Vodafone reviews & ervaringen

www.vodafone.nl
 
2.8 (38)
vodafone

38 Vodafone reviews

 
(2)
 
(3)
 
(1)
 
(5)
 
(27)
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.

NOOIT ZAKELIJK ABONNEMENT AFSLUITEN BIJ VODAFONE!!!!

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Wij zijn als bedrijf al MEER DAN 1 JAAR bezig om onze eigen inlog gegevens te krijgen van Vodafone! De bedragen worden afgeschreven en wij hebben nog steeds geen toegang tot onze facturen! We worden gestuurd van de ene afdeling naar de andere, van telefoon nummer, naar email, ect... Het is enorm frustrerend en we hebben zoveel tijd verloren als 2 directeurs van ons bedrijf, dat als wij onze tijd in rekening zouden brengen dan hadden we voor dit jaar gratis abonnement kunnen afsluiten! Ze maken een ongelofelijke zooi van onze administratie!!! Gezien wij al 1 jaar bezig zijn en er geen oplossing geboden kan worden. Na diverse bezoeken aan de Vodafone winkel en talloze beloftes hebben wij tot op heden nog steeds geen facturen of toegang tot onze account! Het is schandalig hoe zij hun klanten behandelen!!!! Ze zijn ongelofelijk moeilijk met iets dat zo simpel opgelost kan worden! Ze zijn zeker geen zakelijke partner die meedenkt, ze staan zeker niet voor goede service en ze zijn zeker GEEN AANRADER voor een goede zakelijke relatie! En als wij nu die diensten van hun willen stoppen, krijgen we alleen een behoorlijk bedrag die wij moeten betalen dus als je niet tevreden bent, kan je niet eens weg van hun. Als wij als zelfstandige onderaannemers meer tijd hebben gehad, zouden we dit met dit deze zaak juridische stappen ondernemen! En nog een keer, dit alles, deze hele moeilijke en frustrerende situatie voor ons, deze hele slechte review voor wat? Voor ONZE EIGEN INLOG GEGEVENS en ONZE EIGEN FACTUREN! Onze mond aan mond reclame word zeker uitgebreid naar elke onderaannemer die wij kennen totdat wij onze inlog gegevens krijgen! Schandalig bedrijf!

M
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Zeer slecht.

Beoordeling 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0

Abonnement uit niets afgesloten.
Ruim 10 keer gebeld met Vodafone voor een oplossing.
Bij elke telefoon gesprek word beloofd dat het binnen 24 uur word opgelost.
Maar nooit word er wat opgelost.

M
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

nieuw abbonement aansluiten

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Ik dacht te overstappen van T-mobile naar vodafone door de gunstige Red 40. Ik had gebeld en door de slechte klantenservice twijvelde ik al, ik stond meer dan 30min in de wacht. Ik sprak een tienermeisje aan de andere kant die totaal ongeschikt was. Ik ben erg blij dat ik geen abbo heb afgesloten. Kortom, ik blijf bij T mobile wat een perfecte klantenservice heeft en eigenlijk heb ik nooit issues gehad.

M
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Dramatisch en schandalig!

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Service 
 
1.0

Bij gebruik van 30 min van YouTube zijn rond 600 MB's verdwenen zomaar in de lucht! Niet voor het eerste in 2 jaar!

S
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

** een bedrijf waar je op je knieën moet om klant te worden **

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Beste Vodafone,

In deze tijd van ‘samen sterk staan’ laten jullie (nieuwe) klanten als een baksteen vallen. In deze tijd van tomeloze investeringen in dure CRM-systemen en innovaties met het doel om klanten zo vriendelijk en effectief mogelijk te kunnen helpen blijken jullie een inferieur bedrijf wat nog lang niet klaar is voor deze ontwikkelingen. Zelfs het nakomen van jullie telefonische afspraken blijkt al een brug te ver. Iemand die nog nadenkt over het overstappen van een vertrouwde aanbieder naar Vodafone, lieve medemens, hier een eerlijk advies: Doe maar niet. Hier is waarom:

Op Black Friday 2019 heb ik bij de Vodafone winkel in Waalwijk een mobiel abonnement afgesloten waarbij ik overstapte van een andere aanbieder. Snel zou mijn nummerbehoud goedgekeurd worden. Nog dezelfde dag kreeg ik een bericht van goedkeuring, binnen een aantal dagen werd ik overgesloten. Vandaag 25 juni 2020 bel ik nog steeds níet met Vodafone.

Na meerdere malen klantenservice te hebben gebeld, die mij vertelde dat er een case was aangemaakt, het inderdaad veel te lang duurde en ik ECHT deze week zou worden gebeld, helaas niets mogen vernemen. Iedere keer werd ik zeker 10 minuten in de wacht gezet omdat ze het e.e.a. moesten uitzoeken en zit ik nog steeds zonder resultaat. Een hele hoop loze beloftes, één grote puinhoop. Leuk detail: Na je eerste keer klantenservice te hebben gesproken krijg je een sms voor een beoordeling af te geven. Geef je daar een 1 omdat de afspraak niet is nagekomen, krijg je dit bericht de volgende keren niet meer. Dus in plaats van dat ze er iets mee doen, steken ze hun kop in het zand, als het moeilijk wordt is Vodafone nergens te bekennen.

Vodafone, zo complex is mijn ‘case’ (inmiddels 4 cases) toch helemaal niet? Jullie moeten een nummer oversluiten en een abonnement activeren? Oh, voor dat dezelfde vraag wéér komt, nee ik betaal nog niet. Ook werd mij steeds gevraagd; ‘maar heeft u het toestel wel al ontvangen?’ Vodafone kom op, het is toch schandalig dat jullie zelfs díe administratie niet bijhouden en klanten op hun blauwe ogen moeten geloven? Het gaat om toestellen van meer dan 700 euro..

