PhoneHouse reviews & ervaringen

www.phonehouse.nl
 
3.7 (13)
phonehouse

13 PhoneHouse reviews

9-10 punten
 
(3)
7-9 punten
 
(2)
5-7 punten
 
(1)
3-5 punten
 
(0)
1-3 punten
 
(8)
Bezoek website
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.

iPhone 14 Pro Max

Beoordeling 
 
9.0
Bestellen 
 
9.0
Levering 
 
9.0
Service 
 
9.0
Prijs 
 
9.0

Begin januari bij PhoneHouse Binnenban Hoogvliet langs geweest om mijn nieuwe iPhone 14 Pro Max op te halen. Mark heeft alles overgezet van mijn oude naar nieuwe iPhone. Zijn daar heel kundig, relaxed en weten bij alles een oplossing. Ben op 1 februari teruggeweest bij Mark, problemen met iCloud, kon niet opwaarderen, hij zag gelijk het probleem. Was eerst bij Imac Lijnbaan geweest, ongelooflijk maar die zagen het niet en weggestuurd met kaartje om helpdesk te bellen, echt slechte service.
Dus mensen koop bij Phonehouse Hoogvliet uw mobiel of andere dingen en Mark en Michael zijn daar de toppers die u goed helpen en u van dienst zijn

MH
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Aalsmeer phone house

Beoordeling 
 
5.5
Bestellen 
 
1.0
Service 
 
10.0

Kom net uit de winkel van Aalsmeer goed geholpen door Riccardo euvel was zo verholpen.
Vriendelijke medewerkers.

R
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Geen geld terug bij aankoop in winkel

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Gisteren (09-08-2019) een sim-only telefoon gekocht in de winkel maar bij thuiskomst twijfelde ik over de aankoop.
Ergens begon ik al een gevoel te krijgen dat ik niet mijn geld terug kon krijgen want op de website las ik nergens iets over bedenktijd of ruilen binnen 2 weken, en wat blijkt?
Inderdaad, met een telefoon blijven zitten die je eigenlijk niet wil. Weg blijven hier!!

A
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Prima advies van Phone House Breda !

Service 
 
10.0

Vandaag advies gevraagd bij Phone House Breda (Nieuwe Ginnekenstraat) over een probleem met mijn Nokia 2.1 waar de telefonische hulpdienst van mijn provider Ben niet uitkwam.
De beide verkopers beten zich in het probleem vast en kwamen tenslotte tot de oplossing.
Geweldig - niets dan lof voor Phone House Breda !

J
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Top service

Beoordeling 
 
8.0
Bestellen 
 
7.0
Levering 
 
8.0
Service 
 
10.0
Prijs 
 
7.0

Net bij de phone house in epe geweest super goed geholpen en erg vriendelijk ze hebben mij echt uit de brand geholpen

S
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

tevreden klant

Beoordeling 
 
9.0
Service 
 
10.0
Prijs 
 
8.0

Maandag 12 februari bij de Phone House Vleuten geweest. Dicht bij de winkel een ruime, gratis, parkeerplaats.
Goed geholpen door een vriendelijke, deskundige medewerker die voor ieder "probleem" wel een oplossing had.
Al eerder in de Phone House Woerden geweest en hier heb ik ook alleen maar goede ervaringen.
Kortom een winkel waar je graag naar toe gaat.
Zij krijgen van mij een pluim!!

M
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Waardeloos

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Ik heb 4 maanden geleden een mobiel telefoon abonnement bestelt via Phonehouse. Na 4 maanden is er nog nooit iets geleverd. Inmiddels heeft mijn oude provider het contract opgezegd en zit ik al een maand zonder een mobiel!

Mensen: bestel nooit een telefoon abonnement via Phonehouse. Het is het slechtste wat ik in al mijn jaren heb meegemaakt. Ik hoop dat ik hiermee voor anderen de ellende voorkom waar ik zelf middenin zit.

N
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Belachelijk slechte winkel

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Op 8 oktober een iPhone 7 plus black besteld bij The Phone House, deze stond op hun website op voorradig. Dat leek mij sterk, dus hierover gebeld en toen werd mij gezegd dat de site "niet betrouwbaar" is. Maar goed, overal was er een wacht tijd dus toch maar de bestelling geplaatst.

Toen kreeg ik een mailtje van AMP, dat mijn bestelling op 11-10-16 zou worden geleverd. Echter werd ik op dezelfde dag gebeld door AMP dat de levering niet door gaat, omdat The Phone House het pakketje niet heeft aangeleverd.

13-10-16, werd de volgende levering ingepland.
Toen de bezorger was aangekomen, gaf hij al meteen aan dat er geen mobiel in het pakketje zat maar alleen een sim kaart en adviseerde mij om het pakketje niet in ontvangst te nemen (omdat ik ook de eenmalige kosten voor het toestel moest betalen). Dus heb ik het pakketje niet in ontvangst genomen.

