Ulla Popken reviews & ervaringen

www.ullapopken.nl
 
3.0 (40)
Ulla Popken

40 Ulla Popken reviews

 
(3)
 
(2)
 
(3)
 
(8)
 
(28)
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.

Bh

Bestellen 
 
6.0

2 bh's betaald!!! 1 besteld, duurt wekeneer mn geld terug komt!! Schandalig bedrijf

S
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Trekkingbroeken

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Na een ruime maand nog geen geld terug van mijn geretourneerde broek, na klacht, schijnt het geld terug te komen.
Gelijk gevraagd waar mijn broek blijft die ze achtergehouden hebben. Blijkt dat die nietmeer te leveren is, hier hebben ze ook geen contact over opgenomen en ook mijn geld niet terug. Hoppa weer een klacht, ook dat geld zeggen ze nu terug te storten .
Ronduit bagger slecht bedrijf

E
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Badpak

Levering 
 
1.0

Op 23 april een badpak besteld, de advertentie was : op voorraad, levertijd 2/3 dagen. Een week later ging ik met vakantie dus dat zou goed uitkomen. Helaas, ik kwam bedrogen uit. Op 8 mei een mailtje gestuurd, indien het niet geleverd kon worden dan wilde ik graag mijn geld terug. Dat ging dus niet en vanwege veel vraag was er vertraging in de levering ontstaan. 30 mei, ik heb nog steeds geen badpak, in mijn laatste mail heb ik een deadline gesteld of geld terug. Nog geen antwoord gekregen.
Conclusie: slecht online bedrijf met een slechte service.

M
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Kleding

Beoordeling 
 
2.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
5.0

Ik heb kleding besteld en middels ideal betaald. Blijkbaar is er in het bestelproces iets fout gegaan. Hierdoor heb ik wel betaald, maar is er door Ulla Popken geen bestelling ontvangen. Ulla Popken is niet in staat om het bedrag dat ik betaald heb per direct terug te storten. Ik moet 8 dagen wachten en als het dan nog niet op mijn rekening staat pas dan gaan ze onderzoeken wat er aan de hand is. Na een paar keer heen en weer bellen wordt mij doodleuk medegedeeld dat het niet 8 kalenderdagen zijn maar 8 tot 10 werkdagen. Ik ben ondertussen 5 werkdagen heen en weer discusieren verder en ik heb nog geen geld retour ontvangen en mijn bestelling zijn ze ook kwijt.

H
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Kleding

Triest bedrijf. Je kan bij je bestelling aangeven dat je achteraf wilt betalen. Als je dit doet wordt je bestelling zonder bericht on hold gezet. Reden: in mijn geval omdat u voor het eerst besteld moet u toch vooraf betalen want anders zetten wij u op NIET kredietwaardig! Waarom dan de keuze "achteraf betalen"? Als deze keuze mogelijk is kunnen zij toch niet zomaar zonder bericht je bestelling niet verwerken. De reden omdat ik voor het eerst bestel is raar, want de bestelling van mijn dochter, die al jaren bij hen besteld werd ook zonder bericht geannuleerd. Het uitblijven van het bericht zou een storing zijn in het systeem. Vreemd 2 x achter elkaar. Maar hoe arrogant en on klantvriendelijk is het om iemand zo maar NIET kredietwaardig te beschouwen, zeker als er nooit een wanbetaling heeft plaatsgevonden of überhaupt een betaling nodig geweest is. Als dit bedrijf je op deze manier toch wil dwingen om altijd vooraf te betalen, dan moeten ze deze keuze uit de bestelling halen. En iemand NIET kredietwaardig noemen, terwijl deze personen altijd betaald hebben en nog nooit schulden in hun leven hebben gehad is "ZEER BELEDIGEND" en dus ook nergens op gebaseerd. Dit is echt een situatie, die door Radar of door de consumentenbond uitgezocht moet worden.