Nadat jullie klantenservice niks opleverde het ook nog via de winkel geprobeerd, een dame daar belde met de backoffice en heeft een e-mail gestuurd, weer met dezelfde belofte (echt deze week).
Ik vroeg haar wat ik kon doen als ik niks zou horen, daarop vertelde ze me dat ze eigenlijk ook niets meer kon doen, dat ik dan maar weer moest terugkomen, om, jullie raden het al hé, weer een nieuwe e-mail te sturen.

Jullie laatste alleraardigste klantenservice medewerker excuseerde zich nog wel, dit is niet de manier waarop jullie werken, blijkt ook een farse. Ik heb haar verteld dat dit mijn laatste belletje was voor ik het via social media ging proberen, zo zie je maar, dat levert ook weer niks op.

Vodafone, bewijs me alsjeblieft dat jullie online beter omgaan met jullie Customer Service online dan fysiek en telefonisch, mijn vertrouwen in jullie organisatie ben ik echter helaas al volledig verloren.

Even kort, wat stoort me nu zo?
Jullie lokken klanten met ‘goeie deals’, op zich niets mis mee maar wel als er na het sluiten van een overeenkomst geen diensten worden geleverd! Bijna 8 maanden!! later is die goede deal namelijk niet meer zo heel goed, het toestel is verouderd en minder waard geworden. Maanden later laten jullie (en zelfs dat is niet waar) een abonnement in werking treden wat dan inmiddels z’n geld niet meer waard is.
Waar gaan we naartoe Vodafone? Jullie die over een jaar of 2 een rekening gaan sturen van een abonnement wat nooit betaald is? Terwijl de klant alles in z’n macht heeft gedaan om alsjeblieft klant te mogen worden en zijn afgenomen diensten te ontvangen? Echt te bizar voor woorden.

Gezien één van de partijen hun verplichtingen niet nakomt zal ik, mocht hier ook radio stilte blijven, het contract op mijn initiatief ontbinden en dus jullie in gebreken stellen.

Henk heeft op 5 mei 2020 een gelijke situatie verteld (telecomvergelijker.nl) blijkbaar is dit dus normaal voor dit bedrijf. Henk, I feel you.
Mark, April 2020 (ervaringen.nl) idem. I feel you too.

Vodafone, bedankt.

Ps. Er zou ook nog een simkaart worden geleverd, denk ik ook vergeten (kleinigheidje hou je toch)?

Pps. Voor de lezers, ik zou voor T-Mobile gaan, ik ook, als ik weer kon kiezen. Tot die tijd zit ik vast aan iets wat ik niet betaal, niet ontvang maar wat wel getekend boven mijn hoofd hangt.

M
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Zeer slechte service

Beoordeling 
 
3.8
Bestellen 
 
5.0
Levering 
 
5.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
4.0

Vodafone Nederland dank voor jullie waardeloze organisatie, service en samenwerking met chubb verzekeringen waardoor mijn verzekeringspolis ondanks meer dan 10 jaar altijd mijn verzekering maandelijks betaald te hebben - kwijt bleek te zijn. Top dat ik zelf overal achteraan kan gaan en niemand zich verantwoordelijk voelt binnen jullie organisatie wanneer je voor iets anders komt dan een nieuw abonnement of een toestel!
Geen enkele compensatie voor het feit dat ik zelf vier keer achter mijn zoekgeraakte verzekering kon gaan bellen, zelf voor een vervangend toestel moest zorgen omdat jullie het gevraagde vervangend toestelpakket niet hebben vastgelegd in mijn abonnement en ik nu nog eens minimaal twee weken op mijn mobiel kan wachten.
Oja .....en of ik nog even mijn eigen risico van 45 euro kan betalen wanneer ik ter zijner tijd mijn ‘goedkoop’ gerepareerde mobiel ophaal! ???

M
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

goede service

Service 
 
10.0

nadat T-Mobile Breda (Barones) niet kon of wilde helpen om gegevens over te zetten op een andere telefoon zijn we bij Vodafoon heel goed geholpen door zeer klantvriendelijke en deskundige medewerker. Wat volgens T-Mobile ruim 1,5 uur zou gaan duren is bij Vodafoon in 15 minuten opgelost en zelfs niet in rekening gebracht. Dus voortaan geen T-Mobile meer, maar een Vodafoon abonnement !

I
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Waardeloze service bij vodafone

Service 
 
1.0

Ben al 1,5 dag geblokkeerd doordat een medewerker van Vodafone even een “truckje” uithaalde om de 4G storing weer in orde te krijgen. Hierdoor kreeg ik wel 4G maar vervolgens kon ik niet meer bellen omdat dat geblokt staat wegens diefstal/verlies!!! Nu al 1,5 dag van het kastje naar de muur gestuurd maar nog steeds geen resultaat!! Waardeloos!!!

HV
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Goede service

Beoordeling 
 
8.3
Bestellen 
 
7.0
Levering 
 
9.0
Service 
 
10.0
Prijs 
 
7.0

Wij mijn vrouw en ik zijn zeer goed geholpen door Anita medewerkster filiaal Muntstraat Maastricht.
Zeer bekwaam proffessioneel geduldig en
zeker ook zeer beleefd.
Mede door haar zijn we zeer tevreden over de service van Vodafoon.
Thanks!!

A
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Geen idee wanneer ik mijn iphone X terugkrijg ondanks dat deze nog binnen de garantie valt

Beoordeling 
 
4.0
Bestellen 
 
5.0
Levering 
 
5.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
5.0

Mijn telefoon zou binnen een week retour komen van Apple, gezien ik de beller niet meer kan verstaan, garantie vallend binnen de twee jaar. Ik heb een verzekering, maar was volgende Vodafone niet nodig aan te boren. Nu ruim een week later krijg ik na zelf de berichten een mail reactie. Dat er nog vragen van Apple waren. Deze moest de aankoop nota zien. Ik weet ondanks scherp verzoek niet wanneer de telefoon nu terug komt. Totaal geen concrete terugkoppeling en niet klantvriendelijk.

