Sarenza reviews & ervaringen

www.sarenza.nl
 
3.4 (39)
sarenza

39 Sarenza reviews

 
(3)
 
(3)
 
(2)
 
(7)
 
(25)
Terug naar overzichtspagina
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
25 resultaten - getoond 1 - 25
Volgorde

Sneakers

Beoordeling 
 
2.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
5.0

Besteld, betaald en niets ontvangen. Klantendienst vraagt keer op keer naar ordernummer maar dit kan ik niet geven want ik ontving geen orderbevestiging.

C
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Nike schoenen

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Ik probeer sinds April 20223 contact te maken met Sarenza.
Mails. Contact formulieren. Telefoontje.
Tot op heden 0 reactie op de vraag voor mijn retourlabel.
Het is triestig dat zo een grote webshop zo een slechte service biedt.
Schoenen die 110€ zijn, staan nu op de kast. ...
Bestel hier niet!

L
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Uggs pantoffels

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Oplichters!!!!!!!

Al sinds vorig jaar probeer ik mijn bestelling te krigen waarvoor ik heb betaald. Dus wel betaald nooit ontvangen. Zelfs aangifte gedaan van oplichting richting Sarenza.
Bezint eer ge begint en begin iig niet aan Sarenza!!!!!!

M
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Schoenen

Beoordeling 
 
1.3
Bestellen 
 
2.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Sarenza weigert om na retour van de gehele bestelling de verzendkosten terug te betalen. Ze mogen retourkosten rekenen, wat ze ook doen. Op hun website staat vermeld dat een retour € 1,95 kost en niet € 1,95 plus € 4,99 verzendkosten. Die verzendkosten had ik dan ook gewoon terug moeten krijgen. Echter na tientallen mailtjes krijg ik mijn geld niet terug. Ze reageren niet eens meer op mijn mails.

I
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Schoenen

Beoordeling 
 
2.5
Bestellen 
 
3.0
Levering 
 
4.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
2.0

Ik heb qua retourneren dezelfde ervaring als o.a. Laurens hieronder, en getuige de reviews/klachten op diverse andere sites, vele anderen. Het lijkt een onmogelijke opgave om artikelen op de door Sarenza opgegeven wijze, of anders, geretourneerd te krijgen, en een onmogelijke opgave om contact c..q reactie met de "klantenservice" te verkrijgen. Vele pogingen via diverse gevonden telefoonnummers en e-mailadressen resulteerden niet, soms komt er een standaardmail terug, waar geen gevolg op komt, en uiteraard ontvang je nog wel de enthousiaste mails van "eva", met geweldige aanbiedingen ( nee, dank u ? ).
In België lijkt de situatie identiek, bel je met de klantendienst (!) krijg je hier in ieder geval nog een mededeling dat de dienst telefonisch "uitzonderlijk" gesloten is.

Enfin, retourneren lijkt het sowieso niet te worden niet alleen om het vorenstaande, maar al ontstaat de mogelijkheid, dan doemen de reviews/reacties op van velen die er dus wel in slaagden te retourneren, maar vervolgens vernamen dat het pakket niet was gearriveerd ( i.t.t. info pakketdienst), óf slechts een gedeeltelijke, óf überhaupt geen retourbetaling ontvingen. Reclameren, tja dat lukt dan ook weer niet!

Tot zover: mijn eerste ( en uiteraard meteen de enige ) aankoop bij Sarenza, levert een onvergetelijke ervaring en een financiële strop op❗️

R
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Sneekers

Beoordeling 
 
2.3
Bestellen 
 
5.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
2.0

Bestellen gaat prima, niet zo soepel als bij andere sites, maar goed genoeg. Prijs en redelijk als je met een aanbieding koopt, maar niet veel goedkoper dan alternatieve webwinkels. De ellende begint echter na bestelling.

Pas na 7 dagen krijg ik bericht dat het pakket onderweg is, terwijl het product bij bestellen op voorraad was en dezefde dag verzonden zou worden. Vervolgens ontvang ik 5 dagen daarna pas een Track and Trace bericht. De bestelling heb ik uiteindelijk bijna 2 weken later ontvangen dan besteld.

Natuurlijk heb ik in de tussentijd steeds getracht contact te krijgen met de klantenservice. Dit is echter nagenoeg onmogelijk. Het contactnummer is vrijwel altijd 'niet bereikbaar'. Emails worden niet beantwoord en op de website is er ook geen mogelijkheid voor chatcontact.
Ik heb hen telefonisch 2 keren kunnen spreken en de enige reactie dat ik kreeg was dat het pakket onderweg was, nog even geduld aub. Dat de bestelling het magazijn verlaten had, terwijl ik al dagen geen Track and Trace bericht had ontvangen, was niet te verklaren. Ik heb noodgedwongen toch geduld betracht en uiteindelijk het pakket uiteindelijk ontvangen, gelukkig.

