InternationalSIM reviews & ervaringen

www.internationalsim.nl
 
7.4 (45)
International Sim

45 InternationalSIM reviews

 
(23)
 
(9)
 
(2)
 
(7)
 
(4)
Terug naar overzichtspagina
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
2 resultaten - getoond 1 - 2
Volgorde

Contact

Beoordeling 
 
5.8
Bestellen 
 
8.0
Levering 
 
8.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
6.0

Ik probeer al vanaf gisteren contact te zoeken met dit bedrijf! De simkaart die ik heb ontvangen heb ik gisteren geactiveerd en heb daarvan nog steeds geen bevestiging gehad. Morgen vlieg ik naar de USA, maar geen idee of het gaat werken? Ik heb meerdere e-mails verstuurd met de vraag of ze met mij contact op willen nemen, maar helaas tot nu toe nog niks vernomen. Er staat dat er 24/7 support zou moeten zijn? Ik hoop dat ik middels deze weg wel contact met dit bedrijf krijg?

JB
Was deze beoordeling nuttig? 2 0

InternationalSIM op 31 Juli 2017

Hallo Joel,

onze telefonische openingstijden zijn van ma tm vr van 10 tot 16 uur. Het kan zijn dat we door drukte van afgelopen week iets minder bereikbaar zijn geweest.
Ik zie dat we afgelopen vrijdag het activatieverzoek naar de Provider hebben verstuurd en de SIM is inmiddels actief

Petra op 03 Augustus 2017

Kunt u ook aub contact met mij opnemen. Probeer jullie al geruime tijd te bereiken. Ik kan met jullie sim niet internationaal bellen terwijl dit wel zo is verkocht! Graag reactie!!

Marc eerden op 07 Augustus 2017

De data werkt wel echter ik zou ook kunnen bellen vanuit Amerika, niet dus!
!
Vrijdag gemeld en nu is het in België maandag 1400 uur en nog niks gehoord

Joël Bouwman op 22 Augustus 2017

Ik zal met jullie mijn ervaring delen. Het product is gewoonweg niet goed geregeld. Het contact met dit bedrijf is ronduit slecht te noemen. Ze reageren bijna niet op mails en als ze al reageren gaat het niet over wat je hun gevraagd hebt! De T-mobile sim die ik heb aangeschaft voor €122,- zou onbeperkte data moeten hebben, echter na een week was dat op (30GB) en dan behoud je wel onbeperkt data, maar in een lagere vorm. Dit is niet gecommuniceerd! Nadat ik bij een T-mobile winkel ben geweest omdat de sim niet voldeed, kreeg ik te horen dat ik ook met de sim kon bellen zelfs naar vaste nummers in Europa, dit was ook niet gecommuniceerd! De sim zou ook bruikbaar moeten zijn in Mexico en in de Bahama's echter bij de laatste was dit niet het geval??? De ontvangst van T-Mobile in de staat Florida waar ik ben geweest is ronduit slecht en is het aan te raden om AT&T te nemen. De mifi routers die in Europa worden verkocht zijn meestal niet geschikt voor de VS, dus let goed op bij het aanschaffen. Bij mijn volgende bezoek aan de VS zal ik zeker geen gebruik maken van InternationalSIM, maar ter plaatse een sim kaart kopen.

