Werkwijze GSM Topdeal:
3 de abbo nu bij hun . De eerste 2x perfect, gekregen wat ze aanbieden. Nu sinds het veranderd is komen ze de afspraken niet na. Heb abbo met gratis onbeperkt internet en iets van 200 belminuten /sms. Wat ze in begin gelijk veranderde na 1 gb internet en je dan op zo een trage verbinding zetten dat je niks meer kunt. Ondertussen hebben ze het na 500 mb gezet en de 200 belminuten/sms hebben ze op alleen nog maar belminuten gezet. Mijn maandelijks bedrag is ook verhoogd .
Mijn 6de jaar bij hun , maar op deze manier ook mijn laatste. Jammer , was hiervoor zeer tevreden.
De sterren die ik uitdeel:
Bestellen: 3
Levering: 0
Service: 0
Prijs: 8
Helaas worden 0 sterren niet geaccepteerd, dus vul ik de minimale score van 1 ster in. Geen rating doet het overkomen alsof ik geen oordeel heb.
GSMtopdeals/Miky beveel ik bij niemand aan.
Met T-Mobile heb ik, tot dit begon te spelen, wèl positieve ervaringen gehad. Ze krijgen het voordeel de twijfel.
28 nov 2013: Bij GSMtopdeal (Miky) nieuw T-Mobile contract afgesloten met toestel, Nummerbehoud en verplichte nieuwe SIM-kaart, ingaand zodra oude T-Mobile-abonnement is afgelopen (20 dec). Prima, terugkoppeling en verdere berichtgeving is erg uitgebreid en wekt vertrouwen.
Vervolgens, op 6 dec, fout bij aflevering, de AMP-Logistics chauffeur is blijkbaar menselijk en maakt fout. Bezorgt pakketje op verkeerd adres, daarna heeft hij het pakketje weer opgehaald, pakketje blijkt geopend te zijn, aan mij de keus om dit geopend pakket te accepteren of te weigeren. Natuurlijk weiger ik. Jammer, ben wel voor niets een halve dag thuis gebleven.
Mail ontvangen dat er op een andere dag, 10 dec, geleverd gaat worden, verdere berichtgeving zal, zoals gebruikelijk, op de ochtend van de dag van levering gestuurd worden.
Op dag van nieuwe aflevering, 10 dec, 's-middags nog niets gehoord, geen mail ontvangen, toch maar even op de site gekeken, (was op 9 dec ook nog gedaan), hier staat te lezen dat pakketje terug gestuurd is. Fijn zo'n gebrek aan terugkoppeling. 2e halve dag voor niets thuisgebleven.
Later die dag krijg ik wel weer terugkoppeling: een mail met nieuwe contractgegevens. De offerte waar ik gebruik van had gemaakt, blijkt inmiddels verlopen te zijn.
11 dec: Met Miky gebeld, vragen over contract gesteld. Beloofd wordt, dat het in orde gemaakt zal worden en ook met de eind- en begindatum van het oude respectievelijk nieuwe contract zal het goed gaan. Mocht het niet zo zijn, dan dien ik zelf contact op te nemen met Miky. Wel vreemde terugkoppeling dus.
11 dec: Mail dat toestel niet in voorraad is. Zal naar verwachting rond 18/20 dec geleverd worden.
16 dec: Mail, Toestel is weer aanwezig en kan geleverd worden. Afspraak gemaakt voor 18 dec.
18 dec: Toestel wordt eindelijk thuis afgeleverd, een keer niet voor niets thuisgebleven, wonderen bestaan nog. Dacht ik toen...
SIM-kaart in toestel gestopt, gegevens overgehaald, bijna helemaal gelukkig.
19 dec: SMS van T-Mobile dat SIM-kaart geactiveerd is. Precies op tijd, want op 20 dec loopt mijn oude contract af. Helemaal gelukkig: telefoon werkt, oude nummer is gebleven, mooi toestel (Sony Xperia SP).