Helaas blijkt de maat niet goed en wil ik hem terug sturen. Instructies: online retour aanmelden, label downloaden en afgeven bij pakketpunt. De retourlabel wordt niet per mail verstuurd, maar is enkel via een link op de website te openen. Deze link werkt echter niet vanwege een fout in het script (Value cannot be null. Parameter name: value / System.ArgumentNullException: Value cannot be null.)
Dus: geen retourlabel.

Telefonisch zijn ze tot heden (vandaag nog geprobeerd) niet bereikbaar (020-2628180). Emails blijven ook nog steeds onbeantwoord.

Verde: op hun site doen ze een aantal beloftes (https://www.sarenza.nl/over-ons), waarvan tenminste 3 van de 5 leugens zijn:
- altijd gratis retourservice --> niet waar, hier zijn kosten aan verbonden
- 100 dagen bedenktijd voor het omruilen of retourneren van een artikel --> niet waar, 30 dagen bedenktijd (zie ook onderaan de webpagina)
- bezorging binnen 24u via DPD Parcelshop --> niet waar, ondanks op voorraad, pas na 2 weken ontvangen

Om deze redenen, mijn advies: vermijd deze webwinkel. Ze zijn onbetrouwbaar en geen (goed) werkende klantenservice.

L
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

14 boxer schorts

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

oplichters en dieven zijn het, van de 14 stuks maar 2 ontvangen en nadien retour gestuurd , geld wordt niet terug gestort en na vele mails geen reactie, dergelijk bedrijf moeten ze van het internet verwijderen

P
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

schoenen

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

BESTEL NOOIT BIJ SARENZA. Bij retour krijg je geen geld terug. De klantendienst is onbestaand.
Het zijn gewoon dieven!
Een zeer teleurstellende ervaring!

K
Was deze beoordeling nuttig? 5 0
Reageer op deze review

Retour/ruilen

Service 
 
1.0

Retour pagina niet beschikbaar, contact gehad en gevraagd een retour E-Ticket naar mij e-mail opsturen zodat ik terug kan opsturen voor ruiling,( smoesjes niet mogelijk) je kan alles mail binnen ontvangen behalve een retour E-Ticket. Ik besteel hier nooit meer................

RT
Was deze beoordeling nuttig? 3 1
Reageer op deze review

Gedragen schoenen geleverd gekregen

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

-Slecht bereikbaar
-Tweedehands schoenen geleverd gekregen
-Geen kwaliteit
-Niet klant vriendelijk
-Levering niet binnen 24 uur zoals aangegeven
-Retourneren te omslachtig

S
Was deze beoordeling nuttig? 5 0
Reageer op deze review

Bestel nooit bij deze online shop!

Beoordeling 
 
1.8
Bestellen 
 
2.0
Levering 
 
2.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
2.0

Waardeloze online shop. In augustus een paar Mephisto schoenen besteld. Bleek dat op de wreef de linkerschoen een cm kleiner meette dan op de rechterschoen. Gevolg:dove linkervoet. Foto's gemaakt, ettelijke keren gebeld. Uiteindelijk mocht ik ze retour sturen. Na twee weken mail dat ze binnen zijn gekomen. 29 september dat ze bij Kwaliteitsteam liggen ter beoordeling. Binnen twee dagen geld retour bij negatieve uitslag. 5 oktober gebeld. Ze liggen er nog ter beoordeling. Binnen twee weken reactie. 13 oktober gebeld. Zó druk, kan nog twee weken duren. En inmiddels nog geen teruggave van de aankoop gezien.
Ik blijf ze lastig vallen.... De ene na de andere smoes. Als t mij te lang gaat duren, schakel ik Consumentenbond in.
Dit was m'n eerste maar tegelijk m'n laatste aankoop bij deze zaak met een verschrikkelijke slechte service. Mijn advies: koop er niets!!

A
Was deze beoordeling nuttig? 6 2
Reageer op deze review

Klacht

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Enorm ontevreden over de bestelling bij sarenza! Na een week nog niks ontvangen, terwijl er op de site staat vermeld dat de levering binnen 24 uur is. Als compensatie krijg je €5,- korting op de volgende bestelling. Ook nog geld willen verdienen ipv een goede oplossing te vinden! Als je naar de klantenservice belt wordt er gelijk gezegd dat alle medewerkers in gesprek zijn. De verbinding word hierna verbroken. Kortom.. Een waardeloos bedrijf. Ik bestel hier nooit weer.

