RolgordijnenExpert.nl reviews & ervaringen

www.rolgordijnenexpert.nl
 
8.1 (247)
RolgordijnenExpert.nl

247 RolgordijnenExpert.nl reviews

 
(141)
 
(57)
 
(18)
 
(15)
 
(18)
Terug naar overzichtspagina
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
18 resultaten - getoond 1 - 18
Volgorde

Bedrijf geeft niet thuis....

Beoordeling 
 
6.5
Bestellen 
 
8.0
Levering 
 
8.0
Service 
 
3.0
Prijs 
 
7.0

Wij hebben 3 verduisterende rolgordijnen in cassette gekocht. 450 Euries
Na een eerste storing is 1 van de 3 rolgordijnen opgehaald en gerepareerd teruggebracht. Perfect.
Aan de onderkant van alle drie de gordijnen zitten plooien van plm 8 cm lang in de lengte richting.
Dit komt door het vastnieten van de omgevouwen onderkant in de onderlast.
Na mailcontact gaf bedrijf mij te kennen dat de vouwen er in komen door de lengte........???
Nou...de cassettes hangen 220 cm boven de grond. Verder werd geen actie ondernomen.
Wel kon een poging worden ondernomen om te bekijken de onderkant van de stof iets strakker te krijgen, maar gaven hier geen garantie voor. Heel heel heel jammer, want wij waren blij met de nieuwe raambedekking.
Had graag een positievere review gestuurd.


HM
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Lisa England op 19 Februari 2018

Geachte heer Mulder,

Hartelijk dank voor uw review. Wat ontzettende vervelend om te horen dat uw klacht niet is verholpen.
Graag verneem ik van u wat uw ordernummer is zodat ik opnieuw uw klacht in behandeling kan nemen.

Met vriendelijke groet,

Lisa England

Reageer op deze review

Slechte service

Beoordeling 
 
5.0
Bestellen 
 
6.0
Levering 
 
6.0
Service 
 
2.0
Prijs 
 
6.0

Ik heb elf rolgordijnen besteld. Van de elf rolgordijnen waren er 10 ok (rafelig langs de randen. Maar nummer 11 bleek 16,8 cm lang. Hoewel de dame van de klantenservice aangaf dat dat overduidelijk een fout in de bestelling was en ze een intern proces kennen om dit soort vreemde bestellingen te singaleren en te controleren geeft rolgordijnen expert geen enkele service. Al met was het een zeer teleurstellende ervaring die niet voor herhaling vatbaar is.

V
Was deze beoordeling nuttig? 2 0

Lisa England op 06 December 2017

Geachte heer/mevrouw,

Wat vervelend om te horen dat u onze service en onze producten zo ervaart. Wij willen u vriendelijk vragen om uw ordernummer aan ons door te geven om te kijken wat er precies is mis gegaan. Ik kon u helaas niet vinden in het systeem met uw naam maar ik zou graag uw klacht in behandeling nemen.

Met vriendelijke groet,

Lisa England
Customer Service

Reageer op deze review

slecht

Beoordeling 
 
5.5
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
7.0
Service 
 
7.0
Prijs 
 
7.0

Via internet besteld op 21-05-2017. Op 12 mei maar eens gebeld waar de rolgordijnen bleven. O er was is mis gegaan met de computer. Dit kon men mij zo vertellen. Maar een dag na de bestelling was dit toch al bekend? Waarom dan niet even een e-mail of telefoontje? Ik vindt dit een slechte zaak. Overigens weren er persoonlijk en via e-mail wel excuses aangeboden.

JV
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Miranda van Elst op 30 Juni 2017

Geachte heer/mevrouw Van Horssen,

Hartelijk bedankt voor uw review. Helaas was het voor ons niet mogelijk om in te zien welke bestellingen niet waren doorgestuurd naar onze afdeling productie, waarvoor nogmaals onze welgemeende excuses. Hierdoor konden wij u na de eerste dag van het plaatsen van de bestelling niet correct informeren. Wij hebben het direct na uw melding opgepakt om ervoor te zorgen dat uw bestelling alsnog zo spoedig mogelijk geleverd zou worden.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Wij hopen dat u alsnog tevreden bent met het geleverde product en mochten wij u ergens mee kunnen helpen dan horen wij het uiteraard graag van u.