Daarna na 1 uur in de wacht hebben gestaan, kreeg ik te horen dat ik toch het bedrag moest betalen bij de levering van enkel de sim kaart en dat de sim kaart en de telefoon niet tegelijk geleverd konden worden. Anders zou de bestelling namelijk geannuleerd worden en zou ik weer achteraan in de "wachtrij" staan voor de iPhone.

Ondertussen kreeg ik ook al een factuur van T-Mobile, voor de eerste maand. Dit verhaal aan hen uitgelegd en zij vonden het ook vreemd, alleen zij konden er niks aan veranderen omdat het via The Phone House ging.

18-10-16 werd de sim kaart geleverd, deze heb ik betaald en in ontvangst genomen.

Toen kreeg ik weer een mailtje van AMP dat mijn telefoon eindelijk geleverd zou worden op 27-10-16. Echter was dit weer niet zo, de levering kon niet doorgaan omdat AMP wel een aantal iPhones had binnen gekregen van The Phone House maar daar zat die van mij niet bij.

De dag daarna kreeg ik een mailtje van AMP dat mijn iPhone dan toch op 31-10-16 geleverd zou worden. Toen ik een tijdsvak wilde kiezen voor de levering, zag ik dat de eenmalige kosten nogmaals vermeld stonden. Hierover gebeld naar AMP, deze gaven aan dat enkel The Phone House hier verandering kon brengen door een simpel mailtje te sturen. Hierna gelijk The Phone House gebeld en deze vertelde mij herhaaldelijk dat het waarschijnlijk niet om het gehele bedrag zou gaan, maar over een klein bedrag voor het bezorgen. Omdat ik hier niet van overtuigd was toch een aantal keer gevraagd of zij alsnog een mailtje zouden willen sturen, alleen dit was teveel gevraagd voor hen. Ik moest maar afwachten hoe het zou gaan.

31-10-16, kwam de bezorger MET de bestelde iPhone. Echter bleken mijn vermoedens te kloppen, en kon hij de iPhone niet meegeven omdat ik niet bereid was om nogmaals voor de eenmalige kosten te betalen.

Daarna gelijk The Phone House gebeld en toen konden het simpele wat ik ze vroeg opeens wel.

02-11-16 werd de nieuwe leveringsdatum. Opnieuw een tijdvak aangegeven en ook zag ik dat ik geen kosten meer hoefde te betalen! Ik keek er al naar uit, een levering zonder problemen. Echter is de bezorger van AMP niet komen opdagen, en toen ik naar de status van mijn levering keek bij AMP zag ik dat mijn bestelling blijkbaar is geannuleerd.

Nog nooit zoveel problemen gehad met het bestellen van een telefoon, en nog nooit zo'n slechte service gehad. The Phone House heeft voor mij nog niks goeds gedaan tijdens deze bestelling. Al zou ik graag willen annuleren, is dit nu niet meer mogelijk omdat de 14 dagen bedenktijd al zijn verstreken. Een ding is wel zeker, ik zal het iedereen afraden om ooit nog bij The Phone House te bestellen.


D
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

slechte service

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

wat een ballentent komen gemaakte afspraken niet na. zetten slogans op de site die ze niet nakomen. Leveren geen bestelde producten.

F
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Phonehouse service echt bagger !!!

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Hier hetzelfde probleem!! Dure verzekering via Phonehouse voor mijn iPhone 6, met afsluiten duidelijk gevraagd als er iets aan komt krijg ik dan een gelijkwaardig leentoestel. Ja altijd. Nu een telefoon uit het jaar 0 !! en 3weken op mijn toestel wachten terwijl apple binnen 72 uur apparaat vernieuwd!!!! Klacht ingediend en totaal GEEN reactie van de phonehouse!!! Laatste keer abonnement afgesloten !!!! Wat een waardeloze klant onvriendelijke organisatie!!!

N
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Phone House? Blijf er weg!

Service 
 
1.0

iPhone 6 gekocht bij Phone House Utrecht met dure verzekering voor 12 maanden; kosten verzekering: €227,88. iPhone vervolgens kapot, langsgeweest bij Phone House Utrecht. Drie tegenvallers: (1) nog geen reservetoestel beschikbaar, was wel beloofd bij verzekeringafsluiting; (2) als reservetoestel alsnog beschikbaar komt dan zal dat een goedkoop Android-dingetje zijn, geen iPhone; (3) pas dan opsturen voor reparatie, wat vervolgens nog weer eens een week of drie kan duren. Verkoper kon geen alternatieve oplossing bieden, ook al gaf ik zelf verschillende opties in overweging. Koop geen telefoons bij Phone House, en sluit er zeker geen verzekeringen af!

A
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Bewuste misleiding(?)