MV
Was deze beoordeling nuttig? 2 2
Reageer op deze review

Niet tevreden over levering!

Beoordeling 
 
2.8
Bestellen 
 
4.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
2.0
Prijs 
 
4.0

Dinsdag schoenen besteld, onmiddellijk betaald en dan op vrijdag krijg je te horen dat de schoenen nog moeten opgehaald worden. Dan bel je naar Sarenza en dan krijg je een bandje te horen dat ze de beste, de grootste enz.. zijn! amai absolut niet, is geen reclame... Heb deze schoenen op vrijdag nodig, ik ben gekwest aan mijn teen en heb grotere schoenen besteld. Heb een lief mailtje gestuurd naar de helpdesk of ze zeker kunnen maken dat die schoenen op vrijdag geleverd worden... Wat gebeurd er dan, ze wachten nog wat langer.. Dit kan niet zijn, Sarenza zou beter stoppen met hun reclame van 24u. Ook al sturen ze een mailtje dat het misschien 72 u kan duren, maar daar zijn de klanten niks mee! Ben een zeeeeeeeeeeer ontevreden klant!

SD
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Sarenza, grote oplichter!

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Pas op het zijn oplichters! U betaald, maar ontvangt niets! Ik begrijp niet dat deze fake-webshop nog online is en hun gang kunnen gaan.

N
Was deze beoordeling nuttig? 5 0
Reageer op deze review

Lang wachten

Beoordeling 
 
1.5
Bestellen 
 
3.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

weken geleden schoenen besteld en nog niet verzonden. Servicedesk is niet bereikbaar en al mailtjes gestuurd en krijg geen gehoor. Benieuwd of ik ze nog krijg. Hard hoofd in helaas. Ga hier NOOIT meer bestellen. wat een slechte zaak. Afwachten maar........ Of weet iemand hoe ik dit kan aanpakken? op mails en telefoon wordt niet gereageerd. Adres kan ik niet vinden, behalve in Frankrijk

B
Was deze beoordeling nuttig? 5 0
Reageer op deze review

vuilnisbak

Beoordeling 
 
2.8
Bestellen 
 
5.0
Levering 
 
4.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Stecher teenslippers besteld niet echt goedkoop. Binnen 2 weken niet meer op te lopen vanwege een sterk uitgerekte band.
Gebeld: hopeloos, tijden voor nop in de wacht. Gemaild nu al 4 keer sinds 7 mei: stilte na alleen een ontvangstbevestiging.
Natuurlijk koop ik er nooit meer. Ik zou het een ieder ontraden.

A
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review

waardeloos

Beoordeling 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0

Na weken pas bericht dat bestelling onderweg zou zijn. Bestelling zou bij pakketservice zijn aangemelde door sarenza. Nooit meer iets van vernomen. Klantenservice onbereikbaar.

E
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review

Zeer slechte web aanbieder

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0

Trap niet in de mooie lay-out van deze web aanbieder want het is een meer dan waardeloze site die zijn belofte bij lange na niet na gaat en kan komen.

D
Was deze beoordeling nuttig? 5 0
Reageer op deze review

Waardeloze webwinkel

Beoordeling 
 
1.5
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
3.0

Mooie pagina van Sarenza.....maar daar blijft het bij.
Ik heb nog nooit zo'n bestelling meegemaakt als deze.
24 uurs levering??????
Het zal wel 24 dagen worden.
En het regent klachten op internet!
Dus Sarenza.....blijf vooral lekker in Frankrijk.
Ik ga wel naar Omoda.
Daar heb je tenminste service!

A
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review

Levering

Beoordeling 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0

Gekochte schoenen zouden binnen 24 uur worden geleverd. In de plaats daarvan na 20uur een mailtje dat de levering 48 uur wordt. Vanaf nu of vanaf betaling? De beloofde 10 euro korting was met geen mogelijkheid in te voeren op de site. Een vals lokkertje als eerste aankoop korting!

Voor mij eenmaal, nooit weer. Schoenen worden te laat geleverd en heb ze daardoor niet meer nodig ( feestje ) . Valse beloften met kortingen. We zijn er klaar mee! En een dag thuis blijven verder ( kost ook niets ..toch?)

