InternationalSIM reviews & ervaringen

www.internationalsim.nl
 
7.4 (45)
International Sim

45 InternationalSIM reviews

 
(23)
 
(9)
 
(2)
 
(7)
 
(4)
Terug naar overzichtspagina
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
48 resultaten - getoond 1 - 30
1 2
Volgorde

Esim

Beoordeling 
 
10.0
Bestellen 
 
10.0
Levering 
 
10.0
Service 
 
10.0
Prijs 
 
10.0

2de keer hier besteld.
Alles duidelijk en werkt prima

B
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Duitsland 1 TB + EU

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Bagger bedrijf. op 05-08 activatie aangevraagd en nu op 10-08 nog niks gehad,.

telefoonnummer werkt niet en mail komt niet aan.

zou je geld maar ergens anders uit geven....

B
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Intsim op 19 Augustus 2022

Hallo,

Volgens ons ticketsysteem is e.e.a alsnog opgelost met de sim kaart en is er tevens een compensatie aangeboden vanwege de vertraging.

Jammer dat een review geplaatst wordt op basis van een fout en niet op basis van een geboden oplossing

Reageer op deze review

Prima

Beoordeling 
 
9.8
Bestellen 
 
10.0
Levering 
 
9.0
Service 
 
10.0
Prijs 
 
10.0

SIM kaart Frankrijk 100GB besteld. Sim was er in 3 dagen. Werkte goed in frankrijk

P
Was deze beoordeling nuttig? 0 1
Reageer op deze review

Heeeeel erg slecht

Beoordeling 
 
3.3
Bestellen 
 
10.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Sim kaart besteld voor in Marokko. Hiervoor €45,00. Na geruime tijd wachten niets ontvangen. Drie mails gestuurd deze zijn tot op heden onbeantwoord gebleven. Aantal keren gebeld, ik krijg niemand aan de lijn.

Morgen zal ik een laatste maak proberen. Als ik wederom zonder resultaat bel ga ik per direct aangifte doen. Pure oplichting dit!!!!! Ik zal ook online op social media aangeven hoe beroerd dit bedrijf is!!!!!

Ik hoop dat er iemand nu wel de moeite neemt om met mij contact op te nemen.....

Christa Reijnders

R
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review

internationalsim.nl ten zeerste af te raden

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Wij hebben onlangs 2 "Data Simkaart 4GigaByte" besteld voor onze reis door Rusland. Het data verbruik van deze kaarten werd reeds gedesactiveerd na onze eerste dag in Sint Petersburg. Wij hadden amper 200 Megabyte verbruikt. Dit werd zwart op wit bevestigd door de experten uit de 2 "Beeline Telecom" winkels waar wij ons noodgedwongen hebben moeten laten adviseren. Het was evenmin mogelijk om te connecteren aan de allerlaagste snelheid (noch 2G, 3G of 4G waren een optie). Dit werd getest op verschillende plaatsen in Sint Petersburg en het resultaat was steeds hetzelfde: onmogelijk dataverbinding te maken. Het door "International SIM NL" verkochte product stemde in de verste verte niet overeen met hun bestelbon of website.

Vervolgens hebben wij screenshots met vertaling en een volledige analyse van deze situatie doorgestuurd naar de man achter "International SIM NL". Onze communicatie was zeer feitelijk opgesteld en bevatte alle bewijzen en argumenten. De man achter deze organisatie antwoordde telkens zeer kort en deed zelfs niet de moeite om rekening te houden met al onze opgeleverde informatie. Het was onmiddellijk duidelijk dat deze man alleen handelt en niets geeft om de reputatie van zijn gebrekkige organisatie. Hij is enkel uit op snel geld verdienen en wil zich verder niet bezig houden met klanten die duidelijk signaleren dat hun aangekochte product niet functioneert. Hij verkeerd in totale ontkenning, zelfs wanneer de feiten incl. vertaling en screenshots opgeleverd worden kan het hem geen barst schelen en wimpelt hij dit af.

Om potentiële gedupeerden te behoeden voor dit webwinkeltje zijn wij steeds bereid een volledige analyse incl. mailcommunicatie, screenshots en bewijsmateriaal door te sturen. Wij raden geïnteresseerden ten stelligste af om producten aan te kopen bij "International SIM NL". Hun diensten werken namelijk niet of amper. Wanneer de zaakvoerder hierover aangesproken wordt, weerlegd hij alles via gebrekkige communicatie en zonder enige concrete argumenten of bewijzen.

Bovendien kan men tegenwoordig praktisch in alle landen (incl. Rusland) een Travel SIM kopen aan 1/10 van de prijzen van "International SIM NL".

N
Was deze beoordeling nuttig? 6 0
Reageer op deze review

Slechte snelheid usasim

Beoordeling 
 
7.8
Bestellen 
 
10.0
Levering 
 
10.0
Service 
 
9.0
Prijs 
 
2.0

Mijn vrouw en ik komen net terug van 2 weken Florida.
Voor deze gelegenheid had ik een T mobile sim besteld bij USA sim.
Mijn ervaringen zijn heel beroerde snelheid 2 of 3 g.
Zelfs in de steden Tampa, Orlando, Miami was het vaak niet eens mogelijk om behoorlijk een website te laden.
Het gebruik van waze als navigatie lukte totaal niet, op de dag van vertrek was ik al afgesneden.
Echt veel data heb ik dus niet kunnen gebruiken vanwege de traagheid.
Voor 15 dagen 119 euro is dus te veel.
Ik zou zeggen koop in de USA een kaart en niet meer deze.

