en reagereen ze helemaal niet meer!

O
Was deze beoordeling nuttig? 1 8

Sanko op 08 Augustus 2016

Whahahahaha volgens mij heeft Olaf eliquid gedronken :-))))

Reageer op deze review

Kan wel beter

Beoordeling 
 
4.8
Bestellen 
 
6.0
Levering 
 
6.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
6.0

Best slechte ervaring. Ik bestelde onlangs flesjse e liquid alleen al om het flesjes omdat het er echt cool uitzach, 2 dagen later alles goed het komt aan ik helemaal in de wolke ik doe het pakketje open. Wat zit er in een flesje dat ik nog nooit gezien had , 1 dat er helemaal anderz uitziet dan op de site en dat vond ik wel heel spijtig . Ik hoop dat de smaak wat meevalt maar ik betwijfel het.

N
Was deze beoordeling nuttig? 3 14

Mara | eSigaret4u op 15 April 2016

Hallo Niel,

Op onze site staat het volgende duidelijk te lezen:
"De afbeeldingen op onze website zijn gemaakt ter illustratie, u ontvangt het product in zijn originele verpakking."
Dat u onze service slecht beoordeelt vind ik nogal opmerkelijk aangezien u op 2 dagen tijd 6 emails gestuurd heeft die wij allen netjes beantwoord hebben. Jammer!!

Ik wens u hoe dan ook veel plezier met uw aankoop en een prettig weekend toe!
Mara | Customer service

Bart op 15 April 2016

Zeg me aub dat dit een grap is?? :-))))

Dick op 16 April 2016

Dude r u kidding me? het staat inderdaad vermeld en als je even verder gekeken had zou je het originele flesje bij de afbeeldingen hebben gezien...

Reageer op deze review

Toppertjes !

Beoordeling 
 
4.3
Bestellen 
 
5.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
10.0

Poging 2 want als het negatief is wordt hij verwijderd Toppertjes !
Zit na 5 dagen nog steeds te wachten op mijn bestelling
Na een flinke mail wisseling weet ik eindelijk hoe het zit.
Bij eSigaret4u.nl een bestelling gedaan van 8 flesjes Deze flesjes worden door esigaret4u.nl los in een zak gedaan.
Als alle flesjes netjes naast elkaar liggen in het zakje voldoet het keurig aan de maat van de brievenbus echter als je het zakje oppakt en beweegt gaan alle flesjes door en over elkaar waardoor het niet meer door de brievenbus past en het dus door Post.nl niet meer past dus niet geleverd wordt.
Omdat alles al betaald is en het volgens eSigaret4u.nl normaal wel geleverd wordt is het vooral mijn probleem en moet ik het vooral zelf maar uitzoeken met Post.nl
Op mijn reactie dat de verkopende partij ook verantwoordelijk is voor het leveren en versturen kreeg ik als antwoord:
Dat ik niet voor rede vatbaar ben.
Het ligt dus aan alles en iedereen maar zeker niet aan eSigaret4u.nl
Al met al zit nu 5 dagen te wachten en nog geen bestelling afgeleverd

Voor mij dus nooit meer eSigaret4u.nl !!!

J
Was deze beoordeling nuttig? 1 10

Mara | Customer service op 07 December 2014

Beste Joke,

Bedankt voor je review(s)
Sommige mensen zijn niet tevreden te stellen helaas.
Ik wens u veel succes bij een andere winkel!!

Mara

Reageer op deze review

Slechte service !!!

Beoordeling 
 
3.5
Bestellen 
 
7.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
5.0

Had een bestelling geplaatst en dit werd mij Maandag 26/10 toegestuurd ... en heb vandaag ( 31/10)nog steeds niets ontvangen :s ... ik begrijp dat het sturen naar België wat langer duurt ( normale tijd is 2 tot MAX 3 dagen !! ) maar vijf dagen en nog steeds geen pakketje is toch wel lang .. Goed dacht ik bij mezelf ( er kan altijd iets foutlopen ) dus bel ik even met Esigaret4U ... ik wacht al even voor er opgenomen word en doe mijn verhaal aan de heer aan de telefoon .. deze weet mij doodleuk te zeggen dat hij het niet kan bekijken opdat hij niet achter een pc zit :s:s:s ... en dat ik mijn vraag op mail zal moeten zetten en op antwoord moet wachtte ... !!! je belt met de KLANTENservice op verder geholpen te worden en hoort dan dat ik eigenlijk niet moet bellen maar het op mail zetten :s Dit kan gewoon niet