Met vriendelijke groet,

Miranda van Elst
Customer Service

Reageer op deze review

Verwachtingen niet waar gemaakt

Beoordeling 
 
5.8
Bestellen 
 
7.0
Levering 
 
7.0
Service 
 
3.0
Prijs 
 
6.0

Het produkt was goed verpakt, maar zijgeleidingen waren zonder voor geboorde gaten en bij het ophangen van het verduisterende rolgordijn blijkt dat het doek bol gaat staan en heel makkelijk uit de zijgeleidingen glipt, ondanks dat de geleidingen op de min. breedte van elkaar zijn gemonteerd. Niet echt tevreden met produkt

M
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Miranda van Elst op 30 Juni 2017

Geachte Marcel,

Hartelijk bedankt voor uw review. Mag ik u vragen hoe u het product heeft gemonteerd? Een rolgordijn gaat namelijk alleen bol staan als u deze monteert op bijvoorbeeld een schuine dakraam. Mijn excuses dat u niet tevreden bent met het product. Mochten wij iets voor u kunnen betekenen dan horen wij het graag van u.

Met vriendelijke groet,

Miranda van Elst
Customer Service

Reageer op deze review

Beetje jammer. Het ging zo goed.

Beoordeling 
 
6.8
Bestellen 
 
8.0
Levering 
 
8.0
Service 
 
3.0
Prijs 
 
8.0

Plissegordijnen besteld, wat allemaal vrij eenvoudig verliep op de site. Via mail netjes op de hoogte gehouden van de vorderingen en zoals afgesproken werd ik netjes een half uur van te voren door de chauffeur gebeld.
Alleen toen ik de verpakking opende viel me meteen op dat de ophang beugels niet correct waren. 1x muurbeugels en 1x plafond beugels, ik had toch echt 2x plafond beugels besteld. Dus maar even proberen te bellen, helaas nog gesloten, dan maar een mail sturen. Niet veel later krijg ik een mail terug dat het door was gegaan en of ik dan de juiste zou willen ontvangen ( wel even bevestigen, stond er nog extra bij)???
Tuurlijk wil ik dat, daarom bestel ik ze toch ook.
Volgende mail krijg ik de bevestiging dat ze BINNEN ENKELE DAGEN geleverd zal krijgen?
Dit zal toch wel gewoon uit het rek gepakt kunnen worden en in een enveloppe verstuurd worden.
Nu dus drie verder en nog geen beugels geleverd.
Hoezo service? Ik krijg wel een mail of ik wij aangeven of ik goed geholpen ben! Tot afgelopen dinsdag wel, maar nu mag je blijven wachten op de beugels.
Beetje jammer dat hierdoor de service zo slecht moet scoren.

Verder valt me opdat er geen enkele review op jullie site staat waar aandachtspunten in staan. Alleen de reviews met max score worden geplaatst op de site ?.

Ben benieuwd wanneer de beugels geleverd gaan worden.

M.vr.gr. Pascal

P
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Pascal op 15 Juni 2017

Gisteren eindelijk de lang verwachte beugels geleverd gekregen. Het duurt even een dan heb je ook wat.

Miranda van Elst op 15 Juni 2017

Geachte heer Muijrers,

Hartelijk bedankt voor uw review.

Nogmaals onze excuses dat u de verkeerde steunen heeft ontvangen. Wij hebben de steunen direct naar u verstuurd en blijkbaar zijn deze kwijt geraakt bij de post. Om deze reden hebben wij de steunen opnieuw naar u verstuurd en heeft u als het goed is inmiddels ontvangen.

Mocht dit niet zo zijn dan horen wij het uiteraard graag van u.

Daarnaast wil ik u bedanken voor uw feedback.