Op mijn verzoek concrete inzicht te krijgen, krijg ik een reactie dat het soms langer kan duren, en dat ze niet kunnen aangeven hoe lang.

Ik vind dit een bizarre manier van afstemming, gezien ik tijdens het opsturen duidleijk te horen kreeg dat ik mijn telefoon of een nieuwe binnen een week terug kon verwachten.

Mvg Jeanet Bitter-Teensma

JB
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Neem GEEN Vodafone

Service 
 
1.0

Na enige maanden, na mijn overgang van T-mobile naar Vodafone, kwam ik er pas bij toeval achter dat ik geen sms kon ontvangen. Vanaf het moment dat ik het bij de winkel aangaf werd het erger ipv beter. Vervolgens geen inkomende telefoongesprekken en doorschakeling meer. Gelukkig maakten collega’s en vrienden mij hierop via whatsapp attent. Na meerdere bezoeken aan de Vodafone winkels moest ik dagen en dagen wachten en kreeg ik voor tijdelijk slechts een prepaid card van 100 belminuten en 500mb internet. Zelf heb ik alles onbeperkt en 20GB per maand. Inmiddels kan ik gelukkig weer gebeld worden maar nog steeds geen sms ontvangen. Dit duurt inmiddels al ruim 1,5mnd. Van Vodafone tot op heden geen reactie ondanks mijn vraag. Alleen de medewerkers in de winkels Den Haag en Katwijk zijn nog vriendelijk en behulpzaam maar verder 1 groot drama.
Ik heb spijt als al mijn haren op mijn hoofd van de overgang naar Vodafone. Bij een collega van mij maakten ze het echter nog bonter. Deze kon gelukkig nog opzeggen. Zoals er al eerder bij reviews stond: “Vodafone is terug in de tijd” Advies: GEEN VODAFONE NEMEN.

H
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Dramatisch!

Beoordeling 
 
1.7
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
3.0
Service 
 
1.0

Halverwege januari heb ik een telefoon besteld in combinatie met een abonnement.
Voor het toestel moest ik nog een paar honderd euro bijbetalen en dit had ik gelijk voldaan via PayPal. Na een aantal dagen werd netjes mijn telefoon bezorgd en nadat alle gegevens waren gecontroleerd werd mij tot mijn grote verbazing verzocht die paar honderd euro af even te tikken en dan was de telefoon voor mij. Ik gaf aan dat ik alles al betaald had en eventueel indien gewenst ook een betaalbewijs kon overhandigen, maar daar konden ze niks mee. Het was betalen of ze namen de telefoon weer mee. Aangezien dit niet om een paar euro ging heb ik ze de telefoon weer laten meenemen. Uiteraard speelde dit zich net af nadat de klantenservice was gesloten. Na veel pijn en moeite heb ik een e-mailadres voor klachten kunnen achterhalen en gelijk de klacht ingediend.
De volgende dag had ik een reactie dat er iets fout was gegaan in hun systeem en dat ze de bestelling hadden geannuleerd en opnieuw handmatig hadden aangemaakt. Hierdoor was het resterende te betalen bedrag weer open komen te staan. Ze waren alleen even vergeten dit ook aan mij te communiceren. Het bedrag dat ik via PayPal had voldaan zou aan mij terug gestuurd worden maar dit kon wel een week of 3 duren. Ik heb duidelijk aangegeven dat ik niet een bedrag ga betalen totdat het reeds betaalde bedrag was terug gestort. Het vervelende voor mij was dat er op die telefoon een mooie cash back actie was. Die zou ik mislopen als ik zou wachten tot Vodafone alles eindelijk eens administratief op orde zou hebben. Dit alles vergde nogal wat gemail met de klachten afdeling, waar een duidelijk antwoord geven blijkbaar erg moeilijk is. Ongeveer een week later werd ik nog gebeld door iemand van Vodafone over hoe nu verder met de bestelling. Ik heb duidelijk aangegeven dat alles geannuleerd moest worden gezien de manier waarop alles bij hen gaat, hiervan zou een aantekening in het systeem worden gemaakt. Ik zou op een later moment een beslissing nemen of dat ik überhaupt nog met hen verder in zee zou gaan en dat ik door hen waarschijnlijk de cash back actie zou mislopen. Er werd toen aangegeven dat Vodafone bij Samsung kon aangeven dat het door een fout van hen kant misgelopen zou zijn met die actie en dat ik hem dan alsnog toegewezen zou krijgen. Gezien de manier waarop het de afgelopen weken was gegaan had ik daar geen enkel vertrouwen in. Daarom heb ik uiteindelijk een los toestel bij een andere partij gekocht om zeker te weten dat ik mee kon doen met die actie, ook al was ik nu waarschijnlijk iets duurder uit dan dat ik de telefoon zou aanschaffen in combinatie met een abonnement. Mijn idee was om dan rustig na te denken over wat ik zou willen en dan alleen een sim only te nemen bij Vodafone of een andere provider. En toen kreeg ik vandaag 2 e-mails binnen: bedankt voor u bestelling en hierbij uw contract. Ik viel ongeveer van verbazing van mijn stoel af, want ik had helemaal geen bestelling geplaatst! Uiterst slecht dat ze zonder akkoord gewoon voor iemand een bestelling en contract aanmaken! Na weer een eeuwigheid met de klantenservice aan de telefoon gezeten te hebben zouden ze het (zonder toestemming aangemaakte contract) annuleren, maar de afdeling die dat moest doen was nu niet bereikbaar dus of ik morgen even wou terug bellen. Ik heb aangegeven dat ik helemaal niet ga terug bellen en dat ze het zelf maar moeten regelen aangezien dit niet mijn verantwoordelijkheid is. Ze zouden een notitie achterlaten voor de desbetreffende afdeling……op hoop van zege dan maar…..
Het maakt ze blijkbaar helemaal niet uit of ze nieuwe klanten binnen halen. Ik had op zijn minst een goed voorstel verwacht om al het ongemak te compenseren, maar nee hoor. Ik heb nog nooit zo’n slechte service meegemaakt als bij Vodafone, de manier waarop ze hier met nieuwe klanten omgaan is ronduit schandalig!