Wat ik wel wil zegen de service USA sim in Belgie is uitstekend .

PK
Was deze beoordeling nuttig? 2 1
Reageer op deze review

Contact

Beoordeling 
 
5.8
Bestellen 
 
8.0
Levering 
 
8.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
6.0

Ik probeer al vanaf gisteren contact te zoeken met dit bedrijf! De simkaart die ik heb ontvangen heb ik gisteren geactiveerd en heb daarvan nog steeds geen bevestiging gehad. Morgen vlieg ik naar de USA, maar geen idee of het gaat werken? Ik heb meerdere e-mails verstuurd met de vraag of ze met mij contact op willen nemen, maar helaas tot nu toe nog niks vernomen. Er staat dat er 24/7 support zou moeten zijn? Ik hoop dat ik middels deze weg wel contact met dit bedrijf krijg?

JB
Was deze beoordeling nuttig? 2 0

InternationalSIM op 31 Juli 2017

Hallo Joel,

onze telefonische openingstijden zijn van ma tm vr van 10 tot 16 uur. Het kan zijn dat we door drukte van afgelopen week iets minder bereikbaar zijn geweest.
Ik zie dat we afgelopen vrijdag het activatieverzoek naar de Provider hebben verstuurd en de SIM is inmiddels actief

Petra op 03 Augustus 2017

Kunt u ook aub contact met mij opnemen. Probeer jullie al geruime tijd te bereiken. Ik kan met jullie sim niet internationaal bellen terwijl dit wel zo is verkocht! Graag reactie!!

Marc eerden op 07 Augustus 2017

De data werkt wel echter ik zou ook kunnen bellen vanuit Amerika, niet dus!
!
Vrijdag gemeld en nu is het in België maandag 1400 uur en nog niks gehoord

Joël Bouwman op 22 Augustus 2017

Ik zal met jullie mijn ervaring delen. Het product is gewoonweg niet goed geregeld. Het contact met dit bedrijf is ronduit slecht te noemen. Ze reageren bijna niet op mails en als ze al reageren gaat het niet over wat je hun gevraagd hebt! De T-mobile sim die ik heb aangeschaft voor €122,- zou onbeperkte data moeten hebben, echter na een week was dat op (30GB) en dan behoud je wel onbeperkt data, maar in een lagere vorm. Dit is niet gecommuniceerd! Nadat ik bij een T-mobile winkel ben geweest omdat de sim niet voldeed, kreeg ik te horen dat ik ook met de sim kon bellen zelfs naar vaste nummers in Europa, dit was ook niet gecommuniceerd! De sim zou ook bruikbaar moeten zijn in Mexico en in de Bahama's echter bij de laatste was dit niet het geval??? De ontvangst van T-Mobile in de staat Florida waar ik ben geweest is ronduit slecht en is het aan te raden om AT&T te nemen. De mifi routers die in Europa worden verkocht zijn meestal niet geschikt voor de VS, dus let goed op bij het aanschaffen. Bij mijn volgende bezoek aan de VS zal ik zeker geen gebruik maken van InternationalSIM, maar ter plaatse een sim kaart kopen.

Joel Bouwman op 23 Augustus 2017

Het gaat om het feit dat jullie als bedrijf niet niet de goede informatie verschaffen! Ik heb niet gezegd dat ik niet internationaal kon bellen. Nadat ik een T-Mobile store had bezocht kon de medewerker mij daar vertellen dat ik met deze sim ook kan bellen. Ik heb niks veranderd aan de sim en de medewerker van de T-Mobile store ook niet.
Onbeperkt data, er staat nergens op jullie site dat onbeperkt maar 30 GB is!
https://www.internationalsim.nl/sim-kaarten/verenigde-staten/data-sim-kaart-usa-unlimited.html
Onder het kopje "Tarieven" staat het volgende: Deze SIM wordt geleverd incl: Onbeperkt Data op max 4G snelheid
M.b.t. de dekking van de Data sim, staat op jullie site in de handleiding duidelijk het volgende: Roaming:
Uw data bundel is alleen te gebruiken binnen USA, Canada, Mexico, US Virgin Islands en Puerto Rico. Klopt de Bahama's staat er niet bij. Ik heb ook niet geschreven in mijn vorige bericht dat de sim het in Mexico niet deed. Met de Bahama's is mijn fout en heb ik dat inderdaad niet goed gelezen! M.b.t de verschillende netwerken die jullie aanbieden, dat is niet waar! Ik kan nergens op jullie site vinden dat ik een keuze kan maken, wederom in de handleiding vind ik de volgende tekst: "Dekking Onze SIM kaart werkt middels het T-Mobile netwerk". Ik kan nergens de keuze optie voor AT&T vinden? Tot slot blijf ik nog steeds er van overtuigd dat jullie slecht communiceren naar jullie klanten en tevens ook slechte informatie verschaffen op jullie website. Als bedrijf zijn jullie slecht bereikbaar en reageren jullie heel laat op vragen van klanten die zich op dat moment in het buitenland bevinden! Jammer dat het zo heeft moeten lopen, ik zal echter geen gebruik meer maken van jullie diensten.