Met vriendelijke groet,

Miranda van Elst
Customer Service

Reageer op deze review

lastige start, goed einde

Beoordeling 
 
5.3
Bestellen 
 
1.0
Levering 
 
2.0
Service 
 
8.0
Prijs 
 
10.0

2 weken na mijn bestelling vroeg ik naar 'de stand van zaken'. Door een fout in het systeem was mijn (reeds betaalde!) bestelling niet doorgegaan. Ze hebben mij toen vooraan in de wachtrij gezet.
Na een week (dinsdag) was de bestelling klaar en werd deze ingepland op donderdag. Speciaal vrij genomen maar niemand te zien.
Vrijdag heb ik dan zelf moeten bellen en kreeg toen te horen dat ik niet thuis was volgens de chauffeur. Nergens een briefje, niet bij de buren afgegeven.
Gelukkig heb op woensdag eindelijk de bestelling ontvangen op het afgesproken uur.
Van de producten zelf ben ik heel tevreden, misschien misschien gewoon pech gehad...?

J
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Miranda van Elst op 01 Juni 2017

Geachte heer/mevrouw Jacobs,

Hartelijk bedankt voor uw review.

Wat vervelend om te horen dat u niet gebeld bent door onze chauffeur op de dag van levering en dat het de eerste keer niet gelukt is met leveren. Mijn excuses voor het ongemak. Wij hebben onze collega’s van de afdeling transport hierop aangesproken.

Normaal gesproken ontvangt u ruim twee dagen voor levering een bericht van ons met daarin de leverdatum en tijdvak van levering vermeld. Daarnaast belt de chauffeur u een half uur van te voren met de melding dat hij onderweg is.

Desondanks vind ik het fijn om te horen dat het allemaal toch nog goed is opgelost en u uw bestelling in goede orde heeft ontvangen.

Wij willen u veel plezier met uw raamdecoratie wensen en nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Miranda van Elst
Customer Service

Reageer op deze review

Waardeloze service

Beoordeling 
 
5.8
Bestellen 
 
8.0
Levering 
 
6.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
8.0

Bestelproces prima. Aardige service bij een aantal vragen.

Lamellen werden geleverd. Zou half uur vantevoren gebeld worden, dit gebeurde echter niet. Gelukkig was ik net thuis.

Maar toen.... Het bleken de verkeerde lamellen te zijn. En niet zo'n klein beetje verkeerd: kleur, lengte en breedte, niks klopte. Ik vermoed dat ik de lamellen van iemand anders geleverd heb gekregen. Vervolgens gebeld met het bedrijf. Eerst heel lang in de wacht gestaan. Vervolgens een telefoniste aan de lijn, die weinig meer kon zeggen dan haar (slecht) geleerd was. Ik moest foto's opsturen van de lamellen en dan konden ze het bekijken. Net of ik zelf niet zeker wist of ik wel de goede had besteld. Maar, zo zei de telefoniste, ze waren een internetbedrijf dus deden alles online. Zet dan geen telefoonnummer op je website!!

Nog een mail eraan gewaagd, maar nee hoor, ik moest en zou foto's opsturen. Dit keer zelfs met een meetlat ernaast. Dit terwijl de lamellen bijna 3x (!!) zo lang waren als ik had besteld en ook nog een verkeerde kleur hadden. Heel duidelijk niet goed dus.

Foto's opgestuurd en aangegeven dat ik geld terug wilde omdat dit proces zo enorm klantonvriendelijk is. Vervolgens krijg ik een mail:

"Wij willen uw lamellen graag retour halen naar onze werkplaats. Wij laten bij de afdeling transport inplannen wanneer het ophalen plaats zal vinden. Wij kunnen dan direct zien wat er in de werkplaats moet gebeuren. Uw lamellen wordt normaal gesproken uiterlijk 10 werkdagen na het ophalen weer bij u terug geleverd."

Wat er in de werkplaats moet gebeuren?? Inkorten, verven en versmallen?? Nee, ik wil mn geld terug, maar daar wordt niet over gerept. Wel wordt verwacht dat ik weer twee keer thuis ben (vrij moet nemen) om de lamellen op te laten halen en weer te laten bezorgen.

Wat een hopeloze service!!

O ja, op de website staat: nu 20% korting, alleen deze week nog geldig tot zondag 23.59 uur. Leuk lokkertje om klanten snel te laten bestellen maar dit stond er op toen ik weken geleden bestelde en nu nog steeds. Misleidend!

