hollandsnieuwe reviews & ervaringen

www.hollandsnieuwe.nl
 
4.0 (82)
hollandsnieuwe

82 hollandsnieuwe reviews

 
(6)
 
(10)
 
(8)
 
(21)
 
(37)
Terug naar overzichtspagina
Bezoek website
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
8 resultaten - getoond 1 - 8
Volgorde

NOOIT DOEN

Beoordeling 
 
5.8
Bestellen 
 
6.0
Levering 
 
8.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
8.0

Prima abonnement ,maar als je NIET kunt INLOGGEN op je site en de wachtwoorden niet herkent worden dan heb je een probleem. Hollands nieuwe kan dat niet oplossen na al twee maanden bellen hierover . Dus hoop dat telefoon niet gestolen wordt want dan zit ik echt met een probleem. Nee dan liever een iets duurder abonnement met een klantenservice die hun best proberen te doen mvg Egpri

R
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

ZEER SLECHT

Beoordeling 
 
5.3
Bestellen 
 
7.0
Levering 
 
7.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
6.0

NIET TE BEREIKEN-BESTELLING WORDT NIET GELEVERD-NEMEN MIJ NIET SERIEUS-

JV
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

hollandsnieuwe op 01 Mei 2015

Beste klant,

Goed dat u dit aangeeft.

Wij helpen u graag verder. Voor het antwoord op de meest gestelde vragen kunt u terecht bij onze virtuele collega Anouk via www.hollandsnieuwe.nl/klantenservice.

Specifieke vragen, zoals vragen over uw bestelling, kunt u stellen via www.hollandsnieuwe.nl/stel_je_vraag, Facebook of Twitter.

Met vriendelijke groet,
hollandsnieuwe

Wests op 31 Juli 2015

Hollands Nieuwe heb ik alleen maar ellende mee gehad... uit frustratie jaar betaald, maar intussen Simyo genomen. Ik gebruik Simyo nu al jaren en altijd perfect geweest (KPN dochter)

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
5.8
Bestellen 
 
10.0
Levering 
 
10.0
Service 
 
2.0
Prijs 
 
1.0

Wat een slechte provider! Ik heb gekozen voor prepaid omdat dit voor mij het voordeligste is. Ik sms met name naar Amerika. Volgens Hollands Nieuwe zou dit €0,10 kosten. Dat klopt ook. De eerste dagwas er geen centje pijn. Ik was die dag in Belgie, en ontving alle sms'jes vanuit Amerika. De dag erop, gewoon in Nederland ontving ik helemaal niets. Omdat er op hun site nergens iets daarover terug te vinden was heb ik gebeld met Hollands Nieuwe"19 wachtenden voor mij. Tel uit wat dit kost want er worden nogal wat kosten berekend. Ik werd wel heel vriendelijk te woord gestaan en men had alle tijd voor mij. Er werd een en ander gedaan en toen kreeg ik alsnog alle naar mij verstuurde sms'jes binnen. Mijn blijdschap was van korte duur, ik ontving wederom niets, dus maar weer gebeld: 16 wachtenden voor mij. Ik kreeg een nieuwe simkaart toegestuurd. Iets wat dus niet geholpen heeft, wederom ...gebveld: 13 wachtenden voor mij. Ik kreeg van de telefoniste een email toegestuurd met een aantal vragen en aantal zaken om uit te proberen zoals bv mobiel resetten enz. Ik mocht na het invullen van alle en resetten etc terugbellen, dit omdat de mensen die de emails moeten beantwoorden een achterstand hadden. Ik heb alles uitgeprobeerd en ingevuld, dus wederom gebeld: 19 wachtenden voor mij...en toen een telefoniste die mij in eerste instantie niet wilde helpen, ik moest dit per mail doen. uiteindelijk heeft ze toch alle vragen met mij doorgenomen, waarbij bleek dat zij andere vragen had als dat ik ontvangen had. Vandaag heb ik dus een reactie ontvangen, per mail, Hollands Nieuwe heeft dus geen contract met de provider van mijn vriend. Vreemd want ik ontvang wel sms vanuit Amerika als ik dit via Sim Only probeer, ik ontvang wel sms als ik een dagje uit ben in Belgie. Hoe dat dit kan? Geen idee, ik zal dit misschien wel ooit eens te horen krijgen per mail. Sim Only is geen optie voor mij omdat ik dan per sms bijna het zesvoudige betaal als met prepaid. Ik zal dus op zoek moeten naar een andere provider, zucht wat een gedoe, kost ook weer een week of 2 om mijn nummer overgezet te krijgen.