G
Was deze beoordeling nuttig? 3 0

Sjonnie op 02 Juli 2022

Ene Sjonnie financiele medewerker zeer onduidelijk en dronken achter de telefoon arrogant en echt waardeloos. Lijkt net Flodder

Reageer op deze review

kleding

Beoordeling 
 
2.5
Bestellen 
 
3.0
Levering 
 
2.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
4.0

De kwaliteit van hun kleding is prima, maar de levertijd is te lang en vooral de afhandeling achteraf is rampzalig. een factuur waar iets fout gegaan is met het berekenen van de retours levert al direct de nodige aanmaningskosten. En als je die mail toevallig over het hoofd ziet, komen er nog eens kosten bij.
Voor mij nooit meer Ulla

K
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Broek

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Ik plaatste via hun website een bestelling en moest nog niet betalen. Aangezien het de eerste keer was dat ik via hen werkte, stuurde ik een mail ivm afterpay (aagezien ik bij de bestelling nog niet moest betalen maar nergens 'afterpay' of overschrijvingsgegevens vond). Bleek dat site niet goed werkte en ik toch eerst moest betalen. Dat deed ik dan. Na 3 weken nog steeds geen bestelling ontvangen. Ik mail terug... geen bestelling doorgegeven aan magazijn. WTF? Dan kreeg ik een mail dat het niet meer in stock is en komt ... conclusie: geld kwijt, geen bestelling (na 3 maanden), slechte service - hier koop ik nooit meer!

M
Was deze beoordeling nuttig? 6 0
Reageer op deze review

twee jassen

Beoordeling 
 
1.3
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
2.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Voor het eerste (na 10 jaar) bestelde ik wat bij Ulla Popken. Ik wist niet welke maat ik moest nemen. Ik wilde een waterdichte winterjas nemen. En dat ik nog een dik wollen vest eronder kan dragen. Franse kleding maten vallen kleiner dan de Duitse maten. Daarom nam ik maat 50. Niet wetende dat het tevens ook voor maat 52 zou zijn !
Eerst moest ik vooruit betalen , als nieuwe klant.
De jassen waren ongelooflijk wijd en te groot. Jassen geretourneerd .
Klantenafdeling gebeld voor advies. Neem maat 46 !
Toen begon de drama : in mailbericht ... u ontvangt maat 50-52. Klantenafdeling subiet gebeld dat dit absoluut fout was en dat ze de zending moeten stopzetten. Dat kon niet. Wis en waarachtig na 10 minuten kwam er wéér een mailbericht , wéér een zending 50-52 . Weer klantenafdeling gebeld. ....niemand wist me uit te leggen hoe dat allemaal zo verloopt.
Ik heb een brief bij de voordeur geplakt met de tekst dat het pakket niet wordt aangenomen en dat het retour moet. Dit briefje hangt al anderhalve week.
Ik heb geen goed contact met de webwinkel. Via de Facebook heb ik een kort contact gehad met Ulla Popken.
Dus heel veel ergernis , en rompslomp en narigheid.
Ik heb een zg fysieke winkel gebeld en daar wist de verkoopster me te vertellen dat het helaas bekend was dat er wel veel fouten werden gemaakt door de webwinkel. --- Het is dat u het weet !

V
Was deze beoordeling nuttig? 3 1
Reageer op deze review

Wat een bedrog!!

Beoordeling 
 
2.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
5.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Ik bestel een blouse van 49,95.
Tot mijn verrassing staat er op het kaartje van de blouse 34,99 euro. Maar wat blijkt ik moet 49,95 betalen voor de blouse. Ik voelde me belazerd en heb de blouse terug gestuurd. Als ik de reviews Lees dan dan maakt een slechte review niet uit voor dit bedrijf! 1e keer besteld en was gelijk de laatste keer!!

MR
Was deze beoordeling nuttig? 7 0

E.B. op 23 September 2024

Toevallig vandaag hetzelfde meegemaakt
Besteld met code voor 25 procent korting
Zit er nog een uitverkoopprijssticker op van 30 procent
Dus acties zijn pure MISLEIDING