Joel Bouwman op 23 Augustus 2017

Het gaat om het feit dat jullie als bedrijf niet niet de goede informatie verschaffen! Ik heb niet gezegd dat ik niet internationaal kon bellen. Nadat ik een T-Mobile store had bezocht kon de medewerker mij daar vertellen dat ik met deze sim ook kan bellen. Ik heb niks veranderd aan de sim en de medewerker van de T-Mobile store ook niet.
Onbeperkt data, er staat nergens op jullie site dat onbeperkt maar 30 GB is!
https://www.internationalsim.nl/sim-kaarten/verenigde-staten/data-sim-kaart-usa-unlimited.html
Onder het kopje "Tarieven" staat het volgende: Deze SIM wordt geleverd incl: Onbeperkt Data op max 4G snelheid
M.b.t. de dekking van de Data sim, staat op jullie site in de handleiding duidelijk het volgende: Roaming:
Uw data bundel is alleen te gebruiken binnen USA, Canada, Mexico, US Virgin Islands en Puerto Rico. Klopt de Bahama's staat er niet bij. Ik heb ook niet geschreven in mijn vorige bericht dat de sim het in Mexico niet deed. Met de Bahama's is mijn fout en heb ik dat inderdaad niet goed gelezen! M.b.t de verschillende netwerken die jullie aanbieden, dat is niet waar! Ik kan nergens op jullie site vinden dat ik een keuze kan maken, wederom in de handleiding vind ik de volgende tekst: "Dekking Onze SIM kaart werkt middels het T-Mobile netwerk". Ik kan nergens de keuze optie voor AT&T vinden? Tot slot blijf ik nog steeds er van overtuigd dat jullie slecht communiceren naar jullie klanten en tevens ook slechte informatie verschaffen op jullie website. Als bedrijf zijn jullie slecht bereikbaar en reageren jullie heel laat op vragen van klanten die zich op dat moment in het buitenland bevinden! Jammer dat het zo heeft moeten lopen, ik zal echter geen gebruik meer maken van jullie diensten.

Webmaster op 23 Augustus 2017

Beste Joel Bouwman,

Ik begrijp uit uw email dat u niet helemaal tevreden over uw aankoop.

Kort wat feedback.
Ik heb uw bestelling nagekeken en u heeft zelf een datasim aangekocht (zo staat het in de order en product beschrijving omschreven.) In uw opmerking geeft u aan dat u niet internationaal kunt bellen. Gezien het feit dat u een data SIM heeft besteld hebben wij deze service geblokkeerd. Wanneer u dan op eigen gelegenheid een T-Mobile shop bezoekt en deze service ontgrendeld is dit iets wat buiten ons omgedaan wordt en we geen verantwoordking kunnen nemen. U besteld bij ons een DataSIM en verwacht dan te bellen.

Uw opmerking bij gebruik van 30GB is ook niet helemaal correct. Wij hebben aan u geantwoord dat u ook na 30GB gewoon kunt internettten op hoge snelheid. Echter kan het in gevallen van netwerk drukte dat andere voorrang krijgen in het netwerk. Ook het feit dat deze bv in Mexico zou werken is een optie, maar zoals onze product info aangeeft wordt dit op basis van uw bestelling niet open gesteld. Dit zijn allemaal opties die kunnen, maar wat niet is besteld)

Aangaande ontvangst. We geven duidelijk op de website 2 mogelijkheden. We hebben 1 SIM voor het T-Mobile netwerk en 1 SIM voor het AT&T netwerk. In beide gevallen hebben we in de product info de optie om de dekkingskaarten te bekijken. Wanneer u achteraf aangeeft dat de dekking niet na tevredenheid is geweest is dit niet iets wat u ons kunt verwijten. We bieden beide producten aan en wanneer er specifieke vragen kunt u ons altijd bellen. Daarnaast zult u een AT&T SIM kaart niet kunnen gebruiken in een Mifi, omdat deze geen tethering aanbieden. (zou jammer zijn als u daar pas in de USA achter kwam, maar ook dit staat in de product info van onze SIM kaarten.

U geeft terecht aan dat niet alle Mifi apparaten in de USA werken. Dit heeft te maken met de frequenties die de Mifi ondersteund. Bij de product keuze geven we in ieder geval een optie een juiste Mifi te kiezen. Zonder informatie van uw zijde kunnen wij helaas niet zien welke Mifi u gebruikt en u daarbij adviseren.

Al met al jammer dat u een ons als een slechte ervaring ziet en dat u aangeeft dat de product info niet klopt. U heeft echter een data SIM besteld en daar hebben we de SIM zodanig op geconfigureerd. (dus zonder bellen) Uiteraard kunt u in Amerika ook een SIM aanschaffen.