Webmaster op 23 Augustus 2017

Beste Joel Bouwman,

Ik begrijp uit uw email dat u niet helemaal tevreden over uw aankoop.

Kort wat feedback.
Ik heb uw bestelling nagekeken en u heeft zelf een datasim aangekocht (zo staat het in de order en product beschrijving omschreven.) In uw opmerking geeft u aan dat u niet internationaal kunt bellen. Gezien het feit dat u een data SIM heeft besteld hebben wij deze service geblokkeerd. Wanneer u dan op eigen gelegenheid een T-Mobile shop bezoekt en deze service ontgrendeld is dit iets wat buiten ons omgedaan wordt en we geen verantwoordking kunnen nemen. U besteld bij ons een DataSIM en verwacht dan te bellen.

Uw opmerking bij gebruik van 30GB is ook niet helemaal correct. Wij hebben aan u geantwoord dat u ook na 30GB gewoon kunt internettten op hoge snelheid. Echter kan het in gevallen van netwerk drukte dat andere voorrang krijgen in het netwerk. Ook het feit dat deze bv in Mexico zou werken is een optie, maar zoals onze product info aangeeft wordt dit op basis van uw bestelling niet open gesteld. Dit zijn allemaal opties die kunnen, maar wat niet is besteld)

Aangaande ontvangst. We geven duidelijk op de website 2 mogelijkheden. We hebben 1 SIM voor het T-Mobile netwerk en 1 SIM voor het AT&T netwerk. In beide gevallen hebben we in de product info de optie om de dekkingskaarten te bekijken. Wanneer u achteraf aangeeft dat de dekking niet na tevredenheid is geweest is dit niet iets wat u ons kunt verwijten. We bieden beide producten aan en wanneer er specifieke vragen kunt u ons altijd bellen. Daarnaast zult u een AT&T SIM kaart niet kunnen gebruiken in een Mifi, omdat deze geen tethering aanbieden. (zou jammer zijn als u daar pas in de USA achter kwam, maar ook dit staat in de product info van onze SIM kaarten.

U geeft terecht aan dat niet alle Mifi apparaten in de USA werken. Dit heeft te maken met de frequenties die de Mifi ondersteund. Bij de product keuze geven we in ieder geval een optie een juiste Mifi te kiezen. Zonder informatie van uw zijde kunnen wij helaas niet zien welke Mifi u gebruikt en u daarbij adviseren.

Al met al jammer dat u een ons als een slechte ervaring ziet en dat u aangeeft dat de product info niet klopt. U heeft echter een data SIM besteld en daar hebben we de SIM zodanig op geconfigureerd. (dus zonder bellen) Uiteraard kunt u in Amerika ook een SIM aanschaffen.

Reageer op deze review

nette service

Beoordeling 
 
8.0
Bestellen 
 
8.0
Levering 
 
8.0
Service 
 
9.0
Prijs 
 
7.0

had binnen 2 dagen de sim kaart binnen, zelf geïnstalleerd in de huawei mifi voor in de auto.
onderweg in het buitenland kreeg ik de wifi niet werkend.Op zondag een mail gestuurd met de vraag voor ondersteuning. Al op maandagochtend kreeg ik een telefoontje van de klantenservice. samen hebben we de sim kaart opnieuw geactiveerd, en met succes.
Klantenservice bedankt.

HS
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

klantvriendelijke oplossing

Service 
 
9.0

Mijn probleem is meer dan correct opgelost. International Sim heeft gelukkig een klantvriendelijke en servicegerichte oplossing voor mij bedacht. Complimenten dat mij klacht als kans is gezien om het voor de klant op te lossen !!

P
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Slecht

Service 
 
1.0

Door onduidelijke fout is het datategoed niet bijgeschreven op de SIM kaart. Geen enkele medewerking om tot een oplossing te komen. Maar ook geen enkele reactie op mijn klacht. Gebeld en meerdere mail verzonden. Concreet € 50,- gestort en verdwenen, geen product voor ontvangen. Het meest klantonvriendelijke bedrijf dat ik sinds jaren ben tegengekomen.

P
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Purmerend op 07 Februari 2017

Naar aanleiding van mijn review opnieuw contact gehad met International Sim. Probleem is serieus erkend en wordt op klantvriendelijke manier met keurige oplossing opgepakt. Complimenten. Een klacht is een kans, ik ben blij dat er alsnog een goede oplossing is gekomen.

webmaster op 07 Februari 2017

Beste heer,

Kunt u ons even uw gegevens sturen, zodat ik dit kan laten nalopen bij onze supportservice team. we kunnen met de info even de communicatie nalopen en bekijken wat er fout is gegaan. Dit is zeker niet de bedoeling en wanneer er bij ons iets fout is gegaan zult u op zn minst het geld terug moeten krijgen, alsmede onze excuses .

indien mogelijk graag:
order nummer.
datum dat u ons een activatieverzoek heeft gestuurd.


Mvg,

Team InternationalSIM

Reageer op deze review

goed

Beoordeling 
 
9.3
Bestellen 
 
9.0
Levering 
 
8.0
Service 
 
10.0
Prijs 
 
10.0

Na telefonisch contact testkaart van nieuw zeeland besteld.
Het was een nieuw product, waardoor de beschrijving op de website nog niet helemaal klaar was.