T
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Miranda van Elst op 01 Juni 2017

Geachte mevrouw Smaling,

Hartelijk bedankt voor uw review. Wat vervelend om te horen dat u niet tevreden bent. Mijn oprechte excuses voor het ongemak.

Op het moment dat u een verkeerd product heeft ontvangen gaat u normaal gesproken terug naar de (fysieke) winkel, omdat wij u niet willen vragen om langs te komen, vragen wij u om een foto. Zo kunnen wij precies zien wat er verkeerd is gegaan en kunnen wij voorkomen dat als wij nieuwe producten leveren dat het niet nogmaals verkeerd zal gaan. Met de foto kunnen wij op afstand de klacht in behandeling nemen en u voorzien van een oplossing.

Zoals per e-mail besproken hebben wij uw klacht opgepakt en gaan wij nieuwe lamellen bij u leveren en komen wij deze omruilen voor de verkeerde lamellen. Helaas heeft mijn collega u verkeerd geïnformeerd dat wij de lamellen komen ophalen om te herstellen. Onze excuses voor de verwarring.

Zoals besproken zullen wij u informeren wanneer de omruiling plaats zal vinden. U hoort dit twee dagen van te voren per e-mail.

Met vriendelijke groet,

Miranda van Elst
Customer Service

Reageer op deze review

Knullige electrische rolgordijnen

Beoordeling 
 
6.0
Bestellen 
 
9.0
Levering 
 
5.0
Service 
 
5.0
Prijs 
 
5.0

Twee electrische rolgordijnen met ingebouwde accu en draadloze afstandbediening had ik besteld en na weken wachten geleverd gekregen.
De belofte dat de accu het 2 jaar uitzingt zonder bij te laden, klopt niet. Na 32 keer gebruiken moest de lader er in. De stekker van de lader bleek niet in de opening van het rolgordijn te passen. De plastic dop van de behuizing kan ik er ook niet uitschuiven van de rolgordijnen zitten netjes in het raamkozijn ingebouwd. Dan maar met een metaalboor diameter 10mm een gat in de behuizing geboord tot ik de plug van de lader in de rolgordijntechniek kon steken. Bij één rolgordijn zit de electronica bovendien los. Met een schroevendraaiertje moet ik wat priegelen tot de opening van de lader tevoorschijn komt.
De bouw lijkt wel Chinees amateurisme.

PD
Was deze beoordeling nuttig? 3 0

Lisette Verhagen op 07 April 2017

Geachte heer De Schepper,

Wat vervelend om te horen dat u niet tevreden bent. Heeft u ook al contact opgenomen met onze service afdeling? Zou u anders uw ordernummer kunnen doorgeven dan nemen wij uw klacht in behandeling.

Met vriendelijke groet,

Lisette Verhagen
Customer Service

Reageer op deze review

plissé gordijn vouwt niet meer op

Beoordeling 
 
5.8
Bestellen 
 
8.0
Levering 
 
7.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
7.0

3 jaar na normaal gebruik vouwt het plisségordijn niet meer op.
PlisségordijnenExpert.nl zegt: "Jammer, maar de garantie is 1 jaar verlopen"
Willen dus niet aan leververplichting (een gordijn dat 7-10 jaar meegaat) voldoen.
Beroerde service!

H
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Lisette Verhagen op 07 April 2017

Geachte heer Westerbeek,

Om ervoor te zorgen dat een plisségordijn zijn vouw behoudt, dient u deze maandelijks 8 uur achter elkaar helemaal omhoog te hangen, zodat de vouw weer strak in de stof komt. Dit staat ook op onze website en in de montagehandleiding vermeldt.

De uitgezakte vouw is niet het gevolg van foutieve fabricage, foutieve stof of foutieve assemblage. Het verdwijnen van de vouw in het doek is direct gevolg van het te lang naar beneden hangen van de stof.

U heeft 2 jaar garantie op de plisségordijnen en u heeft de plisségordijnen in augustus 2013 aangeschaft. Wij vinden het vervelend dat u niet tevreden bent en daarom hebben wij u eerder de oplossing aangeboden om de plisségordijnen na te kijken in onze fabriek. Wij hebben hier nog geen reactie op ontvangen.

