fonQ reviews & ervaringen

www.fonq.nl
 
3.3 (107)
fonQ ervaringen

107 fonQ reviews

 
(9)
 
(3)
 
(9)
 
(25)
 
(64)
Terug naar overzichtspagina
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
9 resultaten - getoond 1 - 9
Volgorde

Verkeerde levering

Beoordeling 
 
5.5
Bestellen 
 
9.0
Levering 
 
4.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
8.0

Nadat ik een trampoline besteld heb en ik een verkeerd model geleverd heb gekregen, is fonq niet in staat geweest de juiste, bestelde, trampoline te leveren voor hetzelfde bedrag. De argumentatie was dat deze uit hun assortiment ging. Echter via fonq was deze nog steeds te bestellen. Ik was genoodzaakt deze bij een andere winkel te kopen.

J
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Service...oordeel zelf

Beoordeling 
 
6.0
Bestellen 
 
8.0
Levering 
 
8.0
Service 
 
2.0
Prijs 
 
6.0

Vorig jaar heb ik inotober een Skagen Falster 2 smartwatch gekregen. Ik wilde graag een iets duurder model en omruilen was geen probleem. In augustus dit jaar viel zonder enige aanleiding de achterkant achter het horloge weg. Na enig telefoonverkeer met Fonq over en weer mocht ik het horloge opsturen. Ik heb dit begin september gedaan. Toch maar het originele doosje en opladersnoer meegestuurd opdat er geen discussies ontstaan. Na 4x bellen vandaag het horloge gerepareerd terug gekregen....2 1/2 maand later. Gerepareerd ? In een plastic zakje in een doos met opladersnoer zonder doosje en een kaartje van Ewout met "Batterij vervangen, apparaat getest". Het blijkt echter een "nieuw exemplaar" ??!!! of toch een gerepareerd exemplaar van een ander. Met mijn batterij was nl. niets mis en alle instellingen waren ook verdwenen. Ik vermoed dat ik een gerepareerd exemplaar van een ander heb gekregen(iig niet mijn horloge) en dat het doosje niet meer voorhanden is.

Oh ja, door de lange reparatieperiode is de garantietermijn nu een maand verlopen.......
Nooit meer FONQ.

In der Service zeigt sich der Laden, verkopen kan iedereen....

(vrij vertaald naar Freud)

OF
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Slecht bedrijf

Beoordeling 
 
5.5
Bestellen 
 
10.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
10.0

Wat een verschrikkelijk bedrijf zeg , van de week wat besteld wat op voorraad is. Aangegeven dit vandaag te laten bezorgen. Vandaag geen bericht , dus dacht laat ik bellen , 17 minuten later na in de wacht te hebben gestaan vriendelijk te woord gestaan door een dame . Ze ging het uitzoeken en me mailen want kon even duren , inmiddels 4 uur later niks steeds niks gehoort maar wel speciaal thuis gebleven voor de bestelling, ddus dacht laat ik maar weer eens bellen inmiddels 7 x gebeld lang in de wacht gezeten elke keer de lijn er uit geknikkerd , vind dit geen goede communicatie naar de klant toe klant kan gewoon niet terecht en na hier wat te lezen is mij idee dat hun standaard antwoordt sorry we hebben het erg druk is, lijkt me wel een makkelijk antwoord om je achter te verschuilen

SA
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

fonQ op 26 November 2019

Beste Stefan Ariesen,

Bedankt voor het achterlaten van uw review.

Wat vervelend om te horen dat u de bestelling niet op tijd ontvangen heeft, dat is absoluut niet onze bedoeling geweest. Mocht u de bestelling nog niet ontvangen hebben, stuur dan gerust een e-mail naar webcare@fonq.nl. Wij kijken dan zo snel mogelijk met u mee.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
fonQ

Reageer op deze review

ZEER SLECHTE AFTERSALES

Beoordeling 
 
5.3
Bestellen 
 
8.0
Levering 
 
7.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
5.0

Zeer slechte klantenservice, ben al dagen aan het wachten voor een dekbed retour te sturen en krijg maar geen reactie.
Ook telefonisch niet bereikbaar.
Belabberde aftersales!!!!

P
Was deze beoordeling nuttig? 2 0

fonQ op 13 Juni 2017

Beste Patricia,

Wat vervelend dat u ons niet kunt bereiken en dat u nog steeds aan het wachten bent op de retoursinstructies.

Zou u uw ordernummer kunnen sturen naar webcare@fonq.nl? Uiteraard maken wij dit dan direct in orde.

Met vriendelijke groet,

Het team van fonQ.

Reageer op deze review

Onbereikbare klantenservice als je wil reourneren

Beoordeling 
 
5.8
Bestellen 
 
8.0
Levering 
 
7.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
7.0

Ik wilde een deel van mijn bestelling terugsturen. Je kan dit eenvoudig doen als je ingelogd bent, denk je. Je hoeft slecht een aantal dingen aan te klikken. Daarna zal je een email ontvangen, zodat je het pakket kan retourneren. Helaas niet ontvangen. Na een dag wachten, hieover een email naar klantenservive gestuurd. Als reactie een email dat ze zo snel mogelijk zullen reageren op mijn emaill. Niets meer op gehoord. Gisteren maar eens gebeld. Na een kwartier in de wacht te hebben gestaan, maar opgehangen, want mijn lunchpauze was bijna om. En op moment van schrijven sta ik om precies te zijn al weer 13.34 min in de wacht... wordt vervolgd.. maar dit was de laatste keer bij Fonq voor mij!!