13 jan 2014 blijkt dat er teveel van de rekening is afgeschreven, naar ik aanneem door de korte periode waarin daadwerkelijke levering, activeren van nieuwe SIM en aflopen oude abonnement + kosten berekening heeft plaats gevonden. Volgens My T-Mobile loopt mijn oude abonnement nog steeds door, zonder de korting van 50% die ik tot 19 dec wèl kreeg. Contact opgenomen met T-Mobile: een vriendelijk gesprek, er is ergens een foutje gemaakt, zal binnen 2 dagen in orde gemaakt worden en zichtbaar moeten zijn op My T-Mobile. Het teveel betaalde zal worden terug gestort. Ben er, inclusief wachttijd, zo'n 15 minuten mee bezig geweest. Heel acceptabel.
21 jan 2014: Er blijkt nog steeds niets in orde gemaakt te zijn. Vreemd, want dat heeft T-Mobile mij niet laten weten. Geduldig genoeg geweest, nog maar eens bellen. De servicedesk-medewerker kan mij met mijn vragen niet verder helpen en verbindt mij door met een andere afdeling. De vrouw probeert mij heel hooghartig en op uitermate onsympathieke wijze duidelijk te maken, dat ik wat fout gedaan heb. Ik zou niet weten wàt ik, buiten het gebruik maken van de diensten van Miky om, fout gedaan heb. Oh, ik zou een contractverlenging aangevraagd hebben. Enkele keren de mails van Miky, waarin duidelijk van contractvernieuwing sprake is, voorgelezen. Uiteindelijk, na ongeveer 5x voorlezen en de vraag of ik contractvernieuwing moet uitspreken als contractverlenging, bindt de vrouw wat in. De fout moet volgens haar bij Miky liggen. Dat kan heel goed, want daar hebben ze, voor zover ik ervaren heb, nog nauwelijks iets goed gedaan. Ik moet zelf maar even contact opnemen met Miky en daar de dingen geregeld zien te krijgen. Niet bepaald het stukje vriendelijkheid en dienstverlening dat ik van T-Mobile gewend ben en wat ik verwacht had. Maar goed, als dat het enige is wat helpt, bel ik Miky wel weer.
Aansluitend gebeld met Miky. Miky-medewerker aan de lijn, die een volkomen ongeïnteresseerde indruk maakte (het was bijna 17:15 en Miky zou tot 17:30 bereikbaar moeten zijn. Ik kreeg heel sterk de indruk dat de afsluiting van de dag voor deze medewerker al had plaats gevonden.) Het enige positieve wat ik van de man te horen kreeg, was dat hij mijn telefoonnummer zou noteren en dit briefje bij zijn leidinggevende op het bureau zou leggen, die mij dan de volgende dag zou terug bellen.
Inclusief alle wachttijden etc, ben ik deze dag ruim 2 uur aan de telefoon geweest.
22 jan 2014: Rond het middaguur nog steeds niet teruggebeld, (waarom verbaast mij dit niet?) dus zelf maar weer contact opgenomen met Miky. Gelukkig een vriendelijkere medewerker aan de lijn. Zaak uiteen gezet, Miky-medewerker zal later die dag de juiste gegevens naar T-Mobile sturen, en T-Mobile zal mij vandaag, of uiterlijk morgen, telefonisch of per SMS op de hoogte houden.
24 jan 2014. Nog niets gehoord, geen bericht of SMS ontvangen. Contact opgenomen met T-Mobile. Nu wel een vriendelijke en goed-onderlegde medewerkster aan de lijn, die heel goed duidelijk maakt wat er fout gegaan is bij Miky, hoe dat door Miky opgelost moet worden en zich ook uitgebreid excuseert voor het feit dat ik, technisch gezien, geen klant van T-Mobile ben en dat zij daarom geen contact met Miky kan (en mag) opnemen. Ik snap haar wel, maar ik blijf het vreemd vinden. Op de vraag hoe ik Miky zover kan krijgen om eindelijk eens wat (goed) te doen en welke dwangmiddelen ik eventueel zou kunnen gebruiken, kreeg ik de volgende antwoorden: 1) Klacht bij T-Mobile, 2) Klacht bij Miky, 3) Klacht bij Opta.