K
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

NIET DOEN!!!!

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

NIET DOEN!
Via ziggo vodafone mobiel aangeschaft, vanaf dag 1 al problemen, meer 3g ipv 4g, slechte dekking, bellen vrijwel onmogelijk, vele vele malen contact gezocht maar word van het kastje naar de muur gestuurd, oplossen kunnen en willen ze het niet, 'we kunnen niets voor u doen' maar wel elke maand incasseren en opzeggen kan alleen door het contract af te kopen, totaal geen clementie, we zijn er al twee maanden mee bezig maar nog steeds geen beweging in de zaak te krijgen, nee mensen neem nooit een abbo van vodafone, je krijgt er spijt van.slecht bedrijf, waardeloze helpdesk en via sociale media reageren ze nieteens op klachten.het is dat het laagste cijfer een 1 is want anders hadden ze een 0 van me gehad, zo slecht bedrijf dit. Nooit meer vodafone dus.

R
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Zeer slecte netwerkontvangst op thuisadres

Beoordeling 
 
4.8
Bestellen 
 
8.0
Levering 
 
9.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Netwerkverbinding op thuisadres is zeer slecht (-115dBm, 10Mb download, 1 Mb upload). Probleem vaak aangekaart, maar nooit opgelst. Speelt al meer dan een jaar.

F
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Slechte helpdesk

Beoordeling 
 
1.5
Service 
 
2.0
Prijs 
 
1.0

Vandaag gebeld met Vodafone over slechte verbinding.ze sturen nieuwe simkaarten.
Ben benieuwd of dat het is.
Dit is niet de eerste keer dat ik daarvoor heb gebeld.
Afgelopen zomer veel problemen ervaren met aangaan van ander abonnement. Contact gehad et klantenservice uiteindelijk geregeld na veel en vaak bellen.
Maar het kadootje wat jullie beloofd hebben is er nog steeds niet!
En als ik daar vervolgens naar vraag is dit nergens bekend.
Wordt vervolgens drie keer doorverbonden waarop de laatste reageerde met me u kunt het beste een klachtenformulier sturen!!!
Over kastje naar de muur sturen gesproken.
Al met al zeer ontevreden over de service en ontvangst !

W
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Waardeloze helpdesk

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Zeker tien helpdeskmedewerkers gesproken om een (simpele?) overstap naar Vodafone met nummerbehoud en tot mijn verbazing kreeg niemand het voor elkaar. Werd op verschillende manieren afgewimpeld (o.a. teruggebeld worden, zogenaamd geld terug voor mijn prepaid) en ook een paar keer 'gewoon' weggedrukt. Werkelijk nog nooit zo'n slechte helpdesk meegemaakt. Zit inmiddels bij een andere provider, overigens naar grote tevredenheid.

M
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

zeer slechte service na fout Vodafone/reparatiedienst

Service 
 
1.0

Klantenservice: 0! 14/7 mobiel naar Vodafone winkel Zoetermeer gebracht voor reparatie scherm. 23/7/18 bericht gekregen dat hij klaar was en opgehaald kon worden. Mobiel was er niet. Vervolgens mobiel zoek 1 week zoekgeraakt door Vodafone winkel. Pas 31/7 kunnen ophalen en bleek microfoon stuk (dit is gebeurd in reparatietijd). Terug naar Vodafone winkel, gevraagd om vervangend toestel wegens reis naar Afrika voor veiligheid, kan niet bellen met dit toestel. Helaas, geen service want geen abonnement op vervangend toestel. Had toch verwacht dat Vodafone, wegens fout aan hun/reparatieservice kant (mobiel zoekgeraakt en na ophalen microfoon stuk) betere service zou bieden. Zeer klantonvriendelijk en ondeskundig personeel bij Vodafone Zoetermeer. Geen medewerking, nul service. SLECHT!!

H
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Vodafone neemt niet de verantwoordelijkheid van het slechte netwerk

Beoordeling 
 
2.5
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
4.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
4.0

Klacht die ik heb gemeld:

Voordat ik Vodafone koos voor andere providers, controleerde ik https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/dekkingskaart.shtml.
Het toont een perfecte dekking voor mijn postcode. Dat is waarom ik voor Vodafone heb gekozen.

Daarnaast heb ik ook https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/netwerkgarantie.shtml gecontroleerd.
Ik ben echt verbaasd dat het je niet uitmaakt hoe de signaaldekking bij mij thuis is. Ik woon niet buiten mijn huis. Ik woon binnen en ik moet mijn telefoon bereikbaar en bruikbaar zijn in mijn huis.
Ik bracht het grootste deel van mijn tijd thuis door met een heel slecht signaalbericht. Dus ik verwacht thuis geen 100% signaaldekking. Er is bijna geen signaal wat betekent dat er geen oproepen zijn en geen 4G.
Overigens is de signaaldekking ook erg slecht voor mijn buren. Ik heb het geverifieerd voordat ik deze klacht had ingediend.

Antwoord van Vodafone:

We zijn aan de slag gegaan met je klacht met registratienummer 7717302. We controleren dan de signaalsterkte op jouw locatie, of de mast in de buurt goed werkt, of er werkzaamheden zijn en of je toestel en sim-kaart goed samenwerken.

Conclusie
We kunnen helaas geen 100% indoor dekking garanderen. Goede ontvangst kan door allerlei factoren van buitenaf beïnvloed worden en blijft ondanks dat we ons netwerk continue verbeteren altijd lastig. De outdoor dekking op jouw postcode is in ieder geval goed aanwezig.


!!!
Ik heb op dit bericht gereageerd maar helemaal geen reactie van Vodafone.
!!!

MO
Was deze beoordeling nuttig? 0 1
Reageer op deze review

Misleid

Beoordeling 
 
1.5
Bestellen 
 
3.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Ondanks het goede bereik zeer zeer slechte ervaringen met Vodafone gehad tijdens en na afloop van mijn studiereis van de universiteit.

