Ik heb iets besteld bij Pabo. Het bestellen ging snel.
Eerste pakket kwam binnen en toen bleek dat er niet alles in zat en dat er een nalevering kwam.
Hier eerder totaal niet over geinformeerd. Het andere kwam pas 14 dagen laten binnen waarschijnlijk.
Uiteindelijk toch ontvangen na 1 week maar blijkt het product niet goed te werken.
Bel je de klantenservice en dan moet je het opsturen, moet het bekeken worden en dan word er bepaald of je een nieuwe krijgt of je geld terug. Blijkbaar kan dit nog al even duren zei de klantenservice.
Slecht dat ik een hoop moeite moet doen over een product wat hun defect opsturen.
Dat vind ik nog niet het ergste. Maar moet waarschijnlijk ook nog 2 weken wachten op mijn product.
Echt heel slecht dit. Ik raad anderen af om hier iets te kopen.
Pabo op 16 Februari 2018
Beste Kim,
Het spijt ons dat je een defect item hebt ontvangen. Onze klantenservice vraagt inderdaad om defecte artikelen aan ons terug te sturen. Op die manier kunnen wij controleren of dit artikel inderdaad defect is en dit wordt dan ook als zodanig doorgegeven aan onze leverancier. Dit doen wij ter verbetering van onze producten. Omdat dit hygiënische artikelen betreft, dienen we hier op deze manier mee om te gaan. Blijkt het artikel niet kapot te zijn, dan kunnen wij dit onmogelijk terug in de voorraad boeken om het door te verkopen.
Als je nog vragen of opmerkingen hebt, kun je deze uiteraard stellen via onlineserviceteam@service.pabo.nl.
Groetjes,
Monique
Webcare Team
roger.huygens1@telenet.be op 20 Juli 2018
heb-maar-helft-van-bestelling-ontvangen-maar-heb-wel-alles-betaald-heb-al-10-keeer-gebeld-altyd-wachten-in-gesprek-komt-myn-2-deel-nu-nog
Onlangs heb ik twee bh's, een jurkje, een slip en een tweetal kousen besteld. Ondanks de vele negatieve verhalen van trage levering was het pakketje bij mij de volgende dan al in huis! Geen gedoe met opnieuw aanbieden, gewoon bij de buren afgeleverd (in neutrale doos), dus daar was ik erg blij mee. Echter, toen ik de doos openmaakte was ik zeer teleurgesteld.
Ik dacht een goede aankoop te hebben gedaan met een aantal mooie artikelen die goed in de afprijzing waren, maar zelfs deze kleinere prijs is het niet waard. Wat een slechte kwaliteit!
De bh is niet goed gevormd, niet mooi gesneden en de beugel steekt aan de ene kant bijna een centimeter uit. Wat een ontzettend slechte kwaliteit. Ook het jurkje was totaal niet wat ik verwacht had. De kousen heb ik niet eens gepast, omdat ik dacht dat daar toch binnen de kortste keren een gat in zou komen. Ik wilde direct van het hele pakket af, wat een vergissing zeg! Helaas kan ik de slip en kousen niet ruilen, ook al heb ik het nimmer gepast en niet eens uit de verpakking gehaald!
Hallo,
Ik heb pas een maand geleden Pabo online ontdekt maar wat een feest! Ik heb er denk ik al voor een paar honderd euro besteld en alles netjes, goed verpakt en redelijk snel geleverd. Ik bestelde vroeger altijd uit de pabo catalogus en dat ging eigenlijk ook altijd goed.
Verder niets negatiefs over te melden.
gr, Lucas