C
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Klantenservice onbereikbaar, vreselijk slecht

Beoordeling 
 
5.3
Bestellen 
 
6.0
Levering 
 
8.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
6.0

Bestelling werd ze snel geleverd allemaal tiptop. Nu blijkt het artikel niet te voldoen en probeer ik het terug te sturen, dat is een ramp. De leverancier zou contact met mij opnemen , na dagen nog niets gehoord. Iedere keer als ik de klantenservice probeer te bereiken zit ik heel lang aan de telefoon te wachten en kom niet aan de beurt, dan geef ik het maar weer op en hang op. Ook al drie keer een e-mail naar de klantenservice gestuurd dan krijg ik een e-mail terug zonder enige tekst met allerlei vreemde tekens waarin staat dat het de klanten service nummer dat er iets veranderd is aan dit nummer maar dat is het dan ook. Ik weet bij god niet wat er loopt. Slechtst bereikbare klantenservice die ik ooit heb meegemaakt.

GV
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Levertermijn niet accuraat

Beoordeling 
 
5.0
Bestellen 
 
9.0
Levering 
 
1.0
Service 
 
3.0
Prijs 
 
7.0

Wij hebben ondervonden dat de levertermijn niet accuraat zijn, 4 dagen vertraging, en dat de uiteindelijk track & trace waarbij je de levering kan volgen niet 100% correct is.
Daarnaast is de compensatie die we kregen voor de laattijdige levering als sinds 21 jan'16 "onderweg"...

DF
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review

Zwaar teleurgesteld

Beoordeling 
 
5.0
Bestellen 
 
8.0
Levering 
 
4.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
7.0

Zaterdag voor vaderdag besteld met de belofte dat het product 's zondags geleverd zou worden. Volgens track and trace midden op de dag, dus wij ons vaderdagschema daar op aangepast. Helaas, geen levering. Na reclamatie hierover, en nogmaals een herinnering, kwam reactie dat ons een compensatie was gestuurd per mail. Niet dus. Nu, nog twee verzoeken om reactie van de klantenservice later, wordt er helemaal niet meer gereageerd. Eens maar nooit weer dus!

J
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
5.3
Bestellen 
 
7.0
Levering 
 
3.0
Service 
 
3.0
Prijs 
 
8.0

Direct leverbaar van barbecue betekent 2 à 4 weken.
Reactie klantenservice belooft binnen 24 uur gebeurt niet.
Eerder al 3weken moeten wachten op poten bijzettafeltjes, toen ook alleen reactie na blijven bellen, leek incident, blijkbaar niet, jammer genoeg

CJ
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review
9 resultaten - getoond 1 - 9

Meest gelezen op Reviewspot:

1.
amazon
 
3.8 (233)
2.
AliExpress
 
5.0 (2)
3.
bol.com ervaringen
 
3.4 (294)
4.
HEMA reviews
 
3.6 (93)
5.
EuroTops
 
4.2 (22)

Wij zijn benieuwd naar jouw fonQ ervaring

fonQ is het online warenhuis op het gebied van wonen, koken en lifestyle. Op fonQ.nl vind je meer dan 60.000 verrassende en inspirerende producten voor in en om het huis. Ook ben je bij fonQ aan het juiste adres voor mooie cadeaus en gadgets. Op zoek naar de finishing touch voor je interieur of juist een handig keukenhulpje? Vind jouw mooi bij fonQ!

fonQ Inspiratie Showroom

Het is ook mogelijk om je bestelling af te halen bij de fonQ Inspiratie Showroom in Utrecht. Hier vind je een mooie selectie aan banken, tafels, stoelen, vloerkleden en verlichting. De deskundige medewerkers van fonQ geven je graag persoonlijk advies.

Wat is uw ervaring met fonQ? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij fonQ hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal fonQ reviews lezen.

Telefoonnummer: 030 - 24 75 015

Algemene informatie

Keurmerken
Thuiswinkelwaarborg
Verzendkosten
€ 5,95 bij bestellingen tot € 30,- - € 3,95 bij bestellingen tot € 50,- - GRATIS bij bestelling boven de € 50,-
Levertijd
Voor 22:00u besteld, de volgende dag geleverd (indien op voorraad)
Productgroepen
  • Gereedschap
  • Speelgoed
  • Tuin
  • Wonen
  • Cadeauartikelen
  • huishoud
  • koken
  • tafelen
  • wellness
Afhalen mogelijk
ja
Betaalmethodes
  • Ideal
  • overboeking
  • pin
  • eenmalige machtiging
  • achteraf betalen
  • Visa
  • Mastercard
  • giftcards