25 jan 2014: Mail gestuurd met als onderwerp "Kan dit eindelijk opgelost worden?" naar info@miky.nl
In deze mail een overzicht van de gehele geschiedenis tot nu toe, met daarbij alle mails en de bij de telefoon geleverde bijlagen. En daarbij de niet onredelijke vraag wanneer Miky het eindelijk goed doet en hoe de acties van Miky tot nu toe op mij zijn overgekomen en hoeveel tijd een en ander mij al gekost heeft.
27 jan 2014: Bij T-Mobile gecontroleerd of er in My T-Mobile al een wijziging zichtbaar is. Is niet het geval, wel is zichtbaar dat er weer een te hoge nota, gebaseerd op het doorlopende, oude abonnement, in rekening is gebracht.
Miky gebeld, vriendelijke juffrouw, na enig zoeken is mijn mail terug gevonden. Alle gegevens zullen worden doorgezet naar de leidinggevende, waarna die met mij contact zal opnemen. Ik heb mijn lesje ondertussen geleerd, en ga hier niet mee akkoord. Ik wil dat de leidinggevende direct belt en dit dezelfde dag aan mij terugkoppelt. Is wel het minste wat je mag verwachten van een bedrijf dat zich als "Feedback Company" profileert, want afgezien van de aanvraagbevestiging en de aanvraagstatus op 2 dec 2013, is er door Miky niets terug gekoppeld. Terugkoppeling als de zaken gaan zoals ze verwacht worden te gaan, is leuk en fijn, maar niet meer dan dat. Terugkoppeling als er zaken mis gaan, of als er klachten zijn, daar heb je wat aan. Daar leert een bedrijf wat van, het houdt de klant tevreden en het maakt dingen inzichtelijk en transparant (de moderne toverwoorden).
Inderdaad word ik nog dezelfde middag terug gebeld door de leidinggevende. Zij stuurt de juiste gegevens naar T-Mobile en zal mij een mail daarover sturen.
28 jan 2014: Een mailtje van de Miky-leidinggevende ontvangen. Gegevens zijn door gestuurd naar T-Mobile, maar daar kunnen ze, volgens het mailtje, als gevolg van een storing, op dit moment niets doen.
30 jan 2014: Nog steeds geen aanpassing op My T-Mobile te zien. Storing duurt wel erg lang, of zou het, heel misschien, een smoesje zijn geweest? Hoe kom ik toch zo cynisch...
Gebeld met T-Mobile, van Miky verwacht ik toch niets meer, die heeft een afwachtende houding aangenomen en monitoort blijkbaar niet wat de status bij T-Mobile is.
Op 27 jan is er inderdaad iets van Miky binnengekomen. (Wie had dat verwacht, ik in ieder geval niet). Doorlooptijd is ongeveer 2 weken. 2 weken? Om een wijziging in de database aan te brengen? Nou moet het niet nog gekker worden. Toevallig heb ik wat ervaring met databases... Ik heb nu duidelijk aangegeven dat ik de gang van zaken meer dan zat ben (ik ben volgens mij ontzettend geduldig en coulant geweest) en dat ik mij bezin op maatregelen. Negatieve publiciteit is op dit moment het enige wapen dat ik heb, en dat wapen ga ik dus ook benutten. Allereerst deze website, dan even googlen en dit verhaal op zoveel mogelijk plaatsen neer zetten. En wie weet, misschien is T-Mobile of Miky daar gevoelig voor.
Een klacht bij T-Mobile wordt pas opgepikt als Miky zijn werk goed gedaan heeft en je echt klant bij T-Mobile bent. Mosterd na de maaltijd dus.
Edwin Orth op 02 Maart 2014
Update 20140302:
T-Mobile:
Het is ondertussen maart 2014, voorjaar zit in de lucht en het lijkt erop, dat T-Mobile/Miky ook tot leven is gekomen.