Reageer op deze review

afhandeling leverantie

Beoordeling 
 
2.3
Bestellen 
 
3.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
2.0
Prijs 
 
3.0

Op 13 augustus heb ik namens mijn vrouw en bestelling bij jullie geplaatst. Deze bestelling is dezelfde dag betaald (zie mijn bankrekening). Toen ik na vier dagen de bestelling nog niet heb gekregen, ben ik met klantenservice gaan bellen Door een technisch mankement bij jullie was r helaas geen order aan te koppelen. Ik vroeg of ik alsnog de bestelling kon activeren . Dit kon helaas niet, maar mijn geld zou teruggestort worden. Toen ik op 24 augustus nog steeds geen geld heb ontvangen, heb ik wederom contact opgenomen met de klantenservice. Deze melde mij dat er een technische storing was geweest en dat er hard gewerkt werd aan de terugbetaling. Maar door de drukte ging dit allemaal niet snel. Ofschoon het bedrijf wel dagelijks aanbiedingen op mijn mail kon zetten, Dus wat drukte.
Op 2 september kreeg ik een mail dat mijn iban nummer niet klopte. Er stond geen zes in dit nummer mar een acht. Bij de boekhouding is men dus niet in staat om een nummer over te schrijven. want omdat het bedrag wel van mijn bank was afgeschreven. Ik heb vervolgens weer met de klantenservice gebeld, met het verzoek om mij door te verbinden met de administratie. Dit kon helaas niet wan de klanten service zat in Servie. Maar weer werd een terugbetaling beloofd. Nu op 9 september heb ik dan eindelijk mijn geld terug ontvangen. Zonder excuses of een tegemoet enige compensatie. De bestelling van 13 augustus is niet meer in de aanbieding. Mijn vrouw is dus niet van plan om nu de volle pond te gaan betalen. Na jaren als trouwe klant te zijn geweest ,gaan wij ons beraden of wij wel bij jullie klant willen zijn. Deze handel wijze getuigd niet van een goede klantenservice.

J
Was deze beoordeling nuttig? 7 0
Reageer op deze review

Veel spam na aankoop

Beoordeling 
 
4.0
Bestellen 
 
5.0
Levering 
 
5.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
5.0

op zich "ok" producten en prijs, afwerking is slordig, maar past bij de prijs, ook levering was prima, alleen wat er daarna gebeurde was volstrekt onacceptabel. Zoals altijd geef ik expliciet aan dat ik GEEN nieuwsbrieven e.d. wens te ontvangen, echter Ullapopken heeft hier compleet met aan en gaat je vanaf een paar dagen na bestelling dagelijks nieuwsbrieven sturen en periodiek een dikke catalogus in de brievenbus. Klantenservice geeft aan het op te lossen, maar de spam blijft komen. Een extreem agressief en klantonvriendelijk bedrijf, vermijd dit bedrijf indien mogelijk.

C
Was deze beoordeling nuttig? 5 0
Reageer op deze review

Zeer slechte kwaliteit tankini

Prijs 
 
1.0

Ik heb een tankini gekocht in een van de ulla popken winkels rond 20 augustus. Gedurende de week vakantie is de plastic gedeelte waar het bandje vast zit achter, afgebroken. Ik liep een dag rond met een bandje. Zeer slechte kwaliteit. Niets kopen met plastic gedeeltes dames.

K
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

accepteer nooit de nieuwsbrief of catalogus

Service 
 
1.0

vink nooit de mogelijkheid aan om de nieuwsbrief te ontvangen of de catalogus. je komt er nooit meer vanaf. wat je ook doet, bellen mailen het helpt niet, Ze zeggen/schrijven dat ze meteen stop zetten maar helaas pindakaas, ze blijven sturen. Negeer dat bedrijf het heeft schijt aan haar klanten en troggelt alleen maar je geld af

JK
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review

Bar slechte service Ulla

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Op vrijdag besteld, maandag de bevestiging en track & trace code binnen. Inmiddels 18 dagen en 6 boze telefoontjes verder, maar niets ontvangen en mijn geld kwijt.
Je belt met je klachten een callcenter, ingehuurd door Ulla P.
Het enige wat het callcenter kan doen is aantekeningen maken.
Er is digitaal contact met Ulla P. De klacht moet middels dat digitale aantekeningetje van het callcenter bij Ulla P in behandeling genomen worden. De reactietijd zou maximaal een week moeten zijn. 7 dagen dus. Ik ben al 18 dagen verder en totaal geen terugkoppeling of wat dan ook.
Wat is er gebeurd? Bestelling geplaatst zoals gezegd, barcode ontvangen, maar mijn bestelling is nooit in sorteercentrum van Postnl gekomen. Pakket is zoek dus.
En waar wacht Ulla P op? Dat zij de goederen retour ontvangen zodat zij je geld terug storten, maar dat kan in mijn geval niet hé! Ik heb nooit wat van ze ontvangen!!!?

