Eind mei dacht ik een leuk jurkje gekocht te hebben maar helaas bleek deze van zeer slechte kwaliteit, dus heb ik deze retour gestuurd. Na circa 1,5 week had ik nog steeds geen retourbevestiging gekregen dus keek ik bij DHL waar het pakketje zich ongeveer moest bevinden. Het bleek dat het pakketje al ruim een week geleden bij jullie was aangekomen. Ik heb gebeld en kreeg te horen dat het tot 2 weken na verzending kon duren voordat een pakketje bij jullie als retour werd geregistreerd, alles wat ik kon doen was afwachten (enige andere vorm van klantenservice "was niet beschikbaar". Op mails werdt ook niet gereageerd). Na 3 (!!) weken was het eindelijk zover en konden jullie mij per telefoon laten weten dat het pakketje retour was gekomen, de beloofde retourbevestigingsmail heb ik nooit gehad.
Na een week had ik nog steeds geen terugbetaling ontvangen, dus heb ik maar weer contact met jullie opgenomen. Nee, een retourbetaling "kon ook 2 weken op zich laten wachten dus uiterlijk 5 juli zou ik mijn geld terug ontvangen". Je raad het al, het was 5 juli en ik had nog steeds niets. Ik heb het weekend nog afgewacht, maar ook daarna had ik nog steeds geen betaling ontvangen (of enige vorm van communicatie van jullie). Het enige wat jullie aan de telefoon konden zeggen was dat het jullie speet dat het zo lang duurde, ik wachtte in totaal al ruim 5 weken op mijn retourbetaling. 2 weken na "de uiterste terugbetalingsdatum" gaven jullie aan het dan eindelijk over te hebben gemaakt en ik dacht dat het daarmee was opgelost, maar helaas. Na ruim een week had ik nog steeds geen retourbetaling ontvangen. Nu gaven jullie weer aan problemen te hebben met PayPal en dat het daarom nog niet binnen was. 3 keer hebben jullie aangegeven het op te gaan lossen en mij een bevestigingsmail te sturen en 3 keer is er helemaal niets gebeurd. Ik heb het uiteindelijk via een PayPal claim na 7 weken (!!!) terug moeten ontvangen, en wederom heb ik daar niets van jullie over gehoord. Ben blij dat ik met PayPal heb betaald en zij het zo voor mij op konden lossen.
In al die tijd konden jullie mij niets vertellen, ondersteuning bieden of ook maar een bevestigingsmail toesturen. Wat een slecht bedrijf, zo kun je echt niet met je klanten omgaan..
Net mijn bestelling binnen gadverdamme wat stinkt dat rubber!
Niet normaal en dat voor een speeltje!!!
Christine le Duc op 16 November 2016
Hallo Marion,
Het kan voorkomen dat er een laagje, dat bij de productie is gebruikt, op het rubber zit. Hierdoor kan het stinken. We raden je aan het artikel met water en/of toycleaner te wassen en daarna nog even te luchten.
Groetjes,
Tessa
Webcare Team
Nadine op 07 Januari 2018
Wat voor merk was dat?
Cristine Le duc besodemieterd de boel!
Nu gaf ze weer zogenaamd een Lovetoy weg, erop gereageerd maar je hoort helemaal miks meer!
Geen wonder dat ze zoveel reclame maken op tv omdat ze andedrs niemand meer in de winkels krijgen!!!
Christine le Duc op 11 Januari 2016
Beste Marion,
Het klopt dat wij een love toy weggeven via een Facebook-actie. Vandaag hebben wij dan ook de winnaar van deze actie gekozen. Ondanks dat wij jouw reactie daadwerkelijk voorbij hebben zien komen, is de keuze hierbij op iemand anders gevallen. Wie weet de volgende keer meer geluk?
Groeten,
Martin
Webcare Christine le Duc
MARION SIEBEN op 11 Januari 2016
Ja, zo,n reactie had ik wel verwacht stelle oplichters!
