De service was echt geweldig! Op Tweede Kerstdag belde ik ze en kreeg ik uitgebreide hulp via WhatsApp. Ze overtuigden me zo goed dat ik helemaal vanuit Zaandam kwam om mijn panhaken op te halen. Ik vertelde dat het spoed had en ze openden speciaal de loods op de feestdag en legden mijn bestelling klaar, inclusief een reep chocola voor onderweg. Eerlijk gezegd was ik verbaasd, maar ik ben ontzettend blij! Nogmaals bedankt!
Er was een dakraam uitgewaaid en wij konden het dakraam niet waterdicht krijgen en zaten dus met een groot probleem na bellen met Dakgemak hebben ze alles in het werk gesteld zodat ik dezelfde dag nog een raam op kon halen terwijl die niet direct op voorraad was deze mensen zijn toppers super bedankt
Fantastische service en advies. Snel besteld. Veel overleg en uiteindelijk toch een andere oplossing gekozen. Zonder morren is het geld binnen 24 uur teruggestort. Hulde!
In de kerstvakantie vlotte de (zelf)bouw van ons huis zodanig dat we eerder dan verwacht verholen goten nodig hadden, in de kerstvakantie. Ondanks dat het bedrijf gesloten was, werd er telefonisch toch opgenomen, geappt vanuit Duitsland, en een medewerker van de fabrikant bereid gevonden een pakket voor ons samen te stellen dat we zelf op konden halen. Top dat meerdere mensen zo bereidwillig waren ons verder te helpen, voor een redelijk kleine bestelling. Hartelijk dank hiervoor.
Dit is de eerste keer dat ik over een bedrijf een negatieve recensie plaat. Een bestelling geplaats. En de dakfolie niet mee gelevert. Opzich geen punt. Rolletje bij de bouwshop gehaalt en prima. Vervolgens telefonisch contact gehad. En de betaling. zou gelijk terug gestort worden. Netjes afgehandelt dacht ik. Vervolgens anderhalve week later. Nog steets geen geld terug. Emails word niet op gereageerd. En de telefoon word niet opgenomen. En er word niet terug gebelt. Ik bestel hier niets meer. En zal het in de buurt ook iedereen afraden
Brochure aangevraagd via het contactformulier ivm interessant systeem.
Enige wat er binnen een paar minuten kwam was een mail 'kan ik u niet mee helpen'
Nog nooit zo bot door een bedrijf behandeld. Ik zoek wel een ander
Inmiddels heb ik vernomen waarover dit gaat. U heeft zich gemeld via een andere website: Dakmax.nl. Met daarin een vraag over zonnepanelen. Dakmax geeft enkel informatie over beschikbare bipv producten. Zij verkoopt niets. Derhalve heeft iemand u daar aangegeven dat we u niet kunnen helpen met een aanvraag over zonnepanelen.
Het antwoord was snel (binnen 1 minuut) en kort daar het via een mobiele telefoon aan u werd gegeven. Het was goed bedoeld om u niet onnodig te laten wachten op een antwoord.
Nadat ik mijn bestelling had geplaatst is er telefonisch contact opgenomen i.v.m. de levertijd i.c.m. de voorraad van een product. Om het z.s.m. te laten verlopen is er voorgesteld om het product rechtstreeks via de fabrikant te leveren. Tijdens het gesprek kwam ik er achter dat ik per ongelijk een artikel te veel had besteld, dit is direct gecorrigeerd en ik had de volgende dag het geld alweer op mijn rekening. De artikelen werden netjes geleverd, echter bleek er een artikel te ontbreken. Hier ben ik pas weken later achter gekomen aangezien ik het niet direct nodig had. Na mail contact is er telefonisch contact geweest en zijn de artikelen nu alsnog onderweg.
Top services van Dakgemak!
Nou moeten die vogelschrootjes nog komen ook natuurlijk!
;)
Geen zorgen, deze worden overmorgen geleverd. Dank voor je reactie!
Ik kreeg vlot een reactie op mijn per e-mail gestelde vraag (en dat ondanks het feit dat uit de vraag al was op te maken dat het niet om een enorme bestelling zou gaan). Na aanlevering van aanvullende info kreeg ik een helder advies. Bestelproces liep vervolgens ook vlot en levering volgde binnen 48 uur.
