InternationalSIM reviews & ervaringen

www.internationalsim.nl
 
7.4 (45)
International Sim

45 InternationalSIM reviews

 
(23)
 
(9)
 
(2)
 
(7)
 
(4)
Terug naar overzichtspagina
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
9 resultaten - getoond 1 - 9
Volgorde

Slechte snelheid usasim

Beoordeling 
 
7.8
Bestellen 
 
10.0
Levering 
 
10.0
Service 
 
9.0
Prijs 
 
2.0

Mijn vrouw en ik komen net terug van 2 weken Florida.
Voor deze gelegenheid had ik een T mobile sim besteld bij USA sim.
Mijn ervaringen zijn heel beroerde snelheid 2 of 3 g.
Zelfs in de steden Tampa, Orlando, Miami was het vaak niet eens mogelijk om behoorlijk een website te laden.
Het gebruik van waze als navigatie lukte totaal niet, op de dag van vertrek was ik al afgesneden.
Echt veel data heb ik dus niet kunnen gebruiken vanwege de traagheid.
Voor 15 dagen 119 euro is dus te veel.
Ik zou zeggen koop in de USA een kaart en niet meer deze.

Wat ik wel wil zegen de service USA sim in Belgie is uitstekend .

PK
Was deze beoordeling nuttig? 2 1
Reageer op deze review

nette service

Beoordeling 
 
8.0
Bestellen 
 
8.0
Levering 
 
8.0
Service 
 
9.0
Prijs 
 
7.0

had binnen 2 dagen de sim kaart binnen, zelf geïnstalleerd in de huawei mifi voor in de auto.
onderweg in het buitenland kreeg ik de wifi niet werkend.Op zondag een mail gestuurd met de vraag voor ondersteuning. Al op maandagochtend kreeg ik een telefoontje van de klantenservice. samen hebben we de sim kaart opnieuw geactiveerd, en met succes.
Klantenservice bedankt.

HS
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Across Europe SIM

Beoordeling 
 
8.8
Bestellen 
 
9.0
Levering 
 
8.0
Service 
 
9.0
Prijs 
 
9.0

"In October and November of 2015 we traveled through France, Germany, Czech Republic, Austria, Italy and back to France. We used the Across Europe SIM with a German phone number and data. The phone number and data included with the SIM worked without difficulty, really the data worked flawlessly, traveling from country to country we did not have to change any settings on the phone. I should mention that we used the tethering feature of our phone in all those countries and that worked flawlessly as well (ASUS ZenPhone2). We didn't use the phone to call in all those countries, however whenever we did use the phone it also worked without a problem.
That said, we did have considerable problems adding data when our data ran out. Our data ran out on a Friday night once and we were unable to contact AMS until Monday morning and even then it took awhile to get more data added to our SIM. It even took a bit of work to add a monthly renewal to the SIM. Once I installed the ortel phone APP things went a little more smoothly, however there was still quite a learning curve and a number of phone calls and e-mails to AMS.
Documentation is more than a little weak and on the official WEB site it is not possible to purchase a monthly renewal nor any of the data topups and have them applied immediately. In all cases I had to either call AMS or send e-mails and it always turned into a time consuming project. It may be possible to do a data topup from the ortel APP, however I didn't use the SIM long to enough to find out for sure.
I can recommend the actual SIM; phone number and data unreservedly, it worked well and I feel it was reasonably priced. However the actual process of updating the monthly renewal and the data topup are a problem. You will need translation software on your computer/phone for Dutch and German. You should also install the ortel app on the device that has the SIM installed in it. You will also need to be prepared to do fair bit of phoning and e-mailing to AMS to get the topups in place."

AK
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Duitse SIM

Beoordeling 
 
7.5
Bestellen 
 
8.0
Levering 
 
7.0
Service 
 
8.0
Prijs 
 
7.0

Duitse SIM kaart besteld met Mifi voor weekendje weg in Duitsland. Alles netjes op de gewenste dag geactiveerd en kreeg hierover een vriendelijke email. Onderweg geen problemen ondervonden met uitzondering dat in kleine plaatsen het bereik niet altijd goed was.

Ursula

U
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

USA

Beoordeling 
 
7.8
Bestellen 
 
7.0
Levering 
 
9.0
Service 
 
8.0
Prijs 
 
7.0

USA SIM kaart besteld en binnen 2 dagen geleverd gekregen. Duidelijke instructie (helaas enkel engelstalig) Werking in de USA was goed

WL
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Haken en ogen...