Nu in Nieuw zeeland en werkt goed. Blij mee.

S
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

perfecte service

Beoordeling 
 
9.5
Bestellen 
 
10.0
Levering 
 
10.0
Service 
 
10.0
Prijs 
 
8.0

Wij hadden voor onze vakantie aan het Gardameer in Italië een simkaart besteld bij International Sim met 5 GB erop. Het internetten werkte perfect op de camping. Toen onze dochter nog wat langer in Italië bleef telefonisch de kaart opgewaardeerd. Dit ging zeer soepel en klantvriendelijk.
Ik kan iedereen dit bedrijf van harte aanbevelen.

S
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Prima service

Beoordeling 
 
9.5
Bestellen 
 
10.0
Levering 
 
10.0
Service 
 
10.0
Prijs 
 
8.0

Geweldige service met de hulp om de kaart te laten functioneren verder een beetje zoeken met het gebruik in Frankrijk. Kan aan ons gelegen hebben.

JM
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Support

Beoordeling 
 
10.0
Bestellen 
 
10.0
Levering 
 
10.0
Service 
 
10.0

Uitmuntend geholpen
Ik had een probleem met de instelling van mijn Huawei Mifi voor het gebruik van de simkaart voor Duitsland. Ze hebben mij geweldig geholpen zodat alles nu perfect is ingesteld en ik met een gerust hart kan uitzien naar de vakantie in Duitsland.
Ik geef iedereen het advies die naar het buitenland met vakantie gaat en gebruik wil maken van een Mifi: Koop op tijd een Mifi, koop hier een Sim kaart voor het vakantie land en zorg dat alles goed is ingesteld voor u op reis gaat.

D
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

ECHT GOED

Beoordeling 
 
9.5
Bestellen 
 
10.0
Levering 
 
10.0
Service 
 
10.0
Prijs 
 
8.0

Wij zijn zeer tevreden over International sim wij hadden een sim kaart voor onze dochter besteld voor haar wintersport vakantie.
maar dat ging op het laatste moment niet door maar had de sim kaart al geactiveerd.
dus weg simkaart heb een mailtje gestuurd of ze nog wat voor ons kunnen doen.
en dat deden ze we kregen een nieuwe simkaart voor de zomervakantie.
dit noem ik nog eens serivice.

K
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Geweldige service!

Beoordeling 
 
9.0
Bestellen 
 
8.0
Levering 
 
10.0
Service 
 
10.0
Prijs 
 
8.0

Inmiddels twee keer gebruik gemaakt van de diensten van InternationalSIM. Beide keren is mij prima bevallen. De tweede maal had ik wat meer aandacht nodig omdat ons datagebruik fors hoger uitviel dan vooraf verwacht. Dit was voor de helpdesk geen enkel probleem. Mails werden laat op de avond beantwoord en toen een van de keren de data niet op de kaart wilde bijladen is er echt veel moeite gedaan om de boel werkend te krijgen.

Daarbij wordt er goed meegedacht over het gebruik van de simkaart. In mijn geval is er als tip gegeven om naast de EU simkaart ook een simkaart van het land zelf bij mij te hebben om het datagebruik betaalbaar te houden.

InternationalSIM is een betrouwbaar bedrijf waarbij de klantenservice echt heel erg goed is. Als je tegen lage kosten data wilt gebruiken in het buitenland dan bieden zij echt een topoplossing!

DF
Was deze beoordeling nuttig? 2 1
Reageer op deze review

Super

Beoordeling 
 
9.3
Bestellen 
 
9.0
Levering 
 
9.0
Service 
 
9.0
Prijs 
 
10.0

Was een maand in de USA. Top om lekker door te kunnen werken zonder hotspots te zoeken en/of zorgen te maken om roaming kosten. Kan dit bedrijf zeker aanbevelen.

JV
Was deze beoordeling nuttig? 2 2
Reageer op deze review

Prima

Beoordeling 
 
9.0
Bestellen 
 
9.0
Levering 
 
9.0
Service 
 
9.0
Prijs 
 
9.0

Gewoon prima. Werkt zoals je zou verwachten

M
Was deze beoordeling nuttig? 2 1
Reageer op deze review

Across Europe SIM

Beoordeling 
 
8.8
Bestellen 
 
9.0
Levering 
 
8.0
Service 
 
9.0
Prijs 
 
9.0

"In October and November of 2015 we traveled through France, Germany, Czech Republic, Austria, Italy and back to France. We used the Across Europe SIM with a German phone number and data. The phone number and data included with the SIM worked without difficulty, really the data worked flawlessly, traveling from country to country we did not have to change any settings on the phone. I should mention that we used the tethering feature of our phone in all those countries and that worked flawlessly as well (ASUS ZenPhone2). We didn't use the phone to call in all those countries, however whenever we did use the phone it also worked without a problem.
That said, we did have considerable problems adding data when our data ran out. Our data ran out on a Friday night once and we were unable to contact AMS until Monday morning and even then it took awhile to get more data added to our SIM. It even took a bit of work to add a monthly renewal to the SIM. Once I installed the ortel phone APP things went a little more smoothly, however there was still quite a learning curve and a number of phone calls and e-mails to AMS.
Documentation is more than a little weak and on the official WEB site it is not possible to purchase a monthly renewal nor any of the data topups and have them applied immediately. In all cases I had to either call AMS or send e-mails and it always turned into a time consuming project. It may be possible to do a data topup from the ortel APP, however I didn't use the SIM long to enough to find out for sure.
I can recommend the actual SIM; phone number and data unreservedly, it worked well and I feel it was reasonably priced. However the actual process of updating the monthly renewal and the data topup are a problem. You will need translation software on your computer/phone for Dutch and German. You should also install the ortel app on the device that has the SIM installed in it. You will also need to be prepared to do fair bit of phoning and e-mailing to AMS to get the topups in place."