Er is uiteindelijk een nette oplossing gevonden en deze is aan mij voorgelegd. Ik ben er akkoord mee gegaan, alleen de correcte uitvoering van de oplossing heeft vrij lang op zich laten wachten. Grootste probleem blijft het in contact komen met de juiste persoon. Als dat uiteindelijk lukt, lijkt een oplossing uiteindelijk wel mogelijk te zijn. Als T-Mobile tenminste contact blijft houden, want het blijft onmogelijk om zelf met de eerdere afhandelaar in contact te komen als er toch nog iets mis is gegaan.
Miky:
Of Miky zich aan de (met T-Mobile) gemaakte afspraken houdt kan ik nog niet beoordelen. Daarvoor mnoet eerst een factuur ontvangen worden.
Samenvattend denk ik, dat zolang de hele bestelling volgens verwachting verloopt en er niets tussen komt, de terugkoppeling en afhandeling prima is. Maar mocht er iets fout gaan, dan wens ik alle betrokkenen alle sterkte en geduld toe. Een verbeterpunt voor zowel T-Mobile als Miky.
Als Miky en T-Mobile werkelijk iets willen verbeteren en daar input van de gebruikers-kant over willen hebben, dan mogen ze alsnog contact met mij opnemen om mijn ervaringen te analyseren en er lering uit te trekken. Tenslotte is dat iets waarvoor terugkoppeling naar en van de klant bedoeld is.
Edwin Orth op 17 April 2014
Update 20140417:
Intussen ook contact gehad met Miky. Wegens privé omstandigheden heeft de verdere afhandeling tussen Miky en mij een maand vertraging opgelopen, maar uiteindelijk heeft Miky zich toch van haar/zijn beste kant laten zien en heeft, naast vele excuses, ook een passend gebaar gemaakt.
Mijn bestelling heeft duidelijk geleden onder de Wet van Murphy.
Aan het eind van de rit is alles netjes opgelost en afgewerkt, maar het heeft wel een hoop ergernissen gegeven. Miky (en natuurlijk ook T-Mobile) is een betrouwbaar bedrijf, met genoeg verantwoordelijkheidsgevoel, daar mankeert niets aan, maar als je pech hebt, dan wens ik je alle sterkte toe.
Johan op 20 Mei 2014
test
Peter op 05 Juni 2014
Nou, wat een verhaal.
Eerlijk gezegd had ik dit zelf nooit zolang volgehouden en er veeeeeel eerder werk van gemaakt.
Maar wel een goeie tip, ik koop niks in deze webshop.
jan op 08 November 2014
Ik heb genoeg gelezen bedankt voor je reactie......
Ik heb 2 abo die aflopen maar Miky zal het zeker niet worden.
Thanks voor de waarschuwing
Ik had bij GSMtopdeal.nl een Smartphone incl. T.Mobile bundel besteld. 1 dag voor levering kreeg ik in een mail te lezen dat van mij (en dus van alle GSMtopdealklanten) wordt verwacht dat zij een contract ondertekenen met het normaal geldende hogere tarief. De geboden aktieprijs zal uiteindelijk pas op de eerste factuur te zien zijn !! Ik heb de ‘Topdeal’ direct (en zonder probleem geannuleerd).
Wie zet nu, bij zijn volle verstand, zijn handtekening onder een bedag van bijvoorbeeld 45 euro voor een abonnement dat voor 22 euro wordt aangeboden?** Topdeals gaf aan dat T-Mobile dit niet anders wilde regelen!!
GSMtopdeals… neem verantwoordelijkheid en laat mensen geen handtekening zetten onder onjuiste contractbedragen!!
heel slecht ervaring bij GSM Topdeal, telefoon met abonament besteld, levering dag afgesproken, op die dag, om na 4 uren wachten krijg ik te horen dat courier 2 uren vertraging heb, ok ... geen man overbord, kan niet langer wachten i.v.m. mijn werk dus afgesproken voor volgende dag. koerier komt wel langs er is iemand bij mij t huis aanwijzig joust te vertellen dat ik een blok verder ben 5 minuten en dat ik binnen 2 minuten terug ben, courier zeg niks hand een kaaart over em loop weg, ik kom t huis dat ik kan hem net zien wegrijden. Bij gsm topdeal moet je wel 4 a 5 uren flexibiliteit hebben, maar 2 minuten voor je hebben hun blijkbaar niet ... net een beetje een overheid instelling. Complimenten voor jullie klantvriendelijkheid. uiteraard nooit meer zaken met jullie doen
Al 5e abonnement afgesloten in gezin, waarvan 2 opvolgend op een vorig bij GSMTOPDEAL.
