Wehkamp reviews & ervaringen

www.wehkamp.nl
 
3.9 (362)
Wehkamp reviews

362 Wehkamp reviews

 
(22)
 
(36)
 
(58)
 
(85)
 
(171)
Terug naar overzichtspagina
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
58 resultaten - getoond 1 - 30
1 2
Volgorde

Slecht product

Beoordeling 
 
5.5
Bestellen 
 
5.0
Levering 
 
6.0

Ik heb gister een jurkje besteld en hij kwam vandaag binnen. Het gaat om dit jurkje https://www.wehkamp.nl/mango-gebreide-jurk-kaki-16652969/?ref=%7B%22slug%22%3A%22dames-kleding-jurken%22%2C%22params%22%3A%22soort-jurk%3Djurken-met-col%22%7D
Er staat bij dat de jurk groot valt, dus een maatje kleiner is aan te raden. Er was geen S meer beschikbaar, dus ik bestelde een M. Toen ik het binnen kreeg heb ik het meteen gepast. Het is totaal geen jurkje. Het jurkje viel net over mijn kont heen, en als ik bewoog was mijn hele kont te zien. Ik snap dan ook niet waarom je het als een jurkje verkoopt als dat het helemaal niet is. Erg teleurstellend dit. Ga hem meteen retourneren. Ga voorlopig niks meer bestellen bij Wehkamp.

L
Was deze beoordeling nuttig? 3 0

Webcareteam Wehkamp op 21 December 2020

Goedenavond,

Wat vervelend om te horen dat het artikel niet aan uw verwachtingen voldoet. Ik neem uw klacht graag in behandeling, om te kijken of we iets moeten aanpassen op onze site.

Zou u hiervoor uw klantnummer, geboortedatum en link/omschrijving kunnen mailen naar socialmedia@wehkamp.nl?

Dan nemen we uw klacht zo spoedig mogelijk in behandeling.

Met vriendelijke groet,

Webcareteam Wehkamp

Reageer op deze review

Slechte klantenservice

Beoordeling 
 
6.0
Bestellen 
 
7.0
Levering 
 
7.0
Service 
 
3.0
Prijs 
 
7.0

Slechte ervaring met de klantenservice van Wehkamp. Vraag of klacht wordt niet goed opgepakt. Ik had een extra code gekregen voor een tegoed ivm verjaardag. Deze code werkte niet, ook al had ik voldaan aan de voorwaarden.
Het ging slechts om €7,50, maar heb nog steeds geen behoorlijk antwoord gekregen.
Ik heb mijn Wehkamp app verwijderd, omdat het me dusdanig ergerde.

I
Was deze beoordeling nuttig? 2 1

Webcareteam Wehkamp op 17 September 2020

Goedemiddag,

Wilt u een e-mail sturen naar socialmedia@wehkamp.nl met uw klantnummer, geboortedatum en een link naar deze melding?
Dan nemen wij dit zo spoedig mogelijk in behandeling.

Met vriendelijke groet,

Webcareteam Wehkamp

Reageer op deze review

Product onaangetast niet retour, ook niet op eigen kosten

Beoordeling 
 
5.5
Bestellen 
 
3.0
Levering 
 
10.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
8.0

Heb niet goed gezien dat ik studioline txt 1 (gel) bestelde terwijl ik txt 2 nodig had. Had dit wel bij google ingevuld maar niet gecheckt in mijn bestelling naar Wehkamp. Mijn schuld. Levering ging keurig op tijd. Er zitten 6 doosjes verpakt in een neutrale kartonnen verpakking. Doordat ik deze open maakte (er zit een soort zegel stikker op van Wehkamp zelf) zag ik dat ik het verkeerde besteld had. Heb gebeld met servicedesk (kreeg ze meteen te pakken) en uitgelegd dat ik op mijn kosten graag het doosje retourneer en txt 2 ontvang.
Is onmogelijk volgens de medewerker. Zegel is verbroken dus "nee". Maar echtwaar het doosje waar het inzit is een neutraal kartonnen doosje, alle doosjes met het merk erop zijn onaangetast. Paar keer uitgelegd. Wat ontzettend onbegrijpelijk dat dit niet mogelijk is. Ik snap het als er een originele doos met zegel opengemaakt is maar dit is echt erg klantonvriendelijk.

Wehkamp bestelling
Wehkamp bestelling
Wehkamp bestelling
MR
Was deze beoordeling nuttig? 2 0

Webcareteam Wehkamp op 20 Maart 2020

Goedenavond,

We kijken graag voor je na wat er eventueel nog te regelen is voor de retourvoorwaarden van dit artikel. Zou je daarvoor via de mail je klantgegevens op willen sturen, samen met een link/verwijzing naar deze klacht, en foto's van de gel-verpakking(en)? Dit mag naar socialmedia@wehkamp.nl.

Met vriendelijke groet,

Webcareteam Wehkamp

Reageer op deze review

Extreem slechte ervaring met Wehkamp.

Beoordeling 
 
5.5
Bestellen 
 
10.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
10.0

Extreem slechte ervaring met Wehkamp. Afgelopen week wasmachine besteld die zaterdag geleverd werd. Vervolgens bleek die kapot te zijn, wat ik nog best kan begrijpen. Gelijk Wehkmap gebeld, werd mij verteld dat die dinsdag wordt opgehaald en nieuwe wordt afgeleverd en als tegemoetkoming kregen wij 25euro tegoed bon. Dinsdag werd wasmachine opgehaald, maar er is helemaal geen nieuwe ingepland! Terwijl zaterdag ons beloofd werd, dat ze die inplannen voor dinsdag voor ophalen van oude en levering van nieuwe. Daarbij heb ik het nog nagevraagd of ik zeker niks meer voor hoefde te doen, werd mij verzekerd dat hun alles zouden regelen. Dinsdag bel ik dus nogmaals Wehkamp op, vanwege slechte service en krijg ik de heer Denzel aan de lijn die van alles bij elkaar liegt. Hij verteld mij dat vanuit hun niet mogelijk is om tijdvak in te plannen, wat achteraf blijkt wel te kunnen. Zogenaamd is er op dat moment geen hogere persoon dan hem aanwezig, terwijl dat onmogelijk is. Bij elke organisatie moet ik er altijd een leidinggevende of supervisor aanwezig zijn i.v.m. veiligheid. En het mooiste er van is hij heeft mij ook al beloofd levering voor woensdag in te plannen. Wat achteraf ook helemaal niet gedaan was toen ik transport bedrijf belde om tijdvak in te laten plannen. Waardoor ik geneigd was om nog een keer te bellen en toen kreeg ik mevrouw die eindelijk iets wist van het bedrijf af, maar helaas vanuit hun kwam er geen tegemoetkoming meer. WIJ BESTELLEN NOOIT MEER BIJ WEHKAMP.

