Ik sla achterover van de slechte klantenservice van UPC. Een paar dagen geleden ontving ik een email van UPC om te bevestigen dat mijn nummer was veranderd. Ik had dat helemaal niet aangevraagd dus bel onmiddellijk de klantenservice. Zij zetten het nummer terug.
De volgende dag ontvang ik opnieuw een email van UPC dat mijn nummer is veranderd. Ik bel opnieuw, en opnieuw wordt het nummer teruggezet.
Je raadt het al: de volgende dag weeeer.
Ik begin inmiddels mijn geduld te verliezen en bel opnieuw voor een verklaring. Er wordt mij verteld dat ik terug zal worden gebeld binnen 72 uur (?!). Let wel, ik ben al die tijd niet onder mijn nummer bereikbaar.
Vandaag word ik doodleuk gebeld met de mededeling dat iemand anders mijn nummer heeft aangevraagd en dat ik het nummer alleen met de toestemming van die persoon terug kan krijgen. Ik vraag hoe het kan dat iemand zomaar mijn nummer kan aanvragen en dat dat dan zonder enige controle wordt overgezet. Blijkbaar is het genoeg om een verhuisformulier of een overstapformulier met nummerbehoud aan te vragen en dan het nummer in te vullen dat behouden moet worden. Er wordt niet gecontroleerd of dat nummer van die persoon is en of een andere klant dat nummer al heeft. Dit is te gek voor woorden.
Wat is uw ervaring met UPC? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij UPC hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal UPC reviews lezen.
Telefoonnummer: -