M
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

steeds aanmaningen terwijl ik betaald heb

Beoordeling 
 
2.0
Bestellen 
 
3.0
Levering 
 
3.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

ik raad iedereen af hier nog iets te kopen…..

na mijn bestelling alles keurig betaald via de bank en daarvan ook een bankafschrift aanwezig .
Nu krijg ik nog regelmatig aanmaningen over deze betaling , dus telefonisch uitgelegd , later een kopie bankafschrift gemaild en nog blijven ze aanmaningen sturen , met telkens een hoger bedrag
nu mijn rechtsbijstand ingeschakeld om van deze rare winkel af te komen .
triest dat het zo gaat ….

W
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

benieuwd

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Een maand geleden een bestelling geplaatst. Het zou drie weken duren, maar er kwam niets. Vervolgens bestelling geannuleerd. Op de een of andere manier krijg ik het idee dat ik mijn geld niet terug krijg, daar ze niet gereageerd hebben op mijn e-mail om mijn telefonisch geannuleerde bestelling te bevestigen. Maar ze hebben nog zeven dagen, dus ik ben benieuwd.

DL
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Aanmaningskosten zonder herinnering

Beoordeling 
 
2.5
Bestellen 
 
2.0
Levering 
 
5.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
2.0

Ik bestel af en toe bij Ulla Popken grote maten kleding voor mijn moeder. Nu moest ik al twee keer 2 euro betalen als aanmaningskosten. Tweede keer heb ik de verzendkosten per ongeluk niet betaald omdat ik dacht dat ik een actie had "gratis verzenden"(anders moet je zelf betalen). Nu dus het bericht gekregen dat ik aanmaningskosten moet betalen over het bedrag van 4.95 euro. Ik vind het belachelijk. De kleding is ok maar ik stuur veel terug omdat als je het aantrekt ziet het er niet uit. Na retour zou ik nog wel een overzicht willen hebben wat ik nu moet betalen,maar dat moet je zelf bijhouden. Deze webshop is niet van deze tijd. Tegenwoordig heb je overal Klarna en Afterpay.

N
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Reclame stopt niet na 8 maanden terugsturen en bellen

Wat een waardeloos bedrijf. Na 8 maanden tweewekelijks terugsturen van de reclame blad en herhaaldelijk bellen blijft het blad maar komen. Waarom stoppen ze niet met sturen

JN
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Zeer tevreden

Beoordeling 
 
9.8
Bestellen 
 
10.0
Levering 
 
10.0
Service 
 
10.0
Prijs 
 
9.0

Bestelling snel binnen en uitstekende klanten service!

A
Was deze beoordeling nuttig? 0 1
Reageer op deze review

straf voor een maatje meer...

Beoordeling 
 
4.0
Bestellen 
 
4.0
Levering 
 
4.0
Service 
 
4.0
Prijs 
 
4.0

Ik heb niet direct een klacht over de kleding of service (hoewel Wehkamp in beide beter is) Maar die vreselijke kledingadviezen die de online-kledingcoach Barbara geeft... Kennelijk mag je met een maatje meer geen lichte of felle kleuren dragen; vrijwel al haar suggesties zijn zwart of donkerblauw. En vrijwel altijd gaat het om modellen die je 'vrouwelijkheid niet benadrukken' en moet je 'zelf met de juiste rok of broek de balans met je bovenlichaam vormgeven'. Ja, zo lust ik er ook nog wel één... Geef dan gewoon geen advies. Als je echt goed advies wil, kun je beter bij bloggers met een maatje meer terecht.

