Dakraamstunt reviews & ervaringen

www.dakraamstunt.nl
 
9.7 (150)
dakraamstunt

150 Dakraamstunt reviews

 
(140)
 
(10)
5-7 punten
 
(0)
3-5 punten
 
(0)
 
(2)
Terug naar overzichtspagina
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
2 resultaten - getoond 1 - 2
Volgorde

dakraam

Service 
 
1.0


Na gebeld te hebben en wachttijden van 2/ 1/ 3/ 8 door elkaar te hebben aangehoord, heb ik het na 10 minuten opgegeven. In november 2022 heb ik melding gemaakt van een spontaan gesprongen dakraam. Dit was inmiddels de tweede. ik heb op internet gezocht of dit meer voorkomt en inderdaad is er een serie nummer geweest waarbij dit voorkomt.
Nu krijg ik uit het niets 22 mei een betaal herinnering . Wat een slechte klanten service!

VD
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

tonnie van ingen op 01 Juni 2023

Goedendag,

Ik weet niet waar u het over heeft, ik denk dat u velux zelf bedoelt?
Ik heb geen betalingsherinnering gestuurd!
Een spontaan kapot glaselement is mogelijk dit kunt u via de site van velux controleren en doorgeven.
deze review graag op de juiste site plaatsen svp.

Reageer op deze review

VKB Bouw

Beoordeling 
 
1.0
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
1.0

Nooit meer in mijn huis. Ik zou niet eens 1 ster geven.
TE DUUR. SLECHTE KWALITEIT. IK HEB EXTRA KOSTEN.
Het bestellen van het dakraam ging goed en de communicatie verliep soepel. Op zijn advies heb ik een elektrische raam besteld. Ik heb zelf de aanname gedaan dat de elektrische raam op de zonne-energie zal zijn , net als de rolgordijn. Dom van mij dat ik dit niet heb gecheckt. Maar je vertrouwd op het advies van deskundige.
Na zijn bericht : “ ik heb alles binnen”; hebben we afspraak voor de montage met elkaar gemakt. Meneer is geweest en na 5 minuten weer vertrokken. Hij kwam erachter dat hij er niet bij kan. Van te voren heb ik het verteld en fotos verstuurd. Het is namelijk heel hoog. Weer wat dagen voorbij gegaan. Ondertussen moest ik andere klussen gaan verschuiven, anders zal hij er niet bij kunnen, zoals schilderwerk aan de trap ed. Vervolgens heb ik hem geappt dat hij moet iets gaan inplannen, ik kan immers niet blijven schuiven met de werkzaamheden in en rondom het huis.
Hij appt je gerust voor de tweede keer eind van de dag dat hij de volgende dag om 7:30 uur bij je is. Maar ik ga om 7:00 uur naar mijn werk. Dan moet ik ook nog van alles regelen. Meneer houdt totaal geen rekening met anderen en er is geen overleg mogelijk.
Daar was mijn gelukkige dag aangebroken en hij kwam het raam monteren. En opeens wordt er een lange stekker van boven gegooid ??‍♀️. Waar is deze dan voor? Hij zegt: “ je hebt het zelf besteld”. Oh, ok. Maar de toon zoals hij met je praat… daar schrik ik van.
Hij was na 1,5 uur al weg. Klus geklaard: stekker die ik nergens erin kan doen; rolgordijn die blijkbaar toch niet binnen is en er is niet afgekit.
Voor het aanleggen van de stekkerdoos moest ik elektricien € 300 betalen. En ik wil daar niet eens een stekkerdoos hebben, maar anders kan ik mijn raam niet bedienen. De rolgordijn is nog steeds niet binnen en ik begrijp echt wel dat in deze wereld van vandaag alles langer duurt, maar communiceer dit met mij. Het afkitten moest maar de schilder doen. Hm? Weer kosten erbij? Al onze ramen zijn netjes door de andere monteur afgekit, waarom je dan niet?
Oh ja , voor montage betaal je ruim €700 voor 1,5 uur werk en €300 voor de hijskraan/ extra man. De hijskraan heb ik nooit gezien.
Met heel veel gedoe heb ik meneer afgezegd , ik hoef hem nooit meer in mijn huis te hebben. Dan maar zonder rolgordijn voorlopig, maar geen hoofdpijn van slechte leverancier. Met alle werkzaamheden in het huis, heb ik nog niet zo’n slechte leverancier mee gemaakt.

O
Was deze beoordeling nuttig? 0 8

Tonnie op 07 Juli 2022

Denk dat u dit op de verkeerde site plaatst, ik verkoop alleen dakramen en plaats deze niet.

Reageer op deze review
2 resultaten - getoond 1 - 2

Meest gelezen op Reviewspot:

1.
kees-smit
 
10.0 (1)
2.
Leen Bakker reviews
 
3.3 (4)
3.
Tuinhuis Winkel reviews
 
3.0 (2)
4.
Vidaxl reviews
 
2.5 (233)
5.
Tuinposter
 
9.2 (15)

Wij zijn benieuwd naar jouw Dakraamstunt ervaring

Dakraamstunt, is een webshop waarin Velux dakramen, (buiten) zonwering en raamdecoratie aangeboden wordt. Dakraamstunt biedt de scherpste prijzen voor Velux dakramen, raamdecoratie en zonwering. Door scherpe inkoop kunnen de producten voor een scherpe prijs verkocht worden. Bestelde producten bij Dakraamstunt worden binnen een week verzonden of kunnen opgehaald worden.

Wat is uw ervaring met Dakraamstunt? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Dakraamstunt hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Dakraamstunt reviews lezen.

Telefoonnummer: 0318-471248

Algemene informatie

Verzendkosten
Geen verzendkosten vanaf 200 euro.
Levertijd
2-10 werkdagen
Productgroepen
  • raamdecoratie
  • zonwering
  • dakramen
Merken
velux
Afhalen mogelijk
ja
Betaalmethodes
ideal, vooraf per bank, contant bij afhalen