Alles altijd TOP en voordelig.
Ook goed geregeld voor vakanties in buitenland met weekpassen.
het was allemaal tot in de puntjes geregeld, van het eerste telefoontje naar gsm topdeal tot de bezorging toe, alles op tijd binnengekregen via een sms en een mailde bezorger was ook netjes en vriendelijk aan de deur, er kan eigenlijk niks mis gaan, voor ons was het dus SUPER, er kan altijd wel wat mis gaan, maar zolang het niet bij jou gebeurt heb je ook geen klachten, ik zal het zeker aanbevelen aan vrienden en kennissen, dus voor ons was het een TOPDEAL gr ton
IK ben zeer ontstemd over GSMTopdeal en T-Mobile.
Ik heb via GSMTopdeal een mobiel met T-Mobile abonnement gekocht.
GSMTopdeal verkopen alle telefoons simlockvrij en dat heb ik bij de aankoop nog speciaal laten bevestigen.
Na afloop van mijn abonnement wil ik veranderen van provider, maar blijkt de telefoon niet simlockvrij te zijn. GSMTopdeal verwijst mij door naar T-Mobile en visa versa. Het komt erop neer dat zogauw het abonnement afgelopen is ze niets meer voor je doen, ondanks dat de telefoon al simlockvrij moest zijn.
Daarnaast heeft de verkopende partij de wettelijke verplichting na 1 jaar op verzoek van de koper de mobiel gratis simlockvrij te maken. Ik heb dus de unlockcode moeten kopen.
Zorg dus ervoor dat je voor afloop van je abonnement ten alle tijden je unlockcode opvraag bij GSMTopdeal of T-mobile.
Na lang wikken en wegen toch via GSM topdeal besteld. ( Iphone 4 )
Geen enkel ongemak ervaren. Keurig bericht over het feit wanneer de levering plaats zou vinden. En de telefoon is ook binnen het tijdsbestek geleverd. In eerste instantie geen digitaal contract ontvangen, maar na een e-mail hierover binnen 24 uur alsnog mijn contract digitaal gekregen.
Ook de aanvraag m.b.t. nummerbehoud is uitstekend verlopen. 1 dag van tevoren netjes een sms over het nummerbehoud. En de dag erna rond 13.00 was het allemaal geregeld.
Wel een vraag over mijn abonnement gesteld via de e-mail aan T-mobile klantenservice. Wederom binnen 24 uur een antwoord dat helemaal voldoet.
Tot dusver dus nog geen problemen.
Nu de eerste factuur afwachten :)
Bij T-mobile hebben klanten veel te vertellen (volgens de reclame) maar ze krijgen alleen geen bevredigend antwoord.
Wij hebben een abonnement besteld voor € 20,00 maar omdat de gegevens van T-mobile niet goed waren verwerkt in het oude abonnement, moesten we langs de T-mobilewinkel om dit te laten wijzigen. Toen dit gewijzigd was, weer contact gezocht met GSM topdeal en verteld dat de geboortedatum gewijzigd was en de bestelling gewoon door kon gaan. Dit ging niet, wij moesten ineens voor het abonnement € 22,50 betalen, terwijl de fout gemaakt was door T-mobile. In plaats van te erkennen dat ze fout geweest zijn en iets ter compensatie aanbieden, een korting of zo,verhogen ze zonder blikken of blozen de abonnementsprijs.
Wij zoeken wel een andere aanbieder. Gelukkig zijn er nog bedrijven die wel hun afspraak nakomen
Als alles volgens plan gaat, dan kun je bij gsmtopdeals echt voor een dubbeltje op de 1e rang zitten.