D
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

slechte klantenservice

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

2,5 maand geleden 2 paar slippers van Sketchers gekocht.Nu komt het ijzer van 1 slipper erdoor aan de binnenzijde.Foto's gemaild.Het kwaliteitsteam ging hier over oordelen.Dit kreeg ik als antwoord "Na overleg met ons kwaliteitsteam, is er besloten dat het hier niet om een fabricagefout gaat. Wij kunnen deze schoenen dus niet als een retourzending accepteren." 0 klantenservice

AB
Was deze beoordeling nuttig? 3 0

bertje op 12 September 2014

Beste An, waarom als de klantenservice het laat afweten zijn de prijs levering bestellen dan ook een 1.

Reageer op deze review
reclame

Beoordeling 
 
1.5
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
2.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
2.0

Ik had een review geplaatst over een schoen op de website van Sarenza. Deze was na 3 weken nog steeds niet geplaatst. De reactie van Sarenza was dat ze dat een keer in de zoveel tijd doen (motivatie: dat moest de afdeling IT doen).
Ik vind dat een slap excuus; verschuilen achter de techniek en dat als middel gebruiken voor het laat plaatsen van de review; een review kan direct geplaatst worden. Verder vertelde Sarenza dat de review niet gecensureerd zou worden. Uiteindelijk is de review helemaal niet geplaatst (nu 6 weken later).
Nogmaals een e-mail verstuurd met de vraag hoe lang het moet duren voordat een review geplaatst wordt, geen antwoord op gekregen.

Ik vraag me nu af hoeveel kritische reviews er nog meer 'niet' gecensureerd zijn.

Ik koop niks meer bij Sarenza.

S
Was deze beoordeling nuttig? 3 0

Bertje op 12 September 2014

Alleen de motivatie om dit te melden al!? WTF

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Erg slecht van Select vracht dat ze beweren dat ze 4 pogingen hebben gedaan om het pakje te bezorgen (ik heb maar 1x bericht van hun in mn brievenbus gehad terwijl ik de keren daarna gewoon thuis ben geweest) maar van Sarenza vind ik het nog slechter dat de schoenen nu alweer terug zijn naar Frankrijk en ik ze niet meer te zien krijg! Ze zeggen het betaalde geld terug te storten op mn rekening. Het enige wat ik wil is dat ze me de schoenen waar ik voor betaald heb gewoon opnieuw toe sturen, wat is daar zo moeilijk aan! Daarbij komt dat de eenmalige speciale korting die ik kreeg omdat ik een eerdere bestelling had gedaan nu ook vervalt! Heel erg bedankt Sarenza! Voor de slechte service !

I
Was deze beoordeling nuttig? 3 0

Leony op 16 November 2015

Vergelijkbare situatie gehad, ze hadden mijn adres niet goed aan DHL doorgegeven en nu is mijn pakket (wat toch al ruim 'n week te laat was) retour naar Frankrijk. Moet ik het maar opnieuw bestellen was de reactie van de niet begripvolle service dame.. Dus klanten zijn tegenwoordig verantwoordelijk voor het oplossen van hun problemen?! Ik bestel daar nooit meer wat!

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
2.8
Bestellen 
 
6.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
3.0

Sarenza vindt zichzelf de nr.1 in de online schoenenwereld. Gezien mijn ervaring met Sarenza tot nu toe is dit wel een zeer gewaagde uitspraak....

A
Was deze beoordeling nuttig? 3 0

Anton op 12 September 2014

Waarom dan?

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
2.8
Bestellen 
 
6.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
3.0

Mijn ervaring met Sarenza ia dat ze de beloofde levertijd niet waarmaken, de beloofde korting vis kortingscode niet geven en bij klacht de klant niet serieus nemen. Ik vind het een onprofessionele, arrogante organisatie.

A
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review
25 resultaten - getoond 1 - 25

Meest gelezen op Reviewspot:

1.
Bonprix reviews logo
 
3.2 (231)
2.
Spartoo
 
4.6 (38)
3.
OTTO
 
2.6 (95)
4.
Mango shop
 
3.5 (81)
5.
Zavvi.nl
 
2.7 (18)

Wij zijn benieuwd naar jouw Sarenza ervaring

Sarenza heeft al > 5.000.000 paar schoenen verkocht in Europa! Sarenza is de Nr 1 online schoenenwebshop in Frankrijk. Momenteel timmert Sarenza keihard aan de weg om in Nederland ook de grootste online speler te worden.

Naast Schoenen verkoopt Sarenza.nl ook tassen en laarzen online. Het assortiment bestaat uit ruim 500 schoenen merken en Sarenza heeft in haar magazijn meer dan 400.000 paar schoenen direct op voorraad.

Wat is uw ervaring met Sarenza? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Sarenza hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Sarenza reviews lezen.

Algemene informatie

Afhalen mogelijk
nee