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Wat een vreselijke winkel is die Phonehouse zeg. Ik had me al eerder voorgenomen daar nooit meer te komen. Stelletje laaielichters met absoluut misleidende en verkeerde prijskaartjes. Zelfs met mijn leesbril op viel niet te zien dat er een KPN Hi-abonnement bij moest worden genomen bij het toestel dat ik op het oog had. Het stond in 1,5 mm hoge lettertjes die bovendien 90 graden gekanteld waren. Al drie keer eerder (in drie filialen) kwam ik bij de kassa en probeerden ze me een 10 of 20 Euro hogere prijs aan te smeren. &qout;Oh meneer sorry, het prijskaartje is fout&qout;, en prompt werd die kaart dan doorgescheurd. Denk maar niet dat ik het toestel voor de prijs op het kaartje meekreeg... Nu kom ik er echt beslist nooit meer.

R
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Ik kocht enkele maanden geleden een Alcatel toestel met een Lebara prepaid pakket, bij de Phone House aan het Gruttersplein in Epe. Op een gegeven moment moest ik opwaarderen en dit lukte mij niet. Ik ben toen terug gegaan naar de Phone House in Epe waar ik immers het toestel had gekocht. Hier kreeg ik als antwoord van een van de medewerkers van Phone House in Epe dat ik de klantenservice van Lebara maar moest bellen. Want de Phone House in Epe deed geen zaken met Lebara. Hoezo ze verkopen daar nog steeds telefoons met Lebara prepaid pakketten en opwaardeerkaarten van Lebara.
Voor mij dus geen Phone House meer, ja ze helpen je wel als je een nieuwe telefoon met abbo koopt voor enkele honderden euro's. Maar kom daarna niet voor service want dan zijn ze in Epe niet thuis. Gewoon te zot voor woorden dit zouden ze strafrechtelijk moeten vervolgen

C
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
7.8
Bestellen 
 
7.0
Levering 
 
7.0
Service 
 
10.0
Prijs 
 
7.0

Bij Phone House vorig jaar oktober een nieuwe Samsung S3 gekocht en heb er toch maar een verzekering bijgenomen en dat is maar goed ook. Een maand geleden was er een klein beetje water over de telefoon gegaan en de gsm was kapot. Ik ben meteen naar de Phone house gegaan en de Samsung zou worden opgestuurd en ter reparatie worden aangeboden. Bij de Phone House hebben we maar een huurtelefoon gehuurd en na 2,5 week kregen we een belletje van hen dat de Samsung S3 niet meer te repareren was. Een nieuwe werd verstuurd. Wel een beetje jammer dat ik nog langs Phone house moest gaan om me te legitimeren. Dit legitimeren hadden ze natuurlijk al meteen bij het eerste bezoek kunnen doen. Vandaag de huurtelefoon terug gebracht naar Phone House en netjes mijn 100 euro terug gekregen. Al met al erg tevreden over Phonehouse. Prima service en vriendelijke medewerkers.

BH
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review

Meest gelezen op Reviewspot:

1.
mobiel.nl
 
9.2 (636)
2.
youfone reviews
 
7.4 (136)
3.
belsimpel
 
8.8 (484)
4.
Simyo reviews
 
5.9 (64)
5.
simpel.nl
 
5.6 (31)

Wij zijn benieuwd naar jouw PhoneHouse ervaring

BELANGRIJK: Phonehouse heeft in februari 2017 haar faillissementsaanvraag ingediend bij de rechtbank. Bestellen bij PhoneHouse is dan ook niet meer mogelijk. GSM webwinkels die goed beoordeeld worden op Reviewspot zijn bijvoorbeeld Belsimpel en Mobiel.nl.

Telecomshop The PhoneHouse is met bijna 3000 winkels de grootste onafhankelijke aanbieder van mobiele telefonie in Nederland. Via Phonehouse.nl kun je eenvoudig GSM’s kopen en abonnementen afsluiten. PhoneHouse is onafhankelijk. Dit betekent dat je ieder netwerk kunt kiezen bij een contract met Phone House.

Aanbod van Phonehouse

Phone House verkoopt losse GSM’s. En Mobiele telefoons met abonnement Ook Sim Only, ADSL, Accessoires, Tablets en Prepaid toestellen kun je online kopen op Phonehouse.nl.

Wat is uw ervaring met PhoneHouse? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij PhoneHouse hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal PhoneHouse reviews lezen.

Telefoonnummer: 0900 424 0900

Algemene informatie

Keurmerken
Thuiswinkelwaarborg
Verzendkosten
-
Levertijd
varieert
Productgroepen
  • gsm + abonnement
  • internet
  • gsm
Merken
  • Sony
  • Nokia
  • Samsung
  • BlackBerry
  • Apple
  • HTC
  • Apple Iphone
Afhalen mogelijk
ja
Betaalmethodes
Ideal