Met vriendelijke groet,

Lisette Verhagen
Customer Service

Reageer op deze review

Goed matriaal, levering -

Beoordeling 
 
5.3
Bestellen 
 
8.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
5.0
Prijs 
 
7.0

Mooie plisse's, echt geen spijt van.
Reactie van de klantenservice is snel. Hebben nu alleen wel 2 keer een bestelling gedaan die qua montage-matriaal niet compleet waren. Dit is slordig en het is dan ook erg jammer dat je de plisse's niet kunt ophangen.
Wanneer je hierover mailt, wordt het best goed opgelost (met de melding 'wat vervelend :$), maar het zou niet nodig moeten zijn.

R
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

stephanie@theshopfactory.nl op 17 Februari 2017

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw review en voor uw feedback wat betreft de missende onderdelen. Iedere klacht nemen wij intern op, zodat wij kunnen uitzoeken waar het mis gaat en, nog belangrijker, kunnen leren voor in de toekomst zodat dit niet meer hoeft voor te komen.

Wij wensen u nog veel plezier met uw plissés.

Met vriendelijke groet,

Stephanie Meijer
Customer Service

Reageer op deze review

Mooie Plissé gordijnen; slechte bezorgafspraak

Beoordeling 
 
6.8
Bestellen 
 
9.0
Levering 
 
2.0
Service 
 
8.0
Prijs 
 
8.0

Ik heb begin januari 7 plissé gordijnen besteld na ontvangst van de stalen. Makkelijk te bestellen via de site en eenvoudig te monteren. Echter de levering was niet zoals afgesproken. Letterlijke tekst bij de order: "Zodra de productie gereed is ontvangt u 2 werkdagen voor levering bericht van ons met een datum en dagdeel waarop de levering zal plaatsvinden."Dit is in zijn geheel dus niet gebeurd. Er lag een kaartje in de bus , afgeleverd bij de buren. Jammer dat de levering zo gegaan is.

R
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

late levering

Beoordeling 
 
5.8
Bestellen 
 
8.0
Levering 
 
2.0
Service 
 
5.0
Prijs 
 
8.0

Zelf maar even contact opgenomen waar mijn bestelling bleef. 5-10 werkdagen zijn voorbij. Kreeg erg snel reactie terug dat er problemen waren en dat de levering nog wel 1,5 week ging duren naar verwachting. Jammer dat ze dit niet zelf kunnen communiceren, had netjes geweest. In de te verwachten leveringsweek ben ik op vakantie. Dus wordt de levering hopelijk snel daarna. Hoop dat het plissegordijn wel in orde is. Nog maar een tijdje afwachten dus.

K
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Slechte service

Beoordeling 
 
5.8
Bestellen 
 
9.0
Levering 
 
9.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
4.0

Ik heb 2 rolgordijnen besteld met zijgeleiding. Na het ophangen blijkt dat de metalen onderkant van het rolgordijn binnen de zijgeleiding los hangt en dus gaat rammelen zodra je ook maar een beetje ventileert. Bovendien gaat de stof van het rolgordijn uit de zijgeleiding zodra je deze maar iets te ver naar beneden trekt, bij het naar boven trekken van het rolgordijn gaat het helemaal kreukelen als je niet oplet. Je moet dan dus eerst handmatig de stof in de zijgeleiding stoppen.

Bij andere fabrikanten heb ik gezien dat er een soort borstels in de zijgeleiding zit wat volgens mij dit probleem oplost.

Ik heb dit gemeld bij Rolgordijnen expert maar ik krijg alleen maar antwoord dat ze het vervelend vinden en dat ze verder niets voor me kunnen doen. Ik heb zelfs aangeboden dat ik zelf deze plakborstels ergens anders wil bestellen en of ze geen tegemoetkoming kunnen doen maar helaas krijg ik hier ook nul medewerking.
Erg jammer want de rolgordijnen zijn op zich prima, wil je zijgeleiding dan zou ik zeker verder shoppen.