Het voelt voor mij alsof ik zwaar ben misleid voor circa 200 euro. De app die zij begin 2017 hadden om mobiele data in het buitenland af te sluiten, heb ik gebruikt voor "10 GB data in de EU" voor 30 euro. Vervolgens hoog in de bergen tijdens de wintersport werkte data niet, dus ik klikte het nog een paar keer aan om het voor mijn gevoel te activeren waar ik voor gekozen had. Elke klik is weer 30 euro extra geweest.

Hier bovenop zonder dat dit in de app stond, bleek na een aantal maanden dat dit ook nog eens stilzwijgend maandelijks is verlengd.

Dit alles heeft geresulteerd dat ik nam ijn wintersport in de eerste maand 130 euro kon betalen in plaats van 24 euro. En nog 3 maanden daarna 30 euro per maand ook stilzwijgend verlengd.

Klantenservice heeft letterlijk niets voor mij gedaan terwijl ik daar een contract heb van 2 jaar.

Want maanden later hebben ze de app aangepast en staat er nu wel bij dat het stilzwijgend verlengd wordt.

Naar mijn geld kan ik fluiten, veel te veel afgeschreven door Vodafone voor wat ik nodig had! En dat bovenop het abonnement dat ik als klant heb afgesloten.

Bij dit bedrijf word ik nooit en te nimmer meer klant, al spiegelen ze het nog zo mooi voor dit valt niet meer met mij goed te maken.

M
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Voor mij geen vodafone meer

Beoordeling 
 
4.8
Bestellen 
 
8.0
Levering 
 
8.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
2.0

20 mei 2016 een Apple iPhone Se bij een Vodafonewinkel gekocht en Red Essential abonnement afgesloten. Helaas liep de batterij dermate terug waardoor de nog geen dag meer mee ging. Op 23 januari 2018 heb ik ruimschoots voor het verlopen van het garantietermijn de telefoon ter reparatie aangemeld bij dezelfde vodafonewinkel in Beverwijk. Op 30 januari kreeg ik te horen dat de batterij aan vervanging toe was en dat de kosten €238,00 waren. Dit is heel opmerkelijk gezien het feit dat Apple zelf €89,00 daarvoor berekend. Ik heb destijds aangegeven bij de firma Dynafix dat het toestel nog onder garantie viel. Waarop de medewerker van Dynafix mij mededeelde dat het toestel wel onder de garantie valt, maar niet de batterij en dat daar maar 1 jaar garantie op zit. Ik heb hierover even telefonisch contact gehad met de servicedesk van Vodafone en die vertelde mij dat de garantie op de batterij zelf 6 maanden is. Uiteindelijk heb ik besloten om de reparatie af te breken en het toestel op te halen. Eenmaal aangekomen bij mijn vadofonewinkel en voordat ik de onderzoekskosten van €36,30 betaalde, vertelde ik dit hele verhaal aan de medewerker van Vodafone. Die was echter verbijsterd. Verovlgens heeft hij telefonisch navraag gedaan met enkele collega's binnen Vodafone. Na 45 minuten deelde hij mij mee dat hij geen uitsluitsel kon geven of ik nu wel of niet recht had op garantie. Ook hij was het met de stelling niet eens dat er beperkte garantie op de batterij van mijn iPhone zit. De medewerker van de Vodafone winkel heeft uiteindelijk aangeboden om de onderzoekskosten te laten vervallen. Ook bod hij mij aan om het defecte toestel alsnog achter te laten in de winkel in afwachting op verder onderzoek naar deze kwestie. Ik vind het opmerkelijk dat men het bij Vodafone zelf ook niet weet hoe dit zit. Helaas had ik er op dat moment totaal geen vertrouwen meer in dat mijn iPhone alsnog kosteloos zou worden gerepareerd. Ik heb uiteindelijk mijn iPhone zelf voor een bedrag van €47,75 gerepareerd. Al met al heeft deze kwestie er toe geleid dat ik besloten heb om met Red abonnement bij Vodafone niet meer te verlengen over 3 maanden. Voor mij geen Vodafone meer......

MS
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Slechte klanten service, weinig tot geen respect voor klanten

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0

Al jaren ben ik een loyale klant bij Vodafone. Voor een lange tijd ben ik tevreden geweest met de service die het bedrijf levert, maar daar is de afgelopen maanden verandering in gekomen. Hierbij raad ik iedereen sterk af om een contract aan te gaan met dit afschuwelijke bedrijf. Hoe zij met hun klanten om gaan is schandalig.

Het begon allemaal toen ik, als loyale klant van Vodafone, een nieuw abonnement wilde afsluiten met daarbij de aanschaf van een nieuwe IPhone. Hiervoor bezocht ik de Vodafonewinkel op de Lijnbaan van Rotterdam. Toen ik een gesprek aanknoopte met een medewerker om een nieuw abonnement aan te vragen en informatie over het bestellen van een nieuwe IPhone Plus, reageerde hij ongeïnteresseerd en vroeg hij mij zelfs “Wat wil je nou?”. Uiteindelijk kwam uit het gesprek dat ze op dat moment niks op voorraad hadden. Tijdens het gesprek was de medewerker druk bezig met allesbehalve ons gesprek en wilde het gesprek het liefst z.s.m. afkappen.

Toen ben ik bij een ander filiaal langs geweest in het Alexandrium, hopend dat iemand mij daar wel van dienst kon zijn. Daar werd gelukkig wel hartelijk ontvangen waarbij ik een nieuw abonnement met een nieuwe IPhone aanschafte. De telefoon zou binnen een week geleverd worden aan de winkel. Uiteindelijk heb ik een maand moeten wachten tot ik mijn telefoon op kon halen omdat de telefoon toch niet leverbaar scheen te zijn, waarop Vodafone de schuld op Apple afschoof. Dit lieten zij mij weten door middel van een sms bericht zonder enige uitleg en informatie over wanneer de telefoon dan wel leverbaar zou zijn. Daarnaast had de medewerker mij over gehaald om mijn eigen IPhone 6 in te leveren om zo korting te ontvangen op mijn nieuwe telefoon, mijn telefoon zou immers toch binnen een week geleverd worden. Uiteindelijk heeft Vodafone het opgelost door mij de IPhone in een andere kleur af te leveren, dit was echter wel na bijna een maand.