Ik kreeg prima advies. Ook werd me toegezegd dat ik de artikelen mocht retourneren als ze niet goed waren.
Waren helaas niet goed. 2 dagen na retourneren kreeg ik meteen de creditnota..
Gewelgig
Ik kwam voor Flexim naar uw website. Geduldig heeft u me uitgelegd waarom ik mijn nok niet zou moeten dichtsmeren ivm ventilatie van de 'dakspouw'. (ik had daar nog nooit eerder van gehoord)
Op basis van dit advies heb ik een paar ondervorsten besteld. Mijn dakdekker gaf aan dat ik hiermee heel veel kosten en ellende heb bespaard. Daarnaast was hij verrast over de kwaliteit van de ondervorstband. "Nog nooit eerder zo'n goede rol in mn handen gehad !" was zijn commentaar....
Dank
jammer als mensen spullen bestellen ( ook nog telefonisch besproken ) toch verkeerde levering.
Hierop gereageerd Tele. Maar dat wordt afgedaan als wij kennen de situatie niet.
na lang gesprek wordt de haak op het toestel gegooid.
Kan eventueel terug gestuurd worden maar het bedrag wordt maar voor 60% vergoed.
Dit is een zeer slechte service.
Verdere bestellingen worden dus hier niet meer gedaan.
Sander op 31 Mei 2016
Zeer teleurstellend dat u ontevreden bent over onze service. We zijn echter van mening dat we alles hebben geprobeerd u te helpen bij de aanschaf van een wat ingewikkeld product. U plaatste bij Dakgemak een bestelling van een aantal linkse en rechtse gootelementen van het renovatieprofiel. Hierop hebben we direct contact opgenomen met degene die de bestelling namens u heeft geplaatst en op eigen initiatief aangegeven dat dit waarschijnlijk moet zijn een aantal koppel- en gootelementen. Hierop hebben we de aanvankelijke bestelling voor u aangepast en dit voorstel naar u doorgemaild.
De dag later krijgen we van u een telefoontje met de opmerking dat de meerkosten niet gepland waren en vervolgens de vraag of dit dan voldoende is voor 'ons dak'. Hierop hebben we meerdere malen geprobeerd uit te leggen hoe het renovatieprofiel-systeem werkt daar we niet bekend zijn met uw situatie.
Na levering blijkt dat u 2 maal de hoeveelheid nodig had en neemt ons kwalijk dat we dit hadden moeten weten als vakman.
Naar aanleiding van uw klacht hebben we de beschrijving van de producten aangevuld met de volgende passage (Een volledig renovatieprofiel bestaat uit een koppel-element en een gootelement.) om dit soort onduidelijke telefoongesprekken in de toekomst te vergemakkelijken en misverstanden te voorkomen.
We hebben u aangegeven wat de retourprocedures bij onze leverancier zijn in dezen en u een voorstel gedaan.
Nimmer de telefoon op de haak gegooid echter op een correcte manier aangegeven dat ik het gesprek wilde beëindigen aangezien de toon van uw kant erg onvriendelijk werd.
Ik ben uiteraard bereid om op een nette manier samen naar een oplossing te zoeken. Zoals u bij eerdere reviews leest hebben we service hoog in het vaandel staan.
Sander: 0622608598
J. Palmen op 01 Juni 2016
Op advies van jullie hebben wij deze spullen besteld.
En 60% is geen oplossing om terug te sturen.
maandag 25 januari hebben wij jullie gebeld met vragen over een artikel, we werden goed geinformeerd. 5 uur een bestelling geplaatst en vanmorgen 26 januari om 10 uur bezorgd! onze complimenten, top!
bedankt mvg piet
Ik heb alles nagezocht en panhaken en vorstrollen zijn nergens goedkoper. Ook Ubbink-assortiment heb ik hier wat besteld, niets goedkoper kunnen zinden. Ik heb ze gebeld met een vraag over panhaken en die mensen weten echt waarover ze praten, dat vindt je bij de bouwmaterialenhandel niet meer. Specialisten:
Ga zo door, mij heb je als vaste klant!!
Wat is uw ervaring met dakgemak? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij dakgemak hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal dakgemak reviews lezen.
Telefoonnummer: 084 882 9 886