D
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

webcareteamwehkamp.nl op 21 Juni 2019

Goedemiddag,

Onze excuses voor de late reactie op je review!

Mochten we op dit moment nog iets voor je kunnen betekenen laat het dan gerust weten. Dit mag via de mail, op socialmedia@wehkamp.nl .

Met vriendelijke groet,
Webcareteam Wehkamp

Reageer op deze review

schoenen met alarm

Beoordeling 
 
5.5
Bestellen 
 
7.0
Levering 
 
7.0
Service 
 
2.0
Prijs 
 
6.0

schoenen gekocht,,ging in elke winkel het alarm af,,wehkamp een mail gestuurd krijg je dagen later pas antwoord op..kreeg het advies in een van haren winkel te laten de-activeren..extra naar een winkel 15 klmtr van huis..kom de dag er na in de winkel en wat dacht u bij de ingang en de uitgang sta je voor jan lodewijk. nou ik ben dus genezen van het onn line winkelen.nooit meer,

G
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

webcareteamwehkamp.nl op 10 December 2018

Goedemiddag,

Ik vind het erg vervelend om te lezen dat de schoenen die je bij ons besteld hebt ervoor zorgden dat er alarmen van winkels afgingen. Graag kijk ik met je mee zodat we kunnen voorkomen dat dit in de toekomst weer voorkomt.

Ik wil je vragen om je gegevens en een korte omschrijving van je klacht op te sturen naar socialmedia@wehkamp.nl, wij zullen de klacht binnen 24 uur in behandeling nemen.

Met vriendelijke groet,

Webcareteam Wehkamp

Reageer op deze review

Waardeloos

Beoordeling 
 
5.0
Bestellen 
 
9.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
9.0

Ten eerste kreeg ik de verkeerde schoenen. Toen moest ik zelf de juiste weer bestellen, die konden niet achteraf betaald worden. Vervolgens vergeet ik mijn kortingscode, dus ik mail en krijg na 8 dagen nog geen reactie. WAARDELOOS!!

S
Was deze beoordeling nuttig? 0 1

webcareteamwehkamp.nl op 11 November 2018

Goedemiddag,

Ik vind het erg vervelend om te lezen dat de verkeerde schoenen geleverd zijn en dat het vervolgens ook niet is gelukt om de kortingscode te verzilveren. Graag helpen we je hierbij verder.

Ik wil je vragen om je gegevens en een korte omschrijving van je klacht op te sturen naar socialmedia@wehkamp.nl, wij zullen de klacht binnen 24 uur in behandeling nemen.

Met vriendelijke groet,

Webcareteam Wehkamp

Reageer op deze review

Lang vertraagde levering

Beoordeling 
 
6.0
Bestellen 
 
9.0
Levering 
 
3.0

Toen ik de loveseat bestelde op donderdag was de levertijd 5-6 werkdagen en er was voldoende (6) op voorraad. Na aankoop stond er "We gaan meteen met je bestelling aan de slag" Na 4 dagen krijg ik een e-mail dat de bestelling is vertraagd en het 3 weken gaat duren. Niet cool!

I
Was deze beoordeling nuttig? 1 1

Wehkamp op 10 September 2018

Goedemiddag Inge,

Wat vervelend om te lezen dat je de loveseat nog niet in huis hebt. Bij je bestelling hebben mogelijk meer dan 6 mensen op hetzelfde moment gereageerd. Ondanks dat de loveseat nog op voorraad was, kan dat in een fractie van een seconden veranderen. Dat is heel erg balen en heeft er ook voor gezorgd dat je op een nieuwe voorraad moet wachten. We zijn ons ervan bewust dat ons systeem niet snel genoeg synchroon loopt met bestellingen en we werken eraan om dit probleem op te lossen. Excuses voor het ongemak. Je kan op de loveseat wachten. Mocht je toch graag willen dat we met je meekijken dan mag je een e-mail met je persoonlijke gegevens sturen naar socialmedia@wehkamp.nl

Met vriendelijke groet,

webcareteam wehkamp

Reageer op deze review

Wehkamp discutabele praktijken

Beoordeling 
 
5.5
Bestellen 
 
10.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
10.0

op 4 juli via ordernr. 14414056 een loungeset Lyon besteld en met creditcard euro 629,-- betaald.
Op 10 juli belt de vervoerder Dynalogics dat ze de order niet kunnen afleveren omdat de zending zwaar beschadigd zou zijn.
Zending is dus nimmer door ons ontvangen.
Volgende dag belt Wehkamp over deze kwestie en met de vraag of we nog een andere onbeschadigde loungeset willen ontvangen.
Uiteraard wilden we dat en met ordernummer 144670847 is de loungeset op 13 juli bij ons afgeleverd.
Echter wat schetst onze verbazing?
Wehkamp claimt nu nog een betaling van ons van 629,-- eyro terwijl de set al reeds met creditcard betaald is, en uiteraard al lang en breed van onze rekening afgeschreven.
Ach, dachten wij, even belletje naar Zwolle en dan is dat ook weer geregeld.
Zou allemaal in orde komen.
Echter, diverse aanmaningen liggen nu bij ons in de mail voor betaling van die 629,-- euro.
Telefoontjes, diverse mailtjes hebben tot nu toe nog geen enkel effect gehad.
Dus wij beginnen ons hier behoorlijk aan te ergeren en zullen in de toekomst dus nooit meer iets bij deze malafide onderneming bestellen!