Eindelijk had ik mijn nieuwe telefoon met een nieuw abonnement. Volgens de medewerker zou ik met de Ziggo kortingsactie op een mooi bedrag uitkomen met een verdubbeling van data. De blijdschap was van korte duur want er werd te veel geld afgeschreven van mijn eerste rekening en mijn data werd niet verdubbeld. Hiervoor heb ik contact opgenomen met Vodafone. De klantenservice liet weten dat ik niet onder de Ziggokorting viel en dat ik maar contact op moest nemen met Ziggo omdat ik niet op de lijst stond. Uiteindelijk schijnt het probleem te zijn, dat mijn profiel nog op een oud adres staat. Dit terwijl de medewerker bij aanschaf van mijn nieuwe abonnement mijn adres nog gewijzigd heeft omdat ik aangaf dat deze al jaren niet meer klopt. Toen het adres na een aantal weken nog niet correct was heb ik nogmaals geïnformeerd bij een winkel waarom dit nog niet leek te kloppen. De medewerker gaf aan dat dit zou komen omdat het systeem tijd nodig heeft om het te verwerken en dat ik me daar geen zorgen over hoefde te maken.

Eindstand: na contact te hebben gelegd met Ziggo past Vodafone mijn abonnement aan op de korting waar ik recht op heb. Zij zijn echter niet bereid om mij het teveel betaalde bedrag terug te geven. Daarnaast heeft Vodafone ook haar excuses niet aangeboden. Ik voel me als grofvuil behandeld door Vodafone en ik hoop door middel van deze recensie anderen te behoeden om een contract aan te gaan met Vodafone.

N
Was deze beoordeling nuttig? 0 1
Reageer op deze review
reclame

telefonische verkoop komt niet eens door in hun eigen systeem

Beoordeling 
 
1.3
Bestellen 
 
2.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Ik werd gebeld door een medewerker van vodafone omdat wij zijn overgestapt op ziggo en de combinatie zo voordelig was. Na een gesprek van 3 kwartier met een goede aanbieding tot overeenstemming gekomen en er zijn bandopnames gemaakt.
Nooit mail bevestiging gekregen, twee keer er achter aan gebeld. Ze weten van niets en zouden de bandopnamen opzoeken. Ook nooit meer wat van gehoord. Een nieuwe aanbieding is bijna anderhalf maal zo duur.
Waardeloos!!!

DD
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Waardeloze provider

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Ik word van het kastje naar de muur gestuurd door Vodafone. Niemand wil en kan helpen. Had een verlenging gedaan bij Vodafone met toestel. Toestel 2 keer binnen 2 weken kapot. Binnen 2 weken alles opgezegd. Maar helaas het contract blijft verlengd voor 2.5 jaar. Niemand wil dit ongedaan maken bij Vodafone. Schande

P
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Zeer slechte service en veel fouten met invoicing

Als ik nul ster kon geven dan had ik het zeker zonder twijfel gegeven. Ik ben al bijna 6 jaar een klant van Vodafone en de laatste 2 jaren zijn echt een hel geweest. Ik besloot om weg te gaan maar Vodafone wilde nog een kans met een zeer goedkoop zakelijk ab. Elke maand wordt er verkeerd gefactureerd en ik moet meer dan 10 keer ( niet overdreven) voor 1 factuur oplossen en nog steeds naar paar maanden kunnen ze geen kleuter som uitrekenen. De mannen medewerkers hebben een hoger EQ om toch goed naar het problem to focussen maar komen de beloftes soms niet na bijv terugbellen en corrigeren . De vrouwen zijn echt een drama en koppig zonder hersens. Die denken dat ze alles weten en alleen maar gelijk hebben. Ik vraag me soms af waarom ze worden aangenomen als klantenservice met een lage niveau van omgaan met klanten. Ik werd zelfs opgehangen omdat ik het geduld niet meer had om nogmaals uit te leggen en volgens haar praat ik te hard. Wat moet je dan doen als klant, als een medewerker niet wilt oplossen? Ik had een verkeerde keuze gemaakt om te blijven voor een goedkoop ab. Als ik terug kon draaien betaal ik liever 2 keer meer om weg te gaan. Ik raad iedereen aan om geen Vodafone te kiezen. Je bent uiteindelijk meer tijd kwijt en geld kwijt om iemands fouten op te lossen. Ook een kans dat je hoge bloeddruk gaat krijgen.

A
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Contract opzeggen

In Augustus probeerde ik contract voor mobiel voor mijn dochter te beindigen of over te dragen op haar naam. Nooit in mijn leven heb ik zo'n vreselijke ervaring gehad.De medewerker in Haarlem wilde het niet regelen. Een nieuw contract afsluiten is een paar minuten geregeld. Formulieren met aangetekende post versturen. Een maand later wordt het geld nog steeds van mijn rekening afgeschreven. Half uur bellen vanuit het buitenland. Kost ook nog 10 euro. Minimaal 6 x emailen. Ja het is nu geregeld. In oktober wordt het geld weer van mijn rekening afgeschreven. Vodafone is het meest afschuwelijke onprofessionele oplichtersbedrijf wat er maar is. Geld van je rekening stelen. En ik zal heus niet de enige zijn. - 10 sterren voor deze oplichtersbende.