Vervelend wordt het als er wat mis gaat. In dit geval: de 1e factuur van T-mobile bedraagt zo'n 108 euro, ipv 50,-
Omdat 'de telefoon is afgeleverd' kun je met je klachten niet meer bij Gsmtopdeals terecht, maar wordt je geacht contact met T-mobile op te nemen. Die natuurlijk niks weet van de deal die je met Gsmtopdeals gemaakt hebt, en je fijntjes mededelen dat zo'n tarief, die idd echt laag is, echt niet kan. En daar sta je dan.
Lang verhaal kort: Vanaf het moment dat je telefoon is afgeleverd, is de service van Gsmtopdeals zwaar klote, moet je zelf aan de provider gaan bewijzen wat de afgesproken prijs was, en kun je ipv van een excuus, een grote mond van de "klantenservice" op de koop toe krijgen terwijl er door hun gerommel te grote bedragen van je rekening afgeschreven worden.
Ergo: Als er wat mis gaat, als bv. de communicatie van Gsmtopdeals met T-mobile niet gaat zoals bedacht, dan blijkt Gsmtopdeals een ontzettende miezerige miskleun.
Eindelijk mn iphone 4 binnen vandaag. Was wel even wachten, maar voor mij het wachten waard (echt snel zijn ze niet bij gsm topdeal). Na jarenlange trouwe dienst kan dat het oude beestje, een 3gs, nu eindelijk gaan rusten. Voor mij geen iphone 5 (of 4s)... die zijn namelijk veel duurder en het voegt in mijn ogen weinig toe aan wat de 4 toch al kan. Nu heb ik een gratis iphone met een redelijk goedkoop abonnemnent. Ik kan m'n geld namelijk wel beter gebruiken.
Over de shop heb ik verder niet veel te melden: bestellen etc. verliep allemaal soepel. Het duurde wat langer dan verwacht, maar daar zit ik na drie jaar met dezelfde telefoon niet zo mee.
Vorige week een Samsung Galaxy SII besteld en vandaag in huis (het weekend zat ertussen). Mooi toestel voor een fijne prijs: gratis :-) en een goedkoop abonnement, dat was precies waar ik naar zocht. Ik hoef niet zo nodig het allernieuwste model. Dit is mn tweede toestel wat ik bij ze heb besteld en als hun aanbiedingen scherp blijven komt er ook nog wel een derde keer.
Ik heb laatst een LG Optimus 4X HD gekocht, met een abonnement twv 21,95 p/m. Ongeloofelijk dat je zo goedkoop aan een dergelijk toestel kunt komen. Werkt allemaal prima via T-Mobile. Voor de mensen die zich afvragen hoe goed het bereik is, kijk even op de dekkingskaart van T-Mobile.
Ik nu al meer dan 2 jaar bij gsmtopdeal .voor heen zeer goed nu al 2maanden lg 4xhd voor 21.95 maar betaal al meer dan 54 euro en deze maand 56 wel erg veel bah
Ik heb net een abonnement via Gsmtopdeal afgesloten. De korting van Gsm Topdeal is goed! Bij de meeste gsm aanbieders krijg je 6 maanden korting maar bij Gsm Topdeal krijg je 24 maanden (2 volle jaren) korting. Je moet natuurlijk wel zelf goed opletten dat je na die 2 jaar opzegt bij Gsm Topdeal.
Verder alles prima. Het abonnement loopt via T-Mobile en dat is gewoon uitstekend.
Prima webshop. Bestellen gaat gemakkelijk. Snelle levering.
Maar dan. Als je problemen met je toestel hebt, starten de problemen. Als het te lastig wordt, sturen ze je door naar T-Mobile á € 0,25 / per minuut. Waar een eenvoudig telefoontje (met zeven keer doorverbinden) al gauw 20 minuten duurt. Probleem met telefoon (service valt weg, niet bereikbaar, sms komt pas na 2 uur binnen) nu na drie reparaties nog steeds probleem. Dus maar weer even bellen. Dus een goedkoop abonnement wordt zo toch nog duurkoop !