I
Was deze beoordeling nuttig? 2 1

wehkamp op 14 Augustus 2018

Goedemorgen,

Wat ontzettend vervelend dat dit nog steeds niet in je account is aangepast. Ik begrijp dat dat ergernis veroorzaakt. Onze excuses hiervoor.
We kijken graag met je mee wat we hiervoor kunnen doen. Zou je een e-mail willen sturen naar socialmedia@wehkamp.nl met je klantgegevens?

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

webcareteam wehkamp

Reageer op deze review

Wannahavedagen

Beoordeling 
 
6.0
Bestellen 
 
7.0
Levering 
 
8.0
Prijs 
 
3.0

Je kijkt uit naar de wannahavedagen!. En dan blijkt dat een ander bedrijf, zonder wannahavedagen, toch goedkoper is. Dit zegt volgens mij genoeg.

VI
Was deze beoordeling nuttig? 0 1

wehkamp op 05 Juli 2018

Goedemiddag.

Wat jammer dat onze aanbiedingen niet de laagste prijs hadden in verhouding met andere aanbieders. Echter is dit ook niet iets wat wij beloven. De prijzen worden in overleg met onze leverancier samengesteld, hierbij wordt er niet gelet op de prijzen van onze concurrenten.

Mochten we je verder nog ergens mee kunnen helpen, mag je altijd mailen naar socialmedia@wehkamp.nl.

Met vriendelijke groet,

webcareteam wehkamp

Reageer op deze review

Slecht te woord gestaan

Beoordeling 
 
5.8
Bestellen 
 
7.0
Levering 
 
8.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
7.0

Diverse dames klantenservice hebben mij, een goede klant, zeer slecht en onprettig te woord gestaan.

E
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

wehkamp op 06 Mei 2018

Goedenavond,

Wat vervelend om te lezen dat je zo vervelend te woord bent gestaan door onze klantenservice. Dat is absoluut niet de bedoeling. Zou je je ervaring willen mailen naar socialmedia@wehkamp.nl ? Dan kijken we graag voor je na wat we voor je kunnen betekenen.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

webcareteam wehkamp

Els op 06 Mei 2018

Dat is zeker vervelend, door meerdere medewerkers dus en dat terwijl ik jarenlang al een goede klant ben. Ik heb inmiddels een klacht ingediend, ben erg benieuwd hoe daar op gereageerd gaat worden. Wordt vervolgd.

Reageer op deze review

Volautomatische koffieapparaat Philips EP 4050

Beoordeling 
 
5.8
Bestellen 
 
7.0
Levering 
 
7.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
8.0

Alles is goed gegaan tot het apparaat hier stond, en niet goed werkte na een aantal weken.
De melk beleef stromen of gaf maar een beetje.
We hebben dit van onze kinderen gekregen, maar ik had van het begin problemen om de inzet eruit te krijgen voor schoonmaak. Daar kwam onze zoon voor langs 1 x per week.
Dit omdat daar een heel ritueel aan vooraf moest gaan, en het mij dan nog niet lukte.
Op de video (you tube) ziet het er zo easy uit?? vergeet het maar.
Wij zijn beperkt met onze handen,en kunnen niet kracht zetten of tillen.
Nu moest het apparaat terug voor reparatie,ik kon de inzet niet schoonmaken omdat ik het er niet uit kreeg.
Mijn zoon was er niet.
Dus het apparaat is verder schoongemaakt en de koffiebonen eruit, maar er bleven een paar bonen achter omdat ik het apparaat niet op de kop kon zetten.
Contact opgenomen met Wehkamp facebook,en echt vriendelijk geholpen hoor om dit door te geven.
Maar nu kan dat dus een probleem worden,omdat de reparatieafdeling "waarschijnlijk" geen rekening met a technische mensen met een beperking houdt?
Het gaat dus om een paar koffiebonen en de inzet die niet afgespoeld is?
Ik zou het echt erg vinden als hierom de reparatie niet doorgaat,afwachten?
Maar alleen dit "mogelijke"scenario naar klanten vind ik al niet getuigen van service!
Daarom mijn service weet je het zeker??

S
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

wehkamp op 14 April 2018

Goedenavond,

Wat vervelend dat de koffiemachine al zo snel kapot is gegaan en niet de verdere afhandeling niet duidelijk is.
Graag kijken we met je mee wat we hierin voor je kunnen betekenen. Zou je jouw klantgegevens willen sturen naar socialmedia@wehkamp.nl?

Met vriendelijke groet,
webcareteam wehkamp

Reageer op deze review

een paar maanden kleine inleg over een redelijk gemiddeld bedra gespreid betalen, ruim 300e Rente!!!

Beoordeling 
 
5.3
Bestellen 
 
6.0
Levering 
 
5.0
Service 
 
5.0
Prijs 
 
5.0

Sinds jaar en dag klant van Wehkamp. Altijd netjes besteld en tijdig betaald. Met gespreid betalen nu 3 x de laagste inleg gedaan. De rente hiervoor was in drie maanden tijd 300 euro. Op een bedrag van 260. Dat vind ik stuitend! Na het afbetalen hiervan ben ik geen klant meer van Wehkamp.

Verder bestelde ik vorig jaar een kleine boxspring, werkelijk een lichtgewicht, met enkel net aanschroeven van de pootjes. Echter, de bezorgers kwamen het bed brengen, maar wilden niet de trap op naar de slaapkamer (wel vermeld met bestellen!). Ik heb uiteindelijk een bon gekregen voor het gebeuren, maar daar zat ik wel mooi met acute rugonsteking waarvoor fysio en een nieuw bed nodig waren, maar niemand die het bed dus omhoog bracht!

Ook kocht ik vorig jaar een stofzuiger goedkoper dan 40e klasse, waar zogenaamd ook zakken bij zouden zitten. Ook deze zaten er niet bij!

Jammer dat op de facebookpagina van Wehkamp zelf geen waardering kan worden gegeven ook b.v.

