Muvit tempered glas voor Iphon6 besteld maar bleek 1-2 mm te small voor het scherm en blijft er een streep onbedekt en dat is HEEEEEEL irritant. Typhone antwoord helemaal niet op verschillende klachten en verzoek om artikel terug te nemen. Typhone is een ARROGANT en ON-COMMERCIEEL bedrijf waarvan ik verwacht dat de laatste dagen geteld zijn. De goede recenties zijn of van kennissen en vrienden of waarvan het TOEVALLIG goed gegaan is...
Marit, Typhone.nl op 17 April 2015
Beste Jan,
Zoals mijn collega je via Facebook ook al heeft verteld kun je de screenprotector uiteraard gewoon aan ons retourneren, je hebt bij ons namelijk 30 dagen probeergarantie op alle accessoires. Dit mag gewoon via ons antwoordnummer, en je ontvangt dan het betaalde bedrag binnen 14 dagen weer op je rekening.
Voor vragen kun je me uiteraard bereiken via service@typhone.nl, mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen dan hoor ik dit graag.
Met vriendelijke groet,
Marit, Typhone.nl
Een sim-only abonnement besteld van Youfone, aangegeven op contract dat ik een nano-simkaart nodig heb. Vervolgens wordt er toch zomaar, zonder overleg, een standaard simkaart geleverd. Dit kan natuurlijk gebeuren door een foutje, maar bij navraag blijkt dat Typhone geen nano-simkaarten levert van Youfone, ondanks dat dit nota bene op hun website staat vermeld. Ik moet zelf contact opnemen met Youfone en hopen dat ze alsnog een nano-simkaart kunnen leveren.
Absurd.
riley op 13 November 2014
Update 13-11:
Het blijkt dat het toch mogelijk is een nano-simkaart te krijgen van Youfonne via Typhone. De mogelijkheid was (nog) niet verwerkt in het systeem van Typhone. Als het goed is krijg ik alsnog de simkaart opgestuurd nu.
Al blijft het natuurlijk laakbaar dat er in eerste instantie een verkeerde kaart is opgestuurd, want het stond duidelijk aangegeven op het contract.
Ik was een tevreden typhone klant. Tot deze week. Ik heb een bestelling geplaatst en een deel van de bestelling is netjes geleverd. De bestelde gsm echter niet, wel de simkaart. Inmiddels heb ik daar al 2x over gebeld. Wat bleek. Het was een fout in de order. Het toestel is wel voorradig in tegenstelling tot hetgeen ze eerst vertelden. Het toestel zou de volgende dag verzonden worden zo is beloofd. Nu krijg ik op mijn mail van de klantenservice bericht terug dat het toestel niet voorradig is. Kortom mijn abonnement is al ingegaan, het toestel is niet, wel, niet voorradig. Wat slecht!
Op 20 juli een Nokia 108 besteld en betaald.
Ordernummer ontvangen.
Sindsdien geen enkel bericht over leverdatum en/of mogelijke vertraging.
Per mail (contactformulier) daarover geklaagd rond 25 juli. Geen enkele reactie.
Per mail (idem) opnieuw geklaagd op 29 juli.
Pas daarna las ik de vergelijkbare negatieve reacties van velen over dit bedrijf.
Op 30 juli toch maar eens gebeld. In de wacht gezet, maar gezien de ervaringen van anderen na vijf minuten de verbinding maar verbroken.
Had ik dit allemaal vooraf geweten, dan had ik het toestel ergens anders gehaald of besteld.