A
Was deze beoordeling nuttig? 3 1
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
5.3
Bestellen 
 
7.0
Levering 
 
7.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
6.0

Onterechte vochtschade in mijn Samsung Galaxy S3 mini geconstateerd.
Het toestel nooit met vocht in aanraking geweest, altijd in een hoesje en tas vervoerd.
Dynafix constateert vocht, garantie vervalt, Hollands Nieuwe geeft niet meer thuis, en Dynafix reageert niet meer.
Zeer slechte service van Hollands Nieuwe, ik raad u aan om daar nooit iets te kopen, omdat ze geen service verlenen.

P
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Henk op 17 Augustus 2014

Mensen er bestaat ook een onbusman of rechter ook zij moeten an de plichten houden

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
5.8
Bestellen 
 
10.0
Levering 
 
10.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
2.0

Ze zijn gewoon niet bereikbaar, ik geef ze een nummerbehouddatum door en deze veranderen ze in ruim 3 weken later. Als reactie probeer ik ze te bereiken om dit te herstellen, maar je kunt gewoon niemand bereiken en reageren niet op mail...

G
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
5.3
Bestellen 
 
7.0
Levering 
 
7.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
6.0

Ik probeer mijn abonnement na 2 jaar stop te zetten. Netjes op tijd, maar online lukt dat me niet. Dus nu een mailtje gestuurd en afwachten, maar gezien de vorige reacties , ben ik niet zo positief over een eerlijke afloop !! Ik hoop dat ik me vergis !! M.v.g. Diana

DS
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

martin op 26 Mei 2014

Tip zoek de dichtbijzijnde belcompanie winkel om alles goed te zetten

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
5.3
Bestellen 
 
7.0
Levering 
 
8.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
5.0

Hallo,
vorige maand 'n nieuwe telefoon bij HollandNieuwe besteld. Levering perfect, maar geen internet dus ik wacht 'n maand tot de eerste rekening komt om te controleren of ik wel de goede instellingen gedaan had. Ben daar naar Phonehouse gegaan en ook daar kregen ze het niet gedaan om alles goed te zetten.Simkaart met 'n andere telefoon ging ook niet goed. Dus zij bellen, maar bij HollandsNieuwe ging het ook niet. Het lag aan de Simkaart. oke, en werd toen naar Belcompagnie gestuurd daar ook alles geprobeerd en het lukte niet. Advies 'n nieuwe Simkaart, maar ik moest wel 15 euro betalen. De mevr van HollandsNieuwe zei, "ik weet niet wat die meheer met dat Simkaartje gedaan heeft". Ook het personeel in de winkels vonden dat raar. Betalen voor iets wat je niet gehad hebt.Ik vind dit schandalig en een toonbeeld van slechte service .

CG
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review
(`Bijgewerkt: Maart 21, 2013)
Beoordeling 
 
6.3
Bestellen 
 
8.0
Levering 
 
8.0
Service 
 
1.0
Prijs 
 
8.0

Onlangs een abbonement afgesloten voor mijn dochtertje bij Hollandse Nieuwe. Het abbonement bij de andere provider loopt 23 maart af. Bij Hollands Nieuwe werd voor het nieuwe abonnement op tijd nummerbehoud aangevraagd. Per direct kun je al wel bellen met het tijdelijke nummer wat je van Hollands Nieuwe krijgt. Maar mensen pas op. De simkaart wordt pas actief bij het eerste telefoongesprek, de eerste sms of het gebruiken van mobiel internet op je telefoon. Je gaat dan ook meteen betalen voor dat verbruik. Om nu te voorkomen dat er dubbele kosten worden berekend, adviseer ik je om pas te beginnen met echt bellen als jouw telefoonnummer daadwerkelijk is overgezet. Door Hollands Nieuwe wordt wel gevraagd je toestel te testen en de simkaart moet er ook al in. Dit is volgens Hollands Nieuwe nodig anders kan nooit getest worden of alles in orde is. Mijn dochter heeft dit gedaan en er is verder helemaal niet gebeld of een sms verstuurd of data verbruikt.. Nu blijkt bij navraag volgens de klantenservice dat als men de simkaart in de telefoon stopt dat er dan direct al sms-jes worden verstuurd naar de gsm (Apple iPhone 4s in dit geval). Dit lijkt me klinklare onzin… maar er zijn van de 275 bel of sms minuten er al 6 gebruikt volgens Hollands Nieuwe. Dit betekend dat je wordt opgelicht want je moet direct al gaan betalen.