AK
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Duitse SIM

Beoordeling 
 
7.5
Bestellen 
 
8.0
Levering 
 
7.0
Service 
 
8.0
Prijs 
 
7.0

Duitse SIM kaart besteld met Mifi voor weekendje weg in Duitsland. Alles netjes op de gewenste dag geactiveerd en kreeg hierover een vriendelijke email. Onderweg geen problemen ondervonden met uitzondering dat in kleine plaatsen het bereik niet altijd goed was.

Ursula

U
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

USA

Beoordeling 
 
7.8
Bestellen 
 
7.0
Levering 
 
9.0
Service 
 
8.0
Prijs 
 
7.0

USA SIM kaart besteld en binnen 2 dagen geleverd gekregen. Duidelijke instructie (helaas enkel engelstalig) Werking in de USA was goed

WL
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review
reclame

Slechte ervaring

Beoordeling 
 
3.5
Bestellen 
 
6.0
Levering 
 
6.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Had kaart voor USA besteld om vandaar naar Nederland te bellen. Bellen lukte helaas niet smsen wel. Maar daar was het niet voor bedoeld. Voordien ook nog eens contact gehad en dat was ook niet echt vriendelijk. Had een vraag en als kort maar onvriendelijk antwoord kreeg ik: lees de handleiding maar door. Na mijn vakantie nogmaals gemaild dat het niet werkte zoals het moest, maar geen enkel antwoord op gehad.

Dus geen aanbeveling van mij, 1 keer maar nooit weer!!

U
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

webmaster op 15 November 2015

beste,

kunt u uw ordernummer / achternaam kenbaar maken, want ben benieuwd naar het geleverde product. Vooralsnog op uw review:

1: We proberen klanten eerst vriendelijk te wijzen op de handleiding. (we merken veelal dat mensen de handleiding niet lezen. Daarnaast beheren we meer dan 50 verschillende SIM kaarten en is het bij specifieke vragen niet altijd mogelijk direct telefonisch een antwoord te geven. (vandaar dat er wellicht verwezen is naar de handleiding cq een email te sturen) Uiteraard betreuren we het als dit als "onvriendelijk" wordt ervaren.

2: Ik kan geen emails terugvinden die NIET beantwoord zijn met een onderwerp over een probleem met de SIM. (niet tijdens de reis en ook niet over een ervaring na de reis)

het feit dat internationaal bellen niet lukte zou zeker een reden hebben gehad, maar om hier antwoord op te kunnen geven zou ik graag uw order nummer willen ontvangen. Uiteraard jammer dat u niet tijdens uw reis niet een email heeft verstuurd, want we trachten alle emails binnen 24 uur te beantwoorden (zeker bij problemen tijdens een reis)

mvg,

Klantenservice
InternationalSIM

Usa op 15 November 2015

Tja, zie bij de andere reviews ook allemaal reacties van International Sim dat wij als klant dit en dat hadden moeten doen.. Het probleem zal zeker bij de klant liggen. Maar een ieder heeft het recht zich te verdedigen. Alleen jammer dat dit soort reacties allemaal nadien zijn.

Blijf bij mijn standpunt dat ik het niet aanraadt om hier zaken mee te gaan doen.

Mvg,

Jan

Webmaster op 21 November 2015

Beste Jan,

Naar aanleiding van uw reactie.
Het gaat er niet om of u dit of dat had moeten doen. We geven enkel aan dat wanneer er een probleem is de snelste weg ons een email te sturen met het probleem en uw gegevens. (en dus niet achteraf als u terug bent) Ik vraag in onze reactie bv netjes om uw order gegevens om ieder geval te kunnen kijken waar het probleem vandaag is gekomen. Als er bv geen internationaal tegoed is besteld, dan heeft uw klacht niets met een slechte service van onze zijde te maken. We merken dat het heel makkelijk is voor mensen achteraf een slechte feedback te geven, zonder dat er op het moment zelf geen contact is geweest met ons of om ons eerst naar uw probleem te laten kijken. Nogmaals: Als ik een duidelijk beeld kan krijgen van het probleem, dan heb ik uw gegevens nodig (order nummer) , anders kan ik helaas niet zien waar de fout ligt.

Reageer op deze review

STAY AWAY

I purchased some top up vouchers, there was no information that this was just for netherlands, so i ended up with vouchers i cant use, stay clear of this company.

BB
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Costumerservice op 17 Oktober 2015

We had contact with the Costumer about this matter. Costumer purchased a euro top up voucher for a UK Pound SIM card. Costumer should be aware that a euro voucher won't work on a UK SIM card. (the SIM was not purchased with us as well) It is very clear on the website that this is not a UK Pound top up voucher.