M
Was deze beoordeling nuttig? 5 0
Reageer op deze review

Vreselijke service door vreselijke verkoopster

Beoordeling 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Ik heb vooraf naar de winkel gebeld over het gebruik van een kortingsbon voor panty's, toen ik in de winkel aan kwam leek de medewerkster hier niks van te begrijpen al zei zij van wel. Ik wilde graag meerdere panty's kopen maar ik wou wel zeker weten dat zij goed zaten, vooral omwille van de prijs (€40,00-€50,00 voor 4 panty's). De medewerkster zei dat ik ze niet kon passen maar zij zou wel even inschatten welke maat ik nodig had.

Ondertussen was er een oudere dame (zeer hoge leeftijd) die om het toilet vroeg aan haar. Met veel gezucht en gesteun heeft zij deze mevrouw geholpen maar zij zei wel 'Nou mevrouw, ik ben eigenlijk deze dame even aan het helpen...'. Toen zij terug kwam van het toilet aanwijzen voor deze mevrouw, vertelde zij aan mij hoe storend het gedrag van oude mensen kan zijn en dat het haar moeite kost om te blijven glimlachen bij zo iemand... Heel apart.

Na 5 seconden in het pashokje te staan vroeg de verkoopster die mij kennelijk gevolgd was al of het goed zat (hoezo opdringerige verkoopster?!?). Toen ik de panty aan had bleek ik toch een maat groter nodig te hebben, ik paste deze echt niet. Ik heb de panty ontzettend netjes opgevouwen en er was verder geen schade oid van het passen ontstaan. Uiteindelijk hadden we vier anderen in de juiste maat uitgezocht. Bij het betalen gaf ik aan deze vier panty's te willen kopen. De verkoopster zei echter dat ik diegene die zij mij had aangeraden maar die niet juist zat, ook moest kopen. Toen ik zei dat ik dit niet wou omdat hij niet paste werd zij onvriendelijk. Na hier even over gediscussieerd te hebben zei zij op een zeer onvriendelijke toon 'Nou, over welke kortingsbon had je het?' waarna ik deze tevoorschijn toverde. Ik heb uiteindelijk de panty niet hoeven kopen (gelukkig) maar ik vind alsnog de manier waarop zij omging met mij als haar klant buitengewoon vervelend. Je gaat daar weg met een gevoel alsof je iets heel vervelends hebt gedaan, wat mijn inziens, niet het geval was.

Ik zou niet snel meer naar Ulla Popken gaan.

F
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review
reclame

Vreselijke winkel en slechte klantenservice

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Aantal artikelen besteld waarvan ik 1 artikel niet had ontvangen. Deze zou later geleverd worden. Na 1 week nog niets gehoord en toch maar contact opgenomen met de klantenservice. Onvriendelijke medewerker vertelde mij dat ik gewoon nog geduld moest hebben.... 2 weken hierna kreeg ik het laatste artikel wat vervolgens toch ook retour moest. Het verwerken van een retour duurt eeuwen bij hun, maar hierdoor klopte het bedrag wat ik moest betalen nog niet. Natuurlijk krijg ik doodleuk een aanmaning (al gelijk met kosten en geen herinnering) dat ik moest betalen. Maar het geretourneerde artikel stond er nog bij. Ik heb hierdoor ALWEER contact moeten opnemen met de klantenservice om vervolgens weer een onvriendelijke medewerker aan de lijn te krijgen (wiens Nederlands heel slecht te begrijpen/te verstaan was). Ik moest maar gewoon het bedrag betalen. Op de vraag wanneer ik dan het geretourneerde geld weer terug zou ontvangen deed Meneer zeer onvriendelijk. Ik heb daarom dus maar alleen betaald voor het behouden artikel plus de aanmaningskosten. Nu maar hopen dat het goed gaat....

Maar dit is zeker een winkel waar ik NOOIT en te nimmer meer iets ga bestellen. Wat een vreselijke webshop met zeer onvriendelijke en onprofessionele medewerkers. Bestel AUB je kleding elders om dit soort scenario's te voorkomen!!!