Beoordeling 
 
7.3
Bestellen 
 
8.0
Levering 
 
7.0
Service 
 
7.0
Prijs 
 
7.0

Een Ortel simkaartje besteld om in Duitsland te kunnen bellen en internetten.
Omdat International sim de kaart moet activeren, moet je een kopie van je legitimatie sturen.
De wet verbiedt dit eigenlijk en ik vind dit altijd eng vanwege de verhalen over identiteitsfraude. Dus een kopie gemaakt waar het Burgerservicenummer van is doorgehaald en het woord "kopie" half transparant over de afbeelding gemaakt. Dit is zonder problemen door International sim geaccepteerd. Maar is die kopie echt nodig?
Na 4 dagen (iets langer dan ik had gehoopt) ontving ik een net verpakte enveloppe met de Ortel micro-simkaart zoals besteld.

Ik had de handleidingen van de site al gedownload en bestudeerd (Doe dit grondig want het is heel belangrijk om de producten op de simkaart goed te laden).
De kaart was inderdaad geactiveerd want na het aanmaken van een login op de site van Ortel.de (ja de Duitse site) kon ik zien dat mijn simkaart op een Duits adres is geregistreerd.
De €7,50 beltegoed die was beloofd bij de bestelling ontbrak helaas. Dus een mailtje gestuurd naar International sim. Maar voordat ik antwoord kreeg verscheen uit het niets dit beltegoed alsnog. (Later bleek dat bij opladen van tegoed en activeren van een pakket het nogal lang duurt voordat Ortel de gegevens verwerkt!!) Ik snel weer gemaild dat het er toch was en dat werd gewaardeerd met een bedankmailtje van Int. sim.

Toen wilde ik 1GB internet activeren en een belpakket-vrij van 400 minuten voor in Duitsland.
Maar wat ik ook probeerde en aanklikte er kwam nooit een venster om je creditcardgegevens in te vullen. Wel kreeg ik telkens een melding in het Duits dat er al iets in behandeling was "probeer het later nog eens" (hetgeen later een bug in de site van Ortel bleek te zijn) Na vele pogingen van inloggen en opnieuw proberen mijn creditcard gegevens in te vullen had ik het bijna opgegeven. Op een vraag in mijn beste Duits aan Ortel via mail kwam nooit antwoord! Toen ik de volgende dag 's avonds op de bank uit frustratie inlogde op mijn android tablet (i.p.v. mijn PC) zag ik tot mijn verbazing dat ik wel mijn creditcardgegevens kon koppelen aan de simkaart van Ortel. Pffffff, het is dat ik zoveel geduld heb maar de doorsnee klant zou het hebben opgegeven.
Toen dit eenmaal was gelukt heb ik het beltegoed éérst moeten opwaarderen zodat het bedrag (gelijk of) hoger was als de kosten van de 1GB internet. In eerste instantie had ik niet in de gaten dat dit essentieel is en had ik al diverse malen een pakket proberen te activeren wat natuurlijk niet lukte. Dit was natuurlijk niet zo slim van me maar omdat alles in het Duits gaat en ik al uren bezig was geweest met bovenstaande ook wel weer menselijk.

DUS EERST OPLADEN EN DAN PAS EEN PAKKET ACTIVEREN!!!!

Enkele dagen later ging ik naar Duitsland en stopte ik de simkaart in mijn telefoon.
Ik kreeg na het opstarten meteen 2 berichtjes waarop je moet klikken om de bel en internetinstellingen in je telefoon te activeren. DENK NIET: Dat doe ik straks wel of ik doe het handmatig. Nee want dan krijg je het niet meer voor elkaar!
In handleiding staat wel: "Als dit niet werkt vul dan de volgende gegevens in" ........
Maar je moet een telecom-nerd zijn om dat te kunnen. Ik kreeg het niet voor elkaar toen ik het, nog thuis, probeerde. Het invullen van First DNS en Second DNS was op mijn telefoon zelfs onmogelijk (volgens mij hoort dat bij wifi instellingen en niet bij simkaart instellingen maar ik ben geen deskundige). Er is wel een mogelijkheid om een sms naar Ortel te sturen waarna je opnieuw de instellingen krijgt toegestuurd.

En dan nu de ontvangst. Ik ging kamperen en was dus meestal niet in een stad maar op het platteland of in een klein gehucht. En helaas was dan de verbinding erg matig tot gewoon niet.
Bellen ging over het algemeen wel goed maar het internet deed het vaak niet. Het zogenaamde Highspeed-Volumen bleek nooit verder dan een "H" snelheid te geven (dat is nog lang geen 3G. Het duurde vaak 10 minuten tot een half uur voordat er eens een mailtje was verstuurd of binnenkwam. Surfen was vaak bijna ondoenlijk. Dus verwacht geen 4G en bedenk dat het alleen voor wat mailverkeer, whatappen en in nood wat surfen met heel veel geduld werkt.
Ik was uiteindelijk wel blij dat ik zoveel heb kunnen bellen met mijn kinderen en af en toe van het internet heb gebruik kunnen maken om wat op te zoeken.
In grotere plaatsen en bijvoorbeeld Bremen werkte het internet wel een stuk beter. Ik zat bijna 2 weken op Rügen en daar werkt het internetten dus zeer matig.