DL
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Vodafone moet weg oplichters

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Vodafone thuis ,nooit doen, van het begin nooit tevreden ,slecht communicatie,zijn niet cliënten gericht.is er een probleem ,wordt van een naar de ander gestuurd,dan sta je letterlijk alleen voor .Wat een slechte service!
Halen je binnen met mooie praatjes maar service is waardeloos!
Ze hebben het over overstapservice...geen omkijken naar en geen dubbele kosten. Zo staat het ook op hun website vermeld.Had zelf gebeld om mijzelf af te melden maar moest ik geen zorg over maken want dat gingen ze regelen met mijn nieuwe aanbieder en zal het alvast noteren dat ik had gebeld.
Bleek dat ik nog een 7 maanden contract bij Vodafone toeval ik mijn zelf heb afgemeld en geen gebruik meer maak van hun diensten.
Heb nu 350 euro ,ben nog elke maand 50 euro aan het betalen t/m december en nu was het wel prima om zelf mijn abonnement af te zeggeb ,maar krijg mijn geld niet terug, blijkt de persoon die ik had eerst gesproken om mijn abonnement af te zeggen had het blijkbaar niet genoteerd,dus is het mijn probleem.
Komen mij nergens in tegemoet.
Ik moest het allemaal neerleggen en gewoon door betalen t/m december dubbel blijven betalen ,zolang zijn geld binnen krijgen dan is het prima en ik mag oprotten.vodafone verdient niet eens 1 ster of een half ster.stelletjes oplichters zijn ze met zijn alleen.

K
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Vodafone begin er niet aan!

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Ik heb een maand geleden een telefoon + abonnement besteld bij VODAFONE. Ze hebben de verkeerde kleur opgestuurd roze ipv zwart.
Retourneren duurt 10-15 werkdagen! Na 32 dagen nog geen telefoon.
Heel toevallig precies na 1 maand de telefoon teruggeboekt en geannuleerd. Abonnement is wel doorgelopen en precies op die dag ging de 2e maand in.
Ik heb van de bestelling afgezien. Ik moet wel 2 maanden abonnement betalen.
Terwijl ik helemaal geen telefoon had! Klantenservice is ook een feest.
Ik ben minimaal 10x doorverbonden en elke keer moest ik weer mijn telefoonnummer, naam, adres, postcode, geboortedatum en bankrekeningnummer doorgeven
en werd steeds minimaal 5min in de wacht gezet. Uiteindelijk wilde ik helemaal van vodafone af en hoewel iedereen normaal nederlands praat krijg je bij opzeggen
iemand die fries praat en waar je dus niets van verstaat. 10x vroeg de man of ik naar een nieuwe aanbieding wilde kijken en heb 10x geen interesse gezegd.
Hij bleef maar doorgaan en heb uiteindelijk gezegd dat hij het nog wel 50x kan vragen maar het niets gaat opleveren. Uiteindelijk zou ik een email
krijgen met bevestiging opzegging. Meneer zegt mijn email verkeerd. Ik corrigeer meneer. Zegt meneer: DAT ZEI IK TOCH!. Uiteindelijk nog steeds geen email
gehad. Er worden vieze spelletjes gespeeld bij vodafone en ik heb geen ander woord dan oplichting. Ben er nog steeds niet vanaf en de kans is groot dat ik
er ook niet vanaf kom. Ik adviseer geen zaken te doen met VODAFONE!

A
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

nooit aan beginnen

Beoordeling 
 
1.5
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
3.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Begin er nooit aan,je maakt afspraken met de verkoper,blijkt dat je een ander contract krijgt dan je hebt afgesproken.
De verkoper geeft zijn telefoonnummer, voor als je vragen hebt.
Je belt hem met een vraag je krijg hem niet meer aan de lijn .
Spreek je in of hij jou terug wil bellen , doet hij niet.
Klaag je bij Vodafone over hem ,krijg je te horen wij zullen er melding van doen.
Wordt je door Vodafone gebeld ,dat je moet betalen voor 06 nummers terwijl we met de verkoper hadden afgesproken dat die gratis erbij in zaten.
Je verteld ze dat bij Vodafone ,krijg je te horen bewijst het maar.
De verkoper krijg je nooit meer te spreken, en bij Vodafone geven ze geen informatie .
Waar de verkoper werkt of zo en willen zelf de verkoper niet bellen.
Mijn advies begin er nooit aan, stuur de verkopers van Vodafone meteen weg als ze aan de deur komen.
Je wordt echt niet verder geholpen, door Vodafone.

B
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Gratis installatie kost bij Vodafone 390 euro

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Vodafone Thuis wordt verkocht met gratis installatie die helemaal niet gratis is. De telefonische verkopers zijn bijzonder aardig en voorkomend en 'mogen'je bij wijze van uitzondering een compleet gratis 3 in 1 installatie aanbieden. Dat moet wel gratis, anders zijn ze duurder dan de gecombineerde drie diensten samen. Dus als je dan besluit om het te doen, wordt je door Guideon gebeld en verteld dat het niet gratis is maar 19,50 per kwartier kost. Dus is het allemaal duurder dan gewoon de drie losse dinesten samen. De installatie hierop afblazen mag niet van Vodafone op straffe van een boete van 390 euro die ze gewoon gaan innen. De helpdesk helpt je geen steek verder en ze doen gewoon waar ze zin in hebben.
Wat een ranzig verkoop model heeft Vodafone. Bewust foute voorlichting en je dan in hun administratieve molen vermorzelen om toch over jouw rug die 390 euri te innnen.
Ik ben/was een trouwe mobiele klant, maar zal om deze reden ook mijn mobiele abonnement wijzigen naar een andere provider. Ik ben helemaal klaar met Vodafone. Klantonvriendelijkste provider ooit.

M
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Vodafonethuis? NIET DOEN!!!