N
Was deze beoordeling nuttig? 5 0
Reageer op deze review

Belazerd

Service 
 
1.0

Bij Ulla Popken stond op 1 maart een Mony broek voor € 49,99 op de website. Tevens werd hierop een winterkorting aangeboden van 30%. Toen ik de broek wilde bestellen, werd de prijs € 69,- in alle maten. Na een emailwisseling kreeg is als antwoord: "u kunt de mony voor € 49,99 bestellen".
Ik mailde terug: "De korting van 30% was alleen gisteren geldig, dat maakte de prijs interessant".
Ulla Popken: "ja daar heeft u gelijk in. Als u de bestelling bij mij plaatst via de mail kan ik u die prijs nog geven".
Vervolgens ontving ik de broek maar moest wel € 49,99 betalen en niet de beloofde € 49,99 - 30%. Na dit gemaild te hebben, bleven ze vasthouden aan de prijs van € 49,99. Kortom, ze belazeren de boel.
Even helemaal de buik vol van Ulla Popken. Bij hun is de klant geen Koning.

J
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review

onterechte aanmaning, en geen excuses

Beoordeling 
 
4.0
Bestellen 
 
6.0
Levering 
 
4.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
5.0

4 kledingstukken besteld en betaald vooraf. echter 2 worden niet geleverd. ik mail ze wanneer ik deze ontvang. en krijg ze alsnog na een dag of 10. Vreemd maar okay.
Echter een maand later krijg ik een aanmaning. of ik even aanmaningskosten en de kledingstukken wil betalen. Maar was toch betaald vooraf?
Ulla Popken heeft eerste bestelling gecanceld, zonder een woord, en voor de tweede bestelling moet ik meer betalen..
vele malen gemaild, maar excuses, ho maar. ik mag nog steeds een hoger bedrag betalen. niet gedaan. terugbetaling teruggestort.
dat is eens maar nooit meer. wat een vreselijke club.

T
Was deze beoordeling nuttig? 5 0
Reageer op deze review

wijzigen van adres

Ik had wat besteld. Maar ik kon op mijn account mijn adres niet wijzigen in mijn nieuwe adres. Ook een alternatief bezorgadrs opgeven bv. mijn nieuwe adres lukt niet. De klantenservice direct gebeld die zou mijn adres wijzigen. Natuurlijk logde ik weer in. Het adres was niet gewijzigd door de klantenservice ondanks hun belofte. Dan maar gemaild. U kunt het adres zelf wijzigen in uw account. Dat lukt niet dat had ik ook in de mail gezet want daar had ik over gebeld. Ze lezen de inhoud van de mails niet eens. Straks komt de bestelling op het verkeerde adres.... en dan??

AV
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Slechte service

Beoordeling 
 
3.3
Bestellen 
 
2.0
Levering 
 
7.0
Service 
 
1.0

Slechte ervaring na telefonisch kontakt werd verder afgehandeld per email klant onvriendelijk bedrijf

K
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

na aankoop slecht gevoel

Beoordeling 
 
5.5
Service 
 
4.0
Prijs 
 
7.0

Door het sluiten van het filiaal in Hilversum, moeten we naar Zwolle, waar we altijd goed werden geholpen. Zo ook op 21 nov 2017. Na goed geholpen te zijn door een medewerkster ging mijn positieve aankoopgevoel bij het afrekenen ( toen de bazin erbij kwam) helemaal naar 0. Voor 450 euro gekocht. geen leuk kadootje. Geen broekenbonkorting : ong. 18 punten op verschillende kaartjes. waarop ze opmerkte: sommige klanten bedenken hun eigen regels. Toch nog een kado : het plastic tasje ( hoe moet je 7 artikelen meenemen ) Uiteinelijk met een rot gevoel de winkel uit.

J
Was deze beoordeling nuttig? 1 2
Reageer op deze review

SLECHTE KLANTVRIENDELIJKHEID

Heb geen producten besteld maar ben bij een filiaal in deventer geweest waar ik een aantal kledingstukken had uitgezocht om te passen,helaas wide ik graag voor het passen naar het toilet maar tot mijn stomme verbazing zegt een van de verkopers dat er geen gebruik mag worden gemaakt door klanten aan hun toilet.
Hoe klantvriendelijk is dit.
Uiteraard ben ik ook direkt de winkel uitgegaan, en dus niets gekocht.
In deze tijd van online bestellen schijnen bij jullie de klanten die wel de moeite nemen om persoonlijk te komen passen niet van belang te zijn.
Heb ook direct klantenservice ingeseind maar ook daar wordt geen gehoor aan gegeven.
Wat een slechte benadering van een dood simpel vraagje.
UITERMATE SLECHTE WINKEL