Mensen lekker maken met jullie acties, maar nakomen ho maar!
ik zal jullie zeker bekendmaken bij kenissen ach laat ook maar jullie kunnen binnenkort zowiezo beter alle tenten dichtgooien!!!
Naar aanleiding van de aantrekkelijke aanbieding van een gratis elektronica geschenk bij je bestelling, tot drie keer toe wat besteld in de hoop op een mooi gratis elektronicageschenk. Drie keer teleurgesteld geworden met een koptelefoon die alles behalve kwaliteit is plus alle producten terug kunnen sturen, omdat het niet paste. Los van dit laatste zou je dus zeggen dat je dus alleen een gratis flutkoptelefoon er gratis bij kunt krijgen ipv een prachtige telefoon, televisie oid. Ik ben er erg door geirriteerd.
Christine le Duc op 07 Januari 2016
Beste,
Wij vinden het heel jammer om te lezen dat het gratis elektronicageschenk niet aan jouw verwachtingen voldoet.
Graag verwijzen wij naar de voorwaarden die altijd onderaan de nieuwsbrief terug te vinden zijn: http://bit.ly/1PLyYFU
Hierin staat duidelijk uitgelegd op welke wijze de diverse geschenken toegekend worden.
Hopelijk is een en ander hiermee duidelijk.
Groeten,
Martin
Webcare Christine le Duc
Onze ervaring om online lingerie te bestellen valt ons zwaar tegen. Al verschillende keren gehad dat de maat niet overeenkomt, maar wat het ergste is dat zelf tijdens het passen van alles kapot gaat en gebeurt dit niet tijdens het passen dan is het wel stuk na 1x dragen
Christine le Duc op 21 September 2015
Beste,
Artikelen die niet passen of niet bevallen mogen natuurlijk altijd geretourneerd worden, indien deze hygiënisch en origineel verpakt zijn.
Zou je je contactgegevens door willen geven aan onlineserviceteam@service.christineleduc.com? Graag kijken we of we iets voor je kunnen betekenen met betrekking tot de lingerie die kapot is.
Groetjes,
Tessa
Webcare Christine le Duc
De webshop is echt ontzettend traag. Ik had een lingeriesetje besteld wat echt niet mooi zat, vervolgens teruggestuurd. Moest er zelf achteraan gaan om te achterhalen of de zending binnen was gekomen, pas toen ik vertelde dat ik een verzendbewijs had werd het pakket op miraculeuze wijze ineens gevonden bij Christine le Duc. Ook de terugbetaling duurde ruim 2 weken. Dit moet toch allemaal sneller kunnen?
Op een site een leuke aanbieding voor een gratis toy twv 99 euro bij een besteding van.20 euro. Kreeg het wel netjes Op tijd bezorgd,alleen was de toy twv 99€ een goedkoop prut ding . Erg jammer hoor . Christine le duc , leuke producten en.goede service, maar trap nooit in hun gekke aanbiedingen waarbij dingen beloofd worden. Verder een goede winkel
Mvg
Tijdje terug wat dingen besteld bij CLD. Er miste een artikel, terwijl het wel op de pakbon stond. Dezelfde dag nog gebeld. Ik kreeg een mail die ik moest reply-en met daarin aan te vullen wat precies het probleem was. Dit heb ik ook gelijk dezelfde dag nog gedaan. 1,5 week later nog geen antwoord terug en ook geen product binnen gekregen. Daarna maar gemaild en uitgelegd wat het probleem was. Hierbij reageerden dat ze nog geen artikel van mij retour hadden gekregen...en dat was het. Nog niet geholpen, want het ging niet om een retour. Daarna nogmaals gemaild. Week later het product in de bus gekregen. Dit had allemaal veel sneller gekund.
Ik kwam er ook achter dat één van de producten defect was. Hier een retourmelding van gedaan en is netjes opgehaald door DHL. Echter is het nu 2 weken later en heb ik hierover nog helemaal niets gehoor, laat staan een nieuw product opgestuurd gekregen.
Ik heb nog nooit ergens zo'n slechte service gehad.