R
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

InternationalSIM op 10 Oktober 2015

Hallo Roel,

Dank voor je heldere feedback.
Ik heb 2 vragen / opmerkingen.

1: Volgens mij heb je registratie niet helemaal goed gelezen. Voor Duitsland is geen kopie ID vereist (enkel je gegevens zoals in registratieformulier) Voor bv Italie wel en dit heeft dan te maken met de Italiaanse wetgeving, omdat bv de Italiaanse Provider moet kunnen aantonen wie de gebruiker is van de SIM.
2: Wij zijn momenteel bezig aan het heroverwegen of we niet alles voor de klant doen. In het geval van u ontvangt u de SIM en moet u zelf opwaarderen, bundels aan en uit zetten. (Let op dat u de bundel ook uit zet als u hem niet gebruikt) De overweging is dus dat wij dit in gevolg voor de klanten doen en beheren wij eigenlijk de hele SIM, zoals de klant hem wil gebruiken. In het geval van u zou dit bv kunnen zijn dat u 1 maand 5GB internet op een duitse SIM wilt en zorgen wij dat dit geheel is ingeladen en u enkel de SIM in de telefoon hoeft te plaatsen (met bijbehorende APN instellingen)

Mvg,

InternationalSIM

Reageer op deze review

goed bevallen

Beoordeling 
 
8.3
Bestellen 
 
8.0
Levering 
 
8.0
Service 
 
8.0
Prijs 
 
9.0

Amerikaanse SIM kaart aangekocht met data tegoed. heeft goed gewerkt. voor herhaling vatbaar

H
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Goede service!

Beoordeling 
 
8.8
Bestellen 
 
5.0
Levering 
 
10.0
Service 
 
10.0
Prijs 
 
10.0

Begon met een slechte ervaring. Had een nanosim aangekocht maar kreeg een microsim toegestuurd. Een telefoontje en er werd mij aangeraden om de kaart zelf te knippen, aangezien een nieuwe opsturen waarschijnlijk niet tijdig zou kunnen gebeuren. Daarna werd ik echter perfect geholpen bij het activeren en het opladen van de kaart. Zeker aan te raden!

A
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Noverca

Beoordeling 
 
7.0
Bestellen 
 
8.0
Levering 
 
8.0
Service 
 
5.0
Prijs 
 
7.0

Ik heb 1 x vakantie plezier gehad van mijn simkaart van Noverca. Helaas is Noverca gestopt. Ik had een passende oplossing van International Sim verwacht. Je kunt een nieuwe kaart kopen bij een andere provider. Jammer hoor.

E
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Klantenservice InternationalSIM op 14 Mei 2015

Beste Eric,

Ik was van mening dat we een goede oplossing hadden aangeboden in onze mail:

Noverca is sedert januari overgenomen door TIM. Noverca kaarten kunnen eventueel in Italie gratis omgeruild worden voor een TIM kaart (de mogelijkheid hebben wij helaas niet) Enige wat wij kunnen bieden is een nieuwe aanbieder Noitel (draait ook op TIM) Gezien u al een Noverca van ons had, kan ik deze eventueel voor €17,50 (incl verzending aanbieden)

Reageer op deze review
9 resultaten - getoond 1 - 9

Meest gelezen op Reviewspot:

Er zijn geen nieuwe items gevonden

Wij zijn benieuwd naar jouw InternationalSIM ervaring

InternationalSIM is de grootste aanbieder van Internationale sim-kaarten. Een simkaart regelen voordat u naar het buitenland gaat bespaart veel roaming kosten. U kunt familie en vrienden reeds in kennis stellen van het nummer waar u te bereiken bent en hoeft niet op zoek te gaan naar een goedkope sim kaarten tijdens uw verblijf in het buitenland. Kortom uw communicatie behoefte is al geregeld voordat u naar het buitenland vertrekt.

Waarom kiezen voor InternationalSIM?

  • Bespaar op roaming kosten tijdens uw verblijf in het buitenland
  • Goedkoop, vertrouwelijk en klantgericht.
  • Gebruik één sim voor al uw communicatie gadgets
  • Gratis support
  • Snelle levering

Wat is uw ervaring met InternationalSIM? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij InternationalSIM hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal InternationalSIM reviews lezen.

Telefoonnummer: 0314820225

Algemene informatie

Verzendkosten
€ 4,-
Levertijd
2-3 dagen
Productgroepen
  • Hardware
  • SIM kaarten
  • Opwaardeerkaarten
Merken
  • KPN
  • Vodafone
  • T-Mobile
  • Lebara
  • Ortel
  • Virgin Mobile
  • WorldSIM
  • China Telecom
  • AT&T
  • Vectone
  • Red Pocket
Afhalen mogelijk
ja
Betaalmethodes
  • Ideal
  • credit card
  • Paypal
  • GiroPay
  • Sofort Banking