J
Was deze beoordeling nuttig? 6 0
Reageer op deze review

Goeie service

Service 
 
10.0

Ik ben een jongen. En heb een paar weken geleden mijn eerste panty gekocht bij de Ulla popkin winkel in Amersfoort. Het was super spannend voor me de winkel had verder geen andere klanten ze hebben me uitstekend geholpen. Namen de tijd. Gaven me advies ben hartstikke blij. Ik ga daarom mijn volgende panty's ook bij Ulla popkin kopen

D
Was deze beoordeling nuttig? 1 1
Reageer op deze review

Dubieuze herkomst product

Beoordeling 
 
8.0
Bestellen 
 
9.0
Levering 
 
7.0
Prijs 
 
8.0

Qua service en administratie online heb ik niets aan te merken. Die is altijd prima. Maar ik merk wel dat het land van fabriekage steeds dubieuzer wordt. De 2 katoenen shirts die ik laatst besteld heb, zijn goed van kwaliteit en pasvorm. Maar zijn 'made in Bangladesh!'. Waar zich de slechtste ateliers voor werknemers bevinden. Instortende fabrieken, mensonterende werkomstandigheden, etcetera. Voor mij wel een reden om Ulla Popken voorlopig links te laten liggen.

N
Was deze beoordeling nuttig? 2 0

EH Samsom op 25 September 2017

Ik heb qua service wél het één en ander aan te merken op Ulla Popken, nl dat de kwaliteit van kleding steeds vaker te wensen over laat en dat bij verhaal je niet al te aardig behandeld wordt. Maar ook mij vilel het op dat de kleding uit Bangladesh komt en dan ben ik heel benieuwd hoe de omstandigheden zijn waar in die kleding wordt gemaakt!

Kirsten op 11 Oktober 2018

Die omstamdighede zijn inderdaad buitengewoon slecht daar. Google eens "Ulla Popken Bangladesh" en dan kom je al op de eerste pagina een artikel tegen van Clean Clothes Company die zich sterk maakt voor de veiligheid in de kledingfabrieken. Je zult zien dat Ulla Popken hier tot op heden geen medewerking aan verleent, ook niet na enkele ernstige branden in kledingfabriek Garib & Garib in 2009 en 2010, waarbij vele medewerkers omgekomen zijn. Geen respons op verzoek voor compensatie voor de nabestaanden, etc. Ook hebben ze nog niet het akkoord getekend waar inmiddels 48 bedrijven wel voor getekend hebben, om de werk- en veiligheidsomstandigheden te verbeteren. Voor mij absoluut de belangrijkste reen om Ulla Popken te boycotten!

Reageer op deze review
Lees meer reviews

Meest gelezen op Reviewspot:

1.
Bonprix reviews logo
 
3.2 (231)
2.
Spartoo
 
4.6 (40)
3.
OTTO
 
2.6 (95)
4.
Mango shop
 
3.5 (81)
5.
Zavvi.nl
 
2.7 (18)

Wij zijn benieuwd naar jouw Ulla Popken ervaring

Ulla Popken is de online webshop voor mode in grote maten. Heeft u een maatje meer? Ulla Popken kleding is de grote maten mode webshop. Ulla Popken biedt u de beste kwaliteit met een comfortabele pasvorm in de grote maten kleding. Van sportieve kleding tot elegant, van comfortabele tot bijzonder vrouwelijke mode wordt alles scherp geprijst aangeboden in de onlinne webshop van UllaPopken. Kleding en Mode vanaf maat 42 groeit nog steeds en het assortiment kleding maat 42 en groter van Ulla Popken wordt dan ook steeds verder uitgebreid. Ulla Popken daar slaagt u altijd!

Wat is uw ervaring met Ulla Popken? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Ulla Popken hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Ulla Popken reviews lezen.

Telefoonnummer: -

Algemene informatie

Verzendkosten
-
Levertijd
onbekend
Productgroepen
kleding
Merken
Ulla Popken
Afhalen mogelijk
nee
Betaalmethodes
Ideal