Typhone leverde een toestel dat niet werkt. Heb zelf kosten gemaakt om het terug te sturen en aangegeven dat ik een nieuw ongeprepareerd toestel verwacht. Ik sluit geen abonnement af met een gerepareerd toestel. Typhone geeft niet thuis. Moest zelf erachter aan gaan waar de oplossing bleef. Ja idd er staat ergens in de voorwaarden dat dit hun procedure is. Dus vermoed ik dat deze voorwaarde niet zonder reden in opgesteld. Klachtenservice is erg slecht en begrijpt niet waar het overgaat als je reageert terwijl het een reply mail is. ff scrollen is ook al te moeilijk voor de werknemer. Ik werk zelf regelmatig met klanten en begrijp steeds vaker waarom onze klanten zo supertevreden zijn, nu alleen nog mijn referentiekader bij stellen als het om andere organisaties gaat
Rishma op 17 Juni 2014
Dit zelfde heb ik ook meegemaakt, ik heb precies een niet werkende toestel thuis gehad en kon het met een retourformulier terugzenden met post.nl. bij de retourformulier stond aangegeven hoe je het pakketje terug kon sturen zo natuulijk mogelijk en dit heb ik ook gedaan. Er stond negens bij vermeld dat je dit nooit mocht dichttapen, dus uit voorzorg heb ik dit wel gedaan. Dit is niet mijn fout geweest. Zij ontvangen het pakketje en ik krijg een e-mail dat ze het in goede orde ontvangen hebben. En dat is ook het enige wat ik krijg. Niet een bericht zoals telefonisch was afgesproken een nieuwe toestel. Nee die hebben zij doorgestuurd naar Dynafix een bedrijf die de toestellen repareert zonder dat ik hiervan af wist. Ik heb een paar keren met Typhone telefonisch gesproken. Dit hebben ze gedaan omdat ze het anders niet door kunnen verkopen, Je mag het doos niet dichttapen, het orginele doos is dus beschadigd kreeg ik te weten. Ik heb tot nu toe alleen maar kosten gemaakt aan prepaid bellen, nog steeds geen leen toestel ontvangen en ze berichten me ook niks hierover en abbo kosten wat ik verplicht ben te betalen. Je hebt een bedenktijd van 32 dagen en dat sluit niet bij mij, aangezien ik de eigennaar van een toestel ben die ik nooit gebruikt heb. Ik kon het ook niet opzeggen omdat het mij een bedrag van € 700 zou kosten. Kosten van de Samsung S5. Ik wacht nog steeds zoals ik eerder vermeld heb. En raad Typhone niemand aan. Zeker omdat ze en niet klantvriendelijk zijn en ook niet met oplossingen komen.
Waardeloos in 1 woord. Bij mij is zo'n beetje alles misgegaan wat je kunt bedenken... Verkeerde telefoon geleverd... Ok dat kan, maar dan: nummerbehoud loopt mis, en eindloos aan de telefoon met de klantenservice om alles weer recht te zetten. Voor mij geen typhone meer. Allemaal goede bedoelingen maar uiteindelijk zit ik met een telefoon die ik niet heb besteld, ben een week niet meer bereikbaar en totaal gestressed door al het gedoe... Typhone, voor mij niet meer... Volgende keer beter, maar niet meer bij Typhone.
Bij Typhone was een abo snel geregeld maar toen bleek er een foutje gemaakt te zijn. Dit wordt gelukkig snel en vlekkeloos door Typhone opgelost. Echter nu blijk ik in het buitenland te verblijven met de ingangsdatum. Volgens Typhone is dat een groot probleem. Sterker nog… dit is niet op te lossen aldus de medewerker van Typhone. U moet maar wat eerder terugkomen van de wintersport vakantie is het advies dat de dame kan verzinnen, of laat u GSM hier bij een kennis achter. Gelukkig heeft mijn nieuwe provider (Vodafone) wel een meedenkende klantendienst en verlengd Vodafone mijn oude gsm abonnement bij KPN met een paar dagen. Zodoende was gelukkig het probleem opgelost. Al met al blij maar een beetje beter meedenken door Typhone was handig geweest.
Mijn telefoon werd veel te laat geleverd. Ik heb er de hele dag op zitten wachten en hij werd pas laat in de avond bezorgt. De prijs was goed en verder heb ik geen klachten.
Wat is uw ervaring met Typhone? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Typhone hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Typhone reviews lezen.
Telefoonnummer: 040 - 23 53 000