S
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

juiste afhandeling

Beoordeling 
 
6.3
Bestellen 
 
5.0
Levering 
 
3.0
Service 
 
9.0
Prijs 
 
8.0

Na een wat moeizame start, na twee weken hoorden we dat de bestelling door technische mankementen nog niet in behandeling was genomen, is de bestelling goed uitgevoerd. Nadat ik de verkeerde maat plissé had gekregen is dat supersnel opgelost!

JF
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Redelijk tevreden

Beoordeling 
 
6.0
Bestellen 
 
6.0
Levering 
 
6.0
Service 
 
7.0
Prijs 
 
5.0

Voor ons huis hebben wij met de luxe stoffen bruine vouwgordijnen besteld. De levering was vertraagd (1,5 week), waarvan wij niet op de hoogte waren gebracht. Na telefonisch contact werden we vriendelijk geholpen en kregen we de datum door wanneer we de gordijnen konden verwachten. Aan deze datum werd niet gehouden waardoor ze twee dagen eerder kwamen op een moment dat we niet thuis waren. Gelukkig was de buurman thuis en hadden wij de gordijnen eerder dan verwacht.

Het ophangsysteem werkt erg gemakkelijk en de gordijnen hingen in een mum van tijd op. Helaas valt de kwaliteit van de stof tegen. Voor een luxe stof vind ik de stof erg dun (je kunt er bijna doorheen kijken). Voor een prijs van 1000 euro voor twee ramen vind ik dat een nogal storende prijs-kwaliteit verhouding.

Voor nu redelijk tevreden, maar de volgende keer zoek ik verder.

L
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Stephanie Meijer op 27 Juli 2015

Geachte Leonie,

Wat vervelend om te horen dat de communicatie omtrent de levering niet helemaal goed is gegaan, onze excuses hiervoor. Erg vervelend ook dat u niet tevreden bent met de kwaliteit van onze stof. Zo te lezen heeft u gekozen voor een semi-transparate stof. Deze zijn inderdaad minder dik dan een verduisterend rolgordijn, waarbij aan de achterkant een coating zit om de stof verduisterend te maken. Onze semi-transparante stoffen laten licht door en wanneer er iemand thuis is, is dit ook te zien. Echter, er zijn enkel schaduwen te zien waardoor niet precies gezien kan worden wie er thuis is en wat deze persoon doet. Voor een eventuele volgende bestelling wil ik u in ieder geval het advies geven om samples aan te vragen. U krijgt dan een stukje stof toegestuurd dat u goed kunt bekijken en ook kunt voelen. U weet dan precies hoe de stof eruit ziet en voelt voordat u deze besteld.

Met vriendelijke groet,

Stephanie Meijer
Customer Service

Reageer op deze review

Topproduct/waardeloze service

Beoordeling 
 
5.3
Bestellen 
 
7.0
Levering 
 
6.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
7.0

Prachtig product, redelijk snel geleverd. 1 van de gordijnen had een kleurfout en de bijgeleverde zijprofielen pasten niet goed. Na bijna 20 e-mails werden de fouten eindelijk erkend. De verkeerde profielen waren geleverd en de stof bevatte een weeffout. Na drie weken werd het probleem eindelijk opgelost. Jammer dat zo'n mooi product van deze erbarmelijk slechte service wordt voorzien. Niet nodig.

S
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Tevreden

Beoordeling 
 
6.8
Bestellen 
 
8.0
Levering 
 
5.0
Service 
 
7.0
Prijs 
 
7.0

Onze ervaring is over het algemeen goed, de kwaliteit van de rolgordijnen is zeer goed!

Er zijn wel een paar dingen waar we ons over verbaasd hebben:
- Op de pakbon stond een waarschuwing dat het product niet voldoet aan de EU veiligheidsnormen. Dit terwijl we bij bestelling de vraag ‘ Komen er kinderen onder de 3.5 jaar in de ruimte waarin het rolgordijn komt te hangen? ’ met Ja hebben beantwoord en daarvoor ook de montagehoogte hebben opgegeven.