S
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Wehkamp op 05 Maart 2018

Goedemiddag,

Ik lees dat er een aantal dingen niet goed verlopen is. Onze excuses hiervoor. We willen dat alles graag nakijken en hulp bieden waar nodig. Hiervoor hebben we wel je gegevens nodig. Zou je deze willen sturen naar socialmedia@wehkamp.nl? Dan gaan we voor je aan de slag.

Met vriendelijke groet,
webcareteam wehkamp

Reageer op deze review

Levering niet betrouwbaar bij Wehkamp

Beoordeling 
 
5.8
Bestellen 
 
9.0
Levering 
 
2.0
Service 
 
5.0
Prijs 
 
7.0

Sinds Wehkamp samen werkt met DHL is het een drama. Ik werk 5 dagen in de week tot 17:00 uur. Levertijd 's avonds is voor mij een uitkomst. Ik hoef dus niet vrij te nemen of mijn bestellingen bij de buren (die ik niet ken) af te laten leveren. Dus sinds jaar en dag laat ik bestellingen na 18:00 uur bij mij afleveren, aangegeven dat ik niet wil dat het buren wordt geleverd. Lange tijd is dit goed gegaan. Helaas wordt tegenwoordig de bestelling al ver vooraf 18:00 uur aangeboden. Terwijl ik in spanning op mijn bestelling wacht, zie ik op de Wehkamp site dat mijn bestelling is geleverd maar dat ik niet thuis was. Het is zelfs voorgekomen dat mijn bestelling, omdat ik zogenaamd niet thuis was, retour is gegaan naar Wehkamp. Met Wehkamp contact opgenomen en als troost een voucher van 7, 50 euro gekregen. Deze wilde ik gebruiken bij het bestellen van een telefoon. Voucher...niet geldig... Gisteren was voor mij de maat vol. Toevallig was ik al om 15:30 uur thuis. Mijn bestelling zou vanaf 18:00 uur geleverd worden. Na wachten, wachten, wachten, toch maar voor de zekerheid mijn bestelling gevolgd...en wat blijkt...bestelling is geleverd. Wederom met Wehkamp contact opgenomen. Excuses natuurlijk. Wat blijkt...'s middags is mijn pakket bij de buren afgeleverd. Voor mij de laatste keer dat ik bij Wehkamp bestel. Jammer, het was een goede service.

M
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

webcareteam wehkamp op 26 Januari 2018

Goedemorgen.

Ik heb gezien dat je al op meerdere fora dit bericht had geplaatst. Onderstaand bericht, wat ik via een ander forum al had gecommuniceerd, kopieer ik. We ontvangen er graag reactie op!

Wat vervelend om te lezen dat je zoveel slechte ervaringen hebt met onze bezorgers van DHL. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik zou graag even voor je willen nakijken wat er allemaal is misgegaan en kijken hoe we dit zouden kunnen oplossen. Zou je daarom een mail willen sturen naar socialmedia@wehkamp.nl met je klantgegevens?

Alvast bedankt, en nogmaals excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

webcareteam wehkamp

Reageer op deze review

geen bezorging

Beoordeling 
 
6.5
Bestellen 
 
10.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
10.0
Prijs 
 
5.0

een tijdje geleden een bestelling gedaan maar tot nu toe steeds falende paketten bezorgen of ze komen te laat of helemaal niet steeds niets ontvangen inmiddels klantenservice gebeld en gemeld dat ze hun product mogen houden ik ga voortaan maar zelf halen dan heb ik het veel sneller online bestellen niet voor mij meer wehkamp neem ik niks kwalijk maar dit duurt te lang met dhl

MS
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

wehkamp op 14 December 2017

Goedemorgen,

Wat vervelend dat de pakketten niet op tijd geleverd worden. Vriendelijk wil ik je vragen om je klantgegevens op te sturen naar socialmedia@wehkamp.nl, zodat wij met je kunnen meekijken.

Met vriendelijke groet,
webcareteam wehkamp

Reageer op deze review

Tot twee keer toe een slechte ervaring met laptop van Wehkamp

Beoordeling 
 
5.5
Bestellen 
 
10.0
Levering 
 
10.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Hallo,

Tot twee keer toe een slechte ervaring met een laptop van Wehkamp.
De eerste laptop Acer die ik kocht kon ik na een jaar weggooien omdat mijn harde schijf 32 gb vol zat met windows updates.
Hiervoor heb ik de laptop twee keer na laten kijken bij een pc reparatie winkel. Die konden niets meer voor mij doen.

Dit zal me nooit meer overkomen dacht ik. Dus bestelde ik bij Wehkamp een nieuwe laptop van het merk HP met 500 gb geheugen. Maar daar deed een nieuw probleem zich voor. De speakers van de laptop haperen. Het afspelen van youtube muziek is niet mogelijk zonder haperingen. Hiervoor heb ik contact gezocht bij HP zelf maar tot nu toe is er nog geen oplossing gekomen.

Graag hoor ik van Wehkamp wat zij daar aan gaan doen. Heeft me dus veel geld gekost.

JK
Was deze beoordeling nuttig? 1 1

webcareteam wehkamp op 04 Augustus 2017

Goedenavond,
Wat vervelend om te lezen dat je slechte ervaring heb gehad met de laptops, ik zou graag met je mee willen kijken wat er precies gebeurd is.

ik ontvang graag je gegevens via socialmedia@wehkamp.nl, zodra we je bericht hebben ontvangen, kijken wij even met je mee.

Met vriendelijke groet,

webcareteam wehkamp

Mariele op 11 Januari 2018

Je hebt twee jaar garantie op elektronica en aan jou verhaal te lezen heb jij nooit eerder contact opgenomen met de klantenservice van wehkamp zelf en hiemee heb jij dus uberhaupt geen recht van spreken. Een acer laptop weggooien na 1 jaar klinkt nogal dom, had je hem wel als klacht gemeld dan was deze gerepareerd geweest en als het dan al een blijvend probleem zou blijven, dit betekend dus meerdere keren gerepareerd door de geautoriseerde reparatiedienst, dus niet bij de de locale reparatiewinkel! dit is inderdaad zonde van je geld ivm garantieperiode! dan zou je een vervangende toestel hebben onvangen...