P
Was deze beoordeling nuttig? 3 7

Mara | Customer service op 02 November 2014

Beste Meneer Pauls,

Vervelend dat niet tevreden bent.
Uw bestelling is verzonden op 27-10 hiervan bent u per mail op de hoogte gesteld.
U woont in België en heeft niet gekozen voor de optie: 'versnelde levering' hierdoor bedraagt de levertijd van uw bestelling 2-6 dagen. Hoewel levering in 90% van de zendingen in 2-3 dagen afgeleverd worden kan het in het meest ongunstige geval 6 dagen in beslag nemen. Hier kunnen wij helaas niets aan doen, wij kunnen enkel ervoor zorgen dat wij de bestelling op tijd verzenden, daarna hebben wij er helaas geen grip meer op. Meer informatie over onze verzendwijzen treft u aan op de volgende pagina: https://www.esigaret4u.nl/levering-binnen-24-uur

Wat betreft het telefonische contact wil ik mij excuseren. Ons gehele team was deze dag bij een uitvaart waardoor er nog maar één persoon op ons kantoor aanwezig was om de bestellingen in te pakken en verzenden. Deze persoon had de telefoon helemaal niet mogen opnemen.

Ik hoop dat u snel van uw bestelling zult kunnen genieten. Ik wil me verontschuldigen voor de negatieve ervaring!
Fijne dag!

Mara | www.esigaret4unl

Olga Blokken op 02 November 2014

Mara, Super meid!
Ik denk dat iedereen begrip heeft voor je verhaal!
Gecondoleerd

Reageer op deze review

Nooit meer

Beoordeling 
 
4.5
Bestellen 
 
8.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
8.0

Ik heb vrijdag besteld en nu nog niets gekregen hier kom ik nooit meer

SP
Was deze beoordeling nuttig? 0 7

Mara | eSigaret4u.nl op 20 Oktober 2014

Hallo Sandro,

Vervelend dat u niet tevreden bent over ons.
Dit is echter niet geheel terecht. U heeft een bestelling geplaatst op vrijdag 17-10 omdat u in België woont had u de keuze voor gratis verzending of voor versnelde levering voor 2,50. U heeft voor het eerste gekozen, hiervoor geldt een minimum levertijd van 2 dagen. Dat houdt in dat u vandaag op zijn snelst geleverd zou kunnen krijgen, gezien het tijdstip behoort dit nog tot de mogelijkheden. Indien u bij een volgende bestelling wenst deze sneller in huis te hebben raadt ik u aan om voor de optie versnelde levering te kiezen, voor maar 2,50 heeft u uw bestelling dan een dag na verzending in huis.
Voor meer informatie over onze verzendwijzen verwijs ik u naar de volgende pagina: https://www.esigaret4u.nl/levering-binnen-24-uur

Ik hoop dat uw bestelling spoedig afgeleverd zal worden en wens u alvast veel plezier ermee!

Mara | Customer service

Sandro Poso op 24 Oktober 2014

Mijn excuses u heeft helemaal gelijk maar ik kan dit meer weg halen

dave op 18 November 2014

haha geduld is een schone zaak..

vape on!

Reageer op deze review
6 resultaten - getoond 1 - 6

Meest gelezen op Reviewspot:

1.
esigaret4u
 
9.6 (922)
2.
esmoking
 
9.5 (6)

Wij zijn benieuwd naar jouw eSigaret4u ervaring

eSigaret4u verkoopt elektronische sigaretten en aanverwante artikelen zoals eLiquids, atomizers, batterijen en overige gerelateerde producten. Op eSigaret4u betaalt u geen verzendkosten, geen transactiekosten en levering vindt binnen 24 uur plaats. Tevens is de webshop responsief, dat wil zeggen dat deze geschikt is voor uw iPad of andere mobiele apparatuur. U kunt dus bestellen als u onderweg bent.

Wat is uw ervaring met eSigaret4u? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij eSigaret4u hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal eSigaret4u reviews lezen.

Telefoonnummer: n.v.t.

Algemene informatie

Verzendkosten
Gratis verzenden!
Levertijd
24-uurs levering.
Productgroepen
elektronische sigaretten
Merken
  • Dekang
  • Joyetech
  • Hangsen
  • Sinca
  • JustFog
  • Flavourtec
Afhalen mogelijk
nee
Betaalmethodes
iDeal, Creditcard, PayPal en bankoverschrijving