Krikken op 12 Januari 2013
Gewoon naar de t mobile winkel in de buurt gaan en je wordt direct geholpen.
als het daar niet op kunnen lossen wordt je toestel ter reparatie aangeboden bij het desbetreffende merk. ik had een LG 2x ter rep 3x vervangen door ander toestel.
dus niet zo negatief
M. Hageman op 29 Maart 2013
Alsof de T-Mobile winkel wonderen kan verrichten. Nee, schrijven enkel een bonnetje uit, sturen jou mobiel op en kunnen niet garanderen dat er GEEN kosten aan verbonden zijn. Dus een (voor mij) nieuw telefoontje wat al vanaf het begin defect is, gaat mij "onderzoekskosten" kosten. En daar pas ik voor! En via GSM-Flopdeals krijg ik steeds het zelfde antwoord. Ga maar naar T-Mobile. Vreemd, want de verkoop/aanbieding is wel bij GSM Topdeals geplaatst.
Gsmtopdeal is een betrouwbare winkel. Mijn telefoon heb ik er vorig jaar gekocht en dat ging zonder problemen. Met de klantenservice heb ik geen ervaring. Je sluit ook een T-Mobile contract af dus je kunt ook bij hen terecht met vragen. Gewoon goed en goedkoop.
Mijn telefoon is super snel geleverd door GSM Topdeal! Zo hoort het het online kopen op internet te gaan! Ik ging van een prepaid abonnement over gegaan naar een abonnement. Je krijgt van GSM Topdeal exact te horen wanneer je nummerbehoud actief wordt. Op je oude nummer krijg je een sms 1 dag van tevoren. Het oude nummer van de prepaid kaart komt vanaf de ingangsdatum te vervallen. Dan kun je vanaf die datum direct bellen en je oude nummer is vervallen. Bij T-Mobile kun je je oude nummers laten overzetten naar de nieuwe sim als je dat wilt. Maar je kunt ze ook in je telefoon opslaan en dan kopiëren naar je nieuwe simkaart.
Samsun Galaxy (s2) besteld bij gsmtopdeal en werd keurig geleverd. Heel blij met mijn toestel een echte verbetering met mijn oude Nokia. Bestellen is makkelijk en inderdaad is gsmtopdeal veel goedkoper als de andere aanbieders. Dat komt omdat ze wat minder recente telefoons aanbieden. Je kunt bij gsmtopdeal alleen kiezen uit T-Mobile abonnementen en die provider had ik voorheen ook. Overal goed bereikbaar.
Hoi,
Ik heb vorige week bij gsmtopdeal een HTC Desire besteld en deze werd keurig geleverd. Ik heb lang gezocht naar de goedkoopste aanbieder en bij Gsmtopdeal was het absoluut het goedkoopst. Het kan natuurlijk per periode verschillen maar ze hebben echt vaak hele scherpe aanbiedingen.
Na alle horrorverhalen over (veel) te late leveringen, slecht contact met de gsmtopdeal klantenservice en nog meer dingen had ik toch wel m'n twijfels over het afsluiten van een abonnement bij gsmtopdeal. Ik heb het risico toch genomen en.... alles is tot nu toe volledig volgens afspraak verlopen! Ik heb vorige week vrijdag m'n sony xperia s besteld + abonnement en maandag kreeg ik een mailtje van gsmtopdeal wanneer ik hem geleverd wilde hebben, je kon kiezen uit dagdelen. Ik heb donderdagmiddag gekozen, woensdagavond kreeg ik een sms waarin stond dat de koerier tussen 12.30-14.30 zou komen en hij werd netjes om 14.00 gebracht :) Tot nu toe nog niks negatiefs opgemerkt over gsmtopdeal!
moest wel wat langer wachten op twee iphones (zakelijk) maar dat lag niet aan gsmtopdeal, want die was overal uitverkocht toen. Geholpen door Raymond, koele gast. Die heeft alles al gezien en laat zich niet gek maken. Verder zijn ze trouwens allemaal wel goed aan de telefoon daarzo, beter dan wat je kan verwachten in een winkel, prima en strak afgeleverd en geregeld. En niet duur, 24 maanden de helft korting momenteel bij gsmtopdeal.