- Nog groter werd onze verbazing nadat we de rolgordijnen hadden uitgepakt. Aan het gordijn hing een gele kaart met daarop uitdrukkelijk aangegeven dat het product niet bedoelt is voor in huis, maar alleen voor kantoor en industriële omgeving …

- Op de site stond aangegeven dat de productie 5 tot 10 werkdagen zou duren. Na 3 weken niks gehoord te hebben, zijn we toch maar eens gaan informeren. Dat het langer duurt is helemaal niet erg, wel zou het fijn zijn als er dan even een berichtje hierover wordt gegeven. Vooral bij online aankopen, waarbij je van tevoren betaald, krijg je na 3 weken stilte een beetje wantrouwen of het allemaal wel klopt. Gelukkig werden we goed geïnformeerd toen we erover belden, maar het initiatief zou toch bij het bedrijf moeten liggen en niet bij de klant.

Waar we erg blij mee waren was de veiligheidsbevestiging van het koord aan de muur. Zeer eenvoudig, maar heel doeltreffend! De kinderen kunnen zo onmogelijk het koord (als ze er al bij zouden kunnen komen) over hun hoofd doen.

Al met al zijn we erg blij met de rolgordijnen en we hopen dat met bovenstaande aandachtspunten iets gedaan word.

VD
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

slechte service

Beoordeling 
 
5.3
Bestellen 
 
7.0
Levering 
 
7.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
6.0

Bij het bestellen van de raambedekking kun je niet aangeven wat voor montage stukken je wilt hebben.
Gevolg was dat we onze raambedekking geleverd kregen met wandmontage maar wij wilden plafondmontage.
Ik heb hierover 4x telefonisch contact
gehad. 4x zouden de plafondmontage
opgestuurd worden over de post. Na
meer dan een week wachten nog steeds geen juiste montage stukken in
huis. Jammer dat jullie website niet volledig is wat betreft de montage stukken en teleurstellend dat de
beloofde afspraken niet worden
nagekomen.

E
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Arno Kerzaan op 03 September 2014

Beste Elinde,

Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over het tot nu toe verleende service niveau. Graag zouden wij alsnog de kans willen krijgen het probleem spoedig met u op te lossen. Uit uw review kan ik het probleem niet helemaal goed opmaken maar de reden waarom wij u niet laten kiezen voor montagestukken is omdat de bijgeleverde montage toerijkend zou moeten zijn voor zowel wand als plafond montage, nogmaals het kan zo zijn dat uw situatie net anders is daarom zou ik graag meer informatie ontvangen over uw order.

Ik hoop dat wij het in goede orde en spoedig met u kunnen oplossen.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Arno Kerzaan
Customer Service Manager

Reageer op deze review
18 resultaten - getoond 1 - 18

Meest gelezen op Reviewspot:

1.
kees-smit
 
10.0 (1)
2.
Leen Bakker reviews
 
3.3 (4)
3.
Tuinhuis Winkel reviews
 
3.0 (2)
4.
Vidaxl reviews
 
2.5 (233)
5.
Tuinposter
 
9.2 (15)

Wij zijn benieuwd naar jouw RolgordijnenExpert.nl ervaring

Voordelige rolgordijnen op maat vindt u bij RolgordijnenExpert.nl. De rolgordijnen zijn leverbaar in alle soorten, kleuren en maten, met montageprofiel, ronde cassette, vierkante cassette en/of zijgeleiding. Ook duo rolgordijnen vindt u in het assortiment van RolgordijnenExpert. De rolgordijnen worden precies op maat geleverd. De levertijd bij deze webwinkel is ongeveer 5 tot 10 werkdagen.

Wat is uw ervaring met RolgordijnenExpert.nl? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij RolgordijnenExpert.nl hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal RolgordijnenExpert.nl reviews lezen.

Telefoonnummer: 0207073933

Algemene informatie

Keurmerken
Webshop Keurmerk
Verzendkosten
€9,- en boven de €500,- gratis
Levertijd
5 - 10 werkdagen
Productgroepen
  • rolgordijnen
  • duo rolgordijnen
Merken
Verano
Afhalen mogelijk
nee
Betaalmethodes
  • Ideal
  • Paypal
  • rembours
  • Vooraf overmaken