Reageer op deze review

Bestellen en ontvangen gaan snel, retourneren en geld terug,drama

Beoordeling 
 
5.5
Bestellen 
 
10.0
Levering 
 
10.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Bestellen, ontvangen en facturen ontvangen gaan snel en prima.
Maar wanneer je iets retour stuurt en geld terug krijgt, moet je heel veel geduld hebben..
Ik wacht nu al meer dan 2 weken op mijn geld.
Terwijl ze reclame maken met binnen 2 weken alles verwerkt... niet dus!!
Ik wacht nog steeds.
Op email wordt ook niet al te snel gereageerd...

C
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

retour pakket vermist

Beoordeling 
 
6.3
Bestellen 
 
9.0
Levering 
 
9.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
6.0

pakket afgegeven bij de parcelshop, maar volgens Wehkamp is er niets binnen gekomen. dit na 14 dagen.

J
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

webcareteam wehkamp op 01 Juni 2016

Goedemiddag,

Erg vervelend dat je zending nog niet retour is verwerkt. Op dit moment hebben wij een lichte achterstand in het verwerken. Mocht het na 3 weken nog niet retour zijn verwerkt, kun je ons een e-mail sturen naar socialmedia@wehkamp.nl. We zullen het dan zsm oppakken.

Onze excuses voor de vertraging!
webcareteam wehkamp

Reageer op deze review

Geen reactie op ingediende klacht

Beoordeling 
 
5.0
Bestellen 
 
7.0
Levering 
 
7.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
5.0

2 maal een klacht ingediend over een barbecue. De maten kloppen niet. Daardoor kan het niet verder in elkaar gezet worden en kan ik er helaas geen gebruik van maken. Helaas nog steeds geen reactie ontvangen en ook geen oplossing voorhanden. Kortom zeer teleurstellend.

F
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

webcareteam wehkamp op 08 Juni 2016

Beste,

Vervelend om te lezen dat er niets gedaan is met de aangemelde klacht. Uiteraard willen wij zorgen voor een zo goed mogelijke oplossing. Zou je je gegevens willen opsturen via socialmedia@wehkamp.nl? Dan kunnen wij direct aan de slag.

Met vriendelijke groet,

webcareteam wehkamp

Reageer op deze review

Lege doos ontvangen

Beoordeling 
 
5.5
Bestellen 
 
10.0
Levering 
 
1.0

Op 22/3/16 een telefoon besteld bij weh kamp. Op 23 /3 een lege doos ontvangen zonder het mobieltje dat een waarde heeft van 344 euro.meteen de politie gebeld en die zegt wehkamp moet de bezorger achterhalen.wat nu?

SR
Was deze beoordeling nuttig? 3 0

webcareteam@wehkamp.nl op 24 Maart 2016

Beste,

Wat vervelend dat je telefoon niet geleverd is. Zou je ons een mail kunnen sturen?
Je kunt een mail sturen naar socialmedia@wehkamp.nl

Zou je daarin je klantnummer kunnen vermelden, zodat we kunnen kijken wat we voor je kunnen doen.

Met vriendelijke groet,

Webcareteam Wehkamp

Reageer op deze review

Gewoon slecht

Beoordeling 
 
6.3
Bestellen 
 
8.0
Levering 
 
8.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
8.0

Vorige week een nieuwe televisie besteld. Levering was snel. Direct bleek al dat het beeld niet goed was (veel haperingen, kleuren slecht, gevoel van 'eerder gebruikt'). Ik heb er direct melding van gemaakt, maar wilde vanwege het gedoe het toch even aanzien. Daar reageerde Wehkamp keurig op. Ik vind dat een andere koper ook recht heeft op een recentie, ik schrijf dus altijd een review.En deze is geplaatst. Na een week werd het (beeld) minder en minder, mijn zeven jaar oude LG heeft echt veel betere beelden. Ik heb Wehkamp weer een mailtje gestuurd. En een recensie geschreven met wat kritieke punten, die is overigens niet geplaatst (!). Wehkamp belde, vertelde mij de procedure en stuurde direct een mailtje. Dat is op zich niet slecht. Maar ik heb mijn vertrouwen allang in dit ding verloren, dat heb ik al kenbaar gemaakt en tegen betaling wil ik gewoon weer een LG . Dat kan dus niet. Ik moet ongeveer 21 dagen wachten op reparatie en dan moet ik het maar bekijken. 21 Dagen??? Telefonisch weer gevraagd naar de mogelijkheden voor een LG, dat blijft onbespreekbaar. Nu zie ik opeens dat Wehkamp 14 dagen bedenktijd hanteert en ik de tv gewoon kan terugsturen. Waar ik nou zo ontzettend van baal is waarom dit niet telefonisch wordt gemeld, terwijl mijn kwestie duidelijk is. Ik was gewoon bereid opnieuw bij Wehkamp een televisie te bestellen en zelfs bij te betalen, maar met dit soort praktijken voel ik mij altijd een beetje genaaid. Bah.

M
Was deze beoordeling nuttig? 7 0

webcareteamwehkamp.nl op 29 Februari 2016

Beste,

Wat een vervelende situatie zeg.
Zou je je klantnummer of postcode+huisnummer kunnen sturen naar: socialmedia@wehkamp.nl?

Dan pakken we het vanuit daar verder op.

Met vriendelijke groet,
webcareteam wehkamp

Reageer op deze review

Wasmachine niet naar boven gebracht

Beoordeling 
 
5.0
Bestellen 
 
10.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
8.0

Helaas mochten de bezorgers de wasmachine niet naar zolder brengen omdat deze ingepakt er niet door paste en uitgepakt mochten ze hem niet plaatsen. We hadden wehkamp speciaal uitgezocht op de service van het plaatsen en zitten nu dus met een wasmachine op de eerste verdieping die wij zelf niet omhoog krijgen (te zwaar)...