Anne op 27 Februari 2013
Nou, goed aan de telefoon... Ik weet het niet hoor. Ik heb gebeld (op advies T-Mobile) om telefoon te bestellen. Zeg ik tegen de telefoniste ik wil graag de iPhone 4 Black, daarna komt de vraag... welke kleur wilt u? Noe, zwart dus. Vervolgens krijg ik de bevestigingsmail, staat daar een witte besteld!! (kleurenblind?) Gebeld met klantenservice, krijg daarna wel een annuleringsmail. Maar ik wacht nu al bijna een dag op de bevestigingsmail van de zwarte. Die zou toch echt vandaag komen, werd mij verteld.
Het komt vast goed, maar dit komt wel heel onprofessioneel over...
Fleur op 16 Mei 2013
Misschien moet je wat duidelijker praten want bij mij is alles goed gegaan en ik heb ook een abonnement afgesloten met de Phone 4 Black via de telefoon....
Onlangs een telefoon besteld bij GSM Topdeal.
Het bestellen verliep soepel.
Heb het telefonisch afgehandeld.
Na het keuzemenu kreeg ik direct iemand aan de lijn, die al mijn vragen goed heeft beantwoord.
Na een paar dagen wou ik toch liever een witte dan een zwarte gsm, ook dat ging gemakkelijk, en kreeg netjes een email van de aanpassingen die gedaan werden.
De service van gsmtopdeal vindt ik dus uitermate goed!
Ik begrijp dat er mensen zijn die dat niet zo vinden, maar het zijn ook maar mensen denk ik dan.
En computers laten je vaker in de steek.
Verder ben ik goed behandeld en ga zeker mijn telefoon weer bij gsmtodpeal bestellen! De levering met de koerier ging ook goed, hij was vriendelijk en geduldig terwijl ik mijn pasje aan het zoeken was.
De prijs, ja, wat kan je daar nou over zeggen?
Elke keer weer met stomheid geslagen hoe dat zo goedkoop kan.
Dus net zoals de gsmtopdeals review van A.Boekhorst: Een prima webshop!
Slecht, blijkbaar kan gsm-(top)deals de Iphone 4 niet binnen 5 weken leveren dus let hier op met het afsluiten van een abonnement. De klantenservice kan mij niets vertellen over deze steeds vertraagde levering. Elke week een mailtje waar in ze excuses aanbieden, erg lief allemaal, maar het levert natuurlijk niks op.
Vorige maand mijn Sony Xperia P besteld en ontvangen. Het toestel was gratis bij mijn abonnement van 22,45. Dat was erg goedkoop en vandaar dat mijn keuze op hen gevallen was.
In het begin had ik wat problemen met het regelen van mijn nummerbehoud. Door de goede service is dit alsnog in orde gekomen. Het toestel was na een week binnen en het nummerbehoud is zoals afgesproken goed geregeld.
Kortom, ik ben zeker tevreden en zou iedereen aanraden om er te bestellen. Ik ga hier zeker vaker bestellen!
Gisteren heb ik mijn Sony Xperia P via gsm topdeal ontvangen. Aangezien ik elke dag werk was ik bang dat dit moeilijk zou worden met de levering. Na contact met een zeer vriendelijke en behulpzame klantenservice, bleek dat het toestel ook op mijn werk geleverd kon worden. In de ochtend kreeg ik nog een sms waarin het tijdstip van leveren stond en via internet kon ik een foto zien van de koerier welke langs zou komen! Ik hoefte voor dit toestel niks bij te betalen en daarbij zit een zeer goedkoop T-mobile abonnement! Ik ga voor mijn zoon meteen ook bij gsm topdeal bestellen!! Echt een aanrader!!
Hebben jullie wel eens GEEN bereik met T-mobile via GSM topdeals??
Je hoort namelijk nog wel eens iets over het slechte bereik van T-mobile.
Ik zou heeeeeel erg graag bij GSM topdeals willen bestellen, maar ik ben een beetje bang, dat ik straks vast zit aan een 2-jarig abonnement en geen bereik heb thuis en/of omgeving.
Wat is uw ervaring met GSM Topdeal? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij GSM Topdeal hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal GSM Topdeal reviews lezen.
Telefoonnummer: 070 - 7 101 101