Reageer op deze review

Lebara kaart via International SIM

Beoordeling 
 
5.5
Bestellen 
 
8.0
Levering 
 
8.0
Service 
 
3.0
Prijs 
 
3.0

Ik dacht er handig aan te doen een Lebara-kaart (Spaans pre-paid kaart) aan te schaffen om zo goedkoper gebruik te maken van internet vanaf m'n vakantieadres. Helaas is op de site niet vermeld dat je deze kaart na ontvangst nog in een Lebara-winkel ter plaatse moet laten activeren, maar dit terzijde.
Toen ik deze kaart wilde laten activeren, kreeg ik te horen dat de kaart al geactiveerd was. Nu dacht ik dat deze Afrikaanse man mij misschien een andere kaart wilde aansmeren, ben ik vervolgens naar een andere Lebarawinkel gegaan. Maar ook daar kreeg ik dezelfde reactie.
Natuurlijk eerst contact gezocht met International Sim zelf. Vanuit dit mailcontact werd door Andreas aangegeven dat hij dit ook vreemd vond en de kosten wel wilde retourneren. Echter sindsdien niets meer vernomen en ook nog geen geld op m'n rekening retour gekregen. Maar wie weet, komt dat nog?

WT
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

WJ Troost op 26 Augustus 2015

Prima, wacht ik nog een poosje geduldig.
Op m'n mails wanneer ik de creditering kon verwachten werd niet gereageerd. Ik kan er prima begrip voor opbrengen dat iets wat langer duurt ivm vakantie, maar in een maand zou het toch moeten lukken om even dit bedrag over te maken. Maar goed, ik wacht nog even af obv uw toezegging

beheerder op 26 Augustus 2015

Beste WJ Troost.

Het staat netjes op de website in de productinformatie alsmede de handleiding dat deze SIM in Spanje in een winkel geactiveerd dient te worden. Wellicht is daar gewoon overheen gelezen.
Het klopt inderdaad dat het vreemd is dat de SIM al op een andere naam is geactiveerd geweest (mede omdat u de orginele SIM van ons heeft) Uw Creditering is ook toegezegd en door de vakantie van de administratieve afdeling is dit enkel nog niet verwerkt en wordt na de vakantie zeker verwerkt zoals afgesproken.

Reageer op deze review
2 resultaten - getoond 1 - 2

Meest gelezen op Reviewspot:

Er zijn geen nieuwe items gevonden

Wij zijn benieuwd naar jouw InternationalSIM ervaring

InternationalSIM is de grootste aanbieder van Internationale sim-kaarten. Een simkaart regelen voordat u naar het buitenland gaat bespaart veel roaming kosten. U kunt familie en vrienden reeds in kennis stellen van het nummer waar u te bereiken bent en hoeft niet op zoek te gaan naar een goedkope sim kaarten tijdens uw verblijf in het buitenland. Kortom uw communicatie behoefte is al geregeld voordat u naar het buitenland vertrekt.

Waarom kiezen voor InternationalSIM?

  • Bespaar op roaming kosten tijdens uw verblijf in het buitenland
  • Goedkoop, vertrouwelijk en klantgericht.
  • Gebruik één sim voor al uw communicatie gadgets
  • Gratis support
  • Snelle levering

Wat is uw ervaring met InternationalSIM? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij InternationalSIM hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal InternationalSIM reviews lezen.

Telefoonnummer: 0314820225

Algemene informatie

Verzendkosten
€ 4,-
Levertijd
2-3 dagen
Productgroepen
  • Hardware
  • SIM kaarten
  • Opwaardeerkaarten
Merken
  • KPN
  • Vodafone
  • T-Mobile
  • Lebara
  • Ortel
  • Virgin Mobile
  • WorldSIM
  • China Telecom
  • AT&T
  • Vectone
  • Red Pocket
Afhalen mogelijk
ja
Betaalmethodes
  • Ideal
  • credit card
  • Paypal
  • GiroPay
  • Sofort Banking