R
Was deze beoordeling nuttig? 4 0

webcareteam wehkamp op 25 Februari 2016

Goedemiddag Rosa,

Wat vervelend om te horen dat de wasmachine niet is geplaatst op de eerste verdieping. Zou je mij de klacht samen met je klantgegevens willen sturen? Je mag het mailen naar socialmedia@wehkamp.nl. We zullen dan kijken wat we voor je kunnen doen.

Met vriendelijke groeten,
webcareteam wehkamp

Rosa op 26 Februari 2016

Helaas na verspilde moeite van mailen is de oplossing van wehkamp om hem dan maar retour te zenden. En dan maar hopen dat ze hem uitgepakt willen meenemen.

Reageer op deze review
reclame

boxspring poten

Beoordeling 
 
6.5
Bestellen 
 
9.0
Levering 
 
9.0
Service 
 
2.0
Prijs 
 
6.0

Wij hadden op 26-01 een boxspring besteld en die werd de volgende dag al geleverd.
Na het uitpakken bleken er maar 4 poten i.p.v. 8 poten bij geleverd te zijn.
Meteen gebeld, en ze zouden een mail sturen waarin ik mijn klacht kon uitleggen.
zo gezegd zo gedaan, en ik zou snel iets te horen krijgen.
Donderdag niets gehoord dus belde ik, zelfde verhaal.
Vrijdag weer gebeld en ik zou zeker maandag of Dinsdag iets vernemen van ze.
Nu is het reeds Dinsdagmiddag en heb nog niets gehoord.
Moet dat nou zo lang duren om iets wat niet compleet is gewoon snel na te leveren???
Ik ben heel erg teleurgesteld in Wehkamp.

AL
Was deze beoordeling nuttig? 2 0

webcareteam wehkamp op 02 Februari 2016

Goedemiddag Arnold,

Vervelend dat niet alle poten van de boxspring meegeleverd zijn.

Wij willen graag kijken wat wij voor je kunnen doen. Zou je deze klacht samen met je klantnummer willen sturen naar socialmedia@wehkamp.nl? Zodra we je e-mail hebben ontvangen wordt je verder geinformeerd.

Excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

webcareteam wehkamp

webcareteam wehkamp op 02 Februari 2016

Goedemiddag Arnold,

Vervelend dat niet alle poten van de boxspring meegeleverd zijn.

Wij willen graag kijken wat wij voor je kunnen doen. Zou je deze klacht samen met je klantnummer willen sturen naar socialmedia@wehkamp.nl? Zodra we je e-mail hebben ontvangen wordt je verder geinformeerd.

Excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

webcareteam wehkamp

webcareteam wehkamp op 02 Februari 2016

Goedemiddag Arnold,

Vervelend dat niet alle poten van de boxspring meegeleverd zijn.

Wij willen graag kijken wat wij voor je kunnen doen. Zou je deze klacht samen met je klantnummer willen sturen naar socialmedia@wehkamp.nl? Zodra we je e-mail hebben ontvangen wordt je verder geinformeerd.

Excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

webcareteam wehkamp

Reageer op deze review

Opgelost

Beoordeling 
 
5.8
Bestellen 
 
7.0
Levering 
 
7.0
Service 
 
2.0
Prijs 
 
7.0

Inmiddels is de printer kosteloos retour gestuurd

H
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

canon PIXMA MX475

Beoordeling 
 
5.5
Bestellen 
 
7.0
Levering 
 
7.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
7.0

Printer reageerde niet meer op de router. Alle mogelijke oplossingen doorlopen, it specialist in huis gehaald, ook via helpdesk Canon alle opties doorlopen, allemaal zonder resultaat.
Artikel is nog geen 3 maanden oud als dit probleem optreed. Uiteindelijk artikel retour gestuurd voor reparatie.
Canon reageert dat er geen defecten zijn gevonden. Ik mag of 37 euro onderzoekskosten betalen en dan krijg ik mn
(nog steeds defecte) printer retour, en als ik niet binnen 5 dagen reageer doe ik automatisch afstand van mn printer.
Wehkamp gebeld, maar die doet niks voor mij en verschuilt zich achter de regeltjes van Canon.
Waardeloze service dus. Eindresultaat is dus dat ik mijn printer kwijt ben ( ik ga niet betalen om een defecte printer retour te krijgen. Dit was mijn laatste bestelling bij Wehkamp
krijgen

E
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Wehkamp stelt teleur!

Beoordeling 
 
6.5
Bestellen 
 
9.0
Levering 
 
9.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
7.0

Ik heb een mediastreamer gekocht bij de Wehkamp.
Deze ging na 2 maanden kapot, opgestuurd en weer na een week of 3 kapot terug gekregen.
Zonder begeleidende tekst of informatie.
Dit gemeld bij Wehkamp en hun vragen het artikel weer op te sturen. (automatische antwoord)
Ik pas daarvoor, mijn klacht bij de klantenservice gedaan, ook weer een automatisch antwoord.
Mijn advies, wanneer je iets electronisch koopt bij de Wehkamp en het gaat kapot dan is de kans groot dat je een probleem hebt, goede en jarenlange klant of niet ze laten je stikken.
De media streamer heb ik maar weggegooid, zonde natuurlijk maar wat doe je tegen zo'n enorm concern die alleen automatische antwoorden verstuurd en geen echte aandacht voor de klant heeft. Mijn account heb ik laten verwijderen gelukkig kan ik met mijn euro's ook bij andere webshops terecht waarvan de service beter en klantgericht is.

GS
Was deze beoordeling nuttig? 3 0

webcareteam wehkamp.nl op 29 September 2015

Dat is vervelend om te horen! Kan je mij een mail sturen samen met jouw klantnummer of postcode+huisnummer en de klacht naar socialmedia@wehkamp.nl?

Met vriendelijke groet,

Webcareteam Wehkamp.nl

webcareteam wehkamp.nl op 29 September 2015

Dat is vervelend om te horen! Kan je mij een mail sturen samen met jouw klantnummer of postcode+huisnummer en de klacht naar socialmedia@wehkamp.nl?