The voucher is valid, however costumer did make a wrong purchase of a top up voucher. We also explained that top up vouchers can't be returned after purchase due fraud reasons. (as they are digitally issued we are not able to verify if the code will be sold/used in the future) Top up's are sent to the costumer as a code and value money. Like all providers in the world these products can't be returned. on our website this is mentioned in the product information as well.

We also offered the costumer a solution as followed:
1: Sent a free SIM (except delivery charges) so he can use the voucher.
2: sent the codes back and once we sold the voucher to another costumer and he used it without any problem we will pay a refund.

Costumer did not reply on this sollution and started a PayPal claim. PayPal agreed with internationalSIM as we delivered a working top up voucher and digital services are not refundable (same is e books, software etc etc)

Reageer op deze review

Haken en ogen...

Beoordeling 
 
7.3
Bestellen 
 
8.0
Levering 
 
7.0
Service 
 
7.0
Prijs 
 
7.0

Een Ortel simkaartje besteld om in Duitsland te kunnen bellen en internetten.
Omdat International sim de kaart moet activeren, moet je een kopie van je legitimatie sturen.
De wet verbiedt dit eigenlijk en ik vind dit altijd eng vanwege de verhalen over identiteitsfraude. Dus een kopie gemaakt waar het Burgerservicenummer van is doorgehaald en het woord "kopie" half transparant over de afbeelding gemaakt. Dit is zonder problemen door International sim geaccepteerd. Maar is die kopie echt nodig?
Na 4 dagen (iets langer dan ik had gehoopt) ontving ik een net verpakte enveloppe met de Ortel micro-simkaart zoals besteld.

Ik had de handleidingen van de site al gedownload en bestudeerd (Doe dit grondig want het is heel belangrijk om de producten op de simkaart goed te laden).
De kaart was inderdaad geactiveerd want na het aanmaken van een login op de site van Ortel.de (ja de Duitse site) kon ik zien dat mijn simkaart op een Duits adres is geregistreerd.
De €7,50 beltegoed die was beloofd bij de bestelling ontbrak helaas. Dus een mailtje gestuurd naar International sim. Maar voordat ik antwoord kreeg verscheen uit het niets dit beltegoed alsnog. (Later bleek dat bij opladen van tegoed en activeren van een pakket het nogal lang duurt voordat Ortel de gegevens verwerkt!!) Ik snel weer gemaild dat het er toch was en dat werd gewaardeerd met een bedankmailtje van Int. sim.

Toen wilde ik 1GB internet activeren en een belpakket-vrij van 400 minuten voor in Duitsland.
Maar wat ik ook probeerde en aanklikte er kwam nooit een venster om je creditcardgegevens in te vullen. Wel kreeg ik telkens een melding in het Duits dat er al iets in behandeling was "probeer het later nog eens" (hetgeen later een bug in de site van Ortel bleek te zijn) Na vele pogingen van inloggen en opnieuw proberen mijn creditcard gegevens in te vullen had ik het bijna opgegeven. Op een vraag in mijn beste Duits aan Ortel via mail kwam nooit antwoord! Toen ik de volgende dag 's avonds op de bank uit frustratie inlogde op mijn android tablet (i.p.v. mijn PC) zag ik tot mijn verbazing dat ik wel mijn creditcardgegevens kon koppelen aan de simkaart van Ortel. Pffffff, het is dat ik zoveel geduld heb maar de doorsnee klant zou het hebben opgegeven.
Toen dit eenmaal was gelukt heb ik het beltegoed éérst moeten opwaarderen zodat het bedrag (gelijk of) hoger was als de kosten van de 1GB internet. In eerste instantie had ik niet in de gaten dat dit essentieel is en had ik al diverse malen een pakket proberen te activeren wat natuurlijk niet lukte. Dit was natuurlijk niet zo slim van me maar omdat alles in het Duits gaat en ik al uren bezig was geweest met bovenstaande ook wel weer menselijk.

DUS EERST OPLADEN EN DAN PAS EEN PAKKET ACTIVEREN!!!!

Enkele dagen later ging ik naar Duitsland en stopte ik de simkaart in mijn telefoon.
Ik kreeg na het opstarten meteen 2 berichtjes waarop je moet klikken om de bel en internetinstellingen in je telefoon te activeren. DENK NIET: Dat doe ik straks wel of ik doe het handmatig. Nee want dan krijg je het niet meer voor elkaar!
In handleiding staat wel: "Als dit niet werkt vul dan de volgende gegevens in" ........
Maar je moet een telecom-nerd zijn om dat te kunnen. Ik kreeg het niet voor elkaar toen ik het, nog thuis, probeerde. Het invullen van First DNS en Second DNS was op mijn telefoon zelfs onmogelijk (volgens mij hoort dat bij wifi instellingen en niet bij simkaart instellingen maar ik ben geen deskundige). Er is wel een mogelijkheid om een sms naar Ortel te sturen waarna je opnieuw de instellingen krijgt toegestuurd.