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Begin juni 2015 werd ik gebeld door Vodafonethuis met de vraag of ik mijn jaarabonnent wilde verlengen. In eerste instantie was de installatie en gebruikerservaring goed geweest, dus ik dacht: ok.
Vodafone plant de Guidion (het bedrijf tussen Vodafone en de klant welke de monteurs aanstuurt) in op de 15e juni 2015. Vervolgens wordt ik 1 week voorafgaande aan de 15e nogmaals door Vodafone gebeld met het verzoek de monteursafspraak later in te plannen op de 23ste vanwege de drukte. Met tegenzin stem ik toe, en geef aan dat ik einde van de maand voor langere tijd voor mijn werk naar het buitenland vertrek, dus het moet dan wel in orde komen. Er wordt beloofd dat alles in orde komt.
Vervolgens is de 15e aangebroken, en wat gebeurt er? Geen Internetsignaal, geen TV signaal en geen telefoon signaal. Vervolgens bel ik de klantenservice (à 0,45 € per gesprek) voor opheldering. Er wordt excuses aangeboden, maar een monteur sturen lukt dan niet meteen. Ze beloven terug te bellen. Volgende dag bel ik zelf maar weer voor hetzelfde tarief (aangezien zij mij natuurlijk niet bellen), en met heel heel veel moeite en enkele gesprekken komt de nieuwe afspraak op de 20ste om 18:00.
Na 5 dagen zonder internetsignaal, geen TV signaal en geen telefoonsignaal (met een tiener in huis) komt de monteur en begint aan zijn werk. Hij moet bellen, ze moeten op de Back office een “ticket” aanmaken, want op mijn adres was alles door hen uitgeschakeld en de monteur kon zonder hun hulp niet verder met de uitgebreide en volledige installatie en wordt het analoge TV signaal ook weggehaald. Wat blijkt? Er zijn geen werknemers meer rond dit tijdstip aanwezig op de back office. Verwonderd vragen de monteur en ik ons af waarom er dan in godsnaam op dit tijdstip een afspraak ingepland wordt, en niet voor 18:00?
Goed, maar weer de zoveelste keer bellen voor 0,45 €. Weer is het sorry, sorry, begrip, we werken er hard aan etc. Ik blijf netjes en vriendelijk, maar na 1 week zonder internetsignaal, geen TV signaal en geen telefoon signaal begint mijn geduld toch op te raken, het is een simpele contractverlenging? Vervolgens belt Reggefiber, (zit er ook weer tussen), zij komen langs en fixen het probleem, internet doet het weer en de installatie van de televisie in de woonkamer doe ik zelf maar.
Vervolgens wéér de klantenservice gebeld en gevraagd om een nieuwe afspraak voor een monteur, aangezien op de slaapkamers nog geen TV is, en hiervoor moeten kabels door de muur getrokken worden (deze informatie is mij verder niet verteld in het verkoop gesprek en ook niet dat er 0,90 € per meter kabel betaald moet worden als de monteur meer dan 15 meter nodig heeft). Weer komen de zoveelste excuus- en sorry betuigingen en het is allemaal hun schuld- ik heb er geen boodschap meer aan, ik wil gewoon dat alles werkt. Men beloofd dat ik wordt teruggebeld voor een nieuwe monteursafspraak. Na 3 dagen wachten zonder teruggebeld te zijn en de datum van mijn vertrek zeer dichtbij komt, nogmaals de laatste poging gewaagd.
Een afspraak voor mijn vertrek kon niet meer worden ingepland, en dus wil ik bericht van een correcte factuur (ik heb 2 kastjes gekregen voor beide slaapkamers welke niet geïnstalleerd zijn en dus wil ik ook niet betalen voor een dienst welke ik niet afneem), bovendien wil ik compensatie.
Het compensatie voorstel was 2 weken gratis, en dat terwijl mijn dataverbruik van mijn mobiele telefoon (overigens ook Vodafone) in deze periode tot op 100 € gekomen is omdat ik zakelijk gezien wel e-mails moest bekijken op de een of andere manier.
Ik ben nog nooit op zo’n onprofessionele manier door welke provider behandeld. Ze hebben me als trouwe klant volkomen in de kou laten staan en waren op geen redelijke compensatievoorstel te brengen. Ik heb toen besloten alles op te zeggen aangezien Vodafone juridisch de verplichting niet nakwam in de overeenkomst. Vervolgens wordt ik bedreigt met een afkoopsom te moeten betalen van 390 €, en dat terwijl ik eigenlijk contractvrij was en door hen benaderd ben om te verlengen.
Ik heb maar een woord voor Vodafone : SCHANDE!!!!!

JR
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

JH Brood op 03 September 2015

Helemaal eens met deze review. Ik heb exact dezelfde ervaringen met ze! Ik ben ziedend!

Reageer op deze review
Lees meer reviews

Meest gelezen op Reviewspot:

1.
mobiel.nl
 
9.2 (636)
2.
youfone reviews
 
7.4 (136)
3.
belsimpel
 
8.8 (484)
4.
Simyo reviews
 
5.9 (64)
5.
simpel.nl
 
5.6 (31)

Wij zijn benieuwd naar jouw Vodafone ervaring

Vodafone biedt Vodafone abbonementen met telefoon en allerlei andere gsm gerelateerde producten aan. Ook kunt u bij Vodafone een internet abonnement met een dongel bestellen. Ook hollandsnieuwe verkoopt abonnementen van Vodafone. Vodafone is echter groot geworden met haar mobiele abonnementen en daar is de organisatie nog steeds groot in. Met een Vodafone abonnement weet je zeker dat je een goed bereik hebt. Bij Vodafone kunt u tegen een vast tarief obeperkt bellen, sms'en en internetten. U kunt kiezen uit de laatste gsm's en de meeste gsm abonnementen zijn ook wel voordelige abonnementen.

Wat is uw ervaring met Vodafone? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Vodafone hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Vodafone reviews lezen.

Telefoonnummer: 0800-0200055

Algemene informatie

Keurmerken
n.v.t.
Verzendkosten
afhankelijk van product
Levertijd
n.v.t.
Productgroepen
  • gsm + abonnement
  • sim only
  • prepaid
  • gsm
  • abonnementen
Merken
  • Nokia
  • Samsung
  • Apple
  • HTC
  • Apple Iphone
  • Huawei
  • iphone
Afhalen mogelijk
nee
Betaalmethodes
  • Ideal
  • Bankoverschrijving