Met vriendelijke groet,

Webcareteam Wehkamp.nl

Reageer op deze review

Wat een ongeorganiseerde toko is de wehkamp.nl!

Beoordeling 
 
6.0
Bestellen 
 
9.0
Levering 
 
8.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
6.0

Wehkamp.nl, een mooie website met veel keuze en over het algemeen goede service. bij producten onder een bepaalde prijs is een defect geen probleem, kan je makkelijk retourneren en zijn ze meer als vriendelijk.

Waarom een ster zou u denken? Het volgende is bij mij het geval. ik heb bij de wehkamp.nl een jaar geleden een laptop gekocht. Een Hp laptop van 1300 euro. Geen prulletje dus.

Na maar liefst 2 maanden is de SSD schijf defect en geeft Wehkamp aan dat het repareren hiervan 3 weken in beslag gaat nemen. Ik vind dit naar mijn mening zeer lang, maar zie ook in dat dit ook niet de schuld van Wehkamp.nl is. Wehkamp.nl adviseert mij contact op te nemen met HP voor een snellere reparatie en met succes. Hp stuurt de nieuwe schijf binnen 5 werkdagen op en ondanks dat ik al mijn data kwijt ben, ben ik relatief goed geholpen.

3 weken geleden ( nog niet eens een jaar later ) is het niet de harde schijf maar het hele moederboard wat defect is. Wederom geeft Wehkamp weer aan dat ik 3 weken moet gaan wachten en dat het niet mogelijk is om de koopovereenkomst te ontbinden. Ik heb telefonisch aangegeven dat de harde schijf ( volgende de diagnose van hp ) niet defect is en dat deze dan ook on aangetast terug moet komen. De desbetreffende Wehkamp.nl medewerker heeft mij verteld dat wanneer ik dit aangeef in de reparatie aanvraag, dit geen probleem is. Ik heb in de reparatie aanvraag geschreven dat er belangrijke data op de schijf staat, en dat ik graag gebeld of gemaild wordt voordat zij deze gaan formatteren of aanpassen. Dit is allemaal in orde volgens de medewerker, en ik ben zeer tevreden omdat ik geen backup hoef te laten maken ( tegen betaling ) door de plaatselijke computerboer.

Nu 3 weken na de start van de reparatie ( uiterlijke garantie termijn die wehkamp stelt), bel ik wehkamp op om te vragen wat de status van de reparatie. De beste medewerker weet mij te vertellen dat ze daar geen kennis van kan krijgen en probeert mij z.s.m. af te wimpelen.

Vervolgens heb ik contact gehad met consuwijzer. zij wisten mij te vertellen dat ik een aangetekende brief kan sturen waarin ik Wehkamp.nl een laatste termijn voor reparatie stel. Mochten zij hier niet aan voldoen ben ik dan gerechtigd de koopovereenkomst te ontbinden. Dus ik wehkamp gebeld of het mogelijk is om de harde schijf ( eventueel tegen betaling ) Terug te kunnen krijgen of een backup van de harde schijf terug te kunnen krijgen.
De desbetreffende medewerker zegt dat dat niet nodig is omdat de gegevens hoogst waarschijnlijk al zijn gewist.

Er staat **** 3 maanden van mijn afstudeerproject op die schijf en ik ging er van uit dat deze gegevens veilig waren bij de wehkamp.nl. ik ben dus als koper misleid door de klantenservice van Wehkamp.nl en ben daarom erg kwaad op het bedrijf. ik ga zeker de aangetekende brief de deur uit sturen om zo snel mogelijk van dit probleem af te zijn.

Graag waarschuw ik andere mensen om hun laptop nooit aan te kopen bij de wehkamp.nl maar bij een goede winkel als mycom, alternate of mediamarkt waar ik wel goede ervaringen heb met service.
Wehkamp.nl, Bedankt ! 3 full time studie maanden van mij verwijderd!.

L
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

webcareteam wehkamp.nl op 24 Augustus 2015

Hallo Lars,

Erg vervelend dat je zoveel problemen hebt ervaren met een door ons geleverd artikel.
Het verlies van de informatie op je harde schijf is natuurlijk bijzonder vervelend, en had voorkomen moeten worden.

In onze voorwaarden staat vermeld dat het je eigen verantwoordelijkheid is om te zorgen voor een backup van eventuele opslagmedia, dit wordt ook vermeld in de bevestigingsmail na het aanmelden van een artikelklacht.

U geeft echter aan dat een medewerker van de klantenservice u hierover verkeerd heeft geïnformeerd, dat is natuurlijk niet de bedoeling!

We pakken de kwestie graag voor je op, kan je de klacht in een e-mail naar socialmedia@wehkamp.nl sturen met daarbij je klantnummer of postcode+huisnummer?

Mijn excuses voor het ontstane ongemak.

Met vriendelijke groet,

webcareteam wehkamp.nl

Reageer op deze review

huawei.

Beoordeling 
 
5.5
Bestellen 
 
6.0
Levering 
 
3.0
Service 
 
4.0
Prijs 
 
9.0

mijn smartphone is kapot. en heb vannacht een Huawei Ascend Y530 1 besteld. toen stond erbij tijdens het bestellen levering 2 tot 3 dagen. nu staat er bij 3 weken. moet ik nu zolang op mijn telefoon wachten, hij is al betaald en al. ik wil wel graag bereikbaar zijn. kan het niet wat sneller?ohsqgohsqg

A
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

webcareteam wehkamp.nl op 28 Juli 2015

Hallo Anneke,

Balen dat de levertijd van de telefoon gewijzigd is.

Zou je de klacht samen met je klantnummer of postcode/huisnummer willen sturen naar socialmedia@wehkamp.nl? Dan kijken we de status van de telefoon voor je na.

Excuses voor het ongemak en we wachten je e-mail af.