En dan nu de ontvangst. Ik ging kamperen en was dus meestal niet in een stad maar op het platteland of in een klein gehucht. En helaas was dan de verbinding erg matig tot gewoon niet.
Bellen ging over het algemeen wel goed maar het internet deed het vaak niet. Het zogenaamde Highspeed-Volumen bleek nooit verder dan een "H" snelheid te geven (dat is nog lang geen 3G. Het duurde vaak 10 minuten tot een half uur voordat er eens een mailtje was verstuurd of binnenkwam. Surfen was vaak bijna ondoenlijk. Dus verwacht geen 4G en bedenk dat het alleen voor wat mailverkeer, whatappen en in nood wat surfen met heel veel geduld werkt.
Ik was uiteindelijk wel blij dat ik zoveel heb kunnen bellen met mijn kinderen en af en toe van het internet heb gebruik kunnen maken om wat op te zoeken.
In grotere plaatsen en bijvoorbeeld Bremen werkte het internet wel een stuk beter. Ik zat bijna 2 weken op Rügen en daar werkt het internetten dus zeer matig.


R
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

InternationalSIM op 10 Oktober 2015

Hallo Roel,

Dank voor je heldere feedback.
Ik heb 2 vragen / opmerkingen.

1: Volgens mij heb je registratie niet helemaal goed gelezen. Voor Duitsland is geen kopie ID vereist (enkel je gegevens zoals in registratieformulier) Voor bv Italie wel en dit heeft dan te maken met de Italiaanse wetgeving, omdat bv de Italiaanse Provider moet kunnen aantonen wie de gebruiker is van de SIM.
2: Wij zijn momenteel bezig aan het heroverwegen of we niet alles voor de klant doen. In het geval van u ontvangt u de SIM en moet u zelf opwaarderen, bundels aan en uit zetten. (Let op dat u de bundel ook uit zet als u hem niet gebruikt) De overweging is dus dat wij dit in gevolg voor de klanten doen en beheren wij eigenlijk de hele SIM, zoals de klant hem wil gebruiken. In het geval van u zou dit bv kunnen zijn dat u 1 maand 5GB internet op een duitse SIM wilt en zorgen wij dat dit geheel is ingeladen en u enkel de SIM in de telefoon hoeft te plaatsen (met bijbehorende APN instellingen)

Mvg,

InternationalSIM

Reageer op deze review

Ortel Cross op reis

Beoordeling 
 
10.0
Levering 
 
10.0
Service 
 
10.0

De Ortel Cross sim had een hele moeizame start in Frankrijk. Niet werken dus. Elke e-mail naar internationalSIM werd binnen 24 uur beantwoord met suggesties voor een oplossing. Na telefonisch overleg met Andreas bleek de fout in mijn eigen mifi te zitten en werd het probleem opgelost. Hulde voor de adequate hulp.

G
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Ortel Cross

Ortel SIM gekocht om m.b.v. de Cross-optie in heel Europa op reis te kunnen
internetten. De mondelinge uitleg was volledig en ter zake kundig. Je moet
bij die uitleg wel even je aandacht er goed bij houden anders mis je
essentiële info. Een week later, tijdens het activeren van de SIM, liet mijn
geheugen me nog even in de steek. Dat was aan de telefoon met
internationalsim.nl met 30 seconden opgelost. Na het betalen van het
opwaarderen van de SIM duurt het merkwaardig lang (6
uur) voordat Ortel het tegoed bijschrijft en dus de SIM opgewaardeerd is.
Misschien komt dat doordat de (paypal)betaling uit het buitenland komt. Ik
heb gekozen voor betaling per Paypal, vaste pakketten en geen automatische
verlenging om niet in de situatie terecht te komen dat ie per MB gaat
afschrijven van mij bankrekening. So far so good. Nu nog op reis ondervinden
hoe het bevalt.

G
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

goed bevallen

Beoordeling 
 
8.3
Bestellen 
 
8.0
Levering 
 
8.0
Service 
 
8.0
Prijs 
 
9.0

Amerikaanse SIM kaart aangekocht met data tegoed. heeft goed gewerkt. voor herhaling vatbaar

H
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

zwaar teleurgesteld

Beoordeling 
 
4.8
Bestellen 
 
6.0
Levering 
 
8.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
4.0

Slechte koop ooit, er word alleen verteld wat je vraagt .Als leek met dit product moet je achteraf horen dat de bundels na activatie ook nog de Cross kaart geactiveerd moet worden.
Mij werd verteld dat dit bedrijf het voor je zou doen.
heb er maar 2 dagen plezier van kunnen hebben en maar 125 MB gebruikt , 750mb bundel was op na inloggen op de site v.an ortel.
Dus bedenk goed wat u besteld,vOor mij is dit bedrijf over en uit.

JM
Was deze beoordeling nuttig? 0 1

Klantenservice op 25 Augustus 2015

John,

Helaas begrijp ik u review in geheel niet.
Voordat u de SIM aankocht hebben we u op 31-07-2015 een email gestuurd met de handleiding van Cross. http://ams-distribution.com/media/downloadable/EU-SIM-01%20(CROSS%20by%20OrtelMobile%20)%20ENG.pdf

Hier staat duidelijk omschreven welke stappen u moet volgen en er staat duidelijk dat een de CROSS bundel per SMS of via Meinortel moet activeren. U geeft in reactie op die mail nog een bevestiging . "ik heb alles gedaan wat er staat is ook allemaal gelukt"

Het is helaas niet een slechte koop of te wijten aan onze support. Wanneer de handleiding en email netjes was gevolgd dan was er niets aan de hand. Wij hebben in de mail van 01-08 u tevens aangeboden om te bellen, zodat we u e.e.a. konden uitleggen bij onduidelijkheden.