Reactie van Hollands Nieuwe:

Het is voor te stellen dat er verwarring kan ontstaan betreffende het activeren van het abonnement. Het moment dat de hollandsnieuwe simkaart in het toestel is geplaatst, is er FaceTime geactiveerd. Bij het activeren van FaceTime wordt er, na toestemming van de klant, een sms verstuurd van €0,25. Dit is een proces wat de iPhone zelf in gang zet. Helaas is de activeringsdatum van uw abonnement niet terug te zetten. Uit de gegevens is te herleiden dat deze €0,25 van het tegoed is afgeschreven. U schreef echter ook dat er een groter tegoed is afgeschreven. Dit is niet zichtbaar in onze gegevens, daarnaast staat dit ook niet vermeld op uw mijn hollandsnieuwe account. Uw aanbevelingen met betrekking op de dienstverlening van ons bedrijf stellen wij zeer op prijs. Wij nemen uw feedback mee ter evaluatie om onze klantenservice te verbeteren. Groeten, hollandsnieuwe

Het moment dat er dus de Hollands Nieuwe simkaart in het toestel is geplaatst, is er FaceTime geactiveerd. Bij het activeren van FaceTime wordt er blijkbaar na toestemming van de klant, een sms verstuurd. Dit proces wordt door de iPhone zelf in gang zet. Mijn vraag is waar is mijn toestemming die volgens jullie een sms wordt gestuurd naar FaceTime? Ik sluit een Hollands Nieuwe abbonement af met 275min/sms/MB waarvan nu dus 6 min gebruikt zijn en is in dit geval dus totaal €0,25. Dit houd dus in dat ik dan 6 sms-jes hebt gestuurd? Belachelijk!

RH
Was deze beoordeling nuttig? 5 0
Reageer op deze review
8 resultaten - getoond 1 - 8

Meest gelezen op Reviewspot:

1.
mobiel.nl
 
9.2 (636)
2.
youfone reviews
 
7.4 (136)
3.
belsimpel
 
8.8 (484)
4.
Simyo reviews
 
5.9 (64)
5.
simpel.nl
 
5.6 (31)

Wij zijn benieuwd naar jouw hollandsnieuwe ervaring

hollandsnieuwe is een mobiele telefoon aanbieder. Op hollandsnieuwe.nl kunt u de beste combinatie van mobiele telefoon abonnementen en prepaid diensten kopen. Bij de organisatie kies je eenvoudig je bundel en je kunt dan bellen totdat de bundel op is. hollandsnieuwe stuurt automatisch een bericht naar je telefoon zodra je bundel bijna op is.

Deze zaken worden ook wel door andere telefoon aanbieders aangeboden. Wat de aanbieder als vrij nieuwe speler interessant maakt is dat ze erg goedkoop zijn. Daarnaast maken zij gebruik van het Vodafone netwerk waardoor zij altijd een goed bereik waarborgen.

Aanbod van hollandsnieuwe:

Opwaarderen van Beltegoed. Prepaid kaarten & Sim Only acties. Telefoon/gsm aanbiedingen met of zonder abonnement. Heeft u ervaring met een dienst of service van hollandsnieuwe? Deel uw ervaringen online op Reviewspot, of bekijk direct alle hollandsnieuwe Acties.

Wat is uw ervaring met hollandsnieuwe? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij hollandsnieuwe hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal hollandsnieuwe reviews lezen.