Met vriendelijke groet,

webcareteam wehkamp.nl

Reageer op deze review

Slechte Service

Beoordeling 
 
5.0
Bestellen 
 
8.0
Levering 
 
8.0
Service 
 
2.0
Prijs 
 
2.0

We hebben op 20 Mei 2015 een lounge set Cannes besteld voor 789,00. Deze set hebben we pas vanaf 20 Juni 2015 kunnen gebruiken. Nu na gebruikt is deze set erg slechte kwaliteit het kunstof begint te ruiken in de zon en de zittingen rugleuning is compleet krom getrokken. Ben nu al 2 weken bezig met bellen en mailen zodat de set opgehaald wordt en dat er een oplossing komt voor deze klacht. Er gebeurt niets vanaf vorige week Dinsdag. Het kastje na de muur verhaal. Erg slechte klacht afhandeling van een niet deugdelijk product.

RV
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

webcareteam wehkamp.nl op 08 Juli 2015

Goedemiddag,

Wat vervelend om te lezen dat er geen oplossing lijkt te zijn.
Ik wil graag kijken wat ik voor je kan doen.
Zou je de klacht samen met jouw klantgegevens willen mailen naar socialmedia@wehkamp.nl?

Met vriendelijke groet,

webcareteam wehkamp.nl

R van der Laan op 20 Juli 2015

13 Juli 2015 hebben ze de Cannes set netjes opgehaald. Helaas hebben wij geen retourcode mogen ontvangen. Bij navraag via de servicedienst krijg ik te horen dat het 3 weken kan gaan duren voordat het retour verwerkt is. Dat is toch een vreemde service als je betaald voor een product en wij als klant maar 3 weken moeten wachten totdat het geld retour wordt gestort op de bank rekening? Dit is echt een Super Slechte service van Wehkamp waarbij ze de logistieke afdeling niet op rit hebben.

Reageer op deze review

De goede oude tijd

Beoordeling 
 
5.8
Bestellen 
 
8.0
Levering 
 
7.0
Service 
 
3.0
Prijs 
 
5.0

Achteraf betalen niet meer mogelijk. Dus eerst betalen voor ontvangst en daarbij nog duurt het een eeuwigheid voordat je je geld terug krijgt.
Voor mij geen Wehkamp meer.

E
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Slechte service

Beoordeling 
 
5.0
Bestellen 
 
8.0
Levering 
 
8.0
Service 
 
3.0
Prijs 
 
1.0

In september Maripe enkellaarsjes van 169€ besteld. Na 7 maanden zool beide laarsjes los en stiksels los
Laarzen niet wekelijks aan. Van wehkamp geen enkele service. Reparatie zou op eigen kosten moeten. Voor zulke dure laarzen en ene bekende site verwacht ik meer service

HD
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Wehkamp.nl op 29 April 2015

Hoi Helen,

Wat vervelend dat het zo is gegaan! Dit is niet de bedoeling. Je hebt standaard een jaar garantie op al onze producten. Je kunt je klantnummer of postcode+huisnummer mailen naar socialmedia@wehkamp.nl zodat wij kunnen kijken wat we voor je kunnen betekenen.

Met vriendelijke groet,
Webcareteam Wehkamp.nl

Wehkamp.nl op 29 April 2015

Hoi Helen,

Wat vervelend dat het zo is gegaan! Dit is niet de bedoeling. Je hebt standaard een jaar garantie op al onze producten. Je kunt je klantnummer of postcode+huisnummer mailen naar socialmedia@wehkamp.nl zodat wij kunnen kijken wat we voor je kunnen betekenen.

Met vriendelijke groet,
Webcareteam Wehkamp.nl

Reageer op deze review
58 resultaten - getoond 1 - 30
1 2

Meest gelezen op Reviewspot:

1.
amazon
 
3.8 (233)
2.
AliExpress
 
5.0 (2)
3.
bol.com ervaringen
 
3.4 (294)
4.
HEMA reviews
 
3.5 (96)
5.
EuroTops
 
4.2 (22)

Wij zijn benieuwd naar jouw Wehkamp ervaring

WEHKAMP: Het online warenhuis van Nederland is een begrip in Nederland. Van oudsher is Wehkamp bekend van haar geprinte catalogus. Momenteel genereert Wehkamp echter het merendeel van haar verkopen via haar webshop. Het assortiment is in de loop der jaren flink uitgebreid. Het productassortiment is groot. De voornaamste productgroepen zijn Mode, Elektronica en Wonen. Een volledig overzicht van alle producten vindt u op Wehkamp.nl.

Bestellen bij Wehkamp

Uiteraard heeft Wehkamp haar webwinkel goed op orde. Vele duizenden consumenten shoppen dagelijks bij het online warenhuis. Alle gangbare betaalmogelijkheden zijn actief en uiteraard is het Thuiswinkelwaarborg keurmerk in het bezit! Grote concurrenten van Wehkamp zijn Bol.com en Zalando.

Wat is uw ervaring met Wehkamp? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Wehkamp hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Wehkamp reviews lezen.

Thuiswinkel Waarborg
Telefoonnummer: 0900 9809
Meer info over Wehkamp op Wikipedia

Veelgestelde vragen

Hoe werkt gratis retour sturen naar Wehkamp?

Retourneren naar Wehkamp kan gratis bij een DHL ServicePoint. Je hebt 30 dagen bedenktijd, waarin je het artikel mag passen en bekijken zoals je dat in een winkel zou doen. Je dient het artikel wat je retour wilt sturen wel eerst aan te melden op de website van Wehkamp.

Is bezorgen bij Wehkamp gratis?

Bestellingen vanaf € 20.- worden door Wehkamp gratis bezorgd, zowel grote als kleine artikelen. Voor bestellingen onder de € 20,- betaal je € 2.95 bezorgkosten bij Wehkamp.

Algemene informatie

Keurmerken
Thuiswinkel Waarborg
Verzendkosten
Gratis voor enkele producten. Rest afhankelijk van gewicht en grootte.
Levertijd
indien mogelijk volgende werkdag
Productgroepen
  • kleding
  • Mode
  • Speelgoed
  • Wonen
  • electronica
  • verzorging
  • badmode
  • Interieur
  • etc.
Merken
Teveel om op te noemen
Afhalen mogelijk
ja
Betaalmethodes
  • Ideal
  • credit card
  • vooruitbetaling
  • gespreid betalen