Klantenservice InternationalSIM


Mail:
Op 05-08-2015 hebben wij u (nadat we de SIM voor u geactiveerd hebben u nogmaals gemaild dat de SIM actief is en in de mail onderstaande geschreven:

"Uw CROSS (Ortel DE) SIM kaart is geactiveerd.
U ontvangt bij deze 2x extra tegoed (twv €20) Deze kunt u opwaarderen via uw MEINORTEL account
CODE €10 - ...............
CODE €10 - .............

U kunt nu een online account aanmaken via: https://mein.ortelmobile.de/ScLogin.html en uw SIM kaart beheren (opwaarderen / diverse opties boeken.

U kunt uw Cross pakket (na inladen van dit extra tegoed) op 2 manieren activeren:
1: per SMS (SMS CROSS naar77300)
2: via uw meinortel account

Note: uw Cross bundel is 30 dagen geldig na uw CROSS pakket activatie."

Reageer op deze review

Prima product en service

Beoordeling 
 
10.0
Bestellen 
 
10.0
Levering 
 
10.0
Service 
 
10.0
Prijs 
 
10.0

Tijdens de vakantie een italiaanse SIM kaart aangeschaft met heel veel data. Kinderen waren mij dankbaar en zelf ook kunnen genieten.

Perfecte ondersteuning bij activeren van de kaart. We kwamen aan in italie en kaart was direct klaar voor gebruik. Goed..betaalbaar..Top!

VV
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Lebara kaart via International SIM

Beoordeling 
 
5.5
Bestellen 
 
8.0
Levering 
 
8.0
Service 
 
3.0
Prijs 
 
3.0

Ik dacht er handig aan te doen een Lebara-kaart (Spaans pre-paid kaart) aan te schaffen om zo goedkoper gebruik te maken van internet vanaf m'n vakantieadres. Helaas is op de site niet vermeld dat je deze kaart na ontvangst nog in een Lebara-winkel ter plaatse moet laten activeren, maar dit terzijde.
Toen ik deze kaart wilde laten activeren, kreeg ik te horen dat de kaart al geactiveerd was. Nu dacht ik dat deze Afrikaanse man mij misschien een andere kaart wilde aansmeren, ben ik vervolgens naar een andere Lebarawinkel gegaan. Maar ook daar kreeg ik dezelfde reactie.
Natuurlijk eerst contact gezocht met International Sim zelf. Vanuit dit mailcontact werd door Andreas aangegeven dat hij dit ook vreemd vond en de kosten wel wilde retourneren. Echter sindsdien niets meer vernomen en ook nog geen geld op m'n rekening retour gekregen. Maar wie weet, komt dat nog?

WT
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

WJ Troost op 26 Augustus 2015

Prima, wacht ik nog een poosje geduldig.
Op m'n mails wanneer ik de creditering kon verwachten werd niet gereageerd. Ik kan er prima begrip voor opbrengen dat iets wat langer duurt ivm vakantie, maar in een maand zou het toch moeten lukken om even dit bedrag over te maken. Maar goed, ik wacht nog even af obv uw toezegging

beheerder op 26 Augustus 2015

Beste WJ Troost.

Het staat netjes op de website in de productinformatie alsmede de handleiding dat deze SIM in Spanje in een winkel geactiveerd dient te worden. Wellicht is daar gewoon overheen gelezen.
Het klopt inderdaad dat het vreemd is dat de SIM al op een andere naam is geactiveerd geweest (mede omdat u de orginele SIM van ons heeft) Uw Creditering is ook toegezegd en door de vakantie van de administratieve afdeling is dit enkel nog niet verwerkt en wordt na de vakantie zeker verwerkt zoals afgesproken.

Reageer op deze review
48 resultaten - getoond 1 - 30
1 2

Meest gelezen op Reviewspot:

Er zijn geen nieuwe items gevonden

Wij zijn benieuwd naar jouw InternationalSIM ervaring

InternationalSIM is de grootste aanbieder van Internationale sim-kaarten. Een simkaart regelen voordat u naar het buitenland gaat bespaart veel roaming kosten. U kunt familie en vrienden reeds in kennis stellen van het nummer waar u te bereiken bent en hoeft niet op zoek te gaan naar een goedkope sim kaarten tijdens uw verblijf in het buitenland. Kortom uw communicatie behoefte is al geregeld voordat u naar het buitenland vertrekt.

Waarom kiezen voor InternationalSIM?

  • Bespaar op roaming kosten tijdens uw verblijf in het buitenland
  • Goedkoop, vertrouwelijk en klantgericht.
  • Gebruik één sim voor al uw communicatie gadgets
  • Gratis support
  • Snelle levering

Wat is uw ervaring met InternationalSIM? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij InternationalSIM hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal InternationalSIM reviews lezen.

Telefoonnummer: 0314820225

Algemene informatie

Verzendkosten
€ 4,-
Levertijd
2-3 dagen
Productgroepen
  • Hardware
  • SIM kaarten
  • Opwaardeerkaarten
Merken
  • KPN
  • Vodafone
  • T-Mobile
  • Lebara
  • Ortel
  • Virgin Mobile
  • WorldSIM
  • China Telecom
  • AT&T
  • Vectone
  • Red Pocket
Afhalen mogelijk
ja
Betaalmethodes
  • Ideal
  • credit card
  • Paypal
  • GiroPay
  • Sofort Banking